stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Sat Sep 11, 2004 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

Kαλα Τα Νεα με εκαναν να γελασω Laughing μεχρι δακρυων Crying or Very sad!Για να γινουν αυτα πρεπει να ξαναπαρει η Αθηνα τους Ολυμπιακους Wink Και για τον περιφεριακο του Βολου μην το περιμενετε γρηγορα.Εδω της Πατρας το συζηταγανε απο '85 και εχει δωθει στην κυκλοφορια πριν δυο χρονια αν και στην πραγματικοτητα ηταν αρκετα δυσκολο Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat Sep 11, 2004 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=59064956

kapoia nea gia erga..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 8:36 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά εν συντομία να πώ τη γνώμη μου, απορώ ΠΩΣ τα καταφέρνουμε να μην τελειώσουμε ποτέ κάτι όπως το είχαμε προγραμματίσει. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιός έχει... καταραστεί την σύνδεση του Μαλιακού ή τα όμορφα Τέμπη. Δαμάζουμε βουνά και χαράδρες και στο τέλος δεν είμαστε άξοιοι να διαπλατύνουμε ένα δρομο - και υποψιάζομαι τοπικό δάκτυλο και στίς δύο περιπτώσεις.

Είμαι σίγουρος ότι αν... ξύσετε και τις δύο περιπτώσεις αποκάτω, κάτι τέτοιο θα βρείτε. Και καλά, δεν περιμένω απο αυτούς τους πέντε-δέκα απαίδευτους αλητήριους τσιφλικάδες να βάλουν μυαλό, αλλα απορώ πώς καταφέρνει μια ολόκληρη πολιτεία να είναι όμηρη τέτοιων καταστάσεων;

Αν έχετε φαντασία οι Αθηναίοι, μήν πάτε μακρυά, φανταστείτε τι γινόταν Π.Α.Ο. (πρό Αττικής Οδού εννοώ, Mr. Green Exclamation Exclamation με τους δρόμους των Μεσογείων όπου αν και υπήρχε -δόξα τω Θεώ- αρκετή γή (που τώρα σιγά-σιγά θα βαίνει όπως είναι φυσικό μειούμενη λόγω... αξιοποίησης), για να πάς οπoυδήποτε έπρεπε ντε και καλά να περάσεις μέσα απο τις κωμοπόλεις της Ανατολικής Αττικής επειδή η χάραξη των δρόμων (που μετρούσε δεκαετίες πλέον) ήταν τέτοια, και με δρόμους της μιας λωρίδας ανα κατεύθυνση ήσουν όμηρος των φαναριών και του κάθε φορτηγατζή και της κάθε αργοπορούσας θείτσας...

Ελπίζω να μην ισχύουν οι ίδιες αιτίες και για το πέταλο και τα Τέμπη. Αρκετά πιά...
Back to top
View user's profile Send private message
Chris
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 259
Location: Germany--Giessen

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 10:14 am    Post subject: Reply with quote

petalo

to tmhma metaksy agiou kon/nou - skarfeia exei eidh ksekinhsei
logos agios : o dromos pairnei ta bouna sto shmeio auto 8a ginei kombos
kateu8ynsh pros periferiako kai agio
o periferiakos (eidh) ksekinhse perna siriza to bouno kai 8a exei sigoura ena tounel to deutero paizetai giati oi perimenoun mian geologhkh meleth. pi8anon na ginei by8hsh (kata 90% kai 8ema kostous) gia osous pernatai fainonte apo thn pleura opws kateu8hneste apo a8hna gia lamia 2 ergotaksia sto bouno (miazoun me terastia trigona).
meta to tounel 8a ginei kombos nr2 pou 8a syndeei to lebenth me ton periferiako.
kombos nr2 - kamena: 8a perna kai autos panw sta bouna kai 8a enw8ei me ton torino periferiako twn kamenwn bourlwn (shmeio an 8ymaste pou egine to dysthxhma me ta ygraerio...)

kamena bourla - skarfeia : diaplatynsh

h ypo8alasia h zeuksh pou 8a ginotan apo skarfeia pros eboia bolo katl h h ypo8alassia den 8a ginoun 1 abastaxto kostos, 2 sthn perioxh "anakalypsan" kati pou oi katoikoi ths perioxhs gnwrizame edw kai xronia
oti to ba8os se orismena shmeia kseperna ta 65 m 3) to rhgma (atalanths) den einai eneiaio alla einai polla mikra mazi mhkous ws 2 xl me diaforetika ba8h kai topo8esia alla 100 m apo thn akth alla 15 (agios)
alla 500 kai polles fores parallhla.

h lhsh gia zeuksh me gefyres pou 8a patoun panw sta nhsakia(lixadonisia)
--prohn topo8esia arxaias polis lixas thn psaxnoun akoma..) einai efikth alla to kostos yperogko kai 8a xreiastoun toulaxiston 6 xronia
(8a htan h kalyterh lysh)

yparxei mia meleth kata thn opoia apo thn skarfeia o dromos 8a perasei panw apo gefyra me synexh yposthlmata to poly 100 m apo thn akth kai 8a bgei meta tis 8ermopyles anti sto bolo. kai meta apo lamia na ginoun periferakoi kai tounel wste na enw8ei o dromos me ton autokinhtodromo meta th stylida..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
automation
New Member
New Member


Joined: 31 Aug 2004
Posts: 33
Location: Kastoria

PostPosted: Mon Sep 13, 2004 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

Η ενημέρωση που έχω εγώ συμφωνεί απόλυτα με τα παραπάνω περιγραφώμενα απο τον chris.
Η υποθαλάσσια πάπαλα ξεχάσε την Mad
Είναι πολλά τα λεφτά παιδιάαα
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 12:31 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, η υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλλιακού μας έχει "τελειώσει" εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια, από όσο θυμάμαι. Αυτό που θα γίνει είναι η βελτίωση του σημερινού "πετάλου του Μαλλιακού" (Σκάρφεια-Ράχες), έτσι ώστε να έχει και αυτό χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, όπως και η υπόλοιπη Εθνική Οδός.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 1:13 am    Post subject: Reply with quote

kai elega oti kapou to eixa akousei....to elega ...na peis pws den to elega ????
krima pantws...
eixa diavasei kapou (!) oti tha meiwnotan h apostash athina-thesniki kata 40 kati xiliometra me tin kataskeuh ths ipothalasias...
kai an skeftei kaneis kai ta atiximata pou ginontai kathe mera..
htan ena ergo pou xreiazotan pragmatika.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 9:10 am    Post subject: Reply with quote

Μα αν είναι η υποθαλάσσια να άρχιζε άπό τα Σκάρφεια μέχρι τις ράχες, δε θα μιλούσαμε για υποθαλάσσια, αλλά για παραθαλάσσια!! Wink Σκοπός ήταν να αρχίζει πριν τον Αγ.Κωνσταντίνο. Εφόσον όμως έχουν ήδη αρχίσει τα έργα των τούνελ εκεί και της διαπλάτυνσης μετά τα Κ.Βούρλα (τα έχω δει από τον Μάιο), το τμήμα από τα Σκάρφεια και πάνω, δεν είναι πολύ δύσκολο, με εξαίρεση το πέρασμα της Στυλίδας και του Καραβόμυλου (που δεν είναι και τόσο πρόβλημα εδώ που τα λέμε).
Το θέμα επομένως και για εκείνο το τμήμα είναι να παρθούν γρήγορα οι αποφάσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

Θελω να δω μια εστω φωτογραφια του Μαλλιακου ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

@ Mozart: Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "παραθαλάσσια". Η Σκάρφεια είναι στη νότια πλευρά του Μαλιακού (λίγο μετά τα Καμμένα Βούρλα), ενώ οι Ράχες στη βόρεια πλευρά (μετά και τον Καραβόμυλο).

Η υποθαλάσσια σύνδεση των δύο θα συντόμευε τη διαδρομή της Εθνικής Οδού κατά 40 περίπου χλμ. Αν το δεις στο χάρτη, είναι το "στόμιο" του Μαλιακού, το σημείο όπου η απόσταση, μεταξύ των ακτών είναι η μικρότερη.

Σύνδεση από τον Αγιο Κωνσταντίνο (μέσω Λιχάδας Εύβοιας) μέχρι τις Ράχες ή την Πελασγία είναι όνειρο θερινής νυκτός. Είναι η λεγόμενη "διπλή ζεύξη" με δύο γέφυρες που πρότειναν κάποιοι πριν λίγα χρόνια. No money no honey (ή no zefxi)!

Από την άλλη βέβαια, και η άλλη, η πολύ πιο εφικτή σύνδεση Σκάρφειας-Ραχών, έμεινε τελικά στα όνειρα!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 15, 2004 9:30 am    Post subject: Reply with quote

Έχω την εντύπωση απλά ότι τα Σκάρφεια είναι αρκετά κοντά στη Λαμία, στη "μύτη" δηλαδή του κόλπου. Rolling Eyes Δε βάζω και στοίχημα βέβαια.
Πάντως από Σκάρφεια μέχρι Στυλίδα, πραγματικά πιστεύω ότι είναι σχετικά εύκολη η κατασκευή αυτοκινητόδρομου.

Η αρχική σκέψη για ζεύξη του κόλπου, μιλούσε για 70 χλμ λιγότερα. ¶ρα μιλούσαν πιθανότατα για τη διπλή ζεύξη που ανέφερες πριν τον Αγ.Κωνσταντίνο ακόμα.

Χμμ. Μάλλον έχεις δίκαιο τελικά. Τα Σκάρφεια στο χάρτη είναι ακριβώς αριστερά των Καμμένων Βούρλων. Όχι και τόσο κοντά στη Λαμία. Embarassed Rolling Eyes Rolling Eyes
Τα Σκάρφεια δε προβλέπεται να είναι και η αρχή του "αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας" που θα τα ενώνει (λέμε τώρα) μέσω Καρδίτσας και Τρικάλων, με τη Παναγιά της Εγνατίας?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 15, 2004 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Από το site της Εγνατίας, οι επόμενες (υπολειπόμενες) δημοπρατήσεις.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 15, 2004 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά το μόνο σημείο της Εγνατίας που μένει χωρίς μελέτη είναι μεταξύ Νυμφόπετρας - Ασπροβάλτας.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 15, 2004 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι. Έχουν αρχίσει ήδη τα έργα σε αυτό το τμήμα πριν λίγους μήνες. Μάλιστα προχωρεί ένα τούνελ στο ύψος των Βρασνών, στο πίσω μέρος της Ρεντινας. Πέρασα και το είδα. Βέβαια ενώ υπήρχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για το κομμάτι αυτό εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια, προσφυγή στη προσφυγή, ξεμπλοκαρίστηκε πριν λίγο καιρό, και το έργο ανατέθηκε στην εταιρία που έκανε την τελευταία 4ετία το παρακείμενο τμήμα Νυμφόπετρα-Δερβένι, με κύριο αιτιολογικό, το ότι είχε έτοιμα τα μηχανήματά της στη περιοχή (ενώ η ίδια εμπόδιζε την ανάθεση, για να τελειώσει πρώτα τη δουλειά της εκεί, μη μείνουν και χωρίς δουλειά οι άνθρωποι Twisted Evil Twisted Evil ).

Με λίγα λόγια, αν προχωρήσουν οι παραπάνω δημοπρατήσεις, το μοναδικό κομμάτι που θα μένει για κατασκευή, είναι η μεσόγεια χάραξη του τμήματος Στρυμώνας-Ν.Πέραμος, του νομού Καβάλας, που τώρα εξυπηρετείται από το παραλιακό δρόμο, που κατασκευάστηκε γύρω στο 87 ως αυτοκινητόδρομος, αλλά έχει αντιμετωπίσει τεράστια προβλήματα κατολισθήσεων και κατακαθίσεων του οδοστρώματος. Αποτέλεσμα αυτού? Είναι ο χειρότερος δρόμος της διαδρομής, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες που σηκώνει εκτός των άλλων και το βάρος των "Τουρκογερμανών"¨που πάνε διακοπές στη πατρίδα τους. Το τμήμα αυτό, από την αρχή ήταν εκτός χρονοδιαγράμματος του Γ ΚΠΣ, ακριβώς λόγω της ύπαρξης του παραλιακού αυτού δρόμου. Έλεγαν ότι αν πάνε καλά οι χρηματοδοτήσεις, μπορούσε να χρηματοδοτηθεί νμε αναδιανομή των πόρων από το Γ ΚΠΣ, αλλά τελικά με τη διαχείρηση που έχει γίνει, η αναδιανομή αυτή προορίζεται για τα παραπάνω τμήματα, και στο κομμάτι αυτό θα γίνει μόνο βελτίωση του οδοστρώματος, σε όλο το μήκος του (και όχι τα μπαλώματα που κάνουν κατά καιρούς). Όσο για τη μεσόγεια χάραξη (πάνω από την οροσειρά "Σύμβολο", πάει για Δ ΚΠΣ. Μακάρι, γιατί εμένα με ενδιαφέρει προσωπικά το κομμάτι αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Aναβαλεται η κατασκευη του τμηματος της ΠΑΘΕ Κορινθου-Πατρων.Απο τη συναντηση νομαρχη-Σουφλια(μην ξεχναμε οτι η Αχαια ειναι καθαρα πρασινος νομος):
http://www.filodimos.gr/2004/9-16.shtml?genikes_souflias-katsikopoulos.htm
Απο τοπικη εφηκεριδα.Επισης στα σημερινα φυλα αναφερουν και την εγκαταλειψη( Exclamation ) της παρα'ι'ονιας οδου,δηλαδη δεν προκειται να ξεκινησουν αμεσα τη μελετη Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

loipon , simera piga stin ekthesi tis salonicas kai pira ena filadio apo ena periptero tou ipourgiou perivalontos ktlp...

gia ton maliako grafei : exoun dimopratithei tmimata stin perioxi skarfeia-stilida-raxes sinolikou mikous 40 xlm.. (ara i zeuksi einai parelthon)

gia ta tempi grafei oti exei dimopratithei tmima 14 xlm...

genika ta parousiazei ola toso wraia pou nomizeis oti tha ginoun perisootera erga ap osa provlepotan na ginoun ...

edit :

episis exeis poli kala enimerwtika filadia gia tin egnatia..

leei oti mexri to telos tou 2004 tha paradothoun alla 80xlm , sinolika tha ftasoun diladi sto 77% tou ergou.
kai ektima stadiaki oloklirwsi mexri to 2006 , ektos apo ena tmima 59 xlm to opoio exei eksasfalisei prostheti xrimatodotisi kai provlepetai na paradothei to 2008
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

dimetro,
τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι (βέβαια αυτό εξαρτάται
και από τι χρώμα εφημερίδα διαβάζει κανείς). Όπως δήλωσε
ο Σουφλιάς, στο κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα (που χαρακτηρίζεται
"φιλέτο" - ίσως ο "αυτοκινητόδρομος" (εδώ κι αν θέλει εισαγωγικά)
με την μεγαλύτερη πυκνότητα κυκλοφορίας στην Ελλάδα (και
τo μεγαλύτερο δείκτη ατυχημάτων ανά χιλιόμετρο- (μάλλον
πρέπει να αρχίσω να κλείνω καμιά παρένθεση έτσιWink),
Arrow προστέθηκε και ο Πύργος που δεν είναι τόσο ελκυστικό
και έγινε Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος. Από Πελοπόννησο (για
όσους δεν γνωρίζουν, μεγάλη μπλε εφημερίδα
της Αχαϊας) :

Για την Κορίνθου – Πατρών – Πύργου τόνισε (o Σουφλιάς) ότι πράγματι δεν υπάρχει οριστική αναγνωριστική μελέτη , εξηγώντας ότι για να υπάρξει θα έπρεπε πρώτα να είχε προσδιοριστεί από πού θα περάσει ο δρόμος . Πρόσθεσε ότι υπάρχει η πρόθεση οι διαδικασίες να προχωρήσουν γρήγορα , να ακολουθήσει η προμελέτη να δημοπρατηθεί το έργο και ο ανάδοχος να εκπονήσει την οριστική μελέτη την οποία και θα υλοποιήσει . Σύμφωνα με πληροφορίες ο χρονικός ορίζοντας υπολογίζεται στον ενάμισι χρόνο .



Για την Ιόνια Οδό ξεκαθάρισε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται στις προτεραιότητες της Κυβέρνησης , ενώ επιβεβαιώνοντας την « Π » παρατήρησε ότι θα κατασκευαστεί με μικτό σύστημα . Κατά κύριο μέρος με αυτοχρηματοδότηση και τα τμήματα που δεν προσελκύουν ιδιωτικό ενδιαφέρον – όπως Πύργος – Τσακώνα - κατά πάσα πιθανότητα θα αναληφθούν από το Δημόσιο . Για τις ανησυχίες που διατυπώθηκαν , μήπως με την προσάρτηση της Πατρών – Πύργου στην Κορίνθου – Πατρών εγκαταλειφθεί ο δυτικός άξονας , ο κ . Καββαδάς υπήρξε κατηγορηματικός : « Το δρόμο θέλουμε . Στις ονομασίες θα κολλήσουμε ;»
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

Aααα,
ξέχασα και κάτι πολυ σημαντικό, ο δρόμος Κορίνθου Πατρών,
με την καινούργια χάραξη, υπάρχει το ενδεχόμενο, να περάσει
πάνω από την νεοανακλυφθείσα AΡΧΑΙΑ ΕΛΙΚΗ, μια πανάρχαια
εξαιρετικά σπουδαία πόλη, κοντά στο Αίγιο, που ήρθε στο φως
μόλις το 2001.

Arrow Περιττό να πω ότι οι αρχαιολόγοι έχουν τρελαθεί και
κάνουν τα πάντα για να σταματήσουν την ενδεχόμενη καταστροφή,
αλλά όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν οι κυβέρνηση τους αγνοεί (έλα, σοβαρά;Wink

http://www.helike.org

Υ.Γ. To ίδρυμα για τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς www.wmf.org,
έχει κατατάξει την Ελίκη στις λίστες του με τα 100 περισσότερο απειλούμενα μνημεία στον κόσμο!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Για να είμαστε ακριβείς, η αρχαία Ελίκη ακόμη αγνοείται ενώ οι ιστορικοί την περιγράφουν καλυμμένη από την θάλασσα. Υπάρχει φυσικά το ενδεχόμενο να βρίσκεται καλυμμένη από τις προσχώσεις των ποταμών αλλά πάντα σε μεγάλο βάθος. Τα τμήματα που βρέθηκαν δεν παρέχουν επαρκείς ενδείξεις για την ταύτιση της πόλης.

Εκτός αυτού, δεν είναι καθόλου εύκολο να χτιστεί αυτοκινητόδρομος πάνω σε αρχαιότητες τέτοιας σημασίας. Σε περιπτώσεις σαν κια αυτή, οι αρχαιολόγοι έχουν το πάνω χέρι. Και μια επαναχάραξη δεν νομίζω οτι θα ήταν κάτι τραγικό...
Back to top
View user's profile Send private message
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 10:16 am    Post subject: Reply with quote

Nα σας τα πω γω για την αρχαια ελικη??
Εχει ανακαλυφθει ηδη ενας αρχαιος γεωμετρικος ναος,ψηφιδωτα,αγγεια,και δεξαμενες νερου(οπου ενα ντοκιμαντερ προβληθηκε στις Η.Π.Α.) και αλλα πολλα,εκ των οποιω ν πολλα βρισκονται στο μουσειο του Αιγιου.Επισης βρισκεται προς την μερια της θαλασσας και μες στην πεδινη εκταση οπου πολλοι εχουν εκτασεις.Η μελετη για ολοκαινουργιο δρομο μιλαγε οτι θα περναγε απο τα βουνα και η διαπλατηνση δεν φαινεται καλη ιδεα(για μενα ειναι) γιατι σε πολλα σημεια πρεπει να σκαψουν ολοκληρα βουνα.Αρα το ενδεχομενο να περασει απο την Αρχαια Ελικη αποριπτεται.Ειναι παρα πολυ κοντα στην θαλασσα και αν το παρεις ευθεια τοτε ο δρομος θα περασει απο το κεντρο του Αιγιου Laughing Laughing Επισης απο τοπικη εφημεριδα βρηκα το αποκομμα και συνηθως δεν ειναι και τοσο χρωματισμενες Wink
Επισης ειναι,για μενα λαθος χειρισμος να βαλουν μεσα στην Πατρων-Κοριθου και την Πατρων-Πυργου,γιατι καλυτερα να τελειωσουν νωριτερα την ΠΑΘΕ ετσι ωστε οι αποστασεις να γινονται σε λιγοτερη ωρα αφου οι οδηγοι που χρησιμοποιουν την ΠΑΘΕ ειναι περισσοτεροι απο εκεινους που χρησιμοποιουν την Πατρων-Πυργου(Ηπειρος-Αιτωλ/νια-Αχαια κτλ σε αντιθεση μονο Ηλεια) Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα από την 2η έκθεση παρακολούθησης του επιχειρησιακού προγράμματος "Οδικοί άξονες, Λιμάνια, Αστική Ανάπτυξη" μπορείτε να δείτε εδώ.

http://www.epoalaa.gr/indexts.html

Ναι μεν είναι η έκθεση από τις αρχές του ...2002 (!!!) αλλά μπορείτε να βρείτε αρκετά στοιχεία για τη περιγραφή, τη δημοπράτηση και την πρόοδο ορισμένων έργων.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Δυστηχώς πριν από λίγο έγινε τροχαίο διστύχημα με πούλμαν σχολικό στην ευθεία μετά τα μοτέλ Λεβέντη προς τα Καμμένα Βούρλα (οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε για 8 νεκρούς).

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΣΙΑΚΟΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Lala , για εξηγησε μου τι μεριδιο ευθυνης εχουν οι Λεβεντης & Πασιακος Sad ;
Εγω νομιζω οτι φταιει 100% το Υπουργειο Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Sheepy
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 May 2004
Posts: 195
Location: Trilofos -Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Sfagn egive paidia stov dromo kai va doume possoi akomn prepei va pe8avouv gia va givei autos o dromos... Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
xrtc
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 May 2004
Posts: 123

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 1:50 pm    Post subject: Reply with quote

Το φοβερότερο και πιο επικίνδυνο σημείο στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας θεωρείται το «πέταλο» του Μαλιακού κόλπου, στα όρια του νομού Φθιώτιδας, στο οποίο σημειώθηκε τη Δευτέρα το τραγικό τροχαίο δυστύχημα με τους επτά νεκρούς μαθητές.

Ένας δρόμος-καρμανιόλα, μία πραγματική παγίδα θανάτου, θεωρείται από τους οδηγούς το συγκεκριμένο σημείο. Και μόνο τα δεκάδες μεταλλικά και ξύλινα εκκλησάκια, που υπάρχουν εκατέρωθεν του δρόμου, από τα Καμένα Βούρλα μέχρι τον Αγιο Κωνσταντίνο, μαρτυρούν την επικινδυνότητα του δρόμου, αλλά και την χρόνια αδιαφορία των αρμοδίων να υπάρξει βελτίωση του οδικού δικτύου.

Μόνο την περίοδο 1990-2000, έχασαν τη ζωή τους στο συγκεκριμένο σημείο 300 άτομα,ενώ το τελευταίο εξάμηνο έχουν χάσει τη ζωή τους 18 άτομα. Δικαίως, το «πέταλο» του Μαλιακού, θεωρείται, μαζί με το τμήμα του οδικού δικτύου που διέρχεται από τα Τέμπη, ως το πιο επικίνδυνο σημείο του εθνικού δικτύου της χώρας. Στην περιοχή, δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα, ο δρόμος είναι στενός και η άσφαλτος από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες έχει αλλοιωθεί.

Επικίνδυνα είναι και τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου όπως από Αρκίτσα μέχρι Αταλάντη, το τμήμα Λαμίας - Αγίων Θεοδώρων και ο δρόμος Λαμίας - Ραχών όπου επίσης δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα. Ο δρόμος Ράχες - Γλυφά, θυμίζει πίστα αγώνων, το ίδιο και ο περιφερειακός δρόμος των Καμένων Βούρλων.

Λόγω του επικίνδυνου σημείου στο «πέταλο» του Μαλιακού, ο νομός Φθιώτιδας είναι ο πρώτος σε τροχαία ατυχήματα νομός της χώρας. Μόλις πέρυσι, αφού έληξε το γνωστό σίριαλ με την υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού κόλπου, ξεκίνησαν τα έργα της παράκαμψης του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων (21 χλμ.), καθώς και ένα τμήμα στο «πέταλο» του Μαλιακού, μήκους 17,3 χιλιομέτρων.

ΜΠΕ
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 152, 153, 154  Next
Page 17 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr