View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Oct 02, 2022 10:39 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: |
Καί κάτι άλλο. Ο Κηφισός,για πολλές ώρες σε καθημερινή βάση, είναι ένα απέραντο parking. Νομίζω πώς ήλθε η ώρα να πιέσουμε ώστε να γίνει ο άξονας Ελευσίνος- Θηβών - Υλίκης, είναι βέβαιο πώς ένα μεγάλο μέρος θα τον προτιμήσει, με ταυτόχρονη ελάφρυνση του Κηφισού |
Το πρόβλημα του Κηφισου δεν θα το λύσει ο Ελευσινα-Θηβα-Υλικη.
Αν καποιος θελει να κοψει δρομο και κινηση θα παει Ελευσινα-Μεταμορφωση-Υλικη και θα πληρωσει διοδια για να κερδισει χρονο και ηρεμια.
Ο Κηφισος μπουκωνει γιατι εχει διαμπερη κινηση βορα-νοτου και νοτου βορα απο Παραλιακη Ποσειδωνος προς Μεταμορφωση και πισω για να εξυπηρετησει εργαζομενους που πανε απο νοτο προς βορα ή/και βγαινουν σε ενδιαμεσους δημους και το αναποδο.
Ο Κηφισος μπουκωνει γιατι πλεον δεν μπορει να σηκωσει ολη αυτη την κινηση και τα αυτοκινητα. Γιατι δεν υπαρχουν δομες και υποδομες ο Αθηναιος να κινηθει βορα-νοτο και ανατολικα-δυτικα ή/και διαγωνια με ταχυτητα και ασφαλεια χωρις αυτοκινητο, δεν υπαρχει επαρκες δικτυο ΜΜΜ για αυτο το σκοπο ακομα και ισως και ποτέ.
Ο Κηφισος εχει γνωστες αδυναμιες οπως bottlenecks λχ Αχαρνων, ή τους αυστραλοπιθηκους Ελληνες που οδηγουν στη ΛΕΑ και οταν στενευει ο δρομος παλευουν να μπουν πιο αριστερα αναγκαζοντας το συμπαν να παραλυσει.
Ετυχε προσφατα να ειμαι Κηφισο και η τροχαια ειχε σταματησει και εγραφε απειρο κοσμο στη ΛΕΑ, πολλαααα αμαξια, αρκετοι με το κεφαλι κατω στωικα και χωρις τσιμουδια επαιρναν την κληση. Υπηρχαν ομως και τα βλαχαδερα που ενω ειχαν κανει παραβαση εβγαζαν γλωσσα και εβριζαν τους αστυνομικους για να βγουν και απο πανω, αν ειναι δυνατον. Εκει θες αφαιρεση διπλωματος για 2 χρονια και σε υποτροπη δια βιου και αντε γεια με τα ποδια μονο.
Μια λυση για να ξεμπουκωσει ο Κηφισος εκτος των παρεμβασεων για τα bottlenecks θα ηταν (α) να απαγορευτει τελειως η κυκλοφορια μεγαλων οχηματων, φορτηγων κτλ μεταξυ 8.00 πμ και 9μμ και (β) να υπαρχει κλιμακωτο κυλιωμενο ωραριο σε επιχειρησεις και δημοσιο ετσι ωστε να μην μαζευονται ολοι στο 8-4 και 9-5 αρα να μπουκωνει απο νωρις αλλα να υπαρχει ροη και να πηγαινουν δουλεια 8-4, 9-5 και 10-6.
Για το (α) θα πρεπει επιτελους να μπει φραγμος και οπως στο εξωτερικο τροφοδοσιες και επαγγελματικα δρομολογια να γινονται πολυ αργα το βραδυ ή πολυ νωρις το πρωι λχ 7.00. Οχι 9, 10, 11, 12 που ειναι συνηθες να υπαρχουν τεραστια φορτηγα και ψυγεια να κλεινουν δρομους και να ξεφορτωνουν. Οπως επισης ολο το εμπορευματικο, αποθηκες, logistics πρεπει να φυγει εκτος πολης στο Θριασιο και εντος Αττικης δλδ ανατολικα του ορους Αιγαλεω να μπαινουν μονο μικρα φορτηγα και βανακια για μεταφορα προιοντων και υλικων. Θα ξεβρωμισει και η περιοχη περιξ του Αιγαλεω και του Βοτανικου και θα μπορουσε να αναπλαστει με παρκα κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Oct 03, 2022 7:33 am Post subject: |
|
|
Αυτό με το διώξιμο λαχαναγοράς και πρακτορείων φορτηγών από τον Ελαιώνα στο Θριάσιο, έχει ειπωθεί πολλές φορές. Η περιοχή αυτή, μπορεί να γίνει ένας νέος χώρος κατοικίας, συνεδριακού κέντρου, αθλητισμού, πάρκου και η μεταφορά να γίνει με πώληση σε επενδυτές των οικοπέδων των πρακτορείων και της λαχαναγοράς.
Επίσης προφανώς νταλίκες θα πρέπει να μην μπαίνουν σε ώρες αιχμής, ενώ η γέφυρα στον Σκαραμαγκά θα δώσει λύσεις, όπως και η σήραγγα Ηλιούπολης σε συνδυασμό με την σύνδεση της Κύμης με την Εθνική. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 03, 2022 3:21 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Είπα να κάνω μια σύνοψη, πόσα νέα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων κατασκευάζονται..
Αν κάτι ξεχάσω , να το επισημάνετε
Αναφέρομαι σε υπογεγραμμένες συμβάσεις
|
Θυμίζω και το υπό κατασκευή τμήμα Χερσόνησος - Αεροδρόμιο Καστελίου Πεδιάδος (Α92) με μήκος περίπου 17 χλμ. Το συνεχόμενο τμήμα μέχρι Αρκαλοχώρι δεν θα είναι αυτοκινητόδρομος.
Με την ευκαιρία: έχουν ξεκινήσει τα έργα σημαντικής βελτίωσης της ΕΟ 9 στο τμήμα Φιλιατρά - Γαργαλιάνοι, όπως φαίνεται και στο sentinel, με παραλλαγή και νέα γέφυρα στον Λαγκούβαρδο. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Oct 10, 2022 10:44 pm Post subject: |
|
|
Πηγαίνει για το 2024, η παράδοση τού νότιου τμήματος του Ε-65
https://www.trikalavoice.gr/%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%ac/%ce%bf%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%cf%8c%cf%84%ce%b5-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b4%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%83%ce%b5-%ce%ba%cf%85%ce%ba%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%bf/
Απ' ότι φαίνεται, μέχρι να εκδοθεί η άδεια για την παράκαμψη, δεν πρέπει να γίνονται εργασίες.
Καί κάτι άλλο , συνάντησα σε μια εκδήλωση, πολιτικό με καταγωγή από Κρήτη. Έλεγε πώς φοβάται τίς διεθνείς συγκυρίες ως ανασταλτικό παράγοντα για τον ΒΟΑΚ. Και σε ερώτηση μου, αν γνωρίζει κάτι για το τμήμα Ιωαννίνων Κακαβιάς, μου μετέφερε κάτι που ομολογώ δεν το ήξερα. Αν ισχύει βέβαια.
Η ΕΕ είχε καταστήσει σαφές πως θα χρηματοδοτηθεί μία και μόνον οδική πρόσβαση προς Αλβανία. Ο τότε πρόεδρος της Βουλής, από Καστοριά, πίεσε και κατάφερε να γίνει μέχρι την Κρυσταλλοπηγή, ήταν και μονοεδρικη. Βέβαια δεν εξελέγη το 2012, αλλά η σύμβαση είχε υπογραφεί...
Για αυτό τον λόγο δεν δίνει έγκριση για Ιωάννινα Κακαβιά...
Τώρα για την αισιοδοξία πως μέσω ΕΣΠΑ, θα δοθεί ποσό για τριιχνος, μακάρι να δοθεί, το θεωρεί εξαιρετικά δύσκολο... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Tue Oct 11, 2022 11:57 am Post subject: |
|
|
Αν με τον όρο "παρακαμψη" στο νότιο τμήμα του Ε-65 στο 19 ως 23 χιλόμετρο εννοούμε την αλλαγή στην χάραξη, αυτή κατασκευαζεται κανονικά απο τα τέλη Μαίου - αρχές Ιουνίου του 2022 και έχει πολλή δουλειά. Ρίξτε μια ματιά στο Sentinel:
3/5/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-11-01%7C2022-05-03&atmFilter=&showDates=false
7/6/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-12-01%7C2022-06-07&atmFilter=&showDates=false
2/7/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-01-01%7C2022-07-02&atmFilter=&showDates=false
6/8/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-02-01%7C2022-08-06&atmFilter=&showDates=false
31/8/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-02-01%7C2022-08-31&atmFilter=&showDates=false
30/9/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-03-01%7C2022-09-30&atmFilter=&showDates=false
10/10/2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.946075979028926&lng=22.325034141540527&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-04-01%7C2022-10-10&atmFilter=&showDates=false |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Oct 18, 2022 1:24 pm Post subject: |
|
|
Ακριβως αυτο μπηκα να ποσταρω τωρα και εγω σε συνεχεια οσων ειχα γραψει πριν μερες οτι πρεπει να ξεβρωμισει ο Ελαιωνας και το Αιγαλεω και εκει να γινουν παρκα και αναπτυξη κατοικιων και γραφειων.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3675208/h-megali-exodos-ton-300-diametaforikon-etaireion-apo-ton-elaiona-sti-fuli
Θα ειναι το επομενο μεγαλο εργο τυπου Ελληνικου και για εμενα με καλυτερες προοπτικες γιατι ειναι διπλα στον Κηφισο, εχει καλυτερη ορατοτητα με την Ακροπολη και θα ειναι διπλα σε σταθμους μετρο, Βοτανικο, γηπεδο ποδοσφαιρου, εμπορικο κεντρο και πιο κοντα στον Πειραια και την αρχαι Αθηνα εναντι του Ελληνικου. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Fri Nov 04, 2022 5:16 pm Post subject: |
|
|
Καινούργιο video από την εταιρεία που έχει αναλάβει απο τον Κύριο Ανάδοχο, τους εκβραχισμούς στο 21 Κμ του Νοτίου Τμήματος του Ε-65. Οριακά σε κάποια σημεία του video βλέπουμε την σημαντική πρόοδο που έχει συντελεστεί στην διαμόρφωση του πολύ μεγάλου ορύγματος:
https://www.youtube.com/watch?v=E9IsIVgmy98 |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Nov 05, 2022 12:15 am Post subject: |
|
|
Πολυ ωραιο εργο. Πηγα φετος υστερα απο πολλα χρονια. Εκπληκτικο να κανεις την παρακαμψη Αμφιλοχιας. Το υπολοιπο απο Δρυμο μεχρι Λευκαδα παραμενει αισχος. Οπως πρεπει να τελειωσουν επιτελους και τα οσα μετρα εχουν απομεινει για τη συνδεση με την υποθαλασσια Ακτιου. Τι στο καλο σε απαλλοτριωσεις εχουν κολλησει?
Αληθεια εκεινα τα 200-300 μετρα στο αεροδρομιο ποσο δυσκολο ηταν να τα βυθισουν 2-3 μετρα ωστε να μην εχει φαναρι να χρειαζεται να σταματας στη μεση αυτοκινητοδρομου αν τυχον προσγειωνεται αεροπλανο?
Δεν μιλαω για τουνελ ή κατι παρομοιο που εχει κοστος, απλα μερικους πασσαλους και υδατοφρακτες οπως κανουν οι Βενετοι, σκαβεις 3 μετρα χαμηλωνεις εκει το δρομο να μην εμποδιζεται η κυκλοφορια και προχωρας. Τυπου cut & cover. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Nov 17, 2022 2:50 pm Post subject: |
|
|
Στην απόφαση δεν περιλαμβάνονται άλλες λεπτομέρειες.. Από τον προϋπολογισμό της υπηρεσίας ωστόσο γίνεται σαφές ότι το αντικείμενο είναι εξαιρετικά μεγάλο και προφανώς περιλαμβάνει το σύνολο των μελετών για τη δημοπράτηση του έργου.
Απομένει πλέον από την υπογραφή της σύμβασης που θα γίνει να δούμε και το χρονοδιάγραμμα για την ωρίμανση ώστε να υπάρξει σαφής εκτίμηση για τον χρόνο δημοπράτησης του έργου!
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A6%CE%97%CE%A1465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%A9%CE%9C0?inline=true |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Nov 23, 2022 10:00 am Post subject: |
|
|
Στο Google Earth ενημερώθηκε η φωτογραφία στην περιοχή της διασταύρωσης του αυτοκινητόδρομου Α3 (που πιθανότατα θα κληρονομήσει την ευρωπαϊκή αρίθμηση Ε65 από την ΕΟ 3) με την σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης κοντά στην Λυγαριά. Δείχνει την κατάσταση τον Σεπτέμβριο 2022. Φαίνονται χωματουργικές εργασίες, βάθρα γέφυρας ρέματος, οχετοί και προετοιμασία για την ανισόπεδη διαστάυρωση με την γραμμή. Έχει αρχίσει και η ασφαλτόστρωση πιο πάνω προς την σήραγγα. Επίσης φαίνεται το εν λειτουργία τμήμα του Α3 μέχρι τον Σταυρό χωρίς ούτε ένα όχημα.  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Nov 24, 2022 9:10 am Post subject: |
|
|
Αμέσως ρε Mike να κατηγορήσεις...άδειασαν επίτηδες το δρόμο για να βγάλει η google τη φωτογραφία. Κι εδώ που άνοιξαν τα διόδια από Καβάλα για Ξάνθη όλοι πάνε απ' τον παλιό για να τραβάει η google ανενόχλητη φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Nov 24, 2022 11:58 am Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Wed Dec 07, 2022 12:38 pm Post subject: |
|
|
Καινουργιο video στο youtube απο την εταιρεια που εκτελει τους εκβραχισμους στο μεγαλο ορυγμα του 22 Km στο νότιο τμημα του Ε-65. To video φαίνεται να έχει και συρραφη απο παλιότερο video οταν τα μηχανηματα εργαζονταν στην κορυφη της πλαγιάς. Στο 0:21 ο οδστρωτηρας συμπυκνωνει το σκαμενο εδαφος για να γινει το ανοιχτο φρεατιο συλλογης ομβριων στο δευτερο αναβαθμο. Πρέπει να έχει άλλους έξι μέχρι στην στάθμη του οδοστρώματος και όσο κατεβαίνουν χαμηλότερα το μέγεθος των όγκων εκσκαφης θα πολλαπλασιάζεται:
https://www.youtube.com/watch?v=QjyIntGZAak |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 08, 2022 9:48 am Post subject: |
|
|
Γιατί δεν επέλεξαν σήραγγα στο σημείο? Πόσο ακριβότερη λύση θα ήταν?
Η κάνουν ανοιχτό όρυγμα για τα αδρανή? |
|
Back to top |
|
 |
|