stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 369, 370, 371 ... 392, 393, 394  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Wed Aug 16, 2017 1:52 am    Post subject: Reply with quote

Είμαι κι εγω της γνώμης οτι απο τη στιγμή που έγιναν κάποιες εργασίες πριν το 2011 το έργο δεν πρέπει να αφεθή στην τύχη του και κάποια στιγμή να τελειώσει. Η επιλογή εξ' αρχής ήταν λάθος και πάρθηκε στις 'καλές' εποχές. Μιλώντας ρεαλιστικά όμως και λαμβάνοντας σαν δεδομένο οτι η Ε.Ε. (καλως) δεν χρηματοδοτεί Α/Δ που δεν χρειάζονται σε μια χρεοκοπημένη χώρα, είναι πολύ εύκολη η αναβάθμιση σε ΟΤΚ με κατά τόπους παρακάμψεις οικισμών. Με λίγα λόγια προτιμώ μια ΟΤΚ ακόμα και με κυκλικούς ή σηματοδοτούμενους κόμβους σε 3 χρόνια παρά Α/Δ σε 15.

Έκανα σήμερα τη διαδρομή Ναύπακτος-Γιάννενα. Οτι και να πω είναι λίγο, τεράστιο έργο και άνετη διαδρομή. Η μόνη ένσταση μου έιναι η ύπαρξη τόσων πολλων Α/Κ στην παράκαμψη Αγρινίου. Δεν θεωρώ οτι κάθε χωριό του Ξηρόμερου χρειάζεται απευθείας πρόσβαση στον άξονα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Wed Aug 16, 2017 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

Διαβάζοντας τό παρακάτω άρθρο,καταλαβαίνω πώς λεφτά πολλά ξοδεύονταν καί ξοδεύονται γιά έργα Μή αναγκιαία.


https://www.metaforespress.gr/ipogeios/χρειάζονται-τα-έργα-στους-διαδρόμους/
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Aug 17, 2017 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Σε συνέχεια των σχολίων μου για την άθλια κατάσταση του ΒΟΑΚ πριν λίγες μέρες (7/8) και αφού έκανα πάλι τη διαδρομή Καστέλι Κισάμου - Μάλια, το κυριότερο πρόβλημα σήμερα είναι η παρόδια βλάστηση! Χωρίς κλάδεμα επί χρόνια, στο μεγαλύτερο μήκος η ΛΕΑ είναι άχρηστη από κλαδιά που εισέρχονται επικίνδυνα στο περιτύπωμα κυκλοφορίας. Έτσι όλοι οδηγούν στην κύρια λωρίδα και δεν παραμερίζουν για να διευκολύνουν τους βιαστικούς. Αν και έχουν γίνει νέες ασφαλτωστρώσεις σε κάποια τμήματα, σε άλλα το οδόστρωμα έχει προβλήματα, ενώ σε πολλά σημεία υπάρχουν γενικότερες καθιζήσεις, ακόμα και σε τμήματα με διατομή 2 + 2, όπως στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο, που δεν επισκευάζονται με έναν απλό νέο τάπητα. Τέλος στο τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος (πέρασα νύχτα) ο κλάδος προς Άγιο Νικόλαο έιναι έτοιμος πλην της νέας γέφυρας Αποσελέμη και των προσβάσεων αυτής που θα είναι σε νέα χάραξη μακρυά από την υπαρχουσα γέφυρα. Στο τμήμα αυτό η ΝΕΟ είχε κατασκευαστεί πολύ πρόσφατα, λίγο πριν το 2000, και διαπλατύνεται ευτυχώς σε αυτοκινητόδρομο. Τα τμήματα που κατασκευάστηκαν το 1970 καταλαβαίνετε πόσο επείγον είναι να διαπλατυνθούν.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 17, 2017 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Τό βρήκα σέ ενημερωτικό site.
Μακάρι νά είναι αλήθεια

http://epirusgate.blogspot.gr/2017/08/65_17.html?m=1
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Fri Aug 18, 2017 12:10 am    Post subject: Reply with quote

μηπως ειναι ξανασερβιρισμα του ιδιου ρεπορταζ; αυτες τις δηλωσεις νομιζω πως τις εχω ξαναδιαβασει με τη διαφορα οτι συμπεριελαμβαναν και το Ιωαννινα-Κακαβια. ειδικα με τον τροπο που περιγραφει πως θα καταφερει να περασει την εγκριση για την παρακαμψη Χαλκιδας, δηλαδη την αλλαγη χαραξης-μειωση κοστους του β.τ. του Ε65.
και ολα αυτα ενω, σε παρενθεση μαλιστα, στην αρχη αναφερει την Παναγια ως σημειο τομης με την Εγνατια. ωραια
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Fri Aug 18, 2017 8:48 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα συμπατριώτη, άν θέλεις τήν προσωπική μου άποψη, η ΕΤΕΠ , πολύ δύσκολα θά χρηματοδοτήσει τό Βόρειο άκρο τού Ε 65, καθ ήν στιγμή δέν έχει εγκριθεί τό νότιο κομμάτι. .
Έβγαλαν τά μάτια μόνοι τους οι Γρεβενιώτες, μέ τήν προσχηματική προσφυγή. ..
Μακάρι νά διαψευσθώ
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Fri Aug 18, 2017 10:53 am    Post subject: Reply with quote

ετσι ειναι διοτι ως γνωστον, στη βραση κολλαει το σιδερο, ειδικα σε αυτον εδω το τοπο.

ωστοσο αργα ή γρηγορα καποια στιγμη ειτε ως Α/Δ ειτε ως ΟΤΚ θα γινει και αυτο και ολα τα τμηματα που συχνα πυκνα αναφερουμε και εμεις εδω μεσα, γιατι πολυ απλα δεν γινεται στο περας των χρονων να μην υπαρχει εξελιξη σε εργα/υποδομες. απλα οι συνθηκες και οι συγκυριες καθοριζουν την συχνοτητα και πυκνοτητα των κατασκευων, οποτε το θεμα περισσοτερο ειναι το πότε και λιγοτερο το αν.

ακομα και αν δυνητικα ειχαμε τη δυνατοτητα να ολοκληρωσουμε ολο το δικτυο Α/Δ και ΟΤΚ της χωρας με τη μια, δε νομιζω οτι θα συνεφερε πολλες πλευρες (ποιες πολλες δηληδη, εκαστοτε κυβερνηση-μεγαλες κατασκευαστικες-κυριως αυτες ) οι οποιες κρατανε και μαχαιρι και καρπουζι να το κανουν, για διαφορους λογους.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Fri Aug 18, 2017 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

Τό ίδιο ακριβώς είχε συμβεί καί μέ τήν προέκταση τής Ιονίας πρός Κακαβιά. Θυμάμαι τήν οξεία αντιπαράθεση Σουφλιά μέ τόν τότε δήμαρχο Ιωαννίνων, τό 2006..
Εάν δέν είχαν προσφύγει οι Γρεβενιώτες, θά υπήρχε ένα 30-40% τού έργου,οπότε πιό εύκολη η χρηματοδότηση.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 27 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Thanos_Pal wrote:


Έκανα σήμερα τη διαδρομή Ναύπακτος-Γιάννενα. Οτι και να πω είναι λίγο, τεράστιο έργο και άνετη διαδρομή. Η μόνη ένσταση μου έιναι η ύπαρξη τόσων πολλων Α/Κ στην παράκαμψη Αγρινίου. Δεν θεωρώ οτι κάθε χωριό του Ξηρόμερου χρειάζεται απευθείας πρόσβαση στον άξονα.


Κουρουπλής ξηρομεριτης το παλιό ΠΑΣΟΚ το ορθόδοξο
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 2:27 am    Post subject: Reply with quote

Danos πρέπει να ζητήσουμε κι εμείς συνδετήριο δρόμο προς Ναύπακτο. Η Αιτωλοακαρνανία δεν είναι μόνο το Αγρίνιο κύριοι Evil or Very Mad

Για τον Ε-65 πρέπει πρώτα να παραδοθεί καταρχάς το Ξυνιάδα-Τρίκαλα, το μεγάλο φιάσκο, που αν γινόταν σε άλλες εποχές θα είχε γίνει χαμός αλλά τωρα μούγκα και κατά δεύτερο και σημαντικότερο να ξεκινήσει το νότιο τμήμα. Αν δεν πιάσει ενα καλό ποσοστό ολοκλήρωσης με καλούς ρυθμούς δεν θεωρώ οτι η Ε.Ε. θα συζητήσει καν το βόρειο τμήμα με οποιοδήποτε χάραξη και διατομή. Και φυσικά οι Γρεβενιώτες βγάλαν τα μάτια μόνοι τους.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 7:11 am    Post subject: Reply with quote

@ Thanos pal. Καλημέρα Θάνο, συμφωνώ απολύτως. Τό βόρειο κομμάτι τού Ε 65 , μέ τήν κίνηση μόνο τής Δυτικής Μακεδονίας, δέν δικαιολογεί Α/Δ. Μόνο άν αποτελούσε λύση καί γιά όσους κινούνται από Ήπειρο, ειδικότερα φορτηγά. Αλλά, μέ χάραξη από Παναγιά ,η απόσταση Εγνατία -Παναγιά-Λαμία -Αθήνα είναι 54+175+210=439,ενώ από Καλλιθέα άλλα 35,δηλαδή 474, όταν Αθήνα-Αντίρριο-Εγνατία 402..
Μέ λίγα λόγια, απίθανο
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 223

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 10:10 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα και από μένα!

Θάνο ο συνδετήριος για Ναύπακτο θα γίνει, είναι μόνο 3 χιλιόμετρα, αν δεις στον κόμβο Αντιρρίου έχει "τυφλό" κλάδο που περιμένει και θα κουμπώνει με την αρχή του περιφερειακού...

Θα απελευθερώσει έτσι οικιστικά-κυκλοφοριακά την παλιά ε.ο που είναι σε απόσταση 20-50 μέτρα από τον αιγιαλό γιατί η χάραξη θα είναι αρκετά ψηλότερα!

Αν μπορώ να εκφράσω πάντως τους Αγρινιώτες, αγαπάμε πολύ την Ναύπακτο, την θεωρούμε κόσμημα για το Νομό Αιτ/νιας, δεν είμαστε τόσο πολύ τοπικιστές και στο κάτω-κάτω δεν υπάρχει κάτι που να μας κάνει τόσο περήφανους και να θεωρούμε πως είμαστε κάτι σημαντικό... Αντίθετα πολλές ταπεινώσεις και αυτομεμψία....
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Μια και αναφεραμε αποστασεις, χτες 1η φορα ολοκληρωμενη διαδρομη Ελευσινα-Γιαννενα. Συγκεκριμενα λοιπον, ανισοπεδος Μαγουλας- συνδεση Εγνατιας/Ιονιας, 381 χλμ σε 02:55'. Δηλαδη με μια μεση ωριαια 127 χλμ/ωρα.
Δε μπορω να πω οτι το ζορισα ιδιεταιρα, ανα διαστηματα μονο ταχυτητες γυρω στα 140 και στις σηραγγες υπερ του δεοντος προσεκτικος ( 90-100 ) γιατι εφτασαν ψυλλοι στα αυτια μου.
Αυξημενη ροη ειδικα στο αντιθετο ρευμα απο Αμφιλοχια κ μετα και ειναι εμφανες πλεον αυτο που λεγαμε οτι ολη η Κερκυρα-Θεσπρωτια και μεχρι Παργα χοντρικα επιλεγει ανοδο μεσω Εγνατιας ως Γιαννενα και απο κει καθοδο απο Ιονια. Και το αντιθετο εννοειται.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Bill το είπα χαριτολογώντας, προφανώς και δεν τίθεται θέμα τοπικισμού, άλλωστε όλοι είμαστε πάνω απο ολα Έλληνες. Πάντως μου έδωσες χαρμόσυνα νεα σχετικά με το συνδετήριο της Ναυπάκτου αν και κάτι είχα υποψιαστεί απο τον τυφλό κλάδο.
Επίσης προέχει να βελτιωθεί η Ε.Ο. απο Χαλίκι μέχρι Κουβαρά. Για μένα είναι η μόνη ρεαλιστική λύση που μπορεί να γίνει άμεσα. Δεν αρκεί μόνο να μετονομάσουμε τους κόμβους σε Αγρίνιο νότια και Αγρίνιο βόρεια.

Σήμερα το ρεύμα της Ολυμπίας απο Ρίο μέχρι Αθήνα ήταν πανέτοιμο. Μόνο οι κόμβοι στο Δρέπανο και στη Λυκοποριά αλλά κι εκεί είναι σχεδόν ολοκληρωμένοι. Ευχάριστη έκπληξη οτι στα ανωφέρειες έχει 3η λωρίδα.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 29
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Sun Aug 20, 2017 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή ένα οδοιπορικό Α25 (Σιδηρόκαστρο) /Α2/Α5 (Πάτρα) με προσθήκη Α8 (ως Κόρινθο) και προς τις δύο κατευθύνσεις όλα, στις 16-18/8, σκέφτηκα ότι ήταν καιρός να κάνω μια αναλυτική καταγραφή των Α/Δ σε κυκλοφορία σήμερα και - καθώς και δεν έχω δει έναν επικαιροποιημένο αριθμό - μία ακριβή κατά το δυνατόν εκτίμηση του μήκους τους σε km. Ιδού που κατέληξα:

Α/Δ Τμήμα (σε κυκλοφορία 20/8/2017) km
Α1 Α/Κ ΣΕΦ – Κλειδί Ημαθίας 472
Α1 Κλειδί – Κ1 (κοινό με Α2, 24 km) --
Α1 Πολύκαστρο – Εύζωνοι 16
Α1 Κ1 (Α1/Α2) – Δυτ. Εισ. Θεσ/νίκης 6
Α11 Σχηματάρι – Ν.Γ. Χαλκίδας 11
Α2 Εγνατία Οδός (Ηγουμενίτσα – Κήποι) 657
Α24 Κ4 (Α2/Α24) – Κ5 (Ν. Ευκαρπία) 4
Η συνέχεια του Α24, ήτοι Ανατολική Εσωτερ. Περιφ. Οδός Θεσ/νίκης συν Κ12 – Ν. Μουδανιά – Κασσανδρεία (πλην γέφυρας Ποτίδαιας) έχει επί του παρόντος σήμανση ΟΤΚ με χαρακτηριστικά πλησιέστερα σε Α/Δ.
Α25 Α2/Α25 (Λαγκαδάς) – Προμαχώνας 95
Α27 Α2/Α27 (Κοίλα) – Πτολεμαϊδα 23
Α27 Φλώρινα – Νίκη 14
Α29 Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή 69
Α5 Ιόνια Οδός (με Γέφυρα, Ρίο – Α2/Α5) 200
Α6 Αττική Οδός (Ελευσίνα Α6/Α8 – Κορωπί) 49
Α62 Περιφ. Υμηττού, έως «Γιαλού» (προς Ραφήνα) 14
Α621 Περιφ. Υμηττού – Αττική Οδός 2
Α64 Κορωπί (Α6/Α64) – ΔΑΑ”ΕΒ” 6
(Α65? Δυτ. Περιφ. Αιγάλεω 9)
Α7 Α/Δ Μορέας: Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα 157 (=78+79)
Α71 Α/Δ Μορέας: Λεύκτρο – Σπάρτη 45
Α8 Παράκαμψη Ελευσίνας (Αεροδρόμιο - Α6/A8) 4
Α8 Ολυμπία Οδός: Ελευσίνα (Α6/A8) - Κόρινθος 59
Α8 Ολυμπία Οδός: Κόρινθος – Ρίο 120
Α8 Ολυμπία Οδός: Ρίο – αρχή παρ. Πάτρας (3 km) -- (υπό κατασκευή 20/8/2017)
Α8 Ολυμπία Οδός: Παράκαμψη Πάτρας 18
Α90 Β.Ο.Α.Κρήτης, κατά τμήματα (~45 km) --
Σύνολο: 2050 (-9)
Πηγές: vriskoapostasi.gr, GoogleEarth, επιτόπιες παρατηρήσεις Sintix

Εκτιμώ το σφάλμα σε κάτω του 0,5% για τα παραπάνω δεδομένα αλλά φυσικά δεν αποκλείεται να υπάρξουν δόκιμες προσθαφαιρέσεις στον κατάλογο αυτό.
Αφού ζητήσω να παραβλεφθούν τα δύο ακούσια emoticons στο "Α8" και η κάπως ατελής εδώ μορφοποίηση και αφού διαπιστώσω ότι προσωπικά είχα τη χαρά να διατρέξω έως σήμερα το 92,3% αυτού του δικτύου, θα περάσω σε ένα σύντομο σχόλιο για Ιονία & Ολυμπία Οδούς.
Ιονία: Πλήρης, με μόνες εκκρεμότητες δύο κόμβους (συνδέσεις εκτός άξονα) και δύο ΣΕΑ (Επισκοπικού & Φιλιππιάδας) αν θυμάμαι καλά.
Ολυμπία: Ρίο - Κόρινθος πλήρης ο άξονας (με τελική στρώση παντού). Κόρινθος - Ρίο τρεις μικρές εκκρεμμότητες σε Δερβένι, προ Ακράτας, Δρέπανο (Ψαθόπυργος). Αλλως πλήρης με τελική στρώση παντού. Εχει συνολικά όμως κάποια δουλειά ακόμα σε βοηθητικές υποδομές και αρχιτεκτονική τοπίου. Την παρελθούσα εβδομάδα πάντως δικαίως ξεκουράζονταν όλοι.
Τέλος το τμήμα 3 km γύρω από τον κόμβο Ρίου και έως την αρχή της παράκαμψης Πάτρας αργεί ακόμη καθώς μόλις έχει διαμορφωθεί ο νότιος κλάδος που κυκλοφορείται αμφίδρομα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Sun Aug 20, 2017 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

Εύγε φίλε !!!. Πολύ καλή εργασία..
Νά ρωτήσω, τά 659 τού Α2 είναι χωρίς τό κοινό τμήμα μέ τόν Α1?
Καί σύντομα, άλλα 90 από Α3.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 29
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Mon Aug 21, 2017 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Τα 657 του Α2 εμπεριεχουν τα κοινα (τα οποια αφαιρεσα οπως προειπα απο τον Α1). Δεν εχω σαφη εικονα για τα 9 km του Α65(?) τα οποια ειναι στο 7,7% που δεν εχω δει ιδιοις ομμασι. Αναμενουμε οντως με μεγαλο ενδιαφερον τον μισο Α3.
Back to top
View user's profile Send private message
fanmar
Visitor
Visitor


Joined: 02 Aug 2009
Posts: 8

PostPosted: Mon Aug 21, 2017 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

αντε να δουμε...

http://epirusgate.blogspot.gr/2017/08/65-10.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&m=1
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Mon Aug 21, 2017 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

Όσα έργα είχαν τήν τύχη νά ενταχθούν σέ ΕΣΠΑ,έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
Η ΕΤΕπ, λειτουργεί μέ κριτήρια κόστους/οφέλους, οπότε τίποτα δέν είναι δεδομένο. Άν μάλιστα λάβουμε υπόψη πώς δίνει καί ένα ποσό 1,1 δις γιά τήν γραμμή 4 τού μετρό, μήν έχουμε καί πολλές προσδοκίες. Crash test αποτελεί τό Λαμία - Ξυνιάδα, άν εγκριθεί, τότε ανοίγει ο δρόμος καί γιά τό βόρειο κομμάτι. ..
Προσωπικά βλέπω σύντομα νά επανερχόμαστε γιά τήν οδό Ελευσίνας -Θηβών - Υλικής ,άνετα πληρεί τά κριτήρια
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 269

PostPosted: Mon Aug 21, 2017 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Άρτα - Α/Κ Σεφ, 3,5 ώρες, με μία 5 λεπτη στάση (πιτ-στοπ). Το πιο αργο κομματι ηταν το Ελευσινα (διοδια) - Α/Κ ΣΕΦ λογω κινησης και περιορισμενης δυνατοτητας να τρεξεις.

Στο υπολοιπο κομματι ανετα 130-140 και Ιονια ακομα και 150-160 κατα τοπους αν και στις σηραγγες μεχρι 100 οπως και στη Γεφυρα.

Η εξαιρεση καποια τουνελ της Ολυμπιας που κολλαγαν πισω μου στη δεξια λωριδα και μου επαιζαν φωτα και πηγα μεχρι 120.

Γενικα η μεση ωριαια βγαινει κατω απο 120 χλμ/ωρα αν συνυπολογισεις και ολα τα σταματα ξεκινα στα τοσα διοδια.

Ειναι θεοτρελοι παντως. Στα τουνελ της Ολυμπιας η πλειονοτητα του κοσμου πηγαινε 120-140. Ετρεχαν σαν να μην υπαρχει αυριο. Ειδα μεχρι και προσπεραση απο αριστερη λωριδα σε δεξια και παλι αριστερη, γιατι το προπορευομενο στην αριστερη πηγαινε με 110-120 και εμποδιζε τον απο πισω που ηθελε να τρεξει (στανταρ 140+, εγω πηγαινα με 100-110 και ισα που τον ειδα).

Το θεωρω αδιανοητο ιδιως σε μεγαλο τουνελ (οχι τα 500 μετρα της πλακας) να πηγαινεις με τετοιες ταχυτητες. Μονο και μονο για λογους ασφαλειας. Καθως ερχομουν στην Κακια Σκαλα το πρωτο τουνελ (προς Κορινθο) ηταν κλειστο και υπηρχαν ουρες χλμ. σε ολες τις λωριδες. Προφανως καποιο ατυχημα.

Στην Ιονια που ειναι δρομος με λιγη κινηση σχετικα, τρεξε να ξεσπασεις, και τα 140 βγαινουν αβιαστα ιδιως σε καποιες μεγαλες κατηφορες (πχ της Αμφιλοχιας προς Α/Κ Αμβρακιας). Στην Ολυμπια ομως με φουλ κινηση απο Πατρα σε φορτηγα, με πολλαπλασια τουνελ, με εν ενεργεια ΣΕΑ που μπαινοβγαινουν αμαξια, ειναι αδιανοητο να κινεισαι συνεχεια με 140+.

Τελος η μοναδικη παρατυπια και ακυρη κατασκευη, στην Ολυμπια σε δυο κομματια (πηγαινε-ελα) που ο δρομος γινεται ξαφνικα απο 2, 3 λωριδες, με ξαφνικη εμφανιση και εξαφανιση της αριστερης λωριδας. Το θεωρω βλακωδες και επικινδυνο, οταν το συνηθες και λογικο ειναι ο δρομος να ανοιγει προς την πιο αργη λωριδα δλδ την δεξια και να στενευει παλι χανοντας την πιο αργη λωριδα δλδ την δεξια. Οπως το εχουν κανει ειναι φουλ επικινδυνο και πολλοι που τρεχουν του σκοτωμου στην αριστερη ξαφνικα βλεπουν την λωριδα να εξαφανιζεται και ειτε πλακωνονται σε φρενα πανικου ή κανουν δεξιο ελιγμο πανικου για να αλλαξουν λωριδα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 811
Location: athens

PostPosted: Tue Aug 22, 2017 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Μπορεί νά είμαι λίγο εκτός θέματος, αλλά είναι αδιανόητο γιά τό 2017, πόλεμος κανονικός

http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/kriti-35-nekroi-se-troxaia-dystyximata-stoixeia-gia-tis-fetines-tragodies-pou-sygklonisan/2191590/
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Wed Aug 23, 2017 5:08 pm    Post subject: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΛΙΜΑΝΙ ΑΣΤΑΚΟΥ Reply with quote

Στο ENERGYPRESS.GR άρθρο του Χ ΑΠΟΣΠΟΡΗ 23.08.2017 αναφέρει οτι θα χρησημοποιηθούν τα λιμάνια ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ- ΠΑΤΡΑΣ - ΑΣΤΑΚΟΥ, σχετικά με τις εξορύξεις πετρελαιου και φυσικού αερίου.(διαβάστε το σχετικό αρθρο ΤΡΕΙΣ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020......)
Λόγω των βαθέων νερών στους προβλήτες του ΑΣΤΑΚΟΥ υποθέτω οτι αυτό το λιμάνι θα χρησημοποιηθεί πλήρως απο τις πετρελαικές ετειρείες για τις ανάγκες τους σε συνδιασμο με τις χερσαίες εκτάσεις που διαθέτει.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΘΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 269

PostPosted: Wed Aug 23, 2017 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Από την άλλη τόσο το λιμάνι του Αστακού όσο και αυτό της Ηγουμενιτσας είναι σε περιοχές ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους με υδροβιότοπους διπλα (πχ Ηγουμενιτσα) και δεν ξερω αν θελουμε σε τετοιες περιοχες εξορυξεις ή να γινουν τεραστιες βιομηχανικες περιοχες.

Θυμομαστε ολοι την καταστροφη στον κολπο του Μεξικο. Εδω δεν ειναι ΗΠΑ να πλακωσουν οι κυβερνησεις να χωσουν δισεκατομυρια για αποκατασταση και να κλεισουν στοματα. Μια αντιστοιχη οικολογικη καταστροφη θα "τελειωσει" την οποια περιοχη για δεκαετιες.

Φοβαμαι μην στο βωμο του ευκολου κερδους θυσιασουμε την ασφαλεια και την ποιοτητα.

Αρκετα ομως με το off topic καθως ειμαστε στο φορουμ των οδικων εργων.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 12:49 am    Post subject: Reply with quote

To λιμανι της Ηγουμενιτσας εχει πλεον εξαιρετικη οδικη προσβαση μεσω Εγνατιας αλλα και προσφατως μεσω Ιονιας αλλα και η Πατρα φυσικα. Οσον αφορα τον Αστακο, θεωρω το Πλατυγυαλι υπερεκτιμιμενο λιμανι με περιορισμενες δυνατοτητες.

Ειδικα στην περιπτωση της Ηγουμενιτσας αλλα και στον Αστακο δεν θεωρω πως πρεπει να θυσιασουμε τα υπεροχα αυτα μερη στο βωμο του πετρελαιου που τοσα χρονια ακουμε αλλα δεν βλεπουμε ακομα. Δεν ειμαστε Τεξας εδω και ειδαμε ολοι πως κατεληξε η επενδυση στις Σκουριες. Ας επικεντρωθουμε στον πρωτογενη τομεα του τουρισμου, καλως η κακως αυτη ειναι η βαρια μας βιομηχανια.

Αpapa, στο προηγουμενο σου post για την Ολυμπια και εγω παρατηρησα το φαινομενο με τις 3 λωριδες και με εξεπληξε ευχαριστα μπορω να πω γιατι σε ολα τα ανηφορικα σημεια υπαρχει τριτη λωριδα κυκλοφοριας, ομως ουσιαστικα η διαπλατυνση αυτη υφισταται οχι για παραπανω απο 2 χλμ σε καθε σημειο ( Αιγιο, Α/Κ Καλαβρυτων, Ακρατα, και κοντα στη Λυκοπορια αν δεν κανω λαθος) οποτε χρησιμευει για προσπερασεις και να μην δημιουργειται συμφορηση απο βραδυπορουντα οχηματα. Βεβαια με την οδηγικη παιδεια που υπαρχει στη Χωρα μας δεν θεωρω τιποτα απιθανο.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 136
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Ήθελα να σχολιάσω διάφορα, εδώ και μέρες, αλλά σε πνεύμα διακοπών δεν μπόρεσα.

Κατ' αρχήν χρωστάω μία αεροφωτογραφία για τη συνδετήρια του Ε65. Ακόμη λοιπόν είναι στα χώματα.

Μαζί ανέβασα μία φωτό από τη μετατόπιση της παραλιακής (όπου δε βλέπω τίποτε ξεκάθαρο) και την αεροφωτογραφία από το Γούρνες-Χερσόνησος, το οποίο δουλεύεται τρομερά αργά. Αν δείτε στο Google Earth, η πρόοδος είναι μικρή τα τελευταία τρία χρόνια.

https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0

Θέλω επίσης να κάνω ένα σχόλιο για την πρόσθετη λωρίδα. Παρά τα όσα έχουμε συνηθίσει στους Ελληνικούς Α/Δ, το σωστό είναι να "χάνεται" η αριστερή λωρίδα (με σωστή σήμανση). Είναι πολύ πιο δύσκολο για το αργό όχημα που κινείται δεξιά να μπει στην επόμενη λωρίδα, παρά για το γρήγορο από αριστερά. Εξυπακούεται ότι κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε να μένουμε δεξιά, όταν δεν προσπερνάμε, ώστε όλο αυτό να είναι αποτελεσματικό.

Για τον Ε65 και τη σύνδεσή του, νομίζω ότι θα γίνει, ώστε να είναι η βασική οδός προς Αλβανία και να δώσει κάποια ανταποδοτικότητα στον άξονα. Και αυτό πιστεύω ότι στέλνει το Ιωάννινα-Κακαβιά στα αζήτητα. Περιμένω μόνο μία συνδετήρια της Ιόνιας με τον τρέχοντα δρόμο προς Κακαβιά, που να παρακάμπτει την πόλη (μια μορφή εξωτερικής περιφερειακής).

Και τέλος, αν πιστέψουμε τη σήμανση, η περιφερειακή Αιγάλεω είναι όντως Α65, όχι όμως και με βάση το ΦΕΚ που δημοσίευσε ο Γιάννης.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 369, 370, 371 ... 392, 393, 394  Next
Page 370 of 394

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr