View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Jun 04, 2022 11:15 pm Post subject: |
|
|
Και πάντα αναρωτιόμουν από ποτέ είναι αυτά τα απομεινάρια χωματουργικών στο σημείο αλλά δεν πήγε ποτέ το μυαλό μου σε παλιότερη χάραξη της Εγνατία αν και φαινόταν ότι δεν προορίζονταν για κάποια επαρχιακή οδό με τόσο μεγάλες και άνετες καμπύλες. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 1:36 am Post subject: |
|
|
Engineer μόνο τη διάθεση σου φτιαξε? Το αλβανικό τμήμα μήκους 315 χλμ που παραλίγο να τελειώσει αλλά τελικά τους το χάλασε ο κορονοιός δε σ έκανε να γελάσεις? Κατ' αρχήν δεν έχουν αποφασίσει από πού θα περάσει κι αν υφίσταται για την Αλβανία τέτοιος δρόμος. Τίποτα δεν υπάρχει. Το μόνο που έχει κατασκευαστεί είναι 15 χλμ αυτοκ/μου (αλβανικού τύπου...) στο Λατς και πρόβλεψη για επέκταση πάνω και κάτω αυτού του τμήματος μέχρι το Μπαλντρέν και Κασάρ-έξω απ' τα Τίρανα- αντίστοιχα, από 20 χλμ το καθένα περίπου. Από Λεζέ και πάνω το καλοκαίρι γίνεται της πόπης κι απ' τα Τίρανα και κάτω φαίνεται να μην έχουν αποφασίσει πώς θα συνεχιστεί. Πριν μερικά χρόνια τελειώσανε 40 χλμ αυτοκ/μου Τίρανα-Ελμπασάν (ο Άκτωρας) και μετά τι? Θα πάει Μπεράτι για να βρει το Τεπελένι μέσα από χιλιάδες βουνά? Ή θα κρατήσουν απλώς την πιο δυτική διαδρομή που φτιάξανε πριν αρκετά χρόνια και καταλήγει αξιοπρεπώς στην Κακαβιά (όχι αυτοκ/μος). Οι Αλβανοί φαίνεται να έχουν σταματήσει τα τελευταία χρόνια να ονειρεύονται και να φτιάχνουν μεγάλα έργα. Τι γίνεται εκεί λεφτά δεν υπάρχουν?
Επίσης για την Κροατία λέει μαλακίες, μόλις τελειώσανε τη γέφυρα στο Πελιεσάκ και στο τέλος του έτους ίσως τελειώσουν τις προσβάσεις (γύρω στα 30 χλμ εθνική οδός). Η ευρύτερη σύνδεση της γέφυρας προς βορρά με τον Α1 και η συνέχεια προς Ντουμπρόβνικ και Μαυροβούνιο-σεβαστού μήκους- ένας Θεός ξέρει σε ποιο συρτάρι έχουν χωθεί και αν πρόκειται ποτέ να βγουν.
Το Μαυροβούνιο προσπαθεί να προωθήσει κατασκευή τμημάτων σίγουρα πολύ δύσκολα και ακριβά (παράκαμψη Μπούντβας, ζεύξη Κοτόρ κλπ) σε διατομή 2+2 δρόμο ταχείας κυκλοφορίας τι να κάνουν όμως κι αυτοί το φυσάνε και δεν κρυώνει με τον σούπερ αυτοκ/μο που φτιάξανε προς Σερβία.
Τέλος η Σερβία που κολλάει με τον γαλάζιο διάδρομο δεν κατάλαβα. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 9:55 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς όπως τα λέει ο Μπετόβεν! Γεμάτο ανακρίβειες και ψέματα το άρθρο. Οσο για το ελληνικό τμήμα δεν πρόκειται να είναι αυτοκινητόδρομος αλλά...τρίιχνη!!! οδός 12,5 μέτρων.Ο τοπικός σουλτάνος της Ηπείρου πιέζεται αρκετά αφού έχει αποθρασυνθεί και δεν δίνει σε κανέναν λογαριασμό. Εχω ξαναγράψει εδώ για ισόπεδους κυκλικούς κόμβους τω 2-3 εκατομμυρίων. Το τελευταίο κατόρθωμα ήταν η μεταφορά του σκελετού του κλειστού ξιφασκίας από το Ελληνικό στα Γιάννινα με κόστος πάνω απο 2 εκατ. Το ακριβές ποσό δεν ανακοινώνεται φυσικά.Και χωρίς ίχνος τσίπας τα πάνελ του κλειστού αφού αφαιρέθηκαν,κατέληξαν στον γιο του για να επενδύσουν την κτηνοτροφική του μονάδα!Με ένα απλό ψάξιμο στα τοπικά μέσα θα καταλάβετε για τι μιλάω... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 10:04 am Post subject: |
|
|
Πάντως παιδια εγώ χάρηκα που θα προχωρήσει το έργο (όπως προχωρήσει) στην Ελλάδα. Και το Κόρινθος Τρίπολη είχε γίνει χωρίς ΛΕΑ απο το 1984 που ξεκινησε μέχρι το 1990 που δόθηκε στην κυκλοφορία και το 2011 μετά απο 21 χρόνια απέκτησε και ΛΕΑ. Γενικώς προσπαθήστε να έχετε τα μάτια σας και το μυαλό σας ανοιχτά και να κρατάτε το θετικό σε μια υπόθεση, ειδικά αν δεν ανήκετε σε αυτούς που θα διαχειριστούν χρήμα, εργολαβίες, υπεργολαβίες κλπ. Αν ανήκετε, ας προσέχατε, που λέμε στην δουλειά. Την Καλημέρα μου! |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 10:11 am Post subject: |
|
|
Ας γράφουν τουλάχιστον την αλήθεια,μην τα καταπίνουμε όλα αμάσητα...μετά από όσα πέρασε και περνάει αυτή η χώρα το πάρτυ συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. |
|
Back to top |
|
|
stakyr_7 New Member
Joined: 29 May 2005 Posts: 32
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 11:07 am Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | ...Το τελευταίο κατόρθωμα ήταν η μεταφορά του σκελετού του κλειστού ξιφασκίας από το Ελληνικό στα Γιάννινα με κόστος πάνω απο 2 εκατ. Το ακριβές ποσό δεν ανακοινώνεται φυσικά.Και χωρίς ίχνος τσίπας τα πάνελ του κλειστού αφού αφαιρέθηκαν,κατέληξαν στον γιο του για να επενδύσουν την κτηνοτροφική του μονάδα!Με ένα απλό ψάξιμο στα τοπικά μέσα θα καταλάβετε για τι μιλάω... |
Kαι τι θα στηθεί τελικά εκεί (αν στηθεί...).Μόνο ο μεταλλικός σκελετός;; |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 11:23 am Post subject: |
|
|
Φυσικά και θα στηθεί! Αλλά χρειάζονται μελέτες,υποδομές,χωματουργικά,βάση για να στηθεί κλπ...υποτίθεται οτι μας το χάρισαν αλλά το κόστος πρόκειται να ξεπεράσει την κατασκευή ενός καινούριου από την αρχή! |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Fri Jun 10, 2022 11:32 am Post subject: |
|
|
Για το κλειστό του Ελληνικού:
Υπάρχουν πολλά θολά σημεία στην καθαίρεση και μεταφορά του μεταλλικού σκελετού του κλειστού του Ελληνικού αν κάποιος αξιολογήσει αυστηρά και στην βάση του EC3/EC8 (ΕΝ1993/ΕΝ1998) το πως μια κατασκευή που κατασκευάστηκε, φορτίστηκε, λειτούργησε για 18 χρόνια από τα κατελάχιστο 50 της ωφέλιμης ζωής της, έφυγε από ένα παραθαλάσσιο περιβάλλον (high corrosivity rate ΕΝ12944) για να τοποθετηθεί κάπου αλλού και να ξαναλειτουργήσει ως φορέας που θα καλύπτει όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση τα πανέλα των πλαγιοκαλύψεων και της οροφής είναι για πέταμα αφού όσο προσεκτική αποξήλωση και να γίνει, δεν πρόκειται ποτέ να ξαναεφαρμώσουν με την απαιτούμενη στεγανότητα. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Sat Jun 11, 2022 1:51 pm Post subject: |
|
|
@ Tassos, Όσοι είμαστε από την Ήπειρο, γνωρίζουμε πολύ καλά τί συμβαίνει, τόσο στην περιφέρεια όσο και σε δήμους..
Γενικά δεν είμαι αισιόδοξος..
Θά σού αναφέρω προσωπική εμπειρία
Επειδή κινούμαι τακτικά στην ΕΟ Πρεβέζης Ηγουμενίτσας, υπάρχει ένα τμήμα, από τον κόμβο Πάργας μέχρι τον Μεσοπόταμο, πού έχει από το μακρινό 2011, εγκεκριμένη μελέτη με τούς περιβαλλοντικούς όρους.
https://parganews.com/veltiosi-tou-odikou-tmimatos-parga-me/
Δύο φορές που επικοινώνησα με την περιφέρεια, αποκόμισα την γνώμη, αν τό υπουργείο το εντάξει σε ΕΣΠΑ έχει καλώς, δεν πρόκειται εμείς να ασχοληθούμε ιδιαίτερα με την γραφειοκρατία τών Βρυξελλών |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Sat Jun 11, 2022 2:07 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή θέλουμε τα χρήματα απο την Ευρωπαική Ένωση για να κάνουμε το έργο (ΕΣΠΑ) αλλά δεν θέλουμε τους όρους με τους οποίους η Ευρωπαική Ένωση δίνει τα χρήματα για να γίνει το έργο και συγκεκριμένα το πολύ αυστηρό πλαίσιο περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Όσο δεν αλλάζουμε μυαλά.... |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Sat Jun 11, 2022 4:02 pm Post subject: |
|
|
@Engineer, Άλλο ήθελα να πω, δεν έχω αποκομίσει πώς παραβιάζονται οι όροι. Ήθελα να εστιάσω, πώς επί 11 χρόνια, δεν έκανε καμία ενέργεια να ενταχθεί σε έργο ΕΣΠΑ .
Καί όπως λέμε εδώ στην Ήπειρο, αν τό έργο δεν έχει κάποια σχέση με την περιοχή του Μετσόβου, παραπέμπεται στις Ελληνικές καλένδες... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Fri Jun 17, 2022 9:14 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα ανέβασα τα παιδιά στην κατασκήνωση στον Αγ Κοσμά στο Κακοπλεύρι της Καλαμπάκας. Ένα έχω να πω. Το Sentinel λόγω της ανάλυσης που προσφέρει στο free access web portal, δεν λέει όλη την αλήθεια! Τα συνεργεία του αναδόχου για το Βόρειο Τμήμα του Ε-65 δουλέυουν σε πάρα πολλά σημεία από τον κόμβο Τρικάλων μέχρι και το Αγιόφυλο που έφτασα. Θα κάτσω το ΣΚ στην περιοχή και ελπίζω να μπορέσω τις επόμενες ημέρες να μοιραστώ κάποιες φωτό.
Update 19-6-2022:
Εδώ το link με κάποιες φωτό:
https://www.dropbox.com/scl/fo/knsjv5dsn0rn5rrggz16g/h?dl=0&rlkey=2xcytv8ryko0qu82h002623yd |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Jun 20, 2022 10:50 am Post subject: |
|
|
Εκπληξη η πρόοδος στην γέφυρα της Μυκανης. Την πρόοδο στο λόφο της Χαιδεμένης πως την είδες? Η φωτογραφία είναι κάπως μακρινή...
Θα είναι μεγάλη ανάσα όταν δοθεί το τμήμα μέχρι Βασιλική.
off topic: Πάλι δεν συναντηθήκαμε στην κατασκήνωση,πάμε 17 Ιουλίου,ελπίζω να έχω και γω φωτογραφίες...Εκτός από τον γνωστό πλάτανο,έμαθα κι άλλο καλό εστιατόριο στη Ράξα. Για πες , τι ξέρεις? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Mon Jun 20, 2022 12:57 pm Post subject: |
|
|
Οι φωτό δεν είναι οι καλύτερες από πλευράς προσσέγισης καθόσον τραβήχταν Σαββάτο πρωί και τα συνεργεία εργάζονταν φουλ. Προσοχή αυτοί εργάζονται, εμείς κάνουμε την κ@@@@ μας! Σεβασμός σε αυτούς! Επίσης και εκτός εργάσιμων ωρών δεν είναι εύκολο να πλησιάσεις κοντά στο σημείο που γίνονται εργασίες ειδικά στο βουναλάκι στην Χαιδεμένη όταν δεν ξέρεις και την περιοχή. Υπολογίζω στα τέλη Ιούνη να καταφέρω κάτι καλύτερο. Επίσης να πω ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει και πλέον η φύλαξη είναι πολύ αυστηρή απο τον ανάδοχο τις νυχτερινές ώρες ή την Κυριακή και καλά κάνουν αφού έχουν αποθρασυνθεί διάφορες συμπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Επίσης να πω ότι είναι μεγάλο θέμα αυτή την στιγμή ότι ακόμα δεν είναι ενιαίο το μέτωπο του έργου, δηλαδή τα έργα δεν γίνονται σε μια συνεχή γραμμή ειδικά όσο πάμε προς την Εγνατία. Για την ώρα κατασκευάζονται οχετοί, κάτω διαβάσεις, γίνονται εκβραχισμοί σε εντοπισμένα σημεία και για την ώρα μεγάλα φορτηγά (συρόμενα των 18 μετρων ή και τριαξονικά / τετραξονικά) είναι αναγκασμένα να φορτώνουν σε ένα σημείο μπάζα για να τα αποθέσουν σε κάποιο άλλο σημείο, το οποίο μπορεί να μην είναι και δίπλα και αυτό σημαίνει ότι στην τωρινή εθνική οδό Καλαμπάκας Μουργκανίου Μύκανης Αγιόφυλου υπάρχει σημαντική κίνηση από αυτά για την ώρα. Για παράδειγμα στο τμήμα Τρίκαλα Καλαμπάκα δεν υπάρχει καθόσον εκεί κάνουν χρήση του Ε-65 στη παρούσα κατάσταση του που απέχει πολύ απο το να τελειώσει αλλά τα εργοταξιακά οχήματα τον χρησιμοποιούν με ευκολία. Από Καλαμπάκα και πάνω και για αρκετό καιρό ακόμη θα κυκλοφορούν στην παρούσα εθνική οδό. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή και κυρίως σεβασμός στον όγκο και την χαμηλότερη ταχύτητα αυτών των οχημάτων όπως επίσης και προσοχή στα flash τους διότι όταν βγάζουν δεξιά δεν εννοούν ελεύθερα να προσπεράσεις αλλά ότι ετοιμάζονται να μπουν δεξιά μέσα στο δάσος για απόθεση. Πλεόν όλοι οι δρόμοι είναι γεμάτοι πινακίδες για κίνηση εργοταξιακών οχημάτων ενώ στα δύσκολα σημεία υπάρχει εργατικό προσωπικό του αναδόχου με κόκκινες σημαίες.
Στο βουναλάκι στην Χαιδεμένη η ανατολική πλευρά όπως ερχόμαστε από Τρίκαλα για να το ανεβούμε έχει αρχίσει και διαστρώνεται υπόβαση και ενδεχομένως και βάση οδοστρώματος στο ένα ρεύμα. Στην δυτική πλευρά όπου και η φωτό, τα πράγματα είναι πρώιμα ακόμη. Η παρατήρηση μου είναι ότι δεν θυμάμαι να έχει τεθεί ως ορόσημο του έργου το τμήμα Τρίκαλα Καλαμπάκα ή έστω Τρίκαλα Βασσιλική έτσι ώστε να ελπίζουμε για παράδοση του χρόνου. Εκλογές έρχονται όμως κάτι μπορεί να γίνει. Λείπει όμως μια άνω διάβαση αμέσως μετά τον κόμβο των Τρικάλων εκεί κοντά στις φυλακές και η επόμενη είναι ημιτελής, υπάρχουν τα υποστηλώματα αλλά λείπει ο φορέας οπότε δεν είναι θέμα οδοστρωσίας μόνο.
Για το εστιατοριο στη Ραξα δεν άκουσα κάτι.... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Jun 25, 2022 5:54 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς με το (απαραίτητο) έργο του Ε65 μεταξύ Καλαμπάκας και Μουργκάνη καταστρέφονται αξιόλογα τεχνικά έργα της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας - Κοζάνης - Βέροιας "KKB" που άρχισε να κατασκευάζεται περί το 1925 και δεν ολοκληρώθηκε ποτέ λόγω της οικονομικής κρίσης του 1931 και του Β΄ ΠΠ μετά. Τα τμήματα Καλαμπάκα - Οξύνεια και Σιάτιστα - Κοζάνη είχαν πάντως ολοκληρωθεί. Τα έργα σήραγγες, γέφυρες, οχετοί, χωματουργικά και κτίρια είναι ορατά στον προσεκτικό παρατρητή, καθώς είναι παράλληλα στην εθνική οδό μέχρι το Μουργκάνη. Από τις εργασίες του Ε65 καταστρέφονται σίγουρα 1-2 σήραγγες , οχετοί, κτίριο φυλακίου (στάσης) που διατηρείτο μέσα σε στρατόπεδο και χωματυργικά έργα. Η χάραξη του Ε65 περνάει πολύ κοντά και από τον καλύτερα διατηρούμενο σταθμό με αρκετά κτίρια στο Αγιόφυλλο. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Sun Jun 26, 2022 5:33 pm Post subject: |
|
|
Όντως. Τώρα που καθαρίσανε την βλάστηση για να δουλέψουν τα τρυπάνια για τα φουρνέλα, φαίνονται οι σήραγγες που είχαν γίνει το 1925 κλπ.
Νομίζω επίσης ότι η νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής είναι από την άλλη πλευρά της σημερινής εθνικής οδού διπλα στο ποτάμι και στο Μουργκάνι περνά δεξιά (ανατολικά) του E-65. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
|