View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Fri Oct 01, 2021 2:21 pm Post subject: |
|
|
Αυτό πού επισυνάπτω είναι επίσημο ανακοινωθέν της περιφέρειας Ηπείρου....
Καί αναρρωτιεμαι, ο κάθε περιφερειάρχης γιατί συμπεριφέρεται ως κυβερνητικός υπάλληλος?
Το ανακοινωθέν έπρεπε να λέει την αλήθεια, συναντήθηκα με την ηγεσία του υπουργείου υποδομών, μου τονίσθηκε η απροθυμία τής κυβερνήσεως να αναλάβει το κόστος τών έργων ...
Όλα τα άλλα, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε
Ιδού η ανακοίνωση
https://www.epiruspost.gr/nea-synantisi-gia-lyseis-stoys-odikoy/ |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Wed Oct 13, 2021 11:47 pm Post subject: |
|
|
Ανακοινώθηκαν 36 νέα έργα για χρηματοδότηση από το ταμείο ανάκαμψης. Αλλά μόνον ένα για οδικές υποδομές, ένα τμήμα του ΒΟΑΚ ....
https://www.google.com/amp/s/m.naftemporiki.gr/amp/story/1789281/tameio-anakampsis-entaxthikan-36-nea-erga-proupologismou-134-dis-euro
Στερεύει η κανουλα....
Επίσης έμαθα πού οφείλεται η μακροχρόνια διαπραγμάτευση για την έγκριση από την ΕΕ ως έργο τής Ολυμπίας οδού, τού τμήματος Πατρών Πύργου...
Στην μετοχική σύνθεση τής Ολυμπίας οδού συμμετέχει καί η Hochtief, σε ποσοστό 17%. Αλλά η Hochtief εξαγοράστηκε από την Ισπανική ACS. Η τελευταία αποφάσισε να μην έχει πλέον συμμετοχή σέ κανένα έργο στην Ελλάδα.... |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Mon Nov 01, 2021 3:46 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχεις δίκιο.
Αν η επιτροπή παραλαβής διαπιστώνει ότι συντρέχουν οι λόγοι αποζημίωσης:
- για τις εργασίες που έκανε για όσο έκανε ο κάθε εργολάβος στο εν λόγω υπο τμήμα
- τα υλικά που έφερε (και αν ήταν και μάγκας και αγόρασε μεγάλη ποσότητα υλικών απαραίτητων για το έργο ασχέτως αν θα τα χρησιμοποιούσε αργότερα π.χ μπετονενιους σωληνες ομβριων, PVC για καλώδια, HDPE για άρδευση, καπάκια φρεατίων.....)
δεν πρέπει να πάρει τα λεφτά του πίσω?
Δημόσιο έργο είχε δημοπρατήσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Ούτε ΣΔΙΤ, ούτε σύμβαση παραχώρησης (και σε αυτά έχει αποζημιώσεις άμα αποφασίζει το κράτος να διαλύσει την σύμβαση στα καλά καθούμενα). |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Mon Nov 01, 2021 8:30 pm Post subject: |
|
|
@ Engineer,. Δεν ισχυρίζομαι πώς κακώς δίνονται, γιατί είναι ακύρωση συμβάσεων καί υπάρχουν ρήτρες. Απλώς δίνονται χρήματα χωρίς να έχει γίνει πρακτικά τίποτα, εκτός τού να σκοτώνεται συνεχώς κόσμος. Παρόμοια περίπτωση με την υποθαλάσσια τής Θεσσαλονίκης. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Fri Nov 05, 2021 8:39 pm Post subject: |
|
|
Αυτό τό αγνοούσα, πληροφορίες γιά τήν πορεία τών έργων πού είναι στό ΕΣΠΑ
https://anaptyxi.gov.gr/el-gr/
Εκεί θά δούμε πχ, πώς η απορρόφηση γιά τήν σύνδεση τής Λευκάδος μέ την Αμβρακία οδό είναι, ένα χρόνο μετά τήν υπογραφή συμβάσεως, στό....3,22% |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Fri Nov 05, 2021 11:37 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη το άρθρο είναι φίλου δημοσιογράφου, αλλά έχει κάποια λογικά σφάλματα λόγω λογιστικών λεπτομερειών...
Η σύμβαση για το οδικό είναι 20.300.000 ευρώ και οι πληρωμές 1.700.000 περίπου. Ήταν 43.000.000 περίπου, είχε έκπτωση 51% συν τα 7 περίπου μύρια είναι για έναν αγωγό ύδρευσης... Τα 52.000.000 είναι όλο το ποσό που δεσμεύθηκε ακόμα και για απαλλοτριώσεις...
Νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα ο Άκτωρας στο συγκεκριμένο έργο! Έχει 19 μήνες ακόμα μπροστά του! |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Nov 06, 2021 11:45 am Post subject: |
|
|
Από την πλευρά της Βόνιτσας όμως,αν και πεδινό τμήμα,δεν το ακούμπησαν καθόλου αν εξαιρέσουμε κάποια πολύ πρώιμα χωματουργικά πέρυσι. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Sun Nov 07, 2021 11:03 pm Post subject: |
|
|
Στο Google Earth και επιλέγοντας Προβολή / Ιστορικές Εικόνες μπορείτε να δειτε δορυφορική φωτό υψηλής ανάλυσης με ημερομηνία 20/9/2021 στην περιοχή της Λαμίας που καλύπτει την αρχή του Ε-65 μέχρι και πάνω απο την Στίρφακα. Απογοητευτικό το γεγονός ότι στο σημείο που αλλάζει η χάραξη για να μην περάσει ο Ε-65 πάνω απο την σήραγγα της ΝΣΓΥΤ, στην Λιγαριά, βρίσκονται ακόμη οι αρχαιολόγοι.... Αντε καλό τέλος του 22 τώρα και πάμε και παρακάτω.
Ένιωσα δεος βλέποντας τις 4+ΛΕΑ σε κάθε ρεύμα του Ε-75 στον κόμβο με τον Ε-65 στην Ανθήλη. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Mon Nov 08, 2021 1:17 pm Post subject: |
|
|
Διαβασα συνέντευξη τού υπουργού στά ΝΕΑ, κρατάμε πάντοτε μικρό καλάθι, ανέφερε 4 οδικά έργα πού δημοπρατούνται αρχές 2022
Τό ανατολικό τμήμα ΒΟΑΚ, η επέκταση τής Λ.Κύμης, Παράκαμψη Χαλκίδος, Μπράλλος- Αμφισσα
https://epiloges.tv/synenteyxi-toy-ypoyrgoy-ypodomon-kai-2/ |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Sat Nov 13, 2021 3:23 pm Post subject: |
|
|
Σωστά και αναμενόμενο καθόσον υδρολογικά έχει πάει καλά η περιοχή Σεπτέμβρη και Οκτώβρη. Φαίνεται ότι για την ώρα δουλεύουν φουλ Το κόμβος Τρικάλων Κόμβος Βασσιλικής και ενδεχομένως του χρόνου να έχουμε κανένα ευχάριστο.
Την ίδια ώρα τα πολύ σημαντικά αρχαία, όσο και αν δεν μας κάνουν εντύπωση, αφού είναι πολύ παλαιότερα από την εποχή της αρχαίας Αθήνας κλπ στην περιοχή της Λυγαριάς καθυστερούν το νότιο τμήμα του Ε-65 σε τεραστιο βαθμό πλέον. Λέω πολύ σημαντικά γιατί ο συγκεκριμμένος αρχαιολογικός χώρος είναι άλλη μια απόδειξη ότι η νότια βαλκανική κατοικούνταν πάντοτε από τον ίδιο λαό που είχε τις ίδιες συνήθειες, μίλαγε την ίδια γλώσσα και έγραφε τα προβλήματα του αρχικά με την γλώσσα που μάθαμε να λέμε γραμμική Α και μετά γραμμική Β και την οποία διάφοροι ερευνητές προσπαθούν να ερμηνεύσουν και κάποιοι άλλοι να μας πείσουν ότι δεν είναι αρχαία ελληνικά. Δείτε την προσπάθεια του Γιώργου Πολύμερου στο youtube. Οι Έλληνες δεν κατέβηκαν από το βορά (όχι ότι δεν υπήρχαν τέτοιες μεταναστεύσεις πληθυσμών) αλλά είναι γηγενές φύλο της νότιας βαλκανικής. Συγνώμη για το εκτός θέματος post. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Mon Nov 15, 2021 12:07 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: |
Την ίδια ώρα τα πολύ σημαντικά αρχαία, όσο και αν δεν μας κάνουν εντύπωση, αφού είναι πολύ παλαιότερα από την εποχή της αρχαίας Αθήνας κλπ στην περιοχή της Λυγαριάς καθυστερούν το νότιο τμήμα του Ε-65 σε τεραστιο βαθμό πλέον. Λέω πολύ σημαντικά γιατί ο συγκεκριμμένος αρχαιολογικός χώρος είναι άλλη μια απόδειξη ότι η νότια βαλκανική κατοικούνταν πάντοτε από τον ίδιο λαό που είχε τις ίδιες συνήθειες, μίλαγε την ίδια γλώσσα και έγραφε τα προβλήματα του αρχικά με την γλώσσα που μάθαμε να λέμε γραμμική Α και μετά γραμμική Β και την οποία διάφοροι ερευνητές προσπαθούν να ερμηνεύσουν και κάποιοι άλλοι να μας πείσουν ότι δεν είναι αρχαία ελληνικά. Δείτε την προσπάθεια του Γιώργου Πολύμερου στο youtube. Οι Έλληνες δεν κατέβηκαν από το βορά (όχι ότι δεν υπήρχαν τέτοιες μεταναστεύσεις πληθυσμών) αλλά είναι γηγενές φύλο της νότιας βαλκανικής. Συγνώμη για το εκτός θέματος post. |
[off topic on]
Δυστυχως φιλε μου παρατηρείτε τα τελευταια χρονια μια προσπαθεια παραχαραξης της ιστοριας για να μας αλλοιωσουν ως λαο και εθνος, να χασουμε την ταυτοτητα μας και να μας απορροφησουν ευκολοτερα. Πριν χρονια Ισραηλινοι εντοπιστηκαν νοτιως της Κρητης να ποντιζουν στο νερο αρχαιους αμφορεις τις δικης τους αρχαιας περιοδου και περιοχης σε μια προσπαθεια σε δηθεν τυχαια ανευρεση να ισχυριστουν οτι προυπηρχαν απο τα παναρχαια χρονια ισως και πριν τους Μινωιτες ή/και οτι οι Μινωιτες ειχαν προελθει απο αυτους και ειχαν εποικισει την Κρητη. Εμεις δυστυχως κοιμομαστε και ασχολουμαστε με ριαλιτι, το Αιγαιο ανηκει στα ψαρια, δεν υπαρχουν συνορα, δεν υπαρχει ιστορια, η Σμυρνη ηταν συνωστιμος στην προβλητα κτλ κτλ.
Αυτα με θλιβουν. Υποδομες με τον ενα ή αλλο τροπο θα φτιαξουμε. Παιδεια δυστυχως δεν θα αποκτησουμε και η ελαχιστη ιστορικη μνημη, γνωση και αγαπη που εχει μεινει για αυτο τον τοπο θα χαθει.
[off topic off] |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 754
|
Posted: Mon Nov 22, 2021 11:16 pm Post subject: |
|
|
Μαλλον τωρα ανακαλυψε ο συντακτης του αρθρου το θεμα με την διελευση του Ε65 πανω απο την σηραγγα της ΝΣΓΥΤ. Ομως αυτο ειναι γνωστο θεμα εδω και 2,5 χρονια λιγο μετα αφοτου ξεκινησε το νοτιο τμημα του δρομου. Μου κανει εντυπωση που το αρθρο δεν αναφερει κατι για τα αρχαια στην αρχη της τροποποιημενης χαραξης στην Λυγαρια. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Nov 23, 2021 10:22 am Post subject: |
|
|
Τι να αναφέρει,μπορεί να μην ξέρει ούτε που βρίσκεται το μέρος για το οποίο γράφει το άρθρο... |
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Thu Nov 25, 2021 7:25 pm Post subject: ΦΡΑΓΜΑ ΜΕΣΣΟΧΩΡΑΣ |
|
|
Έχει κατασκευαστεί απο τη ΜΓΧΑΝΙΚΗ εδώ και πάνω απο 20 χρόνια. ¨Εχει υποστεί φθορές και θα χρειαστεί αρκετά ευρώ για να λειτουργήσει.
Υπάρχουν τίποτα νέα;;;;;;; |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Nov 26, 2021 11:14 pm Post subject: |
|
|
Πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο, εβδομήντα περίπου χιλιομέτρων, με πλάτος οδοστρώματος τα 12,5 μέτρα...
γελάει ο κόζμος... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 991 Location: athens
|
Posted: Sat Nov 27, 2021 1:44 am Post subject: |
|
|
@ Tassos, Μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Κατ αρχάς η μελέτη δεν έχει ολοκληρωθεί, και απ' ότι γνωρίζω για τετραιχνη ήταν όλη η μελέτη μέχρι σήμερα... Κλειστός αυτοκινητόδρομος με πλάτος 12,5 μ, είναι .... ανέκδοτο... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε... Κοινώς, αφού ήλθε στα Ιωάννινα ο πρωθυπουργός, έκανε μια δήλωση... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Sat Nov 27, 2021 1:58 am Post subject: |
|
|
Εχω την εντυπωση οτι το "κλειστος" αφορα τη μελλοντικη υποσταση στο πολυ μακρινο μελλον.
Κοινως τωρα θα σχεδιασθει ως 3ιχνος με εκατερωθεν εναλλαγες της 3ης λωριδας, οι κομβοι θα σχεδιασθουν με προβλεψη και απαλλοτριωσεις για ανισοπεδοποιηση και στο μακρινο μελλον αν και εφοσον το δικαιολογουν οι φορτοι και τα οικονομικα ισως αποκτησει κ 4η μονιμη λωριδα και στηθαιο. |
|
Back to top |
|
|
|