stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 370, 371, 372 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

SP73

θα περάσει πολύς καιρός μέχρι οι δορυφορικές φωτό να καταφέρουν να δείξουν κάτι στην μετατοπιση της παραλιακης λεωφόρου λογω της φύσης του έργου ενώ το ίδιο ισχύει και στην ακρη του εργου με την καθαιρεση και ανακατασκευη του κόμβου Π. Φαλήρου και τις δύο νέες εξόδους από Συγγρού προς Εθνάρχου Μακαρίου και αναστροφή Ποσειδώνος. Είναι φύση του έργου που είναι σχεδόν σημειακό για το δορυφόρο λόγω του μικρού μήκους σε αντίθεση με τους αυτοκινητοδρόμους που μια φωτό "πιάνει" αρκετά χιλιόμετρα μήκους της οδού. Παρεπιμπτώντως η φωτό που σήκωσες φαίνεται να έχει πολύ χαμηλή ανάλυση....

Για το Ε65, απλά απογοήτευση. Είναι που έχουν ξεκινήσει και τα έργα στο νότιο τμήμα ήδη απο τις αρχές του χρόνου και ο χρόνος μετράει αντίστροφα. Ή μήπως όχι?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

@ Engineer. . Χα χα γιά τόν Ε 65 ή Α3. Πέρασε τό Πάσχα,,πέρασε ο Αύγουστος καί τά 90 χλμ ακόμα ..
Έργα στό κομμάτι Λαμία-Ξυνιάδα.. Μιά επίσκεψη στό επίσημο site τής Ευρωπαϊκής Ένωσης στά projects,καί δέν θά τό βρείτε ..
Γενικά ήταν ένα έργο πού δημοπρατήθηκε σέ άλλες εποχές.
Σκεπτόμουν άμα λειτουργούσε τό νότιο τμήμα, θά ήταν μιά πολύ καλή εναλλακτική διαδρομή γιά Αθήνα-Θεσσαλονίκη, δεδομένου πώς από Α/Κ Καρδίτσας, η Λάρισα κοντά είναι.
Καί γιά χρόνους. Χθες 6.10 μπήκα στόν κόμβο Ιονίας από Εγνατία, μέ μιά 10 λεπτή στάση 9.35 Νέα Σμύρνη ,στήν μέν Ιονία σταθερά 140 εκτός τούνελ, Αχελώου (τροχαία),στην Ολυμπία πιό λίγο, είχε επιστροφή. .
Μάλιστα μέ προσπέρασε περιπολικό στήν σήραγγα Παναγοπούλας.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

SP73 wrote:
Και τέλος, αν πιστέψουμε τη σήμανση, η περιφερειακή Αιγάλεω είναι όντως Α65, όχι όμως και με βάση το ΦΕΚ που δημοσίευσε ο Γιάννης.

Δεν υπάρχει ρητός χαρακτηρισμός της δυτικής περιφερειακής του Αιγάλεω ως Α65, ούτε στη απόφαση του 2008, αλλά ούτε και σε αυτή του 2015. Ωστόσο, η απόφαση του 2008 κατανέμει τους αριθμούς από 61 μέχρι 69, για χρήση στην Αττική.
Τώρα δεδομένου του γεγονότος πως με την απόφαση του 2015 έγινε ανακατανομή εντός της Αττικής, έχουμε:
Πριν -- Μετά
Α62 --> Α64
Α64 --> Α62
Α642 --> Α621
Α65 --> ??? (λογικά Α61, όποτε αυτός αριθμηθεί και επίσημα)

Επίσης, άξιο αναφοράς είναι πως λάμπει δια της απουσίας του και ο Α52 "Αμβρακία Οδός".
Τουλάχιστον αποχαρακτηρίστηκε από τμήμα του Α1, το τμήμα του ΠΑΘΕ Α/Κ Αξιού - Θεσσαλονίκη, και αποτελεί πλέον, σωστά, μόνο τμήμα του Α2.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

SP73 wrote:

Θέλω επίσης να κάνω ένα σχόλιο για την πρόσθετη λωρίδα. Παρά τα όσα έχουμε συνηθίσει στους Ελληνικούς Α/Δ, το σωστό είναι να "χάνεται" η αριστερή λωρίδα (με σωστή σήμανση). Είναι πολύ πιο δύσκολο για το αργό όχημα που κινείται δεξιά να μπει στην επόμενη λωρίδα, παρά για το γρήγορο από αριστερά. Εξυπακούεται ότι κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε να μένουμε δεξιά, όταν δεν προσπερνάμε, ώστε όλο αυτό να είναι αποτελεσματικό.


Συμφωνώ μαζί σου αλλά (α) ο Έλληνας έχει το κακό συνήθειο να οδηγάει μόνιμα στην αριστερη λωρίδα ακόμα και αν η δεξια είναι άδεια ή εχει ολοκληρώσει με επιτυχια την προσπεραση του, δεν ξαναμπαινει δεξια, θεωρει οτι η αριστερη λωριδα θα τον παει πιο γρηγορα στον προορισμο του και (β) ο Ελληνας δεν εχει οδικη παιδεια ουτε οικογενειακη/σπιτικη παιδεια και διαπαιδαγωγηση.

Αν προσθεσεις και την απουσια ή πλημμελή εφαρμογή αστυνόμευσης και επιβολης του ΚΟΚ δενει αριστα το γλυκο.

Μας λειπει ο σεβασμος και ο αυτοσεβασμος. Οταν γινουμε επιτελους ανθρωποι, γιατι η πλειονοτητα των συνανθρώπων μας δεν ειναι, τοτε θα μαθουμε και να οδηγαμε.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Fri Aug 25, 2017 12:52 am    Post subject: Reply with quote

@Stavros86: Η απόφαση 5776/04-12-2015 του ΥΠΟΜΕΔΙ, στην οποία αναφέρεσαι για τον αποχαρακτηρισμό του τμήματος Α/Κ Αξιού - Θεσσαλονίκη από μέρος του Α1, έχει σημαντικά κενά και ανακολουθίες που προέρχονται από μια μη προσεκτική αναθεώρηση-επικαιροποίηση της απόφασης του 2008.

Π.χ. το προβλεπόμενο τμήμα της Ιονίας (Α5) στη δυτική Πελοπόννησο δεν ήταν συμβατό με την αναθεώρηση της σχετικής παραχώρησης του 2013. Ετσι λοιπόν και οι Παραχωρησιούχοι κάνουν τα δικά τους, αρχίζοντας επί παραδείγματι η "Νέα Οδός" την χιλιομέτρηση της Ιονίας επί του δρόμου από τον κόμβο του Ρίου. Υποθέτω βάσιμα ότι και η Ολυμπία θα κάνει το ίδιο όταν σύντομα υλοποιήσει τη δική της χιλιομέτρηση: θα συνεχίσει και στην παράκαμψη της Πάτρας. Ετσι θα έχουμε εκεί στην πράξη τη συνέχεια του Α8 - που ελπίζουμε να φτάσει τελικά ως τον Πύργο.

Οσον αφορά το "εξαφανισμένο" στο χαρτί της εν λόγω απόφασης τμήμα των 6 km του Α1 από τον Κ1 (αποχωρισμός Α2) ως την νέα δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης σε διαβεβαιώ ότι ζει και βασιλεύει επί του πεδίου, όλως προσφάτως και στη νέα κάθετη σήμανση του Κ16. Και έτσι πρέπει, γιατί αν δεν είναι Α1 αυτό το τμήμα τότε να μας πουν οι χαρτογιακάδες του υπουργείου τι είναι - μήπως Α666?

Όταν με το καλό γίνει Α/Δ το τμήμα Α/Κ Αξιού (Χαλάστρα) - Πολύκαστρο και ολοκληρωθεί η φυσική συνέχεια του Α1 από το ΣΕΦ ως του Ευζώνους (κάτι που χάρις στον giannis p έμαθα ότι ενδιαφέρει περισσότερο τους ξένους και γι' αυτό το βλέπω να γίνεται από τα πρώτα νέα τμήματα) τότε φαντάζομαι ότι θα βρεθεί και ένας κατάλληλος αριθμός για το Αξιός - πόλη: ίσως A15 (κοινός με τον Α2 ως τον K1 κατά το πρότυπο Α1/Α2 του τμήματος Κλειδί-Αξιός και μόνος στην κατάληξη του) αν ο Α12 ως μελλοντικός Βελεστίνο-Βόλος γινόταν ορθότερα Α13 ως επόμενο του Α11 από την ίδια πλευρά και προφανώς ο επίσης μελλοντικός Α13 --> νέος Α12 ως Θήβα - Ελευσίνα (πρώτος αριστερά και πολύ σημαντικός επίσης). Εγώ πάντως στη λίστα μου που παρέθεσα σε προηγούμενο post τον αφήνω ως έχει στην πραγματικότητα σήμερα.

Και κάτι άσχετο με τα παραπάνω αλλά σε συνάφεια με παλαιότερη κουβέντα περί σήμανσης προορισμών: Βλέπω σχεδόν κάθε μέρα οχήματα (BG, RO) να στέκονται ακριβώς στη διχάλα της νέας εξόδου από τον Α25 προς Σέρρες και ορισμένες φορές αν έχουν προχωρήσει λίγο να κάνουν και όπισθεν προφανώς επειδή δεν είναι σίγουροι προς τα που πας για Θεσσαλονίκη. Όπως έλεγα παλαιότερα η πινακίδα στη συνέχεια του Α25 νότια γράφει μόνο "Προβατάς". Και ...ώ τις προδιαγραφές, GPS ή όχι.
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 28

PostPosted: Fri Aug 25, 2017 6:24 am    Post subject: ΑΣΤΑΚΟΣ Reply with quote

Φιλοι μου APAPA και THANOS-PAL (ημουν πλλιαρχος του εμπορικου ναυτικου και λογω του επαγγελματος επιτρψατε μου να γνωριζω κατι παρα πανω).
Τα λιμανια που αναφερα δεν προκειται να χρησημοποιηθουν για εξωρυξη υδρογονανθρακων αλλα σαν βασεις εφοδιασμου και αποθηκευσης αναγκαιων υλικων που χρησιμοποιουν τα ειδικα πλοια γεωτρυπανα για την ανευρεση των πολυτιμων αυτων αγαθων και δεν θα επιρεασουν καθολου το περιβαλλον.
Συγχωριστεμε αν χρησιμοποιησα λαθος topic απλαηθελα να τονισω το οδικο κομματι.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Aug 26, 2017 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα γύρισα απο το χωριό μου(Ανθούσα Ασπροποτάμου Τρικάλων) στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Παλατάκι Χαϊδαρίου.
Επέλεξα να μην επιστρέψω απο την καθιερωμένη διαδρομή, μέσω Καλαμπάκας-Τρικάλων-Λαμίας, αλλά να βγω στο Ανήλιο κι απο κει μέσω Εγνατίας,Ιονίας και Ολυμπίας Οδού να φτάσω Αθήνα, όπως και έπραξα.
Χρόνος ταξιδιού ακριβώς ο ίδιος, όπως και μέσω Τρικάλων δηλ. 4 ώρες και 30 λεπτά, αν και η διαδρομή μέσω Ιονίας είναι 80 χλμ. παραπάνω και συγκεκριμένα 500χλμ. έναντι 420 απο Λαμία-Τρίκαλα.
Οι χρόνοι αναλυτικά:
Ανθούσα-Ανήλιο, 40 λεπτά,
Κόμβος Ανηλίου-κόμβος Εγνατίας-Ιονίας(Κοσμηράς), 25 λεπτά και
κόμβος Κοσμηράς-Παλατάκι Χαϊδαρίου, 3 ώρες και 25 λεπτά, με μέση ωριαία τα 130-140 χλμ. α.ω.
Το ταξίδι πραγματικά απολαυστικό και ασφαλέστατο, διασχίζοντας τρεις αυτοκινητοδρόμους και εικόνες απο καταπράσινα βουνά, λίμνες, ποτάμια και θάλασσες...

υ.γ. 1. Η σηματοδότηση στην Εγνατία θεωρώ ότι θέλει διορθώσεις πλέον, καθώς μπορει να μπερδέψει κόσμο.
Συγκεκριμένα, φτάνοντας στον κόμβο Ιωαννίνων υπάρχει μεγάλη ταμπέλα, όπου γράφει έξοδος για Αθήνα και Άρτα. Όποιος βγει θα μπλέξει βέβαια στην παλιά εθνική. Καμμία ειδοποίηση ότι σε δύο χλμ. μπροστά υπάρχει ο νέος κομβος της Ιονίας με έξοδο προς Αθήνα και Πάτρα, όπως γράφουν οι πινακίδες του νέου κόμβου.
υ.γ. 2. Το Μέτσοβο λιγότερο απο 4 ώρες, μέσω Ολυμπίας-Ιονίας-Εγνατίας... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sun Aug 27, 2017 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχίζω να πιστεύω ότι δεν φτιάχνουν την σήμανση στον κόμβο της Εγνατίας στα Ιωάννινα για να μην χάσουν πελατεία τα παρακειμενα φαστφούντ. Δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί ούτε στην έξοδο της πόλης σε κατευθείνουν στην Ιόνια μέσω Εγνατίας αλλά σε αφήνουν να φτάσεις στον κόμβο Αβγου μέσω Εο(10χλμ).(και μιλάμε για τρελή κίνηση τώρα το καλοκαίρι από Βαλκάνια)
Περαστικά μας...
Back to top
View user's profile Send private message
malakudi
New Member
New Member


Joined: 12 Mar 2017
Posts: 14

PostPosted: Sun Aug 27, 2017 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Προς απάντηση παλιότερου post για Θεσσαλονίκη - Κόρινθο, επειδή έκανα Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Θεσσαλονίκη περνώντας απ' όλους τους εθνικούς άξονες:

- Σε ότι αφορά τα διόδια:
Θεσσαλονίκη - Αθήνα 30,65
Αττική Οδός 2,80
Ελευσίνα - Κόρινθος 3,95
Σύνολο: 37,4
Κόρινθος - Πάτρα 2,20
Γέφυρα 13,30
Ιόνια 6,45
Εγνατία ως Θεσσαλονίκη 6
Σύνολο 27,95, δηλαδή σήμερα η διαδρομή είναι σχεδόν 10 ευρώ φτηνότερα. Όμως μέσα στο Σεπτέμβρη θα ενεργοποιηθούν άλλα δύο διόδια στην Ιόνια (+ 5 ευρώ περίπου), + 2 διόδια στην Ολυμπία (+5 περίπου) και κάποια στιγμή θα ενεργοποιηθεί και άλλο ένα σίγουρα στην Εγνατία. Οπότε το κόστος θα είναι σχεδόν ίδιο ή λίγο ακριβότερο μέσω Ολυμπίας - Ιόνιας - Εγνατίας

Σε χρόνους, το τμήμα από Ολυμπία - Ιόνια - Εγνατία είναι λίγο πιο γρήγορο, κυρίως λόγω των πάρα πολλών φορών που σταματάς για διόδια στην Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Aug 27, 2017 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

Sintix wrote:
Π.χ. το προβλεπόμενο τμήμα της Ιονίας (Α5) στη δυτική Πελοπόννησο δεν ήταν συμβατό με την αναθεώρηση της σχετικής παραχώρησης του 2013. Έτσι λοιπόν και οι Παραχωρησιούχοι κάνουν τα δικά τους, αρχίζοντας επί παραδείγματι η "Νέα Οδός" την χιλιομέτρηση της Ιονίας επί του δρόμου από τον κόμβο του Ρίου. Υποθέτω βάσιμα ότι και η Ολυμπία θα κάνει το ίδιο όταν σύντομα υλοποιήσει τη δική της χιλιομέτρηση: θα συνεχίσει και στην παράκαμψη της Πάτρας. Έτσι θα έχουμε εκεί στην πράξη τη συνέχεια του Α8 - που ελπίζουμε να φτάσει τελικά ως τον Πύργο.

Έχεις δίκιο σε ότι αφορά τη χιλιομέτρηση. Όντως, ο παραχωρησιούχος της Ιόνιας Οδού όχι μόνο αρχίζει τη χιλιομέτρηση από τον κόμβο του Ρίου, αλλά αριθμεί και τους κόμβους λανθασμένα, ορίζοντας ως πρώτο κόμβο αυτόν αμέσως μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Έτσι παραβλέπει το γεγονός πως υπάρχουν ήδη κατασκευασμένα τμήματα του Α5, από τον Α/Κ Ρίου προς τη Πάτρα, αλλά και η περιμετρική αυτής.
Ωστόσο, δε θα έλεγα πως η αρίθμηση ευθύνεται γι΄ αυτό το αλαλούμ. Είναι, ήδη από το 2008, γνωστό πως ο Α5 ξεκινά από τη Τσακώνα και καταλήγει στην Κακαβιά. Αντίστοιχα, ο Α8 τερματίζει στον Α/Κ Ρίου. Θα έπρεπε οι παραχωρησιούχοι αμφότερων των Α5 και Α8 να λάβουν υπόψιν τους όλα τα τμήματα (κατασκευασμένα ή μη) όταν έκαναν τη μελέτη της χιλιομέτρησης και της αρίθμησης των αυτοκινητοδρόμων τους.

Sintix wrote:
Όσον αφορά το "εξαφανισμένο" στο χαρτί της εν λόγω απόφασης τμήμα των 6 km του Α1 από τον Κ1 (αποχωρισμός Α2) ως την νέα δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης σε διαβεβαιώ ότι ζει και βασιλεύει επί του πεδίου, όλως προσφάτως και στη νέα κάθετη σήμανση του Κ16. Και έτσι πρέπει, γιατί αν δεν είναι Α1 αυτό το τμήμα τότε να μας πουν οι χαρτογιακάδες του υπουργείου τι είναι - μήπως Α666?.

Όταν με το καλό γίνει Α/Δ το τμήμα Α/Κ Αξιού (Χαλάστρα) - Πολύκαστρο και ολοκληρωθεί η φυσική συνέχεια του Α1 από το ΣΕΦ ως του Ευζώνους (κάτι που χάρις στον giannis p έμαθα ότι ενδιαφέρει περισσότερο τους ξένους και γι' αυτό το βλέπω να γίνεται από τα πρώτα νέα τμήματα) τότε φαντάζομαι ότι θα βρεθεί και ένας κατάλληλος αριθμός για το Αξιός - πόλη: ίσως A15 (κοινός με τον Α2 ως τον K1 κατά το πρότυπο Α1/Α2 του τμήματος Κλειδί-Αξιός και μόνος στην κατάληξη του).

Το ότι ζει και βασιλεύει επί του πεδίου, δε λέει και τίποτα. Στην Ελλάδα είμαστε άλλωστε, όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Και στην Αττική Οδό έχουν μείνει οι παλιές πινακίδες, με τους αριθμούς που δεν υπήρχαν ούτε καν στην απόφαση του 2008 και μάλιστα χωρίς το πρόθεμα "Α". Το πλέον πιθανότερο είναι πως θα μείνουν για χρόνια έτσι.
Πάντως, δεν βλέπω πως δίνοντας αριθμό κλάδου του Α1, όπως λες εσύ, στο τμήμα Α/Κ Αξιού - Θεσσαλονίκης, θα λύσει το όποιο πρόβλημα.
Άποψή μου είναι πως η απόφαση του υπουργείου να αποχαρακτηρίσει από Α1 το εν λόγω τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, είναι ορθή. Έτσι, έχεις μόνο τον Α2 να οδεύει ανατολικά, και δεν μπλέκεις με διπλές αριθμήσεις. Επίσης, κατά αυτόν το τρόπο, όταν με το καλό ολοκληρωθεί ως Α/Δ η εσωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, θα μπορεί αυτή να αριθμηθεί ως κλάδος του Α2, μαζί με το τμήμα Α/Κ 21 - Κ16. Όσο αφορά το μικρό τμήμα Κ16 - φανάρια Οδού Δάφνης, μπορεί να χαρακτηριστεί ως υποκλάδος τριών ψηφίων του κλάδου του Α2.

Έτσι θα έχουμε π.χ.:
Α2: A/K Αξιού - Α/Κ 21
Α26: Α/Κ 21 - Κ16 - Εσωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης
Α262: Κ16 - Ι/Κ Οδού Δάφνης

Sintix wrote:
αν ο Α12 ως μελλοντικός Βελεστίνο-Βόλος γινόταν ορθότερα Α13 ως επόμενο του Α11 από την ίδια πλευρά και προφανώς ο επίσης μελλοντικός Α13 --> νέος Α12 ως Θήβα - Ελευσίνα (πρώτος αριστερά και πολύ σημαντικός επίσης).

Οι αριθμοί δίνονται βάσει του προσανατολισμού των αξόνων. Οι μονοί αριθμοί υποδεικνύουν κατεύθυνση βορρά-νότου και οι ζυγοί ανατολής-δύσης. Ως εκ τούτου, η αρίθμηση που προτείνεις είναι λανθασμένη.
Το Βελεστίνο - Βόλος, σωστά χαρακτηρίζεται ως Α12, μιας και πρόκειται για άξονα δύσης-ανατολής. Αντιστοίχως, η μελλοντική παράκαμψη του λεκανοπεδίου Αττικής μέσω Θήβας, σωστά αριθμείται ως Α13, δηλαδή με μονό αριθμό.


Ένα από τα λάθη που έχουν κάνει στην απόφαση του 2015 είναι που έχουν αριθμήσει ως Α24 το δρόμο προς Χαλκιδική. Και αυτό διότι έδωσαν ζυγό αριθμό σε άξονα βορά-νότου. Δυστυχώς δεν έλαβαν υπόψη ότι είχαν κενούς τους αριθμούς Α21 και Α23 που το 2008 είχαν δοθεί "υπεραισιόδοξα" στους άξονες Αρδάνιο - Ορμένιο και Κομοτηνή - Νυμφαία αντίστοιχα, δρόμοι που αποκλείεται στο εγγύς ή το μεσοπρόθεσμο μέλλον να μετατραπούν σε αυτοκινητοδρόμους. Μάλιστα ο δεύτερος, βλακωδώς, σημαίνεται ως Α23.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Sun Aug 27, 2017 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

Η πρόταση σου Stavros86 για το "αποχαρακτηρισμένο " θεωρητικώς τερματικό τμήμα του Α1 είναι ρηξικέλευθη λύνοντας πράγματι πλήρως το ζήτημα της κοινής όδευσης δύο αξόνων (κάτι πάντως που δεν είναι τελείως ασυνήθιστο για μικρά τμήματα στο εξωτερικό) και τη βρήκα πολύ ορθά δομημένη.

Σε ότι αφορά όμως το ζήτημα των άλλων κλάδων του Α1 υπάρχει θέμα ασυνέπειας: Ο Α11 δεν είναι κλάδος Δύσης - Ανατολής? Σε κάθε περίπτωση η Χαλκίδα κείται ανατολικά του άξονα Βορρά-Νότου (Α1). Γιατί είναι μονός ο κλάδος και όχι ζυγός? Μάλιστα το αντίστοιχο σύστημα ευρωπαϊκών οδών έχει αύξουσα αρίθμηση από βορρά προς νότο οπότε και θα έπρεπε να είναι αντίστοιχα Α12 το Λάρισα - Βόλος και Α14 το Σχηματάρι - Χαλκίδα. Τρέχα-γύρευε το Θήβα - Ελευσίνα τότε...

Θυμίζω επίσης ότι ο Α24 ήταν νωρίτερα η νότια της Εγνατίας συνέχεια του Α25 - άρα η αλλαγή υπήρξε μεταγενέστερη απόκλιση από το ευρωπαϊκό σύστημα του 1992. Υποψιάζομαι συνεπώς ότι αν κάποτε ανακηρυχθεί υποψήφιος Α/Δ το τμήμα Κοζάνη - Λάρισα ως φυσική συνέχεια του Α27 (Νίκη - Κοζάνη) δεν θα έχει την ίδια αρίθμηση αλλά μάλλον Α26.

Για τους Α5 & Α8 προφανώς πλέον η λύση που δόθηκε από τους παραχωρησιούχους "επί του πεδίου" έχει τελεσιδικήσει και μελλοντική αναθεώρηση της απόφασης του 2015 απλώς θα το πιστοποιήσει.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 31, 2017 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Γιά όσους γνωρίζουν την Αγγλική, ιδού τί σκέφτεται η ΕΕ γιά τήν Ελλάδα, στις υποδομές.
Επίσημη ιστοσελίδα.

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-17-704_en.htm
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Sep 02, 2017 5:53 am    Post subject: Reply with quote

Sintix wrote:
Η πρόταση σου Stavros86 για το "αποχαρακτηρισμένο " θεωρητικώς τερματικό τμήμα του Α1 είναι ρηξικέλευθη λύνοντας πράγματι πλήρως το ζήτημα της κοινής όδευσης δύο αξόνων (κάτι πάντως που δεν είναι τελείως ασυνήθιστο για μικρά τμήματα στο εξωτερικό) και τη βρήκα πολύ ορθά δομημένη.

Thanks.

Sintix wrote:
Σε ότι αφορά όμως το ζήτημα των άλλων κλάδων του Α1 υπάρχει θέμα ασυνέπειας: Ο Α11 δεν είναι κλάδος Δύσης - Ανατολής? Σε κάθε περίπτωση η Χαλκίδα κείται ανατολικά του άξονα Βορρά-Νότου (Α1). Γιατί είναι μονός ο κλάδος και όχι ζυγός? Μάλιστα το αντίστοιχο σύστημα ευρωπαϊκών οδών έχει αύξουσα αρίθμηση από βορρά προς νότο οπότε και θα έπρεπε να είναι αντίστοιχα Α12 το Λάρισα - Βόλος και Α14 το Σχηματάρι - Χαλκίδα. Τρέχα-γύρευε το Θήβα - Ελευσίνα τότε...

Πράγματι, η Χαλκίδα είναι ανατολικότερα του Α1. Ωστόσο, κοιτάζοντας σε έναν χάρτη μπορείς εύκολα να διακρίνεις πως ο άξονας προς τη Χαλκίδα είναι και αυτός βορρά-νότου και όχι ανατολής-δύσης.
Όσο αφορά αυτό που αναφέρεις περί αύξουσας αρίθμησης από βορρά προς νότο, δε έχω προσέξει αν αποτελεί ευρύτερη πρακτική στο εξωτερικό. Πάντως, στις ΗΠΑ, όπου ζω τα τελευταία 7 χρόνια, η αρίθμηση στο interstate system αυξάνει από νότια προς βόρεια και από δυτικά προς ανατολικά.

Sintix wrote:
Θυμίζω επίσης ότι ο Α24 ήταν νωρίτερα η νότια της Εγνατίας συνέχεια του Α25 - άρα η αλλαγή υπήρξε μεταγενέστερη απόκλιση από το ευρωπαϊκό σύστημα του 1992.

Αυτό το αγνοώ. Εγώ, πρώτη φορά είδα το δρόμο προς τη Χαλκιδική χαρακτηρισμένο ως Α24, στην απόφαση του 2015.
Ξέρεις κάτι που δε ξέρω;

Sintix wrote:
Υποψιάζομαι συνεπώς ότι αν κάποτε ανακηρυχθεί υποψήφιος Α/Δ το τμήμα Κοζάνη - Λάρισα ως φυσική συνέχεια του Α27 (Νίκη - Κοζάνη) δεν θα έχει την ίδια αρίθμηση αλλά μάλλον Α26.

Γιατί να αλλάξει κωδικό; Να χαρακτηριστεί Α27, θα είναι ό,τι το πιο λογικό. Άσε που δε πρόκειται να γίνει και ποτέ Α/Δ ο εν λόγω άξονας.
Παρεμπιπτόντως, είχα διαβάσει πριν κανά χρόνο πως προωθούνται μελέτες βελτίωσης του τμήματος Τύρναβος - Ελασσόνα, με οδό διατομής διαχωρισμένων κλάδων και μια σήραγγα.
Τώρα γιατί θέλουν να βελτιώσουν ένα ήδη βελτιωμένο τμήμα, ενώ δεν ασχολούνται με το άθλιο τμήμα Ελασσόνα - Σαραντάπορο - Σέρβια, είναι απορίας άξιο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Δέν γνώριζα τήν ύπαρξή του, έχει ενδιαφέρον.

http://www.poadep.gr
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητοι καλησπέρα! Επείδή αυτό το φόρουμ είναι και επιμορφωτικό (!) αν κάποιος ξέρει θα ήθελα να μου λύσει την παρακάτω απορία:

όταν κινείσαι νύχτα σε αυτοκινητόδρομο με jersey και στην λωρίδα σου δεν προπορεύεται άλλο όχημα, θα πρέπει να έχει την μικρή ή την μεγάλη σκάλα αναμένη? (εννοώ όταν στο απέναντι ρεύμα εμφανιστεί άλλο αυτοκίνητο)

θα ήθελα να διευκρινίζει ο καθένας αν η απάντησή του είναι προσωπική άποψη ή αν αυτό που λέει το γνωρίζει με σιγουριά.
Ευχαριστώ!
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Τη μεσαια σκαλα. Αν το jersey δεν ειναι διπλο και φυτεμενο με χαμηλη βλαστηση για να κοβει τα φωτα, η μεγαλη σκαλα χτυπαει στο αντιθετο ρευμα και ειναι ακρως ενοχλητικη. Μου ετυχε προ ημερων σε νυχτερινη επιστροφη στο Κορινθο-Αθηνα. Πηγαιναν πολλοι απο Αθηνα προς Κορινθο με μεγαλη σκαλα και στα κομματια που η νησιδα δεν ειναι φυτεμενη ηταν πολυ ενοχλητικο. Ακομα και φυτεμενη οπου ηταν, αν ερχοταν ο αλλος απο μακρια με υψομετρικη διαφορα (δλδ ηταν πιο ψηλα απο εμενα και κατηφοριζε) παλι η μεγαλη σκαλα του με ενοχλουσε.

Οσο και αν επαιζα φωτα ηταν ολοι στα @ρχιδια τους Evil or Very Mad

Και γω χρειαστηκε να αναψω μεγαλη σε καποια σημεια καθως ο δρομος παραειναι σκοτεινος αλλα μολις πετυχαινα προπορευομενο ή αντιθετα ερχομενο γυριζα σε μεσαια.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Εγκαίνια μέ πρωθυπουργική παρουσία τής Ιονίας αύριο στά Ιωάννινα. Οι συμπατριώτες μου περιμένουν νά ακούσουν τί θά συμβεί μέ τό Εγνατία -Κακαβιά, αλλά και μέ τήν σύνδεση τής Πρέβεζας. .
Ρώτησα. Έμαθα, ΔΕΝ, υπάρχουν μελέτες, οπότε άν γίνει κάτι μετά τό 2019 στήν καλύτερη περίπτωση. .
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα,

προσπαθώντας να μετρήσω ποια έργα αξίζουν παρακολούθησης, τώρα που τελειώνουμε, τα ψάχνω με το κυάλι.

Εντόπισα τα εξής:
- Άσσηρος - Νέα Σάντα και Μαυρονέρι - Κιλκίς στην ΕΟ 65. Προχωρούν, αλλά αποκλείεται να παραδοθούν φέτος.
- Περιφερειακός Κατερίνης, που κινείται αργά
- Συνδετήριος Ε65 (στα χώματα πάντα)
- Η δυτική περιφερειακή Θεσσαλονίκης - φαίνεται να πηγαίνει καλά στο δυτικό της μέρος.
- Και μία οριακή πρόοδος στο Άκτιο-Βόνιτσα (τουλάχιστον φαίνεται να έκλεισαν οι απαλλοτριώσεις)

https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 7:57 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή περπάτησα παλι φετος αρκετα το παραλιακο κομματι της Δυτικης Ελλαδας απο Λευκαδα μεχρι Σύβοτα και πισω, πρεπει οπωσδηποτε να δοθει προτεραιοτητα στο Ακτιο-Αμβρακια (ας δοθει δωρο στην Τερνα και την Ιονια να τελειωνουμε) και να αναβαθμιστει το κομματι Παργα - Πρεβεζα.

Φετος ειδα τρελη κινηση ιδιως απο Βαλκανιους και κυριως απο Βουλγαρους οι οποιοι ειναι παναθλιοι οδηγοι, με πανακριβα μεν τεραστια αυτοκινητα, αλλα νυχτα σε πισσα σκοταδι δρομο, τυφλες προσπερασεις πριν απο στροφες, κολλαγαν επανω σου για να σε φοβησουν για να σε προσπερασουν κτλ.

Αν μαθευτει και αλλο ποσο ωραια ειναι η περιοχη και οικονομικη για τους φραγκατους Βαλκανιους το φαινομενο θα χειροτερευει, οδηγουν χειροτερα απο εμας, αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου, κινουνται με τρελες ταχυτητες και η ασφαλτος τοσο στο Αμφιλοχια - Ακτιο - Λευκαδα οσο και στο Πρεβεζα - Παργα (κατα τοπους) ειναι αθλια. Προσφυση μηδεν.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

συμφωνω και γω με τις 2 παραπανω αποστολες (post) του apapa.

νησιδα μονο φυτεμενη για μεγαλη σκαλα, ισως και στις αριστερες στροφες να μην ενοχλει.
''καταφερα'' πριν 15 μερες να κουραστω απο Αμφιλοχια-Κοσμηρα οπου με βρηκε το νυχτωμα σε αυτο το κομματι.
( νομιζω αναφερθηκα τις προαλλες και στο γεγονος που πιστοποιουσε την ροη ολων απο Παργα και βορειοτερα μεσω Εγνατιας/Ιονιας.

ολο το Δυτικο παραλιακο μετωπο Πρεβεζα-Ηγουμενιτσα
( αλλα και της Ακαρνανιας (Αστακος-Μενιδι κτλ )
θα απογειωθει οχι μονο επειδη το αξιζει σαν περιοχη, οχι μονο απο ξενους, οχι μονο απο την ραγδαια ανοδο του τουρισμου (αφηξεις ξενων εννοω )οχι μονο λογω της (πιο) ευκολης προσβασης, αλλα μαζι με ολα τα παραπανω και για το λογο οτι οι Κυκλαδες ως μεγιστο παραδειγμα αλλα και αλλοι δημοφιλεις νησιωτικοι προορισμοι θα καταστουν/εχουν καταστει απλησιαστοι για τον μεσο Ελληνα. αναποφευκτα θα στραφει σε πιο οικονομικες,- προς το παρον- επιλογες και μολις ανακαλυφθει τι κρυβουν ( οπως τα Συβοτα, πρωτα ), γεια σας!

ξεφυγα απ'το θεμα, αλλα νομιζω καθιστανται λγο-πολυ αναγκαια τα εργα που αναφερθηκαν παραπανω
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Tue Sep 05, 2017 1:18 am    Post subject: Reply with quote

επισης, μοιαζει με θαυμα αλλα τα εργα στον Σαρανταποταμο στο υψος της χαλυβουργικης δειχνουν να φτανουν στο τελος τους, τουλαχιστον οσον αφορα στο τμημα που επηρρεαζει την κυκλοφορια της εθνικης (ας πουμε) οδου, μιας και εδω και 2-3 μερες βλεπω οτι στρωνεται 3Α πανω στην κανονικη διατομη του δρομου.

βρηκα και ενα αρθρο, περσινο βεβαια το οποιο ομως εξηγει την ολη κατασταση εκει.


http://thriassio.gr/2016/10/17/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BB%CE%B5/
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Tue Sep 05, 2017 1:57 am    Post subject: Reply with quote

να και κατι σχετικο με Ιονια και Δυτ. Ελλαδα, που λεγαμε.

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/megalh-aukshsh-kykloforias-sthn-ionia-odo-enan-mhna-apo-thn-paradosh.4830510.html?utm_source=Sport24&utm_medium=BestofNetwork_home&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos3
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Sep 05, 2017 9:27 am    Post subject: Reply with quote

Πέρασα την Κυριακή απ' το σημείο που θα γίνουν σήμερα τα επίσημα εγκαίνια της Ιονιας στο ΣΕΑ Επισκοπικού.Εκτός από την τεράστια τέντα,έχουν τυλίξει με άσπρη λινάτσα όλο το κτήριο του ΣΕΑ για να μην φαίνεται που είναι στα μπετά.Μοιάζει με τεράστια τούρτα σαντιγύ,μόνο τα κεράκια του λείπουν!!!(Ψάξτε το στα πλάνα των εγκαινίων).
Εξω ακριβώς από τον ΣΕΑ,καθώς και δύο χλμ πριν,στην διάβαση για Αγία Κυριακή,την τελευταία που κατασκευάστηκε,κινούμενος με 100 χαω νιώθεις οτι το οδόστρωμα έχει βουλιάξει και ο κυμματισμός είναι τόσο έντονος που σε πιάνει μια στιγμιαία ναυτία!Στο σημείο εξω από τον ΣΕΑ δεν υπάρχει η δικαιολογία της βιαστικής κατασκευής γιατί είναι έτοιμο εδώ και δύο χρόνια...
Και μια ακόμη παρατήρηση.Πριν 10 μέρες πέρασα από το τμήμα που κατασκεύασε η ΤΕΡΝΑ στη νότια Σερβία.Οι διαγραμμίσεις ήταν ανάγλυφες και όταν τις πατούσες το αυτοκίνητο έκανε έναν έντονο θόρυβο,σαν να είχε σύστημα προειδοποίησης.Πόσο πιο δαπανηρό θα ήταν να εφαρμόσουν αυτή την προδιαγραφή στους δικούς τους αυτοκινητόδρομους στην Ελλάδα?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Tue Sep 05, 2017 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Έχω νέα από τά εγκαίνια. Όπως αναμενόταν,δέν έκανε καμμιά εξαγγελία,πλήν ότι υπάρχει βούληση. ..
Καί θά τά συζητήσει στό Περιφερειακό συμβούλιο Ηπείρου. .. Η μόνη θετική είδηση, η λύση στόν ανεφοδιασμό αεροσκαφών στό αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Sep 05, 2017 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

Τάσο, αυτό που περιγράφεις είναι προδιαγραφή που έπρεπε να έχει θέσει το κράτος και να είναι κομμάτι της σύμβασης, όχι ο κατασκευαστής.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 370, 371, 372 ... 418, 419, 420  Next
Page 371 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr