stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 365, 366, 367  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bill77
Junior Member
Junior Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 189

PostPosted: Tue Jul 11, 2017 11:58 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα και από μένα... Αυτό πιστεύω και ελπίζω να είναι και εγώ: η βαριά συντήρηση!
Ο βόρειος ημικόμβος θα γίνει, είναι πολύ εύκολο τεχνικά νομίζω... Αλλά θα γίνει όταν το ζητήσουν οι τοπικές κοινωνίες όπως πρέπει ή όταν υπάρχουν τα πλευρικά διόδια μόνο (τέλος 2018;;;), οπότε οι κοινοπραξίες δεν θα έχουν στους υπολογισμούς τους τι τις συμφέρει μόνο για εισόδους-εξόδους αλλά και τι είναι απαραίτητο!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 632
Location: athens

PostPosted: Tue Jul 11, 2017 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα πάρα πολύ καλό άρθρο γιά τά οδικά έργα τού Νομού Αιτωλοακαρνανίας, τού μεγαλύτερου σέ έκταση .
http://www.agrinioculture.gr/2017/07/10/101-odika-erga-gia-tin-etoloakarnania-meros-v-2017/
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 38
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Εδώ έχει την ορεινή Ναυπακτία σε άθλια κατάσταση και δίκτυο της εποχής του 70 εκεί που θα είχε όλη την ανάπτυξη ..
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 27
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 2:15 am    Post subject: Reply with quote

http://www.epiruspost.gr/reportaz/koinonia/45235-2017-07-11-15-57-56.html

Για να δουμε. θα εχουμε και νωριτερα απο τις 21/07 παραδοση τελικα;
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 632
Location: athens

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 9:49 am    Post subject: Reply with quote

http://e-maistros.gr/main/κυκλοφοριακές-ρυθμίσεις-στη-νέα-εθνι-8/
Φαίνεται θέλουν οι ιθύνοντες νά μάς ταλαιπωρήσουν γιά τελευταία φορά. Δέν θά μπορούσαν νά περιμένουν λίγες ημέρες? 35 λεπτά υπέστη ταλαιπωρία ο αδελφός μου
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 150
Location: Patra

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα, σε ποιό σημείο είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις; Από την ανακοίνωση υποθέτω από Μακρυνόρος μέχρι Κομπότι. Αν όντως είναι σε κομμάτι που δεν καλύπτεται από την Ιόνια οδό, τότε είναι απαράδεκτοι που το προγραμμάτισαν έτσι.

Επίσης είδα να γίνεται λόγος για παράδοση του τμήματος από Αμφιλοχία μέχρι Άρτα, στις 30/7 ταυτόχρονα με το τελευταίο τμήμα που κουμπώνει Εγνατία, για να γίνουν οι φιέστες των εγκαινίων. Αν επιβεβαιωθεί, θα είναι διπλά απαράδεκτοι!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 632
Location: athens

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 11:52 am    Post subject: Reply with quote

@bokomolech. Τό 126 χλμ είναι η αρχή τών στροφών τού Μακρυνόρους,133 είναι τό Μενίδι.
Τό πιό πιθανό είναι αυτό πού αναφέρεις,γιά ταυτόχρονη παράδοση των 2 τμημάτων,άν καί παίζει από 21/7 νά δωθεί χωρίς ιδιαίτερη φιέστα τό πρώτο.
Πάντως τό Αυγό Εγνατία θά πάει σίγουρα γιά Αύγουστο
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 38

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Τοποθέτηση δοκών στη γέφυρα Κριού

https://www.youtube.com/watch?v=8qoFXY6PnAM
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 107
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

Δορυφορικές από Αβγό-Εγνατία (χθεσινή) και από Αμφιλοχία-Κομπότι (1η του μήνα). Φοβερή πρόοδος στο πρώτο (μου φαίνεται 100% ασφαλτοστρωμένο). Μόνη πιθανότητα καθυστέρησης να μην τελειώσει η άνω διάβαση (πολύ προχωρημένη) στην Αγία Κυριακή - και εδώ δεν έχουν κόψει για ένα μήνα το κομμάτι για την ένωση, μάλλον επιβεβαιώνοντας τη "βαριά συντήρηση" (ελπίζω).

https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 438
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jul 13, 2017 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Aπ'οτι γνωρίζω δεν γίνεται καμιά "βαριά συντήρηση".Κράτησαν ολόκληρο το τμήμα κλειστό τόσο καιρό χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο.Το κομμάτι που ήθελε χωματουργικά και ασφαλτόστρωση μπορούσε να δουλεύεται από νωρίτερα.Και 200 μέτρα jersey δεν χρειάζονται ενάμιση μήνα...Στο τμήμα δεν λειτουργεί ακόμη ο σταθμός διοδίων οπότε γιατί να βιαστούν?

Το τμήμα πάει για παράδοση μάλλον στο τέλος του μήνα μαζί με το Αυγό-Εγνατία,δηλαδή κοντά δυο μήνες κλειστό...
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 107
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jul 13, 2017 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ανακοινώθηκε παράδοση - όχι όμως στην Ιόνια:

http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=69&ap=362&pl=1059&pk=807

Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή αύριο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 558

PostPosted: Fri Jul 14, 2017 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποιες φωτό από το νέο οδικό (μεγάλο σε κόστος – μικρό σε χιλιόμετρα) έργο που ξεκινά σιγά σιγα. Ξεκίνησε ο καθαρισμός από τα φυτικά, στήνεται το εργοτάξιο του εργολάβου και έχει αρχίσει η επιτόπια συναρμολόγηση των βαρέων μηχανημάτων που θα ρίξουν κάποιες χιλιάδες πασσάλους για το έργο. Πρόκειται για την μεταφορά και μερική κάλυψη της παραλιακής Λ. Ποσειδώνος μπροστά από το Μοσχάτο και την Καλλιθέα πάνω στη μπαζωμένη θάλασσα προς την θάλασσα για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα πάρκο με πρόσβαση στο θαλάσσιο μέτωπο (επόμενη εργολαβία).

https://www.dropbox.com/sh/vgp378w8sag0gc9/AABRj0rZXCKLfHB1ZTLECB8Ra?dl=0

Στα παρακάτω link θα βρείτε τα σχέδια της Προμελέτης για να έχετε μια εικόνα των παρεμβάσεων.

https://www.dropbox.com/s/i3xf94msh6s25rq/sxedio%201.pdf?dl=0

https://www.dropbox.com/s/nl5i4uo3am0l49h/sxedio%202.pdf?dl=0
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 202

PostPosted: Sat Jul 15, 2017 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Και ότι θα σε ρώταγα, ξέρουμε διατομή του νέου έργου της παραλιακής?
Τώρα είναι 4 λωρίδες ανά ρεύμα και κατά καιρούς πήζει αφάνταστα (ειδικά τα πρωινά προς Πειραιά οι 2-3 λωρίδες είναι σταματημένες ενώ το ίδιο συμβαίνει και τώρα το καλοκαίρι με τις 2 δεξιές λωρίδες το πρωί).
Πολύ φοβάμαι ότι η διατομή θα είναι μικρότερη (πχ 3+3 και στηθαίο αντί πλατιάς πρασιάς) και θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος με τα bottlenecks καθώς προς Φάληρο-Αθήνα, η παραλιακή υποδέχεται 2 λωρίδες και οι Συγγρού άλλες 2 άρα ποια από τις 2 θα είναι η "ρηγμένη" και ακόμα χειρότερα προς Πειραιά, Νέο Φαληρο, Κηφισό που κανονικά υποδέχονται 2, 1 και 2 λωρίδες αντίστοιχα, με αποτέλεσμα ο "ρηγμενος" τωρα να είναι ο Κηφισος καθώς πρακτικά η 1, η δεξιά λωρίδα καταληγει στις 2 αρχικες εισοδου του και δημιουργουνται διαφορα τραγελαφικα και ελληνικα με χωσιματα, τροχαια κτλ.
Αν γινουν 3 θα πεσει πολυ κλαμα και θα θελει πολυ υπομονη.

Τελος εμεις οι κατοικοι των ομορων δημων που κινουμαστε διαμπερως απο Πειραια προς παραλια, ΝΠ και πισω για το επομενο 2 χρονο θα βλαστημησουμε και προβλεπω ολο το εσωτερικο δικτυο (πχ Πειραιώς) και τα στενακια σε Νεο Φαληρο, Μοσχατο, Καλλιθεα να πηζουν. Μακαρι να βγω ψευτης.

Και μια παρατηρηση: Αν οντως ηταν γνωστο στην περιφερεια οτι θα αναλαμβανε το εργο και θα το ξεκιναγε, γιατι πριν απο λιγοτερο απο 1 χρονο φαγωθηκαν χρηματα και μπηκε διπλη μπαριερα εκατερωθεν στη μεσαια πρασια της νεας Παραλιακης η οποια πολυ φοβαμαι τωρα οτι θα καταληξει στα χερια καποιου, οπως κατεληξαν καπου και τα χρηματα τους? Συν του οτι εντελως παραδοξως η περιφερεια τον τελευταιο 1 χρονο εχει "καθαρισει" και κλαδεψει ολα τα φυτα της πρασιας 3-4 φορες, πραγμα που δεν εχει ξανακανει σε τοσο συντομο διαστημα παλαιοτερα. Τι εγινε ταισαμε μερικους ημετερους οσο προλαβαιναμε??? Wink
Μην παρεξηγηθω οτι η ασφαλεια μας δεν επαιζε ρολο και δεν επρεπε να μπει επιτελους μπαριερα, απλα βαζω ερωτηματικο στο timing....

Τελος μηπως θα ηταν προτιμοτερο να δουλεψουν και να τελειωσουν ολο το οδικο κομματι που μπορουν και κινειται παραλληλα της υπαρχουσας παραλιακης χωρις να διακοψουν την κυκλοφορια της και να διακοπει αυτη προς τα τελευταια σταδια μονο για να δημιουργηθουν οι συνδεσεις με το υπαρχον δικτυο? Γιατι καπου διαβασα οτι τα βασανα θα αρχισουν αμεσα απο Σεπτεμβρη και θα αρχισει σχετικα νωρις ο αποκλεισμος της οδου.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 558

PostPosted: Sun Jul 16, 2017 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

Εάν κοιτάξεις στα σχέδια που έχω βάλει στο φάκελο του dropbox θα δεις ότι τουλάχιστον στην προμελέτη ο δρόμος φαίνεται να έχει 4 λωρίδες κυκλοφορίας + ΛΕΑ για το κάθε ρεύμα.

Όσο αφορά το τι θα γινει κατά την διάρκεια κατασκευής, υποτίθεται ότι θα έχουμε την μικρότερη όχληση και το μόνο πρόβλημα θα είναι όταν θα πρέπει να γίνουν οι συνδέσεις των δύο κόμβων με το νέο τμήμα. Μέχρι τότε η ταλαιπωρια θα πρέπει να είναι ελάχιστη. Το πραγματικά ζόρικο σημείο είναι όταν θα πρέπει να πέσει ο τωρινός κόμβος του Π. Φαλήρου και να φτιαχτεί ο καινούργιος αλλα υποτίθεται ότι και αυτό στα χαρτιά είναι λυμένο με γνώμονα την ελάχιστη όχληση.

Αυτό που θα ήθελα εγώ να πω είναι ότι το οδικό έργο είναι ένας συμβιβασμός αφού τελικά η λεωφόρος δεν θα υπογειοποιηθεί παρά μόνο δύο σημεία της θα σκεπαστούν και όλος ο δρόμος θα μετατοπιστεί προς την θάλασσα. Ετσι αν κάποιος περπάτει σε τρία χρόνια από σήμερα στην σημερινή Εθνάρχου Μακαρίου, (παλιά παραλιακή) διπλα στις γραμμές του Τραμ, θα εξακολουθήσει να μην βλέπει την θαλασσα όπως δεν την βλέπει και σήμερα. Απλώς ο τοίχος 4 μέτρων σε κάποια σημεία της σημερινής λεωφόρου δεν θα ειναι δίπλα αλλά μετατοπισμένος προς τη θάλασσα με δύο τεχνητούς λόφους και σαφώς ποιο ήπιο ανάγλυφο απο το σημερινό.

Η ερώτηση όμως για εμενα είναι πόσο παραπάνω θα κόστιζε η πλήρης υπογειοποίηση της λεωφόρου όπως έλεγε το αρχικό σχέδιο του Renzo Piano?
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 38
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:03 am    Post subject: Ολυμπία οδός Reply with quote

Κόρινθο Πάτρα 15 -7

Πριν τον κριό ποταμό και πριν το ΡΙΟ μονοδρόμηση συνολικά 5-7 χιλιόμετρα αλλά το κακό δύσκολο να είναι έτοιμα σε ένα μήνα .. γιατί τι παραδώσανε δε κατάλαβα και δεν περίμεναν 1-2 μήνες να τελιωσει ; .. στο ΡΙΟ έχει πρόοδο ..
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 27
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 10:30 am    Post subject: Reply with quote

Φοβαμαι πως μεχρι να απαλλαγουμε οριστικα απο τους κωνους στην Κορινθου-Πατρων, θα εχουν ερθει οι αγροτες!!!

Για το Αμφιλοχια-Αρτα σιγην ιχθυος; υποτιθεται οτι μπηκαμε στην εβδομαδα παραδοσης.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 38

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Που ανακοινωθηκε επισημα οτι θα παραδοθει στην τρεχουσα εβδομαδα?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 632
Location: athens

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

Υπήρχε πληροφορία από τήν ΕΡΤ Ιωαννίνων

http://epirusgate.blogspot.gr/2017/07/blog-post_389.html?m=1
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 38

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Η δημοσιογραφικη πληροφορια δεν συνιστα επισημη ανακοινωση
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 202

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Εάν κοιτάξεις στα σχέδια που έχω βάλει στο φάκελο του dropbox θα δεις ότι τουλάχιστον στην προμελέτη ο δρόμος φαίνεται να έχει 4 λωρίδες κυκλοφορίας + ΛΕΑ για το κάθε ρεύμα.

Όσο αφορά το τι θα γινει κατά την διάρκεια κατασκευής, υποτίθεται ότι θα έχουμε την μικρότερη όχληση και το μόνο πρόβλημα θα είναι όταν θα πρέπει να γίνουν οι συνδέσεις των δύο κόμβων με το νέο τμήμα. Μέχρι τότε η ταλαιπωρια θα πρέπει να είναι ελάχιστη. Το πραγματικά ζόρικο σημείο είναι όταν θα πρέπει να πέσει ο τωρινός κόμβος του Π. Φαλήρου και να φτιαχτεί ο καινούργιος αλλα υποτίθεται ότι και αυτό στα χαρτιά είναι λυμένο με γνώμονα την ελάχιστη όχληση.

Αυτό που θα ήθελα εγώ να πω είναι ότι το οδικό έργο είναι ένας συμβιβασμός αφού τελικά η λεωφόρος δεν θα υπογειοποιηθεί παρά μόνο δύο σημεία της θα σκεπαστούν και όλος ο δρόμος θα μετατοπιστεί προς την θάλασσα. Ετσι αν κάποιος περπάτει σε τρία χρόνια από σήμερα στην σημερινή Εθνάρχου Μακαρίου, (παλιά παραλιακή) διπλα στις γραμμές του Τραμ, θα εξακολουθήσει να μην βλέπει την θαλασσα όπως δεν την βλέπει και σήμερα. Απλώς ο τοίχος 4 μέτρων σε κάποια σημεία της σημερινής λεωφόρου δεν θα ειναι δίπλα αλλά μετατοπισμένος προς τη θάλασσα με δύο τεχνητούς λόφους και σαφώς ποιο ήπιο ανάγλυφο απο το σημερινό.

Η ερώτηση όμως για εμενα είναι πόσο παραπάνω θα κόστιζε η πλήρης υπογειοποίηση της λεωφόρου όπως έλεγε το αρχικό σχέδιο του Renzo Piano?


Το ειδα αυτο που λες αλλα ειναι προμελετη οπως αναφερεις και φοβαμαι για "εκπτωσεις" στην τελικη κατασκευη του εργου.

Συμφωνω μαζι σου

Το αρχικό σχεδιο νομιζω προεβλεπε βυθιση της νεας παραλιακης, παραλληλα με την μετατοπιση της ωστε η κορυφη του λοφου που θα σχηματιζοταν να συνεπιπτε με το τωρινο υψος του οδοστρωματος.
Το προβλημα που βλεπω με αυτο το σκεπτικο ειναι οτι με την βυθιση, για να υπηρχε ουσιαστικη διαφοροποιηση το επιπεδο του οδοστρωματος θα επρεπε να κατεβει τουλαχιστον 3 μετρα, δλδ στο επιπεδο της παλιας παραλιακης αρα επικινδυνα κοντα στο επιπεδο της θαλασσας. Τι θα γινοταν συνεπως με τα τμηματα που τεμνουν Κηφισσο και Ιλισσο?

Επισης πληρης υπογειοποιηση (πρακτικα cut & cover σε ολο το μηκος των περιπου 2,5-3 χλμ) δεν ξερω κατα ποσο θα αλλαζε σημαντικα την "ομορφια" του εργου αφου ετσι και αλλιως και να το σκεπαζες ολο, δυσκολα θα μπορουσες να φυτεψεις απο πανω (με οδικη αρτηρια 8 λωριδων απο κατω, θα φυτευες δεντρα ή γκαζον απο πανω???).

Για εμενα το βασικο ηταν και παραμενει η αναπλαση του φαληρικου ορμου, δλδ να γινει ολη αυτη η εκταση παρκο, χωρος αναψυχης και να δοθει στο κοινο, για να αναβαθμιστει η περιοχη. Αν επρεπε να μπει και ιδιωτης για να βγουν τα εξοδα συντηρησης, ας του εδινες μια μαρινα στα προτυπα του Φλοισβου και ας εφτιαχνε ενα αντιστοιχο διαμαντακι. Οσοι θυμουνται τη μαρινα του Φλοισβου της δεκαετιες 80 και 90 ξερουν οτι τωρα ειναι σαφεστατα ανωτερη και αναβαθμισμενη η περιοχη εκει.

Η παραλιακη ας εμενε εκει που ειναι.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 27
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιος μιλησε για επισημη ανακοινωση; Γιαυτο λεω σιγην ιχθυος και υποτιθεται.
Διοτι ολο το προηγουμενο διαστημα ειχαμε αρκετες μη επισημες δηλωσεις για 20-21 η και λιγο πριν.
Τωρα που πλησιαζουμε Θα περιμενε κανεις να βγει κατι.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 644

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

Μην μπερδευόμαστε, δεν υπήρξε ποτέ σενάριο πλήρους υπογειοποίησης της νέας παραλιακής στο Φαληρικό Δέλτα.

Στο πρώτο σχέδιο της μελετητικής ομάδας "Φαληρο21" για την ολυμπιακή ανάπλαση του Φαληρικού όρμου για πρώτη φορά απεικονίστηκε η ιδέα για την μετατόπιση της νέας παραλιακής προς τη θάλασσα και ο υποβιβασμός από το σημερινό επίχωμα στο επίπεδο του εδάφους.
Μάλιστα σε εκείνη τη φάση κατασκευάστηκε η γέφυρα στον Ιλισσό με πλατειά βάθρα ώστε να υποδεχτεί τον 4χ4 νέο αυτοκινητόδρομο (και μέχρι τότε εξυπηρετεί έναν εσωτερικό δρόμο).

Η μελέτη του Πιανό πάτησε πάνω σε αυτή την μελέτη και προτάθηκε να καλυφθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος από 2 λόφους για καλύτερη ενοποίηση της πόλης με την θάλασσα. Ούτε και εκεί όμως είχαμε να κάνουμε με υπογειοποίηση καθώς πάλι ο νέος αυτοκινητόδρομος διέρχεται πάνω από τις εκβολές του Ιλισσού.
http://2.bp.blogspot.com/-9iTldDQDWho/Tfk9EKkq9cI/AAAAAAAAAE8/BV8z03pn8k4/s1600/protasi.jpg


Τελικά στις οριστικές μελέτες που έγιναν από το γραφείο του Πιανό μαζί με τα ελληνικά μελετητικά γραφεία που είχαν εμπλακεί στον αρχικό σχεδιασμό και με βάση τις οποίες θα ξεκινήσουν και τα έργα μειώθηκε το μήκος του σκεπασμένου αυτοκινητόδρομου.

Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 558

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 6:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι δεν το έγραψα σωστά. Εχεις δίκιο. Το θέμα είναι πως οι κάτοικοι του Ν. Φαλήρου, του Μοσχάτου, της Καλλιθέας κλπ θα αποκτήσουν εκ νέου την πρόσβαση στην θάλασσα όπως την είχαν κάποτε! Στην κατευθυνση αυτή, αν και έγιναν κάποια βήματα απο τις τοπικές κοινωνίες, εν τουτοις ξεπουληθηκαν πολύ εύκολα από τους Δημαρχαίους της περιοχής.... Και όχι μόνο αυτό, το έργο σαλαμοποιήθηκε και προς το παρόν μιλάμε μόνο για το οδικό και την αναδιάταξη της κυκλοφορίας του νερού στην κοίτη του Κιφησού για να φύγει η μπόχα. Για το πάρκο και την θάλασσα έχει ο Θεός. Σε επόμενη εργολαβία και βλέπουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 202

PostPosted: Mon Jul 17, 2017 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Μην μπερδευόμαστε, δεν υπήρξε ποτέ σενάριο πλήρους υπογειοποίησης της νέας παραλιακής στο Φαληρικό Δέλτα.


Σωστός

Όταν μίλησα για "υπογειοποίηση" δεν εννοούσα κάτω από το έδαφος. Εννοούσα την αρχική πρόταση να κατέβει η νέα παραλιακή στο ίδιο επίπεδο με αυτό της παλαιάς και να σκεπαστεί με ενα cut&cover από τη γέφυρα του Κηφισού μέχρι την Εσπλανάδα (με εξαίρεση την εκβολή της κοίτης Ιλισού που εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). Πρακτικά αυτό θα εξαφάνιζε τελείως την νέα παραλιακή (με εξαίρεση το γεφύρωμα της εκβολής Ιλισού κατά τα άλλα δεν θα ήταν ορατή) εξού και ο μη δόκιμος από μέρους μου όρος υπογειοποίηση (αλλά δεν βρήκα κάποιον καλύτερο).

Τώρα διαπιστώνω ότι πρώτα το σχέδιο κάλυψης έχει περιοριστεί κατά το ήμισυ περίπου και δεύτερον η νέα παραλιακή δεν θα υποβαθμιστεί στο επίπεδο του εδάφους της παλαιάς παραλιακής. Αντίθετα θα μείνει στο υψομετρικό που είναι. Έτσι όμως για να την καλύψεις και να δημιουργήσεις τους δύο νέους σκεπαστούς λόφους θα δημιουργήσεις άλλα δυο τερατουργηματα οπτικα τα οποια θα αποκρυπτουν τελειως την θαλασσα ακόμα και απο αυτούς που τώρα είναι στο 2ο όροφο κτιρίου επι της παλαιας παραλιακής. Για να σκεπάσεις επιτυχως τη νεα παραλιακη δημιουργωντας 2 λοφους πρεπει αυτοι να εχουν τουλαχιστον 4 μετρα υψος (ισως και παραπανω) αρα μαζι με την χωματωση μιλαμε για επιπλεον 1,5 οροφο πολυκατοικιας ανυψωση της παλαιας παραλιακης κατα τοπους.

Για αυτο μου αρεσε καλυτερα το αρχικο σχεδιο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 632
Location: athens

PostPosted: Tue Jul 18, 2017 12:48 am    Post subject: Reply with quote

Θυμάστε τόν...Ε 65 ?

Ε, ανέβηκε επίσημο βίντεο

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=fJwNWyVZCsg
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 365, 366, 367  Next
Page 366 of 367

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr