View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Jan 28, 2022 6:37 pm Post subject: |
|
|
Το κοίταξα προσεκτικά 100 φορές . Μπορεί να κάνεις και λάθος... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Fri Jan 28, 2022 8:03 pm Post subject: |
|
|
Λες?
Αναφέρομαι στην επιφάνεια πανω στο ίχνος της οδου που εχει φωτίσει με ανοιχτο μπεζ χρώμα μεταξύ των δύο φωτό που έχουμε διαφορά ένα μήνα περίπου. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Feb 02, 2022 4:07 pm Post subject: |
|
|
Έχουμε προσωρινό ανάδοχο, για το έργο Καλαμάτας- Πύλου.
Πηγαίνει στον ΑΚΤΩΡΑ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ, υπήρχε και ο ΑΒΑΞ- Μυτιληναίος ...
Επίσης στο μεγαλύτερο δημόσιο έργο, στην νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης- Τοξότες Ξάνθης, κατέβηκαν 3 σχήματα .
ΑΚΤΩΡ- Μυτιληναίος, ΓΕΚ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ- ALSTOM ...
Αυτά τα 3 σχήματα κατέβηκαν καί στα υπόλοιπα 5 σιδηροδρομικά έργα |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Sat Mar 12, 2022 2:30 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται οτι ξετρυπήθηκε και ο δεύτερος κλάδος της σήραγγας του E-65 στο νότιο τμήμα. Κανά νέο από την διέλευση πάνω από την σιδηροδρομική γραμμή στην περιοχή της Λυγαριάς - Στύρφακας?
https://www.youtube.com/watch?v=LKivqzINwDQ&t=2s |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Tue Mar 15, 2022 10:44 am Post subject: |
|
|
Θα πήγαινε και ο Πρωθυπουργος μαζί με τον αρμόδιο υπουργό αυτήν την εβδομάδα, αλλά προέκυψε ο COVID19. Λένε για την ερχομενη εβδομάδα έτσι ώστε να γίνει επίσημη έναρξη εργασιών. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 27, 2022 6:09 pm Post subject: |
|
|
Την Καθαρή Δευτέρα πήγα - ήρθα στην Σιάτιστα πάντα μέσω Καλαμπάκας και Γρεβενών με αρκετό χιόνι, αλλά χωρίς πρόβλημα. Η πρόοδος του Ε65 αποτυπώνεται στο sentinel, οπότε δεν θα σας κουράσω. Επισημαίνω ότι άρχισαν οι εργασίες της γεφύρωσης του Ίωνα στη Μύκανη και στήθηκε εργοτάξιο πίσω από την γνωστή ταβέρνα. Το άλλο ενδιαφέρον είναι ότι δεν ισχύει η χάραξη του openstreetmap στο τμήμα από Μύκανη προς Αγιόφυλλο. Στην ευθεία κατασκευάζονται 4-5 οχετοί ανάντη της υφιστάμενης ΕΟ 15 και σε επαφή με αυτήν που είναι ορατοί στο sentinel. Κατά τα άλλα ελπίζω του χρόνου μέχρι την Καλαμπάκα να πηγαίνουμε από τον Ε65.
Α, στο νότιο τμήμα περιμένουμε την εγκριση της ΜΠΕ. Είναι προς διαβούλευση για μερικές ημέρες ακόμη.
Και κάτι ακόμη: η ζωή εκεί με το χιόνι συνεχίζεται κανονικα 10 - 15 cm και τα σχολεία και οι υπηρεσίες δουλεύουν κανονικά, οι δρόμοι καθαροί (οι βασικοί) |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Mon Mar 28, 2022 2:30 pm Post subject: |
|
|
Mike
Σωστά το background και στο sentinel είναι λαθος όσο αφορά το τμήμα απο την Μυκανη μέχρι το Αγιοφυλο τουλαχιστον και εντοπισμένα σε σημεια απο την Καλαμπακα μεχρι την Μύκανη.
Κάποια περεταιρω πληροφορία για το θέμα με την ΝΣΓΥΤ στην περιοχή Λιγαριάς Στύρφακας στον Ε-65 και κάποιο σχετικό link για την τροποποιηση της ΜΠΕ υπάρχει διαθέσιμο?
Εδώ ένα videο απο το website TrikalaVoice με εικόνα από το σημείο όπου ο Ε-65 τέμνει το βουναλάκι βόρεια των Τρικάλων μεταξύ Κρηνίτσας και Ράξας. Έλπιζα να γινότανε κανά θαύμα να γλυτώναμε από φέτος το καλοκαίρι την κατ΄ευθυμισμό περιφερειακή οδό Τρικάλων από το τέλος του Ε-65 μέχρι τουλάχιστον την διαστάυρωση εκ νέου με τον Ε-65 στο σημείο διέλευσης του πάνω από την οδο Τρικαλων Καλαμπακας, κόμβος Βασσιλικής, αλλά εχει ψωμί ακόμη!!!
https://www.youtube.com/watch?v=kKwHt3U4exU |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Mar 29, 2022 5:17 pm Post subject: |
|
|
Και γω το ίδιο ήλπιζα!
Αλλά οπως βλέπω στο βίντεο, πρόκειται να ισοπεδώσουν όλο το λόφο για να πάρουν τα αδρανή για το έργο.
Ας ελπίσουμε να δώσουν το τμήμα νωρίτερα και να μην περιμένουν να τελειώσει όλο μαζί το έργο... |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 29, 2022 5:36 pm Post subject: |
|
|
Engineer
Υπάρχει το Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο - ΗΠΜ, όπου αναρτώνται όλες οι ΜΠΕ μεγάλων έργων κατηγορίες Α1 και Α2
https://eprm.ypen.gr/
Εκεί μπορεί ένα φυσικό πρόσωπο να γραφτεί και μετά να αναζητήσει είτε τα πρόσφατα ή με λέξεις - κλειδιά το έργο που θέλει. Τα μεγάλα έργα είναι κατηγορία Α1.
Αφού μπεις στο έργο μετά επιλέγεις διαβούλευση και μετά αρχεία έργου. Μπορεί να κάνω κάποιο μικρό λάθος , αλλά θα τα βρεις
Το ενδιαφέρον σχέδιο που δείχνει την τροποποίηση είναι το 04 δεν ξέρω αν ανοίγει το λινκ έτσι απλά: https://eprm.ypen.gr/src/App/w1/1134
Μετά αναζητήστε τη μηκοτομή και διατομές. Θα γίνει ένα τεράστιο μονόμπαντο όρυγμα ορατό από το διάστημα.
Επανερχόμενος στο βόρειο τμήμα, πράγματι θα υπάρχει μεγάλος δανειοθάλαμος έξω από τα Τρίκαλα. Έχοντας ήδη κατασκευάσει τις γέφυρες πάνω από την ΕΟ 30 και το ρέμα στη Θεόπετρα, τα μπάζα, τα αμμοχάλικα και τα ασφαλτικά θα φτάνουν εύκολα μέχρι την Καλαμπάκα. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Mar 29, 2022 6:51 pm Post subject: |
|
|
Ε,τότε αυτός θα είναι σίγουρα ο δανειοθάλαμος! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Wed Mar 30, 2022 12:27 am Post subject: |
|
|
mike
Ευχαριστώ Πολύ! |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Mar 31, 2022 8:48 pm Post subject: |
|
|
Ανέβασε βίντεο η Ολυμπία Οδός για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών Πύργου
https://youtu.be/xEU0qmFImZA |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Tue Apr 05, 2022 12:28 am Post subject: |
|
|
Στο παρακάτω link ένα pdf αρχείο που δείχνει επάνω στο γεωγραφικό υπόβαθρο:
- Τον παλιό σχεδιασμό για τον Ε-65 μεταξύ 19 και 23 Km με μαύρο χρώμα
- Τον νέο σχεδισμό για τον Ε-65 μεταξύ 19 και 23 Km με κόκκινο χρώμα
Από την ώρα που θα εγκριθεί η ΜΠΕ, δεν το βλέπω για νωρίτερα από 1 χρόνο από την ώρα που θα ξεκινήσουν να δουλεύουν αλλά ας ελπίσουμε.
https://www.dropbox.com/s/g1asbki4qu0sa9b/E-65%2019%20to%2023%20Km%20modification.pdf?dl=0 |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Apr 07, 2022 5:24 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Στο παρακάτω link ένα pdf αρχείο που δείχνει επάνω στο γεωγραφικό υπόβαθρο:
- Τον παλιό σχεδιασμό για τον Ε-65 μεταξύ 19 και 23 Km με μαύρο χρώμα
- Τον νέο σχεδισμό για τον Ε-65 μεταξύ 19 και 23 Km με κόκκινο χρώμα
Από την ώρα που θα εγκριθεί η ΜΠΕ, δεν το βλέπω για νωρίτερα από 1 χρόνο από την ώρα που θα ξεκινήσουν να δουλεύουν αλλά ας ελπίσουμε.
https://www.dropbox.com/s/g1asbki4qu0sa9b/E-65%2019%20to%2023%20Km%20modification.pdf?dl=0 |
Τι επιτυγχανεται με τον τροπο αυτο με τη νεα χαραξη?
Οπως το βλεπω στο google maps με τη νεα χαραξη θα περασει πανω απο τη σιδηροδρομικη γραμμη πριν το τουνελ της αλλα μετα θα συμπεσει με την προηγουμενη χαραξη.
Αρα ολο αυτο γινεται για να βρεθει ο Ε65 απο τη βορεια πλευρα της σηραγγας του σιδηροδρομου και να μην χρειαστει να γινει εκσκαφη/αποδυναμωση της νοτιας μεριας της? |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 776
|
Posted: Thu Apr 07, 2022 6:04 pm Post subject: |
|
|
Να προσπαθήσω να πω κάτι αλλά δεν είμαι ειδικός. Ότι έχω δει σε έργα που έχω πάει και τα οποία δεν είναι τέτοιας φύσης αλλά έχουμε ένα αντίστοιχο πρόβλημα όταν κάνουμε υπόγεια κανάλια σε εδάφη που έχουν ψηλά τον υδροφόρο ορίζοντα.
Επειδή η σήραγγα της ΝΣΓΥΤ είναι κούφια στο εσωτερικο της, ο όγκος του εδάφους που εκτόπισε με την κατασκευή της, είναι πολύ βαρύτερος από το βάρος της ίδιας της μπετονένιας σήρραγας. Σύμφωνα με τον νόμο της υδροστατικής, αυτό σημαίνει ότι η σήραγγα της ΝΣΓΥΤ κυνδυνεύει να σηκωθεί στον αέρα, να ανυψωθεί λόγο άνωσης αν η ισορροπία δυνάμεων που την κρατά στην θέση της μεταβληθεί συνέπεια αλλων παραγόντων όπως είναι τα υπόγεια ύδατα που τυχόν ρέεουν απο κάτω και από πανω της μέσα στο έδαφος της πλαγιάς. Αυτή την στιγμή η σήραγγα δεν κινδυνεύει γιατί το βάρος του εδάφους της πλαγιάς από πάνω της, της δίνει μια επιπλέον συνιστώσα δύναμης προς τα κάτω στην ισορροπία δυνάμεων. Αν όμως αφαιρέσουμε το έδαφος πάνω από την σήραγγα για να γίνει το όρυγμα της όδευσης του Ε-65, τότε ένα μεγάλο μέρος του εδάφους θα φύγει και συνεπώς το αντίστοιχο φορτίο από την ισορροπία δυνάμεων. Προφανώς η κατασκεύη του Ε-65 με την επίχωση, τις στρώσεις οδοποίας κλπ θα έχει πολύ μικρότερο βάρος από το έδαφος του βουνού που θα αφαιρεθεί για να γίνει ο δρόμος. Για το λόγο αυτό και για να μην αλλάξει η ισορροπία φορτίσεων στην σήραγγα, επιλέγουν να περάσουν από άλλο σημείο το δρόμο πάνω απο την γραμμή και κοντά στην σήραγγα να μην αλλάξουν την μορφή της πλαγιάς ακριβώς από πάνω από την σήραγγα αλλά λίγο πιο πέρα. Επίσης να πούμε ότι το γεφυράκι που είχε γίνει για να περάσει ο Ε-65 το χείμαρο στην ευθεία μετά τα διόδια, θα κατεδαφιστεί και θα ξαναγίνει στο ίδιο σημείο ψηλότερο για να μπορέσει να πάρει την ανοδική κλήση ο δρόμος και να κάνει το κόκκινο S που βλέπουμε στο σχεδιάκι. Δηλαδή η ράμπα ανόδου θα ξεκινήσει με τεχνιτή επίχωση στην ευθεία μετά τα διόδια. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Apr 10, 2022 6:47 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για την αναλυτικη εξηγηση είναι κατανοητό!
Αυτό που δεν είναι κατανοητο ειναι γιατι δεν το σκεφτηκε κανενας ειδικος κατα τη χαραξη του Ε65 ωστε να αποφευχθει ολο αυτο τωρα.
Και ως συνηθως στην Ελλαδα αν θα υπαρξουν και αν θα αποδοθούν ευθυνες ή αν παλι δεν εχει προβλεψει κανεις αποδοση ευθυνων/ρητρες και ολοι θα την βγαλουν λαδι για τις καθυστερησεις και το εξτρα κοστος. |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
 |
|