stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 374, 375, 376  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Fri Sep 29, 2017 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Άν, τό τονίζω, άν είναι ειλικρινής ο Γενικός γραμματέας ΥΠΟΜΕΔΙ, τότε η Δυτική παράκαμψη Αμφιλοχίας, επιτέλους, είναι σέ καλή ρότα

http://www.agrinioculture.gr/2017/09/29/anakinosis-ergon-gia-tin-etoloakarnania-apo-ton-g-g-tou-ip-ipodomon-g-dede/
Back to top
View user's profile Send private message
malakudi
New Member
New Member


Joined: 12 Mar 2017
Posts: 14

PostPosted: Mon Oct 02, 2017 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή κάνω συχνά το Θεσσαλονίκη - Πάτρα, σκέφτομαι να εγκαταστήσω το fast pass της Νέας Οδού. Όμως απ' ότι βλέπω αυτό δε συνεργάζεται με τα μηχανήματα των άλλων εταιριών και αν έχω καταλάβει καλά, στην Αθηνών - Θεσσαλονίκης πρέπει να έχεις δύο μηχανάκια για να περνάς όλα τα διόδια. Γιατί γίνεται αυτό; Επίσης ,τα διόδια της Εγνατίας που τώρα δεν έχουν τέτοιο σύστημα, ξέρουμε σε ποιο από τα δύο συστήματα θα ενταχθούν;

Δε θα πρέπει το κράτος να τους υποχρεώσει να γίνουν όλοι συμβατοί μεταξύ τους; Υπάρχει κάποια τέτοια προοπτική;
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 118
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 02, 2017 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

Η σύντομη απάντηση είναι ότι η διαλειτουργικότητα σήμερα αφορά συμμετοχές του Άκτωρα σε κοινοπραξίες. Δεν είναι κλειστό για τους άλλους, αλλά η ΤΕΡΝΑ δε θέλει να πληρώνει προμήθειες στους υπόλοιπους. Περισσότερα εδώ - μπορεί να είναι παλιό, αλλά νομίζω ισχύει ακόμη.

http://www.kathimerini.gr/796794/article/epikairothta/ellada/o-a8eatos-polemos-twn-diodiwn

Η Εγνατία θα μπει όταν παραχωρηθεί και θα στοιχημάτιζα ανάλογα με τον ανάδοχο. Όμως όλες αυτές οι λύσεις θα έπρεπε να έχουν ήδη αντικατασταθεί με πιο σύγχρονα συστήματα - νομίζω πάντως πως κάπου πήρε το μάτι μου ότι θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Πάντως πρόσεχε και την εξής παγίδα - ακόμη κι εκεί που υπάρχει διαλειτουργικότητα, για να πάρεις την έκπτωση πρέπει να έχεις το συγκεκριμένο μηχάνημα - και δεν είναι της πλάκας. Στη γέφυρα πχ, από την πρώτη διέλευση κερδίζεις 20% περίπου. Οπότε στην περίπτωσή σου, ίσως χρειάζεται να πάρεις περισσότερα από ένα. Επ' ευκαιρία, δε συμφέρει καλύτερα Εγνατία, Ιόνια και Γέφυρα;
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 118
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 04, 2017 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

Η Ιόνια Οδός έβγαλε βίντεο https://youtu.be/YWMJlWJKYes .
Επειδή επιτέλους την οδήγησα, είναι όντως εξαιρετικός δρόμος συνολικά και για μένα πιο καλοφτιαγμένος από την Ολυμπία.

Μικροπαρατηρήσεις πάντως έχω:
- ο κόμβος με την Εγνατία. Θα δυσκολευτώ να ξεκολλήσω από αυτό, μου φαίνεται εντελώς παράλογος
- το ΣΚ ήταν κλειστοί οι κόμβοι στη Γαβρολίμνη και στον Άγιο Ηλία, δεν ξέρω αν έχουν παραδοθεί γενικότερα.
- στα σημεία όπου εκκρεμούν οι ΣΕΑ και οι κόμβοι, τα σήματα θα μπορούσαν να είναι μέσα πιο μέσα στη ΛΕΑ, ώστε να μη στενεύει ο δρόμος.
- μία δύο συνδέσεις τμημάτων είναι λίγο πρόχειρες (σίγουρα πριν στην προσωρινή έξοδο στη Σκλίβανη που τώρα έχει κλείσει και νομίζω το άλλο σημείο είναι στο Κομπότι)
- αυτά τα όρια ταχύτητας, που είναι μονίμως στα 100 χαω, είναι λίγο αχώνευτα. Ελπίζω να οφείλεται σε έλλειψη αντιολησθητικού τάπητα και να αλλάξει στο εγγύς μέλλον, αλλιώς το 1:40 Ρίο-Εγνατία που διαφημίζει η Ιόνια, δε βγαίνει με τίποτε. (και για να μην υπάρχει αμφισβήτηση το λέει ακριβώς εδώ).

@pettakos - ευχαριστώ, διόρθωσα και εγώ τα links


Last edited by SP73 on Sat Oct 07, 2017 11:53 am; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 654

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 10:39 am    Post subject: Reply with quote

SP73 wrote:

Μικροπαρατηρήσεις πάντως έχω:
- ο κόμβος με την Εγνατία. Θα δυσκολευτώ να ξεκολλήσω από αυτό, μου φαίνεται εντελώς παράλογος


Σήμερα φαίνεται παράλογος αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι καθώς έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει την επέκταση της Ιονίας προς Κακαβιά.


Πηγή
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 638
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Όντως γιατί στην Ιόνια έχει 100 όριο ταχύτητας την ώρα που στην Εγνατία που έχει την ίδια ακριβώς διατομή είναι 130;
Back to top
View user's profile Send private message
marios1970
Visitor
Visitor


Joined: 16 Oct 2010
Posts: 2
Location: Piraeus, Hellas

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Επισεις απο την παραδοση αυτου του τμηματος (παρακαμψη Αγρινου) εχει μονιμως οριο 90 και εργα σε εκτελεση τα οποια φυσικα δεν υπαρχουν πουθενα και η τροχαια παραμονευει...
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 118
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

@ariskop - ξέρω την τελική μορφή και για μένα το θέμα μεγεθύνεται από το γεγονός ότι κάποτε θα έρθει η προέκταση της Ιόνιας. Η κριτική μου είναι ότι αντί να κάνουμε έναν πλήρως κατευθυντήριο κόμβο τύπου Α1-Α6 (Μεταμόρφωσης με Αττική Οδό), ή Αεροδρομίου, ή έστω τετράφυλλο, κάνουμε δύο τρομπέτες. Στο μέλλον ο οδηγός, που θα έρχεται από τη Θεσσαλονίκη για την Κακκαβιά, θα κάνει 270 μοίρες για να μπει στο συνδετήριο προς νότο και μετά άλλες 270 μοίρες για να μπει στην Ιόνια προς Κακκαβιά. Απαλλοτριώσεις πρέπει να είναι περισσότερες, κόστος δε βλέπω να μειώνεται, οδηγικά είναι δυσάρεστο. Εξακολουθώ να μη βλέπω το λόγο και ειλικρινά με ενδιαφέρει.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 169
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Πιθανώς η χωροταξία να μην επιτρέπει κόμβο ανάλογο της ΝΕΟΑΛ και Α.Ο. που για μένα είναι ο πρότυπος κόμβος διασταύρωσης Α/Δ.

Ariskop μήπως γνωρίζεις που μπορώ να βρω σχεδιάγραμμα του
Α/Κ Ρίου? Με έχει εντυπωσιάσει η πολυπλοκότητα και οι κατευθύνσεις που θα εξυπηρετεί.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 450
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 7:23 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή ξέρω αρκετά καλά το σημείο του κόμβου Ιόνιας - Εγνατίας πιστεύω πως οι δύο τρομπέτες επιλέχθηκαν λόγω των ελάχιστων απαλλοτριώσεων που απαιτούνταν.Διαφορετικά ,αν έκαναν π.χ. τετράφυλλο,αυτός θα εκτείνονταν μέχρι την προέκταση του οικισμού της Κοσμηράς και σε ιδιωτικές εκτάσεις ενώ τώρα κινήθηκε σε δημοτικές εκτάσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της.Λόγοι κόστους λοιπόν και τίποτε περισσότερο...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 654

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι ξεκάθαρα θέμα χώρου και κόστους. Το σημείο που τέμνεται η Εγνατία με την Ιονία είναι ιδιαίτερα στενό με πολλά υψώματα σε κοντινή απόσταση.
Θεωρώ ότι η λύση που εχει δοθεί με τον συνδετήριο είναι η βέλτιστη.


Με την ευακιρία ας κάνουμε και μια αναδρομή στο λήμμα για τους ανισόπεδους κόμβους στη [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_(road)#Cloverleaf_interchange]wikipedia[/url], το οποίο είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό για τους διαθέσιμους τύπους ανισόπεδων κόμβων σε συμβολή αυτοκινητόδρομων που εξυπηρετούν ανισοπεδα και τις 8 κατευθύνσεις.

Η πιο απλή λύση είναι το γνωστό 4φυλλο τριφύλλι (cloverleaf) το οποίο κατασκευαστικά έχει το μικρότερο κόστος καθώς είναι 2 επιπέδων αλλά έχει 2 μεγάλα μειονεκτήματα:
- Οι ράμπες εισόδου και εξόδου είναι πολύ κοντά μεταξύ τους με αποτέλεσμα η λωρίδα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης αν είναι στην πραγματικότητα η ίδια. Αυτό μειώνει πάρα πολύ την χωρητικότητα του κόμβου και αυξάνει την επικινδυνότητα αν έχει μεγάλη κυκλοφορία ο κόμβος.
- Για να μειωθεί αυτό το μειονέκτημα κάνουν τα "φύλλα" του κόμβου πολύ μεγάλα αλλά αυτό αυξάνει πολύ τις απαιτήσεις σε διαθέσιμο χώρο.
Τέτοιους κόμβους συναντάμε πολύ συχνά σε οδικά δίκτυα του εξωτερικού όταν αυτοκινητόδρομοι συναντιούνται στη μέση του πουθενά.

Στην Ελλάδα έχουμε μόνο 1 τέτοιο κόμβο σε αυτοκινητοδρομο στην [url=https://www.google.gr/maps/@40.3492592,21.8053429,1288m/data=!3m1!1e3]συμβολή της Εγνατίας (Α2) και του Α27 (Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη)[/url], ο οποίος είναι στριμωγμένος, και όσο και αν φαίνεται απίστευτο άλλον 1 στην [url=https://www.google.gr/maps/@40.987849,23.9749881,9354m/data=!3m1!1e3]συμβολή της επαρχιακής οδού Αμφίπολης - Δράμας με την επαρχιακή οδό Καβάλας - Σερρών [/url]
Κανένας άλλος κόμβος που μοιάζει με τριφύλλι στην Ελλάδα δεν εξυπηρετεί ανισόπεδα και τις 8 κατευθύνσεις.

Η επόμενη μορφή ανισόπεδου κόμβου εξυπηρέτησης και των 8 κατευθύνσεων είναι ο stack interchange, ο οποίος κυκλοφοριακά εξυπηρετεί τους μεγαλύτερους όγκους, απαιτεί πολύ μικρότερο χώρο αλλά έχει τεράστιο κόστος γιατί είναι 4 επιπέδων.
Μοναδικός τέτοιος κόμβος στην Ελλάδα είναι η [url=https://www.google.gr/maps/@38.0621837,23.7477819,580m/data=!3m1!1e3]συμβολή της Αττικής Οδού με την Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας (Α1)[/url].
Τέτοια κατασκευή στην συμβολή Εγνατίας - Ιονίας δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί ούτε τις παλιές "καλές" εποχές ΠΑΣΟΚ.

Τέλος υπάρχουν οι διάφορες μίξεις των 2 παραπάνω στους οποίους είτε οι βασικές κατευθύνσεις τέμνονται κάθετα (cloverstack) είτε όχι (hybrid)
Τέτοιοι είναι:
- [url=https://www.google.gr/maps/@40.6955348,22.9473332,869m/data=!3m1!1e3]Η συμβολή Εγνατίας με την περιφεριακή Θεσσαλονίκης στην Ευκαρπία[/url]
- [url=https://www.google.gr/maps/@40.7381419,23.0113514,1167m/data=!3m1!1e3]Η συμβολή Εγνατίας με το Α25 Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας[/url]
- [url=https://www.google.gr/maps/@40.9503037,26.2261453,940m/data=!3m1!1e3]Η συμβολή της Εγνατίας με το κάθετο Αρδάνιο -Ορμένιο
[/url]


Νομίζω ότι δεν μου ξεφεύγει κάποιος άλλο κόμβος είτε αυτοκινητόδρομων είτε εθνικών οδών που εξυπηρετεί και τις 8 κατευθύνσεις ανισόπεδα.


Last edited by ariskop on Thu Oct 12, 2017 3:42 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 40

PostPosted: Fri Oct 06, 2017 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Το σωστό https://www.youtube.com/watch?v=YWMJlWJKYes
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 654

PostPosted: Sat Oct 07, 2017 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

Ταξίδι μετά από αρκετό καιρό στην Ολυμπία Οδό.

Τα έργα στο Δερβένι έχουν σχεδόν ολοκληρωθει, έχει γίνει ακόμα και η διαγράμμιση. Η κυκλοφορία γινόταν από μια λωρίδα αλλά είναι θέμα ημερών η παράδοση πλήρους διατομής.
Στο Ψαθοπυργο επίσης έχουν παραδοθεί και τα 2 ρεύματα κυκλοφορίας κανονικά ενώ και τα έργα στα κτίρια του ΣΕΑ έχουν προχωρήσει.

Μοναδικο σημείο με τα ρεύματα κυκλοφοριασ Χωρισμένα με κορόνες είναι αυτή τη στιγμή στον Α/Κ Ριου αλλά και εκεί τα έργα είναι πολύ προχωρημένα.

Αυτό που παρατήρησα μετά την Κόρινθο και μου χτύπησε άσχημα στο μάτι ήταν ότι στις πινακίδες επιβεβαίωσης κατεύθυνσης που υπάρχουν μετά από κάθε κόμβο και αναφέρει τους σημαντικούς προορισμούς εκτός από την Πάτρα και τον Πύργο (απολύτως λογικό) υπήρχε και το Ρίο με το νούμερο των km να είναι πολύ κοντά σε αυτό της Πάτρας (π.χ 78 72 τυχαία νούμερα)
Ελαφρώς ακατανόητο καθώς αν ήθελαν υποχρεωτικά 3ο προορισμό θα μπορούσαν να βάλουν το Αίγιο που και μεγαλύτερη πόλη είναι και έχει μια συμπαθητική χιλιομετρική απόσταση από την Πάτρα.

Για παράδειγμα στην Ιονία σε αντίστοιχες πινακίδες εκτός από τα Ιωάννινα και την Πάτρα (ανάλογα την κατεύθυνση) συναντάς διαδοχικά το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία και την Αρτα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 567

PostPosted: Sun Oct 08, 2017 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Στο παρακάτω link του Dropbox, σημερινές φωτό 8/10/2017 από το έργο μετατόπισης της Λ. Ποσειδώνος προς την θάλασσα στους δήμους Μοσχάτου-Ταύρου και Καλλιθέας.

https://www.dropbox.com/sh/mx3czrx6jaruiu9/AABjh-Y545giwTHn16vXyYFna?dl=0
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 410
Location: Λακωνία

PostPosted: Sun Oct 08, 2017 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες Engineer.
Θα μπορούσες να εξηγήσεις τι ακριβώς βλέπουμε στις δύο ακόλουθες φωτογραφίες;

Εικόνα 1
Εικόνα 2

Στην πρώτη φαίνεται σαν να είναι κράσπεδο πεζοδρομίου, αλλά σε τέτοιο βάθος;
Στη δεύτερη σαν να πρόκειται για αρχαία.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 567

PostPosted: Sun Oct 08, 2017 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ενα σημειο ακριβως στο υψος του Σ. Νιαρχος αλλα απο την αλλη πλευρα της Λεωφορου εχουν γινει καποιες διευρενητικες τομες. Στην αρχη και απο μακρυα οπως τα ειδα μου φανηκαν για αρχαια αλλα ευτυχως δεν ειναι. Και δεν ειναι γιατι η σταθμη τους ειναι πολυ ψυλοτερα απο την σταθμη των αρχαιων που ειχαν βρεθει κατα τις εργασιες στο κεντρο πολιτισμου. Προκειται μαλλον για κρασπεδα και πεζοδρομια που επιχωθηκαν εκει γυρω στην δεκαετια του 70 για να γινει η λεωφορος απο την οδο που εβγαινε στην παραλια.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 228

PostPosted: Sun Oct 08, 2017 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:

Αυτό που παρατήρησα μετά την Κόρινθο και μου χτύπησε άσχημα στο μάτι ήταν ότι στις πινακίδες επιβεβαίωσης κατεύθυνσης που υπάρχουν μετά από κάθε κόμβο και αναφέρει τους σημαντικούς προορισμούς εκτός από την Πάτρα και τον Πύργο (απολύτως λογικό) υπήρχε και το Ρίο με το νούμερο των km να είναι πολύ κοντά σε αυτό της Πάτρας (π.χ 78 72 τυχαία νούμερα)
Ελαφρώς ακατανόητο καθώς αν ήθελαν υποχρεωτικά 3ο προορισμό θα μπορούσαν να βάλουν το Αίγιο που και μεγαλύτερη πόλη είναι και έχει μια συμπαθητική χιλιομετρική απόσταση από την Πάτρα.

Για παράδειγμα στην Ιονία σε αντίστοιχες πινακίδες εκτός από τα Ιωάννινα και την Πάτρα (ανάλογα την κατεύθυνση) συναντάς διαδοχικά το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία και την Αρτα.


Μηπως το εκαναν γιατι στο Ριο ειναι ο υπερκομβος συνδεσης με Γεφυρα και Ιονια ενω στο Αιγιο δεν ειναι τιποτα? Αρα πρακτικα σου λενε ποσο απομενει μεχρι την μεταβαση σου στην Ιονια?

Καλα και η Ιονια εχει αρκετα ακυρα πχ περνώντας την Αμφιλοχια και κατηφοριζοντας για Κουβαρα, στον κομβο της Αμβρακιας απο οσο θυμαμαι δεν αναφερει ουτε Λευκαδα ουτε φυσικα Πρεβεζα (δεν παιρνω ορκο για Ακτιο) το οποιο θεωρω τραγικο καθως ο τερματικος της Αμβρακιας ειναι το Ακτιο, η Πρεβεζα και η Λευκαδα.

Γενικα οπως εχω προπει θεωρω οτι η σημανση στους αυτοκινητοδρομους θα επρεπε να δειχνει τις επομενες 1-2 μεγαλες πολεις και στην κορυφη ως 3η επιλoγη τον τερματικο του δρομου. Αρα μετα την Κορινθο θα επρεπε να λεει Κιατο, Ξυλοκαστρο, Πατρα. Αφου αφησεις πισω σου το Κιατο, θα επρεπε να λεει Ξυλοκαστρο, Αιγιο, Πατρα, μετα Αιγιο, Ριο, Πατρα κ.ο.κ.

Το να αναφερεις μικρα ανυπαρκτα χωριουδακια ή περιοχες δεν εξυπηρετει τον ταξιδιωτη και τουριστα να βρει το στοχο του ευκολα. Αυτα για τις μεγαλες χιλιομετρικες πινακιδες. Τωρα να σου λεει οτι σε 2 χλμ εχει κομβο με το Ζευγολατιο πρεπει να στο λεει. Αλλα δεν ειναι αναγκη να στο αναφερει χλμ πριν σε ταμπελες με μεγαλες πολεις ή αστικα κεντρα.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 118
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 09, 2017 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Εμένα αντίθετα μου έκανε εντύπωση ότι έλεγε Πρέβεζα στον κόμβος Αμβρακίας. Ομολογώ ότι κακώς παραξενεύτηκα, γιατί από εκεί θα έπρεπε κανείς να βγει.

Μια και μιλήσαμε για κόμβους, εμένα αυτό μου φάνηκε ενδιαφέρουσα και φτηνή λύση για μία σειρά από πηγμένους κόμβους, ειδικά στην Αθήνα. https://en.wikipedia.org/wiki/Diverging_diamond_interchange
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 450
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Oct 09, 2017 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Τέτοιος είναι ο κόμβος Ιωαννίνων, Εγνατίας με ΕΟ Ιωαννίνων-Αντιρίου.Αυτού του τύπου οι κόμβοι χρειάζονται και φανάρια,γι αυτό ήδη μελετήθηκε η αντικατάστασή του με δύο κυκλικούς κόμβους(εκεί που έχει τις κόκκινες τελείες στο σχεδιάγραμμα).
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 118
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 09, 2017 3:51 pm    Post subject: Reply with quote

Τάσο με συγχωρείς, αλλά δεν είναι τέτοιος. Στον κόμβο Εγνατίας υπάρχουν ουσιαστικά 3 χρόνοι - οι ευθείες της ΕΟ, οι στροφές από την ΕΟ και οι έξοδοι της Εγνατίας. Το πλεονέκτημα αυτού του μοντέλου με την προσωρινή ανάποδη ροή, είναι ότι τα φανάρια έχουν δύο χρόνους, άρα διασφαλίζεται μεγαλύτερη παροχή.

Πάντως για τον υπ' όψη κόμβο δεν έχω άποψη, όμως για τους κόμβους στην Αθήνα (Ποτάμι με Πέτρου Ράλλη, Ιερά Οδό, Λένορμαν και Δυρραχίου), μου φαίνεται πως τέτοιο σχήμα θα βοηθούσε.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 228

PostPosted: Tue Oct 10, 2017 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Το μεγαλυτερο προβλημα για εμενα ειναι η Καβαλας.
Εχει τη μεγαλυτερη ροη και ογκο οχηματων απο οποιοδηποτε αλλο καθετο κομβο του Κηφισου (με εξαιρεση την παραλιακη και την ΑΟ) και η εξοδος απο Καβαλας προς Πειραια που γινεται απο τα αριστερα (ακυρο η λωριδα επιταχυνσης να ειναι αριστερα) και η εισοδος απο ποταμι προς Καβαλας γινεται παλι απο αριστερα (ακυρο να κανεις τη λωριδα επιβραδυνσης αριστερα αφου υποχρεωνεις ολες τις λωριδες να πλακωθουν στα φρενα για αυτους που θυμουνται τελευταια στιγμη να στριψουν και ειναι οι εκ δεξιων αργοπορημενοι).

Τελειως ακυρη κατασκευη κομβου.

Πρεπει να βρεθει λυση καθως η κατασταση θα χειροτερευτει με τα χρονια. Αυτο και να λυθει το bottleneck στην Αχαρνων μπας και στρωσει καπως η κατασταση τις ωρες αιχμης.

Συν αυστηρη αστυνομευση στη ΛΕΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Wed Oct 11, 2017 7:58 am    Post subject: Reply with quote

Στον εσωτερικό περιφερειακό του Μονάχου Mittel Ring , όπου έχουμε 3+3 και 4+4 λωρίδες κυκλοφορίας και ανισόπεδες διαβάσεις που οδηγούν σε φανάρια , έχουν πάρει μια απόφαση η οποία έχει μειώσει το πρόβλημα .

Υπάρχει όριο ταχύτητας 60 χαω , το οποίο τηρείται , άντε να πας 65-67 από όλους γιατί οι κάμερες δεν αστειεύονται .

Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει στρωτή ροή χωρίς τα γκαζώματα και φρεναρίσματα που έχουμε εδώ που δημιουργούν μεγάλες ανασχέσεις .

Ισως θα μπορούσαμε να το δούμε και εδώ με ταχύτητες 60 μέχρι Αχαρνών και 70 μέχρι την Αττική Οδό , τουλάχιστον τις ώρες μεγάλης κυκλοφορίας , όπου μικροτρακαρίσματα μπλοκάρουν όλο τον δρόμο .
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 41
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Sat Oct 14, 2017 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

για καποιο λογο καθε φορα, ολο και κλεινει καποιο κομματι καθε τοσο. ωραια πραγματα.

http://www.sportsioannina.gr/index.php/epikairotita/55113-2017-10-14-08-01-46
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 450
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Oct 14, 2017 7:54 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως είχα γράψει παραπάνω είχα παρατηρήσει δύο καθιζησεις ,"βυθίσματα" στο οδοστρωμα στον κόμβο Αυγού και στην είσοδο του ΣΕΑ. Μπορεί να κλείνει για αυτό το λόγο...
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 228

PostPosted: Sat Oct 14, 2017 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Παραπλησιο προβλημα με αυτο που ειχε παρουσιαστει στην Αμφιλοχια???

Ή λογω της βιασυνης να παραδοσουν τον δρομο δεν ειχαν κατσει τα υλικα στα κομματια που γιναν επιχωματωσεις και τωρα που πατηθηκαν υποχωρησαν λιγο?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 374, 375, 376  Next
Page 375 of 376

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr