stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 368, 369, 370 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Aug 04, 2017 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

Πατρα - Πυργος επρεπε να γινει ΟΤΚ οποτε εξοικονομουσες χρηματα. Απλά έπρεπε να εξασφαλισεις επαρκη και συνεχη αστυνομευση ωστε να μην μπαινουν τρακτερια στο δρομο. Επιπλεον επρεπε σιγα σιγα να φτιαξεις αγροτικες χωματινες οδους για να τους καλυψεις τις μετακινησεις.

Ε65 ομοιως επρεπε να γινει ΟΤΚ και θα ειχε ηδη τελειωσει οπως και η Αμβρακια. Θεωρω οτι και το Ιωαννινα - Κακκαβια ως ΟΤΚ ειναι πιο ευελικτο και σχετικα ευκολοτερα υλοποιησιμο (feasible ελληνιστί) Laughing

Τσακωνα - Καλο Νερο δεν ξερω αν με βαση τα δημογραφικα της περιοχης και την παραγωγικη συνεισφορα της στην οικονομια, δικαιολογει Α/Δ ή ακομα και ΟΤΚ. Αυτο το κομματι οπως και το Πυργος - Καλο Νερο θα μπορουσαν απλα να αναβαθμιστουν σε 1+1 με φαρδυα λωριδα και υποτυπωδη ημι-ΛΕΑ ή σε εναλλαξ 1+2/2+1 οπως καποια παραλιακα κομματια του Πρεβεζα-Ηγουμενιτσα. Πχ η διατομη του Ηρακλειο - Αγια Βαρβαρα ειναι καλη για το μεγαλυτερο οδικο δικτυο της χωρας που χρειαζεται αναβαθμιση (δλδ συνδεση χωριων με κεφαλοχωρια ή μικρες πολεις).
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Fri Aug 04, 2017 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:

Αρχίζω νά πιστεύω καί η Δυτική Μακεδονία θά αρχίσει νά χρησιμοποιεί τήν Ιόνια γιά τήν Αθήνα



το χιλιομετρικο οριο για την επιλογη της διαδρομης, Κλειδι Ημαθιας ή Ιωαννινα ειναι στη Σιατιστα. ως εκ τουτου, Καστοριανοι, Γρεβενιωτες και οποιοι δυτικοτεροι αυτων μαλλον επιλεγουν Ιονια οδο.
ο δρομος αυτων των περιοχων ειναι ο Ε65 οταν με το καλο ολοκληρωθει.
οπως και της Δυτικης Θεσσαλιας. αυτος ο δρομος ειναι για δυσκολους λυτες και τα επιχειρηματα της αλλαγης χαραξης δεν με πειθουν ως τα πραγματικα. με μια 1η σκεψη συμφωνω οτι απο Τρικαλα και πανω πρεπει να συνεχιστει ως ΟΤΚ. ειδικα οταν το Νο 1 προβλημα ειναι η χρηματοδοτηση του. ετσι κ αλλιως μεχρι Τρικαλα καλυπτεται πανω απο το μισο της ''δουλειας'', δηλαδη πληθυσιακα και εμπορικα. ομως! αν ριξει κανεις μια προσεκτικη ματια, με την ολοκληρωση του καλυπτει μεγαλο τμημα και του Ν. Ιωαννινων (γνωστο ) αλλα και της κεντρικης Μακεδονιας. με το μηκος του Ε65 ολοκληρωμενου οπως φαινεται απο τις μελετες ακομα και η Βεροια και η Ναουσσα και φυσικα ολες οι δυτικα αυτων των πολεων περιοχες της Ημαθιας αλλα και της Πελλας ερχονται χιλιομετρικα, πιο κοντα στην Αθηνα μεσω Ε65. με ΟΤΚ στο επιμαχο τμημα αρα και ελλειψη διοδιων( και συνολικο κοστος γενικα ) μηπως δημιουργειται προβλημα στα οικονομικα συμφεροντα του κεντρικης οδου, αυτοκινητοδρομου Αιγαιου, Νεας οδου ή οπως αλλιως εχουν βαπτισει τελος παντων την Αθηνων-Θεσσαλονικης;

και εδω ερχεται ο αρχικος προβληματισμος μου ( οχι δικος μου βασικα αλλα των αρμοδιων ) ως προς τι ειδος δρομου πρεπει να κατασκευαστει αλλα και η πορεια της χαραξης που ανεφερα. με την αρχικη, ολοι σχεδον οι Γιαννιωτες (σιγουρα οι της πολης ) θα επελεγαν τον Ε65. ισως με λιγα χλμ παραπανω (20-30) αλλα με σαφως λιγοτερο κοστος λογω αποφυγης της γεφυρας Ριου. με την τωρινη, βαζει μεσα για τον ιδιο λογο ολες τις προαναφερομενες περιοχες. αρα;

Υ.Γ. μεγαλα τα συμφεροντα. για τον ιδιο λογο ναυαγησε εστω προσωρινα, ο Ελευσινα-Θηβα, ο οποιος ''εθαβε'' Αττικη οδο και ΝΕΑ. οχι μονο οσο αφορα ιδιωτες ταξιδιωτες αλλα κυριως βαρια οχηματα, ειδικα με τις επερχομενες αλλαγες/επενδυσεις στο Θριασιο.
παρεμπιπτοντως με αυτον τον δρομο κι αν θα συνεφερε καποιον που βρισκεται δυτικα προαστια και οχι απλα Δυτικη Αττικη, ΝΑ επιλεξει Ε65 αντι Ολυμπιας-Ιονιας για τις παραπανω περιοχες.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 53
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Fri Aug 04, 2017 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

γενικοτερα αλλαζουν πολυ οι ισορροπιες πλεον και μεγαλο ρολο θα παιξει η βελτιωση ή νεα κατασκευη τοπικων δικτυων, π.χ. οπως εγραψε πιο πανω ενας φιλος για τον Πρεβεζα-Ηγουμενιτσα ( οκ ισως οχι και τοσο τοπικο αλλα σε καθε περιπτωση πολυ τουριστικο μετωπο ). τωρα μεχρι και Παργα χοντρικα μαλλον προτιμας να ανεβεις απο Ηγουμενιτσα και να πιασεις Ιονια απο Κοσμηρά.

μ'αρεσει που φοβοντουσαν την οικονομικη επιβιωση της Ιονιας γιαυτο και την ενεταξαν στην Νεα οδο και κοιταξτε βασει των προαναφερθεντων ποσες περιοχες, τουλαχιστον για τα επομενα 3-4 ετη, θα καλυπτει/εξυπηρετει τελικα.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Aug 04, 2017 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
Επειδή σχετικά πρόσφατα έκανα τήν διαδρομή Τρίκαλα- Λάρισα -Τρίκαλα,γιά περίπου 40χλμ ,όσο είναι τό Τμήμα στό Ν.Τρικάλων δέν έχει νά ζηλεύσει τίποτα από Α/Δ.
Βέβαια τό όριο ταχύτητος 90 καί πουθενά αρίθμηση τής οδού, άν καί αναγράφεται πώς ο Α4 είναι αυτή η Οδός.
Αντίθετα στά τμήματα Τρίκαλα -Καλαμπάκα καί Καρδίτσα-Ν.Μοναστήρι ,υπάρχουν πάρα πολλοί σηματοδότες.


Είναι γεγονός πως δεν υπάρχουν πινακίδες εθνικής αρίθμησης κατά μήκος της οδού αυτής, αλλά μόνο διευρωπαϊκής (Ε 92).
Ωστόσο, ο άξονας αυτός θα παραμείνει μέρος της ΕΟ 6. Α4 θα γίνει μόνον όταν μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο, κάτι που δε βλέπω να γίνεται στο προσεχές μέλλον.


Και μιας και το έφερε η συζήτηση, αν και ποτέ δεν ήταν ευρεία πρακτική η τοποθέτησή τους, πινακίδες εθνικής αρίθμησης (Π-13) σαν και αυτή, τείνουν να εξαφανιστούν.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 12:12 am    Post subject: Διόδια νέας οδού Reply with quote

Ερώτηση ακούγαμε ότι τα υψηλά διόδια στη νέα οδό Αθήνα Λαμία ήταν για χρηματοδότηση της Ιόνιας οδού τώρα που τελείωσε θα έχουμε μείωση ;
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 12:51 am    Post subject: Reply with quote

Σήμερα τό βραδάκι έκανα τό νέο τμήμα τής Ιονίας πού παραδόθηκε. Πολύ ωραίο.
Αλλά ,ερχόμενος κανείς από Ηγουμενίτσα συναντά αμέσως μετά τήν έξοδο τής σήραγγας τής Δωδώνης, μία μόνο πινακίδα γιά Ιονία στά 500μ. Άν δέν προσέξει,τήν έχασε.
Στό αντίθετο ρεύμα λίγο καλύτερα, συναντάς 2 πινακίδες.
Επίσης όσοι έρχονται από τήν πόλη τών Ιωαννίνων, δέν υπάρχει ενημέρωση στόν υφιστάμενο κόμβο τής Εγνατίας γιά τήν ύπαρξη δεξιά τού Α5. Πιστεύω πρέπει νά βελτιωθεί η σήμανση
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 1:59 pm    Post subject: Re: Διόδια νέας οδού Reply with quote

danos wrote:
Ερώτηση ακούγαμε ότι τα υψηλά διόδια στη νέα οδό Αθήνα Λαμία ήταν για χρηματοδότηση της Ιόνιας οδού τώρα που τελείωσε θα έχουμε μείωση ;


Προφανώς και όχι καθώς πρέπει να γίνει η αποπληρωμή των δανείων της κατασκευής, η κάλυψη του κόστους λειτουργίας και συντήρησης και των 2 τμημάτων και το κέρδος της κοινοπραξίας μέχρι το 2037 που λήγει η παραχώρηση.

Μπορεί η κατασκευή της Ιόνιας να ήταν υπεραναγκαίο έργο χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά δεν μιλάμε για τεράστιους κυκλοφοριακούς όγκους ώστε να μπορεί να κάνει μόνη της απόσβεση σε ορίζοντα 20-30 χρόνων.

Ακόμα και όλα τα χρήματα που έχουν μαζευτεί σε διόδια από την Αθηνων -Λαμία τα τελευταία 10 χρόνια να πήγαιναν στην κατασκευή της Ιόνιας δύσκολα θα κάλυπταν το κόστος κατασκευής.
Το οποίο όμως δεν έτσι και αλλιώς δεν θα μπορούσε να ισχύει καθώς ένα κλάσμα από αυτό τη ποσό πήγαινε στην Ιονία.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Giannis p,νομίζω ότι έχει πινακίδα και πριν τη σηραγγα Δωδώνης γιατί είδα πριν μια εβδομάδα να βάζουν τη βάση της. Αλλά μάλλον δεν θα την πρόσεξες...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

Τάσσο. Πρίν τήν σήραγγα τής Δωδώνης, υπάρχει πινακίδα πού λέει επόμενος κόμβος στά 6 χλμ, εννοεί τόν Ιωαννίνων.
Τό ίδιο ακριβώς καί στό ρεύμα πρός Ηγουμενίτσα, μόλις περάσεις από τόν κόμβο Ιωαννίνων, επόμενος κόμβος στά 6 χλμ , εννοεί τής Δωδώνης.
Καί ο κόμβος τής Ιονίας δέν έχει καί αρίθμηση, πχ τής Δωδώνης είναι 4α, τών Ιωαννίνων 5.
Άν σφάλλω, ζητώ συγγνώμη.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Mon Aug 07, 2017 11:24 am    Post subject: Re: Διόδια νέας οδού Reply with quote

ariskop wrote:
danos wrote:
Ερώτηση ακούγαμε ότι τα υψηλά διόδια στη νέα οδό Αθήνα Λαμία ήταν για χρηματοδότηση της Ιόνιας οδού τώρα που τελείωσε θα έχουμε μείωση ;


Προφανώς και όχι καθώς πρέπει να γίνει η αποπληρωμή των δανείων της κατασκευής, η κάλυψη του κόστους λειτουργίας και συντήρησης και των 2 τμημάτων και το κέρδος της κοινοπραξίας μέχρι το 2037 που λήγει η παραχώρηση.

Μπορεί η κατασκευή της Ιόνιας να ήταν υπεραναγκαίο έργο χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά δεν μιλάμε για τεράστιους κυκλοφοριακούς όγκους ώστε να μπορεί να κάνει μόνη της απόσβεση σε ορίζοντα 20-30 χρόνων.

Ακόμα και όλα τα χρήματα που έχουν μαζευτεί σε διόδια από την Αθηνων -Λαμία τα τελευταία 10 χρόνια να πήγαιναν στην κατασκευή της Ιόνιας δύσκολα θα κάλυπταν το κόστος κατασκευής.
Το οποίο όμως δεν έτσι και αλλιώς δεν θα μπορούσε να ισχύει καθώς ένα κλάσμα από αυτό τη ποσό πήγαινε στην Ιονία.


Με διόδια διπλάσια των καυσίμων προφανώς όχι με τς μισά διόδια ακριβώς θα τριπλασιαζε τον όγκο άνετα
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon Aug 07, 2017 11:46 am    Post subject: Re: Διόδια νέας οδού Reply with quote

Και μαζί θα τριπλασίαζε το κόστος συντήρησης χαχα!
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Aug 07, 2017 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

1. Οι κόμβοι της Εγνατίας θέλουν εκ νέου αρίθμηση. Γεμίσαμε γράμματα α, β, γ...
2. Για τον Ε65 μούγκα. Δεν έπρεπε να παραδοθεί τμήμα τον Μάρτιο; Θα παραδοθεί κάτι αυτές τις μέρες; Έχουν ξεκινήσει εργασίες για μια συνδετήρια οδό στο οροπέδιο Δομοκού; Ίσως να φαίνεται κάτι σε δορυφορική φωτογραφία.
3. Η κατάσταση στον ΒΟΑΚ τραγική. Συντήρηση μηδέν. Βράχια από τον χειμώνα ακόμα στα ρείθρα. Λακούβες παντού. Σήμανση για κλάματα. Ένα τμήμα 10 χλμ δημοπράτησαν πριν 4-5 χρόνια και τελικά ακυρώθηκε η δημοπράτηση (Πάνορμος - Εξάντης) Θα προσθέσουν, λένε, στη νεά δημοπράτηση τη γέφυρα Γεροποτάμου (για να πετάξουν έξω τις μικρότερες εταιρίες, λέω εγώ ...).
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Tue Aug 08, 2017 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Μιά καί τό ΕΣΠΑ πλέον μικραίνει, η μόνη λύση γιά υλοποιήσεις νέων έργων είναι η ΕΤΕΠ.
Πάντως έχει διαδικασίες διαφορετικές από τήν συνηθισμένη . Συζητούσα χθες μέ αυτοδιοικητικό παράγοντα, τά 3 οδικά έργα πού έχει αιτηθεί η Ελληνική πλευρά γιά χρηματοδότηση, ΒΟΑΚ, Τρίκαλα -Εγνατία, παράκαμψη Χαλκίδας, δέν έχουν ακόμα εγκριθεί.
Αντίθετα, καί εδώ είναι η είδηση, προτάθηκε στην αντιπροσωπεία μας νά εντάξει τό τμήμα Χαλάστρα- Πολύκαστρο, τό οποίο πολύ άνετα εξασφαλίζει χρηματοδότηση. Είδομεν.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Wed Aug 09, 2017 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Πρός Κρήτες ,τά ευχάριστα νέα.
Προχωρά μέ παραχώρηση, τό Τμήμα Χανίων-Ηρακλείου.
Από τήν ιστοσελίδα τού Υπουργείου

https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1106:πρόσκληση-σε-διαδικασία-διαπραγμάτευσης-που-αφορά-σύναψη-σύμβασης-παροχής-υπηρεσιών-χρηματοοικονομικού-συμβούλου&Itemid=326
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Aug 12, 2017 2:36 am    Post subject: Reply with quote

Ευχάριστα τα νεα για τους Κρήτες και οχι μόνο, θα ήταν ιδανικό να γίνουν παρεμβάσεις και στο Ηράκλειο-Αγ. Νικόλαος που έχει αυξημένο φόρτο κυκλοφορίας ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

Έχει ταξιδέψει κανείς πρόσφατα στην Ιόνια Οδό? Θέλω να ανέβω αυτές τις μέρες Ιωάννινα. Υπάρχει κάποιο δύσκολο σημείο? Στον κόμβο της Εγνατίας με την παλιά Ε.Ο. έχει κίνηση?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Aug 12, 2017 5:57 am    Post subject: Reply with quote

Αναβαθμίζεται ήδη το τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος σε αυτοκινητόδρομο, με τυπική διατομή 21,60 μέτρα.





Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι και την παράκαμψη Μαλίων έχει ολοκληρωθεί με πλάτος οδοστρώματος 14 μέτρων. Είναι πολύ άνετος δρόμος.

Επίσης, η παράκαμψη Αγ. Νικολάου και Αμμουδάρα έχει ολοκληρωθεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Καταλήγει λίγο πριν το Ίστρο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sat Aug 12, 2017 10:59 am    Post subject: Reply with quote

@Thanos. Η Ιονία οδός κατά την προσωπική μου άποψη, είναι ο καλύτερος μας Αυτοκινητόδρομος. Μέ εξαίρεση τίς σήραγγες, διόδια, άνετα κινείσαι μέ 130-140. Υπάρχει τροχαία καί λίγο μετά τό Μεσολόγγι, μετά τόν Αχελώο καί στήν ευθεία γιά Αμφιλοχία. .
Καλύτερα νά βγείς στήν Κοσμηρά, συμβολή Α5 μέ Α2.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sun Aug 13, 2017 1:15 am    Post subject: Διόδια Ιόνιας Reply with quote

Αν κάποιος πάει Μεσολόγγι πληρώνει 2.95 αν έρθει από το Μεσολόγγι προς γέφυρα 1.95 παράλογο εεε [/b]
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sun Aug 13, 2017 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Λίγο παλαιό. Βρήκα λίστα τήν επίσημη τών αυτοκινητοδρόμων.

http://www.kathimerini.gr/845362/article/epikairothta/ellada/alla3e-h-lista-twn-aytokinhtodromwn

Σημείωση. Περιλαμβάνει τόν Α13 πού είναι σέ φάση ευχολογίου, ενώ παραλείπει τόν Α 52 (Αμβρακία οδό) πού είναι 50% κατασκευασμένος
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sun Aug 13, 2017 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ, οπότε πολύ κακό για το τίποτα η περιφέρεια σχετικά με τον κόμβο της Εγνατίας με την Ε.Ο.

Πήγα κάποιες μέρες Ζάκυνθο και αναγκαστικά χρησιμοποίησα την Πατρών-Πύργου, την εθνική μας καρμανιόλα πλέον μετά την παράδοση Ολυμπίας και Ιόνιας. Παιδιά η κατάσταση είναι ζούγκλα. Νταλίκες να προσπερνούν, αγροτικά να πετάγονται παραβιάζοντας STOP, τους κατα τα άλλα συμπαθεις αλλοδαπούς με ποδήλατα να οδηγούν στο έρεισμα δίχως ίχνος φωτός και την αστυνομία απούσα, και δυο καραμπόλες κατά μήκος του δρόμου.
Φαίνεται πως υπάρχει μεγάλος φόρτος κυκλοφορίας και δεν καλύπτεται με την υπάρχουσα διατομή που αν δεν κάνω λάθος είναι 14 μ δηλαδή σαν την Κορίνθου Πατρών πριν τα έργα.
Απο την άλλη αυτοκινητόδρομος με νεα χάραξη 2συν2 και ΛΕΑ μου φαίνεται υπερβολή. Όπως έχει αναφερθεί η αναβάθμιση του υπάρχων δρόμου σε ΟΤΚ είναι εφικτή και βιώσιμη λύση.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sun Aug 13, 2017 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

@ Thanos. Η Πατρών Πύργου είναι μαζί μέ τήν Αμφιλοχία -Άκτιο, οι 2 μακράν χειρότεροι δρόμοι μας
Συμφωνώ, πώς δέν χρειάζεται νά γίνει ΑΔ,αλλά ΟΤΚ. Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος τής καθυστέρησης. Οι Βρυξέλλες δέν συναινούν....
Πάντως άν θέλει κάποιος από Αττική νά έλθει Πύργο, συμφέρει νά πάρεις Α7 καί νά βγεί Τσακώνα .
Παρεπιμπτόντως,θά τό δούμε μπροστά μας, τά επόμενα χρόνια, θά είναι επιτακτική η δημιουργία τού Α13.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Mon Aug 14, 2017 8:25 am    Post subject: Reply with quote

Μην ξεχνάμε και το κομμάτι Ψαχνά-Χαλκίδα-Αλιβέρι , όπου η κατάσταση το καλοκαίρι είναι δραματική . Σε ευθεία που επιτρέπεται το προσπέρασμα υπάρχουν αριστερές στροφές , χωρίς χώρο για στροφή , δηλαδή απλά σταματάς και στρίβεις , ενώ έχουμε και τους ποδηλάτες που έρχονται κινούμενοι αντίθετα σε λωρίδα πλάτους 3-3,50 μ. Μωτ για την διαδρομή των 60 χλμ , τα 50-55 χαω .
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Aug 14, 2017 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Θεωρώ λάθος να συζητάμε για κατασκευή ΟΤΚ αντί αυτοκινητοδρόμου προς τον Πύργο. Η χάραξη είναι καινούργια και η πλειοψηφία των απαλλοτριώσεων έχει ήδη γίνει. Επιπλέον το ανάγλυφο είναι πεδινό στο μεγαλύτερο κομμάτι, δεν χρειάζονται δύσκολα τεχνικά. Ο τωρινός δρόμος δεν είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί γιατί περνάει μέσα από οικισμούς, και χρησιμοποιείται πολύ, ενώ δεν πρέπει, από τους αγρότες της Ηλίας. Η κίνηση προς Ηλεία είναι μεγάλη, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, επιπλέον ο δρόμος συνδέεται μα την ΒΙΚΕ Πατρών, τα αεροδρόμια Αράξου και Ανδραβίδας και με το λιμάνι της Κυλλήνης. Μια χαρά σωστή είναι η επιλογή να γίνει αυτοκινητόδρομος.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Mon Aug 14, 2017 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως όταν τό 2013 αποφασίστηκε η απάλειψη τού τμήματος Πατρών Πύργου από τήν Ολυμπία Οδό,οι διαμαρτυρίες καί οι αντιδράσεις από Αχαΐα,Ηλεία, Ζάκυνθο καί Κεφαλλονιά, μάλλον χλιαρές...
Καί πληθυσμιακά πολλοί αλλά καί μέ ισχυρή πολιτική εκπροσώπηση.
Πιστεύω πώς δύσκολα πλέον η ΕΕ θά χρηματοδοτεί δρόμους.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Aug 14, 2017 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θυμάμαι αν οι αντιδράσεις ήταν χλιαρές, θυμάμαι όμως ότι όλοι οι υπουργοί ΥΠΕΧΩΔΕ υποσχέθηκαν πως ο δρόμος δεν ακυρώνεται, απλώς αναβάλεται, ίσως γι αυτό οι διαμαρτυρίες δεν ήταν πολλές. Πόσο είναι το κόστος?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 368, 369, 370 ... 419, 420, 421  Next
Page 369 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr