View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
DonAlex Senior Member


Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Fri Jul 02, 2004 2:21 pm Post subject: |
|
|
Ap'o,ti fainetai, to xreiazetai ena vapsimataki o xwros gyrw...
Poly gkrizo fainetai to topio se sxesi me tin astrafteri gefyra !!! |
|
Back to top |
|
 |
linus Junior Member


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Tue Jul 06, 2004 4:56 pm Post subject: |
|
|
Σε σχέση με τον σταθμό του Αγ. Δημητρίου, ενδεικτικό της απαξίωσης προς τον Αλ. Παναγούλη αποτελεί το ότι στις επίσημες πινακίδες που δείχνουν την κατεύθυνση στους διάφορους σταθμούς αναφέρεται μόνο η ονομασία Αγ. Δημήτριος (ενδεικτικά στην Αττική).
Θέλετε κύριοι υπεύθυνοι του metro να ονομάσετε τον σταθμό Αγ. Δημήτριο; ωραία κανένα πρόβλημα. Αν όμως θέλετε να τιμήσετε τον Παναγούλη απλά κάντε το στην πράξη και μη μας δουλεύετε. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jul 06, 2004 5:08 pm Post subject: |
|
|
linus έχω έναν απλό και πολύ πιο πεζό λόγο: η χρησιμοποίηση της πλήρους ονομασίας του σταθμού, "Άγ. Δημήτριος/Αλ. Παναγούλης" θα δημιουργούσε ενδεχομένως εντυπώσεις λανθασμένης πληροφόρησης καθώς δεν θα ήταν λίγοι αυτοί που θα πίστευαν ότι πρόκειται για δύο διαφορετικούς σταθμούς ή ακόμα και για 2 διαφορετικές γραμμές. Οι πινακίδες με ονόματα σταθμών διαχωριζόμενες από το σύμβολο"/" (π.χ. Σεπόλια/Αγ. Δημήτριος, Κηφισιά/Πειραιάς) δείχνουν την κατεύθυνση ολόκληρης της γραμμής και όχι έναν συγκεκριμένο σταθμό. Είναι δηλαδή καθαρά θέμα διευκόλυνσης του κοινού. |
|
Back to top |
|
 |
linus Junior Member


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 9:16 am Post subject: |
|
|
Συνεπώς εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι ένα όνομα πρέπει να χαρακτηρίζει κάθε σταθμό. Καμία αντίρηση ειδικά αν πρόκειται για τοπωνύμιο. Και ασφαλώς είμαι υπέρ των ονομάτων που είναι χρηστικά και δηλωτικά της περιοχής, ειδικά σε σταθμούς.Όμως γιατί τότε όλη αυτή η φασαρία με τον Παναγούλη; Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν τάζεις κάτι και δεν το κάνεις είναι προσβολή. Τιμάς δε κάποιον μόνο όταν δίνεις το όνομα του με σκοπό αυτό να χρησιμοποιείται και όχι να ξεχαστεί κάτω από το βάρος της συνήθειας του ενός και μοναδικού τοπωνυμίου. |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 11:46 am Post subject: |
|
|
Swsta ta lete paides, alla min ksexnate pws kai o Tavros legetai "TAVROS-EL.VENIZELOS". Exei epikratisei to ena vevea, to Tavros. Etsi fadazomai na ginei kai ekei |
|
Back to top |
|
 |
woofy Senior Member


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 12:55 pm Post subject: |
|
|
Geia se olous! Exei mipos kaneis kainouries fotografies apo to stathmo tou metro/proastiakou sto Aerodromio? Oi teleutaies pou eixan dimosoeutei itan foberes!...  |
|
Back to top |
|
 |
obsedian Junior Member


Joined: 21 May 2004 Posts: 70 Location: Athens
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 1:50 pm Post subject: |
|
|
Βγήκαν τα υποστηλώματα της Calatravoγέφυρας και έχει βαφτεί και η μία της πλευρά. Αν διέκρινα καλά απο κάτω, το δάπεδο της θα είναι ξύλινο αλλά δεν είμαι σίγουρος. Τα ασανσέρ και οι σκάλες δεν έχουν τελειώσει ακόμα. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 1:57 pm Post subject: |
|
|
Τώρα που μου το θύμησες.
Προχθες κατά τη διαδρομή του λεωφορείου από Ελ.Βεν. προς το στάδιο, πέρασε από τη Κατεχάκη, μπροστά από τη γέφυρα. Είχε κάτι τέλεια πλάνα από το ελικόπτερο το MEGA με φόντο την ...άρπα!! Κούκλα. Το δε ύψος της τεράστιο. Δε περίμενα να είναι τόσο ψηλή σε σχέση με τις διπλανές πολυκατοικίες!!!! Απόλυτα πετυχημένη η επιλογή της συγκεκριμένης χωροθέτησης για μια τέτοια γέφυρα-μνημείο. Στην μία είσοδο της πόλης. |
|
Back to top |
|
 |
panther-21- Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:33 pm Post subject: |
|
|
Περναω συχνα απο Κατεχακη και εχω δει δεκαδες φορες την πεζογεφυρα.
Και σας πληροφορω πως ειδικα τωρα στα τελειωματα της...ΕΙΝΑΙ ΓΑ....ΤΗ!!!
Μπαινει και φωτισμος σιγα-σιγα και ειδικα το βραδακι ειναι φανταστικη...Αφου πολλες φορες εχω παρατηρησει τον ευατο μου να χαζευει σε σημειο που ξεχνιεμαι απο την οδηγηση και παω να τρακαρω!
Ξηλωστε την,θα γινουν ατυχηματα λεμεεεεεεεεεε!!! |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:42 pm Post subject: |
|
|
Μια που μου το θυμίσατε, έψαξα στο βιντεακι της πομπής και βρήκα και την πεζογέφυρα, δυστυχώς σε άσχημη ανάλυση. Όποιος έχει κάτι καλύτερο (Αpari, ξέρεις εσύ ) ας βοηθήσει..
Ο χώρος πίσω από το μακρυνάρι θα γίνει parking; |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:44 pm Post subject: |
|
|
Ναι ειναι αληθεια οτι ειναι πολυ ομορφη η πεζογεφυρα που σχεδιασε ο Calatrava
Χθες περασα απο κατω και τι βλεπω ...
Κοκκινα φωτακια στο κατακορυφο κομματι : θεικη θεα !
Επιτελους στην Αττικη κατασκευαζονται πολλες πεζογεφυρες ( ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ) που αν δεν παιρναμε τους Αγωνες δεν θα γινονταν ποτεεεεεεεεεεε  |
|
Back to top |
|
 |
Nikos C. Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:45 pm Post subject: |
|
|
Ρε σεις. Την ίδια γέφυρα έκανε ο Καλατράβα και στο Σακραμέντο! |
|
Back to top |
|
 |
Nikos C. Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:46 pm Post subject: |
|
|
Και για του λόγου το αληθές.
 |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:52 pm Post subject: |
|
|
Σιγα μωρε , η δικη μας ειναι SUPER__ΓΑ..ΤΗ 
Last edited by P.A.O. on Wed Jul 07, 2004 2:57 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Nikos C. Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 2:56 pm Post subject: |
|
|
Καλά και γω παρατηρώ. Η πλάκα είναι ότι το ρεπορτάζ έλεγε ότι το η γέφυρα θα χρησιμεύσει ως χαρακτηριστικό του Σακραμέντο που με τη σειρά του θα οδηγήσει στην αναγέννηση της πόλης. |
|
Back to top |
|
 |
thivaios New Member

Joined: 15 Apr 2004 Posts: 32 Location: Munich/Freising
|
|
Back to top |
|
 |
Asimov Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 9:23 am Post subject: |
|
|
Από τα ακριβότερα στην Ευρώπη θα είναι το εισιτήριο του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, που θα συνδέει την πρωτεύουσα με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Όπως αναφέρει η εφημερίδα τα Νέα, την Πέμπτη, σύμφωνα με την απόφαση που πήρε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας του προαστιακού σιδηροδρόμου, το κόστος των μετακινήσεων από Πειραιά και Αθήνα προς το αεροδρόμιο με τα τρένα του προαστιακού θα είναι συνολικά οκτώ ευρώ που θα «διαμοιράζεται» στις τέσσερις ζώνες της διαδρομής.
Η τιμή αυτή, η οποία θα είναι ίδια και για τις μετακινήσεις με τους συρμούς του μετρό προς το αεροδρόμιο, θεωρείται ιδιαίτερα τσουχτερή, δεδομένου ότι το εισιτήριο του προαστιακού του Παρισιού (έχει σχεδόν το ίδιο μήκος γραμμής με τον προαστιακό της Αθήνας) κοστίζει 6,4 ευρώ, ενώ αυτό του προαστιακού των Βρυξελλών κοστίζει μόλις 4,75 ευρώ!
Ήδη ο OΣΕ και η εταιρεία Αττικό Μετρό - Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ) έχουν συμφωνήσει ότι το ποσό αυτό θα είναι το τελικό κόμιστρο που θα ισχύσει από τις 30 Ιουλίου, όταν θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο.
Με βάση τη συμφωνία που έχουν υπογράψει οι δύο εταιρείες, η μετάβαση ενός ατόμου σιδηροδρομικώς προς το αεροδρόμιο θα κοστίζει ακριβότερα σε σύγκριση με ένα λεωφορείο της ΕΘΕΛ, αλλά δείχνει να συμφέρει σε σύγκριση με το ταξί και το ΙΧ. Πάντως, όταν οι μετακινήσεις αφορούν από δύο έως τέσσερα άτομα το ταξί και το ΙΧ θα είναι η καλύτερη λύση.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το εισιτήριο στα λεωφορεία-εξπρές που συνδέουν το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με την Αθήνα ανέρχεται σήμερα στα 2,9 ευρώ και είναι το φθηνότερο μέσο για μετάβαση από και προς το αεροδρόμιο. Το κόστος για τη χρήση του ΙΧ εξαρτάται από το πού ξεκινά ο οδηγός του. Όμως, αν συμπεριλάβει κανείς τα διόδια της Αττικής Oδού και το κόστος στάθμευσης μιας ημέρας, στην καλύτερη περίπτωση το κόστος χρήσης του ΙΧ είναι 15 ευρώ.
Αν, πάλι, κινηθεί κάποιος με ταξί το κόστος μεταφοράς του στο αεροδρόμιο εξαρτάται όχι μόνο από την απόσταση, αλλά και από την κίνηση που θα συναντήσει, αφού η αποζημίωση για την αναμονή βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Στο κόστος αυτό θα πρέπει να υπολογιστούν τα διόδια, άλλα επιπλέον 3 ευρώ (πρόσθετη αποζημίωση για μετάβαση από και προς το αεροδρόμιο), καθώς και η αποζημίωση για τις αποσκευές, μαζί με την οποία η μετακίνηση ενός ατόμου αγγίζει ή ξεπερνά τα 15 ευρώ. Αν η μετακίνηση γίνει από τα μεσάνυχτα ώς τις 5 το πρωί, εύκολα το ταξίμετρο θα «γράψει» γύρω στα 20 ευρώ.
Είναι σαφές πως το εισιτήριο του προαστιακού και του Μετρό (πάντα όταν πρόκειται για τη μετακίνηση ενός ατόμου) ανταγωνίζεται από πλευράς κόστους το ΙΧ και το ταξί, ενώ το κυριότερο πλεονέκτημα των δύο μέσων είναι η ακρίβεια που εγγυώνται στις μετακινήσεις.
Ξεκινώντας από τον Σταθμό Λαρίσης με τον συρμό του OΣΕ, ο επιβάτης θα φτάνει στο αεροδρόμιο σε περίπου 45 λεπτά, ενώ αν βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιήσει το μετρό, θα χρειαστεί περίπου μισή ώρα.
news.in.gr
Τωρα φταιω ν' αρχισω τα καντηλια;  |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 9:44 am Post subject: |
|
|
Δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα ακριβό, θα τον χρησιμοποιήσω σίγουρα σε κανένα τρίμηνο. Οτιδήποτε προκειμένου να γλιτώσω τους ταξιτζήδες!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 9:45 am Post subject: |
|
|
Ouch! Πονάνε λίγο τα 8 ευρώ. Με τα 7 πάλι δεν ξέρω, αλλά δεν είχα πρόβλημα! Πάντως στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες οι τιμές είναι χαμηλότερες, γιατί αυτές είναι οι ανταγωνιστικές τιμές του ΙΧ. Δηλαδή αν κι εκεί το εισιτήριο είχε 8 ευρώ, πολύ πιθανόν ο πολίτης να χρησιμοποιούσε το δικό του ΙΧ. Βλέπεις, εκεί έχουν δρόμους για να πάνε γρήγορα στο αεροδρόμιο, δεν τους δίνεται μόνο μια εναλλακτική.
Εδώ κάνανε λαμογιά. Ποντάρανε στην -σχετική- έλλειψη υποδομών, φρόντισαν να μην στεναχωρήσουν την φυλή του ταρίφα (είμαι βέβαιος γι' αυτό), και σου λέει "τι θα κάνουνε; Θα γκρινιάξουνε αλλά στο τέλος τον προαστιακό θα πάρουνε"...
Πολύ κρίμα. Υπήρχαν περιθώρια να είναι πιο λογικό το εισιτήριο. Αν είχαμε ακόμα δραχμές θα τολμούσαν να βάλουν 2.700 δρχ εισιτήριο για τρένο μέσα στην Αθήνα;;;  |
|
Back to top |
|
 |
Asimov Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 9:56 am Post subject: |
|
|
Πολυ σωστα! Εκ του πονηρου ειναι αυτα. Δυστυχως αποδεικνυεται ξανα οτι οι λογης-λογης συντεχνιες στην Ελλαδα ειναι πανω απο το δημοσιο συμφερον. Τωρα εξυπηρετουνται οι ταριφες και η Αττικη Οδος ΑΕ. Ειπαμε να γλυτωσουμε απο το αεροδρομιο μεσα στην πολη και καταληξαμε η προσβαση σε αυτο να ειναι ακριβοτερη απο πολλα εισιτηρια πτησεων! Για να μην πιασουμε και το γνωστο θεμα των μισθων Ελλαδας-Ευρωπης οποτε το κομιστρο ειναι έως 3 φορες υψηλοτερο απ’ οτι στην Ευρωπη. Περιοριζονται οι δραστηριοτητες των συμπολιτων μας στις απολυτως απαραιτητες και δημιουργουνται κατηγοριες ανθρωπων που μπορουν να πανε ανετα στη δουλεια τους με τον προαστιακο και αλλων που αναγκαζονται να χρησιμοποιουν την απαρχαιωμενη ΕΘΕΛ με το κλιμα που διαμορφωνεται... |
|
Back to top |
|
 |
apelpisiakos Full Member


Joined: 10 Jun 2004 Posts: 277 Location: Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 10:25 am Post subject: |
|
|
Το κόστος για τη χρήση του ΙΧ εξαρτάται από το πού ξεκινά ο οδηγός του. Όμως, αν συμπεριλάβει κανείς τα διόδια της Αττικής Oδού και το κόστος στάθμευσης μιας ημέρας, στην καλύτερη περίπτωση το κόστος χρήσης του ΙΧ είναι 15 ευρώ.
Λοιπόν, εγώ να μην το βάλω στα 15 να το βάλω στα 17 ευρώ αν έρχεσαι από τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Αθηνας?
Αν λοιπόν με τον προαστιακό πληρώσεις 8+8=16 ευρώ (γιατί φαίνεται στο in.gr νομίζουν ότι θα πάς αεροδρόμιο και θα περάσεις εκεί όλη σoυ τη ζωή μετά..... ) γιατί να μη δώσεις σχεδόν τα ίδια και να πας με το αμαξάκι σου, τη μουσικούλα σου, το αρκουδίσιον, και τη φραπεδιά στο πλάι?
Σχετικά με τη σύγκριση τιμών με το εξωτερικό, συμφωνώ με κάτι που ειπώθηκε πριν, ότι δηλαδή η σύγκριση πρέπει να γίνει στην αναλογία μισθού/εισιτηρίου. Ο Έλληνας δηλαδή πληρώνει μισό μεροκάματο για να πάει στη δουλειά του και ο Γάλλος 1/4 και λιγότερο.....!!!
Επίσης ειδικά ο προαστιακός του Παρισιού και του Μονάχου που έχω δει, έχουν πλήρες δίκτυο με 4-5 γραμμές που διασχίζουν ΟΛΟ το αστικό συγκρότημα και έχουν καμιά δεκαπενταριά ανταποκρίσεις με το δίκτυο του μετρό! Όχι μισή γραμμή με έναν σταθμό ανταπόκρισης όπως ο δικός μας. Ας φτιάξουνε λοιπόν τα δικά μας τα ξεφτέρια ένα ανάλογο δίκτυο που να προσφέρει τον ίδιο βαθμό εξυπηρέτησης και ας το χρεώσουν με την ίδια τιμή τότε! |
|
Back to top |
|
 |
Nikos C. Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 10:28 am Post subject: |
|
|
Πάντως η τιμή καθορίζεται και από το πόσο κόστισε το έργο, ποιος έχει την εκμετάλλευση του και πόσοι θα το χρησιμοποιούν. Αν είναι μισοάδειο μονίμως, θα κοστίζει αναγκαστικά περισσότερα.
Αν πάντως είναι να την κάνεις την διαδρομή μιας στις τόσες, πάει και έρχεται.
Και επειδή το κράτος καθορίζει τις τιμές και είναι δύσκολο να τις ανεβάσει γιατί την πέφτουν μετά όλοι, σιγά σιγά, ο πληθωρισμός θα το κατεβάσει το πραγματικό κόστος. |
|
Back to top |
|
 |
Asimov Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 10:33 am Post subject: |
|
|
1) Ποσο (και ποτε!) να αποπληθωριστει κατι που κοστιζει 3 φορες πανω απο το κανονικο;
2) Δηλαδη στη Γαλλια και το Βελγιο οι τιμες κατασκευης ηταν οι μισες;!!!!
3) Εμ, με τις τιμες που εχουν λογικο ειναι να κυκλοφορει μισοαδειο! (φαυλος κυκλος) |
|
Back to top |
|
 |
Nikos C. Stadium Expert


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 10:47 am Post subject: |
|
|
Και πώς ορίζεις το κανονικό; Αυτό που εσύ πιστεύεις ότι είναι δίκαια τιμή; Η τιμή βάσει της οποίας ο προαστιακός δεν θα είναι ζημιογόνος και θα αποσβέσει τα έξοδα επένδυσης;
Μπορεί κάλλιστα η τιμή να είναι εκμετάλλευση μονοπωλίου (αν ο προαστιακός μπορεί να θεωρηθεί τέτοιος ) και όντως να παίρνουν τα λεφτά του κοσμάκη. Αλλά κατά την γνώμη μου και από αυτά που διαβάζω δεν είναι μονοπώλιο και ο κόσμος μπορεί να πάρει ταξί, το αυτοκίνητο του ή το μετρό (αν δεν κάνω λάθος).
Η ιδεατή τιμή λοιπόν είναι η τιμή που ένα ικανό ποσοστό του επίδοξου επιβατικού κοινού θα διατίθεται να πληρώνει ούτως ώστε ο προαστιακός να μην είναι ζημιογόνος και να αποσβαίνεται το κόστος της επένδυσης.
Εξ ορισμού και όσο πιο παλιά έγιναν οι κατασκευές στην Γαλλία και το Βέλγιο, τόσο και φθηνότερο το κόστος κατασκευής τους. Και δεν ξέρω αν η σύγκριση των τιμών συγκρίνει όμοια μεγέθη. |
|
Back to top |
|
 |
Asimov Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 11:09 am Post subject: |
|
|
Το μετρό δεν ειναι ανταγωνιστης γιατι θα κοστιζει επισης 8 ευρω. Ταξι και Ι.Χ. κοστιζουν ηδη πολυ ακριβα (αντιστοιχα ή και περισσοτερο απο τον προαστιακο για μετακινησεις ενος). Το μονο μεσο που ειναι φτηνοτερο ειναι οι συγκοινωνιες της ΕΘΕΛ (με τις γνωστες τριτοκοσμικες συνθηκες). Αρα ο προαστιακος εκμεταλλευεται την υπαρχουσα κατασταση και κυριως την ελλειψη υποδομης και λειτουργει μονοπωλιακα. Αντι για «κανονικο» μπορεις να χρησιμοποιησεις τη λεξη «λογικο», «προσιτο», λιγη σημασια εχει. Αυτο που στ’ αληθεια μετραει ειναι οτι στην ουσια η χρηση ενος πολυαναμενομενου ΜΜΜ καθισταται απαγορευτικη για την πλειονοτητα των δυναμει χρηστων-πελατων του ή τελος παντων λιγοτερο συμφερουσα. Κι αν θελεις να το δουμε καθαρα οικονομοτεχνικα δεν βλεπω το λογο υπαρξης ενος προϊοντος που τυποις αφορα πολλους αλλα ουσια εξυπηρετει λιγους. Εγω προτιμω να μη μπω σε βαθιες κοστολογικες αναλυσεις αλλα να συζητησω το εξης απλο: Προεχει ή δεν προεχει το δημοσιο συμφερον και κυριως η τελικη εξυπηρετηση του πολιτη απο τους ευημερια των αριθμων; και δεν μπορω με τιποτα να δεχτω οτι αντιστοιχες επιχειρησεις σε χωρες με υψηλοτατο κοστος εργασιας οπως π.χ. η Γαλλια κοστισαν λιγοτερο! Εκτος αν εννοεις τις μιζες στους εργολαβους... Αλλα να τις πληρωνει ο ελληνας φορολογουμενος εις διπλουν (στην κατασκευη ΚΑΙ στη χρηση); Και γιατι δεν θιγεις το θεμα των συντεχνιων οπως π.χ. οι ταξιτζηδες και η Α.Ο. ΑΕ; Μηπως δεν εβαλαν το χερακι τους; |
|
Back to top |
|
 |
|