stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 408, 409, 410 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon Jul 25, 2022 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Για τίς υποδομές τής Ηπείρου, ο apapa έβαλε δύο παραμέτρους που καλό είναι να τίς έχουμε υπόψει . Η Ήπειρος είναι η φτωχότερη περιοχή της Ελλάδος καί μία από τις φτωχότερες τής Ευρώπης, καί την προσφορά τών εθνικών ευεργετών στην ανάπτυξη τού σύγχρονου Ελληνικού κράτους...
Τώρα, η κατάσταση δεν έχει καμμιά σχέση με ότι συνέβαινε μέχρι και τό 2017....
Να κάνω μια παρατήρηση, με την παράκαμψη της Αμφιλοχίας αλλά και την ολοκλήρωση της Αμβρακίας οδού, όλη η κίνηση για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας θα μεταφερθεί στον παραλιακό δρόμο.
Εντάξει η Αμβρακία, ο δρόμος Άκτιο - Διασταύρωση Πάργας είναι σε standards 1991, ,μια λωρίδα κυκλοφορίας στο μεγαλύτερο μέρος, εκτός από κάποια ανηφορικά τμήματα που δίνει δύο, κακή σήμανση, πολλές αριστερές στροφές, πολύ κίνηση παραθεριστών καί λουομένων. Ταπεινά θεωρώ πως θα έχει κίνηση υπερτριπλασια της σημερινής. Σκεφτείτε πως από Αμβρακία, μέσω Εγνατίας η Ηγουμενίτσα είναι 170 χλμ, μέσω Ακτίου 135 και με δύο λιγότερα διόδια... Καί μάλιστα θα έχει και περισσότερη κίνηση και από την οδό Ιωαννίνων Κακαβιάς
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon Jul 25, 2022 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Ρε παιδιά καλος ο τοπικισμός αλλά λίγο έλεος γιατί κοντεύετε να μας τρελάνετε!!!

Από την πρωτεύουσα της Ηπείρου διέρχονται ήδη δύο αυτοκινητόδρομοι οι οποίοι συνδέουν τα Ιωάννινα με την Αθήνα στις 4 ώρες και την Θεσσαλονίκη στις 3 ώρες (συμβατικοί χρόνοι - ξέρουμε όλοι πόσο βελτιώνονται αυτοί όταν υπάρχει μία ανάγκη). Προσεχώς ένας τρίτος αυτοκινητόδρος θα προσεγγίσει την περιφέρεια της Ηπείρου συνδέοντας την αποτελεσματικά και με την Θεσσαλία. Που είναι η απαξίωση? Τι να πουν οι Κρητικοί δηλαδή?


Οι Κρητικοι οπως στρωσαμε να κοιμηθουμε....οι πατριωτες μου επελεξαν 40 χρονια να ειναι το πρασινο-ροζ νησι με κανενα απολυτως ανταλλαγμα σε επενδυσεις και υποδομες.
Καλα να παθουν.
Βεβαια τα τελευταια 2-3 χρονια εν μεσω κρισης και κορονοιου στην Κρητη γινεται παρτι δεν εχουν καταλαβει κριση, το χρημα ρεει αφθονο....τα καλα της μαυρης οικονομιας και της παραγωγης 24/7/365 ειτε λεγεται αγροτικη παραγωγη ειτε κτηνοτροφια ειτε τουρισμος.
Ισως αυτο ηταν το ανταλλαγμα για 40 χρονια.

Ομολογουμενως ομως και επανερχομαι στο θεμα Ηπειρος γιατι εχω πολλους φιλους Ηπειρωτες και εχω περασει 10+ ομορφα χρονια στην περιοχη, Ηπειρος δεν ειναι μονο τα Γιαννενα, ειναι κ η Αρτα, η Πρεβεζα, ολο το παραλιακο μετωπο που τα τελευταια 15 χρονια εχει αυξανομενη τουρστικη κινηση αλλα ανυπαρκτες οδικες υποδομες.
Η Ηπειρος εχει μια Εγνατια αλλα παρατημενη και με αισχρη συντηρηση και χωρις ΣΕΑ ενω η Ιονια ευτυχως ολοκληρωθηκε πριν λιγα χρονια. Και εκει τελειωνουν οι οδικες υποδομες......

Για να πας Λευκαδα κανεις ακομα το σταυρο σου, για να κινηθεις νοτο-βορα απο Ακτιο για Ηγουμενιτσα κανεις πολλους σταυρους και αναβεις πολλα κερακια ιδιως το καλοκαιρι, για να πας απο Πρεβεζα - Αρτα επισης κοκ για να μην μιλησω για πιο περιφερειακη κινηση.

Και ολα αυτα το ξαναλεω για την φτωχοτερη περιφερεια της χωρας οταν η Κρητη κολυμπαει στο μαυρο χρημα. Που εχει δωσει τους μεγαλυτερους και περισσοτερους ευεργετες στον τοπο αλλα που η χωρα δεν εχει δωσει ισοδυναμα και αντιστοιχα τις ιδιες επενδυσεις στην περιφερεια αυτη.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon Jul 25, 2022 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
Και οι Ευβοιώτες ακόμα χειρότερα.


Ομοιως αδικημενη περιοχη/νησι με ανυπαρκτο οδικο δικτυο.

Το σχολιο μου ομως ηταν αναγωγη του αριθμου και μεγεθους των εθνικων ευεργετων που εδωσαν απειρα πραγματα και περιουσιες τους στον τοπο αλλα η περιφερεια τους (Ηπειρος) εχει αδικηθει δυσαναλογα.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue Jul 26, 2022 6:56 am    Post subject: Reply with quote

Θεωρώ ότι από Αθήνα για Ηγουμενίτσα η επιλογή της Λαμίας - Εγνατίας είναι συμφερότερη, εκτός ίσως από το μέσον του χειμώνα.

Από εκεί και μετά μπορεί η περιφέρεια να βελτιώσει τις διαδρομές που λέτε όπως κάνει η Θεσσαλία με 2+2 δρόμο.

Στην Εύβοια ούτε τον 11 μ. δρόμο και τους περιφερειακούς δεν κάνει η περιφέρεια Στερεάς.

Τουλάχιστον με την παράκαμψη Χαλκίδας, που η διατομή της αλλάζει ανά 3 χλμ, θα έπρεπε να γίνει άμεσα και η παράκαμψη Βασιλικού - Ερέτριας - Αμαρύνθου, ώστε όπως φτιάχνεται η Ψαχνών, να έχουμε έναν καινούργιο δρόμο 30 χλμ εκατέρωθεν της Χαλκίδας, ώστε να εξυπηρετηθεί το μεγαλύτερο κομμάτι που έχει μεγάλη κίνηση και μεγάλες καθυστερήσεις.

Την Κυριακή το βράδυ το τμήμα των 30 χλμ από γέφυρα Χαλκίδας μέχρι Αμάρυνθο, είχε 15 χλμ μποτιλιάρισμα. Κάτι λιγότερο το βόρειο κομμάτι προς τα Ψαχνά.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Jul 26, 2022 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

@ apapa, Τά είπες όλα για την Ήπειρο, σε ευχαριστούμε
@ cruiser, Η απόσταση Αθήνα - Ηγουμενίτσα είναι 60 χλμ επιπλέον μέσω Γρεβενών, δεν νομίζω να την επιλέξει κάποιος εύκολα
Επίσης για τό αγαπημένο μας νησί, την Εύβοια, απορώ που δεν γίνεται αγώνας για τον παραλιακό άξονα Ψαχνών - Λίμνης, πού θα δώσει ανάπτυξη στην πολύπαθη Β.Ευβοια. Είναι κοινό μυστικό, πώς αυτός ο άξονας πολεμήθηκε από τοπικό παράγοντα, φοβούμενος οικονομική ζημία στην περιοχή του Προκοπίου - Μαντουδίου... ονόματα δεν χρειάζονται

ΥΓ. Προς επιβεβαίωση τού apapa. Είχα γνωστό μου, υπάλληλος τού ΥΠΕΧΩΔΕ, συνταξιούχος από το 2017, που έφυγε από κοντά μας πριν κάποιους μήνες. Δούλευε στο τμήμα μελετών, με καταγωγή από Κεφαλονιά. Ενώ είχαμε τακτικά οχλήσεις από τοπικούς παράγοντες, κυρίως βουλευτές, δημάρχους, νομάρχες για έργα υποδομών, η περιφέρεια που αναλογικά είχε τα λιγότερα αιτήματα, ήταν τής Κρήτης και αμέσως μετά τής Στερεάς Ελλάδος.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Jul 27, 2022 7:38 am    Post subject: Reply with quote

Στην Εύβοια δεν φτιάχνουν τους υπάρχοντες δρόμους, θα φτιάξουμε καινούργιους ?

Πάντως είπαν ότι ο δρόμος προς το Μαντούδι θα φτιαχτεί στο μέλλον βέβαια.
Από το Καντήλι δεν είναι εύκολος ο δρόμος, αλλά άλλοι είπαν να κάνουν δρόμο από Κύμη - Μαντούδι από το Αιγαίο παραλιακά.
Είπαμε όμως στερούνται σοβαρότητας αυτά, όταν ούτε τους δρόμους των 11 μ. δεν έχουμε στο νησί.

Για το Αθήνα - Γιάννενα - Ηγουμενίτσα μέσω Α3, πολλοί το προτιμούμε όπως και εγώ. Γιατί ο δρόμος έχει λιγότερη κίνηση και γλυτώνουμε τα λεφτά της Γέφυρας, που τα 60 χλμ παραπάνω δεν είναι τίποτε. Με τα σημερινά δεδομένα της πανάκριβης βενζίνης είναι 10 ευρώ και με ντίζελ 5 ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Wed Jul 27, 2022 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πονεμενη ιστορια η Ευβοια.
Εχω φιλους στο νοτιο κομματι οι οποιοι χρονια τωρα πηγαινουν λχ Στυρα απο Αγια Μαρινα με το καραβακι/παντοφλα ή από Ραφηνα για Μαρμαρι-Καρυστο και το θεωρουν πρακτικοτερο/συντομοτερο ακομα και αν υπηρχει καλος δρομος.
Οποτε εικαζω οτι ισως παιζουν και πιεσεις συμφεροντων γιατι ετσι τρωνε καλα οι ναυτικες συνδεσεις με τη νοτια Ευβοια.
Κατα αναλογια της υποθαλασσιας Σαλαμινας ή του Ριο-Αντιρριο που αρκετα χρονια, μην πω δεκαετιες τις πολεμουσαν οι παντοφλες γιατι θα εχαναν τη μασα και το μονοπωλιο.
Καποιος μου ειπε προσφατα οτι εγινε αποπειρα να βαλουν βομβα στο νεο σωληνα υδροδοτησης της Αιγινας στο σημειο που ξεκιναει για Αιγινα και αρκετοι εικαζουν οτι συμφεοντα/διαπλεκομενοι συνδεδεμενοι με τις υδροφορες που υστερα απο 10ετιες εχασαν τη μασα.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Jul 28, 2022 7:12 am    Post subject: Reply with quote

Η νότια Εύβοια εξυπηρετείται από τα πλοία, γιατί η διαδρομή μέσω Χαλκίδας θα ήταν 100 χλμ περισσότερα.

Από την άλλη από το σημείο που φεύγουν τα πλοία, υπάρχει απέναντι ένα νησάκι σε απόσταση 2,5 χλμ και μετά η Εύβοια σε άλλα 500 μ και βλέποντας την μανία να συνδέσουν την Σαλαμίνα και την Λευκάδα, λέμε γιατί όχι και την Εύβοια.

Μάλιστα στην περίπτωση αυτή θα εξυπηρετείτο και η κεντρική Εύβοια μέχρι Ερέτρια και Κύμη, όπως και οι συνδέσεις από το λιμάνι της Κύμης, μια και η διαδρομή από Αλμυροπόταμο/Στύρα για λιμάνι Κύμης είναι 35-45 λεπτά και από Αθήνα - Αγία Μαρίνα 45-60 λεπτά ανάλογα από ποιό μέρος της Αθήνας ξεκινάς.

Ονειρα βέβαια αυτά.

Ομως τα πλοία της Αγίας Μαρίνας θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο φτηνά και να έχουν δρομολόγια ανά ώρα και έτσι θα τράβαγαν πολύ κόσμο και από την κεντρική Εύβοια.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Jul 29, 2022 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Βεβαια το κοστος ζευξης με γεφυρα αλα Ριο-Αντιρριο θα ηταν τεραστιο και δεν ξερω αν θα το δικαιολογουσαν κοστολογικα οι φορτοι ιδιως της νοτιας Ευβοιας (μαλλον οχι).
Οποτε θα κατεληγε να εχει υπερβολικα ακριβο διοδιο.
Μακαρι να γινοταν αλλα τετοιο εργο θα χαρακτηριζοταν φαραωνικο ιδιως οταν η Ευβοια δεν εχει καν στοιχειωδες οδικο δικτυο.
Ισως ειναι προτιμοτερο αν υπαρχουν τα χρηματα αυτα να δοθουν για δρομους στην Ευβοια και οχι νοτια ζευξη στο υψος Στυρων.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Jul 30, 2022 6:09 am    Post subject: Reply with quote

Οντως η λογική λέει για Φαραωνικό έργο, αλλά η ζεύξη της Σαλαμίνας, τι είναι ?Κάποτε μίλαγαν και για διπλή ζεύξη με Α/Δ από Παλούκια - Φανερωμένη
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Jul 31, 2022 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

H Σαλαμινα ομως πλεον εδω και 10+ χρονια ειναι προαστιο της Αττικης με τοσο μονιμο κοσμο που εχει μαζεψει. Συν του οτι εχεις και το ναυσταθμο που ειναι σημειο ενδιαφεροντος/αμεσης προσβασης.

Επισης η ζευξη με Φανερωμενη θα ξεμπουκωνε πολυ το Σχιστο και τη συνδεση κομβου Περαματος και το δρομο απο κομβο Περαματος μεχρι Ελευσινα καθως η διαμπερης κινηση απο Πειραια θα περναγε σε μεγαλο βαθμο μεσω Σαλαμινας. Αλλα μαλλον δεν ευνοουσε/ευνοει διαφορα συμφεροντα.

Οπως και να το κανουμε η Ευβοια δυστυχως δεν εχει το μεγεθος πληθυσμου ή υποδομες ή παραγωγικες υποδομες να μπορεσει να πιεσει την κεντρικη πολιτικη σκηνη για τετοια εργα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sun Jul 31, 2022 4:12 pm    Post subject: Reply with quote

@ apapa, η χαμένη ευκαιρία τής Β. Ευβοίας ,η ακύρωση τής διπλής ζεύξης τού Μαλιακού....
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sun Jul 31, 2022 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

Χαμένη ευκαιρία από πολλές απόψεις
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Jul 31, 2022 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
@ apapa, η χαμένη ευκαιρία τής Β. Ευβοίας ,η ακύρωση τής διπλής ζεύξης τού Μαλιακού....


Αυτο και αν θα ηταν καραΦαραωνικο εργο με δεδομενο οτι ο Μαλιακος εχει δυνατοτητα οδευσης μεσω στεριας οπως εγινε τελικα, ναι μεν με παραπανω χλμ αλλα με πολυ μικροτερο κατασκευαστικο και λειτουργικο κοστος.

Γιατι αν γινοταν γεφυρα εκτος του οτι θα κοστιζε ισως και περισσοτερο απο το Ριο Αντιριο (καθως θα καθοταν και αυτη πανω σε ενεργο ρηγμα και θα ηταν σιγουρα διπλη-διπλασια σε μηκος - μια για Ευβοια και μια απο βορεια Ευβοια παλι για ηπειρωτικη Ελλαδα), θα ειχει και ενα 30αρι διοδια που τωρα δεν υπαρχει ΑΛΛΑ επειδη θα υπηρχε ο παλιος δρομος πολλοι θα πηγαιναν απο τον παλιο μεσω Καμενων Βουρλων και Στυλιδας για να γλιτωσουν το κοστος διοδιων με αυξημενο φορο αιματος.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Mon Aug 01, 2022 6:35 am    Post subject: Reply with quote

Η Εύβοια έχει 250000 μόνιμο κόσμο και αν είχε εύκολες προσβάσεις, θα μπορούσε να αποτελέσει διεθνή χώρο τηλεργασίας, με τις ομορφιές που έχει και την γρήγορη πρόσβαση στην Αθήνα.
Αν βάλουμε και πόσους έχουν εξοχικά, το καλοκαίρι ο πληθυσμός χαλαρά 3πλασιάζεται.

Τέτοια λογική η Σαλαμίνα δεν έχει.

Από την άλλη το πρόβλημα στον Σχιστό, δεν λυνόταν από την Σαλαμίνα, αλλά από αυτό που θα φτιάξουν τώρα, τα παρατημένα τούνελ και την γέφυρα Σχιστού, ενώ εύκολα θα φτιαχνόταν και λίγο καλύτερα η σύνδεση της Σχιστού με την ελεύθερη λεωφόρο στον Σκλαβενίτη - Ψαραγορά.

Η διπλή ζεύξη, δεν είχε νόημα ήταν μεγάλο έργο και δεν βοηθούσε ούτε την Εύβοια.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon Aug 01, 2022 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Η διπλή ζεύξη με διπλή γέφυρα όπως στο Ρίο Αντίρριο δεν βοηθούσε. Η διπλή ζέυξη με υποθαλάσσια σήραγγα θα ήταν πολύ πιο συμφερουσα τεχνοοικονομικά.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon Aug 01, 2022 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα δεν έχει νόημα να μιλάμε για την διπλή ζεύξη, σε μένα πάντως έμεινε η εντύπωση, πώς το έργο ακυρώθηκε από επαγγελματίες τής Φθιώτιδος, ίσως σφάλλω

Είδα μια είδηση που με σόκαρε. Όσα έργα υποδομών και να γίνουν, πρέπει απαραίτητα να προηγηθεί οδηγική παιδεία
Δύο άνθρωποι νεκροί στην Ιονία οδό, στάθμευση στην ΛΕΑ, με αριστερές πόρτες ανοιχτές...!!!!
Σφάλμα τού οδηγού, σφάλμα και τού αυτοκινήτου που προσέκρουσε....
Η οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο είναι σαφώς πιο άνετη από την εθνική οδό, με την προϋπόθεση πώς τηρούμε τους κανόνες. Ένα λάθος στον αυτοκινητόδρομο, κατά κανόνα, αποβαίνει μοιραίο
https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1338561/ionia-odos-pos-egine-to-frikto-troxaio-oi-anoixtes-portes-kai-ta-dramatika-deyterolepta
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Wed Aug 03, 2022 1:20 am    Post subject: Reply with quote

ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ Α52 - ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ, ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ (DRONE).
Το τμήμα που παραδώθηκε στην κυκλοφορία στις 22-7-2022 έχει μήκος περίπου 18 km και είναι το ανατολικό.
Ξεκινά απο την λίμνη Αμβρακία μεταξύ των χωριών Ρίβιο και Στάνος και καταλήγει στο Λουτράκι παρακάμπτοντας την Αμφιλοχία και συντομεύοντας την διαδρομή κατα 25 λεπτά περίπου.
Το δυτικό τμήμα 15 km είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία το 2019.
Υπολείπεται το κεντρικό τμήμα 16 περίπου km που αναμένεται να παραδοθεί το 2023.
Υ.Σ. Η ταχύτητα στο βίντεο είναι x4 για συντόμευση του χρόνου

https://www.youtube.com/watch?v=kROVRb39UXU
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Aug 13, 2022 8:44 am    Post subject: Reply with quote

https://www.trikalavoice.gr/%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%ac/%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%be%ce%b5-%ce%b7-%ce%b5-%ce%bf-%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%89%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%ba%ce%b1%cf%82-%ce%ad%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc/

Άνοιξε η εθνική οδός Ιωαννίνων Τρικάλων στην Βασιλική.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Aug 14, 2022 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

https://ypodomes.com/giannena-dubrovnik-se-5-ores-prochora-o-diagonismos-odikoy-axona-milot-fier/

Δεν ξέρω ποιος το έγραψε αλλά έλεος πια με τις παπαριές. Ανοίξτε ένα χάρτη διαβάστε πέντε πράγματα πριν γράψετε άρθρο σας διαβάζουν και μικρά παιδιά...Έτσι για το γαμώτο 5 ώρες δε σε φτάνουν να διασχίσεις ούτε το Μαυροβούνιο που είναι ούτε το 1/3 της απόστασης, με μέση καλοκαιρινή κίνηση. Με το Ιωάννινα-Κακκαβιά να γελάσουμε τώρα ή μετά? Συγχαρητήρια στους Αλβανούς που ξεκόλλησαν 3 έργα και συνεχίζουν με την αναβάθμιση του δικτύου τους.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Aug 15, 2022 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Εν τω μεταξύ αυτή η βλακεία έχει αναδημοσιευθεί παντού...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon Aug 15, 2022 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

Τό είδα πριν 5 ημέρες, τό ανέβασε η ένωση ξενοδόχων Ιωαννίνων..
Προφανώς τό είδαν εδώ καί τό μετέφεραν
https://exit.al/en/2022/08/03/competition-to-construct-milot-fier-axis-opened-by-government/
Ανακοινώθηκε η έναρξη τών 3 διαγωνισμών, προφανώς θα λάβουν μέρος και δικές μας εταιρείες
Τί πιστεύω? Η Ένωση ξενοδόχων βρήκε μια ευκαιρία να ξαναθεσει την κατασκευή,ως αυτοκινητοδρόμου, τού τμήματος Εγνατίας - Κακαβιάς
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat Sep 03, 2022 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Δέν υπάρχουν νέα, σάς στέλνω ένα βίντεο από τμήμα αυτοκινητοδρόμου 41 km, στο Μαυροβούνιο, από Κινεζική εταιρεία.
Αφορά στόν άξονα Μαυροβούνιο- Σερβία, μού θυμίζει έντονα τό δυτικό τμήμα τής Εγνατίας Οδού
https://www.youtube.com/watch?v=Cfim0nGut2s
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sat Sep 03, 2022 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

Σημερα γυρισα απο Ηλεία. Είδα τον δρομάκο των 6 μέτρων πλάτους (και κατά σημεία 5) που ενώνει τον Πύργο με το Καλό Νερό με τον νέο του ασφαλτοτάπητα. Εξαιρετική δουλειά από το συνεργείο (ένα είδα να δουλεύει και δεν κατάλαβα και ποιος εργολάβος είναι) το οποίο κάνει βαριά ανακατασκευή της ασφαλτικής στρώσης με μεγάλη αποξήλωση παλιών στρώσεων και τοποθέτηση νέων στρώσεων. Δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί το έργο. Μένουν κάποια χιλιόμετρα κοντά στην διαστάυρωση προς Μακρύσια. Ομως θέλω να πω ότι μου έκανε πολύ καλή εντύπωση η ποιότητα κύλισης του οχήματος και η πρόσφυση στην άσφαλτο. Από την άλλη να πω ότι ναι του χρειαζόταν του δρομάκου αυτή η βαριά ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα, πλην όμως η κίνηση λόγω καλοκαιριού και επισκεπτών ήταν τεράστια. Χαρακτηριστικά στο σημείο που εργαζόταν το συνεργείο, η αναμονή του ενός ρεύματος κυκλοφορίας για να περάσει από την λωρίδα στην οποία δεν εργαζότανε το συνεργείο ήταν 20 λεπτά!!! Τι σημαίνει αυτό? Η νότιο δυτική Πελοπόνησσος είναι το κατάλληλο μέρος για διακοπές ειδικά οικογενειακές. Αν αυτό το προίον θέλει το κράτος να το ενισχύσει θα πρέπει να ενισχύσει και τις υποδομές που το εξυπηρετούν. Συνεπώς περιμένουμε με ανυπομονία το πόρισμα που ζήτησε ο Πρωθυπουργός για το πως ο αυτοκινητόδρομος της Ολυμπίας οδού θα μπορέσει να προχωρήσει νότια μετά τον Πύργο λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας κλπ κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon Sep 05, 2022 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα καλό νέο, υπογραφή γιά τό τμήμα ΝΕΑΠΟΛΗ- ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΑΚΤΩΡ
https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1900755/boak-ypegrafi-i-sumbasi-gia-to-proto-tmima-neapoli-agios-nikolaos
Σέ λίγο καιρό καί ΝΕΑΠΟΛΗ- ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ, ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ μαζί

@Engineer, Συμφωνώ γιά τόν ρόλο τής Δυτικής Πελοποννήσου, τό ίδιο πιστεύω καί γιά Λευκάδα- Ακτογραμμή Πρεβεζας- Θεσπρωτίας
Νομίζω πώς η περιφέρεια Ηπείρου πρέπει νά δώσει μεγαλύτερο βάρος στόν Αξονα ΑΚΤΙΟ- ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ- ΜΑΥΡΟΜΑΤΙ, από τό Ιωαννινα- Κακαβιά δεν βλέπω ιδιαίτερο ζήλο γιά δημοπράτηση
https://www.epiruspost.gr/giannina-kakavia-me-agnosto-orizont/
Ειδικότερα τό καλοκαίρι γίνεται ένας χαμός στόν παραλιακό άξονα
Έλληνες καί τουρίστες πρός /από Λευκάδα, Πρέβεζα, Πάργα, Σύβοτα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Εγνατία, Αγιοι Σαράντα κλπ

ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ, ΑΠΟΥΣΙΑ ΛΕΑ !!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 408, 409, 410 ... 418, 419, 420  Next
Page 409 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr