stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sun Jan 07, 2018 1:15 pm    Post subject: Πρώτη συμφωνία κεντρικής οδού με Ιωνία Reply with quote

Πρώτη συμφωνία κεντρικής οδού με Ιωνία στα epass με της κεντρικής θα μπορείς να το χρησιμοποιείς στην Ιονία γελοία πράγματα
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Jan 08, 2018 5:15 am    Post subject: Re: Πρώτη συμφωνία κεντρικής οδού με Ιωνία Reply with quote

Αυτό έλειπε...
Τους ίδιους εταιρικούς μετόχους έχουν και οι δύο εταιρίες παραχώρησης - Κεντρική Οδός και Νέα Οδός Α.Ε.
    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
    FERROVIAL
    ACS Group
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon Jan 08, 2018 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν η ευθύνη βαραίνει καί εμάς. ..

http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/kriti/kamia-sotiria-1-500-paravaseis-tou-kok-mesa-se-treis-meres-stin-kriti/2350898/
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Tue Jan 09, 2018 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

Επικαιροποίηση Δεκεμβρίου της αρχικής λίστας Α/Δ σε λειτουργία που συνέταξα τον περασμένο Αύγουστο (κρίμα μόνο για το ατελές φορμά εδώ). Ελαβα υπόψη και την ανταλλαγή απόψεων με τον Stavros86 τότε:

Α/Δ Τμήμα (σε κυκλοφορία 22/12/2017) km

Α1 Α/Κ ΣΕΦ – Κλειδί Ημαθίας 472
Α1 Κλειδί – Χαλάστρα (κοινό με Α2, 13 km) --
Α1 Πολύκαστρο – Εύζωνοι 16
Α11 Σχηματάρι – Ν.Γ. Χαλκίδας 11
Α2 Εγνατία Οδός (Ηγουμενίτσα – Κήποι) 657
Α24 Κ4 (Α2/Α24) – Κ5 (Ν. Ευκαρπία) 4
Η συνέχεια του Α24, ήτοι Ανατολική Εσωτερ. Περιφ. Οδός Θεσ/νίκης συν Κ12 – Ν. Μουδανιά – Κασσανδρεία (πλην γέφυρας Ποτίδαιας) έχει επί του παρόντος σήμανση ΟΤΚ.
Α2x Κ1 (με Α2, A/K 21 αυτής) – Δυτ. Εισ. Θεσ. 6
Α25 Α2/Α25 (Λαγκαδάς) – Προμαχώνας 95
Α27 Α2/Α27 (Κοίλα) – Πτολεμαϊδα 23
Α27 Φλώρινα – Νίκη 14
Α29 Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή 69
Α3 Ξυνιάδα – Τρίκαλα 80
Α5 Ιόνια Οδός (με Γέφυρα, Ρίο – Α2/Α5) 200
Α6 Αττική Οδός (Ελευσίνα Α6/Α8 – Κορωπί) 49
Α62 Περιφ. Υμηττού, έως «Γιαλού» (προς Ραφήνα) 14
Α621 Περιφ. Υμηττού – Αττική Οδός 2
Α64 Κορωπί (Α6/Α64) – ΔΑΑ”ΕΒ” 6
Α6x Δυτική Περιφ. Αιγάλεω (“A65”) 9
Α7 Α/Δ Μορέας: Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα 157 (=78+79)
Α71 Α/Δ Μορέας: Λεύκτρο – Σπάρτη 45
Α8 Παράκαμψη Ελευσίνας (Αεροδρόμιο - Α6/Α8 ) 4
Α8 Ολυμπία Οδός: Ελευσίνα (Α6/Α8 – Κόρινθος) 59
Α8 Ολυμπία Οδός: Κόρινθος – Ρίο 120
Α8 Ολυμπία Οδός: Ρίο – αρχή παρ. Πάτρας (3 km) -- (ολοκλήρωση έως 2/2018)
Α8 Ολυμπία Οδός: Παράκαμψη Πάτρας 18
Α90 Β.Ο.Α.Κρήτης, τμήματα (8+6,5+25,5 km) 40

Σύνολο: 2170
Πηγές: vriskoapostasi.gr, GoogleEarth, επιτόπιες παρατηρήσεις Sintix
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Jan 24, 2018 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον ο ΑΚΤΩΡ, αναλαμβάνει τήν Δυτική παράκαμψη Αμφιλοχίας

https://goo.gl/3XGaJJ
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Jan 24, 2018 6:40 pm    Post subject: Reply with quote

-Γιάννη αυτό μάλλον να ευχόμαστε να συμβεί...!!!

-Οι καθυστερήσεις είναι απλά παροιμιώδεις...

-Μακάρι να ξεμπλόκαραν και οι άλλες 2 και να πηγαίναμε στο σενάριο της μικρής εργολαβίας σκούπας...

Υ.Γ: Οι Α/Κ Γαυρολίμνης (Νο 2) και Αγίου Ηλία (Νο 6) της Ιόνιας Οδού είναι κανονικά σε λειτουργία!
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Jan 27, 2018 12:17 am    Post subject: Reply with quote

Τρία posts μεταφέρθηκαν στο thread της Ανάπλασης της Παραλιακής Ζώνης.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Thu Feb 01, 2018 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

γιατι οταν κινουμαι υποχρεωτικα σε μια λωριδα στην Αθηνων-Κορινθου και σε οποιονδηποτε αλλο αυτοκινητοδρομο να πληρωνω διοδια; για οσο και αν διαρκει ο περιορισμος.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Wed Feb 07, 2018 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλή ερώτηση μιλάς για την Ολυμπία που σχεδόν πάλι είναι μονόδρομος
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Feb 08, 2018 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Για πόσα χιλιόμετρα?Γιατί πρόκειται να ταξιδέψω την επόμενη βδομάδα...
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Feb 10, 2018 9:51 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζω πως θα βγει πάλι χολή, δηκτικά σχόλια, αλλά για το Αγρίνιο είναι η είδηση της ημέρας και ίσως ένα ουσιαστικό βήμα για λύση σε κάτι που προβληματίζει καιρό την περιοχή...

http://www.agrinioculture.gr/2018/02/10/paradothike-i-meleti-tis-sindesis-tou-agriniou-me-tin-ionia-tin-tetarti-sto-ip-ipodomon/
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Feb 11, 2018 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Αν οντως ειναι ανιδιοτελης προσφορα του μελετητη γιατι αγαπαει τον τοπο καταγωγης του (και δεν προσδοκα σε αλλα οφελη - στην Ελλαδα ειμαστε) μπραβο του και να γιατι θα επρεπε η τοπικη κοινωνια να μην εχει κοιμηθει τον υπνο του δικαιου τοσα χρονια αλλα τετοιες ενεργειες (επιφανων πολιτων με γνωσεις του αντικειμενου) θα επρπε να τις εχει κανει δεκαετιες πριν στη φαση σχεδιασμου των εργων κορμου ενος νεου Α/Ο.

Και δεν ισχυει μονο για το Αγρινιο αυτο αλλα για ολες τις περιοχες της χωρας που οι τοπικες κοινωνιες σε προβληματα που τους απασχολουν θα επρεπε να βγαινουν μπροστα ειτε μονοι τους ειτε πιεζοντας τους πολιτικους εκπροσωπους τους με συγκεκριμενες προτασεις και ενιαιο μετωπο.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Feb 12, 2018 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Το μόνο μικρό σχόλιο από εμένα είναι ότι ο άνθρωπος φαίνεται πραγματιστής. Προτείνει μία λύση που ξεκινάει από υπαρκτό κόμβο, για να μειώσει το κόστος, αποφεύγει τη Ρίγανη, παρότι μάλλον θα βόλευε χιλιομετρικά, για να μη χρειαστεί γέφυρα στον Αχελώο, προσπαθεί να λύσει και το πρόβλημα τροφοδοσίας ενώνοντας τα δύο άκρα της πόλης και λαμβάνει υπ' όψιν το νέο βιομηχανικό πάρκο (άρα το συνδέει τόσο με την Ιόνια, όσο και με την πόλη, από όπου θα έρχονται οι εργαζόμενοι).

Δε μοιάζει ανέφικτο - μακάρι. Αρκεί να βρεθούν τα χρήματα.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 7:53 am    Post subject: Reply with quote

Χτες και σήμερα ο Μητσοτάκης επισκέπτεται την Εύβοια . Θα δει από πρώτο χέρι το χάλι του οδικού δικτύου του νησιού . Ελπίζω κάποιος να του πει για το αίσχος της μελέτης της περιφερειακής Χαλκίδας , που θα πετάξουν 240 εκατ. με μόνο στόχο να βάλουν τα διόδια στην Αυλίδα που έχουν υποσχεθεί στις εταιρείες .

Πρόκειται για ένα δρόμο που στο 1/3 του θα έχει χαρακτηριστικά Α/Δ και στα άλλα θα έχει επαρχιακής οδού , ενώ ξεκινάει από το πουθενά και πέφτει στο πουθενά , μέσα σε ένα χωριό , ενώ θα μπορούσε να παρακαμφθεί με 2-3 χλμ πεδινού έργου . Η κατάσταση με τον Α/Δ θα γίνει χειρότερη αφού δεν προβλέπεται αξιοπρεπής σύνδεση του Α/Δ με τον υπάρχοντα μετά την Γέφυρα .
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Aν το έχουν υποσχεθεί στις εταιρείες,από το Μητσοτάκη περιμένεις να πάει κόντρα στα συμφέροντά τους?
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Feb 14, 2018 8:20 am    Post subject: Reply with quote

Οχι δυστυχώς . Αλλά το πρόβλημα του οδικού δικτύου στην Εύβοια θα μπορούσε να φτιαχτεί με αυτά τα λεφτά , φτιάχνοντας δρόμο πλάτους 11 μ από Ψαχνά μέχρι Αλιβέρι που είναι περίπου 40-45 χλμ .
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed Feb 14, 2018 3:22 pm    Post subject: Reply with quote

Πάμε γιά εργολαβία σκούπα, στήν Αμβρακία οδό


https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9E8%CE%A8465%CE%A7%CE%98%CE%9E-%CE%91%CE%A4%CE%A4?inline=true
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Mon Feb 19, 2018 7:32 am    Post subject: Reply with quote

Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε ο Μητσοτάκης στην Εύβοια και θα είδε τα χάλια του οδικού δικτύου .

Τώρα είναι ο Τσίπρας εκεί .

Λέτε να ελπίζουμε ότι μπορεί να γίνει κάτι , ή απλά να θυμόμαστε ότι είναι Απόκριες και οι μασκαράδες κάνουν βόλτες ... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Mon Feb 19, 2018 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Οι μασκαράδες κάνουν βόλτες
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Thu Feb 22, 2018 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

τρεχουν λεει για να προλαβουν τα χρονοδιαγραμματα στην ολοκληρωση του κομβου στο Ριο.
αυτα δεν εληγαν τον περασμενο Αυγουστο εως Δεκεμβριο το αργοτερο;

στο δια ταυτα, καθως γυρνουσα απο Γιαννενα προχτες και ειχα ολοκληρωμενη εικονα πηγαινε-ελα, σε πολυ μεγαλο ποσοστο ηταν ολοκληρωμενος και παραδομενος. εντυπωσιακος ωστοσο αυτην την πολυπλοκοτητα του που τοσο εχει διαφημιστει δεν αντιλαμβανομαι την αναγκαιοτητα της. ισως και να σφαλω φυσικα αλλα...
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Fri Feb 23, 2018 1:12 am    Post subject: Reply with quote

Έπαιρναν συνεχώς παρατάσεις επι των παρατάσεων και νομικά τρικ για να μην είναι εκτος χρονοδιαγράμματος το έργο. Πάντως οτι θα ολοκληρωθεί σχεδόν ενα χρόνο μετα την παράδοση του υπόλοιπου άξονα δίνει τροφή για σκέψη και προβληματισμό.

Αρκετά πολύπλοκος οντως τωρα για τη χρησιμότητα ενός τόσο εκταταμένου κόμβου μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος Πατρινός που εχει και καλυτερη εικονα. Το μονο σιγουρο ειναι οτι βελτιωνεται η προσβαση για το νοσοκομειο Ριου και αυτο απο μονο του ειναι σημαντικοτατο.

Στην υπολοιπη Ολυμπια τα εργα εχουν ολοκληρωθει? Πχ Αιγειρα Καμαρες?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Sun Feb 25, 2018 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν πολλές καθιζήσεις και κλείνουν μια λωρίδα για επισκευή κάθε τόσο. Πριν λίγες μέρες σε Ξυλόκαστρο και Λυγιά. Καταλαβαίνεις τα μπαλώματα από την έλλειψη διαγράμμισης και τη φρέσκια άσφαλτο και σε άλλες θέσεις.

Στην Αθήνα τώρα: Έχει αρχίσει η κατασκευή πεζοδιαβάσεων σε κάποια σημεία π.χ. στην παραλιακή στον Άλιμο στο ύψος της Καλαμακίου, στο Χαϊδάρι στο Παλατάκι και στο Δαφνί. Νομίζω συνολικά θα γίνουν 6 νέες πεζογέφυρες σε διάφορα σημεία.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Tue Feb 27, 2018 11:07 am    Post subject: Reply with quote

α, και ειδα εχθες κλεισμενη την πλατε'ί'τσα στο παλατακι και αναρωτιομουν αν κανουν παλι αναμορφωση της. ωραια, πολυ χρησιμο εργο αυτο, θα επρεπε απο καιρο να γινει αλλα μπραβο.

οσον αφορα την Ολυμπια, ειχα εκφρασει πριν καιρο μια καθαρα προσωπικη αποψη για την ποιοτητα κατασκευης Ολυμπιας και Ιονιας οπως και τηρησης χρονοδιαγραμματων υπερ της 2ης. παντα με την παραδοχη οτι ο 1ος ηταν πιο δυσκολος στην κατασκευη καθως πραγματοποιουταν πανω στην ιδια χαραξη με οτι δυσκολιες συνεπαγοταν αυτο (και ηταν πολλες).

απαντησε καποιος φιλος πολυ σωστα οτι η Τερνα συμμετειχε και στην κοινοπραξια της Ολυμπιας ωστοσο αλλο η συμμετοχη στην κοινοπραξια, αλλο κατασκευη και πραγματι οσες φορες εχω ταξιδεψει απο τοτε, επιβεβαιωνεται σε ολες τις ταμπελες οτι κατασκευαστρια εταιρεια ηταν ο Ακτωρ.
το αναφερω απλα ενημερωτικα, για αποφυγη παρεξηγησεων ή μαλλον ως προσωπικη παρατηρηση γιατι ισως και να σφαλω.
και με αφορμη τα προηγουμενα σχολια για τον κομβο του Ριου, τις καθιζησεις κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Wed Feb 28, 2018 1:43 am    Post subject: Reply with quote

Τα χρονοδιαγράμματα της Ολυμπίας ήταν πολύ πιο σφιχτά θα μπορούσα να πω και αποπνικτικά καθώς θα ήταν τεράστια αποτυχία να μην παρουσιάσει παραδομένο τον άξονα για πέρσι το Πάσχα. Ήμουν απο τους πολλούς που θεωρούσα ακατόρθωτο να παραδοθει ο άξονας τελη Μάρτη-αρχές Απρίλη του 2017. Ευτυχώς διαψέυστηκα εν μέρει. Και λεω εν μέρει γιατί παραδόθηκε με προχειρότητα, πολλές εκρεμμότητες, περισσοτερες απο οσες ψευδώς ανέφεραν καθότι απο Μαιο μεχρι και Αύγουστο σε μεγάλα κομμάτια υπήρχαν οι γνωστές κορίνες και μονοδρομήσεις.

Η Ιόνια απο την άλλη παραδόθηκε πλήρως κατασκευασμένη με απειροελάχιστες εκρεμμότητες τον Αύγουστο όμως.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Wed Feb 28, 2018 11:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι απο την αλλη ομως η Ιονια στο μεγαλυτερο μερος της ηταν νεα χαραξη πχ απο Καμπη μεχρι Ιωαννινα, απο Κουβαρά μέχρι Άρτα κτλ. άρα δουλευόταν πιο γρήγορα καθώς δεν είχε να αντιμετωπισει παραλληλα και χρηση του δρομου.

Η Ολυμπια που στα περισσοτερα τμηματα της εγινε ως διαπλατυνση/ανακατασκευη του υπαρχοντος δρομου ειναι λογικο να ειχε μεγαλυτερες καθυστερησεις και ελλειψεις στην "αρχικη" παραδοση.

Δεν τους δικαιολογω απλα αλλο εργο κατασκευαστικα το ενα αλλο το αλλο.
Επιπλεον η Κλοκοβα αποδειχτηκε "ευκολοτερη" και γρηγοροτερη στα χρονοδιαγραμματα, ενω οι σηραγγες της Ολυμπιας πχ Παναγοπουλα τους ζορισαν αρκετα.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 418, 419, 420  Next
Page 379 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr