stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Nov 25, 2004 2:31 am    Post subject: Reply with quote

Demetrio, το "1ο" που σημειώνεις στη δυτική Αττική, η Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω, έχει ήδη κατασκευαστεί. Απλώς λείπει ένα κομμάτι σχεδόν 500 μέτρων στη σύνδεσή της με την Αθηνών-Κορίνθου. Αυτή τη στιγμή η κυκλοφορία εκτρέπεται μέσω ενός στενού δρόμου στα φανάρια των διϋλιστηρίων Ασπροπύργου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Demetrio
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 156

PostPosted: Thu Nov 25, 2004 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ ήξερα πως για τούτο το κομμάτι προβλεπότανε κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2+2 λωρίδες και μια βοηθητική... αν έχει γίνει πράγματι έτσι σήμερα και έχει ήδη δοθεί στην κυκλοφορία... τότε θα το σβήσω το σημείωμα μου από τον χάρτη... αν όχι θα το αφήσω όπως έχει ελπίζοντας κάποτε να το τελειώσουνε! Rolling Eyes
Thanks Admin Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
marin
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 1414
Location: London

PostPosted: Thu Nov 25, 2004 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

Kameres ws ta X/genna sto petalo tou Maliakou..

Wraia to thema den einai na yparxoun aplws oi kameres alla na yparxei drasi pisw apo tis kameres apo tin troxaia. Diladi ena integrated systima me peripolika se simeia tou dromou pou tha pernoun tis plirofories pou tha tous dinoun oi synadelfoi pou parakolouthoun tis kameres kai etsi tha einai dynaton na epembenoun amesa.

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=69472220
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Nov 26, 2004 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Demetrio, είναι 2+2 λωρίδες και βοηθητική. Απλώς λείπουν τα τελευταία ~500 μέτρα προς την Εθνική Οδό, όπως έγραψα και πιο πάνω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Demetrio
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 156

PostPosted: Fri Nov 26, 2004 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Admin το ότι λείπουν 500μ το κατάλαβα... Very Happy αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν το υπόλοιπο κομμάτι (αυτό με της 2+2 λωρίδες + βοηθητική) έχει ήδη δοθεί στην κυκλοφορία η όχι.. αν ναι τότε θα τρέξω αμέσως για επίσκεψη, φώτορεπορτάζ και ανανέωση του χάρτη... αλλά αν δεν έχει ακόμη ανοίξει ο δρόμος τότε μιλάμε για μελλοντική επέκταση και εφόσον απ΄ ότι μου λες βρίσκεται ήδη σε καλό στάδιο τότε θα είναι μια από της πρώτες που θα γίνουν, δηλαδή αυτό ακριβώς που σημείωσα παραπάνω. Ας ελπίσουμε μόνο να μην κολλήσουμε στα τελευταία 500μ... Shocked Evil or Very Mad μήπως έχεις πληροφορίες και για το πότε θα τα τελειώσουν; Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
marin
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 1414
Location: London

PostPosted: Fri Nov 26, 2004 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Telika auto pou leipei apo auti ti xwra einai politikoi me sthenos kai orama exw katalixei.
Den exigeitai alliws oti ftiaxame mia yperoxi Gefyra (poly wraia pou einai i sidirodromiki grammi panw tis?) kai twra tha kathomaste na tin koitame afinontas ton Dytiko mas Axona stin tyxi tou.

Diladi tis prosbaseis mas stin Ariatiki kai otan me to kalo iremisoun ki allo ta pragmata tis odikes mas prosbaseis stin kentriki Europi.

Iονία Oδός μόνο με αυτοχρηματοδότηση
MONO με αυτοχρηματοδότηση μπορεί να προχωρήσει η κατασκευή του Δυτικού Οδικού άξονα, αφού το κράτος δεν διαθέτει τους αναγκαίους πόρους για το έργο. Αυτήν την απάντηση έδωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς στους εκπροσώπους των φορέων της Δυτικής Ελλάδας, με τους οποίους συναντήθηκε χθες, στην Πάτρα.

Παρά τις επίμονες ερωτήσεις των εκπροσώπων των φορέων, που έχουν συγκροτήσει κοινό μέτωπο σε δέκα νομαρχίες της Πελοποννήσου, της Στερεάς, της Ηπείρου και του Ιονίου για την υλοποίηση της Ιονίας Οδού, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν ανέφερε χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου.

Οι φορείς της Δυτικής Ελλάδας επιμένουν ότι «δεν πρέπει η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου να μείνει αξιοθέατο, αλλά πρέπει να αποτελέσει κίνητρο για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και αυτό θα γίνει με την κατασκευή της Ιονίας Οδού».
Back to top
View user's profile Send private message
Nikos C.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 1041

PostPosted: Fri Nov 26, 2004 6:52 pm    Post subject: Reply with quote

Eγώ δεν βρίσκω πρόβλημα με αυτό που λέει ο Σουφλιάς. Όντως δεν υπάρχουν λεφτά.

Λεφτά από το ταμείο συνοχής, πάπαλα. Μόνο με αυτοχρηματοδότηση τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Nov 26, 2004 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

@ Demetrio: Ο δρόμος έχει δοθεί εδώ και πολύ καιρό στην κυκλοφορία. Από την Αττική Οδό (έξοδος 5) μέχρι και τα διϋλιστήρια Ασπροπύργου.

Για το θέμα των τελευταίων μέτρων της σύνδεσης με την Εθνική Οδό γράφτηκαν αρκετά posts στην αμέσως προηγούμενη σελίδα αυτού του thread: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=38548#38548
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Tue Nov 30, 2004 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

apo Eleftheria Larissas:

Την επόμενη εβδομάδα θα δοθούν στους ενδιαφερόμενους εργολάβους, τα τεύχη δημοπράτησης του δρόμου από Ράχες μέχρι Κλειδί ή αλλιώς Μαλιακός – Κλειδί, μήκους 230 χλμ. στον οποίο περιλαμβάνονται και οι δύο σήραγγες των Τεμπών, συνολικού μήκους 8 χιλιομέτρων. Αυτό ανακοίνωσε χθες από τη Λάρισα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, δεσμευόμενος ότι το Σεπτέμβριο του 2005 θα έχει εγκατασταθεί ο παραχωρησιούχος – το έργο θα κατασκευαστεί ως γνωστόν με τη μέθοδο της παραχώρησης και ο ιδιώτης που θα το χρηματοδοτήσει με δικά του κεφάλαια θα έχει την εκμετάλλευση των διοδίων – ενώ υπολογίζεται ότι για την αποπεράτωση θα χρειαστούν 4 με 4,5 χρόνια, οπότε θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2009. Ο κ. Σουφλιάς μιλώντας στα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας χθες, αναφέρθηκε με πληρότητα και ρεαλισμό και στα υπόλοιπα τρία μεγάλα έργα που αφορούν στη Θεσσαλία προαναγγέλλοντας για τον Ε65 ή αλλιώς αυτοκινητόδρομο Λάρισα – Καρδίτσα – Τρίκαλα – Παναγιά, ότι θα ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα του έργου, εντός του Δεκεμβρίου, στα Τρίκαλα.


Αναλυτικότερα: Ο Λαρισαίος υπουργός που έφτασε λίγο μετά τις 10.30 το πρωί, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, μίλησε εμπεριστατωμένα και θέτοντας σε ρεαλιστικές βάσεις όλα τα μεγάλα έργα, που αφορούν αυτή τη στιγμή στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, επικεντρώνοντας στα εξής 4:

* Η ολοκλήρωση του τμήματος του ΠΑΘΕ που αφορά στα Τέμπη, τον Πλαταμώνα και τον Αγιο Παντελεήμονα προχωρά, είπε ο κ. Σουφλιάς με τη μέθοδο της παραχώρησης. Θα κατασκευαστεί δηλαδή με ιδιωτικά κεφάλαια από εταιρία που θα αναλάβει την εκμετάλλευση των διοδίων και θα συγχρηματοδοτηθεί σε μικρότερο μέρος από κρατικά κεφάλαια από την Ε.Ε. Το μήκος 230 χλμ. τμήμα από Ράχες μέχρι Κλειδί ή αλλιώς Μαλιακός – Κλειδί θα αποτελεί έναν πραγματικά υψηλών προδιαγραφών σε ευρωπαïκό επίπεδο δρόμο, που θα περιλαμβάνει:

- σήραγγα 6 χλμ. στα Τέμπη

- σήραγγα 2 χλμ. στα Τέμπη

- κενό μεταξύ τους, μήκους 1 χλμ.

- σήραγγα 3,5 χλμ. στον Αγιο Παντελεήμονα

- γέφυρα 700 μ., από την Ευαγγελισμό μέχρι την 1η σήραγγα

- μεγάλη γέφυρα στον Πηνειό και δεξιά και αριστερά της άλλες 3 γέφυρες

- ανισόπεδο κόμβο στον Πλαταμώνα

- 4 ανισόπεδους κόμβους από Κατερίνη μέχρι το Κλειδί

- μια πολύ μεγάλη γέφυρα από τον Αγιο Παντελεήμονα μέχρι τη Σκοτίνα

- Κέντρα Λειτουργίας και Διαχείρισης του δρόμου που θα συνδέονται με σύστημα οπτικών ινών

- Ηλεκτρονικό σύστημα πληροφόρησης των οδηγών. Διόδια θα τοποθετηθούν λίγο πριν τον Πλαταμώνα, ώστε να μην επιβαρύνονται οι κάτοικοι του Ομολίου, Στομίου, Ραψάνης κ.λπ. Παρουσιάζοντας το χρονοδιάγραμμα του έργου, ο υπουργός είπε ότι στις επόμενες 15 ημέρες θα δοθούν τα τεύχη δημοπράτησης στους ενδιαφερομένους, οι οποίοι θα καταθέσουν τις προσφορές τους εντός 40 ημερών. Τον Ιούλιο του 2005 ή το αργότερο τον Αύγουστο, ο κ. Σουφλιάς δεσμεύτηκε ότι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία μέχρι την υπογραφή της σύμβασης και την έγκρισή της από τη Βουλή, ώστε το Σεπτέμβριο να εγκατασταθεί ο παραχωρησιούχος.

Θα χρειαστούν 4,5 χρόνια για την αποπεράτωση, οπότε το έργο θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2009.

- Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας «Ε-6 5» ή αλλιώς όπως είπε ο υπουργός ότι είναι το ορθότερο Λάρισα – Καρδίτσα – Τρίκαλα – Παναγιά. Ο δρόμος που θα συνδέει την Ηπειρο με τη Θεσσαλία θα δοθεί επίσης με τη μέθοδο της παραχώρησης. Τα 64 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν από το Γ’ ΠΕΠ Θεσσαλίας για το έργο, θα μείνουν στην Περιφέρεια για να χρηματοδοτήσουν τους οδικούς άξονες Λάρισας – Τρικάλων και Λάρισας – Καρδίτσας. Τα χρήματα αυτά αποσύρθηκαν από τον Ε-65, με το σκεπτικό ότι ο δρόμος βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Συγκεκριμένα, στο τμήμα Καλαμπάκα – Παναγιά, δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι αναγνωριστικές, γεωλογικές μελέτες και συναντώνται προβλήματα με τα εδάφη, που είναι σαθρά. Επίσης, η χάραξη από Λαμία μέχρι τον Κάμπο οριστικοποιήθηκε πριν από λίγους μήνες. Το πλήρες χρονοδιάγραμμα του έργου, ο κ. Σουφλιάς προανήγγειλε ότι θα το ανακοινώσει μέσα στο Δεκέμβριο από τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα, με βάση τα γεωλογικά αποτελέσματα. Το κατασκευαστικό, μόνο, κόστος του έργου θα ξεπεράσει τα 1.200 εκατ. ευρώ. Διόδια θα τοποθετηθούν στο τμήμα του εθνικού δρόμου πριν τον Αγιο Κωνσταντίνο. Ο υπουργός επανέλαβε ότι η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη. Το 2005 είπε, θα είναι η χρονιά των έργων παραχώρησης. Με τη μέθοδο αυτή θα κατασκευασθούν επίσης οι δρόμοι Τρίπολη – Καλαμάτα, Αντίρριο – Γιάννενα, Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος. Όλα αυτά τα έργα, διευκρίνισε δεν είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Θα προηγηθούν οι δρόμοι Τρίπολη – Καλαμάτα και Αντίρριο – Γιάννενα, γιατί είναι πιο ώριμοι, και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι.


wraia ola auta alla exw 2 enstaseis:h prwth einai pws den pisteuw na oloklhrothoun oute se 10 xronia kai h deuterh pws an ginoun ola auta tha exoume katastrofh tou fysikou topiou!kai einai krima(ftiaxe ena tounel kai ola ok,alla gefyres kai gefyroules kai tounel kai kontra tounel pisteuw pws tha katastrepsoun thn olh mageia tou topiou sta temph kai ston platamwna... Sad )
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Nov 30, 2004 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Τις προαλλες ο Καρατζαφερης ειχε πει κατι πολυ καλο πιστευω. Τα καραβακια του Ριο-Αντιρριο να πανε στον μαλιακο κολπο και να υποχρεωθουν οι νταλικες να περνουν απεναντι μονο με καραβακια. Ετσι και οι οδηγοι θα ξεκουραζονται για λιγο και οι ναυτικοι θα εχουν δουλεια και θα αποσυμφοριθει το πεταλο.
Back to top
View user's profile Send private message
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Sat Dec 04, 2004 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

Νεα για την Πατρων-Κορινθου Laughing Laughing Laughing

Η εθνικη οδος θα μετακομισει,οπως ανακοινωσε ο Σουφλιας την περασμενη Πεμπτη, στις πιο ορεινες περιοχες της Κορινθιας και Αχαιας.Ο νεος αυτοκινητοδρομος θα κοστισει 2 δις. ευρω,θα εχει μηκος 160 χλμ και θα κατασκευαστει απο ιδιωτες.Δεν θα γινει διαπλατυνση γιατι ειναι δυσκολη σε ορισμενα σημεια και το κοστος τον απαλλοτριωσεων ειναι υψηλο.Οι οριστικες αποφασεις θα παρθουν στα μεσα Ιανουαριου/2005,τον Μαιο/2005 θα γινει ο διαγωνισμος και θα επιλεγει ο αναδοχος τον Νοεμβριο/2005.Τα εργα θα ξεκινησουν τον Ιανουαριο/2006.Ο αυτοκινητοδρομος θα διαθετει 2 λωριδες + 1 Λ.Ε.Α. ανα κατευθυνση και ,φυσικα,διαχωριστικο διαζωμα.Το τμημα μεχρι τον Πυργο θα κατασκευαστει απο το δημοσιο γιατι η κινηση ειναι μικρη και συνεπως δεν ειναι το εργο ελκυστικο για ιδιωτες.Επισης ο κ.Σουφλιας ανακοινωσε οτι η Ιονια οδος θα κατασκευαστει αλλα με την μεθοδο της παραχωρησης.Αρα τα διοδια σε συνδυασμο με τα διοδια της γεφυρασ θα καθιστουν ακριβη την μετακινηση.Τελος τα τμηματα Αντιρριου-Αγρινιου-Αρτα-Εγνατια και Τριπολη-Καλαματα θα προηγηθουν(????) των Κορινθου-Πατρων-Πυργου και Ε65 της Θεσσαλιας

Απο τοπικη εφημεριδα.Αυτο βεβαια που δεν καταλαβα ειναι πως θα προηγηθουν οι αλλοι δρομοι αυτων που ειναι μειζονως σημασιας??? Rolling Eyes Rolling Eyes Cool Cool Wink Wink


Οψομεθα...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Dec 06, 2004 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Στις 10 Δεκεμβρίου, εγκανιάζεται το τμήμα Ηγουμενίτσα-Νεοχώρι της Εγνατίας (δυτικό άκρο του άξονα).
Λίγο πριν τα Χριστούγεννα εγκαινιάζεται επιτέλους το τμήμα Βέροια-Πολύμυλος Κοζάνης (πέρασμα Καστανιάς). Αν δε κάνω λάθος στις 22/12. Θα επανέλθω σε αυτό το τμήμα.
Αντιθέτως η επίσης πολύ σημαντική παράκαμψη της Ασπροβάλτας (Βρασνά-Στρυμώνας) μήκους 22 χλμ, πάει για την Άνοιξη, καθώς αργούν ακόμα τα έργα αποκατάστασης της ζημιάς που είχε προκληθεί το περασμένο χειμώνα. Ποια ζημιά? Κατέρευσε μια ολόκληρη πλαγιά σε ένα τμήμα όπου είχε γίνει cut and cover, το οποίο στηρίζονταν με κάλυμα τσιμέντου (δε ξέρω ακριβώς πως λέγεται). Κόπηκε σα φέτα το βουνό και από τότε τρέχουν και δε φτάνουν. Ευτυχώς δηλαδή που δεν είχε δοθεί ήδη στη κυκλοφορία, γιατί θα χαμε και άλλα. Επιτόπιο ρεπορτάζ:
http://briefcase.pathfinder.gr/download/amadeusmozart8/29820/352535/0/DSCN1931.JPG

Σε ό,τι αφορά τη Καστανιά τώρα, δυο λογάκια. Το εν λόγω τμήμα, χωρίζεται σε 2 εργολαβίες. Το Βέροια-Λευκόπετρα (το εύκολο), και το Λευκόπετρα-Πολύμυλος, με αμέτρητες συνεχείς γέφυρες και τούνελ. Ένα σημαντικό πρόβλημα ήταν το περίφημο λάθος στη προβολοδόμιση μιας γέφυρας, που όταν έφτασε απέναντι ήταν κάποιους πόντους χαμηλότερη (!!!!). Αυτό λύθηκε και θα δοθεί κανονικά και αυτή η γέφυρα. Αυτά που θα λείπουν, θα είναι τα εξής. Η ένωση στο Πολύμυλο, όπου ανακαλύφθηκε εδώ και χρόνια ένας ολόκληρος οικισμός ακριβώς πάνω στο ίχνος του δρόμου, που ακόμα οι αρχαιολόγοι δεν έχουν αποφασίσει τι θα ζητήσουν (είτε γέφυρα κανένα χιλιόμετρο, είτε μετακίνιση όλου του αρχαιολογικού χώρου, που προτιμά και η Εγνατία).
Επίσης θα λείπει ο ένας κλάδος στο τμήμα Βέροια-Λευκόπετρα!!! Ναι, σωστά ακούσατε. Στο εύκολο τμήμα, με τεχνικά έργα λιγότερο από το 1/3 από το υπόλοιπο, ο εργολάβος, φρόντισε να ξοδέψει όλα τα χρήματα (που ήταν περισσότερα από τον άλλο) και τελείωσε μόνο τον ένα κλάδο. Έτσι για 9 περίπου χλμ τα αυτοκίνητα θα περνάνε από ένα καινούριο μεν, αλλά μονό δρόμο, χωρίς νησίδα. Αυτός είναι και ο λόγος που θα απαγορευτεί η κυκλοφορία φορτηγών και λεωφορείων στο νέο τμήμα αυτό της Εγνατίας και θα εξακολουθούν να περνάνε από τη Καστανιά!!

Α, ξέχασα. Εργολάβος στο ανωτέρο τμήμα ήταν ο φίλος μας ο Άκτωρας. Αυτός με τα πιστοποιητικά ντε!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Dec 08, 2004 1:37 am    Post subject: Reply with quote

Για μενα μια ειναι η λυση για την ΠΑΘΕ. Απ'ευθειας αναθεση ολου του εργου στην εταιρια που ελεγχει την αουτομπαν στην Γερμανια. Να φτιαξει μια ιδια και ατην Ελλαδα, και ας την εκμεταλλευεται και για 100 χρονια. Πληρωνουμε που πληρωνουμε διοδια ας δινουμε και κατι παραπανω και να εχουμε εναν δρομο στολιδι χωρις οριο ταχυτητας Exclamation Shocked Υπαρχει ομως πολιτικος με @@@ που να μπορει να κανει κατι τετοιο Question
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Dec 08, 2004 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Από ό,τι ξέρω υπήρχαν τέτοιες σκέψεις και για τον ΠΑΘΕ και για τα υπολοιπόμενα έργα της Εγνατίας. Να δοθούν δηλαδή όλα με μια εργολαβία. Αναγκαστικά θα έμπαιναν στο παιχνίδι μεγάλοι όμιλοι από το εξωτερικό (βλέπε Ρίο-Αντίριο) και θα τα έφτιαχναν στο τάκα τάκα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Dec 08, 2004 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

Και ετσι πρεπει να γινεται. Και να φανταστειτε οτι στην Γερμανια δεν πληρωνουν διοδια, τωρα αρχιζουν να το σκεφτονται. Ας πουμε εμενα δεν θα με πειραζε να δωσω 15-20 ευρω για να κανω ενα ταξιδι απο Θεσσαλονικη για Αθηνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Sat Dec 11, 2004 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Εγνατία Ηπείρου: Τελειώνει το 2008 Laughing Laughing Laughing

Το 2008 προβλέπεται να είναι έτοιμο το τμήμα Ηπείρου της Εγνατίας, το πιο δύσκολο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που ενώνει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη, για το οποίο θα απαιτηθούν κονδύλια συνολικού ύψους 1,9 δισ. ευρώ. Ως τα τέλη του 2005 προβλέπεται να είναι έτοιμο το τμήμα Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα, με εξαίρεση το Νεοχώρι-Ελευθεροχώρι, όπου οι οδηγοί θα εξυπηρετούνται με τον πρόσφατα βελτιωμένο τοπικό δρόμο.
Το τμήμα της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα έως την Παναγιά έχει μήκος 123 χλμ. και θα διαθέτει 35 σήραγγες συνολικού μήκους 53 χλμ., από τις οποίες όλες είναι δίδυμες, εκτός από τη σήραγγα του Μετσόβου.
Η τελευταία είναι έτοιμη από το 1993, αλλά δεν έχει δοθεί ακόμη στην κυκλοφορία λόγω γεωλογικών προβλημάτων στις προσβάσεις. Γι' αυτό το λόγο είχαν γίνει σκέψεις να εγκαταλειφθεί και να κατασκευαστεί νέα σήραγγα σε πιο σταθερό έδαφος. Τα τελευταία χρόνια αποφασίστηκε να προχωρήσει η παράκαμψη του Μετσόβου με νέα χάραξη στην περιοχή του μετσοβίτικου ποταμού.
Μεγάλα προβλήματα εντοπίστηκαν στη διέλευση από τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης, που οδήγησαν το 1999 σε αλλαγές για την προστασία του και ήδη κατασκευάζονται σήραγγες σε μήκος 3,4 χλμ. Την ίδια εποχή, για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος έγιναν αλλαγές στις περιοχές Βασιλικού, Κρυσταλλοπηγής, Αγίου Νικολάου, Δραμεσιών, Αγίας Αναστασίας και στο τμήμα Δεμάτι-Περιστέρι.
Χθες παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Ηγουμενίτσα-Νεοχώρι, μήκους 23 χλμ., που θα απαλλάξει την πρωτεύουσα της Θεσπρωτίας από την κίνηση του λιμανιού, που είναι ιδιαίτερα αυξημένη τους καλοκαιρινούς μήνες. Razz
Είναι ένα κομμάτι με πολλές δυσκολίες, αφού για να αντιμετωπιστούν τα γεωλογικά προβλήματα χρειάστηκε να κατασκευαστούν τέσσερις δίδυμες σήραγγες, η επίσης δίδυμη γέφυρα στο Μεσοβούνι, καθώς και τρεις ανισόπεδοι κόμβοι.
Υπό κατασκευή είναι τα τμήματα Σέλλες-Ιωάννινα-Δροσοχώρι-κόμβος Περιστερίου-κόμβος Μετσόβου, που θα παραδοθούν το 2005, ενώ δύο χρόνια αργότερα θα είναι έτοιμα τα τμήματα Νεοχώρι-Ελευθεροχώρι και κόμβος Μετσόβου-Παναγιά. Υπό δημοπράτηση είναι η γέφυρα στον Αραχθο και ένα τμήμα από τον Αραχθο ώς το Περιστέρι.

Wink Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

Χαιρομαι πολυ που διαβαζω ευχαριστα νεα για την Εγνατια Οδο Razz
Επιτελους που παραδοθηκε το τμημα Ηγουμενιτσα - Νεοχωρι που θα βοηθησει πολυ το ανανεωμενο λιμανι της Ηγουμενιτσας Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Dec 20, 2004 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Παραδίδονται σε λίγη ώρα το τμήμα της Εγνατίας Βέροια-Πολύμυλος (πέρασμα Καστανιάς), μόνο για τα αυτοκίνητα για λίγο καιρό, και το τμήμα ΤΙΤΑΝ-Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, που συνδέει την εξωτερική με την εσωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας. Είναι σα να υπήρχε το τμήμα Ελευσίνα-Μεταμόρφωση και Κηφησίας-Αεροδρόμιο της Αττικής οδού, και να δίνεται τώρα το Μεταμόρφωση-Κηφησίας (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Mon Dec 20, 2004 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

Την αύξηση των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε τη Δευτέρα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος διοδίων στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τρεις φορές υψηλότερος από την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος στην ΕΕ φτάνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη χώρα μας προσεγγίζει τα 0,016 ευρώ ανά χιλιόμετρο.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είπε ακόμα ότι έως το 2012 η χώρα θα έχει αποκτήσει ολοκληρωμένο πλέγμα των οδικών αξόνων. Μεταξύ των έργων που θα δημοπρατηθούν έως το 2006 περιλαμβάνονται:

* Ο άξονας Μαλιακός-Κλειδί, για τον οποίο αύριο δημοσιεύονται τα τεύχη δημοπράτησης και μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει οριστεί ο ανάδοχος.

* Ο άξονας Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, για τον οποίο ο ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί μέχρι την άνοιξη του 2006.

* Η Ιόνια οδός (σύνδεση της Εγνατίας οδού με το Αντίρριο)

* Ο άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιάς. Το έργο είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ και ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα έχει οριστεί μέχρι το 2006.

* Ο άξονας Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, για το οποίο ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα οριστεί στις αρχές του 2006.
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Mon Dec 20, 2004 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Σουφλιας ειπε την μιση αληθεια..Ναι,οντως ειναι 3 φορες υψηλοτερα τα διοδια στις αλλες χωρες της Ε.Ε. Twisted Evil Rolling Eyes
Δεν μας ειπε ομως οτι οι υπηρεσιες που παρεχονται εκει ειναι 1000 φορες καλυτερες αποτι εδω...Εκει δεν υπαρχει λακουβα ουτε για δειγμα,υπαρχουν παντου προστατευτικες μπαρες,ηλεκτρονικοι πινακες,αστυνομια,τηλεφωνικοι θαλαμοι,ραδιοφωνο εθνικων οδων,δρομοι με τρεις λωριδες,φωτα κτλ κτλ...

Εγω δεν αντιλεγω ας δωσουμε κατι παραπανω αλλα να κανουν και πολλα παραπανω οι αρμοδιοι...Ας κανουν τουλαχιστον τα αυτονοητα.. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Tue Dec 21, 2004 12:02 am    Post subject: Reply with quote

άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιά...


αυτό θέλω να το δω όσο ζω...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Dec 21, 2004 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα Νοσ. Παπαγεωργίου- ΤΙΤΑΝ που παραδόθηκε χθες στην κυκλοφορία στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης έχει δημιουργήσει ένα πρωτοφανές χάος. Σήμερα υπήρχε απίστευτο μποτιλιάρισμα το πρωί από το Παπαγεωργίου μέχρι το ΤΙΤΑΝ στον καινούριο δρόμο κι αυτό διότι ο κόμβος του ΤΙΤΑΝΑ δεν είναι πλήρως έτοιμος Evil or Very Mad κι έτσι οι 3 λωρίδες γίνονται μία με αποτέλεσμα αυτό που βιώνουν οι ταλαίπωροι οι οδηγοί.

Να κάνω και μια παρατήρηση σχετικά με αυτό που αφορά το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί της Εθνικής Οδού. Ακούγεται πολλές φορές ότι επίκειται η κατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος και ότι εγκαθίσταται ο ανάδοχος κλπ κλπ. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευαμένο. Η εγκατάσταση αναδόχου δεν αφορά όλο το τμήμα αλλά τα γνωστά προβληματικά σημεία που δεν έχουν ακόμα κατασκευαστεί (Τέμπη, Αγιος Παντελεήμονας, Μαλιακός). Απλώς αναφέρεται ως τμήμα Μαλιακός Κλειδί διότι οι εταιρείες που θα αναλάβουν την κατασκευή των τριών αυτών μικρών τμημάτων με αυτοχρηματοδότηση, στη συνέχεια θα έχουν ως αντάλλαγμα την εκμετάλλευση όλου του δρόμου (και του ήδη κατασκευασμένου) από το Κλειδί (38km από τη Θεσσαλονίκη το συγκεκριμένο σημείο) μέχρι τον Αγιο Κωνσταντίνο της Φθιώτιδας. Ίσως τα ΜΜΕ θα έπρεπε αντί να αναφέρονται στην κατασκευή του τμήματος Μαλιακός Κλειδί, να αναφέρονται στην κατασκευή των τριών σημείων που προανέφερα ξεχωριστά.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Tue Dec 21, 2004 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Παρότι Αθηναίο, με εκνευρίζει το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη έρχεται δέυτερη και καταϊδρωμένη από πλευράς έργων και προτεραιωτήτων στο αναίσχυντο αυτό κράτος. Κάνουνε περιφερειακό δρόμο ο οποίος δεν έχει πλήρεις ανισόπεδες και όταν τις ολοκληρώνουν, πρέπει να φάς το μαρτύριο της σταδιακής ολοκλήρωσης...
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Tue Dec 21, 2004 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιά... αυτό θέλω να το δω όσο ζω...


Και το ιδιο , η Ιονια Οδος ( Συνδεση της Εγνατιας Οδου με τη Ζευξη Αντιρριου - Ριου ) Exclamation


Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Sheepy
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 May 2004
Posts: 195
Location: Trilofos -Thessaloniki

PostPosted: Tue Dec 21, 2004 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

Loipov akouste plaka twra kai to poso geloioi eivai oi politikoi. O K.SOUFLIAS (Larisaios) proaveigeile auto tov dromo kai av pate sto dnmo Vraggiavwv o opoios eivai avamesa ARTA-KARDITSA exei mia pivakida pou leei:
Kalws nr8ate stov movadiko dnmo tns E.E pou dev exei ka8olou asfalto!!!

Milame 8elouv kremasma, oi av8rwpoi pou mevouv se ekeiva ta xwria viw8ouv les kai zouve se vnsi!!!
Evil or Very Mad

Avarwtiemai, av edivav ligotera lefta stov kalatraba dev 8a eftiaxvav dromous se ola ta dwdekavvnsa kai sta VRAGGIANA??? Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 152, 153, 154  Next
Page 21 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr