|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:31 am Post subject: |
|
|
Demetrio, το "1ο" που σημειώνεις στη δυτική Αττική, η Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω, έχει ήδη κατασκευαστεί. Απλώς λείπει ένα κομμάτι σχεδόν 500 μέτρων στη σύνδεσή της με την Αθηνών-Κορίνθου. Αυτή τη στιγμή η κυκλοφορία εκτρέπεται μέσω ενός στενού δρόμου στα φανάρια των διϋλιστηρίων Ασπροπύργου. |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:52 am Post subject: |
|
|
Εγώ ήξερα πως για τούτο το κομμάτι προβλεπότανε κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2+2 λωρίδες και μια βοηθητική... αν έχει γίνει πράγματι έτσι σήμερα και έχει ήδη δοθεί στην κυκλοφορία... τότε θα το σβήσω το σημείωμα μου από τον χάρτη... αν όχι θα το αφήσω όπως έχει ελπίζοντας κάποτε να το τελειώσουνε!
Thanks Admin |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 6:12 pm Post subject: |
|
|
Kameres ws ta X/genna sto petalo tou Maliakou..
Wraia to thema den einai na yparxoun aplws oi kameres alla na yparxei drasi pisw apo tis kameres apo tin troxaia. Diladi ena integrated systima me peripolika se simeia tou dromou pou tha pernoun tis plirofories pou tha tous dinoun oi synadelfoi pou parakolouthoun tis kameres kai etsi tha einai dynaton na epembenoun amesa.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=69472220 |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 1:17 am Post subject: |
|
|
Demetrio, είναι 2+2 λωρίδες και βοηθητική. Απλώς λείπουν τα τελευταία ~500 μέτρα προς την Εθνική Οδό, όπως έγραψα και πιο πάνω. |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:26 pm Post subject: |
|
|
Admin το ότι λείπουν 500μ το κατάλαβα... αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν το υπόλοιπο κομμάτι (αυτό με της 2+2 λωρίδες + βοηθητική) έχει ήδη δοθεί στην κυκλοφορία η όχι.. αν ναι τότε θα τρέξω αμέσως για επίσκεψη, φώτορεπορτάζ και ανανέωση του χάρτη... αλλά αν δεν έχει ακόμη ανοίξει ο δρόμος τότε μιλάμε για μελλοντική επέκταση και εφόσον απ΄ ότι μου λες βρίσκεται ήδη σε καλό στάδιο τότε θα είναι μια από της πρώτες που θα γίνουν, δηλαδή αυτό ακριβώς που σημείωσα παραπάνω. Ας ελπίσουμε μόνο να μην κολλήσουμε στα τελευταία 500μ... μήπως έχεις πληροφορίες και για το πότε θα τα τελειώσουν; |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:00 pm Post subject: |
|
|
Telika auto pou leipei apo auti ti xwra einai politikoi me sthenos kai orama exw katalixei.
Den exigeitai alliws oti ftiaxame mia yperoxi Gefyra (poly wraia pou einai i sidirodromiki grammi panw tis?) kai twra tha kathomaste na tin koitame afinontas ton Dytiko mas Axona stin tyxi tou.
Diladi tis prosbaseis mas stin Ariatiki kai otan me to kalo iremisoun ki allo ta pragmata tis odikes mas prosbaseis stin kentriki Europi.
Iονία Oδός μόνο με αυτοχρηματοδότηση
MONO με αυτοχρηματοδότηση μπορεί να προχωρήσει η κατασκευή του Δυτικού Οδικού άξονα, αφού το κράτος δεν διαθέτει τους αναγκαίους πόρους για το έργο. Αυτήν την απάντηση έδωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς στους εκπροσώπους των φορέων της Δυτικής Ελλάδας, με τους οποίους συναντήθηκε χθες, στην Πάτρα.
Παρά τις επίμονες ερωτήσεις των εκπροσώπων των φορέων, που έχουν συγκροτήσει κοινό μέτωπο σε δέκα νομαρχίες της Πελοποννήσου, της Στερεάς, της Ηπείρου και του Ιονίου για την υλοποίηση της Ιονίας Οδού, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν ανέφερε χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου.
Οι φορείς της Δυτικής Ελλάδας επιμένουν ότι «δεν πρέπει η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου να μείνει αξιοθέατο, αλλά πρέπει να αποτελέσει κίνητρο για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και αυτό θα γίνει με την κατασκευή της Ιονίας Οδού». |
|
Back to top |
|
|
Nikos C. Stadium Expert
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 6:52 pm Post subject: |
|
|
Eγώ δεν βρίσκω πρόβλημα με αυτό που λέει ο Σουφλιάς. Όντως δεν υπάρχουν λεφτά.
Λεφτά από το ταμείο συνοχής, πάπαλα. Μόνο με αυτοχρηματοδότηση τώρα. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 10:48 pm Post subject: |
|
|
@ Demetrio: Ο δρόμος έχει δοθεί εδώ και πολύ καιρό στην κυκλοφορία. Από την Αττική Οδό (έξοδος 5) μέχρι και τα διϋλιστήρια Ασπροπύργου.
Για το θέμα των τελευταίων μέτρων της σύνδεσης με την Εθνική Οδό γράφτηκαν αρκετά posts στην αμέσως προηγούμενη σελίδα αυτού του thread: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=38548#38548 |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 6:39 pm Post subject: |
|
|
apo Eleftheria Larissas:
Την επόμενη εβδομάδα θα δοθούν στους ενδιαφερόμενους εργολάβους, τα τεύχη δημοπράτησης του δρόμου από Ράχες μέχρι Κλειδί ή αλλιώς Μαλιακός – Κλειδί, μήκους 230 χλμ. στον οποίο περιλαμβάνονται και οι δύο σήραγγες των Τεμπών, συνολικού μήκους 8 χιλιομέτρων. Αυτό ανακοίνωσε χθες από τη Λάρισα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, δεσμευόμενος ότι το Σεπτέμβριο του 2005 θα έχει εγκατασταθεί ο παραχωρησιούχος – το έργο θα κατασκευαστεί ως γνωστόν με τη μέθοδο της παραχώρησης και ο ιδιώτης που θα το χρηματοδοτήσει με δικά του κεφάλαια θα έχει την εκμετάλλευση των διοδίων – ενώ υπολογίζεται ότι για την αποπεράτωση θα χρειαστούν 4 με 4,5 χρόνια, οπότε θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2009. Ο κ. Σουφλιάς μιλώντας στα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας χθες, αναφέρθηκε με πληρότητα και ρεαλισμό και στα υπόλοιπα τρία μεγάλα έργα που αφορούν στη Θεσσαλία προαναγγέλλοντας για τον Ε65 ή αλλιώς αυτοκινητόδρομο Λάρισα – Καρδίτσα – Τρίκαλα – Παναγιά, ότι θα ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα του έργου, εντός του Δεκεμβρίου, στα Τρίκαλα.
Αναλυτικότερα: Ο Λαρισαίος υπουργός που έφτασε λίγο μετά τις 10.30 το πρωί, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, μίλησε εμπεριστατωμένα και θέτοντας σε ρεαλιστικές βάσεις όλα τα μεγάλα έργα, που αφορούν αυτή τη στιγμή στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, επικεντρώνοντας στα εξής 4:
* Η ολοκλήρωση του τμήματος του ΠΑΘΕ που αφορά στα Τέμπη, τον Πλαταμώνα και τον Αγιο Παντελεήμονα προχωρά, είπε ο κ. Σουφλιάς με τη μέθοδο της παραχώρησης. Θα κατασκευαστεί δηλαδή με ιδιωτικά κεφάλαια από εταιρία που θα αναλάβει την εκμετάλλευση των διοδίων και θα συγχρηματοδοτηθεί σε μικρότερο μέρος από κρατικά κεφάλαια από την Ε.Ε. Το μήκος 230 χλμ. τμήμα από Ράχες μέχρι Κλειδί ή αλλιώς Μαλιακός – Κλειδί θα αποτελεί έναν πραγματικά υψηλών προδιαγραφών σε ευρωπαïκό επίπεδο δρόμο, που θα περιλαμβάνει:
- σήραγγα 6 χλμ. στα Τέμπη
- σήραγγα 2 χλμ. στα Τέμπη
- κενό μεταξύ τους, μήκους 1 χλμ.
- σήραγγα 3,5 χλμ. στον Αγιο Παντελεήμονα
- γέφυρα 700 μ., από την Ευαγγελισμό μέχρι την 1η σήραγγα
- μεγάλη γέφυρα στον Πηνειό και δεξιά και αριστερά της άλλες 3 γέφυρες
- ανισόπεδο κόμβο στον Πλαταμώνα
- 4 ανισόπεδους κόμβους από Κατερίνη μέχρι το Κλειδί
- μια πολύ μεγάλη γέφυρα από τον Αγιο Παντελεήμονα μέχρι τη Σκοτίνα
- Κέντρα Λειτουργίας και Διαχείρισης του δρόμου που θα συνδέονται με σύστημα οπτικών ινών
- Ηλεκτρονικό σύστημα πληροφόρησης των οδηγών. Διόδια θα τοποθετηθούν λίγο πριν τον Πλαταμώνα, ώστε να μην επιβαρύνονται οι κάτοικοι του Ομολίου, Στομίου, Ραψάνης κ.λπ. Παρουσιάζοντας το χρονοδιάγραμμα του έργου, ο υπουργός είπε ότι στις επόμενες 15 ημέρες θα δοθούν τα τεύχη δημοπράτησης στους ενδιαφερομένους, οι οποίοι θα καταθέσουν τις προσφορές τους εντός 40 ημερών. Τον Ιούλιο του 2005 ή το αργότερο τον Αύγουστο, ο κ. Σουφλιάς δεσμεύτηκε ότι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία μέχρι την υπογραφή της σύμβασης και την έγκρισή της από τη Βουλή, ώστε το Σεπτέμβριο να εγκατασταθεί ο παραχωρησιούχος.
Θα χρειαστούν 4,5 χρόνια για την αποπεράτωση, οπότε το έργο θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2009.
- Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας «Ε-6 5» ή αλλιώς όπως είπε ο υπουργός ότι είναι το ορθότερο Λάρισα – Καρδίτσα – Τρίκαλα – Παναγιά. Ο δρόμος που θα συνδέει την Ηπειρο με τη Θεσσαλία θα δοθεί επίσης με τη μέθοδο της παραχώρησης. Τα 64 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν από το Γ’ ΠΕΠ Θεσσαλίας για το έργο, θα μείνουν στην Περιφέρεια για να χρηματοδοτήσουν τους οδικούς άξονες Λάρισας – Τρικάλων και Λάρισας – Καρδίτσας. Τα χρήματα αυτά αποσύρθηκαν από τον Ε-65, με το σκεπτικό ότι ο δρόμος βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Συγκεκριμένα, στο τμήμα Καλαμπάκα – Παναγιά, δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι αναγνωριστικές, γεωλογικές μελέτες και συναντώνται προβλήματα με τα εδάφη, που είναι σαθρά. Επίσης, η χάραξη από Λαμία μέχρι τον Κάμπο οριστικοποιήθηκε πριν από λίγους μήνες. Το πλήρες χρονοδιάγραμμα του έργου, ο κ. Σουφλιάς προανήγγειλε ότι θα το ανακοινώσει μέσα στο Δεκέμβριο από τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα, με βάση τα γεωλογικά αποτελέσματα. Το κατασκευαστικό, μόνο, κόστος του έργου θα ξεπεράσει τα 1.200 εκατ. ευρώ. Διόδια θα τοποθετηθούν στο τμήμα του εθνικού δρόμου πριν τον Αγιο Κωνσταντίνο. Ο υπουργός επανέλαβε ότι η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη. Το 2005 είπε, θα είναι η χρονιά των έργων παραχώρησης. Με τη μέθοδο αυτή θα κατασκευασθούν επίσης οι δρόμοι Τρίπολη – Καλαμάτα, Αντίρριο – Γιάννενα, Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος. Όλα αυτά τα έργα, διευκρίνισε δεν είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Θα προηγηθούν οι δρόμοι Τρίπολη – Καλαμάτα και Αντίρριο – Γιάννενα, γιατί είναι πιο ώριμοι, και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι.
wraia ola auta alla exw 2 enstaseis:h prwth einai pws den pisteuw na oloklhrothoun oute se 10 xronia kai h deuterh pws an ginoun ola auta tha exoume katastrofh tou fysikou topiou!kai einai krima(ftiaxe ena tounel kai ola ok,alla gefyres kai gefyroules kai tounel kai kontra tounel pisteuw pws tha katastrepsoun thn olh mageia tou topiou sta temph kai ston platamwna... ) |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:39 pm Post subject: |
|
|
Τις προαλλες ο Καρατζαφερης ειχε πει κατι πολυ καλο πιστευω. Τα καραβακια του Ριο-Αντιρριο να πανε στον μαλιακο κολπο και να υποχρεωθουν οι νταλικες να περνουν απεναντι μονο με καραβακια. Ετσι και οι οδηγοι θα ξεκουραζονται για λιγο και οι ναυτικοι θα εχουν δουλεια και θα αποσυμφοριθει το πεταλο. |
|
Back to top |
|
|
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:19 pm Post subject: |
|
|
Νεα για την Πατρων-Κορινθου
Η εθνικη οδος θα μετακομισει,οπως ανακοινωσε ο Σουφλιας την περασμενη Πεμπτη, στις πιο ορεινες περιοχες της Κορινθιας και Αχαιας.Ο νεος αυτοκινητοδρομος θα κοστισει 2 δις. ευρω,θα εχει μηκος 160 χλμ και θα κατασκευαστει απο ιδιωτες.Δεν θα γινει διαπλατυνση γιατι ειναι δυσκολη σε ορισμενα σημεια και το κοστος τον απαλλοτριωσεων ειναι υψηλο.Οι οριστικες αποφασεις θα παρθουν στα μεσα Ιανουαριου/2005,τον Μαιο/2005 θα γινει ο διαγωνισμος και θα επιλεγει ο αναδοχος τον Νοεμβριο/2005.Τα εργα θα ξεκινησουν τον Ιανουαριο/2006.Ο αυτοκινητοδρομος θα διαθετει 2 λωριδες + 1 Λ.Ε.Α. ανα κατευθυνση και ,φυσικα,διαχωριστικο διαζωμα.Το τμημα μεχρι τον Πυργο θα κατασκευαστει απο το δημοσιο γιατι η κινηση ειναι μικρη και συνεπως δεν ειναι το εργο ελκυστικο για ιδιωτες.Επισης ο κ.Σουφλιας ανακοινωσε οτι η Ιονια οδος θα κατασκευαστει αλλα με την μεθοδο της παραχωρησης.Αρα τα διοδια σε συνδυασμο με τα διοδια της γεφυρασ θα καθιστουν ακριβη την μετακινηση.Τελος τα τμηματα Αντιρριου-Αγρινιου-Αρτα-Εγνατια και Τριπολη-Καλαματα θα προηγηθουν(????) των Κορινθου-Πατρων-Πυργου και Ε65 της Θεσσαλιας
Απο τοπικη εφημεριδα.Αυτο βεβαια που δεν καταλαβα ειναι πως θα προηγηθουν οι αλλοι δρομοι αυτων που ειναι μειζονως σημασιας???
Οψομεθα... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:07 pm Post subject: |
|
|
Στις 10 Δεκεμβρίου, εγκανιάζεται το τμήμα Ηγουμενίτσα-Νεοχώρι της Εγνατίας (δυτικό άκρο του άξονα).
Λίγο πριν τα Χριστούγεννα εγκαινιάζεται επιτέλους το τμήμα Βέροια-Πολύμυλος Κοζάνης (πέρασμα Καστανιάς). Αν δε κάνω λάθος στις 22/12. Θα επανέλθω σε αυτό το τμήμα.
Αντιθέτως η επίσης πολύ σημαντική παράκαμψη της Ασπροβάλτας (Βρασνά-Στρυμώνας) μήκους 22 χλμ, πάει για την Άνοιξη, καθώς αργούν ακόμα τα έργα αποκατάστασης της ζημιάς που είχε προκληθεί το περασμένο χειμώνα. Ποια ζημιά? Κατέρευσε μια ολόκληρη πλαγιά σε ένα τμήμα όπου είχε γίνει cut and cover, το οποίο στηρίζονταν με κάλυμα τσιμέντου (δε ξέρω ακριβώς πως λέγεται). Κόπηκε σα φέτα το βουνό και από τότε τρέχουν και δε φτάνουν. Ευτυχώς δηλαδή που δεν είχε δοθεί ήδη στη κυκλοφορία, γιατί θα χαμε και άλλα. Επιτόπιο ρεπορτάζ:
http://briefcase.pathfinder.gr/download/amadeusmozart8/29820/352535/0/DSCN1931.JPG
Σε ό,τι αφορά τη Καστανιά τώρα, δυο λογάκια. Το εν λόγω τμήμα, χωρίζεται σε 2 εργολαβίες. Το Βέροια-Λευκόπετρα (το εύκολο), και το Λευκόπετρα-Πολύμυλος, με αμέτρητες συνεχείς γέφυρες και τούνελ. Ένα σημαντικό πρόβλημα ήταν το περίφημο λάθος στη προβολοδόμιση μιας γέφυρας, που όταν έφτασε απέναντι ήταν κάποιους πόντους χαμηλότερη (!!!!). Αυτό λύθηκε και θα δοθεί κανονικά και αυτή η γέφυρα. Αυτά που θα λείπουν, θα είναι τα εξής. Η ένωση στο Πολύμυλο, όπου ανακαλύφθηκε εδώ και χρόνια ένας ολόκληρος οικισμός ακριβώς πάνω στο ίχνος του δρόμου, που ακόμα οι αρχαιολόγοι δεν έχουν αποφασίσει τι θα ζητήσουν (είτε γέφυρα κανένα χιλιόμετρο, είτε μετακίνιση όλου του αρχαιολογικού χώρου, που προτιμά και η Εγνατία).
Επίσης θα λείπει ο ένας κλάδος στο τμήμα Βέροια-Λευκόπετρα!!! Ναι, σωστά ακούσατε. Στο εύκολο τμήμα, με τεχνικά έργα λιγότερο από το 1/3 από το υπόλοιπο, ο εργολάβος, φρόντισε να ξοδέψει όλα τα χρήματα (που ήταν περισσότερα από τον άλλο) και τελείωσε μόνο τον ένα κλάδο. Έτσι για 9 περίπου χλμ τα αυτοκίνητα θα περνάνε από ένα καινούριο μεν, αλλά μονό δρόμο, χωρίς νησίδα. Αυτός είναι και ο λόγος που θα απαγορευτεί η κυκλοφορία φορτηγών και λεωφορείων στο νέο τμήμα αυτό της Εγνατίας και θα εξακολουθούν να περνάνε από τη Καστανιά!!
Α, ξέχασα. Εργολάβος στο ανωτέρο τμήμα ήταν ο φίλος μας ο Άκτωρας. Αυτός με τα πιστοποιητικά ντε! |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:37 am Post subject: |
|
|
Για μενα μια ειναι η λυση για την ΠΑΘΕ. Απ'ευθειας αναθεση ολου του εργου στην εταιρια που ελεγχει την αουτομπαν στην Γερμανια. Να φτιαξει μια ιδια και ατην Ελλαδα, και ας την εκμεταλλευεται και για 100 χρονια. Πληρωνουμε που πληρωνουμε διοδια ας δινουμε και κατι παραπανω και να εχουμε εναν δρομο στολιδι χωρις οριο ταχυτητας Υπαρχει ομως πολιτικος με @@@ που να μπορει να κανει κατι τετοιο |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 10:24 am Post subject: |
|
|
Από ό,τι ξέρω υπήρχαν τέτοιες σκέψεις και για τον ΠΑΘΕ και για τα υπολοιπόμενα έργα της Εγνατίας. Να δοθούν δηλαδή όλα με μια εργολαβία. Αναγκαστικά θα έμπαιναν στο παιχνίδι μεγάλοι όμιλοι από το εξωτερικό (βλέπε Ρίο-Αντίριο) και θα τα έφτιαχναν στο τάκα τάκα. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 11:25 pm Post subject: |
|
|
Και ετσι πρεπει να γινεται. Και να φανταστειτε οτι στην Γερμανια δεν πληρωνουν διοδια, τωρα αρχιζουν να το σκεφτονται. Ας πουμε εμενα δεν θα με πειραζε να δωσω 15-20 ευρω για να κανω ενα ταξιδι απο Θεσσαλονικη για Αθηνα. |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 4:23 pm Post subject: |
|
|
Εγνατία Ηπείρου: Τελειώνει το 2008
Το 2008 προβλέπεται να είναι έτοιμο το τμήμα Ηπείρου της Εγνατίας, το πιο δύσκολο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που ενώνει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη, για το οποίο θα απαιτηθούν κονδύλια συνολικού ύψους 1,9 δισ. ευρώ. Ως τα τέλη του 2005 προβλέπεται να είναι έτοιμο το τμήμα Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα, με εξαίρεση το Νεοχώρι-Ελευθεροχώρι, όπου οι οδηγοί θα εξυπηρετούνται με τον πρόσφατα βελτιωμένο τοπικό δρόμο.
Το τμήμα της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα έως την Παναγιά έχει μήκος 123 χλμ. και θα διαθέτει 35 σήραγγες συνολικού μήκους 53 χλμ., από τις οποίες όλες είναι δίδυμες, εκτός από τη σήραγγα του Μετσόβου.
Η τελευταία είναι έτοιμη από το 1993, αλλά δεν έχει δοθεί ακόμη στην κυκλοφορία λόγω γεωλογικών προβλημάτων στις προσβάσεις. Γι' αυτό το λόγο είχαν γίνει σκέψεις να εγκαταλειφθεί και να κατασκευαστεί νέα σήραγγα σε πιο σταθερό έδαφος. Τα τελευταία χρόνια αποφασίστηκε να προχωρήσει η παράκαμψη του Μετσόβου με νέα χάραξη στην περιοχή του μετσοβίτικου ποταμού.
Μεγάλα προβλήματα εντοπίστηκαν στη διέλευση από τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης, που οδήγησαν το 1999 σε αλλαγές για την προστασία του και ήδη κατασκευάζονται σήραγγες σε μήκος 3,4 χλμ. Την ίδια εποχή, για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος έγιναν αλλαγές στις περιοχές Βασιλικού, Κρυσταλλοπηγής, Αγίου Νικολάου, Δραμεσιών, Αγίας Αναστασίας και στο τμήμα Δεμάτι-Περιστέρι.
Χθες παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Ηγουμενίτσα-Νεοχώρι, μήκους 23 χλμ., που θα απαλλάξει την πρωτεύουσα της Θεσπρωτίας από την κίνηση του λιμανιού, που είναι ιδιαίτερα αυξημένη τους καλοκαιρινούς μήνες.
Είναι ένα κομμάτι με πολλές δυσκολίες, αφού για να αντιμετωπιστούν τα γεωλογικά προβλήματα χρειάστηκε να κατασκευαστούν τέσσερις δίδυμες σήραγγες, η επίσης δίδυμη γέφυρα στο Μεσοβούνι, καθώς και τρεις ανισόπεδοι κόμβοι.
Υπό κατασκευή είναι τα τμήματα Σέλλες-Ιωάννινα-Δροσοχώρι-κόμβος Περιστερίου-κόμβος Μετσόβου, που θα παραδοθούν το 2005, ενώ δύο χρόνια αργότερα θα είναι έτοιμα τα τμήματα Νεοχώρι-Ελευθεροχώρι και κόμβος Μετσόβου-Παναγιά. Υπό δημοπράτηση είναι η γέφυρα στον Αραχθο και ένα τμήμα από τον Αραχθο ώς το Περιστέρι.
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Dec 13, 2004 5:50 pm Post subject: |
|
|
Χαιρομαι πολυ που διαβαζω ευχαριστα νεα για την Εγνατια Οδο
Επιτελους που παραδοθηκε το τμημα Ηγουμενιτσα - Νεοχωρι που θα βοηθησει πολυ το ανανεωμενο λιμανι της Ηγουμενιτσας |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 12:33 pm Post subject: |
|
|
Παραδίδονται σε λίγη ώρα το τμήμα της Εγνατίας Βέροια-Πολύμυλος (πέρασμα Καστανιάς), μόνο για τα αυτοκίνητα για λίγο καιρό, και το τμήμα ΤΙΤΑΝ-Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, που συνδέει την εξωτερική με την εσωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας. Είναι σα να υπήρχε το τμήμα Ελευσίνα-Μεταμόρφωση και Κηφησίας-Αεροδρόμιο της Αττικής οδού, και να δίνεται τώρα το Μεταμόρφωση-Κηφησίας (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια). |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 8:01 pm Post subject: |
|
|
Την αύξηση των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε τη Δευτέρα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος διοδίων στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τρεις φορές υψηλότερος από την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος στην ΕΕ φτάνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη χώρα μας προσεγγίζει τα 0,016 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είπε ακόμα ότι έως το 2012 η χώρα θα έχει αποκτήσει ολοκληρωμένο πλέγμα των οδικών αξόνων. Μεταξύ των έργων που θα δημοπρατηθούν έως το 2006 περιλαμβάνονται:
* Ο άξονας Μαλιακός-Κλειδί, για τον οποίο αύριο δημοσιεύονται τα τεύχη δημοπράτησης και μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει οριστεί ο ανάδοχος.
* Ο άξονας Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, για τον οποίο ο ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί μέχρι την άνοιξη του 2006.
* Η Ιόνια οδός (σύνδεση της Εγνατίας οδού με το Αντίρριο)
* Ο άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιάς. Το έργο είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ και ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα έχει οριστεί μέχρι το 2006.
* Ο άξονας Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, για το οποίο ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα οριστεί στις αρχές του 2006. |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 8:30 pm Post subject: |
|
|
Ο Σουφλιας ειπε την μιση αληθεια..Ναι,οντως ειναι 3 φορες υψηλοτερα τα διοδια στις αλλες χωρες της Ε.Ε.
Δεν μας ειπε ομως οτι οι υπηρεσιες που παρεχονται εκει ειναι 1000 φορες καλυτερες αποτι εδω...Εκει δεν υπαρχει λακουβα ουτε για δειγμα,υπαρχουν παντου προστατευτικες μπαρες,ηλεκτρονικοι πινακες,αστυνομια,τηλεφωνικοι θαλαμοι,ραδιοφωνο εθνικων οδων,δρομοι με τρεις λωριδες,φωτα κτλ κτλ...
Εγω δεν αντιλεγω ας δωσουμε κατι παραπανω αλλα να κανουν και πολλα παραπανω οι αρμοδιοι...Ας κανουν τουλαχιστον τα αυτονοητα.. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 12:02 am Post subject: |
|
|
άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιά...
αυτό θέλω να το δω όσο ζω... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 11:04 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα Νοσ. Παπαγεωργίου- ΤΙΤΑΝ που παραδόθηκε χθες στην κυκλοφορία στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης έχει δημιουργήσει ένα πρωτοφανές χάος. Σήμερα υπήρχε απίστευτο μποτιλιάρισμα το πρωί από το Παπαγεωργίου μέχρι το ΤΙΤΑΝ στον καινούριο δρόμο κι αυτό διότι ο κόμβος του ΤΙΤΑΝΑ δεν είναι πλήρως έτοιμος κι έτσι οι 3 λωρίδες γίνονται μία με αποτέλεσμα αυτό που βιώνουν οι ταλαίπωροι οι οδηγοί.
Να κάνω και μια παρατήρηση σχετικά με αυτό που αφορά το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί της Εθνικής Οδού. Ακούγεται πολλές φορές ότι επίκειται η κατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος και ότι εγκαθίσταται ο ανάδοχος κλπ κλπ. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευαμένο. Η εγκατάσταση αναδόχου δεν αφορά όλο το τμήμα αλλά τα γνωστά προβληματικά σημεία που δεν έχουν ακόμα κατασκευαστεί (Τέμπη, Αγιος Παντελεήμονας, Μαλιακός). Απλώς αναφέρεται ως τμήμα Μαλιακός Κλειδί διότι οι εταιρείες που θα αναλάβουν την κατασκευή των τριών αυτών μικρών τμημάτων με αυτοχρηματοδότηση, στη συνέχεια θα έχουν ως αντάλλαγμα την εκμετάλλευση όλου του δρόμου (και του ήδη κατασκευασμένου) από το Κλειδί (38km από τη Θεσσαλονίκη το συγκεκριμένο σημείο) μέχρι τον Αγιο Κωνσταντίνο της Φθιώτιδας. Ίσως τα ΜΜΕ θα έπρεπε αντί να αναφέρονται στην κατασκευή του τμήματος Μαλιακός Κλειδί, να αναφέρονται στην κατασκευή των τριών σημείων που προανέφερα ξεχωριστά. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 11:55 am Post subject: |
|
|
Παρότι Αθηναίο, με εκνευρίζει το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη έρχεται δέυτερη και καταϊδρωμένη από πλευράς έργων και προτεραιωτήτων στο αναίσχυντο αυτό κράτος. Κάνουνε περιφερειακό δρόμο ο οποίος δεν έχει πλήρεις ανισόπεδες και όταν τις ολοκληρώνουν, πρέπει να φάς το μαρτύριο της σταδιακής ολοκλήρωσης... |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:32 pm Post subject: |
|
|
Quote: | άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιά... αυτό θέλω να το δω όσο ζω... |
Και το ιδιο , η Ιονια Οδος ( Συνδεση της Εγνατιας Οδου με τη Ζευξη Αντιρριου - Ριου )
|
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:50 pm Post subject: |
|
|
Loipov akouste plaka twra kai to poso geloioi eivai oi politikoi. O K.SOUFLIAS (Larisaios) proaveigeile auto tov dromo kai av pate sto dnmo Vraggiavwv o opoios eivai avamesa ARTA-KARDITSA exei mia pivakida pou leei:
Kalws nr8ate stov movadiko dnmo tns E.E pou dev exei ka8olou asfalto!!!
Milame 8elouv kremasma, oi av8rwpoi pou mevouv se ekeiva ta xwria viw8ouv les kai zouve se vnsi!!!
Avarwtiemai, av edivav ligotera lefta stov kalatraba dev 8a eftiaxvav dromous se ola ta dwdekavvnsa kai sta VRAGGIANA??? |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|