stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 375, 376, 377 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Fri Nov 17, 2017 10:51 am    Post subject: Reply with quote

@danos. Συμφωνώ μαζί σου. Έχοντας αρκετή εμπειρία από τούς αυτοκινητοδρόμους, η χειρότερη αντιμετώπιση πρός τόν οδηγό είναι τής Νέας Οδού. Πολύ καλή είναι η αντιμετώπιση στήν Αττική Οδό καί Ολυμπία ..
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Nov 17, 2017 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Θα ενδιέφερε αν μπορούσαμε να βρούμε δορυφορική των πλημμυρών της Μάνδρας - Νέας Περάμου. Θα φανεί πού ήταν από παλιά ο δρόμος των νερών.
Πάντως δεν ήταν τυχαίο που η παλιά στενή γραμμή ΣΠΑΠ είχε πολύτοξη γέφυρα στο ρέμα Νέας Περάμου, κάτω από την οποία θεωρησαν καλό και πέρασε τοπικός δρόμος (ο οποίος μάλλον δεν υπάρχει πλέον...)
Γενικότερα Αττική Οδός και Α8 και Νέα Γραμμή δεν είχαν σοβαρά προβλήματα αφού τα εγκάρσια τεχνικά σε ρέματα και ποτάμια σχεδιάζονται για περίοδο επαναφοράς 100 ετών. Βέβαια ορισμένα διαμήκη υδραυλικά έργα (τάφροι, ρείθρα) και ίσως κάποια πρανή μπορόυν να πάθουν ζημιές μικρής έκτασης και σημασίας σε τέτοιες θεομηνίες.

Από το ταξίδι στη Σιάτιστα έχω να αναφέρω τον νέο κυκλικό κόμβο στο Οροπέδιο Δομοκού στη συμβολή με τη νέα οδό προς τον Ε65, όπου δούλευαν με εντατικό ρυθμό. Επίσης την άθλια κατάσταση οδοστρωμάτων στην ΠΕΟ 1 και την ΕΟ 2 από Αλεξάνδρεια - Χαλκηδόνα - Διαβατά. Οι νέες σήραγγες σε Πλαταμώνα και Τέμπη εντυπωσιακές!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Nov 17, 2017 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Φιλε GETEL
Όταν το 2007 ο Σουφλιας εβγαζε ανακοινωσεις για τα διοδια και ελεγε για πχ στο τμημα μαλιακος κλειδι
Quote:
Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των δρόμων της παραχώρησης, έναντι είσπραξης διοδίων. Και σε αυτό το έργο θα ισχύσει το σύστημα της χρέωσης ανάλογα με την διανυομένη απόσταση με το κόστος ανά χλμ. να ανέρχεται σε 0,04 ευρώ, εκτός των τμημάτων με τις μεγάλες σήραγγες που θα είναι 0,05 ευρώ το χλμ.
Σε γενικες γραμμες όταν δημοπρατουσαν τους "Δρομους Ανάπτυξης" μιλαγαν για 0,045€/Km για την πλειοψηφια τους. Όταν σημερα σου λεει ο Σπιρτζης για κοστος 0,03 ευρώ το χλμ, αυτο δεν ειναι μειωση; Προφανως δεν εχεις παρακολουθησει απο την αρχή τα εργα όσο κάποιοι απο εμάς. Τα μετωπικα διοδια θα παραμεινουν στα συνορα του κάθε ανάδοχου, ενα για μπεις και ενα για να βγεις οπότε ναι θα μειωθουν δραστικά ωστε να πιανονται και οι σωστοι χρονοι.


Πότε ακριβώς είπε ο Σπίρτζης για κόστος 0,03 ευρώ και το έχασα;
Κάτι τέτοιο θα απαιτούσε επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων και νέα συμφωνία και είναι άσχετο με την τοποθέτηση ηλεκτρονικών διοδίων. Αυτό που έχει ακουστεί είναι για κάποια προσπάθεια για μείωση των διοδίων με παράλληλη επέκταση του χρόνου εκμετάλλευσης

Όλα τα δημοσιεύματα για τα ηλεκτρονικά διόδια λένε ότι η χρέωση θα είναι η ίδια με αυτή που ισχύει σήμερα από τις συμβάσεις (~0,06 ευρώ/km).
Επίσης αυτό που έκρυβε ο Σουφλιάς και τα ΜΜΕ όταν έγινε η δημοπράτηση των "Δρόμων Ανάπτυξης" ήταν ότι η τιμή που αναφέρανε είναι η "καθαρή" τιμή, η οποία ισχύει μέχρι σήμερα. Ε σε αυτή την τιμή μπαίνει το ΦΠΑ και η ετήσια αναθεώρηση με βάση το Δείκτη Τιμών Κατανάλωσης (η οποία λόγω κρίσης είναι σχετικά περιορισμένη).

----------

Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο σημείο του αυτοκινητόδρομου Α1 Αθήνα - Θεσσαλονίκη που να μην υπάρχει περίφραξη αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
Η περίφραξη στον αυτοκινητόδρομο είναι απαραίτητη για να ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα εισόδου ενός ζώου (και τον κίνδυνο ατυχήματος) αλλά δεν είναι δυνατόν να μηδενιστεί αυτή η πιθανότητα.
Υπάρχουν πολλά ανοίγματα που εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατόν να ασφαλιστούν. Όπως για παράδειγμα οι ράμπες στους Α/Κ.
Αυτό που έχει βελτιωθεί με τα νέα συστήματα ελέγχου και ασφάλειας είναι μέσα από τις κάμερες να εντοπιστεί έγκαιρα ένα ζώο και να υπάρξει τόσο ειδοποίηση των οδηγών όσο και κινητοποίηση ενός συνεργείου για να το απομακρύνει πριν γίνει κανένα ατύχημα (που σε τέτοιες ταχύτητες μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο)

--

@apapa Θα συμφωνήσω με την εντύπωση που μοιράστηκες μαζί μας από το ταξίδι σου σε διάφορυς αυτοκινητόδρομους.

Η Εγνατία ήταν το "πετράδι του στέμματος" των ελληνικών δρόμων όταν κατασκευάστηκε λόγω των τεχνικών προκλήσεων που αντιμετωπίσε αλλά και της κατάστασης που υπήρχε στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.

Σήμερα είναι ο φτωχός συγγενής του δικτύου αυτοκινητόδρομων όχι επειδή δεν είναι ένας καλά κατασκευασμένος αυτοκινητόδρομος αλλά επειδή από πλευράς υπηρεσιών στους οδηγούς είναι απαράδεκτη.
Η ύπαρξη ΣΕΑ και κατάλληλα διαμορφωμένων χώρων για στάθμευση με τουαλέτες κτλ. είναι πάνω από όλα θέμα ασφάλειας.

Ευτυχώς που από άποψη συντήρησης η κατάσταση είναι ικανοποιητική.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Sat Nov 18, 2017 2:42 am    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Φιλε GETEL
Όταν το 2007 ο Σουφλιας εβγαζε ανακοινωσεις για τα διοδια και ελεγε για πχ στο τμημα μαλιακος κλειδι
Quote:
Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των δρόμων της παραχώρησης, έναντι είσπραξης διοδίων. Και σε αυτό το έργο θα ισχύσει το σύστημα της χρέωσης ανάλογα με την διανυομένη απόσταση με το κόστος ανά χλμ. να ανέρχεται σε 0,04 ευρώ, εκτός των τμημάτων με τις μεγάλες σήραγγες που θα είναι 0,05 ευρώ το χλμ.
Σε γενικες γραμμες όταν δημοπρατουσαν τους "Δρομους Ανάπτυξης" μιλαγαν για 0,045€/Km για την πλειοψηφια τους. Όταν σημερα σου λεει ο Σπιρτζης για κοστος 0,03 ευρώ το χλμ, αυτο δεν ειναι μειωση; Προφανως δεν εχεις παρακολουθησει απο την αρχή τα εργα όσο κάποιοι απο εμάς. Τα μετωπικα διοδια θα παραμεινουν στα συνορα του κάθε ανάδοχου, ενα για μπεις και ενα για να βγεις οπότε ναι θα μειωθουν δραστικά ωστε να πιανονται και οι σωστοι χρονοι.



πως;
οκ τα εργα τα παρακολουθω απο τα γενοφασκια τους ως αμεσα ενδιαφερομενος απο διαφορες αποψεις, τωρα αν τα παρακολουθω λιγοτερο-περισσοτερο, δεν θα βαλουμε ζυγαρια, δεν ενδιαφερει και κανεναν, η ουσια μετραει. ολα αυτα τα χρονια λοιπον γινοταν διαρκως λογος -ακριβως οπως αναφερεις σχετικα- για χρεωση 0.03-0,04 ευρω, με το που εφτασε η ωρα των παραδοσεων των 1ων τμηματων πηγαμε ξξαφνικα στα 0.06 και τοσα πληρωσαμε τελικα.
υστερα ειχαμε διαρκως δηλωσεις περι κυοφορουμενου συστηματος αναλογικης χρεωσης σε συνδυασμο με επαναδιαπραγματευση της τιμης χρεωσης και υποθετω μαζι με μενα και ολος ο κοσμος περιμενε και περιμενει καποιο αποτελεσμα.
τελικα πριν λιγες μερες ειχαμε την 1η επισημη ας πουμε ανακοινωση για το συστημα ηλεκτρονικων διοδιων/αναλογικης χρεωσης αλλα παραλληλα ηταν και η 1η φορα που οι δηλωσεις του υπουργου δεν συνοδευτηκαν απο υποσχεσεις περι μειωσης!
και υστερα ανεβαζω μεσω υπερσυνδεσμου ενα αρθρο που διαβασα οπου κανει δηλωσεις ο προεδρος της ενωσης των Ελληνικων αυτοκινητοδρομων και λεει οτι η χρεωση θα παραμεινει ιδια, ητοι 0,061 ευρω/χλμ περιπου.

αν εχω χασει καποιες δηλωσεις προσφατες του Σπιρτζη για 0.03 παω πασο και συγνωμη κιολας, και αν -ακομα πιο πολυ- τελικα το ΚΑΝΕΙ , μαζι του και μπραβο του!
προς το παρων ομως, ακομα και αν το ειπε,
οχι, δεν ειναι μειωση, γιατι ακομα δεν υπαρχει μειωση.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Nov 18, 2017 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Για ποιο λογο αυτη η αντιδραση, δεν μπορω να σας καταλαβω. Εφοσων ξεκινησε μια προσπαθεια για να καταστησει βιωσιμους τους αυτοκινητοδρομους ειναι προς το συμφερον ολων μας. Τωρα εαν θα χρειαστει να κανει επαναδιαπραγματευση, εαν εχουν ηδη συζητηθει, ή πώς ακριβως θα το καταφερει αυτο, δεν το γνωριζω. Αναγνωριζω την προσπαθεια που εκανε να λεξασπωσει τα εργα που ειχαν βαλτωσει τοσα χρονια, και οντως ολοκληρωθηκαν, και για τα αναλογικα διοδια τωρα που μιλαμε ως αρχη την εγνατια εκανε αναφορα στα 0,030 και ειχε ειπωθει και παλαιοτερα απο τον ιδιο οτι θα προσπαθησει να γινει μια συμφωνια και με τους υπολοιπους αναδοχους ωστε να μειωσει το κοστος (απο το εγκληματικο 0,062 για τα σημερινα δεδομενα) και να αυξησει τον χρονο εκμεταλευσης, ακριβως οπως ειπε και ο ΑρηΣκοπ. Δεν θες να το πεις μειωση, εστω, πες το αρχη ομως! Παιδια προς θεου δεν ειναι ολα μαυρα. Τελευταια παρεδιναν δρομους και μας κακοφαινοταν... ενω εδω μεσα θα επρεπε να καναμε παρτυ οπως γινοταν το 2004. Καλο σας απογευμα
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Nov 18, 2017 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:

Η Εγνατία ήταν το "πετράδι του στέμματος" των ελληνικών δρόμων όταν κατασκευάστηκε λόγω των τεχνικών προκλήσεων που αντιμετωπίσε αλλά και της κατάστασης που υπήρχε στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.

Σήμερα είναι ο φτωχός συγγενής του δικτύου αυτοκινητόδρομων όχι επειδή δεν είναι ένας καλά κατασκευασμένος αυτοκινητόδρομος αλλά επειδή από πλευράς υπηρεσιών στους οδηγούς είναι απαράδεκτη.
Η ύπαρξη ΣΕΑ και κατάλληλα διαμορφωμένων χώρων για στάθμευση με τουαλέτες κτλ. είναι πάνω από όλα θέμα ασφάλειας.

Ευτυχώς που από άποψη συντήρησης η κατάσταση είναι ικανοποιητική.


Ικανοποιητικη αλλα οχι καλη για ενα δρομο που θελει να εισπραττει διοδια. Σε πολλα κομματια η ασφαλτος εχει φθαρει ή καθισει (λογικο με ολα αυτα τα μεγαλα οχηματα που χρησιμοποιουν το δρομο) ενω σε καποια σημεια εχει και συνεχομενα ruffles και κανεις βατραχακια (αν θυμαμαι καλα πριν την εισοδο σε καποιο τουνελ) και τελος και εντος καποιου τουνελ που εχει δεξια κατηφορικη διαδρομη (πηγαινοντας ΓΙαννενα) η ασφαλτος ειναι πολυ σαγρε και σε καθεστως ασταματητης βροχης που συναντησα το πατημα του αυτοκινητου δεν ενεπνεε εμπιστοσυνη.

Στην Ιονια που την οδηγησα με βροχη το αμαξι ηταν βεντουζα στο δρομο.
Στη Νεα Οδο επισης σε πολλα κομματια η ασφαλτος θελει αλλαγμα ή ισως εστω ενα νεο αντιολισθητικο ταπητα.

Τελος ερωτηση κρισεως ή φιλοσοφικη αν θελετε: Γιατι τα διοδια στο Τεροβο είναι 3,05, στην Αρτα 0,75 και στο Μενιδι 3,75???
Δεν μπορουσαν να ειναι στρογγυλα πχ 3, 07 και 3,8?? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Nov 18, 2017 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Για ποιο λογο αυτη η αντιδραση, δεν μπορω να σας καταλαβω. Εφοσων ξεκινησε μια προσπαθεια για να καταστησει βιωσιμους τους αυτοκινητοδρομους ειναι προς το συμφερον ολων μας. Τωρα εαν θα χρειαστει να κανει επαναδιαπραγματευση, εαν εχουν ηδη συζητηθει, ή πώς ακριβως θα το καταφερει αυτο, δεν το γνωριζω. Αναγνωριζω την προσπαθεια που εκανε να λεξασπωσει τα εργα που ειχαν βαλτωσει τοσα χρονια, και οντως ολοκληρωθηκαν, και για τα αναλογικα διοδια τωρα που μιλαμε ως αρχη την εγνατια εκανε αναφορα στα 0,030 και ειχε ειπωθει και παλαιοτερα απο τον ιδιο οτι θα προσπαθησει να γινει μια συμφωνια και με τους υπολοιπους αναδοχους ωστε να μειωσει το κοστος (απο το εγκληματικο 0,062 για τα σημερινα δεδομενα) και να αυξησει τον χρονο εκμεταλευσης, ακριβως οπως ειπε και ο ΑρηΣκοπ. Δεν θες να το πεις μειωση, εστω, πες το αρχη ομως! Παιδια προς θεου δεν ειναι ολα μαυρα. Τελευταια παρεδιναν δρομους και μας κακοφαινοταν... ενω εδω μεσα θα επρεπε να καναμε παρτυ οπως γινοταν το 2004. Καλο σας απογευμα


Αυτό που ενοχλεί περισσότερο με τον πολιτικό Σπίρτζη είναι που μας κοροιδεύει κατάμουτρα και είναι ακόμα στην θέση του.
Υπόσχεται μειώσεις διοδίων και αναφέρει και την Εγνατία ονομαστικά ενώ η δική του υπογραφή είναι κάτω από την απόφαση του 2017(ΦΕΚ 1867 Β 2017) που επικαιροποιεί προηγουμενη απόφαση του 2014 και προβλέπει 14 μετωπικούς σταθμούς (& 19 πλευρικούς) επί της Εγνατίας και 4 μετωπικούς στους κάθετους. Όσο για τα τέλη χρέωσης παραμένουν στα 2,40 σε κάθε σταθμό παλιό και νέο (εκτός Μαλγάρων), το οποίο μας κάνει κατα μέσο όρο 0,049ευρω/km.

Και δεν είναι μόνο αυτό αλλά μέσα στην εβδομάδα το ΤΑΙΠΕΔ έβγαλε την πρόσκληση ενδιαφέροντος για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατιας. Μπορεί να μην γίνεται συγκεκριμένη αναφορά στο ύψος των διοδιών καθώς θα καθοριστεί σε επόμενη φάση του διαγωνισμού αλλά στο προωθητικό teaser του ΤΑΙΠΕΔ για τους επενδυτές στα Αγγλικά που ετοιμάστηκε πέρυσι (τότε ξεκίνησε η διαδικασία απλώς καθυστέρησε κάποιους μήνες) αναφέρει:

Quote:
Revenue generation capacity to be substantially enhanced through:
• Construction/ operation of 10 more T.S. which is currently under way. Currently 8 T.S. (including Malgara T.S.) are in operation
• Convergence of Motorway’s toll charges to the average level of other motorway concessions in Greece
• Construction/ operation up to 16 new M.S.S.



Αυτά και ένα τελευταίο σχόλιο:
Οι αναθεωρημένες συμβάσεις, με τις οποίες ουσιαστικά ξεκόλλησαν τα έργα, μετά από 2 χρόνια διαπραγματεύσεων και αφού το Δημόσιο και η ΕΕ ανέλαβε το μεγαλύτερο κομμάτι της οικονομικής τρύπας ψηφίστηκαν από την Βουλή το 2014. Τα εργοτάξια άνοιξαν πάλι το 2014.
Ας ευχαριστούμε τον Σπίρτζη που δεν προχώρησε στις προεκλογικές απειλές να ακυρώσει τις συμβάσεις και τις αναθεωρήσεις τους και προχώρησε σχεδόν με όλα όσα είχαν ήδη συμφωνηθεί.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Sun Nov 19, 2017 2:11 am    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Για ποιο λογο αυτη η αντιδραση, δεν μπορω να σας καταλαβω. Εφοσων ξεκινησε μια προσπαθεια για να καταστησει βιωσιμους τους αυτοκινητοδρομους ειναι προς το συμφερον ολων μας. Τωρα εαν θα χρειαστει να κανει επαναδιαπραγματευση, εαν εχουν ηδη συζητηθει, ή πώς ακριβως θα το καταφερει αυτο, δεν το γνωριζω. Αναγνωριζω την προσπαθεια που εκανε να λεξασπωσει τα εργα που ειχαν βαλτωσει τοσα χρονια, και οντως ολοκληρωθηκαν, και για τα αναλογικα διοδια τωρα που μιλαμε ως αρχη την εγνατια εκανε αναφορα στα 0,030 και ειχε ειπωθει και παλαιοτερα απο τον ιδιο οτι θα προσπαθησει να γινει μια συμφωνια και με τους υπολοιπους αναδοχους ωστε να μειωσει το κοστος (απο το εγκληματικο 0,062 για τα σημερινα δεδομενα) και να αυξησει τον χρονο εκμεταλευσης, ακριβως οπως ειπε και ο ΑρηΣκοπ. Δεν θες να το πεις μειωση, εστω, πες το αρχη ομως! Παιδια προς θεου δεν ειναι ολα μαυρα. Τελευταια παρεδιναν δρομους και μας κακοφαινοταν... ενω εδω μεσα θα επρεπε να καναμε παρτυ οπως γινοταν το 2004. Καλο σας απογευμα



μαζι σου! φυσικα και χαιρομαι και πανηγυριζω για τους δρομους που τους ονειρευομουν απο παιδακι. απλα μου κακοφαινεται και μενα για το εγκληματικο οπως πολυ καλα λες 0,062 που προεκυψε και σαν...ξαφνικος θανατος, ενω ολα τα προηγουμενα χρονια μας υποσχονταν (οχι ο Σπιρτζης αφου αυτος μας προεκυψε το '15 -ξανα- ) 0,03-0,04.
και πολυ φοβαμαι οτι απλα θα μεινουμε στα λογια ως ειθισται παλι, ιδιως με τα τελευταια νεα που προανεφερα να οδηγουν προς τα κει.
ΜΑΚΑΡΙ φυσικα να το εννοει και πολυ περισσοτερο να το καταφερει.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Nov 19, 2017 8:06 am    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να μπαίνω στις συζητήσεις σας , θα πω ως απλός πολίτης και χρήστης των δρόμων , ότι πρέπει να ανοίξει μια σύντομη συζήτηση σε εθνικό επίπεδο για την μείωση των διοδίων κατά 30-50 % , ώστε να υπάρχει και ανάλογη αύξηση της κίνησης και μείωση της κυκλοφορίας στο παλιό δίκτυο που θα καταστρέψει τους δρόμους και θα αυξήσει τα ατυχήματα .

Ταυτόχρονα με την αύξηση του τουρισμού θα πρέπει η μείωση των διοδίων να συνδυαστεί με την πληρωμή βινιέτας στις εισόδους της χώρας , ώστε να πληρώνουν ανάλογα και οι τουρίστες και οι διερχόμενοι χρήστες των δρόμων , ενώ θα πρέπει άμεσα να ενοποιηθούν τα μηχανάκια και να υπάρχουν και εκπτωτικά προγράμματα .

Ακριβά διόδια και μικρή κίνηση δεν είναι λύση . Ακόμα θα πρέπει να ξέρουμε ότι τελειώνουν σιγά σιγά και τα έργα στους δρόμους των βορείων γειτόνων μας και θα μπορέσουμε να έχουμε και από εκεί εισροές τουριστών . Γενικά η λογική του 1990 που ισχύει σήμερα , είναι αδιανόητο να ισχύει το 2020 .
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Sun Nov 19, 2017 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
Χωρίς να μπαίνω στις συζητήσεις σας , θα πω ως απλός πολίτης και χρήστης των δρόμων , ότι πρέπει να ανοίξει μια σύντομη συζήτηση σε εθνικό επίπεδο για την μείωση των διοδίων κατά 30-50 % , ώστε να υπάρχει και ανάλογη αύξηση της κίνησης και[b] μείωση της κυκλοφορίας στο παλιό δίκτυο που θα καταστρέψει τους δρόμους και θα αυξήσει τα ατυχήματα . [/b]

Ταυτόχρονα με την αύξηση του τουρισμού θα πρέπει η μείωση των διοδίων να συνδυαστεί με την πληρωμή βινιέτας στις εισόδους της χώρας , ώστε να πληρώνουν ανάλογα και οι τουρίστες και οι διερχόμενοι χρήστες των δρόμων , ενώ θα πρέπει άμεσα να ενοποιηθούν τα μηχανάκια και να υπάρχουν και εκπτωτικά προγράμματα .

Ακριβά διόδια και μικρή κίνηση δεν είναι λύση . Ακόμα θα πρέπει να ξέρουμε ότι τελειώνουν σιγά σιγά και τα έργα στους δρόμους των βορείων γειτόνων μας και θα μπορέσουμε να έχουμε και από εκεί εισροές τουριστών . Γενικά η λογική του 1990 που ισχύει σήμερα , είναι αδιανόητο να ισχύει το 2020 .



-γιαυτο ειναι το φορουμ για να τα συζηταμε ολοι.

-ακριβως οπως στην υπερφορολογηση. ακριβο προιον-λιγες πωλησεις, προσιτο προιον-πολλες πωλησεις και αρα πολλα εσοδα.

-πολυ ωραιες παρατηρησεις και περι προστασιας του επαρχιακου δικτυου και περι ολοκληρωσης των Βαλκανικων αυτοκινητοδρομων και των θετικων συνεπειων τους.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sun Nov 19, 2017 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Η βινιετα θα ηταν καλη λυση για την περιπτωση του Μωρεα. O δρομος Σπαρτη-Μεγαλοπολη για Αθηνα δεν εξυπηρετει ιδιαιτερα, βοηθαει πio πολυ εαν εχεις κατευθυνση δυτικα δλδ προς Καλαματα Κυπαρισσια μελλοντικα Πατρα, αλλα στην περιπτωση για Αθηνα θα προτιμησω το εθνικο δικτυο Σπαρτη Τριπολη, το οποιο και πιο λιγα χμ εχει (*αρα και βενζινες) και γλιτωνω και το εξτρα 5€. Βεβαια να μπει μονο βινιετα για τον Μωρεα το θεωρω εντελως απιθανο, αλλα δεν θα ηταν ασχημο, να εμπαινε με τα ηλεκτρονικα διοδια μια συνδρομη συγκεκριμενης χρονικης διαρκειας με ελευθερη διακινηση. Για πχ μια διμηνη καρτα το πολυ εξαμηνη. Κατι τετοιο για τους τουριστες θα ηταν και εξυπηρετικο (σε περιπτωση που εχουν το δικο τους ΙΧ) οπως και θα μπορουσαν ευκολα να το προωθουσαν σαν standart υπηρεσια στις εταιρειες με τα ενοικιαζομενα.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Nov 19, 2017 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

Και βινιετα ομως και τελη κυκλοφοριας και διοδια???

Καλα ολα αυτα αλλα στο τελος πολλα ειναι επικαλυπτομενα. Γνωριζουμε απαντες οτι τα τελη κυκλοφοριας, δεν ειναι πρακτικά τελη κυκλοφοριας και χρησης του αυτοκινητου που πηγαινουν σε συντηρηση των δρομων (ή εστω στο περιβαλλον ή συνοδά οδικά έργα πχ πεζοδρόμια) αλλά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ κεφαλικός φόρος κατοχής αυτοκινητου, ειτε το κινεις ειτε οχι, αρκει που εχεις πινακιδες. Συνεπως πρεπει να καταργηθει ο ορος και η εννοια τελη κυκλοφοριας διοτι διαφορετικα εμμεσα παραπεμπει και σε βινιετα (πληρωνω ενα τελος για να μπορω να κυκλοφορω στο οδικο δικτυο με το ΙΧ).

Εφοσον ξεκαθαριστει αυτο και γινουμε χωρα που θα λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη, τοτε προσωπικα θα προτιμουσα διοδια στους μεγαλους αυτοκινητοδρομους, με χρεωση ανα χλμ και να σταματαω μονο 2 φορες σε σταθμους διοδιων, μια οταν μπαινω και μια οταν βγαινω. ΤΕΛΟΣ.

Διαφορετικα γιατι πχ και στο Μετρο δεν σταματαει το τρενο καθε Χ στασεις να χτυπαμε νεο εισιτήριο (να εισπράττεται δλδ καθε τρεις και λιγο το κομιστρο κομματιασμενο και να εχουμε σταματα ξεκινα και καθυστερησεις) αλλα χτυπαμε μονο μπαινοντας και βγαινοντας (με τις νεες μπαρες - επιτελους θα γινουμε πολιτισμενος κοσμος)?

Για το επαρχιακο δικτυο το κρατος ας σοβαρευτει, ας συμμαζεψει τα οικονομικα του, ας οριστει τις προτεραιοτητες του και μετα θα μπορει να το συντηρησει και αναβαθμισει ανετα.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Nov 19, 2017 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχικά είπα ότι η βινιέτα είναι μόνο για τους ξένους .Οχι για τους Ελληνες .

Θα ήταν μια ιδέα να καλύψει την κρατική συμμετοχή στους αυτοκινητόδρομους και την μείωση των διοδίων .

Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αλλάξουν και να αυξομειωθούν .

Οχι λιγότερο από 100 € , όχι περισσότερο από 500 € .

Για το μετρό βεβαίως και σταματάει ουσιαστικά με το σύστημα των ζωνών που ισχύουν σε όλα τα ΜΜΜ της Ευρώπης . Θα ισχύσουν και εδώ με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια .
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Nov 21, 2017 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

Στόν απόηχο τών καταστρεπτικών πλημμυρών στήν Μάνδρα, άς θυμηθούμε γιά ποιό λόγο ματαιώθηκε η κατασκευή τού αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας - Θηβών.

http://asopichos.gr/δεν-γίνεται-ο-οδικός-άξονας-ελευσίνα-θ/
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Wed Nov 22, 2017 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Τραγικό κράτος υπουργείο δανειστές .. ειδικά για την Ιονία οδό ως εταιρία έπρεπε να της είχαν πιει το αίμα σε πρόστιμα με τις παρανομίες της
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 10:43 am    Post subject: Reply with quote

Κάποιες φωτογραφίες από τον Α/Κ Αγίου Ηλία

https://iaitoloakarnania.gr/2017/10/paraionia-odos-o-simantikos-komvos-tis-ionias-odou-ke-oi-dinatotites/
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Δύο μήνες έτοιμος ο Α/Κ Αγίου Ηλία και δεν δίνεται στην κυκλοφορία...Εγκαίνια πάλι μυρίζουν;;;;

20 χρόνια τώρα οι "υπεύθυνοι" (Περιφέρεια, ΥΠΟΜΕΔΙ, τοπικοί μεγαλουπουργοί) προσπαθούσαν να μας πείσουν πως η σύνδεση από την παλιά ε.ο από την Κλεισούρα είναι μια χαρά κ.λπ και δεν χρειάζεται κάθετη σύνδεση και δυστυχώς αρκετοί εδώ στο φόρουμ "βγάζουν" σπυράκια με το θέμα της χάραξης της παράκαμψης του Αγρινίου....Και συχνά όταν συζητείται κάτι πάνω σε αυτό, είναι έως και προσβλητικοί, αγενείς κ.λπ

Τώρα, μετά τις καταστροφές από τις βροχές, για 20 περίπου μέρες περίπου (πολύ αμφιβάλω...) η πρόσβαση για Μεσολόγγι-Πάτρα-Αθήνα θα γίνεται από την επαρχιακή οδό Καλυβίων- Αγγελοκάστρου ή κάνοντας τον κύκλο από Κουβαρά...

Τώρα οι κακεντρεχείς θα μιλήσουν για ανάξιους πολιτικούς ανάλογους του επιπέδου του νομού και της πόλης, δεν θα έχουν άδικο επί της ουσίας, αλλά θα είναι και ένας εύκολος τρόπος να καλύψουν τα λεγόμενά του παρελθόντος...Όπου το βασικό μότο εδώ μέσα από τους περισσότερους ήταν και είναι: η παράκαμψη Αγρινίου έχει μια χαρά χάραξη, δεν χρειάζεται κάθετη σύνδεση το Αγρίνιο, μια χαρά είναι αυτές που έχει και ας είναι και από τις 2 πλευρές 20+20 ματωμένα χιλιόμετρα...

Είμαι αρκετά θυμωμένος, ας μην γράψω άλλα!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Dec 07, 2017 2:29 am    Post subject: Reply with quote

Κανενας νοημων ανθρωπος δεν υποστηριζει οτι η συνδεση του Αγρινιου ειναι 'μια χαρα'. Μιλαμε για απαραδεκτο δρομο διαλυμενο και κακοσυντηρημενο, οπως αλλωστε ολο το οδικο δικτυο της Αιτωλοακαρνανιας ( μην ξεχναμε και το Αμφιλοχια-Ακτιο). Αλλα θα ομολογησω οτι ειμαι ενας απο αυτους που βγαζουν σπυρακια οταν ακουν ή διαβαζουν ουτοπικες προτασεις που μονο αποσκοπουν στην κοροιδια και στα ψηφαλακια. Κι εγω θα ηθελα απο Αντιρριο μεχρι Ιτεα να ηταν ταχειας κυκλοφοριας αλλα κατανοω οτι δεν προκειται να γινει ουτε σε 50 χρονια και θα αρκεστω αν γινει μια κατα τοπους συντηρηση αμεσα.

Στο δια ταυτα, η μονη ρεαλιστικη προταση ειναι αμεσα η βαρια συντηρηση απο Χαλικι μεχρι Κουβαρα και εξοικονομωντας πορους η περιφερεια να γινουν βελτιωσεις οπως πχ διαπλατυνση σε 2+2 και μεταλλικο στηθαιο στη μεση, και παρακαμψεις οικισμων και σηματοδοτουμενους η κυκλικους κομβους. Με τη σωστη διεκδικηση ισως σε 2-3 χρονια να υπαρχει αυτη η ικανοποιητικη συνδεση.

Καταλαβαινω απολυτα την αγανακτηση σου και ειναι λογικοτατη, η ευθυνη ειναι ολων μας ομως, και των πολιτικων και των πολιτων που πιστευουμε οτι μας σερβιρουν και τους (ξανα)ψηφιζουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Dec 07, 2017 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

Θάνο κατ΄αρχάς οι διαφωνίες είναι σεβαστές απολύτως!

Όμως πιστεύω η σύγκριση αφορά ανόμοια πράγματα: το Ναύπακτος-Λαμία είναι 160-170 χμ και η σύνδεση του Αγρινίου είναι 8 χμ μέχρι τον Πλάτανο Καλυβίων, με την παλιά πρόταση του ΤΕΕ (2009), ή 11-12 χμ με την πρόταση που επιδιώκει τώρα ο δήμος Αγρινίου....
Για μια χώρα που σέβεται κάθε περιοχή και αντιμετωπίζει ισότιμα όλους τους φορολογούμενους πολίτες δεν νομίζω πως είναι πρόβλημα να κάνει το αυτονόητο δίνοντας 25-45 εκατομμύρια αναλόγως πρότασης και χαρακτηριστικών της σύνδεσης...Ειδικά αν μιλάμε για την εξυπηρέτηση 80.000-100.000 ανθρώπων!

Θυμίζω πως το τελικό κόστος για την Ιόνια είναι κοντά στο 1,7 δις και ο πληθυσμός ης ΒΔ Ελλάδας (Αιτ/νία, Λευκάδα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία, Άρτα, Κέρκυρα, Ιωάννινα) είναι περίπου 750.000!

Η αναβάθμιση της παλιάς ε.ο Κουβαράς-Αγρίνιο (20 χμ) και Χαλίκι-Αγρίνιο (Νέο Νοσοκομείο 16 χμ) με τα χαρακτηριστικά που ανέφερες, πόσο πιστεύεις θα κοστίσει; Λιγότερο από 70; Δηλαδή 2 εκατομμύρια/χμ;

Υ.Γ: Πολύ φοβάμαι πως με την Κλεισούρα τα πράγματα δεν θα είναι τόσο απλά... Μιλάμε για φαράγγι και δρόμο πάνω σε επίχωμα...
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Dec 07, 2017 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ πιστεύω οτι δεν χρειάζεται κάθετος δρόμος σύνδεσης στην Ιονία και γι αυτό δεν έγινε.Ή στο βορά (προς Ιωάννινα) θα πάει κάποιος, ή προς το νότο(Αντίρριο).Αρα είναι λιγότερα τα χιλιόμετρα από Αγρίνιο μέχρι Κουβαρά ή Χαλίκι, παρά ένας κάθετος δρόμος+την Ιονια οδό.Χώρια που δεν θα τέλειωναν ποτέ με τις απαλλοτριώσεις.Μόνο την τοπική κυκλοφορία εξυπηρετεί πλέον.Αφήστε που ελάχιστοι θα τον προτιμούσαν αφού θα έπρεπε να πληρώσουν επιπλέον διόδια.Αναβάθμιση της Ε.Ο.λοιπόν που θα εξυπηρετεί και περισσότερες κατοικημένες περιοχές..
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Fri Dec 08, 2017 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Για να μην παρεξηγηθώ μιλάω πάντα απο πλευράς βιωσιμότητας ενός έργου. Εδω βλέπουμε οτι δεν μπορεί το κράτος να τελειώσει την Αμβρακία και ακόμα χειρότερα δεν έχει παραδώσει το Ξυνιάδα-Τρίκαλα (αν είναι δυνατόν). Έστω και 12 χιλιόμετρα αν είναι, με τις απαλλοτριώσεις και την δημοπράτηση πριν το 2030 δεν το βλέπω να τελειώνει. Εδω τις καλές εποχές το Σχηματάρι-Χαλκίδα έκανε 5 χρόνια να ολοκληρωθεί.
Επιπροσθέτως, αναβαθμίζοντας την Ε.Ο. εξυπηρετείς και βελτιώνεις την ζωή όλων των κατοίκων επι του δρόμου που οπως σωστα αναφερθηκες ειναι αιματοβαμμένος. Οπότε κοιτώντας και το γενικό καλό της περιοχής προσωπικά πιστεύω οτι η αναβάθμιση είναι μονόδρομος.

Κι εδω στην Ναύπακτο μην νομιζεις οτι τα πράγματα είναι καλύτερα, το οδικο δίκτυο ειναι τραγικο.
Όλα τα δεινά αυτής της περιοχής ξεκινάνε απο το επίπεδο περιφέρειας και ξεκινόυν το 2010 με την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Εγω την λεω περιφέρεια Πάτρας. Και ο νοών νοείτο.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Fri Dec 08, 2017 1:10 am    Post subject: Συμφωνώ απόλυτα Reply with quote

Τι δουλειά έχουμε εμείς με την περιφέρεια Πάτρας ; έτσι και αλλιώς μαϊμού περιφέρεια είναι ..

στο χωριό μου στην ορεινή Ναυπακτία ένα κομμάτι χωματόδρομου Ελευθεριανη Πόδος Αμπελακιωτισα έχει δωθεί 10 φορές σε εργολάβο και ακόμα μόνο για μεγάλα 4Χ4 είναι το χειμώνα αν είναι ανοιχτό ..

η περιφέρεια Πάτρας Αχαΐας ΠΑΣΟΚ ( μόνο εκλέγει λόγο Παπανδρέου ) δεν έχει καμία σχέση με την απέναντι πλευρά διότι εκεί δεν εκλεγετε ..

η κατάργηση της θα ήταν η λογικότερη επιλογή .. η Πάτρα στην Πελοπόννησο εμείς στην στερεά Ελλάδα .. δείτε το Καρπενήσι σήμερα και δείτε και εμας .. εμείς στην δεκαετία του 1960 αυτοί στο 2010 .. τα ίδια βουνά μοιραζόμαστε ..
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Fri Dec 08, 2017 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

@ Danos, πολύ σωστά τό θέτεις, αλλά βλέπεις πώς τά ΜΜΕ γελιοποίησαν τήν αντίστοιχη πρόταση τού βουλευτή Ηλείας Τζαβάρα, λέγοντας τό φαινόμενο. ..Καταλονίας !!!!!.
Μία η λύση , Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος μέ τήν Αιτωλοακαρνανία, Περιφέρεια Πελοποννήσου μέ Αχαΐα καί Ηλεία. Θά τολμούσα νά πώ καί η περιφέρεια Ιονίων νήσων είναι κάπως τεχνητή, τό πιό σωστό Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά στήν Πελοπόννησο, Λευκάδα Στερεά, Κέρκυρα Ήπειρος
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Dec 08, 2017 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

Συγνώμη αλλά η περιφέρεια Ιονίων νήσων θα γίνει τεχνητή αν πάνε τα νησιά σε Πελοπόννησο και σε Ηπειρο. Δε μας δένει κανένας δεσμός με αυτά τα γεωγραφικά διαμερίσματα.
Εκεί που υπάρχει θέμα και συμφωνώ, είναι η δυσλειτουργεία της ΠΙΝ.
Δηλαδή είναι δύσκολο ο Ζακυνθινός να έρθει στην Κέρκυρα που είναι η έδρα της ΠΙΝ για να πάρει κάποιο υπηρεσιακό χαρτί που πιθανώς θα χρειάζετε.
Αλλά γι αυτό υπάρχουν λύσεις που μπορούν να αντιμετωπιστούν, με συνδέσεις ακτοπλο'ι'κές και οδικές. Αεροπορικές ήδη υπάρχουν απλά πρέπει να γίνουν πιο πυκνές.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Dec 08, 2017 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

@bill77 ας το ξαναπω για να σε στεναχωρησω αλλη μια φορα και ας ειναι η αληθεια: ο λαος του Αγρινιου οπως εστρωσε ας κοιμηθει.
Τα σχεδια της χαραξης της Ιονιας ειναι γνωστα απο τον καιρο του Νωε. Κοντινοτερη στο Αγρινιο χαραξη και γκρινιαζαν οι Αγρινιωτες γιατι θα τους ετρωγε τα καλα φιλετα χωραφια στον καμπο και θα ηθελαν μεγαλες αποζημιωσεις για απαλλοτριώσεις.

Επιλεχθηκε η μακρυτερη δυνατη χαραξη στο δυτικο ακρο του καμπου για να μην υπαρχει καμια γκρινια για τις περιουσιες. Αλλα εκει που επρεπε να εμφανιστει ο "λαος" του Αγρινιου μεσω των τοπικων εκλεκτορων και παραγοντων του για τη συνδεση της πολης με τον νεο οδικο αξονα, εξαφανιστηκαν ολοι και κοιμηθηκαν τον υπνο του δικαιου.

Τι περιμεναν δλδ οτι το κρατος θα επαιρνε μονο του την πρωτοβουλια να συνδεσει το Αγρινιο με την Ιονια??? Γιατι του το χρωσταγε??
Τι ειναι το Αγρινιο και το καθε Αγρινιο, η ιερη πολη της Ελλαδας?? Τις ιδιες κοτσανες πιστευε και η Πατρα και πιεζε δεκαετιες να ειναι το κυριο εμπορευματικο λιμανι της δυτικης Ελλαδας εις βαρος της Ηγουμενιτσας αλλα επαναπαυθηκαν χωρις να το αναβαθμιζουν σε υποδομες, συνδεση και παροχες (εκει που επρεπε να πιεσουν για το νεο λιμανι).

Και τελικα ολοκληρωθηκε η Εγνατια και το λιμανι της Ηγουμενιτσας πρωτα (και ας ειχε η Πατρα και η Αχαια περισσοτερους και διασημοτερους πολιτικους απο την Ηπειρο και τη Θεσπρωτια) και ο κυριος ογκος φορτηγων κατεβαινει πλεον Ηγουμενιτσα και η Πατρα τα τελευταια χρονια ειναι σε μαρασμο οσον αφορα τις οδικες μεταφορες προς Ιταλια και Κεντρικη Ευρωπη. Ας ειναι καλα ακομα η Πελοπόννησος και η Κρητη που τα φορτηγα με τα οπωροκηπευτικα τους πηγαινουν ακομα Πατρα.
Εχω φαει στη μαπα το συγκεκριμενο κομματι οδηγικα και θαλάσσια για πολλα χρονια και πιστεψε με οσοι ταλαιπωρουνται και γκρινιαζουν σημερα στις περιοχες αυτες ειναι κατα κυριο λογο, λογω δικων τους λαθων και παραλειψεων.

Στη ζωη διεκδικεις και κερδιζεις, τιποτα δεν σου χαριζεται.
Η ολιγωρία και η "βλακεια" του κοσμου πληρωνονται τωρα που με τις βροχοπτωσεις ο ενας παμπαλαιος δρομος στην Κλεισουρα εγινε νεροτσουληθρα.

Οι Αρτινοι δλδ παρολο που ο δρομος περασε σχεδον εξω απο την πολη, με μια μονο εξοδο, γιατι δεν επαναπαυθηκαν αλλα γκρινιαζαν συνεχως για το υψος των διοδιων στο σταθμο της Αρτας και τελικα "πετυχαν" χαμηλη χρεωση?

Ομοιως "κοιμηθηκαν" και δεν ηταν απο πανω να πιεζουν οι ομορες περιοχες και χωρια στην εξοδο Μενιδιου που δεν φτιαχτηκε κομβος στην κατευθυνση προς Αντιριο και τωρα για να πας Μενιδι κατεβαινοντας πρεπει να μπεις απο την Αρτα και να κατεβεις τον παλιο και ολοι γκρινιαζουν και καταριουνται.

Ολα ειναι επιλογες και ποσο κοντα εισαι στα πραγματα που σε αφορουν ως τοπικη κοινωνια. Ας μην εχουμε αυταπατες οτι θα μας σκεφτει το αορατο χερι του Ανταμ Σμιθ να φερει τον αυτοκινητοδρομο κοντα στην πολη μας, ή να κανει κομβο κοντα στο χωριο μας. Αν δεν διεκδικησεις σε αυτη τη ζωη δεν θα σου δοθει τιποτα απο μονο του.

Φιλικα παντα.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 375, 376, 377 ... 418, 419, 420  Next
Page 376 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr