View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 1:10 pm Post subject: |
|
|
εδω δε λεγαμε τις προαλες για την αναμενομενη αυξηση της κινησης του τραμ εξαιτιας των παραλιων |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 2:06 pm Post subject: |
|
|
Όχι, το συζητούσαμε στο αντίστοιχο θέμα του τραμ. Καρατσεκαρισμένο |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 4:03 pm Post subject: |
|
|
παιδιά....λυπάμαι που παίρνω το θάρρος...μην έχοντας ιδιότητα moderator...αλλά δεν παίζεστε.
δε θέλει και πολύ σκέψη...4 post για να συμπεράνουμε αν η συζήτηση σχετικά με το τραμ ταιριάζει στο topic του τραμ ή του προαστιακόυ;;; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 4:31 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη, επίτρεψέ μου να βαρεθώ κι εγώ μια φορά να μεταφέρω posts και να προτιμήσω να ξεκινήσω μία τέτοια διευκρινιστική συζήτηση. |
|
Back to top |
|
|
Nikos C. Stadium Expert
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 5:00 am Post subject: |
|
|
Εν τέλει τί έγινε με το τραμ; |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:15 pm Post subject: |
|
|
Για το τραμ συζητάμε εδώ: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=52&start=725&sid=f6c48142b98d12ed9ae419e49eb6883b
Αλλά μιας και έγραψα σ'αυτό το thread (και για να μην προκαλέσω την οργή των mods) να πω και κάτι για τα λεωφορεία. Συγκεκριμένα τα Α1/Β1 έδειχναν πιο γεμάτα από το τραμ, τη Κυριακή τουλάχιστον, αν και συνάντησα πολύ περισσότερα τραμ από ότι λεωφορεία. Δηλαδή ο κόσμος περίμενε περισσότερο χρόνο στη στάση τα Α1/Β1 αντί να εμπιστευτεί το τραμ που πέρναγε πολύ συχνότερα από τις στάσεις του. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:34 pm Post subject: |
|
|
Πηγαίνοντας προς και ερχόμενος από Κόρινθο το Σ/Κ που μας πέρασε παρατήρησα ότι οι σταθμοί του προαστιακού είναι ακόμα ημιτελείς σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό τους. Είναι έτοιμη, δηλαδή, η υποδομή και ανωδομή (κτίρια, σκέπαστρα) αλλά δεν έχουν τοποθετηθεί πινακίδες, καθίσματα κλπ., ενώ τα κτίσματα ήταν ακόμη άβαφα. Μάλιστα, μου φάνηκε ότι 1-2 σταθμοί (μη με ρωτήσετε ποιοι) δεν είχαν ούτε ένα κτίριο (έστω λυόμενο) για την έκδοση εισιτηρίων. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 12:58 pm Post subject: |
|
|
«Κρούση» για αύξηση του εισιτηρίου στα λεωφορεία
Γύρω στο 1,15 ευρώ θα έπρεπε να κοστίζει το εισιτήριο για τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας ώστε να μην υπάρχουν ελλείμματα, λέει ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Σ. Σιμόπουλος, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αυξήσεων στις τιμές των εισιτηρίων το 2006.
Πλήρες άρθρο: http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=19237128
---
Αλλά δεν στέκομαι (μόνο) στο γεγονός της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων, αλλά και στο εξής:
[...]Ταυτόχρονα θα τοποθετηθούν νέα μηχανήματα επικύρωσης στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, που θα λειτουργούν και ως θυρίδες εισόδου, όπως συμβαίνει σε πολλά μετρό του εξωτερικού. Η εγκατάσταση του εξοπλισμού αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2006. Παρόμοια συστήματα είχαν τοποθετηθεί στον ΗΣΑΠ προ πολλών ετών αλλά καταργήθηκαν καθώς είχαν εμφανίσει πολλά τεχνικά προβλήματα.
Θυρίδες εισόδου? Καταλάβατε αυτό που κατάλαβα? Δηλαδή το "Σύστημα Χωρίς Κιγκλίδωμα βάσει της Aρχής Εvτιμότητας" πάει περίπατο? .... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 1:22 pm Post subject: |
|
|
λογικα μεσα στις επομενες μερεςθα πρεπει να δωθει και το καμματι του προαστιακου στη κυκλοφορια. ξερει κανενας ποσο θα μειωθει ο χρονος ταξιδιου πατρας αθηνας? |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 1:47 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ταυτόχρονα θα τοποθετηθούν νέα μηχανήματα επικύρωσης στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, που θα λειτουργούν και ως θυρίδες εισόδου, όπως συμβαίνει σε πολλά μετρό του εξωτερικού |
αυτές που έχει το μετρό του Παρισιού και όλοι οι τουρίστες φρακάρουν με τις βαλίτσες;;; |
|
Back to top |
|
|
Pagouras Senior Member
Joined: 11 Jan 2005 Posts: 528 Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 3:11 pm Post subject: |
|
|
Μολις τωρα ακουσα στις ειδησεις της ΝΕΤ οτι για την καταπολεμηση των τζαμπατζηδων,οι μη εχοντες εισητηριο θα πληρωνουν 100 φορες το αντιτιμο! |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:57 am Post subject: |
|
|
νέος χάρτης του δικτύου μετρό της Πρωτεύουσας από το athens-today.com.
Περιλαμβάνει όλες της προβλεπόμενες επεκτάσεις (με τα μελλοντικά σχέδια) και τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης τους, το δίκτυο του προαστιακού και του τραμ με τους σταθμούς ανταπόκρισης, χώροι στάθμευσης, και άλλα…
Ο χάρτης αυτός είναι δυναμικός… για αυτό παίξτε λίγο με το ποντίκι σας και θα ανακαλύψετε διάφορες μικρό-εκπλήξεις!
Αν βέβαια μου ξέφυγε κάτι… μην διστάσετε να μου στείλετε ένα PM. Σας ευχαριστώ! |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:09 am Post subject: |
|
|
Υπερπλήρης ο χάρτης,βρήκα όμως ένα λάθος είναι PANGRATI και όχι PANGRAGI.
Ερώτηση:υπάρχει πρόβλεψη για ένωση του σταθμού ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ με τον μελοντικό προαστακό?την σημερινή γραμμή του τρένου δηλαδή.
Με την ολοκλήρωση όλων αυτών των γραμμών η Αθήνα θα είναι μια συγχρονη(συγκοινωνιακά),ευρωπαική πρωτεύουσα.
Αυτό που θα έκανε το δίκτυο να αγγίζει την τελειότητα, είναι:
Τα εύκολα:
1) η γραμμή 2 να φτάσει μέχρι την Γλυφάδα,μην πώ και Βούλα.
2)Η γραμμή 4(προς Γαλάτσι),να φτάσει μέχρι τον σταθμό Ειρήνη.πολύ θέλει?
3)Να συνδεθούν με μέσα στεθερής τροχειάς το Πέραμα και το Κερατσίνι.
4)Τα βόρεια προάστεια έχουνα ανάγκη για επέκταση του ηλεκτρικού?
Τα δύσκολα:
1)Να συνδεθούν με τον προαστιακό το Λιμάνι της Ραφήνας,η Λούτσα και η Νέα Μάκρη
2)Μια γραμμή κατα μήκος της Θηβών,για να ενώνει το Περιστέρι με τον Πειραιά άμεσα,και να εξυπηρετεί τα ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά.Ίσως μία γραμμή Σταθμός Περιστέριου-ΤΕΙ Αθηνών-Αιγάλεω-ΤΕΙ Πειραιά-Σταθμός Κορυδαλού.Και να τρβήξω και άλλο?συνέχεια της γραμμής απο το Περιστέρι πρός Σταθμό Αγ.Ελευθερίου με 1 η 2 ενδιάμεσες στάσεις. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:30 am Post subject: |
|
|
Εξαιρετική δουλειά Demetrio. Υποκλίνομαι!
Όσο για τις παρατηρήσεις σου, vag3721:
1) η γραμμή 2 να φτάσει μέχρι την Γλυφάδα,μην πώ και Βούλα.
Μέχρι το 2016 θα γίνει και αυτό. Μετά το Ελληνικό θα υπάρχουν 2 σταθμοί (Άνω Γλυφάδα και Γλυφάδα - και οι δύο υπόγειοι). Για Βούλα μάλλον θα πηγαίνουμε με τραμ...
2)Η γραμμή 4(προς Γαλάτσι),να φτάσει μέχρι τον σταθμό Ειρήνη.πολύ θέλει?
Αυτό έχει τεθεί προς συζήτηση και μάλλον θα υλοποιηθεί κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον.
3)Να συνδεθούν με μέσα στεθερής τροχειάς το Πέραμα και το Κερατσίνι.
Η επέκταση της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ από Πειραιά προς Πέραμα, καθώς και η επέκταση του μετρό (γραμμή 3) από Χαιδάρι προς Ταμπούρια και Πειραιά, θα λύσουν το πρόβλημα πριν το 2020, εφ'όσον όμως βρεθούν οι οικονομικοί πόροι.
4)Τα βόρεια προάστεια έχουνα ανάγκη για επέκταση του ηλεκτρικού?
Είχε προταθεί επέκταση της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ προς Νέα Ερυθραία και βορειότερα. Δεν βρέθηκαν λεφτά όμως .... Επίσης υπάρχουν κάποια σχέδια για περαιτέρω επέκταση της γραμμής 4 (Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι-Ειρήνη) προς Λυκόβρυση.
1)Να συνδεθούν με τον προαστιακό το Λιμάνι της Ραφήνας,η Λούτσα και η Νέα Μάκρη
Στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, υπάρχει πρόβλεψη για τον προαστιακό. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον θα έχουμε ΣΚΑ - Ραφήνα και ΣΚΑ - Λαύριο, με τους κατάλληλους ενδιάμεσους σταθμούς.
2)Μια γραμμή κατα μήκος της Θηβών,για να ενώνει το Περιστέρι με τον Πειραιά άμεσα,και να εξυπηρετεί τα ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά.Ίσως μία γραμμή Σταθμός Περιστέριου-ΤΕΙ Αθηνών-Αιγάλεω-ΤΕΙ Πειραιά-Σταθμός Κορυδαλού.Και να τρβήξω και άλλο?συνέχεια της γραμμής απο το Περιστέρι πρός Σταθμό Αγ.Ελευθερίου με 1 η 2 ενδιάμεσες στάσεις.
Λυπάμαι, δε παίζει κάτι τέτοιο για την Λ. Θηβών. Επί της Θηβών θα βάλουν τραμ. Νομίζω η γραμμή θα περνάει απο Πέτρου Ράλλη (Νίκαια), Θηβών (Αιγάλεω) οπότε θα περνάει απ'έξω ακριβώς από το ΤΕΙ Πειραιά και σχετικά κοντά από το ΤΕΙ Αθήνας (Κόμβος Λ. Αθηνών και Λ. Θηβών). Υπάρχει, βέβαια, και μια ιδέα για σύνδεση της γραμμής 2 με τη γραμμή 3 στο Περιστέρι με πιθανή επέκταση προς Αθήνα, αλλά δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα.
Γενικά δεν υπάρχουν λεφτά. Αν λυθεί το οικονομικό, δόξα το Θεό, υπάρχουν μελέτες και ακόμα περισσότερες ιδέες στο τραπέζι. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:56 am Post subject: |
|
|
Η γραμμή 5 Πανόρμου-Μαρούσι και η νέα γραμμή Πανεπ-Κατεχάκη (Ζωγράφου) δεν θα ήταν πιο λογικό να ενώνωνται στον ίδιο σταθμό?Ή Κατεχάκη ή Πανόρμου?
Quote: | Επίσης υπάρχουν κάποια σχέδια για περαιτέρω επέκταση της γραμμής 4 (Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι-Ειρήνη) προς Λυκόβρυση. |
Θα ήταν ιδανικό αυτό.Θα γινόταν η γραμμή κυκλική : Πανεπ.-Γαλάτσι-Λυκόβρυση-Μαρούσι-Πανόρμου-Ιλίσια-Ευαγγελισμός-Πανεπ.
Η γραμμή της Θηβών θα μπορούσε να γίνει Τράμ,τουλάχιστον για να ενώσει τα ΤΕΙ(Αθηνών και Πειραιά) με τον σταθμό του Αιγάλεω.Απο ΤΕΙ Αθηνών μέσω του πάρκου και κάποιων μικρών δρόμων,και τα ΤΕΙ Πειραιά μέσω παραλλήλων στην Θηβών. |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:13 am Post subject: |
|
|
Χαίρομαι που σας αρέσει ο νέος χάρτης… ξέρετε έμεινα ξύπνιος αρκετές νύχτες για να το υλοποιήσω.
Vag ευχαριστώ για το λαθάκι που μου βρήκες… θα το διορθώσω αμέσως!
Όσο για την γραμμή 5 πρέπει να σημειώσω πως επισήμως είναι Πανεπιστήμιο - Κατεχάκη ενώ η Πάνορμου - Μαρούσι ονομάζεται 3α… λογικά, όπως εξαγγέλθηκε και από τον υπουργό, θα πρέπει να συνδεθούν στην Κατεχάκη … για αυτό άφησα και της δύο εκδοχές… (να σημειώσω επίσης πως η γραμμή 5 δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα στα σχέδια της Αττικό Μετρό).
Nameless πολύ ενδιαφέρον ο απολογισμό σου για της μελλοντικές επεκτάσεις… |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:51 am Post subject: |
|
|
Μπράβο πολύ καλή δουλειά!
Δεν ξέρω αν είναι εύκολο να προσθέσεις και μια επιλογή για μεγαλύτερο
χάρτη (σέ ενα νέο παράθυρο ίσως) με 800Χ600 μέγεθος για καλύτερη
εποπτεία.
Το athens-today αλλά και το stadia νομίζω αποδεικνύουν ότι δεν πρέπει να τα
περιμένουμε όλα από το κράτος, μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα
μόνοι μας και μάλιστα καλύτερα.
Τώρα όπως βλέπετε τον χάρτη των μέσων σταθερής τροχιάς της Αθήνας, δεν
είναι εμφανής η ανάγκη για την δημιουργία ενός δακτυλίου που να ενώνει
τους "ημι-περιφερειακούς" σταθμούς και να αποσυμφορήσει το κέντρο από
όλη την transit κίνηση? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:17 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή 5 Πανόρμου-Μαρούσι και η νέα γραμμή Πανεπ-Κατεχάκη (Ζωγράφου) δεν θα ήταν πιο λογικό να ενώνωνται στον ίδιο σταθμό?Ή Κατεχάκη ή Πανόρμου?
Δεν έχει ολοκληωρθεί η μελέτη της νέας γραμμής μετρό προς Πανεπιστημιούπολη/Πολυτεχνειούπολη για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Αρχικά λέγανε να φτιάξουνε τραμ στην περιοχή και η προτεινόμενη χάραξη ήταν Σύνταγμα - Παγκράτι - Καισαριανή - Ζωγράφου - Στ. Αμπελόκηποι. Τώρα αν θα τα φτιάξουνε και τα δύο, αν θα κόψουν κάτι, αν θα κάνουν αλλαγές, είναι πολύ νωρίς να το πούμε. Δεν υπάρχουν και λεφτά ... οπότε καταλαβαίνεις ....
Θα ήταν ιδανικό αυτό.Θα γινόταν η γραμμή κυκλική : Πανεπ.-Γαλάτσι-Λυκόβρυση-Μαρούσι-Πανόρμου-Ιλίσια-Ευαγγελισμός-Πανεπ.
Η επέκταση προς Λυκόβρυση είναι μια πρόταση και -απ'όσο γνωρίζω- δεν υπάρχουν επίσημες μελέτες. Αν φτάσει τελικά μέχρι εκεί πάνω, θα συνδεθεί με τον προαστιακό και ενδεχομένως με τον ΗΣΑΠ κάπου στο Μαρούσι ή την Κηφισιά. Ίσως το έργο αυτό το δουν τα παιδιά μας να υλοποιείται!
Η γραμμή της Θηβών θα μπορούσε να γίνει Τράμ,τουλάχιστον για να ενώσει τα ΤΕΙ(Αθηνών και Πειραιά) με τον σταθμό του Αιγάλεω.Απο ΤΕΙ Αθηνών μέσω του πάρκου και κάποιων μικρών δρόμων,και τα ΤΕΙ Πειραιά μέσω παραλλήλων στην Θηβών.
Η γραμμή τραμ που σχεδιάζανε με χρονικό ορίζοντα το 2012 (μπορείτε να γελάσετε άφοβα - αποκλείεται να γίνει μέχρι τοτε) είναι η Πειραιάς - Ταμπούρια - Νίκαια - Αιγάλεω - Περιστέρι - Αγ. Ανάργυροι - Άνω Πατήσια - Νέα Ιωνία - Φιλοθέη - Αγ. Παρασκευή. Ναι ... 20-25 Km ενιαίας γραμμής τραμ. Για το τμήμα στο Αιγάλεω, η χάραξη προβλέπει τη χρήση της Λ.Θηβών. Αυτό που λες ακούγεται καλό, αλλά απλά δεν προβλέπεται (ακόμα?).
Πάντως μην δίνετε πολύ βάση σε αυτή την αριθμοδότηση των γραμμών του μετρό, ούτε καν στα ονόματα των σταθμών που οι μελέτες προβλέπουν. Όλα αυτά είναι ρευστά και αλλάζουν πολύ εύκολα.
worldofjustice wrote: |
Δεν ξέρω αν είναι εύκολο να προσθέσεις και μια επιλογή για μεγαλύτερο
χάρτη (σέ ενα νέο παράθυρο ίσως) με 800Χ600 μέγεθος για καλύτερη
εποπτεία |
Σε αυτό θα συμφωνήσω κι εγώ!
worldofjustice wrote: |
Τώρα όπως βλέπετε τον χάρτη των μέσων σταθερής τροχιάς της Αθήνας, δεν είναι εμφανής η ανάγκη για την δημιουργία ενός δακτυλίου που να ενώνει τους "ημι-περιφερειακούς" σταθμούς και να αποσυμφορήσει το κέντρο από όλη την transit κίνηση? |
Και οι συγκοινωνιολόγοι κάνουν τις ίδιες σκέψεις. Είναι προφανές και γενικά αποδεκτό ότι χρειαζόμαστε έναν (και παραπάνω από έναν) περιφερειακό δακτύλιο. Υπάρχουν κάποιες προτάσεις, σχέδια και απόψεις τόσο σε μετρό όσο και σε τραμ, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία! |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 12:45 pm Post subject: |
|
|
Nameless wrote: | Υπάρχουν κάποιες προτάσεις, σχέδια και απόψεις τόσο σε μετρό όσο και σε τραμ, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία! |
Είμαστε όλο αυτιά (και μάτια) |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 1:30 pm Post subject: |
|
|
λογικα ολες αυτες οι επεκτασεις θα γινουν με αυτοχρηματοδοτηση γιατι ο κρατικος προυπολογισμος δεν το βλεπω. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 3:09 pm Post subject: |
|
|
Είχα συνοψίσει σε παλιότερο post όλες τις γραμμές μετρό σε μια μεγάλη συζήτηση τότε περί επεκτάσεων, αλλά δυστυχώς χάθηκαν στη δίνη της λήθης μετά από τα πρόσφατα προβλήματα του forum. Δε πειράζει, ευκαιρία να τα ξανασυζητήσουμε!
Γραμμή 1
Σήμερα: Πειραιάς - Κηφισιά
2016: Επέκταση από Πειραιά προς Πέραμα
2020+: Επέκταση από Κηφισιά προς Νέα Ερυθραία
Σχόλια: Δεν υπάρχουν λεφτά. Η πρώτη επέκταση (προς Πέραμα) έχει ειπωθεί από επίσημα χείλη, αλλά μάλλον παραπέμφθηκε στις ελληνικές καλένδες. Η δεύτερη πρόταση έγινε από συγκοινωνιολόγους αλλά -απ'όσο ξέρω- ουδέποτε έγινε σοβαρή νύξη από το υπουργείο. Υπήρχε επίσης και μια ιδέα για ένα παρακλάδι Ν.Φάληρο - Πλ.Κοραή - Σχολή Δοκίμων που δε νομίζω να υλοποιηθεί ποτέ (μάλλον θα προτιμηθεί το τραμ στο σημείο αυτό).
Γραμμη 2:
Σήμερα: Αγ. Αντώνιος - Αγ. Δημήτριος
Ως 2008: Επέκταση Αγ. Αντώνιος-Ανθούπολη
Ως 2009: Επέκταση Αγ. Δημήτριος-Ελληνικό
Ως 2016: Επέκταση Ελληνικό-Γλυφάδα, Ανθούπολη-Α.Λιόσια
Σχόλια: Πρόταση συγκοινωνιολόγων μίλαγε για περαιτέρω επέκταση από Γλυφάδα προς Βούλα και Βουλιαγμένη. Τίποτα "επίσημο" όμως.
Γραμμη 3:
Σήμερα: Μοναστηράκι - Αεροδρόμιο Σπάτων
Ως 2008: Επέκταση Μοναστηράκι-Χαιδάρι και ολοκλήρωση 3 επιπλέον σταθμών (Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή)
Ως 2016: Επέκταση Χαιδάρι-Πειραιάς-Πασαλιμάνι
Μελλοντικά: Επέκταση από Πασαλιμάνι προς Καλλίπολη.
Γραμμη 4:
Σήμερα: Δεν υπάρχει
Μελλοντικά: Σε πρώτη φάση έχουμε Πανεπιστήμιο - Γαλάτσι (Τραλλεων) και Πανεπιστήμιο - Πανεπιστημιούπολη - Πολυτεχνειούπολη. Η μελέτη για το δεύτερο σκέλος θα ολοκληρωθεί φέτος, αλλά θα ξεκινήσει η κατασκευή όταν βρεθούν χρήματα. Ως επεκτάσεις της γραμμής, ορίζονται σε α' φάση η γραμμή Γαλάτσι - Ειρήνη και σε β' φάση Ειρήνη - Λυκόβρυση. Μελέτες δεν υπάρχουν, λεφτά δεν υπάρχουν ... ίσως την απολαύσουν τα παιδιά μας αυτή τη γραμμή!
Γραμμη 5:
Σήμερα: Δεν υπάρχει
Μελλοντικά: Σε πρώτη φάση έχουμε Πανόρμου - Μαρούσι. Ακούστηκε ότι μπορεί η γραμμή αυτή να επεκταθεί από Πανόρμου νότια προς παραλία (Καλαμάκι/Άλιμος). Η αλήθεια είναι ότι το τμήμα Αθήνα - Καλαμάκι το είχα πρωτοακούσει το 1997, αλλά δεν εντάχθηκε στην Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό και από τότε δεν έχω νέα του.
Από το σημείο αυτό και μετά πάμε στη σφαίρα της φαντασίας και προχωράμε το μέτρημα βασιζόμενοι σε ότι έχουν κατά καιρούς πει οι συγκοινωνιολόγοι για το τι θα πρέπει να υπάρχει σαν υποδομή στην Αττική:
Γραμμη 6:
Σήμερα: Δεν υπάρχει
Μελλοντικά: Χαιδάρι - Αγ. Παρασκευή. Η γραμμή θα συνδέεται με όλες τις γραμμές από τις οποίες θα διέρχεται. Χαρακτηριστικά: Σύνδεση με γραμμή 2 στο Περιστέρι, σύνδεση με γραμμή προαστιακού, σύνδεση με γραμμή 1 του ΗΣΑΠ, σύνδεση με γραμμή 4, σύνδεση με γραμμή 5 και -ουφ- σύνδεση με γραμμή 3 στην Αγ. Παρασκευή. Το κόστος για αυτή τη γραμμή είναι απίστευτα μεγάλο και προσωπικά δεν τη βλέπω να υλοποιείται πριν το 2030. Εκτός αν ο τρόπος κατασκευής του μετρό αλλάξει ριζικά.
Γραμμη 7:
Σήμερα: Δεν υπάρχει
Μελλοντικά: Μια γραμμή διχασμένης προσωπικότητας. Υπάρχουν 3 προτάσεις:
α) Ν.Φάληρο - Γλυφάδα (μέσω Δέλτα Αμφιθέας και Ποσειδώνος)
β) Στ. Συγγρού Φιξ - Γλυφάδα (μέσως Συγγρού, Αμφιθέας και Ποσειδώνος)
γ) Δόξα το θεό λεφτά έχουμε μπόλικα ... άρα να τα κάνουμε όλα, φτιάχνοντας μια γραμμή που θα συνδέει το κέντρο της Αθήνας τόσο με τη Γλυφάδα όσο και με το Ν.Φάληρο. Σας θυμίζει κάτι αυτό? Μα φυσικά το τραμ. Πολύ δύσκολα θα γίνει μια τέτοια γραμμή. Υπάρχουν πιο μετριοπαθείς προτάσεις που λένε για σύνδεση Συγγρού Φιξ με Π.Φάληρο. Ίσως κάτι τέτοιο γίνει κάποτε...
Γραμμη 8:
Σήμερα: Δεν υπάρχει
Μελλοντικά: Στην πραγματικότητα δεν πρόκεται για γραμμή 8. Ένα παρακλάδι της γραμμή 3 είναι που θα ξεκινάει από τον σταθμό Παλλήνη, θα διέρχεται από τα Μεσόγεια και πιθανώς θα καταλήγει στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Αυτή η πρόταση είχε πέσει στο τραπέζι όταν ακόμα συζητάγανε για διαφορετική χάραξη μεταξύ μετρό και προαστιακού. Όταν είδαν ότι δεν είχαν χρόνο και χρήμα για πέταμα, αποφάσισαν ο προαστιακός και το μετρό να χρησιμοποιήσουν την ίδια γραμμή. Τα υπόλοιπα τα ξέρετε. Μάλλον απίθανο να την δούμε ποτέ, εκτός αν ο πληθυσμός στα Μεσόγεια αυξηθεί τόσο που αρχίζουν να το σκέφτονται.
Τώρα όσον αφορά τον προαστιακό και το τραμ καλύτερα να επεκταθώ σε άλλο post γιατί σ'αυτό ξέφυγα πολύ σε χώρο και σας κούρασα.... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 4:11 pm Post subject: |
|
|
Για τον προαστιακό βρίσκεσαι στο σωστό θέμα, για το τραμ όχι |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 7:52 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:38 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 8:47 pm Post subject: |
|
|
γραμμη 2 κοκκινη - βουλιαγμενη/αεροδρομιο ελευσινας
Αεροδρόμιο Ελευσίνας?!!?! Είχα την εντύπωση ότι η σύνδεσή του θα γινόταν με το δίκτο του ΟΣΕ και όχι του μετρό.
γραμμη 4 πορτοκαλι - ολυμπιακο χωριο/πανεπιστημιουπολη
Απ'όσο ξέρω η γραμμή --σε α' φάση-- θα ξεκινάει από Τραλλέων θα φτάνει Πανεπιστήμιο και μετά θα πηγαίνει Κολωνάκι, Eυαγγελισμό, Παγκράτι / Kαισαριανή, Άνω Iλiσια, Ζωγράφου, Γουδί και θα τερματίζει στον σταθμό Κατεχάκη. Η μελέτη για το δεύτερο τμήμα της γραμμής θα γίνει φέτος, οπότε μέχρι την ολοκλήρωσή της, ότι και να πούμε δεν έχει βάση.
γραμμη 5 μωβ - μαρουσι/νεο φαληρο
Απο Μαρούσι μέχρι Πανόρμου και μετά νότια για Καλαμάκι γνωρίζω. Αλλά Ν.Φάληρο? Πότε/που ειπώθηκε αυτό?
γραμμη 6 κιτρινη - δραπετσωνα/αεροδρομιο σπατων
Μήπως αναφέρεσαι σε γραμμή του προαστιακού?
Επίσης, μήπως έχεις κάποιο χάρτη για τις γραμμές 2 και 5? |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 9:24 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:40 pm; edited 4 times in total |
|
Back to top |
|
|
|