stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
αλλά και την χρόνια αδιαφορία των αρμοδίων να υπάρξει βελτίωση του οδικού δικτύου.



αλλά και την αδιαφορία του Ελληνα οδηγού να προσέχει τουλάχιστον σε αυτό το σημείο. Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Διεκδικεί βραβείο Γκίνες

Τα Τέμπη δεν είναι παρά το «κερασάκι» στην πορεία των έργων στο ΠΑΘΕ, που ξεκίνησαν το 1988 και ώς το τέλος του 2002 είχαν παραδοθεί δρόμοι μήκους 461 χλμ., σε σύνολο 774. Σχεδόν 33 χλμ. κατά μέσο όρο το χρόνο, ρεκόρ που μάλλον διεκδικεί βραβείο Γκίνες.


χα χα χα χα χα χα χα χα Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως έχω αναφέρει και παλιότερα η όλη ιστορία με την υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού είχε γίνει επί υπουργίας Λαλιώτη.Τότε είχε γίνει μια έρευνα για την βιοσημότητα του έργου καθώς και συζητήσεις με τους τοπικούς φορείς.Όσο αναφορά τους τοπικούς φορείς ούτε που έκαναν κουβέντα να μην παιρνάει ο δρόμος από τα μαγαζιά τους.

Αν έχετε ακούσει και ιστορίες από παλάιότερους θα σας έχουν πληροφορήσει σχετικά με την χάραξη της εθνικής οδού επί υπουργίας Κωνστ..Καραμανλή (του πρεσβύτερου) και τις πιέσης του Λεβέντη (μιλάμε για εποχή 60).

Μελέτες έχουν δείξει πόσο κοστίζει η απώλεια ενός ατόμου σε τροχαίο ή ο σοβαρός τραυματισμός του.Μήπως η ζεύξη του Μαλιακού παρόλο που θα ήταν οικονομικά επιζήμια στο τέλος θα ήταν κοινωνικά επωφελής, αφού ούτε νεκρούς θα είχαμε ούτε τραυματίες και το κράτος δεν θα είχε απώλειες οικονομικές με την φροντίδα όλον αυτών των τραυματισμένων.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

Η συμβολή μιας επένδυσης στην αύξηση ή μείωση του κοινωνικού κόστους - μόλυνση, ηχορρύπανση, κυκλοφοριακή συμφόρηση, απώλεια ανθρώπινης ζωής και τραυματισμοί - δυστυχώς δεν λαμβάνεται υπόψη, αν και πολλές επενδύσεις που με χρηματικούς όρους θεωρούνταν ασύμφορες ίσως να γίνονταν αποδοτικές, και τούμπαλιν. Υπάρχουν τρόποι προσέγγισης για το κόστος των ατυχημάτων και των θανάτων και τραυματισμών, όσο κι αν αυτό ακούγεται άσχημα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστός ο exitmusician.

Παλιά είχα διαβάσει ένα άρθρο σε ένα περιοδικό ειδικού τύπου για αυτοκίνητα, που εξηγούσε όλες τις επιπτώσεις ενός τροχαίου ατυχήματος τόσο από τραυματισμό ενός επιβάτη όσο και από τον θάνατο του.Το συμπέρασμα του άρθρου ήταν ότι τελικά ενός σωστά μελετημένος και ασφαλής δρόμος (όσο ακριβός και να είναι) τελικά είναι φθηνότερος από τα οικονομικά προβλήματα που δημιουργεί το τροχαίο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Χαρη στο κορυφαιο εθνικο μας οδικο δικτυο χασαμε σημερα αλλα 7 αγγελουδια... Τι να πω? συλληπητηρια Sad Sad Confused

τροχαιο οπαδων ΠΑΟΚ = 7 ΝΕΚΡΟΙ
λεωφορειο στον αλιακμονα = 16 ΝΕΚΡΟΙ
τροχαιο στα τεμπη = 23 ΝΕΚΡΟΙ
σημερινο τροχαιο = 7 ΝΕΚΡΟΙ
ΣΥΝΟΛΟ= 53 ΝΕΚΡΟΙ
Ολα τα τροχαια με λεωφορειο
Τα 2 απο αυτα στα Τεμπη
Στα 3 απο αυτα εμπλεκεται αμεσα νταλικα

τα συμπερασματα δικα σας
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=18052&m=N10&aa=3




ψηφίζω υπέργεια ζεύξη!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγω ψηφιζωωωωω υπεργεια ζευξη Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Eγω ψηφιζω Μ-Λ ΚΚΕ Laughing Very Happy (Πλακα κανω-Ασχετο!!)

Λοιπον σκεφθηκα οτι αφου θα μας παρει που θα μας παρει καμμια 10αρια χρονια τουλαχιστον για να τελειωσει ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΜΑΛΙΑΚΟ(εννοω και τα 80 χλμ και οχι τα 50 που ελεγε προχθες ο Σουφλιας οτι ΘΑ ειναι ετοιμα το 2007-που σιγα μην ειναι Twisted Evil Exclamation ),ας κανουμε πρωτα μερικα αυτονοητα πραγματακια πραξη και ας αφησουμε τις μεγαλοστομιες Twisted Evil Rolling Eyes

Βαλτε Κυριοι μπαρες οπου γινεται,μεγαλωστε αμεσα το δρομο στα σημεια που ειναι εφικτο(υπαρχουν αρκετα),βαλτε τις καμερες που λετε,στρωστε καινουργια και αντιολισθητικη ασφαλτο και στα 80 χλμ του Μαλιακου(η κατασταση αυτην τη στιγμη ειναι αθλια-δεν ειναι ασφαλτος Εθνικου Δικτυοιυ αυτη,για τα πανηγυρια ειναι),βαλτε περιπολικα να ΠΕΡΙΠΟΛΟΥΝ και κοφτε κλησεις,βαλτε ρανταρ κτλ κτλ και ΒΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ...Εχουμε καιρο για αυτο!! Embarassed Confused Shocked

Βεβαια μην επικεντρωνομαστε μονο στο Μαλιακο...Υπαρχουν και αλλα αθλια κομματια οπως Κορινθου-Πατρων,Αντιρριο-Ιωαννινα,Τεμπη κτλ κτλ

ΣΟΥΦΛΙΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΕ ΤΑ ΕΡΓΑ!!
ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΓΙΑ ΨΥΛΛΟΥ ΠΗΔΗΜΑ!!
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004
Posts: 800
Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

«Μηδενική ανοχή στους παραβάτες»


http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=73465556

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=95661524
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ZORBAS
Full Member
Full Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 364
Location: London

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστες οι αναλυσεις στα παραπανω αρθρα. Και επισης καλες οι απαντησεις στην λανθασμενη εντυπωση του οτι φταινε οι δρομοι, την οποια εχω βαρεθει να διαβαζω/ακουω. Ακομα και το 80% - 20% ως προς το συμπεριφορα-δρομος ειναι πολυ επιεικες. Επειδη οι συγκοινωνιες και η οδικη ασφαλεια ειναι το επαγγελμα μου, με ενοχλει διπλα οταν μετα απο καθε φρικτο ατυχημα σαν αυτο του Μαλιακου και στα Τεμπη ολο και καποιος βρισκεται να αρχισει να τα βαζει με τους δρομους. Οι δρομοι δεν σκοτωνουν, οι ανθρωποι σκοτωνουν.

Ο δρομος στον Μαλιακο, τον οποιο εχω περασει απειρες φορες, ειναι οντως παλιος σε συγκριση με νεους κλειστους αυτοκινητοδρομους. Αλλα σαν δρομος ειναι μια χαρα. Και πλατος αρκετο εχει, και βοηθητικες λωριδες, και ευθειες και χαμηλο οριο ταχυτητας. Ολες οι χωρες της Ευρωπης εχουν τετοιους δρομους. Και η Αγγλια, και η Σουηδια, και η Γερμανια, και η Αυστρια, ολες. Δεν ειναι απ'ακρη σ' ακρη κλειστοι αυτοκινητοδρομοι! Ακουστηκε ποτε σε αυτες τις χωρες να γινονται τετοια ατυχηματα με τετοια συχνοτητα! Οχι βεβαια. Μεχρι να καταλαβουν οι πολιτικοι και οι οδηγοι και οι νταλικες, και οι οδηγοι λεωφοριων και η αστυνομια, και ολοι οι αλλοι ασχετοι οτι πρωτα πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια, η παιδεια και η εκπεδευση και μετα ολα τα αλλα, θα συνεχισουμε να χανουμε τα παιδια μας (και αλλους) στους δρομους, γιατι η χωρα δεν θα γινει ποτε απ'ακρη σ'ακρη αυτοκινητοδρομος ωστε να μπορουν να πηγαινουν ολοι με 200 χωρις να ενοχλουν κανεναν.
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 5:09 pm    Post subject: Reply with quote

με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Πρέπει να μάθουμε επιτέλους να προσαρμόζουμε την οδηγητική μας συμπεριφορά στις οδικές συνθήκες που συναντάμε. Ολοι λέει, ξέρανε για το πέταλο και όλοι τρέχουν σα μουρλοί...ακόμη και μετά το ατύχημα. Δυστυχώς, όπως έχει ειπωθεί άπειρες φορές στο φόρουμ, είμαστε λαός που χρειαζόμαστε από έναν προσωπικό τροχονόμο...μέχρι να μας προλάβει η παιδεία και μας συμμορφώσει.
Ούτε οι δρόμοι, ούτε ο καιρός φταίει...αλλά ο κακός μας ο καιρός, που έγραψε και μια εφημερίδα. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους ( Η Νορβηγία και η Σουηδία δεν είναι απέραντοι αυτοκινητόδρομοι...)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
marin
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 1414
Location: London

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

To problima sto petalo tou Maliakou einai ola mazi. Alla gia mena to kyriotero einai oti ta baria kai megala fortia stin Ellada panta metaferontai odikws. Oles oi proanafertheises xwres exoun sobari sidirodromiki ypodomi pou tous epitrepei na metaferoun agatha me trena kai na min fortonoun asfyktika tous odikous axones tous.
Epeita i symperifora twn odigwn ntalikas stin Ellada einai poly epikindyni. Brethika opws xanaeipa sto simeio ekeino, ton Martio Deutera apogeuma brady kata tis 7.30-8 (me skotadi diladi) kai efrixa! Oi ntalikes koboun taxitita ligo, alla sysoreuontai se styl karabani me apotelesma ena mikro IX na brisketai anamesa se 7 ntalikes mpros kai alles 7 pisw. To tromero einai oti epixeirousan prosperasma me exodo sto antitheto reuma kai enw to idio mporei na prospathouse odigos ntalikas apo tin antitheti fora. Pragmatika anatrixiasa. Episis mou ekane poly kali entyposi i symperifora twn Ollandikwn ntalikeridwn, pou ekanan stin akri gia na tous prosperaseis mono otan itan efikto (oxi panw se tyfli strofi klp) kai afou eixan tsekarei oi idioi an erxetai kapoios apo apenanti sto antitheto reuma. Apsogoi stin odigitiki tous paideia.
Kai edw oi dromoi exoun poly kinisi kai se polla simeia einai aparaitito na kopseis taxitita. Alla oi ntalikes den prospernan pote i sxedon pote kai tis briskeis panta stin aristeri (gia esas dexia) pleura tou dromou. Episis prospathoun na diakinoun ta emporeumata oso to dynaton perissotero kata tis nyxterines wres diladi meta tis 12 ta mesanyxta, etsi wste na dieukolynontai ta IX tis ypoloipes wres. Anaptysontai kai edw megales taxytites alla panta me metro kai panta me logiki kai skepsi. Den exw dei kanenan sta tosa xronia pou odigw edw na pigainei me 200 enw paralila allazei synexws lwrida apo teleiws aristera se teleiws dexia. Ma kanenan kai pote. Episis i dexia (grigori edw) lwrida den einai lwrida stin opoia menei kanenas parapanw apo oso xreiazetai gia na prosperasei kapoion. Etsi einai sxedon panta adeia. O kosmos odigei sti mesaia lwrida kai otan xreiastei bgainei sti dexia gia na prosperasei kai amesws xanampainei mesa. Fainomena typou fwta anamena kai 220 synexws sti grigori lwrida den exw dei ektos apo mia fora kapote mia mixani ypsilou kybismou pou gia na pw tin alitheia nomiza oti itan ufo toso grigora exafanistike apo ta matia mou! Opws exisou den yparxoun kai fainomena typou 50 xlm tin wra stin grigori lwrida kai den pa na ginetai apo pisw o xamos!
Telos pantwn leipei poly i odigitiki paideia, alla opws eipa leipoun kai oi mazikes ypodomes gia metafora fortiwn me allo tropo.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Zorbas, το κομμάτι του Μαλιακού δεν είναι ένα τυχαίο σημείο
του οδικού δικτύου! Συνδέει τη Νότια με τη Βόρεια Ελλάδα, όλη
η κίνηση διέρχεται από εκεί. Άρα σαφώς και φταίει ο δρόμος
για την ποσότητα των ατυχημάτων στη συγκεκριμένη περιοχή.
Εξάλλου δεν γίνεται 500 οδηγοί που σκοτώθηκαν τα τελευταία 5
χρόνια σε εκείνο το σημείο να άλλαξαν νοοτροπία και οδηγική
συμπεριφορά προς το χειρότερο μόνο σε αυτά τα χιλιόμετρα!!!

Πραγματικά οι Έλληνες οδηγοί δεν έχουν την καλύτερη συμπεριφορά
στους δρόμους. Αν όμως το εθνικό δίκτυο είχε τις κατάλληλες
προδιαγραφές στα σημαντικά σημεία του (όχι στα κατσάβραχα),
τα ατυχήματα θα ήταν σαφώς λιγότερα ακόμα και με τη διατήρηση
της υπάρχουσας νοοτροπίας.

Είναι τυχαίο; που τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στα σημεία:
Arrow Μαλιακού, το κομμάτι που ενώνει Αθήνα <-> Βόρεια Ελλάδα
Arrow Πατρών-Κορίνθου, που ενώνει Αθήνα με Πάτρα - Ιταλία
και έχει τεράστια κίνηση φορτηγών.


Υ.Γ. Είδα το χάρτη για την ζεύξη του Μαλιακού, είχα την εντύπωση
ότι η σύραγγα θα κατασκευαζόταν με ενδιάμεσο σημείο το ακρωτήρι
της Εύβοιας για να μειωθεί σημαντικά το υποθαλάσσιο κομμάτι, αλλά
και να αυξηθούν τα χιλιόμετρα που παρακάμπτονται. Κάνω λάθος?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ZORBAS
Full Member
Full Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 364
Location: London

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

Το περιμενα ενα τετοιο σχολιο. Απορω μονο που εκανε τοση ωρα να εμφανιστει. Οχι δεν ειναι καθολου τυχαιο που γινονται τα ατυχηματα σ'αυτα τα δυο τμηματα του δρομου. Ας ερθει ομως να μου κανει ποστ ενα ατομο που δεν εχει προσπερασει παρανομα η υπερβει το οριο ταχυτητας στα κομματια που αναφερεις (συμπεριλαμβανω και τον εαυτο μου). Επειδη ο δρομος εχει κινηση δηλαδη πρεπει ο κοσμος να σκοτωνεται? Δεν ειναι λογικη αυτη. Οπως ηδη προ-ανεφερα υπαρχουν πολλες χωρες στην Ευρωπη με παρομοια τμηματα δρομων (και ναι με μεγαλη κινηση) οπου δεν παρατηρουνται τετοια φαινομενα (ατυχηματα βεβαια γινονται). Λοιπον ειναι επιστημονικα τεκμιριωμενο με απειρες μελετες απο Πενεπιστημια και στατιστικα στοιχεια απο αναλυσεις ατυχηματων οτι σε ελαχιστες περιπτωσεις (αρκετα χαμηλοτερα του 20%) φταιει για ενα ατυχημα ο δρομος. Δεν ειπαμε να μην βελτιωσουμε τους δρομους! Αλλα μεχρι να γινουν τι θα κανουμε??
Back to top
View user's profile Send private message
Nikos C.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 1041

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Λοιπον ειναι επιστημονικα τεκμιριωμενο με απειρες μελετες απο Πενεπιστημια και στατιστικα στοιχεια απο αναλυσεις ατυχηματων οτι σε ελαχιστες περιπτωσεις (αρκετα χαμηλοτερα του 20%) φταιει για ενα ατυχημα ο δρομος. Δεν ειπαμε να μην βελτιωσουμε τους δρομους! Αλλα μεχρι να γινουν τι θα κανουμε??


Ναι, αλλά άλλο το ποιός φταίει για ένα ατύχημα και άλλο το πόσα ατυχήματα δεν γίνονται εξ αιτίας του δρόμου και άλλο πόσα είναι θανάσιμα.

ΜΕ άλλα λόγια αν εσύ πας να προσπεράσεις την διπλή διαχωριστική γραμμή, φταις εσύ. Αλλά αν ο δρόμος είχε νησίδα στο κέντρο και δύο λωρίδες, ούτε θα προσπερνούσες, ούτε θα ήσουν στο άλλο ρεύμα.

Κατά τα άλλα πιστεύω ότι είμαστε λίγο σε κατάσταση υστερίας, παρόλο που τα ατυχήματα είναι αυξημένα σε σχέση με τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (πόσο δεν ξέρω)
Back to top
View user's profile Send private message
ZORBAS
Full Member
Full Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 364
Location: London

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 6:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβως γι'αυτο πρεπει να αλλαξει η παιδεια, η εκπαιδευση και η συμπεριφορα. Ατυχηματα παντα θα γινονται. Κανενας δρομος σε καμια χωρα δεν μποερει να ειναι απολυτα ασφαλεις. Ακομα και σε αυτοκινητοδρομους με διαχωριστικες νησιδες γινονται τρελα ατυχηματα με πολλους νεκρους. Ειναι σιγουρο οτι εαν ο δρομος στο συγκεκριμενο σημειο ειχε νησιδα μπορει να την ειχαν γλιτωσει. Μπορει ομως και οχι. Μπορει να ειχε γινει το ατυχημα στην Καταρα. Η στη Βυτινα. Η στη Καβαλα. Η στην Ισπανια! Δεν εχει σημασια. Το θεμα ειναι οτι για να ελαχιστοποιηθουν τα πολυνεκρα ατυχηματα πρεπει να υπαρχει μια στοιχειωδεις οδικη συμπεριφορα η οποια αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα ειναι ελλειπης. Ακομα και στους κλειστους αυτοκινητοδρομους βλεπεις να οδηγανε στις βοηθητικες λωριδες! Και αν ειναι σε στροφη καποιος σταματημενος λογω αναγκης τι θα γινει! Θα καταργησουμε λοιπον τις βοηθητικες η θα μαθουμε να οδηγαμε? Ειναι μεγαλη παραπλανηση να συζηταμε για την κατασταση των δρομων και δεν βοηθαει στην αντιμετωπιση του προβληματος στην ουσια του.
Back to top
View user's profile Send private message
Zamafou
Full Member
Full Member


Joined: 13 Jul 2004
Posts: 286

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Parathetw ta shmantikotera kommatia tou keimenou. Einai megalo alla nomizw ksekatharizei kapws thn kubernhtikh politikh gia to odiko diktuo.
Oloklhro edw: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=570065&lngDtrID=244

30.09.2004 Αθήνα


Τετρακόσιες κάμερες, που θα καταγράφουν την ταχύτητα, αναμένεται να έχουν εγκατασταθεί μέχρι το Πάσχα σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο,όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, ενώ άμεσα θα εγκατασταθούν δέκα κάμερες στο «πέταλο» του Μαλιακού.


Ο κ. Σουφλιάς σε συνέντευξη Τύπου υπογράμμισε ότι τα έργα σε ολόκληρο το πέταλο του Μαλιακού θα είναι έτοιμα το φθινόπωρο του 2007, ενώ είναι πιθανό οι παρακάμψεις του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων να έχουν τελειώσει νωρίτερα.

Στις άμεσες προτεραιότητες του υπουργείου είναι μέσα στον επόμενο ενάμιση μήνα να έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση του αναγκαίου αριθμού από κάμερες στο πέταλο του Μαλιακού, ενώ τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός, ο οποίος προβλέπεται να αναδείξει ανάδοχο μέσα στο Μάρτιο για την εγκατάσταση του συστήματος συνολικά 400 καμερών σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο.


Αναφερόμενος ειδικότερα στα χρονοδιαγράμματα των τμημάτων που κατασκευάζονται είτε θα κατασκευαστούν στο Μαλιακό, ο υπουργός διευκρίνισε ότι οι δύο παρακάμψεις Αγ.Κωνσταντίνου και Καμένων Βούρλων, παρά τις τεχνικές δυσκολίες τους, αφού πρόκειται για υπόγειες σήραγγες, τμήματα με σεισμικότητα κ.λπ., θα παραδοθούν σε κάθε περίπτωση το φθινόπωρο του 2007 με αρκετές πιθανότητες να ολοκληρωθούν και νωρίτερα.



Σε ό,τι αφορά το τμήμα Θερμοπύλες-Αγία Μαρίνα Στυλίδας, ο κ. Σουφλιάς εκτίμησε ότι εντός του Οκτωβρίου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα έχει αποφανθεί επί της προσφυγής που έχουν κάνει οι εργοληπτικές εταιρίες, ενώ επισήμανε ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ αποδέσμευσε κονδύλια από άλλα έργα για να ενταχθεί το τμήμα αυτό στο Γ'ΚΠΣ.

Σε ό,τι αφορά το τμήμα Σκάρφεια-Θερμοπύλες, ο κ. Σουφλιάς είπε ότι γίνεται εργώδης προσπάθεια το αργότερο έως τον Ιανουάριο να έχουν λήξει οι μελέτες, έτσι ώστε το Φεβρουάριο το έργο να δημοπρατηθεί. Σε κάθε περίπτωση και το τμήμα αυτό θα είναι έτοιμο τέλη του 2007, ίσως αρχές του 2008. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το τμήμα αυτό να δημοπρατηθεί με διαγωνισμό περιορισμένου αριθμού συμμετεχόντων, σε κάθε περίπτωση όμως ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να γίνει με απευθείας ανάθεση. Δεν κρίνω απαραίτητο κάτι τέτοιο, είπε, αλλά δεν αποκλείω τη λύση του περιορισμού αριθμού διαγωνιζομένων.

Ο κ. Σουφλιάς ξεκαθάρισε ακόμη ότι δεν γίνεται καμία συζήτηση για το ενδεχόμενο της ζεύξης του Μαλιακού, ενώ σε ό,τι αφορά το τμήμα Στυλίδα-Ράχες, είπε ότι δεν προλαβαίνει να ενταχθεί στο Γ'ΚΠΣ.



Σε ερώτηση για την εθνική Κορίνθου-Πατρών είπε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει «οριστική αναγνωριστική μελέτη». Παραλάβαμε το έργο χωρίς αναγνωριστική μελέτη και παραχώρηση, χωρίς να υπάρχει οριστική αναγνωριστική μελέτη, δεν μπορεί να γίνει. Σημειώνεται ότι και η προηγούμενη και η νυν ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ έχουν προκρίνει τη λύση της κατασκευής της εθνικής οδού Αθηνών-Πατρών με τη μέθοδο της παραχώρησης. Σε κάθε περίπτωση ο κ. Σουφλιάς είπε ότι ανακοινώσεις για το θέμα αυτό θα κάνει το προσεχές διάστημα.

Επίσης, ανακοίνωσε ότι ο νέος νόμος για την ανάθεση των δημοσίων έργων αποτελεί νόμο του κράτους και την ερχόμενη εβδομάδα θα εκδοθούν οι δύο υπουργικές αποφάσεις, μία για τα όρια των εκπτώσεων και τις πρόσθετες εγγυήσεις και μία για τα νέα τιμολόγια. Μετά την έκδοση αυτών των δύο αποφάσεων και σε κάθε περίπτωση εντός του 2004 θα δημοπρατηθούν πάρα πολλά έργα από όλους τους φορείς του δημοσίου με το νέο σύστημα. Μέσα στα έργα αυτά είναι και τα έργα στα οποία παρ' ότι είχαν δημοπρατηθεί με τον προηγούμενο διαγωνισμό δεν είχε αναδειχθεί ανάδοχος εντός 12 μηνών.

Όπως είπε ο υπουργός, μέσα στο 2004 θα δημοπρατηθούν από την Εγνατία οδό έργα ύψους 1 δισ. ευρώ, ενώ μέσα στους επόμενους 4-5 μήνες θα δημοπρατηθούν από το υπουργείο έργα περίπου 650 εκατ. ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2005 το ΥΠΕΧΩΔΕ και οι φορείς του θα έχουν δημοπρατήσει έργα ύψους 2 δισ. 600 εκατ. ευρώ. Αρα το πεδίο, είπε ο υπουργός, είναι λαμπρό και ο νέος νόμος κατοχυρώνει τη διαφάνεια στα έργα και δεν θα επιτρέπει καμία δυνατότητα διαπλοκής.
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Mέσω συμβάσεων παραχώρησης θα κατασκευασθούν και οι άξονες Tρίπολης - Kαλαμάτας, αλλά και ο περίφημος άξονας Kεντρικής Eλλάδος «E65», που θα διασυνδέει τον ΠAΘE στο ύψος της Λαμίας με την Eγνατία Oδό στον κόμβο της Παναγιάς κοντά στο Mέτσοβο. H ενδεχόμενη προώθηση, μάλιστα, του E65 σε συνδυασμό με τα τεράστια προβλήματα χρηματοδότησης που αντιμετωπίζει η Iονία Oδός (εκτελούνται μόνον μικρού εύρους παρεμβάσεις, όπως οι παρακάμψεις Aγρινίου, Nαυπάκτου) δεν αποκλείεται να περιορίσει τη σημασία της Γέφυρας Pίου - Aντιρρίου, καθώς θα υπάρχει -μελλοντικά- ένα αξιόπιστο εναλλακτικό δίκτυο για όσους κινούνται προς Iωάννινα.


http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_592135_01/10/2004_118111


Θέλω να δω Ε-65 να περνά από τη Καλαμπάκα...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Από τα "Νεα"

"ΜΕΣΑ στον θρήνο, μέσα στον πόνο τον αβάσταχτο για τα παιδάκια τα σκοτωμένα στο τροχαίο, αποκαλύπτεται σιγά σιγά η αλήθεια και είναι πολύ πικρή για να την καταπιούμε, και είναι πολύ γνωστή για να την αγνοήσουμε. Τι ήταν λοιπόν που είχε εμποδίσει τη ζεύξη του Μαλιακού και είχε εγκαταλειφθεί; Τα μικρά συμφέροντα των επαγγελματιών, που κατιτίς κέρδιζαν από το πέρασμα και τη στάση των αυτοκινήτων στις κατοικημένες περιοχές της Εθνικής. Γαλακτομπούρεκα και σουβλάκια, χαλβά, καφέ, τέτοια. Επειδή έχουμε ακόμα τη θλίψη στην καρδιά, ας φανούμε ειλικρινείς, ας το παραδεχθούμε επιτέλους ότι τα μικρά συμφέροντα είναι εκείνα που κρατάνε καθηλωμένη την ποιότητα ζωής μας και φθάνουν ακόμα και να καταδικάζουν σε θάνατο. Γιατί συνηθίσαμε να τα φορτώνουμε όλα στα μεγάλα συμφέροντα με τ' όνομα, αυτά που είναι λίγο αμερικανικά και λίγο αγνώστων λοιπών στοιχείων, κατά πώς τα χρωματίζει η συνωμοσιομανία της στιγμής, πάντως πολύ μεγάλα και μακρινά, κι έχουν την ευθύνη για ό,τι μας συμβαίνει. Κι εμείς, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, σέρνουμε την αθλιότητα της ζωής μας χωρίς καμία δυνατότητα αντίδρασης. Όμως δεν είναι τα μεγάλα συμφέροντα που κάνουν τους δρόμους στενούς και επικίνδυνους, είναι τα μικρά, είναι του φτωχού η ιδιοκτησία που έπρεπε να αποδώσει τα μέγιστα. Και το χτηματάκι που, κρίμα να κοπεί, και το αυθαίρετο στο κύμα, που είναι κρίμα να το γκρεμίσουμε, και το πεζοδρόμιο που δεν υπάρχει, για να μη δυσαρεστηθούν οι οικοπεδούχοι, και η νταλίκα που τρέχει, γιατί ο μεροκαματιάρης βιάζεται. Ένα σωρό τέτοια εγκλήματα. Μήπως ήρθε η στιγμή να αναρωτηθούμε ώς πότε θα είναι ταμπού, ώς πού θα αντέξει η ανοχή τους;"


Λοιπον ας σταματήσουμε να επικαλούμαστε τα ψάρια και τις αρκούδες και να φτιάξουμε επιτέλους αυτούς τους γ@΅%^@Vους δρόμους...
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Tue Oct 05, 2004 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Την Κυριακή είχε η Ελευθεροτυπία ένα cd του Discovery Channel για μια γέφυρα που θα ενώνει την ασία με την αμερική .
έφτιαξα ένα post στο blog μου , με πληροφορίες που πήρα από το cd.. .Όποιος θέλει...

http://fotinakis.blogspot.com

Συγχωρέστε με για τυχόν λάθη κλπ..

Σχόλια δεκτά...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα σε πρωινή συνάντηση που είχα στη ΔΜΕΟ (ΥΠΕΧΩΔΕ) είδα την πρόταση για τη νέα λεωφόρο Πεντέλης.

Πρόκειται για ένα νέο οδικό άξονα, μήκους ~1,3 χιλιομέτρου, που θα συνδέσει την Λεωφόρο Μεσογείων με την Λεωφόρο Δουκίσσης Πλακεντίας. Η χάραξη είναι επίγεια και όλοι οι κόμβοι ισόπεδοι. Για όσους ξέρουν την περιοχή, η νέα Λεωφόρος θα ξεκινάει λίγο μετά το Μέγαρο Αρκάτ.

Η εκτίμηση είναι ότι έως τον Ιούνιο του 2005 θα έχει οριστικοποιηθεί η μελέτη και φαίνεται ότι είναι στις προθέσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ και η εξασφάλιση κονδυλίων για την κατασκευή της.

Ένα γράφημα με την ενδεικτική χάραξη (φαίνονται οι δύο σταθμοί του Μετρό καθώς και ο μελλοντικός - ; - επί της Αγίας Παρασκευής. :

Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Tue Oct 12, 2004 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=61342372

upothalasia artiria...ax!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πέρασα χθες δίπλα από τον υπο κατασκευή δρόμο πίσω από την Ευκαρπία που ενώνει τον Τιτάνα με το νοσοκομείο Παπαγεωργίου και κατά συνέπεια την εξωτερική με την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης. Για να σας δώσω να καταλάβετε είναι σα να υπάρχει το τμήμα Ελευσίνα Μεταμόρφωση (εξωτερική περιφερειακή) και το τμήμα Κηφησίας-Αεροδρόμιο (εσωτερική περιφερειακή) και να δίνεται το κομμάτι από Μεταμόρφωση μέχρι Κηφησίας. Όταν δωθεί, θα μπορεί κάποιος να πηγαίνει από Κατερίνη (ας πούμε) στην Ανατολική πλευρά της πόλης ή στην Χαλκιδική, χωρίς ούτε ένα φανάρι!
Ο δρόμος λοιπόν είναι έτοιμος (με τις κολώνες του, με τις γραμμές του) και μένουν μόνο τα τελειώματα στους συνδετήριους κόμβους στο παπαγεωργίου (λίγη δουλειά) και στο μεγάλο κόμβο του ΤΙΤΑΝ (1-2 μήνες).


Edit:
Για όσους ενδιαφέρονται για κατασκευές δρόμων και πιο συγκεκριμένα ανισόπεδων κόμβων, νομίζω ότι θα βρούν ιδιαίτερα ενδιαφέρον την παρακάτω διμηνιαία αναφορά για μερικούς από τους κόμβους της Εγνατίας.

http://portal.tee.gr/pls/portal/docs/PAGE/PUBLICATIONS/BYMONTHLY_PUBLICATIONS/DIMINIAIA-2004/TETARTO_%20TEYXOS/%C5%C3%CD%C1%D4%C9%C1_6.PDF
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 21, 2004 11:06 am    Post subject: Reply with quote

Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει επί της ουσίας τι σημαίνουν τα νέα μέτρα για την ανάληψη δημοσίων έργων? Θετικά/αρνητικά.

Ο Ιωάννης που δουλεύει σε κάτι σχετικό, ίσως ξέρει.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100037_21/10/2004_120609
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 152, 153, 154  Next
Page 18 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr