stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 406, 407, 408 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jun 02, 2022 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Νέες ασφαλτοστρώσεις στην Αμβρακία.

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.77969774038947&lng=21.166749000549316&zoom=15&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-12-01%7C2022-06-02&atmFilter=&showDates=false
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Jun 02, 2022 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ανοίγω μιά ιστοσελίδα τής πατρίδος μου, 'Ηπειρος, μαθαίνω τά εξής

1. Η Περιφέρεια αναλαμβάνει τώρα, τήν αιώνια μελέτη σύνδεσης, τής Ιονίας μέ τήν Πρέβεζα....εδώ γελάμε, τό υπουργείο τήν είχε πάνω από 15 χρόνια, απλά τό έργο ΔΕΝ πρόκειται νά υλοποιηθεί τώρα. Ίσως από τό 2030

https://www.epiruspost.gr/i-perifereia-pire-tin-meleti-gia-tin-sy/

2. ΣΕΑ στήν Εγνατία? Δεν εχει, έπεσε έξω ο εργολάβος.....
https://www.epiruspost.gr/egnatia-ae-oyte-alli-exodo-sta-giann/
https://www.epiruspost.gr/epese-exo-o-ergolavos-pane-ta-sea/




3.Μελέτη γιά Ηγουμενίτσα- σύνορα Μαυρομάτι? Καλά ευχαριστώ

https://www.epiruspost.gr/igoymenitsa-mayromati-meleti-os-to/

4. Τουλάχιστον ξεκινά η παράκαμψη τής Νικόπολης



https://www.epiruspost.gr/xekina-i-kataskeyi-tis-parakampsis-nik/
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Jun 04, 2022 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Eκτός από την παράκαμψη Αμφιλοχίας ασφαλτόστρωση έχουμε και στην οδό παράκαμψης Καλλονής - Δάφιας - Φίλιας στη Λέσβο, έργο που καρκινοβατούσε χρόνια, μέχρι και απολιθωμένα δένδρα βρήκαν.
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=39.24810765804142&lng=26.166343688964844&zoom=14&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=100&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-12-01%7C2022-06-04&atmFilter=&showDates=false

Προχωρούν τα χωματουργικά έργα στο νέο Αεροδρόμιο Καστελίου Πεδιάδος και η διάνοιξη των δυο οδών σύνδεσης (αυτοκινητόδρομος Α92 προς τον ΒΟΑΚ και οδός συμβατική προς τον ΝΟΑΚ)

Κατασκευάζεται και οδός σύνδεσης Ροδόπης - Έβρου παραλιακά (Μαρώνεια - όρια νομών), από ό,τι φαίνεται κάνοντας χρήση χωματουργικών έργων που είχαν γίνει επί χούντας για τη ... Εγνατία Οδό βάσει της χάραξη της Mott McDonald.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jun 04, 2022 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Και πάντα αναρωτιόμουν από ποτέ είναι αυτά τα απομεινάρια χωματουργικών στο σημείο αλλά δεν πήγε ποτέ το μυαλό μου σε παλιότερη χάραξη της Εγνατία αν και φαινόταν ότι δεν προορίζονταν για κάποια επαρχιακή οδό με τόσο μεγάλες και άνετες καμπύλες.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Thu Jun 09, 2022 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω πόση δόση αλήθειας έχει αλλά μου εφτιαξε τη διαθεση:

https://www.carandmotor.gr/nea/mple-diadromos-odikos-axonas-enosei-ellada-kai-albania

Και η ερωτηση είναι βέβαια τελικά ποια θα είναι η διατομή?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Jun 09, 2022 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

@ Engineer, Γενικά τόν τελευταίο καιρό ο περιφερειάρχης μιλά όλο καί περισσότερο, τόν διακατέχει νευρικότητα, μην ξεχνάμε έρχονται καί εκλογές...
Μίλησε καί για την μελέτη σύνδεσης Ιονίας με Πρέβεζα

https://www.michanikos-online.gr/%CF%83%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CF%8C%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9/
Πού βρίσκεται η αλήθεια, δεν γνωρίζω, θεωρώ πως οι διεθνείς συγκυρίες δεν είναι ευνοϊκές... οψομεθα
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 12:36 am    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Δεν ξέρω πόση δόση αλήθειας έχει αλλά μου εφτιαξε τη διαθεση:

https://www.carandmotor.gr/nea/mple-diadromos-odikos-axonas-enosei-ellada-kai-albania

Και η ερωτηση είναι βέβαια τελικά ποια θα είναι η διατομή?


Engineer μόνο τη διάθεση σου φτιαξε? Το αλβανικό τμήμα μήκους 315 χλμ που παραλίγο να τελειώσει αλλά τελικά τους το χάλασε ο κορονοιός δε σ έκανε να γελάσεις? Κατ' αρχήν δεν έχουν αποφασίσει από πού θα περάσει κι αν υφίσταται για την Αλβανία τέτοιος δρόμος. Τίποτα δεν υπάρχει. Το μόνο που έχει κατασκευαστεί είναι 15 χλμ αυτοκ/μου (αλβανικού τύπου...) στο Λατς και πρόβλεψη για επέκταση πάνω και κάτω αυτού του τμήματος μέχρι το Μπαλντρέν και Κασάρ-έξω απ' τα Τίρανα- αντίστοιχα, από 20 χλμ το καθένα περίπου. Από Λεζέ και πάνω το καλοκαίρι γίνεται της πόπης κι απ' τα Τίρανα και κάτω φαίνεται να μην έχουν αποφασίσει πώς θα συνεχιστεί. Πριν μερικά χρόνια τελειώσανε 40 χλμ αυτοκ/μου Τίρανα-Ελμπασάν (ο Άκτωρας) και μετά τι? Θα πάει Μπεράτι για να βρει το Τεπελένι μέσα από χιλιάδες βουνά? Ή θα κρατήσουν απλώς την πιο δυτική διαδρομή που φτιάξανε πριν αρκετά χρόνια και καταλήγει αξιοπρεπώς στην Κακαβιά (όχι αυτοκ/μος). Οι Αλβανοί φαίνεται να έχουν σταματήσει τα τελευταία χρόνια να ονειρεύονται και να φτιάχνουν μεγάλα έργα. Τι γίνεται εκεί λεφτά δεν υπάρχουν? Rolling Eyes Rolling Eyes

Επίσης για την Κροατία λέει μαλακίες, μόλις τελειώσανε τη γέφυρα στο Πελιεσάκ και στο τέλος του έτους ίσως τελειώσουν τις προσβάσεις (γύρω στα 30 χλμ εθνική οδός). Η ευρύτερη σύνδεση της γέφυρας προς βορρά με τον Α1 και η συνέχεια προς Ντουμπρόβνικ και Μαυροβούνιο-σεβαστού μήκους- ένας Θεός ξέρει σε ποιο συρτάρι έχουν χωθεί και αν πρόκειται ποτέ να βγουν.

Το Μαυροβούνιο προσπαθεί να προωθήσει κατασκευή τμημάτων σίγουρα πολύ δύσκολα και ακριβά (παράκαμψη Μπούντβας, ζεύξη Κοτόρ κλπ) σε διατομή 2+2 δρόμο ταχείας κυκλοφορίας τι να κάνουν όμως κι αυτοί το φυσάνε και δεν κρυώνει με τον σούπερ αυτοκ/μο που φτιάξανε προς Σερβία.

Τέλος η Σερβία που κολλάει με τον γαλάζιο διάδρομο δεν κατάλαβα.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 8:55 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς όπως τα λέει ο Μπετόβεν! Γεμάτο ανακρίβειες και ψέματα το άρθρο. Οσο για το ελληνικό τμήμα δεν πρόκειται να είναι αυτοκινητόδρομος αλλά...τρίιχνη!!! οδός 12,5 μέτρων.Ο τοπικός σουλτάνος της Ηπείρου πιέζεται αρκετά αφού έχει αποθρασυνθεί και δεν δίνει σε κανέναν λογαριασμό. Εχω ξαναγράψει εδώ για ισόπεδους κυκλικούς κόμβους τω 2-3 εκατομμυρίων. Το τελευταίο κατόρθωμα ήταν η μεταφορά του σκελετού του κλειστού ξιφασκίας από το Ελληνικό στα Γιάννινα με κόστος πάνω απο 2 εκατ. Το ακριβές ποσό δεν ανακοινώνεται φυσικά.Και χωρίς ίχνος τσίπας τα πάνελ του κλειστού αφού αφαιρέθηκαν,κατέληξαν στον γιο του για να επενδύσουν την κτηνοτροφική του μονάδα!Με ένα απλό ψάξιμο στα τοπικά μέσα θα καταλάβετε για τι μιλάω...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 9:04 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως παιδια εγώ χάρηκα που θα προχωρήσει το έργο (όπως προχωρήσει) στην Ελλάδα. Και το Κόρινθος Τρίπολη είχε γίνει χωρίς ΛΕΑ απο το 1984 που ξεκινησε μέχρι το 1990 που δόθηκε στην κυκλοφορία και το 2011 μετά απο 21 χρόνια απέκτησε και ΛΕΑ. Γενικώς προσπαθήστε να έχετε τα μάτια σας και το μυαλό σας ανοιχτά και να κρατάτε το θετικό σε μια υπόθεση, ειδικά αν δεν ανήκετε σε αυτούς που θα διαχειριστούν χρήμα, εργολαβίες, υπεργολαβίες κλπ. Αν ανήκετε, ας προσέχατε, που λέμε στην δουλειά. Την Καλημέρα μου!
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Ας γράφουν τουλάχιστον την αλήθεια,μην τα καταπίνουμε όλα αμάσητα...μετά από όσα πέρασε και περνάει αυτή η χώρα το πάρτυ συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς.
Back to top
View user's profile Send private message
stakyr_7
New Member
New Member


Joined: 29 May 2005
Posts: 31

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 10:07 am    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
...Το τελευταίο κατόρθωμα ήταν η μεταφορά του σκελετού του κλειστού ξιφασκίας από το Ελληνικό στα Γιάννινα με κόστος πάνω απο 2 εκατ. Το ακριβές ποσό δεν ανακοινώνεται φυσικά.Και χωρίς ίχνος τσίπας τα πάνελ του κλειστού αφού αφαιρέθηκαν,κατέληξαν στον γιο του για να επενδύσουν την κτηνοτροφική του μονάδα!Με ένα απλό ψάξιμο στα τοπικά μέσα θα καταλάβετε για τι μιλάω...


Kαι τι θα στηθεί τελικά εκεί (αν στηθεί...).Μόνο ο μεταλλικός σκελετός;;
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 10:23 am    Post subject: Reply with quote

Φυσικά και θα στηθεί! Αλλά χρειάζονται μελέτες,υποδομές,χωματουργικά,βάση για να στηθεί κλπ...υποτίθεται οτι μας το χάρισαν αλλά το κόστος πρόκειται να ξεπεράσει την κατασκευή ενός καινούριου από την αρχή!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Για το κλειστό του Ελληνικού:

Υπάρχουν πολλά θολά σημεία στην καθαίρεση και μεταφορά του μεταλλικού σκελετού του κλειστού του Ελληνικού αν κάποιος αξιολογήσει αυστηρά και στην βάση του EC3/EC8 (ΕΝ1993/ΕΝ1998) το πως μια κατασκευή που κατασκευάστηκε, φορτίστηκε, λειτούργησε για 18 χρόνια από τα κατελάχιστο 50 της ωφέλιμης ζωής της, έφυγε από ένα παραθαλάσσιο περιβάλλον (high corrosivity rate ΕΝ12944) για να τοποθετηθεί κάπου αλλού και να ξαναλειτουργήσει ως φορέας που θα καλύπτει όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση τα πανέλα των πλαγιοκαλύψεων και της οροφής είναι για πέταμα αφού όσο προσεκτική αποξήλωση και να γίνει, δεν πρόκειται ποτέ να ξαναεφαρμώσουν με την απαιτούμενη στεγανότητα.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Jun 10, 2022 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Ναι αλλά αν έχεις την στοιχειώδη ντροπή δεν τα παίρνεις για το γιο σου.Και μόλις αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο να παρουσιάζεις τιμολόγιο αγοράς με ημερομηνία την επόμενη του δημοσιεύματος!
https://typos-i.gr/article/kleisto-ki-nai-pote-kai-pws?fbclid=IwAR39ZW3LAACGcHvUIUaJ54rZPkMniP-Ke-9n7uEMn-CBWNmhs2I6Ww7rMBY
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat Jun 11, 2022 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

@ Tassos, Όσοι είμαστε από την Ήπειρο, γνωρίζουμε πολύ καλά τί συμβαίνει, τόσο στην περιφέρεια όσο και σε δήμους..
Γενικά δεν είμαι αισιόδοξος..
Θά σού αναφέρω προσωπική εμπειρία
Επειδή κινούμαι τακτικά στην ΕΟ Πρεβέζης Ηγουμενίτσας, υπάρχει ένα τμήμα, από τον κόμβο Πάργας μέχρι τον Μεσοπόταμο, πού έχει από το μακρινό 2011, εγκεκριμένη μελέτη με τούς περιβαλλοντικούς όρους.
https://parganews.com/veltiosi-tou-odikou-tmimatos-parga-me/
Δύο φορές που επικοινώνησα με την περιφέρεια, αποκόμισα την γνώμη, αν τό υπουργείο το εντάξει σε ΕΣΠΑ έχει καλώς, δεν πρόκειται εμείς να ασχοληθούμε ιδιαίτερα με την γραφειοκρατία τών Βρυξελλών
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sat Jun 11, 2022 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή θέλουμε τα χρήματα απο την Ευρωπαική Ένωση για να κάνουμε το έργο (ΕΣΠΑ) αλλά δεν θέλουμε τους όρους με τους οποίους η Ευρωπαική Ένωση δίνει τα χρήματα για να γίνει το έργο και συγκεκριμένα το πολύ αυστηρό πλαίσιο περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Όσο δεν αλλάζουμε μυαλά....
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Sat Jun 11, 2022 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

ΠΑΤΡΑ - ΠΥΡΓΟΣ
Η πρόοδος στα χωματουργικά στο τμήμα κοντά στην είσοδο του Πύργου είναι εμφανής πλέον και από την δορυφορική λήψη..

8 Απριλίου 2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2L2A&lat=37.73658011073725&lng=21.371326446533203&zoom=13&preset=1_TRUE_COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=83.97&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-10-01%7C2022-04-08&atmFilter=&showDates=false

2 Ιουνίου 2022
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2L2A&lat=37.73658011073725&lng=21.371326446533203&zoom=13&preset=1_TRUE_COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=83.97&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-12-01%7C2022-06-02&atmFilter=&showDates=false
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat Jun 11, 2022 3:02 pm    Post subject: Reply with quote

@Engineer, Άλλο ήθελα να πω, δεν έχω αποκομίσει πώς παραβιάζονται οι όροι. Ήθελα να εστιάσω, πώς επί 11 χρόνια, δεν έκανε καμία ενέργεια να ενταχθεί σε έργο ΕΣΠΑ .
Καί όπως λέμε εδώ στην Ήπειρο, αν τό έργο δεν έχει κάποια σχέση με την περιοχή του Μετσόβου, παραπέμπεται στις Ελληνικές καλένδες...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Fri Jun 17, 2022 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα ανέβασα τα παιδιά στην κατασκήνωση στον Αγ Κοσμά στο Κακοπλεύρι της Καλαμπάκας. Ένα έχω να πω. Το Sentinel λόγω της ανάλυσης που προσφέρει στο free access web portal, δεν λέει όλη την αλήθεια! Τα συνεργεία του αναδόχου για το Βόρειο Τμήμα του Ε-65 δουλέυουν σε πάρα πολλά σημεία από τον κόμβο Τρικάλων μέχρι και το Αγιόφυλο που έφτασα. Θα κάτσω το ΣΚ στην περιοχή και ελπίζω να μπορέσω τις επόμενες ημέρες να μοιραστώ κάποιες φωτό.

Update 19-6-2022:

Εδώ το link με κάποιες φωτό:

https://www.dropbox.com/scl/fo/knsjv5dsn0rn5rrggz16g/h?dl=0&rlkey=2xcytv8ryko0qu82h002623yd
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Jun 20, 2022 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Εκπληξη η πρόοδος στην γέφυρα της Μυκανης. Την πρόοδο στο λόφο της Χαιδεμένης πως την είδες? Η φωτογραφία είναι κάπως μακρινή...
Θα είναι μεγάλη ανάσα όταν δοθεί το τμήμα μέχρι Βασιλική.
off topic: Πάλι δεν συναντηθήκαμε στην κατασκήνωση,πάμε 17 Ιουλίου,ελπίζω να έχω και γω φωτογραφίες...Εκτός από τον γνωστό πλάτανο,έμαθα κι άλλο καλό εστιατόριο στη Ράξα. Για πες , τι ξέρεις?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon Jun 20, 2022 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Οι φωτό δεν είναι οι καλύτερες από πλευράς προσσέγισης καθόσον τραβήχταν Σαββάτο πρωί και τα συνεργεία εργάζονταν φουλ. Προσοχή αυτοί εργάζονται, εμείς κάνουμε την κ@@@@ μας! Σεβασμός σε αυτούς! Επίσης και εκτός εργάσιμων ωρών δεν είναι εύκολο να πλησιάσεις κοντά στο σημείο που γίνονται εργασίες ειδικά στο βουναλάκι στην Χαιδεμένη όταν δεν ξέρεις και την περιοχή. Υπολογίζω στα τέλη Ιούνη να καταφέρω κάτι καλύτερο. Επίσης να πω ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει και πλέον η φύλαξη είναι πολύ αυστηρή απο τον ανάδοχο τις νυχτερινές ώρες ή την Κυριακή και καλά κάνουν αφού έχουν αποθρασυνθεί διάφορες συμπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Επίσης να πω ότι είναι μεγάλο θέμα αυτή την στιγμή ότι ακόμα δεν είναι ενιαίο το μέτωπο του έργου, δηλαδή τα έργα δεν γίνονται σε μια συνεχή γραμμή ειδικά όσο πάμε προς την Εγνατία. Για την ώρα κατασκευάζονται οχετοί, κάτω διαβάσεις, γίνονται εκβραχισμοί σε εντοπισμένα σημεία και για την ώρα μεγάλα φορτηγά (συρόμενα των 18 μετρων ή και τριαξονικά / τετραξονικά) είναι αναγκασμένα να φορτώνουν σε ένα σημείο μπάζα για να τα αποθέσουν σε κάποιο άλλο σημείο, το οποίο μπορεί να μην είναι και δίπλα και αυτό σημαίνει ότι στην τωρινή εθνική οδό Καλαμπάκας Μουργκανίου Μύκανης Αγιόφυλου υπάρχει σημαντική κίνηση από αυτά για την ώρα. Για παράδειγμα στο τμήμα Τρίκαλα Καλαμπάκα δεν υπάρχει καθόσον εκεί κάνουν χρήση του Ε-65 στη παρούσα κατάσταση του που απέχει πολύ απο το να τελειώσει αλλά τα εργοταξιακά οχήματα τον χρησιμοποιούν με ευκολία. Από Καλαμπάκα και πάνω και για αρκετό καιρό ακόμη θα κυκλοφορούν στην παρούσα εθνική οδό. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή και κυρίως σεβασμός στον όγκο και την χαμηλότερη ταχύτητα αυτών των οχημάτων όπως επίσης και προσοχή στα flash τους διότι όταν βγάζουν δεξιά δεν εννοούν ελεύθερα να προσπεράσεις αλλά ότι ετοιμάζονται να μπουν δεξιά μέσα στο δάσος για απόθεση. Πλεόν όλοι οι δρόμοι είναι γεμάτοι πινακίδες για κίνηση εργοταξιακών οχημάτων ενώ στα δύσκολα σημεία υπάρχει εργατικό προσωπικό του αναδόχου με κόκκινες σημαίες.
Στο βουναλάκι στην Χαιδεμένη η ανατολική πλευρά όπως ερχόμαστε από Τρίκαλα για να το ανεβούμε έχει αρχίσει και διαστρώνεται υπόβαση και ενδεχομένως και βάση οδοστρώματος στο ένα ρεύμα. Στην δυτική πλευρά όπου και η φωτό, τα πράγματα είναι πρώιμα ακόμη. Η παρατήρηση μου είναι ότι δεν θυμάμαι να έχει τεθεί ως ορόσημο του έργου το τμήμα Τρίκαλα Καλαμπάκα ή έστω Τρίκαλα Βασσιλική έτσι ώστε να ελπίζουμε για παράδοση του χρόνου. Εκλογές έρχονται όμως κάτι μπορεί να γίνει. Λείπει όμως μια άνω διάβαση αμέσως μετά τον κόμβο των Τρικάλων εκεί κοντά στις φυλακές και η επόμενη είναι ημιτελής, υπάρχουν τα υποστηλώματα αλλά λείπει ο φορέας οπότε δεν είναι θέμα οδοστρωσίας μόνο.
Για το εστιατοριο στη Ραξα δεν άκουσα κάτι....
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue Jun 21, 2022 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

Νότιο Τμήμα Ε-65 νέα όδευση μεταξύ 19 και 23 Km για την αποφυγή της σήραγγας του τρένου. Ξεκίνησαν για τα καλά οι εργασίες από τον ανάδοχο. Φωτό τραβηγμένες 21-6-2022:

https://www.dropbox.com/scl/fo/csy8dqz0n9tkl86tudyk7/h?dl=0&rlkey=chol11lilh1qgym6n5a648566
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Jun 25, 2022 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς με το (απαραίτητο) έργο του Ε65 μεταξύ Καλαμπάκας και Μουργκάνη καταστρέφονται αξιόλογα τεχνικά έργα της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας - Κοζάνης - Βέροιας "KKB" που άρχισε να κατασκευάζεται περί το 1925 και δεν ολοκληρώθηκε ποτέ λόγω της οικονομικής κρίσης του 1931 και του Β΄ ΠΠ μετά. Τα τμήματα Καλαμπάκα - Οξύνεια και Σιάτιστα - Κοζάνη είχαν πάντως ολοκληρωθεί. Τα έργα σήραγγες, γέφυρες, οχετοί, χωματουργικά και κτίρια είναι ορατά στον προσεκτικό παρατρητή, καθώς είναι παράλληλα στην εθνική οδό μέχρι το Μουργκάνη. Από τις εργασίες του Ε65 καταστρέφονται σίγουρα 1-2 σήραγγες , οχετοί, κτίριο φυλακίου (στάσης) που διατηρείτο μέσα σε στρατόπεδο και χωματυργικά έργα. Η χάραξη του Ε65 περνάει πολύ κοντά και από τον καλύτερα διατηρούμενο σταθμό με αρκετά κτίρια στο Αγιόφυλλο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Jun 26, 2022 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως. Τώρα που καθαρίσανε την βλάστηση για να δουλέψουν τα τρυπάνια για τα φουρνέλα, φαίνονται οι σήραγγες που είχαν γίνει το 1925 κλπ.
Νομίζω επίσης ότι η νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής είναι από την άλλη πλευρά της σημερινής εθνικής οδού διπλα στο ποτάμι και στο Μουργκάνι περνά δεξιά (ανατολικά) του E-65.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Jun 30, 2022 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Προχωράνε καλά νομίζω...

https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=38.77600922204872&lng=21.183593273162842&zoom=16&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-12-01%7C2022-06-30&atmFilter=&showDates=false
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 406, 407, 408 ... 418, 419, 420  Next
Page 407 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr