View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
DonAlex Guest
|
Posted: Mon Feb 23, 2004 2:10 am Post subject: |
|
|
Kala vre Ypsilon....min varas
Otan erthw stis ekloges, tha se perimenw sto aerodromio na kanoume
geniki epithewrisi sta erga... |
|
Back to top |
|
|
Olympiakaras Guest
|
Posted: Fri Feb 27, 2004 8:58 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς αν στην Λ. Μεσογείων και Λ. Συγγρού θα γίνουν τυχόν έργα ανάπλασης; |
|
Back to top |
|
|
UWG Senior Member
Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sat Feb 28, 2004 2:17 am Post subject: |
|
|
Ali mia erotisei..
Xserei kaneis ean eparxoune photographies apo ta erga ston Stauro...exo psaxsi kai den exo vri tipota perei tou ergou... ...oute ean ta erga exoune teliopeethe....maketes, photographies oti na ne..efxaristo |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Mar 09, 2004 2:56 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από το thread "Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου" by Ypsilon
UWG wrote: | Tora pou telionei e gefyra tha anagastoun na ftiaxoune to tmima Patra-Korinthis...ego pistevo oti tha einai thema xronou prin arxisoun (2-3 xronia)... |
Aquis Granum wrote: | Η εθνική οδός Πατρών-Κορίνθου, θα έπρεπε να ανοίκει στις προτερεότητες του ΥΠΕΧΩΔΕ και στον προγραμματισμό ανάπτυξης υποδομών στη χώρα (έργο εξίσου σημαντικό με την εγνατία).
Μην ξεχνάμε πως το λιμάνι της Πάτρας είναι η μεγαλύτερη πύλη εισόδου στην χώρα (ειδικά όσον αφορά την σύνδεση με την υπόλοιπη Ε.Ε). Ίσως λοιπόν θα ήταν οφελημότερο να ανακατασκευαζόταν πρώτα αυτος ο δρόμος και μετά να χτιζόταν η γέφυρα.
Αλλά και έτσι που ήρθαν τα πράγματα, πάλι καλά να λέμε που η γέφυρα ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγραμμάτων (ισως και νωρίτερα!!!). Είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη όλης της Δ. Ελλάδας! |
Mozart wrote: | Επειδή δεν έχω πάει ποτέ στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα, θέλω να ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται ο δρόμος? Είναι με διάζωμα, 2χ2 λωρίδες? Είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος (χωρίς φανάρια δηλαδή). Ποιας περιόδου κατασκευή. Σύμφωνα με το σχέδιο του ΠΑΘΕ, θα σχεδιαστεί νέος δρόμος παράλληλος, ή θα γίνει βελτίωση του υπάρχοντος, όπως στα τμήματα από Αθήνα-Θεσσαλονίκη?Σόρυ για τις ενδεχομένως άσχετες ερωτήσεις, αλλά πραγματικά δεν έχω εικόνα της κατάστασης. Μέχρι την Κόρινθο πάντως μια χαρά είναι, ειδικά αν δοθεί και η κακιά σκάλα. Ξέρω ότι έπρεπε να ρωτήσω στα "οδικά έργα", αλλά μια που αναφέρθηκε εδώ .... |
Ypsilon wrote: | Να' σαι καλά ρε Mozart, με έκανες και γέλασα!!
Έχω φίλο μηχανικό που ανεβοκατεβαίνει στο Ρίο λόγω της γέφυρας, κι από τότε που άρχισε να το κάνει έγινε φανατικός χριστιανός ! Μόνο με την βοήθεια άνωθεν μπορείς να ελπίζεις ότι θα την βγάλεις καθαρή σε αυτόν τον δρόμο.
Στο μεγαλύτερο κομμάτι του έχει από μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, διάζωμα υπάρχει για λίγα χιλιόμετρα στην περιοχή του Κιάτου, και κατόπιν λίγο πριν την Πάτρα. Στην δε περιοχή του Ξυλόκαστρου είναι τόσες πολλές οι στροφές και με τόσο ανάποδες κλίσεις, που εύκολα μπορείς να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου αν δεν προσέχεις ή αν δεν ξέρεις...
Προσπέραση μπορείς να κάνεις σε συγκεκριμένα σημεία και μόνο αν σε βοηθάει το αμάξι. Αν όχι, τότε πας δεξιά, με το πάσο σου και κάποτε θα φτάσεις. |
Mozart wrote: | Τότε γιατί το λένε ΠΑΘΕ και όχι ΑΘ αφού προς Πάτρα και Ευζώνους δεν έχει γίνει τίποτα? Και ενδιάμεσα βέβαια λείπουν ο Μαλιακός, τα Τέμπη και ο Πλαταμώνας. |
Ypsilon wrote: | Έχεις δίκιο. Κανονικά θα έπρεπε να λέγεται "ΠΑΘΕ παρά 100 χιλιόμετρα"... |
Aquis Granum wrote: | Τα πρώτα 40 με 50χμ. (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) από Πάτρα για Κόρινθο είναι 1x1 με συνεχείς στροφές και κακή κατάσταση οδοστρώματος. Έπειτα γίνεται 2x2 λωρίδες σχεδόν μέχρι την Κόρινθο αλλά σε πολλά σημεία ο δρόμος γίνεται και πάλι μιας λωρίδας. Αν σκευθείς λοιπόν ότι τις περισσότερες ώρες ο δρόμος εξυπηρετεί και τις νταλίκες που καταφθάνουν από την Ιταλία, αλλά και όσες τροφοδοτούν την δυτική Ελλάδα, καταλαβαίνεις τι πρόβλημα δημιοργείται!
Σταματώ όμως εδώ, γιατι αλλιώς ο "Υ" θα εκνευριστεί (και με το δίκιο του, αφού ξεφύγαμε πάλι τελείως από το θέμα του topic) και θα μπαίνει πάλι στον κόπο να μεταφέρει τα post στο ανάλογο topic! |
|
|
Back to top |
|
|
apari Senior Member
Joined: 07 Feb 2004 Posts: 646 Location: Athens-Zografou
|
Posted: Tue Mar 09, 2004 11:26 pm Post subject: |
|
|
Επειδη ειμαι απο Ζακυνθο εχω περάσει απειρες φορες απο το συγκεκριμένο δρόμο τα τελευταια 25 χρόνια και δυστυχός παραμένει στην ίδια θλιβερή κατάσταση. 2 λωρίδες ανα κατέυθηνση και διάζωμα έχει μονο για 1-1.5 χιλιόμετρο πριν τον Ισθμό. Το καλοκαίρι σε μια συζήτηση που ειχα με ένα πολιτικο μηχανικό μου ειχε πει οτι ειχε προκυρηχθεί διαγωνισμός για το έργο αλλά δεν έχω μάθει κατι καινούριο απο τότε. |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 12:02 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα Πάτρα - Κόρινθος έχει διαχωριστικό στηθαίο στα τμήματα Λόγγου (2-3 χιλ), Αιγίου (5 χιλ), Ακράτας (10-15 χιλ)...τα τμήματα αυτά είναι κοντά το ένα στο άλλο και το ανάγλυφο επιτρέπει σύνδεσή τους με χαμηλό κόστος...κάτι που έπρεπε να γίνει προ πολλού...
όσο για την πορεία της διαπλάτυνσης (και τοπικά επαναχάραξης)...έχουμε μιλήσει στην προηγούμενη και δεν υπάρχει τίποτα νεό...
το τμήμα περιλαμβάνεται στον δεύτερο συνδιασμό συγχρηματοδοτούμενων οδικών αξόνων (κατασκευή και εκμετάλευση από ιδιώτες)...
"2. Την κατασκευή του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα του ΠΑΘΕ και του νοτίου τμήματος της Ιόνιας Οδού (Πάτρα-Πύργος- Τσακώνα), που συνδυάζεται με την παραχώρηση της εκμετάλλευσης και του τμήματος Αθήνα- Κόρινθος." |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 12:36 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για την εικόνα που μου μεταφέρατε,αλλά δε μου απαντήσατε σε ένα ερώτημα. Ο δρόμος, όταν και αν γιενι, θα πρόκειται για εντελώς νέα χάραξη (όπως η εγνατία),ή δημιουργία αυτοκινητόδρομου "πάνω στο ίχνος" του υφιστάμενου δρόμου? |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 12:59 am Post subject: |
|
|
Το γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής, ουσιαστικά κάνει δύσκολες και τις δύο εκδοχές. Εδώ σου λένε ότι δεν βάζουν νησίδα στη μέση γιατί δεν υπάρχει χώρος...
Πάντως εμένα μου φαίνεται πιο εφικτή η χάραξη πάνω στον παλιό δρόμο, κι ας υπάρχει η αντίφαση με το πρόβλημα που ανέφερα πιο πάνω.
Για νέα χάραξη, μου φαίνεται πολύ δύσκολο. Δεν υπάρχει χώρος για πλήρη αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες συν ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, συν νησίδα στη μέση.... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 1:12 am Post subject: |
|
|
Όταν κάνεις αυτοκινητόδρομο, το ανάγλυφο ξεπερνιέται με το ανάλογο .....χρήμα. Η εγνατία για παράδειγμα, σε πολλά σημεία περνάει από σημεία που δε μπορούσες να φανταστεις. Αυτό που έγραψα παραπάνω για τον ΠΑΘΕ δεν ήταν απόλυτα ακριβές. ήταν εν μέρει διαπλάτυνση του παλαιού δρόμου, αλλά υπήρχαν και νέα τμήματα, αλλά πάντα "παράλληλα" ή διασταυρώμενα με τον παληό. Απλά επειδή υπήρχε ταυτόχρονα και η κίνηση των αυτοκινήτων (που δε μπορούσε φυσικά να παγώσει), έκανε το έργο των οδηγών και της κατασκευαστικής δύσκολη. Κάτι ανάλογο θα γίνει και στο εν λόγω τμήμα φαντάζομαι (λίγο από όλα δηλαδή). |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 1:15 am Post subject: |
|
|
@Mozart
όπως ήδη έγραψα...
"όσο για την πορεία της διαπλάτυνσης (και τοπικά επαναχάραξης)...έχουμε μιλήσει στην προηγούμενη και δεν υπάρχει τίποτα νεό..."
τα γεωμετρικά στοιχεία είναι σε μεγάλο μέρος της διαδρομής ικανοποιητικά...και σε αυτά λογικά θα διατηρηθεί η παρούσα χάραξη...
στα υπόλοιπα θα είναι διαφοροποιημένη η χάραξη (το πρόβλημα εντοπίζεται στο τμήμα αίγιο - πάτρα).
πρόβλημα χώρου υπάρχει (κυρίως στην παναγοπούλα - 185-195 χιλιομετρα). η έδραση έκανε πέρυσι έργα σταθεροποίησης πρανών και βελτίωσης εδάφους (χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το νέο έργο )
αλλά αυτά τα προβλήματα είναι μικρά...εδώ περάσαμε 3+1 λωρίδες από κακιά σκάλα!!!!!!!!!το κόστος είναι αυτό που ανεβαίνει...αν έχεις πόρους όλα τα κάνεις...
Last edited by villsugar on Wed Mar 10, 2004 6:44 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 3:24 am Post subject: |
|
|
Nai re paidia pio duskolo ergo einai auto tis kakias skalas gia paradeigma para i Korinthou Patron.Ton dromo ton exo kanei apeires fors-mexri prin 2 xronia spoudaza Patar- kai sto megalutero tmiam tou geitniazeoi me xomatovounia kai xorafia. Eksairontas kana 2 simeia pou pernaei apo katoikimenes perioxes, oute thalassa xreiazetai na mpazoseis oute vouna na anatinakseis oute tis megales gefures na ftiakseis. Sigoura pantos se polla simeia thelei epanaxaraksi alla kai i diaplatunsi tou de mou fainetai duskoli, toulaxiston se ena megalo meros tou. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 11:08 am Post subject: |
|
|
apari wrote: | ειμαι απο Ζακυνθο |
Αδερφε , ελα να πουμε στο p.m. γιατι εχω καποια συγγενικη σχεση με το πανεμορφο νησι |
|
Back to top |
|
|
emailspyro Guest
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 11:19 pm Post subject: H leoforos Kifisou ti leei; |
|
|
Kathos katalaveno ginete kainourgios dromos (Express malists) apo thn attikh odo os ton Pirea... iparxoun leptomeries h photografies apo thn leoforo Kifisou; Euxaristo |
|
Back to top |
|
|
incisiv Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 149 Location: athens
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 2:02 pm Post subject: |
|
|
ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ J&P - Αβαξ ανατέθηκε τελικά χθες η ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου «Μαραθώνια Διαδρομή» και συγκεκριμένα το κομμάτι «Διαπλάτυνση της Λεωφόρου Μαραθώνος από Νέα Μάκρη έως Παλλήνη», η οποία διεκόπη αφότου η κατασκευάστρια εταιρεία Ευρωπαϊκή Τεχνική κηρύχθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ έκπτωτη. |
|
Back to top |
|
|
crs Senior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 439 Location: A θ ή ν α
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 5:55 pm Post subject: |
|
|
H Μαραθώνεια διαδρομή θα ολοκληρωθεί μερικές εβδομάδες πριν την τελετή έναρξης. Τέλος Ιουλίου, αν όλα πάνε καλά...
Φαντάζεστε όμως, τι έχουν να γράψουν όσοι δημοσιογράφοι θα είναι ήδη στην Αθήνα και θα βλέπουν ακόμα έργα να εκτελούνται; ... |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 3:50 am Post subject: |
|
|
Τα ίδια που γράφουνε και τώρα, τα ίδια που θα γράφανε και τότε για τα έργα που θα ναι ακόμα σε εξέληξη στο ΟΑΚΑ! Κοινώς, δεν αλλάζουν και πολλά!
Αρκεί να τελειώσει το έργο και χωρίς νέες εκπτώσεις και περικοπές.
(Μην ξεχνάμε και την δενδροφύτευση κατά μήκος της διαδρομής) |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Mar 16, 2004 6:48 pm Post subject: Επέκταση Λεωφόρου Κύμης |
|
|
Υπεγράφησαν από την Υφυπουργό ΠΕΧΩΔΕ και δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ, με αριθμούς 241/Δ και 261/Δ, αποφάσεις τροποποίησης των ρυμοτομικών σχεδίων των δήμων Ηρακλείου, Λυκόβρυσης και Κηφισιάς, που σχετίζονται με την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης από τον κόμβο της με τη Αττική Οδό μέχρι την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό οδικό έργο, το οποίο είχε ενταχθεί αρχικά στο φάκελο διεκδίκησης των ΟΑ, αλλά για λόγους κόστους (υψηλό τίμημα απαλλοτριώσεων) δεν υλοποιήθηκε.
Οι υπουργικές αποφάσεις είναι πολύ σημαντικές διότι αν μη τι άλλο δείχνουν τη βούληση του ΥΠΕΧΩΔΕ (με την προηγούμενη ηγεσία βεβαίως) για να προχωρήσει αυτό το έργο.
Η χρηματοδότηση θα προέλθει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, καθώς δεν φαίνεται να πληρεί τις προϋποθέσεις για ένταξη σε κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, ενώ σαφώς και δεν υπάρχει περίπτωση να χρηματοδοτηθεί από ιδιώτη.
Η Νέα Λεωφόρος Κύμης κατασκευάζεται ήδη, σε ότι αφορά το τμήμα από Εθνική Οδό προς Ολυμπιακό Χωριό, από την εταιρεία όπου εργάζομαι και ο χρόνος παράδοσης είναι ο Ιούνιος του 2004.
Τέλος, ο νέος αυτός άξονας έχει μελετηθεί ώστε μελλοντικά να κατασκευαστεί και το τμήμα από Ολυμπιακό Χωριό προς Άνω Λιόσια και να συναντά εκ νέου την Αττική Οδό. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Mar 17, 2004 12:16 pm Post subject: |
|
|
Ioannis31, πολύ ενδιαφέρον αυτό που μας μεταφέρεις. Αποδεικνύεται ότι θα υπάρχει... ζωή και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 1:08 am Post subject: |
|
|
Το μεγαλυτερο οδικο εργο στην Ελλαδα ειναι η εγνατια οδος ( www.egnatia.gr ).
Το κοστος της εγνατιας ειναι γυρω στα 5δισ ευρω δηλ 2-3 περισσοτερο απο τους ολυμπιακους αγωνες σε αθλητικες υποδομες! Παρολα αυτα σημερα μονο το 50% ειναι ετοιμο.
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 12:19 pm Post subject: |
|
|
wise wrote: | σημερα μονο το 50% ειναι ετοιμο. |
Το εργο απο ποτε αρχισε ?
Νομιζω πριν 5 - 6 χρονια , αν ειναι ετσι τοτε αργει πολυ το εργο |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 12:54 pm Post subject: |
|
|
Το έργο άρχισε με πολύ αργούς ρυθμούς το 1994, αν και κάποια τμήματά του, όπως το τμήμα όπου συμπίπτει με τον ΠΑΘΕ από Κλειδί Ημαθίας μέχρι Θεσ/νίκη και το τμήμα από Στρυμώνα μέχρι Ν.Πέραμο Καβάλας, είχαν κατασκευαστεί νωρίτερα (το 2ο μάλιστα με πολύ άθλιες προδιαγραφές με αποτέλεσμα τώρα να είναι ήδη ξεπερασμένο και σε πολλά σημεία του κατεστραμένο).
Το 1997 όμως πήραν τη σοφή απόφαση να το αναθέσουν στην εταιρία "Εγνατία οδός ΑΕ", ούτως ώστε αυτή να κάνει τους διαγωνισμούς και όλες τις συννενοήσεις. Μετά προχώρησε πολύ γρήγορα, αλλά και πολύ λανθασμένα. Άρχισαν από τα άκρα (Κήποι μέχρι Κομοτηνή) και από Ηγουμενίτσα μέχρι Γιάννενα, και τα ενδιάμεσα τμήματα, χωρίστηκαν σε πολλές μικρές εργολαβίες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, να μη ξεκινήσουν παράλληλα τα έργα, και σήμερα να έχουμε το φαινόμενο να κάνεις 20 χλμ Εγνατίας, μετά να μπάινεις στον παληό δρόμο, και τούμπαλιν! Αυτή τη στιγμή τελειώνουν αρκετές εργολαβίες, μεταξύ των οποίων το πέρασμα της Καστανιάς, που όσοι έχουν περάσει από εκεί καταλαβαίνουν τι μεγάλη υπόθεση είναι, αλλά μένουν 2 τμήματα που δεν έχουν ακόμα εξασφαλίσει την χρηματοδότησή τους. Αυτό από Χρυσούπολη Καβάλας μέχρι Ξάνθη (πέρασμα Νέστου), και το τμήμα από Παναγιά Μετσόβου, μέχρι Γρεβενά. Τα υπόλοιπα που λείπουν και δεν έχουν αρχίσει ακόμα τα έργα (είναι αρκετά) έχουν τουλάχιστον χρηματοδότηση σίγουρη. Πάντως είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο, γιατί πρόκειται για εντελώς καινούριο δρόμο ως προς τη χάραξή του. |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 4:20 pm Post subject: |
|
|
Ο χρονος διαδρομης πριν και μετα. Εννοειται οτι ο δρομος δεν τελειωσε.
|
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 8:33 pm Post subject: |
|
|
geia sas paidia
thelo na prostheso kati gia tin egnatia
Apo ta synolika 680 xlm tou ergou simera exoun paradothei gyro sta 450 kleistou kai sygxronou aytokinitodromou
Omos se ligo kairo tha leitourgisei i leitourgiki egnatia
Ti simainei praktika ayto?
Oti kaneis tha mporei na mpainei apo tin igoumenitsa kai na kataligei ston EBRO...Sta tmimtata ton 200 peripou xlm pou den exoun oloklirothei ta erga tha xrisimopoiountai parakamptiries odoi oi opoies vevaia einai oi eparxiotikes alla arketa veltiomenes
To ergo tha einai kata 90% etoimo se 2 xronia to polu alla einai 50 xlm pou einai provlimatika afou den exei vrethei oute xrimatodotis kai antidroun kai diaforoi foreis...Prokeitai gia ena tmima 50 xlm sto perasma tis arkoudas opos legetai(pindos)
As teleiosei to 90% kai tha maste arketa eyxaristimenoi |
|
Back to top |
|
|
Kostas Guest
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 8:38 pm Post subject: |
|
|
Xairete
Mipos gnorizei kaneis ana tha asfaltostrothoun ek neou oi kentrikoi dromoi tis athinas enopsei ton agonon??
Yparxei kapoio tetoio programma???
Prepei oposdipote na ginei ayto giati i poiotita asfaltou stous dromous tis athinas einai gia ta panhgyria
Mono i attiki odos kaliptei ta eyropaika stantar
AX....POSO MOU LEIPEI H LEIA ,MAYRH KAI ANTIOLISTHITIKH ASFALTOS TON ALLON EYROPAIKON KRATON.....
Den einai mono i aisthitiki
Einai kai oti prokaloun polla atyximata kai malista thanatifora.....Eleos!!! |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Fri Mar 19, 2004 9:54 pm Post subject: |
|
|
Anonymous wrote: | geia sas paidia
thelo na prostheso kati gia tin egnatia
Apo ta synolika 680 xlm tou ergou simera exoun paradothei gyro sta 450 kleistou kai sygxronou aytokinitodromou
Omos se ligo kairo tha leitourgisei i leitourgiki egnatia
|
Δεν νομιζω πριν το 2006 να λειτουργησει η εγνατια. Και μιλαμε για το 80-90%. Τωρα για να καταλαβεις το τμημα απο Περαμα σε στρυμονα ειναι σε μελλοντικη προβλεψη. Και αυτο γιατι κατασκευαστηκε πριν το 1994 και θεωρηθηκε καλος δρομος. Ενας δρομος με μια λωριδα χωρις διαχωριστικο με καθιζηση στο συνολο κατολισθησεις και επικυνδινες στροφες.
Πριν το 1994 ξενη εταιρια εδωσε σχεδιο ευθεια με γεφυρες τουνελ διπλες λωριδες και οταν το ειδαν οι ελληνες ειπαν δεν γινονται αυτα τα πραγματα εδω. Τους φανηκε παραξενο τοτε! |
|
Back to top |
|
|
|