stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πίστα Formula 1 στην Ελλάδα
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PatraTasos
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Mar 2004
Posts: 427
Location: Hellas /U.K.

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 12:15 am    Post subject: Reply with quote

simfono
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 12:17 am    Post subject: Reply with quote

Η Τουρκία μού θυμίζει την ιστορία με τον Χότζα, που πρώτα ντύθηκε γαμπρός και μετά πήγε στον μπαρμπέρη.
Αφού έλυσε όλα τα προβλήματά της, αποφάσισε πως το μόνο που θα ολοκληρώσει την ευτυχία της είναι μια πίστα F1...
Αφήστε τους Τούρκους να προοδεύσουν ρε παιδιά. Χρειάζονται λεφτά οι άνθρωποι, κοστίζουν ακριβά οι φυλακές και οι δεσμοφύλακες...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 12:21 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό έχω πεί και εγώ σε προηγούμενα μου post. Τί να τα κάνεις τα καινούργια γήπεδα με τη μοντέρνα σχεδίαση όταν ο λαός εκτός του όμορφου γηπέδου νιώθει ζώο.
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 12:35 am    Post subject: Reply with quote

ΠΑΟ



Η Τουρκία περνάει ξανά μια φάση "Κεμαλισμού" (μόνο που της λείπουν οι ηγέτες...) και είναι ικανή να υιοθετήσει σπασμοδικά οτιδήποτε την κάνει να δυτικοφέρνει και να ακούγεται προς τα έξω....έιναι ικανή να χτίσει "Turkodisney" δίπλα στην Αγιά Σοφιά...σα κάτι αρχοντοχωριάτες ένα πράμα. Οταν με τους αιώνες της φύγει το κόμπλεξ (του να είσαι Ευρωασιάτης....) και βρεί την ταυτότητα της, τότε θα γίνει και πιο επιλεκτική και θα καλμάρει.
Οσο για την ιδέα να γίνει πίστα φορμουλα 1 στην παραλιακή, το θεωρώ απαράδεκτο....εδω κάναμε αμαν να δώσουμε την παραλία στους πολίτες να ανοίγει λίγο το μάτι τους και θ΄αρχίσουμε πάλι να στρώνουμε άσφαλτο; Shocked
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχως οι πιστες αναπτυσονται εκτος ΕΕ λογω της απαγορευσης των τσιγαρων που ειναι και οι μεγαλυτεροι σπονσορς Τωρα τι να πεις και στους Γερμανους που φτιαχνουν τις BMW και Mercedes. Δεν αποκλειεται να φτιαξουν στο μελλον 2-3 πιστες στην Γερμανια και να σαμποταρουν Τουρκια, Μπαχρειν. Τι να πεις στους Ιταλους που φτιαχνουν Φερραρι. Γιατι να μην φτιαξουν 5 πιστες στην Ιταλια για να εχουν και την υποστηριξη των φιλαθλων! Τωρα εχει καταντησει αηδια Μπαχρειν, Τουρκια, κονγκο! Razz
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

wise,οι ιταλοι κινδυνευουν να χασουν τον ενα απο τους 2 αγωνες τους(imola)...Επισημως γιατι η FIA παρατηρησε μειωση των εισητηριων.ΟΚ, μας επεισαν με τις λαοθαλασσες του Μπαχρειν και της Μαλαισιας...
Back to top
View user's profile Send private message
ZORBAS
Full Member
Full Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 364
Location: London

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

Exw kai 'gw megalh porwsh me thn F1 kai tha paw silverstone fetos me ena filaraki. Kai sthn pro-persinh season, eixa paei sthn SPA sto Belgio pou einai apo tis poio g***tes pistes ston kosmo kai persi xasane ki'aytoi logo tsigarwn. (eytyxws fetos einai pali mesa..poios 3erei ti epai3e?)

Tha symfonysw omws me ta perissotera pou eipothkan edw. Then einai kai mikro pragma h olympiada. Ase gia argotera thn F1. Kai malista pisteuw oti ektos apo merikous(ligous) pou asxolountai sobara sthn Ellada to thema einai poly pisw. Den yparxei kan oute enas pilotos pou na mporoume na yposthri3oume. As ftia3oume prwta merikes baseis kai meta blepoume. Alloiws tha katalh3oume Bahrain kai Tourkia kai 'meis, Tsirko gia tous touristes. Cool

Kai paroti Athnaios, pisteuw oti an ginei pote F1 sthn Ellada h kalyterh polh tha htan h Thessaloniki Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Wed Apr 21, 2004 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

assotos yios wrote:
wise,οι ιταλοι κινδυνευουν να χασουν τον ενα απο τους 2 αγωνες τους(imola)...Επισημως γιατι η FIA παρατηρησε μειωση των εισητηριων.ΟΚ, μας επεισαν με τις λαοθαλασσες του Μπαχρειν και της Μαλαισιας...


Δεν γνωριζω τι πολιτικη ακολουθει η ομοσπονδια Φ1. Ειναι ομως γεγονος οτι τα αυτοκινητα τα κατασκευαζουν συγκεκριμενες χωρες και αν αποφασισουν για ενα κλειστο πρωταθλημα τοτε τα πραγματα αλλαζουν.
Back to top
jortheo
Full Member
Full Member


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 259

PostPosted: Wed Apr 21, 2004 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Καποιες ομαδες εχουν γινει tobacco-free οπως η BMW.Williams. Εχω την εντυπωση πως θα δουμε μια διχοτομηση της F1. Ειναι ολα θεμα που και ποιο προιον θελουν οι σπονσορες να πωλησουν.
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Thu Apr 22, 2004 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η πολιτικη της Φ1 (κατα τον Εκλεστονε) ειναι να γινουν οι αγωνες 20. Λογικο και για τους κατασκευαστες που αντι για τεστ αγωνες τωρα θα πληρωνονται για να τρεχουν. Ο κανονισμος για τις διαφημισεις για τα τσιγαρα ισως αγγιξει ολα τα κρατη. Δεν μπορει λογικα να μπαινει στην ΕΕ ουτε μεσω τηλεορασης. Απο οτι διαβασα υπαρχουν πολλες νεες χωρες που θελουν Φ1 πιστα. Τουρκια, Ρωσια, Εγυπτος, Ολλανδια , Πορτογαλια , δευτερη στις ΗΠΑ και το Λιβανο. Ας μην ξεχναμε και της Αργεντινης!

όπου λαλούν πολλά κοκόρια... αργεί να ξημερώσει Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Thu Apr 22, 2004 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

H ollandia,i portogalia kai i argentini exoun idi pistes kai itan paliotera sto calendari tis F1...
kales oi pistes re paidia alla de mou aresei auto to pragma,pou allazoun dld synexws tis pistes tou prwtathlimatos...den me endiaferei oute to bahrain oute i tourkia...egw thelw na vlepw F1 stis pistes me tis opoies syndeetai i istoria tis F1 kai me tis opoies megalwsa ki egw...yparxei kaneis pou protimaei to bahrain kai tin tourkia apo tin imola kai to spa??? Rolling Eyes Rolling Eyes Wink fysika ki egw tha ithela pistaa F1 stin Ellada alla se kamia periptwsi gia na paroume ti thesi mias monza(kala,auto outws i' allws de nomizw na ginei pote Wink ) i' mias xerez...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PatraTasos
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Mar 2004
Posts: 427
Location: Hellas /U.K.

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 2:11 am    Post subject: Reply with quote

kseri kanis ti ginete me to aerodromio tis rodou?

oi ergasies epektasis ton egatastaseon teliosan? to exoun paradosi to ergo?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 2:30 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως θα ήθελα με 1000 να κρατήσουμε και να αναβαθμίζουμε όσο γίνεται το Acropolis και να αφήσουμε την F1 προς το παρόν. Συμφωνώ και εγώ ότι οι οπαδοί της F1 δεν είναι πάρα πολλοί στη χώρα μας και προς το παρόν δεν κρίνω σκόπιμο να γίνει. Μας λείπουν άλλες εγκαταστάσεις και υποδομές (βλέπε αναβάθμιση ποδοσφ. γηπέδων όπου έχουμε πολλούς ποδοσφαιρόφιλους και μερικούς ποδοσφαιροκανίβαλους Twisted Evil ).

Σχετικά με το Acropolis νομίζω ότι μας ταιριάζει(Έχετε πάει αργά το βράδυ στα λημανάκια - παραλιακή Mr. Green . Τύφλα να χει ο Σαίνθ και ο γκρόνχολμ Twisted Evil )
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jul 07, 2004 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Εν όψει του αγώνα F1 του πποσεχούς Σαββατοκύριακου στο Σίλβερστόουν, οραγώθηκε κάτι σα παρέλαση στους δρόμους του Λονδίνου, με τα μονοθέσια των ομάδων.

http://editorial.gettyimages.com/source/cfw/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|1|15|1|51021079|0|0|0|0||0|0&p=2&pk=4

Ο δήμαρχος του Λονδίνου, έριξε και την ιδέα να καταργηθεί το εν λόγω γκραν πρι, και να μεταφερθεί στους δρόμους της πόλης, σε μια παραλλαγή του Μονακό!! Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
obsedian
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 70
Location: Athens

PostPosted: Wed Jul 07, 2004 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

????? crowd control ?? ??????? ??? ?? ???? ??? ??? ???????....
???? ?????? ????? ??? ???????? ???? ??? ????? ??? topic.. Sad
________
IOLITE REVIEW


Last edited by obsedian on Sun Feb 27, 2011 11:24 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Wed Jul 07, 2004 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

αμα βάζανε τα αυτοκίνητα της F1 στην αθηναική άσφαλτο δεν θα κάνανε βήμα!!!
Shocked Η άσφαλτος του λονδίνου και γενικά της αγγλίας θεωρείτε απο τις καλύτερες στον κόσμο!!! οι άνθρωποι αναγκαστικά αλλάζουνε λάστιχα καθε χρόνο διότι πολύ απλά λιώνουνε με τις τριβές, και φανταστείτε ότι το πιο πολύ χρόνο είναι βρεγμένα!!!! Cool

οσο για τον πολιτισμένο κόσμο!!!! έτσι ακριβώς και στην Αθήνα!!!! έπρεπε να ντρεπόμαστε φορές φορές με την ¨"εξυπνάδα" που μας διακατέχει.. Sad
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Wed Jul 07, 2004 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

To μελλον της φορμουλα ειναι μεσα στις πολεις. Θορυβος, τουριστες και αξιοθεατα ενα concept που κανει σημερα το μονακο νουμερο 1. Σε λιγο μαλλον θα τρεχουν στο Παρισι και Λονδινο αλλα αν ειμαστε λιγο εξυπνοι μπορει και στην Αθηνα! Χα χα. Σημερα επικρατει μονοτονια στις ανοικτες πιστες δεν γεμιζουν απο θεατες. Ακομα και εκτος πρωταθληματος ο δημος αθηναιων θα μπορουσε να καθιερωσει ενα ετησιο event φορμουλα. Smile



http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/formula_one/3735029.stm


Last edited by wise on Sat Jul 10, 2004 12:35 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Lothar_GR
Full Member
Full Member


Joined: 09 Jun 2004
Posts: 392
Location: Αθηνα

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 12:33 am    Post subject: Reply with quote

Βεβαια ειναι και γεγονος πως οι δρομοι της αθηνας απεχουν σε ποιοτητα απο τους δρομους του γνωστου πριγκηπατου κατα ολιγον τι Razz
Back to top
View user's profile Send private message
apelpisiakos
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 277
Location: Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν, σκέφτηκα μια καταπληκτική διαδρομή για τα μονοθέσια της F1 μέσα στην Αθήνα. Λοιπόν έχουμε και λέμε,

Αφετηρία: Σύνταγμα.

Πανεπιστημίου - δεξιά Εμ. Μπενάκη - αριστερά Πλατεία Εξαρχείων - Στουρνάρα - αριστερά Σωκράτους - δεξιά Βερανζέρου - αριστερά Μενάνδρου (να χει και καμιά φουρκέτα η πίστα ε?? Smile ) - αριστερά Ευριπίδου - δεξιά Αθηνάς - Ερμού και Μητροπόλεως αντίθετα στο σημερινό μονόδρομο - δεξιά Φιλελλήνων - αριστερά Αμαλίας και πάλι στην αφετηρία στο σύνταγμα. (Για pit -lane κατεβαίνεις την Όθωνος και μπαίνεις Σταδίου).

Το μόνο μου πρόβλημα είναι που θα βάλουμε το speed trap γιατί τα μονοθέσια θα αναπτύσσουν τρομακτικές ταχύτητες.... Smile LOL

Το βλέπω το ράλι να γίνεται σαν το Ακρόπολις να ξεκινάνε 22 και να τερματίζουν 2!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Και για παγκόσμια πρωτοτυπία, οι μηχανικοί στα pit θα είναι ντυμένοι τσολιάδες (με τους κατάλληλους σπόνσορες βέβαια), μιας και θα είναι δίπλα στο Σύνταγμα.

Είναι βαριά, βαριά, η ...ρόδα του τσολιά!!! Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
GEORGE
Senior Member
Senior Member


Joined: 28 May 2004
Posts: 466
Location: GLYFADA/ATHENS

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

... και βεβαια θα ειναι το μονο circuit στο οποιο τα μονοθεσια θα γινονται 4x4 γιατι με τετους δρομους .... καληνυχτα!!!!!!!

Cool Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
baldman
New Member
New Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 20
Location: Brighton UK

PostPosted: Sun Jul 25, 2004 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Το grand prix του Μονακο, με τα σημερινα δεδομενα της F1 ειναι ακρως ακαταλληλο για αγωνες. Προκειται για το χειροτερο αγωνα του πρωταθληματος, κατι το οποιο δεν αποτελει προσωπικη μου αποψη αλλα αποψη της πλειοψηφιας των ανθρωπων που ασχολουνται με τον μηχανοκινητο αθλητισμο (και πολλων πιλοτων της F1). Oι λογοι που παραμενει και θα παραμεινει για παντα μεσα στην λιστα των αγωνων του πρωταθληματος ειναι κυριως η ιστορια του (σε σχεση με την F1) καθως και η γκλαμουρια που περιβαλει το μερος με την μαρινα, τα τρελα κοτερα, τους εκατονταδες επωνυμους και μεγιστανες που ειτε εχουν μονιμες κατοικιες εκει, ειτε το επισκεπτονται συχνα αφου το μερος ειναι αμμεσα συνδεδεμενο με το ολο star system.
Με αλλα λογια, ενα αθλημα το οποιο στηριζεται κατα 99.9% πανω στις ιδιες δομες που στηριζεται και το Hollywood (πρεστιζ, τρελα κεφαλαια, babes, δημοσιες σχεσεις κλπ) εχει αναγκη απο ενα τετοιο αγωνα ανεξαρτητως καταλληλοτητας.
Σαν ρομαντικος φιλος της F1 ομως δεν θα ηθελα σε καμια περιπτωση να καταργηθει αυτη η πιστα η οποια οσο κακη κι αν ειναι (παντα με τα σημερινα δεδομενα) αποτελει σημαια του πρωταθληματος. Ειναι σαν να εχεις ενα πρωταθλημα 17 αγωνων και μια ασχετη γιορτη που λεγεται Μονακο. Κατι σαν την τελετη εναρξης των ΟΑ. Αληθεια δεν θα ηταν ωραιο να επαιρνε μια μορφη εναρκτηριας γιορτης το Μονακο?
Ως αναφορα την μιμηση λοιπον μιας τετοιας καταστασης σε μια χωρα οπως η Ελλαδα δεν νομιζω οτι θα ειχαμε καμια τυχη. Οι λογοι πολλοι και διαφοροι και επειδη εχω ηδη γραψει πολλα δεν θα κατσω να αναλυσω (οχι τωρα τουλαχιστον....χεχε)
Αναφορικα θα πω απλα οτι μια πιστα στην Ελλαδα πρεπει να εξυπηρετει πολλους σκοπους και η εκμεταλευση αυτης θα πρεπει να συνεχιζεται καθολη την διαρκεια του ετους και οχι μονο ενος σαββατοκυριακου (οπως ειναι αναποφευκτο να γινει σε περιπτωση δημιουργιας εντος πολεως με χρηση του υπαρχοντος οδικου δικτιου).
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Sun Jul 25, 2004 5:50 pm    Post subject: Reply with quote



Ενα λιφτινγ χρειαζεται η γλυφαδα - ευκαιρια να ξηλωθει και το τραμ.
Back to top
View user's profile Send private message
baldman
New Member
New Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 20
Location: Brighton UK

PostPosted: Sun Jul 25, 2004 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι η αληθεια ειναι οτι εσπασα το κεφαλι μου για να ξεχωρισω την Γλυφαδα απο το Μονακο....
Το τραμ γιατι να φυγει? Μια χαρα μου φαινεται.
Back to top
View user's profile Send private message
jortheo
Full Member
Full Member


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 259

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δεν επρόκειτο για αγώνα Formula 1 επί κυπριακού εδάφους, ήταν απλώς ένας... θεωρητικός αγώνας επί χάρτου, αρκετός όμως για να εκτοξεύσει στα ύψη την αδρεναλίνη του πυκνού ακροατηρίου που παρέστη στην παρουσίαση της ολοκληρωμένης μελέτης και της μακέτας μήκους δύο μέτρων πίστας Formula 1, που έκαμε ο νεαρός αρχιτέκτονας κ. Στέφανος Αναστασίου. Η παρουσίαση μιας τέτοιας πρότασης αποτελεί την πρώτη ιδιωτική πρωτοβουλία για το σχεδιασμό μιας εξειδικευμένης πίστας, η οποία πληροί όλα τα κριτήρια από απόψεως τεχνολογίας και ασφάλειας, που πρέπει να υπάρχουν σε μια τέτοια εγκατάσταση.

Η μελέτη και παρουσίαση αποκτούν ιδιαίτερη σημασία αν υπολογισθούν τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να προκύψουν για την Κύπρο από την πραγματοποίηση ενός τέτοιου εγχειρήματος, ειδικά όσον αφορά στα τουριστικά μας πράγματα, δεδομένης της διακηρυγμένης πολιτικής της κυβέρνησης για προώθηση και ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού.

Την παρουσίαση της πίστας με όλες τις σχετικές προδιαγραφές έκανε ο Αρχιτέκτονας Στέφανος Αναστασίου. Αυτό που απομένει τώρα είναι η απόφαση και η εξεύρεση των οικονομικών πόρων για τη δημιουργία της πίστας, για να ευτυχήσουν οι χιλιάδες φανατικοί λάτρεις του αθλήματος που καθηλώνονται μπροστά στην τηλεόραση ή μεταβαίνουν στο εξωτερικό για να δουν ένα αγώνα Formula 1. Την παρουσίαση, που τελούσε υπό την αιγίδα του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου, παρακολούθησαν εκπρόσωποι όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, αξιωματούχοι κυβερνητικών τμημάτων και Υπουργείων, εκπρόσωποι του ΚΟΑ, του ΚΟΤ και άλλοι ενδιαφερόμενοι.

Μετά την άκρως αναλυτική παρουσίαση της πίστας με διαφάνειες και λεπτομερείς επεξηγήσεις σε ό,τι αφορά στο μεγαλεπήβολο αυτό έργο, που βρίσκεται ακόμα στα χαρτιά, ο κ. Αναστασίου αναφέρθηκε στα γνωρίσματα της πίστας καθώς επίσης και στις λειτουργίες και την πολυχρησιμότητα της. Τα δύο χρόνια μελέτης καθώς και το μεγάλο ποσό χρημάτων που ξόδεψε, λειτουργούν ως μέτρο της αποφασιστικότητάς του νεαρού αρχιτέκτονα να θέσει τα θεμέλια του μεγαλεπήβολου αυτού έργου.

Ο κ. Αναστασίου ξόδεψε πάρα πολύ χρόνο και κατέβαλε τεράστιες προσπάθειες για να μελετήσει όσο περισσότερο μπορούσε το θέμα κατασκευής μιας τέτοιας πίστας υψηλών προδιαγραφών. Για να καταλήξει στο τελικό σχέδιο το οποίο παρουσίασε σήμερα, βρισκόταν σε τακτική επικοινωνία με το γραφείο του Hermann Tilke, του εγκέφαλου πίσω από πίστες οι οποίες ήδη έχουν καταφέρει να εξασφαλίσουν θέση στο ημερολόγιο της Formula 1.

Eνα πάρα πολύ ενδιαφέρον γνώρισμα της Κυπριακής πίστας είναι η διασταύρωση της διαδρομής, με το τμήμα πριν την τελική ευθεία να βρίσκεται πάνω από την είσοδο στην προτελευταία στροφή! Μέχρι σήμερα, αυτό το γνώρισμα υπήρχε μόνο στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία.

Τα εντυπωσιακά στοιχεία, όμως, δεν σταματούν εδώ. Αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα των μέχρι τώρα διαδρομών, όπου οι θεατές μπορούν να θαυμάσουν τα μονοθέσια μόνο από απόσταση, ο κ. Αναστασίου σχεδίασε μια μεγαλοπρεπή γέφυρα πάνω από την ευθεία τερματισμού. Η κατασκευή αυτή θα έχει γυάλινο πάτωμα, από ανθεκτικά υλικά, και θα επιτρέπει στους τυχερούς οι οποίοι παρευρίσκονται εκεί να βλέπουν τη δράση… αφ' υψηλού!

Η πίστα συνδυάζει μια μεγάλη ποικιλία στροφών, από φουρκέτες μέχρι μακριές αριστερόστροφες και chicanes, οι οποίες μπορούν εύκολα να ελκύσουν το ενδιαφέρον των ομάδων Formula 1 για δοκιμαστικά, αφού η πίστα πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας της FIA. Αυτή τη δυνατότητα ενισχύει το μεσογειακό κλίμα της Κύπρου, το οποίο προσφέρει ήπιες συνθήκες για δοκιμαστικά. Επίσης, οι οκτώ εναλλακτικές διαδρομές οι οποίες βρίσκονται σχεδιασμένες μέσα στην κυρίως πίστα, καθώς και η πίστα οβάλ προσφέρουν μια ιδανική τοποθεσία για άλλα επίσης πρωταθλήματα.

Στα σχέδια του κ. Αναστασίου, όμως, δεν είναι μόνο η ασφαλτοστρωμένη διαδρομή. Μάλιστα, επιλέγει να ονομάζει χαϊδευτικά την ιδέα του "κυπριακή Disneyland", αφού το σύμπλεγμα θα περιέχει, εκτός βέβαια από τις απαραίτητες εγκαταστάσεις όπως ιατρικό κέντρο και media centre, μια εντυπωσιακή γκάμα άλλων εγκαταστάσεων, όπως αίθουσες κινηματογράφου, bowling, καταστήματα, εστιατόρια, καφετέριες, ένα εκπαιδευτικό κωπηλατοδρόμιο, εκθεσιακούς χώρους, χώρους συνεδρίων και παρουσιάσεων κτλ. Ο χώρος θα μπορεί έτσι να λειτουργεί μέρα και νύχτα, αποφέροντα οικονομικά οφέλη στους επενδυτές που θα συμμετάσχουν στην πραγματοποίηση της ιδέας αυτής.

Ένα "καυτό" ερώτημα το οποίο απασχόλησε τον κ. Αναστασίου είναι φυσικά η επιλογή της κατάλληλης τοποθεσίας για ένα τέτοιο εγχείρημα. Παρ' όλο που η πίστα σχεδιάστηκε με ευελιξία στην εφαρμογή της μελέτης σε οποιοδήποτε χώρο, εντούτοις ο κ. Αναστασίου έχει προεπιλέξει τρεις πιθανές τοποθεσίες, μια εκ των οποίων φαίνεται ιδεώδης για το έργο αυτό. Το μήκος της πίστας είναι 5,8 χιλιόμετρα και μπορεί να συγκριθεί με τη γειτονική πίστα 5,4 χιλιομέτρων του Bahrain, ενώ για τη δημιουργία της θα απαιτηθεί έκταση γης 1 335 600 τ.μ.

Η πίστα, που θα έχει χωρητικότητα 70 000 θεατών, θα κοστίσει γύρω στις 85 εκατομμύρια λίρες. Τα λεφτά για την κατασκευή της μπορούν να εξασφαλιστούν από πολλούς φορείς, με μια πιθανή συνεργασία κρατικού και ιδιωτικού τομέα. Με το έργο αυτό, το οποίο θα χρειαστεί δυο με τρία χρόνια να κατασκευαστεί, η Κύπρος θα τοποθετηθεί στον παγκόσμιο χάρτη και θα προσελκύσει διεθνή τουρισμό. Η πεποίθηση του κ. Αναστασίου είναι πως για να αναπτυχθεί οικονομικά μια χώρα, πρέπει να τολμά να κάνει μεγάλα έργα τα οποία ακολούθως θα αποφέρουν μεγάλα κέρδη.

Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού.



Και η απαραιτητη μακετα.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Next
Page 2 of 23

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr