stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Εθνικές Ομάδες της Ελλάδος
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Το "αθλητικό" κλουβί με τους τρελούς
View previous topic :: View next topic  

Ποια ειναι τελικα η <<επισημη αγαπημενη>> των Ελλήνων?
α)Η Εθνικη Ποδοσφαιρου
45%
 45%  [ 70 ]
β)Η Εθνικη Μπασκετ
45%
 45%  [ 69 ]
γ)Η Εθνικη Βολλευ
1%
 1%  [ 2 ]
δ)Η Εθνικη πολο
7%
 7%  [ 12 ]
Total Votes : 153

Lothar_GR

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Απλα μια παρατηρηση... απο οτι θυμαμαι και με τη Γαλλια η προιστορια μας πριν τον αγωνα που κερδισαμε ηταν 5 ηττες και μια ισοπαλια ακριβως... Razz
marin
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Opws yposxethika xthes idou to arthro apo tous times gia tin ethniki mas. To parathetw olokliro kathws poly apo esas den exete subscription. Anarwtiemai an gia auta euthinonte pali oi ellines dimosiografoi orismenwn tileoptikwn kanaliwn pou den katalabainoun oti oti grafoun kai lene ginetai amesws picked up apo ton xeno typo...

Bonus row could check Greece's voyage
From George Caulkin

ALREADY a voyage of drama and surprise, Greece’s European Championship campaign last night struck choppy waters as Otto Rehhagel’s squad threatened to strike over their bonus payments. Unhappy with the Hellenic Football Federation’s offer of £80,000 per man for reaching the semi-finals, the players last night held a summit meeting to discuss their options. Presumably, there were no jokes involving Grecians and urns.

While industrial action remains the last resort — and is extremely unlikely to disrupt tonight’s fixture against the Czech Republic — there is huge disaffection among Rehhagel’s team at a perceived lack of recognition from the Greek authorities. With the HFF receiving around £7 million for reaching this stage of the tournament, Rehhagel’s players are demanding £200,000 each.

Coming on the same day that AEK Athens lurched towards financial meltdown and possible relegation to amateur status — Demis Nikolaidis, the international centre half, has unsuccessfully attempted to buy the club, which has amassed debts of £70 million — it represented a difficult moment for a nation which has bucked expectations at Euro 2004. It was sour preparation to a difficult match in Oporto.

It is a remarkable journey which has taken Greece to the last four of the competition, but few have travelled a more tortuous route than Nikos Dabizas. In the past year, the centre half has been rejected by Newcastle United, relegated with Leicester City and fearful for his future after a devastating car crash. For the Greeks, haphazard glory is now the stated destination — in spite of their intrigue — but Dabizas, 30, welcomes each fixture as a miracle. When he ploughed his TVR Cerbera into a set of traffic lights in Athens last June, hopping clear of the wreckage before the vehicle burst into flames, his life was in peril. He regards his country’s excellence at Euro 2004 with the grounded sense of a man permitted a second chance.

Dabizas, the former Greece captain, may have watched from the sidelines so far this summer, but he personifies that freedom of spirit. In reality, he has little alternative. A severely broken arm, a broken nose and facial bruises was the extent of the damage he suffered in his moment of personal trauma, but he accepts that he was deeply fortunate to escape without more threatening injuries.

“Our opening game against Portugal was exactly a year to the day since I had been involved in the accident and I experienced really mixed emotions,” he said. “It’s unbelievable how things can change. I’m very lucky to be here. After the crash, I thought about the chances of my career being over and that I might be finished.

“I started to think that the doctors weren’t telling me anything because it was something I wouldn’t want to hear. When you don’t know what’s happening, you fear the worst. The first two or three days were very tough for me, but after that it became clear I’d have a chance to recover. I couldn’t stop thinking about it during the game against Portugal. I was sitting on the bench, but all I could picture was the hospital and where I was.

“Now I look at it as a positive experience. And I hope people who have suffered in a similar way can draw strength from what I’ve achieved since the accident. These situations can only make you stronger. When things are going well and you are having it easy, you can’t really test yourself. It’s at times like that when you prove what kind of character you really are. You either collapse or you grow stronger.”

While Dabizas awaits confirmation from Leicester that they will take up their option to employ him for another season — he arrived there from Newcastle on a free transfer in January — he has marvelled at Greece’s transformation from whipping-boys to bullies. “For the first time, people are not just thinking about Greece as a place to go on holiday,” he said. “We’ve shown that we can produce the goods on the pitch, not just on the beach.”

The Czech Republic would be unwise to focus on the title prematurely, yet there is awareness that another yellow card would bring a suspension for Pavel Nedved, the Juventus midfield player, who was banned for the European Cup final in 2003 after committing a needless foul on Steve McManaman, of Real Madrid. “We all know Pavel could miss another final if he is booked, but we have to go out and play our game, ” Karel Br&uuml;ckner, their head coach, said.
ZORBAS

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Ελα τωρα, σιγα τα λαχανα. Αφου νομιζουν οτι ο Νικολαιδης ειναι centre half!! Very Happy (κεντρο αμυνας για οσους δεν ξερουν την ορολογια αγγλιστι)

Βασικα δεν ξερω κατα ποσο αληθευει αλλα απο οσα εχω διαβασει αλλου μαλλον υπερβολικο μου φαινεται. Ποιος ξερει τι παραλαγες εχει υποστει η αρχικη ειδηση.....βαριεμαι.....
apari

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΕΛΛΑΔΑΡΑ!!!!!

Arrow Αυτή η Guardian δεν παίζεται... δειτε τι έγραψε
http://www.contra.gr/euro2004/story.html,44190

Μέχρι που θα φτάσει η βλακεία τους Question
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

ΠΑΜΕ ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΕΙ!!

20.000.000 (Μαζι με τους ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ Wink )ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ!!! Razz

ΕΛΛΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙΣ!! Exclamation Exclamation

Πρεπει να βουλωσουμε μερικα στοματακια παλι σημερα!! Surprised

Εκτιμω οτι η Αγωνια στο σημερινο ματς θα ειναι μεγαλη και οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να κριθει στα πεναλντι.... Rolling Eyes

Εννοειται πως αμα περασουμε θα ειμαι στην Ομονοια και θα πανηγυριζω σαν τρελος!!!

ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!

EDIT!!!!

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΑΣ!!
ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ??
Wink Shocked Cool

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=548978&lngDtrID=245

Last edited by Nikolas on Thu Jul 01, 2004 4:10 pm; edited 2 times in total
Avon

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Pame gera, dinata kai me psixi. Epeidi exo anagki na kano mia provlepsi tha tin kano.. 0-1 gia Ellada me gkol tou Charistea apo corner (tora an tha kanei kefalia, shoot i tipota allo den ksero) Razz Razz .
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert

Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

οκ παιδιά το καταλαβαίνω πως είστε πολύ αισιόδοξοι.
Λοιπόν. για να τους νικήσουμε τους πολλούς καλούς τσέχους πρέπει να συμβούν 2 πράματα, τα εξής τρία Laughing
1. Οι τσέχοι να είναι στα κακά τους
2. Εμείς να είμαστε στα καλά μας
3. Να εχουμε αρκετό φάρδος στους γλουτιαίους ( για να χτυπάει η μπάλα πάνω τους και να μην μπαίνει γκόλ το σουτ του Νεντβεντ!!!)

Αυτά έλεγα και με την Γαλλία και επαληθεύτηκαν.
Δε βρίσκω κάποιο λόγο για να μην επαληθευτούν και σήμερα.

Πάντως πρέπει να ετοιμαστείτε ψυχολογικά για το χειρότερο.
Μην μου πετάξετε ντομάτες.
Εξηγούμαι:
Σε περίπτωση που χάσουμε θα μας φανεί όχι και τόσο απρόβλεπτη τροπή, όσο να ναι θα μας κακοφανεί λιγότερο, ενώ
Σε περίπτωση που περάσουμε η χαρά μας θα είναι απερίγραπτη.

Εγώ αυτό νομίζω πως συνέβη και με την Γαλλία, και μακάρι να γίνει και σήμερα!!!!

Καλή επιτυχία στα παλληκάρια μας!!!
ΕΛΛΑΣ ΟΛΕ
starsailor

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Bre Pavel allaxe to avatar sou... Evil or Very Mad NTROPH 5 wres prin to paixnidi me Tsexia na exeis to megalo tous asteri avatar...einai grousouzia, bale kanena Zagoraki (Haristea, Rehagel..h opoion 8es) kai bazeis ton Nedved pali apo ayrio..Alliws na to xereis an xasoume ESY 8a ftais Laughing Laughing Laughing
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

ena allofrwn e8nos...!

Quote:
Hρθε στην Πορτογαλία από τις 10 Iουνίου, δύο μέρες πριν από την πρεμιέρα με τους Πορτογάλους. «Oσο και να σου φαίνεται απίστευτο, εγώ περίμενα αυτή την ομάδα να πάει ψηλά» λέει ο Xρήστος Ποδιάς, Eλληνας που ζει πάνω από 20 χρόνια στην Πολωνία. «Eίπα στη γυναίκα μου ότι θα πάμε μέχρι τον τελικό και θα γυρίσω πίσω στις αρχές Iουλίου. Mαλώσαμε, αλλά δεν το πολυπίστεψε. Oσο περνούσαν οι μέρες και η Eθνική ήταν πραγματικό "τρένο' το όνειρό μου έπαιρνε σάρκα και οστά. Θα πάμε να το σηκώσουμε μέσα στη Λισαβόνα. Aναγκάστηκα, αμέσως μετά το παιχνίδι με τους Γάλλους, να γυρίσω στην Πολωνία για να πάρω λεφτά και ρούχα. H γυναίκα μου είχε αλλάξει την κλειδαριά του σπιτιού. Φώναξα να μου ανοίξει, δεν μου άνοιγε. Πήγα και 'γω στο κατάστημα που έχω -με ηλεκτρικά είδη- πήρα χρήματα και με το πρώτο αεροπλάνο ξαναγύρισα στην Πορτογαλία». «Πίστεψέ με» συνεχίζει ο Xρήστος. «Aυτό είναι το πιο λογικό πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Δεν είναι τρέλα. Eίναι η αγάπη για την Eλλάδα και η περηφάνια που νιώθουμε για την πορεία της ομάδας».
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Προσφορα του φιλου c_sun ισπανικο σχολιο των αγωνων με γαλλια και ρωσια!!!!

Enjoy Smile

http://briefcase.pathfinder.gr/contents/Manchester_7/23274o
c_sun

PostPosted: Thu Jul 01, 2004 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

Manchester7, ανέβασε και τα άλλα 3 με Πορτογαλία,Ισπανία. Ειδικά με τους τελευταίους που ψιλοπαγώνουν οι speakers και ακούγεται ένας από δίπλα να λέει adios με το που πάει η μπάλα στα δίχτυα, είναι όλα τα λεφτά.
Ας ελπίσουμε να μην είναι τα τελευταία και να πάμε καλά σήμερα.
g3orge

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 12:12 am    Post subject: Reply with quote

ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Είναι απίστευτο!

Άντε και την Κυριακή να τελειώσει όπως ξεκίνησε...

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ!!!

Last edited by g3orge on Fri Jul 02, 2004 12:15 am; edited 4 times in total
Dr. M

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 12:13 am    Post subject: ΤΕΛΙΚΟ!!! Reply with quote

Απίστευτο!!!
Υπέροχο!!!
Δεν ξέρω τί να πω!!!

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ!!! !!! !!!

Ευχαριστούμε!!!
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 12:13 am    Post subject: Reply with quote

ΤΟ GOAL!!!!
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 12:22 am    Post subject: Reply with quote

OLE !!! και ξανα OLE
c_sun

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 1:25 am    Post subject: Reply with quote

GOALLLLLLLLLLLLLL

Μanchester7, elpizo tora na ir8an kai ta alla 3.

Last edited by c_sun on Fri Jul 02, 2004 1:32 am; edited 1 time in total
losada7

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 1:27 am    Post subject: Reply with quote

ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 1:45 am    Post subject: Reply with quote

Σιγά σιγά, το ηφαίστειο που είναι η ψυχή του Ελληνισμού από κάθε γωνιά του κόσμου, ωθούμενη από το μυαλό του Ρέχαγκελ, την πίστη και το πάθος των παικτών μας, και το γλυκό, μαγικό, αριστερό πόδι του Τσιάρτα έχει ζήσει να δει το πιο μεγάλο αθλητικό, αλλά και όχι μόνο, όνειρο πραγματικότητα.

Σας ευχαριστώ και την Κυριακή, από μία μικρή γωνιά γης στο Αιγαίο Πέλαγος θα κρατάω την γαλανόλευκη, θα τραγουδάω τον Εθνικό μας Ύμνο και θα θυμάμαι τη μαγική βραδιά του 1987 που κανείς μας δεν περίμενε να επαναληφθεί.

Είμαστε πάντοτε ψυχάρες!

Είμαστε πάντοτε πρωταθλητές!
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 1:51 am    Post subject: Reply with quote

Ολα τα goal με αγγλικη περιγραφη απο ΒΒC και ITV - και μερικα σποτακια απο το ισπανικο ραδιο που βρηκε ο φιλος c_sun

Last edited by Manchester_7 on Fri Jul 02, 2004 2:29 am; edited 1 time in total
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 2:27 am    Post subject: Reply with quote

ΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ!!!!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ!!!!

savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 2:37 am    Post subject: Reply with quote

δεν κάνεις κάτι με τα χρώματα! κάτι σε μπλέ και άσπρο, πολύ πορτογαλία θυμίζει!!!!!!

αν και οι αρχαίοι μας βάζανε κόκκινα για να μην φαίνοντε οι πληγές τους αν είχαν ώστε να μήν δίνανε δύναμη στον εχθρό!

Ελλαδαρα!!!! Cool είσαι τρέλα με κορδέλα και τον Δέλλα
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 2:50 am    Post subject: Reply with quote

Getty Images. 25 σελίδες, 325 φωτογραφίες θριάμβου....

[url]http://editorial.gettyimages.com/source/cfw/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|1|15|1|51012819|0|0|0|0||0|0&p=7&pk=4[/url]

Enjoy
Giorgos
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 3:12 am    Post subject: Reply with quote

EEE OOO ΠΑΡ'ΤΕ ΟΛΟΙ ΔΑΝΕΙΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΕΛΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ:Ανοn:Μπερδεψες τον Χαριστέα με τον Δελλα... Laughing
PaNtErAz

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 3:32 am    Post subject: Reply with quote

AMA EINAI ONEIRO MHN TOLMISETE NA ME XYPNISETE!!!!!
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Το "αθλητικό" κλουβί με τους τρελούς All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 103, 104, 105  Next
Page 20 of 105

Jump to: