View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 12:32 am Post subject: |
|
|
Quote: | η γραμμη 1 θα υπογειοποιηθει στα εξης τμηματα |
Για Πέραμα-Πειραιά-Ν.Φάληρο είναι γνωστές οι προθέσεις υπογειοποίησης καθώς και για το τμήμα Κηφισιά-Ν.Ερυθραία. Για τα τμήματα Θησείο-Μοναστηράκι και Αττική-Αγ.Νικόλαος-Κάτω Πατήσια ομολογώ πρώτη φορά τ'ακούω. Πότε προτάθηκε και ποιούς σκοπούς εξυπηρετεί?
Quote: |
η μελετη για το νοτιο τμημα εχει ολοκληρωθει απο τον νοεμβριο
θα τερματιζει στην πανεπιστημιοπολη,με ενδιαμεσους σταθμους
το κολωνακι τον ευαγγελισμο το παγκρατι καμμια σχεση με τον σημερινο
σταθμο κατεχακη,στον ευαγγελισμο θα συναντιεται με την μπλε γραμμη
η επεκταση κατεχακη ιλισια γουδι αφορα την γραμμη 5
υπηρξε συγχηση απανω σε αυτο το θεμα
|
Χμμ .. Από την ανακοίνωση είχα καταλάβει ότι θα έχουμε μια ενιαία γραμμή Πανεπιστήμιο - Ευαγγελισμός - Καισαριανή - Ζωγράφου - Γουδί - Κατεχάκη που στο άμεσο μέλλον θα ενωνόταν με τη γραμμή Πανεπιστήμιο - Βείκου. Αν κατάλαβα όμως καλά λες ότι θα φτιάξουν μια γραμμή (4) Πανεπιστήμιο - Ευαγγελισμός - Παγκράτι - Πανεπιστημιούπολη και μια άλλη γραμμή (5) Κατεχάκη - Γουδί - Ιλίσια - Καισαριανή - Βύρωνας - Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο - Ν.Φάληρο.
Οι δυο γραμμές θα έχουν κοινό σταθμό στην Πανεπιστημιούπολη ή στο Παγκράτι?
Το τμήμα Πανόρμου - Μαρούσι μένει απλά ως γραμμή 3α σαν μια απλή διακλάδωση χωρίς επεκτάσεις προς νότο?
Quote: | η γραμμη 7 θα αποτελει τον δακτυλιο των γραμμων μετρο τησ πρωτευουσας |
Γνωστή αλλά πανάκριβη. Δεν τη βλέπω να υλοποιείται σύντομα
Quote: | οσο για τον χαρτη ερχεται συντομα |
Don't keep us waiting! |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 12:36 pm Post subject: |
|
|
eleftheria
Καλοσώρισες στο forum Εντυπωσιακά μπήκες πάντως Αυτές οι πληροφορίες προέρχονται από διαθέσιμες μελέτες, από ρεπορτάζ ή από δική σου πληροφόρηση; |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:02 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:41 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Choriatis 2004 Senior Member
Joined: 25 Feb 2004 Posts: 480 Location: Athens/Aigio
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:25 am Post subject: |
|
|
Γραμμη 7 το 2030!!
Οι υπολοιπες ποτε θα ειναι ετοιμες?
Η σταση Αμπελοκηποι της μπλε γραμμης βγαινει στην διασταυρωση Αλεξανδρας και Σουτσου. Ποσο κοντα ειναι αυτη η διασταυρωση με την οδο Κουμανουδη στο Γκυζι. Εκει μαλλον θα μενω ως φοιτητης και εχω αξιολογησει οτι μαλλον η παραπανω σταση ειναι πιο κοντα!
Ελευθερια περιμενουμε τους χαρτες για να καταλαβουμε και οι εκτος Αθηνων που θα ειναι οι νεες γραμμες! |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:45 am Post subject: |
|
|
Choriatis, η Κουμανούδη είναι περίπου 1200 μέτρα από τον σταθμό. Είναι σχεδόν η ίδια απόσταση μέχρι το σταθμό "Βικτώρια" της Γραμμής 1.
eleftheria keep 'em coming! |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:09 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδια , θα φτασει καποτε ο Προαστιακος στο Λιμανι της Ραφηνας και στο Λιμανι του Λαυριου ? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 3:50 pm Post subject: |
|
|
Ναι, φυσικά και θα φτάσει μέχρι εκεί, όπως και η Αττική οδός. Αλλά μέχρι να γίνει αυτό .... υπομονή! |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:19 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:20 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:49 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλή δουλειά. Σ'ευχαριστούμε!
Μακάρι κάποτε όλα αυτά να υλοποιηθούν ....
// edit: Και μια ένσταση/ερώτηση: Η γαλάζια γραμμή δεν θα ήταν καλύτερα να περνάει από την Αγ.Δημητρίου/Καλαμακίου αντί να επικαλύπτει την σημερινή διαδρομή του τραμ? Είχα την εντύπωση ότι οι προτάσεις του '97 βασίζονταν πάνω σε αυτές τις οδούς. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:00 am Post subject: |
|
|
eleftheria, μας δίνεις τροφή για όνειρα
Ειδικά η πορτοκαλί γραμμή θα πρέπει να είναι η γραμμή με την πυκνότερη κίνηση στον κόσμο : Κυψέλη, Γαλάτσι, Εξάρχεια, Κέντρο, Παγκράτι, Ζωγράφου και δε συμμαζεύεται. |
|
Back to top |
|
|
Choriatis 2004 Senior Member
Joined: 25 Feb 2004 Posts: 480 Location: Athens/Aigio
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:23 am Post subject: |
|
|
Απο τα καλυτερα projects που ανεβασε μελος του φορυμ εδω και καιρο!!
Well Done |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:34 am Post subject: |
|
|
Noμιζω οτι ειναι η πορτοκαλι γραμμη αυτη που επειγει και περισσοτερο.
Βεβαια ολα αυτα τα ομορφα φωναζουν "show me the money"...Αν θυμαμαι καλα οι "ταπεινες" επεκτασεις των γραμμων2,3 και οι γραμμες Γαλατσι-Πανεπιστημιο,Πανορμου-Μαρουσι ειχαν προυπολογισμο κοντα στα 2 δις Ευρω...
Τουλαχιστον αν οντως υπαρχει χρονικος οριζοντας 25ετιας μπορει πραγματι να αποκτησει το μετρο αυτη την εκταση... |
|
Back to top |
|
|
Nikos C. Stadium Expert
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:17 am Post subject: |
|
|
Να κάνω μια πολύ βασική ερώτηση;
ΜΕ την αναβάθμιση του ηλεκτρικού είναι ταχύτερος τώρα; Πόσο κάνει η διαδρομή Ν. φάληρο Κηφισιά; Θυμάμαι ότι ήταν μια ωρα παλιά.
Επίσης, το Ελληνικό είπαμε ότι δρομολογήθηκε, σωστά; Πόση ώρα υπολογίζεται να κάνει από το κέντρο για το ελληνικό; |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 4:55 pm Post subject: |
|
|
Αναβαθμίστηκαν οι σταθμοί, όχι οι ράγες. Η διαδρομή εδώ και αρκετά χρόνια είναι 51 λεπτά.
Είχε ανακοινωθεί ότι η διαδρομή Σύνταγμα - Ελληνικό θα είναι 14 λεπτά. |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:11 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:21 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:57 pm Post subject: |
|
|
Με βάση τον χάρτη:
http://rapidshare.de/files/2690156/metro-tramX.png.html
(Κάτω-κάτω click στο κουμπί Free και θα τον φορτώσει!)
Λοιπόν εγώ είχα καταλάβει ότι η γραμμή από Νέο Κόσμο προς Καλαμάκι θα ήταν παρόμοια με τη ροζ γραμμή, δηλαδή θα περνάει από την λεωφόρο Καλαμακίου αντί να ακολουθεί τη χάραξη του τραμ.
Αυτό θα είχε τη λογική ότι τραμ και μετρό θα ένωναν τα Νότια Προάστια με την Αθήνα σε πολλά σημεία ως εξής:
α) Ν.Φάληρο - Ομόνοια (Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ)
β) Π.Φάληρο - Σύνταγμα (Σημερινή γραμμή του τραμ)
γ) Καλαμάκι - Νέος Κόσμος - Θησείο (γαλάζια γραμμή μέχρι Ν.Κόσμο + ροζ γραμμή)
δ) Άλιμος - Αργυρούπολη - Ελληνικό (μαύρη γραμμή μέσω της Λ.Αλίμου ή παράλληλα αυτής - μελλοντική γραμμή τραμ)
Αν τώρα το (β) επικαλύπτεται με το (γ), ναι μεν θα έχουν καλύτερη (και ταχύτερη) ανταπόκριση οι κάτοικοι πέριξ της γραμμής, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι των Ν.Προαστίων μένει ακάλυπτο από μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς. |
|
Back to top |
|
|
Nikos C. Stadium Expert
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 1:52 am Post subject: |
|
|
Quote: | Αναβαθμίστηκαν οι σταθμοί, όχι οι ράγες. Η διαδρομή εδώ και αρκετά χρόνια είναι 51 λεπτά.
Είχε ανακοινωθεί ότι η διαδρομή Σύνταγμα - Ελληνικό θα είναι 14 λεπτά. |
Ευχαριστώ.
Δεν είναι κρίμα όμως; Δεν είναι σχετικά εύκολο να την κλείσουν την γραμμή ανά τμήμα για κανα δίμηνο για να αναβαθμιστεί; Δεν θα κερδηθεί πολύτιμος χρόνος; |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:33 am Post subject: |
|
|
Kι εγώ δε νομίζω ότι είναι δύσκολο τεχνικά έργο, αλλά δυστυχώς δεν έχει γίνει τίποτα σε αυτή την κατεύθυνση. Από λόγια έχουμε τα εξής:
Ριζική ανακαίνιση των σηράγγων του ΗΣΑΠ (εντός 2006)
Οι εργασίες θα χωρίζονται σε δύο τμήματα: το ένα θα περιλαμβάνει τη σήραγγα από την Ομόνοια μέχρι το Μοναστηράκι και το δεύτερο τη σήραγγα από την Ομόνοια μέχρι την Αττική. Για την ολοκλήρωση των εργασιών σε κάθε ένα από τα δύο τμήματα εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί χρόνος περίπου οκτώ μηνών, γι'αυτό στόχος είναι τα έργα και των δύο τμημάτων να γίνουν ταυτόχρονα, ώστε μέσα σε ένα οκτάμηνο να έχουν ολοκληρωθεί.
Πλήρης ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής του ΗΣΑΠ
Σύμφωνα με το σχέδιο που έχει εκπονηθεί, οι ράγες του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου θα στηθούν από την αρχή και θα στηρίζονται πλέον πάνω σε τσιμεντένιες βάσεις, όπως του Μετρό. Με το μέτρο αυτό θα ενισχυθεί η ασφάλεια των μετακινήσεων, θα αυξηθεί η ταχύτητα των συρμών και θα μειωθεί αισθητά ο θόρυβος στο εσωτερικό τους. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν μετά το πέρας των εργασιών ανακαίνισης των σηράγγων της γραμμής. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:49 am Post subject: |
|
|
θα εχει καμια επιπτωση στο χρονο ταξιδιου δλδ εννοω αν θα μειωθουν οι χρονοι |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 10:25 am Post subject: |
|
|
Όταν με το καλό τελειώσουν οι εργασίες για την επέκταση του προαστιακού μέχρι τον Πειραιά τότε νομίζω θα βολεύει περισσότερο η πιο γρήγορη γραμμή του προαστιακού για της μετακινήσεις από Πειραιά ως Κηφισιά. ΠΧ ένας επιβάτης που από Κηφισιά θα θέλει να πάει Πειραιά θα παίρνει το ΗΣΑΠ μέχρι Νερατσιότισσα και εκεί θα αλλάζει για Πειραιά με προαστιακό που έχει πολλές λιγότερες στάσεις και πιο μοντέρνα τρένα. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 11:13 am Post subject: |
|
|
pedia epidi ehasa kapia episodia..
gia tis times tou proastiakou ipothike tipota? ke na paei pirea(pote ipotitithete?) tha andapokrinete o kosmos me tin torini timi? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 12:38 pm Post subject: |
|
|
siakabetis
Ο χρόνος διαδρομής για το τμήμα Πειραιάς - Κηφισιά θα μειωθεί -περίπου- στα 35 λεπτά από τα 51 που είναι σήμερα.
Demetrio
Ακόμα και αν τα δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - ΣΚΑ του προαστιακού έχουν μεγάλη συχνότητα, δεν υπάρχει μεγάλο κέρδος. Η διαδρομή Πειραιάς - Αθήνα με προαστιακό θα γίνεται σε 10 λεπτά, Αθήνα - ΣΚΑ σε 8 λεπτά, ΣΚΑ - Νερατζιώτισσα σε 6 λεπτά. Σύνολο 24 λεπτά.
Η διαδρομή Πειραιάς - Νερατζιώτισσα με ΗΣΑΠ γίνεται σήμερα σε 43,5 λεπτά και μελλοντικά θα γίνεται γύρω στα 30 λεπτά.
Όσο για τις στάσεις, μελλοντικά ο προαστιακός θα αποκτήσει πολλές στάσεις, απλά δε ξέρω πόσα από τα τρένα του θα τις πραγματοποιούν και πόσα θα περνάνε χωρίς να κάνουν στάσεις.
billy8181
Τιμές? 0,70 ευρώ για το τμήμα Πειραιάς - Αθήνα με δυνατότητα να φτάσεις μέχρι Δουκίσσης Πλακεντίας. Μια απλή προέκταση θα είναι το τμήμα που θα παραδοθεί, δεν θα το τιμολογήσουν διαφορετικά. Εκτός αν θέλουν να κάνουν την έκπληξη εις βάρος μας. Πάντως η τιμολογιακή πολιτική των ΜΜΜ της Αττικής θα αλλάξει μέχρι να δοθεί το τμήμα αυτό στην κυκλοφορία, οπότε οποιαδήποτε πρόβλεψη είναι επισφαλής. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 12:47 pm Post subject: |
|
|
0,70? kala apo aerodromio-syntagma den kanei 7-8 eyro o proastiakos.....? tha meiothei sta 0,70 gia peirea? |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 1:07 pm Post subject: |
|
|
Υπαρχει περιπτωση να επεκταθει ο Προαστιακος στην Ανατολικη Αττικη ? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 1:58 pm Post subject: |
|
|
billy8181
Δεν υπάρχει γραμμή Αεροδρόμιο - Σύνταγμα για τον προαστιακό. Αν αναφέρεσαι στη γραμμή Αεροδρόμιο - Στ.Λαρίσης, αυτή κοστίζει 6 ευρώ. Η διαδρομή όμως Δ.Πλακεντίας - Στ.Λαρίσης κοστίζει μόνο 0,70 ευρώ.
P.A.O.
Υπάρχουν κάποια σχέδια, αλλά οι μόνες σίγουρες επεκτάσεις είναι αυτές προς Λαύριο και Ραφήνα. |
|
Back to top |
|
|
|