View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 4:36 pm Post subject: |
|
|
Prepei kati na ginei me auto to problimataki pou exei o Ellinas me tis boithitikes... |
|
Back to top |
|
|
g3orge Full Member
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 4:40 pm Post subject: |
|
|
Ε, όχι βρε Αργύρη και βλέπουν πάνω απο μια λωρίδα κυκλοφορίας για πρώτη φορά στη ζωη τους...
Δεν μεγάλωσαν και στο Malawi... Χωρίς να θέλω να μειώσω τη χώρα... |
|
Back to top |
|
|
Argyris Senior Member
Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 5:04 pm Post subject: |
|
|
Den to lew me kakia kai oute egw 8elw na tous meiwsw,
alla apo pote exoume aytokinhtodromous sthn Ellada me parapanw apo 2 lwrides? (boh8hste ligaki )
H e8nikh htan to poly 2 lwrides ana kateu8ynsh kai auto mono sto kentriko odiko dyktio dhl. A8hna - 8essalonikh!!
Oi ypolipoi dromoi eixan mono mia lwrida kai thn boh8htikh! Epeidi den eimaste ypomonetikoi kai synexws eprepe na prospername ta forthga , anaggasthkan me ta xronia na xrhsimopoioun thn boh8htikh lwrida!!
Etsi exei menei sto ellhniko myalo, oti osa oxhmata phgainoun siga, prepei na odhgoun se authn!!!
Ase pou sthn A8hna ginete h e3hs magkia, dhl. otan exei kinhsh kai oi 3 lwrides stekontai na prospername apo ta de3ia!!! Prepei prwta na skotw8ei kanenas (xtypa 3ylo!!!) gia naparoume xampari emeis!!!! |
|
Back to top |
|
|
ZORBAS Full Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 364 Location: London
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 5:20 pm Post subject: |
|
|
Exoume toulaxiston apo to 1980 sthn Ethnikh Athinwn-Patrwn sto Aigio, kai sthn Thesaloniki-Eyzoni. Alla aytokinhtodromous me thn swsth ennoia tou orou, dhladh plhrws perifragmenous, me anisopedous kombous kai swstes bohthitikes, kai swsth shmansh(sxedon) exoume gyrw sta 15 xronia (an 3erei kaneis akribws as mas diafwthsei).
Ayta pou les gia thn bohthitikh omws einai akribws etsi. To problhma den einai posa xronia exoume aytokinitodromous, einai thema paidias, kai stous dromous dystyxws den exoume giati, kai edw ftaiei to kratos, to olo systhma ekmathhsis einai bourdelo kai den ginetai kamia diafhmish swsths symberiforas. Den yparxei pio epikyndino pragma apo to na odhgeis sthn bohthitikh! Ean kapoios exei stamatisei ekei kai den ton deis egkaira katastarfikes kai esy kai aytos. 3 lwrides einai arketes, ean xrhsimopiountai swsta. Kai oi irlandoi 10 xronia exoun tetious dromous alla den odhgane etsi. |
|
Back to top |
|
|
g3orge Full Member
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 5:33 pm Post subject: |
|
|
Αργύρη δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου. Από μόνος σου λες ότι προυπήρχαν αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα, έστω και μόνο ο κεντρικός άξονας Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Άρα παραπάνω από μία λωρίδα δεν βλέπουν οι άνθρωποι για πρώτη φορά.
Ο Ε75, ακόμη και τώρα, στο μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται απο 2 λωρίδες + βοηθητική. Εξαίρεση (3+1) η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Κατερίνη, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Λάρισα (λίγο πριν την είσοδο 1 της πόλης, Θεσσαλονίκη - Αθήνα), μπαίνοντας στην Αθήνα και βέβαια στα Τέμπη και στη Λαμία που είναι 1+1.
Επίσης απ' όσο γνωρίζω ένας δρόμος χαρακτηρίζεται ως αυτοκινητόδρομος από το πλάτος των λωρίδων και όχι απο τον αριθμό! (απο 2+1 βέβαια και πάνω). Αν κάνω λάθος, διορθώστε με. Και η Εγνατία στο μεγαλύτερο μέρος της αποτελείται από 2+1.
Αυτά! |
|
Back to top |
|
|
ZORBAS Full Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 364 Location: London
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 5:57 pm Post subject: |
|
|
Ο Αυτοκινητοδρομος πρεπει να ειναι -
- Περιφραγμενος
- απαγορευονται οι πεζοι - και στις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες μηχανακια μικροτερα των 50κ, ποδηλατα, ζωα, τρακτερ κλπ
- Εχει διαχωριστικη νησιδα
- Προσφερει δυνατοτοτητα επικοινωνιας με πρωτες βοηθειες (τηλεφωνα καθε 1χμ)
- Ανισωπεδοι κομβοι σε ολο το μηκος του.
- Εχει σημανση που τον ξεχωριζει απο το υπολοιπο οδικο δικτυο (πχ πρασινη), αλλα το οτι βαζεις μια τετοια πινακιδα οπου λαχει δεν σου κανε και αυτοματα αυτοκινητοδρομο (οπως πχ στον Ασπροπυργο).
- Απαγορευεται η σταθμευση.
- Δεν εχει φαναρια
Λοιπον δρομοι που πληρουν ολους αυτους τους κανονες ειναι λιγοι και μιας 10ετιας. Μονο η Αττικη οδος ειναι πραγματι τετοιος δρομος, και ισως μερικα σημεια στην Εγνατια και στην ΠΑΘΕ τα οποια, ομολογω, συνεχως βελτιωνονται. Πολλα κουφα υπαρχουν ακομα ομως (τουλαχιστον τελευταια φορα που περασ τον Ιανουαριο) και ειναι απο τα λιγα στα οποια η λεξη μπανανια για την Ελλαδα μας, ισως ακομα ταιριαζει. Πχ στασεις λεωφοριων, βενζιναδικα χωρις καταλληλες προσβασεις γιατι δεν μπορουσαν να τους διωξουνε , ασυναρτησια στην σημανση, οδηγοι στις βοηθητικες, και παει λεγοντας. Οταν ολο το δικτυο γινει σαν την Αττικη Οδο θα ειμαστε μια χαρα.
G3eorge ο Argyris βασικα εχει δικιο. Δεν εχει μαθει ο ελληνας να οδηγει σωστα σε τετοιυς δρομους και δεν φταιει αυτος φταει το κ***συστημα. |
|
Back to top |
|
|
g3orge Full Member
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 6:09 pm Post subject: |
|
|
Ναι zorbas αυτά τα γνωρίζω. Απλά μίλαγα για τις 2 ή 3 λωρίδες που ανέφερε ο Αργύρης.
Ότι ο Έλληνας δεν έχει μάθει να οδηγεί σωστά, δεν διαφωνώ καθόλου. Οι μισοί στην βοηθητική και το άλλο 40% προσπερνούν απο δεξιά.
Αφήνω και ένα 10% γιατί σίγουρα κάποιοι οδηγούν σωστά!
ΥΓ. Γνωρίζει κανείς γιατί στην Ελλάδα, οι πινακίδες στους αυτοκινητόδρομους είναι πράσινες και στους υπόλοιπους δρόμους μπλε σε αντίθεση με τις περισσότερες Ευρωπαικές χώρες που συμβαίνει το αντίστροφο; Έτσι για να ξεχωρίζουμε... |
|
Back to top |
|
|
Dr. M Junior Member
Joined: 12 May 2004 Posts: 91 Location: Middlesbrough
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 6:14 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει επίσης και ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών που δεν πιάνουν καν λωρίδα αλλά οδηγούν πατώντας τις διαχωριστικές γραμμές... |
|
Back to top |
|
|
ZORBAS Full Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 364 Location: London
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 6:19 pm Post subject: |
|
|
g3orge. Οι πινακιδες στους αυτοκινητοδρομους εχουν χρωμα που εχει καποια αντιθεση με το υπολοιπο οδικο δικτυο. Οποτε εξαρταται τι χρωμα προυπηρχε του πρωτου αυτοκινητοδρομου στην εκαστοτε χωρα. Η αγγλια ειχε πρασινες, οι αυτοκ/μοι γινανε μπλε. Η γερμανια ειχε κιτρινες, μπλε και εκει. Η Ιταλια ειχε μπλε, οποτε πρασινες στους αυτοκ/μους. Η Ελλαδα το ιδιο. Σε μερικες χωρες ομως απλα αλλαζει το μεγεθος και το στυλ της γραφης, και το χρωμα μενει ιδιο. Π.χ Ολλανδια, Βελγιο (μπλε παντου). Κατα τα αλλα οι κανονες πανω, ισχυουν παντου. |
|
Back to top |
|
|
Argyris Senior Member
Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 6:21 pm Post subject: |
|
|
Telos pantwn, an htan 2 h 3 oi lerides...
Shmasia exei pws symperiferomaste (asto megalytero %) se autous Ektos autwn twn 2 dromwn h ypolhph Ellada htan se "proistrika" xronia.
-> g3orge
Den nomizw na yparxei enniaios kanonismos gia tis pinakides! Edw sthn Germania exoume stis polis kitrines kai stous aytokinhtodromous prasines! |
|
Back to top |
|
|
ZORBAS Full Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 364 Location: London
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 6:24 pm Post subject: |
|
|
Αν και δεν μενω γερμανια τελευταια φορα που περασα στους αυτοκινητοδρομους ητανε μπλε!! |
|
Back to top |
|
|
Argyris Senior Member
Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 6:28 pm Post subject: |
|
|
Swstos, syggnnwmh mperdeuthka me ta polla xrwmata |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 10:51 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα ερχόμενος από Κόρινθο προς Αθήνα είδα στα αριστερά μου τις νέες σύραγγες της "καλής" σκάλας .
Είχα μαζί μου τη μηχανή μου
Δείτε στις πρώτες 2 φωτογραφίες που δείχνουν έργα απο ατσαλένιο πλέγμα(1) και από μπετόν(2) ώστε να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα απο κάποιο βράχο που τυχόν θα αρχίσει να κατρακυλά από τη πλαγιά . Οι υπόλοιπες είναι από δίαφορες πλευρές από τις σύραγγες
http://briefcase.pathfinder.gr/contents/losada77777/24992o
Δείτε επίσης ένα λαβαροειδές σεντόνι που έχουν βάλει σε αυτή τη γέφυρα που διασχίζει το Κηφισό με το σήμα των αγώνων μας(Τραβήχτηκε κοντά στο σταθμό ΚΤΕΛ-Κηφισού 100).
Υ.Γ. Τις τράβηξα μέσα απο λεωφορείο οπότε δείξτε κατανόηση για την ανάλυση τους
|
|
Back to top |
|
|
Conqui Junior Member
Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 7:47 am Post subject: |
|
|
τί μήκος έχουν οι σήραγγες στην Κακιά Σκάλα; |
|
Back to top |
|
|
MolBio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 132 Location: Alexandroupolis
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 12:49 pm Post subject: |
|
|
3,7 χιλιόμετρα νομίζω |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:24 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν.... Σάββατο μεσημέρι με κάτι παραπάνω από φουλ έξοδο
(Σαββατοκύριακο συν αδειούχοι Αυγούστου), πέρασα την Κακιά Σκάλα σε 3,5 λεπτά!
Οι τρεις σήραγγες (Γεράνεια, Ευπαλίνος και Αίθρα) είναι πολύ εντυπωσιακές. Τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, μια Λ.Ε.Α συν δυο πεζοδρόμια! Εννοείται πως η διέλευση γινόταν με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο και σχεδόν κανείς δεν τήρησε το όριο ταχύτητας! |
|
Back to top |
|
|
panther-21- Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 1:33 am Post subject: |
|
|
Και ο "αντιλογος" στο ποστ του Υψιλον...
Δευτερα απογευμα (8 η ωρα) με κατευθυνση προς Αθηνα απο Κορινθο...Μεχρι την Ελευσινα...1 ωρα και 30 λεπτα και με ουρα 10 χιλιομετρων...Ολα αυτα διοτι οι λωριδες κυκλοφοριας στην ανοδο προς Αθηνα,απο 4 γινονται 1 ,καθως προσπαθουν να σπασουν τα ενδιαμεσα τοιχεια του παλιου δρομου καθοδου προς Κορινθο και να τον δωσουν στην κυκλοφια για την ανοδο (προς Αθηνα δηλαδη),δημιουργοντας απο 2 που ηταν πριν 4 λωριδες κυκλοφοριας.
Η ταλαιπωρια απιστευτη,τα νευρα τρελλα και τα μπινελικια αμετρητα...θελει υπομονη καμια 10ρια μερουλες για την ανοδο προς Αθηνα ακομα...
Παντως την Παρασκευη που μας περασε που χρησιμοποιησα τις συραγγες,εκανα την αποσταση σε 5 λεπτακια... |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 10:31 am Post subject: |
|
|
...και για νάχουμε κάτι να ρωτάμε... ΔΕΝ μπορούσαν οι κκ αρμόδιοι να περιμένουν μια μέρα και να ΜΗΝ κλείσουν το δρόμο ειδικά τη Δευτέρα; Δεν μπορούσαν να τις δώσουν όλες τις λωρίδες μαζί, ή υπάρχει τεχνικό κόλλημα λόγω της ύπαρξης του στηθαίου το οποίο πιθανόν να αποτελούσε εμπόδιο για το σχεδιασμό της μονοδρόμησης του συγκεκριμένου τμήματος;
Τεσπα, το έργο ολοκληρώνεται και αυτό έχει σημασία... |
|
Back to top |
|
|
Zamafou Full Member
Joined: 13 Jul 2004 Posts: 286
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2295 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:23 pm Post subject: |
|
|
Ως γνωστόν από αύριο τα διόδια της Αττικής Οδού πάνε στα 2,5 ευρώ (παράλληλα όμως με νέα πακέτα εκπτώσεων για τους τακτικούς χρήστες). Η είδηση αντιμετωπίστηκε από τα ελληνικά ΜΜΕ με τα γνωστά κλισέ "νέο καπέλο στα διόδια" κλπ.
Παράκληση να μην ξανακάνουμε την ίδια κουβέντα που είχε γίνει και πάλι εδώ στο παρελθόν. Είναι γνωστά τα επιχειρήματα και της μίας πλευράς (υπέρογκο κόστος, έπρεπε να είναι ανάλογο της απόστασης που διανύει κάποιος κλπ) και της άλλης (η σύμβαση λέει "έως 3 ευρώ", η τιμή ανά χλμ είναι η χαμηλότερη στην Ευρώπη για αστικό αυτοκινητόδρομο, το εννιαίο διόδιο σκοπό έχει να αποθαρρύνει τις μικρές μετακινήσεις, το κέρδος σε καύσιμα-συντήρηση-εργατοώρες είναι πολλαπλάσιο του κόστους κλπ).
Μην τα επαναλάβουμε.
Ο λόγος που κάνω αυτό το post είναι άλλος. Ακούστηκε σήμερα στο σχετικό ρεπορτάζ του Alter (ναι, το ξέρω, ηλιθιότητά μου που το είδα, συγγνώμη αλλά το πέτυχα στο ζάπινγκ) το παρακάτω. Ήταν το καταληκτικό σχόλιο του "δημοσιογράφου" (θου Κύριε!) μετά από το "ρεπορτάζ" που έκανε:
Το πιο εξοργιστικό όμως από όλα είναι το εξής: τα χρήματα που πληρώνουν οι οδηγοί στα διόδια θα τα χρησιμοποιήσει η εταιρία "Αττική Οδός ΑΕ" για να αποπληρώσει τα δάνεια που πήρε!
Πόσο ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΑΝΙΔΕΟΣ, πόσο ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΣ, πόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΣΧΕΤΟΣ πρέπει να είναι κάποιος για να πει ότι κάτι τέτοιο είναι "το πιο εξοργιστικό από όλα";
Tip: Ας κάνει μία "δημοσιογραφική έρευνα" για να βρει τη σημασία των λέξεων Αυτοχρηματοδότηση, Συγχρηματοδότηση ή του όρου PPP (Public Private Partnership).
ΥΓ: Το έμαθα το μάθημά μου - το Alter ακολούθησε το Star και βγήκε πλέον από τη μνήμη της τηλεόρασης! Όχι τίποτε άλλο, αλλά θέλω να προφυλάξω τόσο την υγεία μου (τα νεύρα είναι άτιμο πράγμα) όσο και την οθόνη της TV από ιπτάμενα βάζα! |
|
Back to top |
|
|
Asimov Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 9:16 am Post subject: |
|
|
Που να δεις τι λεει το Alter για Κεντερη-Θανου!
1) Στην αρχη ηταν ανθελληνικος δακτυλος.
2) Μετα ηταν απατεωνες.
3) (μετα τον τελικο στα 200μ. με τις γνωστες αποδοκιμασιες) Για ολα φταιει ο Τζεκος, τα παιδια ειναι καλοι Χριστιανοι που προσευχονται στην Παναγια της Τηνου και νομιζαν οτι επαιρναν βιταμινουλες...
Περιμενες καλυτερη αντιμετωπιση σε πιο «δυσκολες» ειδησεις; |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:09 am Post subject: |
|
|
...και μιά και μιλάμε για οδικά έργα...
...ήδη ακούστηκε δειλά-δειλά (και το ήξερα) το ότι πρέπει να ξανασκαφτεί λέει, δεν θυμαμαι ποιά - η Βάρης Κωροπίου ή η Μαραθώνος γιατί την σκέπασαν αρον-αρον για να τελειώσουν και δεν τελείωσαν τα φρεάτια (ή τους σωλήνες, ρε παιδιά διαφωτίστε με) της αποχέτευσης. Επίσης, έχει και ένα κόμβο ακόμα η Κηφισίας στο ύψος της Αγίας βαρβάρας Ψυχικού ο οποίος δεν έγινε γιατί ο Δήμαρχος δε γούσταρε και έκανε προσφυγές - που αλλού- στο ΣτΕ, αν και αυτός απο ότι κατάλαβα θα είναι μικρός και μάλλον δεν θα επηρεάσει τη ροή του δρόμου τόσο πολύ.
Εκείνο που με αγχώνει, (γιατί ΒΑΡΕΘΗΚΑ να βλέπω μπουλντόζες και λόφίσκους με χώμα παντού) είναι η πρόθεση να υποβιβάσουν την Παραλιακή απο ΣΕΦ μέχρι Δέλτα Φαλήρου. Βρέ παιδιά, δεν ξέρω οι περίοικοι τι λέτε αλλά αξίζει τον κόπο; Δεν μπορούμε απλά να κάνουμε κανα-δυο πεζογέφυρες και κανα-δυο διαβάσεις να τελειώνει το ζήτημα; Οχι τίποτε άλλο αλλά γιατί θα την κάνουμε πάλι την περιοχή να μην πω τι, ενώ δεν είμαι σίγουρος αν εκτός απο έργο βρτρίνας θα προσφέρει και κάτι παραπάνω, ιδίως τώρα που μάλλον δεν θα μας περισσέυουν λεφτά.
Μπορεί να κάνω λάθος αλλά πέστε μου, είναι ανάγκη τώρα που κάτι αρχίσαμε να κάνουμε εκεί πέρα, να τα ξανασκάψουμε όλα και να έχουμε τα γνωστά προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, σκόνης κοκ... Αξίζει τον κόπο΄και για πόσο χρόνο (για να μην πώ χρόνια ), εφόσον δεν υπάρχει το deadline της 13/8/2004; |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:21 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι για την Παραλιακή στο σημείο που αναφέρεσαι προβλεπεται μετατόπισή της νοτιότερα, για να γίνει ένα κανάλι για τα νερά της περιοχής στην υπάρχουσα θέση.
Μια που θυμηθήκαμε τα οδικά έργα, να δώσω ένα credit στην υπογειοποιημένη εθνική οδό στο ύψος της Κατερίνης. Μπορεί να πήρε καμιά δεκαετία να αποφασίσουν τι να κάνουν και να την κατασκευάσουν, αλλά πλέον σε 1,5-2 λεπτά περνάς τη Κατερίνη και πρέπει να ησύχασαν και οι κάτοικοί της πλεόν. Μένει βέβαια η διαμόρφωση της κίνησης εντός της πόλης πάνω από την εθνική οδό, αλλά αυτό είναι ψιλά γράμματα που λέμε. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:21 am Post subject: |
|
|
και ματαπάλι λάθος... |
|
Back to top |
|
|
automation New Member
Joined: 31 Aug 2004 Posts: 33 Location: Kastoria
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 2:13 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως έπαθα πλάκα με το εξής.
Τα παρακάτω:
1. Υπογειοποίηση εθνικής στην Κτερίνη
2. Κατασκευή εθνικής από τον Αλμυρό μέχρι την Σούρπη
3. Κακιά Σκάλα
και άλλα
ήταν έργα που διαρκούσαν χρόνια και λόγω των ολυμπιακών αποφάσησαν να τα τελιώσουν(άρα μάλλον θα διαρκούσαν και άλλα χρόνια)
Μήπως όπως συζητάμε και σε άλλο topic θα πρέπει τελικά να κάνουμε πιο συχνά Ολυμπιακούς Αγώνες.
Φανταστήται στους επόμενους άν είναι σύντομα θα έχουμε τελιώσει
1.Ολόκληρη την εγνατία
2.τα τμήματα που μένουν του Π.Α.Θ.Ε. (Πάτρα-Κόρινθος,Τέμπη,Πλαταμώνας,Μαλιακός)
3.όλες τις επεκτάσεις του μετρό και το μετρό Θεσσαλονίκης
4.Ιόνια Οδός
και ότι άλλο μένει.
|
|
Back to top |
|
|
|