stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 409, 410, 411 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue Sep 06, 2022 10:07 am    Post subject: Reply with quote

από το www.ypodomes.com:

https://ypodomes.com/i-olympia-odos-xekina-tis-meletes-gia-to-tmima-pyrgos-kalo-nero-tsakona/
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu Sep 08, 2022 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:


@Engineer, Συμφωνώ γιά τόν ρόλο τής Δυτικής Πελοποννήσου, τό ίδιο πιστεύω καί γιά Λευκάδα- Ακτογραμμή Πρεβεζας- Θεσπρωτίας
Νομίζω πώς η περιφέρεια Ηπείρου πρέπει νά δώσει μεγαλύτερο βάρος στόν Αξονα ΑΚΤΙΟ- ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ- ΜΑΥΡΟΜΑΤΙ, από τό Ιωαννινα- Κακαβιά δεν βλέπω ιδιαίτερο ζήλο γιά δημοπράτηση
https://www.epiruspost.gr/giannina-kakavia-me-agnosto-orizont/
Ειδικότερα τό καλοκαίρι γίνεται ένας χαμός στόν παραλιακό άξονα
Έλληνες καί τουρίστες πρός /από Λευκάδα, Πρέβεζα, Πάργα, Σύβοτα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Εγνατία, Αγιοι Σαράντα κλπ

ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ, ΑΠΟΥΣΙΑ ΛΕΑ !!!!


Οντως φετος που πηγα απο εκει μου εκανε αρνητικη εντυπωση οτι δοθηκε η Αμβρακια χωρις ΛΕΑ. Πιστευα οτι ολοι οι κλειστου τυπου αυτοκινητοδρομοι επρεπε να εχουν ΛΕΑ απο τις προδιαγραφες τους. Θυμαμαι και το Κορινθος-Τριπολη ανακατασκευαστηκε οταν εγινε το Τριπολη-Καλαματα και απεκτησε και εκεινο ΛΕΑ που δεν ειχε.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Sep 08, 2022 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως είναι το Λεύκτρο-Σπάρτη και Κοζάνη-Πτολεμαϊδα, κάτι σαν expressway, αλλά στην Ελλάδα μάλλον δεν υφίσταται αυτός ο όρος, ή αυτοκινητόδρομος ή τίποτα. Κι έτσι πάντως πολύ εξυπηρετικός δρόμος, άντε μπας και πάρει σειρά και η βόρεια σύνδεση με ιονία, δηλ Πρέβεζα-Φιλιππιάδα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Fri Sep 09, 2022 10:25 am    Post subject: Reply with quote

@ Apapa, Beethoven.
Υπάρχουν στην περιφέρεια Θεσσαλίας, οι οδοί Τρικάλων Λάρισας και Καρδιτσας Λάρισας
Η πρώτη για 50 χλμ έχει δύο ανεξάρτητα ρεύματα κυκλοφορίας,με μπάρες, έξοδοι , είσοδοι ανισόπεδοι. Δεν έχει πράσινη επιγραφή, ούτε κάποια ονοματοδοσία, έχει όριο ταχύτητας 90. Δεν διαφέρει σε κάτι από την Αμβρακία οδό. Τώρα μάλιστα φτιάχνονται τα τελευταία χιλιόμετρα προς την Λάρισα.
Τό ίδιο και για τον δεύτερο δρόμο, απλώς αυτός έχει κάπως υποδεέστερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά..
Σίγουρα expressways , με τα Ευρωπαϊκά κριτήρια
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Sep 09, 2022 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστο απλα θεωρουσα το Ακτιο-Αμβρακια αυτοκινητοδρομο, απο την αλλη με δεδομενο οτι δεν εχει διοδια, δεν εχει μεγαλες κινησεις/φορτους εχει λογικη να θεωρησουμε οτι ειναι expressway στα βαρβαρικα προτυπα Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat Sep 10, 2022 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

Για τόν Ε-65, ρεπορτάζ τής Καθημερινής...

Το σημαντικότερο που με εντυπωσίασε, η κατασκευή της σιδηροδρομικής σήραγγας, ΔΕΝ έγινε σύμφωνα με την μελέτη, από την Μηχανική....
Θα αναζητηθούν ευθύνες?

https://www.kathimerini.gr/economy/562036600/aytokinitodromos-e65-prochoroyn-ta-erga-sto-notio-tmima-toy/

https://diavgeia.gov.gr/doc/93%CE%9E9465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%A4%CE%929?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Sep 11, 2022 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Περίεργο δημοσίευμα. Τώρα συμφωνήθηκε η τεχνική λύση στο 21 Km? Και τότε σε ποια ακριβώς λύση ξαναπαέπιασαν δουλειά τα συνεργεία απο τις αρχές Ιουνίου μέχρι σήμερα μετά και την έγκριση της τροποποιημένς ΑΕΠΟ τον Απρίλιο που μας πέρασε?
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Sep 15, 2022 10:40 am    Post subject: Reply with quote

Πάτρα - Πύργος: "Με τις νέες τιμές, το έργο δεν βγαίνει".
Αίτημα από την Ολυμπία Oδό να ισχύσουν και για τα έργα παραχώρησης οι αναθεωρημένες τιμές των υλικών προς τα πάνω στο πρότυπο της σχετικής απόφασης για τα δημόσια έργα.

https://www.ethnos.gr/greece/article/224254/aytokinhtodromospatraspyrgoykampanakiapoproedrothsolympiasodoymetisneestimestoergodenbgainei
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat Sep 17, 2022 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ανέβασε βίντεο η Ολυμπία Οδός για την Πατρών Πύργου...

Μικρή η πρόοδος 3,5%, υπήρχε ένα 17% που είχε κατασκευαστεί πριν το 2012

https://youtu.be/ClJFDyFlAF0
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Μια προσοχή στο γεγονός ότι το εν λόγω video δεν είναι της Ολυμπιας οδού

https://www.youtube.com/user/olympiaodos/videos

αλλά του ypodomes.com

https://www.youtube.com/c/ypodomescomgr/videos

του οποίου καποιος συνεργατης μετειχε στην επίσκεψη και δεν πρόκειται ακριβως για video αλλά για συρραφή φωτο σε μορφή video.

Στην ουσία τώρα. Τα πράγματα είναι απογοητευτικά εν αρχή. Αν κοιτάξουμε συστηματικά τις δορυφορικές φωτό του sentinel διαπιστώνουμε ότι η πρόοδος ειναι μικρή όσο αφορά την τελευταία επανέναρξη των εργασιών. Κατι ψευτογίνεται από Μιντιλόγλι ως κάτω Αχαγιά στο πλάι της τωρινής οδού. Σημαντική αλλαγή της εικόνας όσο αφορά την ζώνη κατάλληψης γης και τον καθαρισμό των φυτικών απο Κάτω Αχαγιά μέχρι το εργοτάξιο της J&P. Στο τμήμα του Ακτωρ σχεδόν τίποτα, μόνο κάτι θερμοκήπια φαίνεται να ξηλώθηκαν και κάτι γίνεται στο τμήμα που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ και όσο αφορά τον καθαρισμό φυτικών απο Κόμβο Αμαλιάδας μέχρι λίγο πριν το νοσοκομείο του Πύργου. Διαβάζουμε στις εφημερίδες ότι ένας καταυλισμός ρομά που έχει αποζημιωθεί για να φύγει απο κάποιο σημείο αρνείται τώρα να το κάνει ενώ υπάρχει θέμα και με τα κόστη καυσίμων και αδρανών (τα οποία εξαρτώνται απο το κόστος καυσίμων) που πλέον δεν βγαίνουν με τις τωρινές τιμές. Προφανώς θα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις και μάλιστα γενναίες.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως για έργο που έχει επανεκιννήσει εδώ και 4,5 μήνες νομίζω ότι η πρόοδος από το sentinel τουλάχιστον όχι μόνο απογοητευτική δεν είναι αλλά το αντίθετο

Ακόμα και στο τμήμα του ΑΚΤΩΡ φαίνεται από το δορυφόρο σημαντική πρόοδος και η χάραξη του αυτοκινητόδρομου είναι πλέον ορατή ενιαία ακόμα και σε κομμάτια που δεν είχαν προχωρήσει σημαντικά οι εργασίες όπως βόρεια του αεροδρομίου της Ανδραβίδας και στα θερμοκήπια δίπλα στη Ν. Μανωλάδα

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2L2A&lat=37.993502155514754&lng=21.309700054116547&zoom=12&preset=1_TRUE_COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-03-01%7C2021-09-25&atmFilter=&showDates=false

Η πιο σημαντική πρόοδος φαίνεται να είναι στο τμήμα της ΤΕΡΝΑ που εκεί υπήρχαν και τελείως αδούλευτα κομμάτια από τις προηγούμενες εργολαβίες ενώ τα προβλήματα μάλλον εντοπίζονται κυρίως γύρω από την Κάτω Αχαιά που βλέπουμε να υπάρχουν ακόμα κενά στο δορυφόρο και στη διπαλάτυνση στην περιοχή των Τσουκαλαϊικων.

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2L2A&lat=38.13357765779155&lng=21.548452379065566&zoom=14&preset=1_TRUE_COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-03-01%7C2022-09-15&atmFilter=&showDates=false

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2L2A&lat=38.169215356411144&lng=21.661405565100722&zoom=14&preset=1_TRUE_COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-03-01%7C2022-09-15&atmFilter=&showDates=false
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

Το ίδιο λέμε αλλά εσύ βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο ενώ εγώ μισοάδειο!

Τώρα εξαιρετικά video απο νοτιο τμήμα E-65 στο μεγάλο όρυγμα του 21ου χιλιομέτρου:

https://www.youtube.com/watch?v=6799lAXJA_k

Επίσης στο ίδιο κανάλι του youtube θα βρειτε και video απο βόρειο τμήμα Ε-65 κάπου κοντά στην Εγνατία (πιθανολογώ).
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 61

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτο που φαινεται καποια στιγμη απο το 4:25 και μετα πανω αριστερα στην οθονη (προφανως κατωτερο υψομετρικα) ειναι το επιμαχο σημειο που περναει πανω απο τη σιδηροδρομικη γραμμη?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Το επίμαχο σημείο είναι πίσω και πολύ χαμηλότερα από εκεί που φαίνονται οι δύο εκσκαφείς να φορτώνουν τα φορτηγα. Συγκεκριμένα στο 2:50, 3:07, 4:08 κλπ. Το εγχείρημα είναι τεράστιο διότι αν δείτε αριστερά και συγκρίνετε τα ύψη απο εκεί που ξεκινά η ράμπα για να περάσει ο δρόμος με γέφυρα πάνω απο την σιδηροδρομική γραμμή και που πρέπει να κατέβει το βουνό για γίνει ο αυτοκινηρόδρομος με normal ανηφορική / κατηφορική κλίση, μιλάμε για τεράστιο όγκο εκβραχισμών / εκχωματισμών. Πάνω αριστερά στην οθόνη βλέπουμε την περιοχή που ο δρόμος θα περάσει με γέφυρα πάνω απο την σιδηροδρομική γραμμή και είναι το πρώτο χαμηλό όρυγμα. Η σήραγγα του τραίνου είναι χαμηλά πίσω απο εκεί που φαίνονται τα φορτηγά.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 61

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Αφου λοιπον εργαζονται πυρετωδως να κατεβασουν το βουνο (οποτε τελειωσουν), φαινεται οτι διαδικαστικα (γραφειοκρατικα) εχει λυθει το θεμα
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

@ Engineer, good job!!!
Επειδή λίγο μπερδεύτηκα, αριστερά όπως βλέπουμε τό βίντεο είναι προς Λαμία? Και σε ποιο χιλιόμετρο είναι οι εργασίες?
Για το βόρειο τμήμα, μήπως είναι τό παρακάτω βίντεο?
https://youtu.be/Q8HIXfRy4UQ
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Sep 18, 2022 7:23 pm    Post subject: Reply with quote

Αριστερά είναι η Λυγαριά και η ΝΣΓΥΤ που έρχεται απο τον σταθμό του Λιανοκλαδίου.

Videο για το βόρειο τμήμα του Ε-65 είναι τούτο εδώ νομίζω:

https://www.youtube.com/watch?v=1Xh1WjKgwno&t=34s

Επίσης επιπλέον video απο νότιο τμήμα Ε-65 στην περιοχή μεταξύ 19 - 23,5 Km. Το μεγάλο όρυγμα είναι στο 22 Km.

https://www.youtube.com/watch?v=TALbyEYgp5Y

https://www.youtube.com/watch?v=QPpuTJcSvgA

Από το παρακάτω link μπορείτε να κατεβάσετε οριζοντιογραφία, μηκοτομές και διατομές όπως περιέχονται στην αδειοδοτηση για την τροποποποίηση του Ε-65 απο το 19 ως το 23,5 Km:

https://www.dropbox.com/scl/fo/csy8dqz0n9tkl86tudyk7/h?dl=0&rlkey=chol11lilh1qgym6n5a648566
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Sep 21, 2022 9:32 am    Post subject: Reply with quote

Πρώτη ασφαλτόστρωση στο Καλαμπάκα - Τρίκαλα!

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=39.63813301195858&lng=21.69450044631958&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-03-01%7C2022-09-20&atmFilter=&showDates=false
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Sep 21, 2022 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Καλή αρχή! Αν και δίπλα η γέφυρα πάνω από τη γραμμή ΟΣΕ δεν δείχνει πρόοδο. Πιθανόν να φτιάχνουν κάπου δοκάρια για προκατασκευή, για να μην διακοπεί η κυκλοφορία στη γραμμή.
Με την ευκαιρία: Εδώ και λίγες ημέρες έχει αρχίσει και η ασφαλτόστρωση στη νέα ΕΟ 55 στο τμήμα Δημάρι - Σύνορα. Το έργο περιλαμβάνει μικρομεσαίες σήραγγες και γέφυρες, αλλά πάντως δεν είναι για υψηλές ταχύτητες. Κρίμα που καθυστερεί το αμέσως προηγούμενο τμήμα ως το Δημάρι. Η υφιστάμενη ασφαλτοστρωμένη ΕΟ 55 έχει τα χάλια της. Εννοείται ότι το τμήμα εντός Βουλγαρίας είναι έτοιμο από καιρό και περιμένει τυφλο...

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=41.37645433438227&lng=24.83382225036621&zoom=14&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-03-01%7C2022-09-20&atmFilter=&showDates=false

Α, και στη Χίο μετατοπίζεται η παραλιακή οδός προς τη θάλασσα λόγω επέκτασης του πεδίου ελιγμών του αεροδρομίου.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 61

PostPosted: Wed Sep 21, 2022 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Πρώτη ασφαλτόστρωση στο Καλαμπάκα - Τρίκαλα!

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=39.63813301195858&lng=21.69450044631958&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2022-03-01%7C2022-09-20&atmFilter=&showDates=false

Προβλεπεται απο τη συμβαση να μπορουν να παραδιδουν και τμηματικα?
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Sep 22, 2022 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Τι συνέβη; θα παραδοθεί ο Περιφερειακός Κατερίνης όπως λέει ο Περιφερειάρχης;
Tο "σχεδόν" πρέπει να αναφέρεται στο σημείο ένωσης με την έξοδο προς Σβορώνο - Νεοκαισσάρεια - Ελασσόνα εδώ. Ξέρει κανείς περισσότερα;
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Sep 22, 2022 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

@ pettakos. Είναι πάγια τακτική, οι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα να παραδίδονται τμηματικά. Το δε τμήμα Τρικάλων Καλαμπάκας, ήταν σε ποσοστό 25% κατασκευασμένο από το 2011.
Νομίζω πώς τέλη του 22 , ή τό αργότερο αρχές 23, θα παραδοθεί.
Πιστεύω πως και το τμήμα Καλαμπάκας - Αγιόφυλλο,θα παραδοθεί πριν την σύνδεση με την Εγνατία.

Είδα με προσοχή, συνέντευξη τύπου του περιφερειάρχη Ηπείρου, βασικά για τον άξονα Ιωαννίνων Κακαβιάς.
Αν ισχύουν αυτά που ανέφερε, τέλη Οκτωβρίου παραδίδονται οι μελέτες και στην συνέχεια οι περιβαλλοντικοί όροι, ώστε να μπορέσει να δημοπρατηθεί, ως τριιχνος, με στηθαίο New Jersey.
Οι δε κόμβοι, θα κατασκευαστούν ως τετραιχνοι
https://youtu.be/DHf33rrDQtM

Ρεπορτάζ σημερινό από την διπλή σύνδεση τής Λευκάδος

https://www.agrinioculture.gr/2022/09/21/syndesi-leykadas-me-vonitsa-kai-aktio-sto-30-i-aporrofisi-erchetai-to-proto-tmima/

Καί κάτι άλλο. Ο Κηφισός,για πολλές ώρες σε καθημερινή βάση, είναι ένα απέραντο parking. Νομίζω πώς ήλθε η ώρα να πιέσουμε ώστε να γίνει ο άξονας Ελευσίνος- Θηβών - Υλίκης, είναι βέβαιο πώς ένα μεγάλο μέρος θα τον προτιμήσει, με ταυτόχρονη ελάφρυνση του Κηφισού

Το μεγαλύτερο κατασκευαστικό project στήν Ευρώπη, η υποθαλάσσια σύνδεση Γερμανίας - Δανίας
https://www.youtube.com/watch?v=zf7C5DiEVpA
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sun Oct 02, 2022 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Είπα να κάνω μια σύνοψη, πόσα νέα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων κατασκευάζονται..
Αν κάτι ξεχάσω , να το επισημάνετε
Αναφέρομαι σε υπογεγραμμένες συμβάσεις
Ε-65. 18,5+ 65=83,5
Αμβρακία. 18,5+1,5=20
Διπλή σύνδεση Λευκάδας 5+16,5=21,5
Πάτρα Πύργος 75
Σύνδεση ΟΛΘ 3,5
Νεάπολη Άγιος Νικόλαος 14,5

Σύνολο 218

Ενδιαφέρον θα έχει η αρίθμηση τής διπλής σύνδεσης Λευκάδος, αποκλείω το Α 52
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Oct 02, 2022 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Η διπλή σύνδεση της Λευκάδας δεν θα έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου ούτε οδού ταχείας κυκλοφορίας με διαχωρισμένα οδοστρωματα.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Oct 02, 2022 10:28 pm    Post subject: Reply with quote

Τι λέτε ρε παιδιά από πού προκύπτουν τα διαχωρισμένα οδοστρώματα? Απ' τα έργα πάντως δε φαίνεται τόσο μεγάλη διατομή.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 409, 410, 411 ... 418, 419, 420  Next
Page 410 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr