stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 360, 361, 362 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Tue May 23, 2017 11:27 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτες οι σηραγγες στο Σκαραμαγκα ειναι μνημειο ρεμουλας και ορθοδοξης ΠΑΣΟΚαρας. Αν δεν κανω λαθος πριν 20 χρονια ξεκινησαν σαν Ολυμπιακο εργο.
Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν απο τις σηραγγες θα περναγε με νεα χαραξη η ΝΕΟΑΚ ή η Περιφερειακη Αιγαλεω για να καταληξει σε υπερκομβο με τη Λ. Σχιστου.

Αντιρριο-Κλοκοβα απο μερα σε μερα εχουμε κορδελες Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Wed May 24, 2017 8:06 am    Post subject: Reply with quote

Ένα ωραίο βίντεο γιά τά 12 τούνελ τής Ολυμπίας Οδού, στά τμήματα Κορίνθου- Πατρών (3), Πατρών-Κορίνθου (9)

https://www.youtube.com/watch?v=vLsYdpTgX54
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 61

PostPosted: Wed May 24, 2017 8:17 am    Post subject: Re: Γέφυρα κλοκοβα σχεδόν έτοιμο Reply with quote

danos wrote:
Νέο βίντεο από την γέφυρα με νέα τούνελ

https://youtu.be/kf8YpXJpTrI[/u]


Αυτο ειναι μαλλον το σωστο https://www.youtube.com/watch?v=kf8YpXJpTrI
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed May 24, 2017 11:47 am    Post subject: Reply with quote

Και η αναμενόμενη παράταση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων έως την 1η Ιουνίου στην περιοχή της Ρίζας Ναυπακτίας.

http://www.epiruspost.gr/reportaz/koinonia/44399-2017-05-23-20-31-16.html
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Wed May 24, 2017 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

Thanos_Pal wrote:
Αυτες οι σηραγγες στο Σκαραμαγκα ειναι μνημειο ρεμουλας και ορθοδοξης ΠΑΣΟΚαρας. Αν δεν κανω λαθος πριν 20 χρονια ξεκινησαν σαν Ολυμπιακο εργο.
Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν απο τις σηραγγες θα περναγε με νεα χαραξη η ΝΕΟΑΚ ή η Περιφερειακη Αιγαλεω για να καταληξει σε υπερκομβο με τη Λ. Σχιστου.


Όντως τόσο χαμηλά που ήταν οι σήραγγες, εννοώ στο επίπεδο του υπάρχοντος δρόμου, ούτε εγώ ποτέ κατάλαβα την χρησιμότητα τους.
Θα ήταν για να μετατοπιστεί η εθνική οδός προς τα αριστερά (όπως ερχόμαστε από Ελευσίνα) για όσους δεν ήθελαν να μπλέξουν με τη Σχιστού ώστε να απελευθερωθεί χώρος και να γίνει υπερκόμβος μόνο για όσους έμπαιναν-εβγαιναν προς Πειραια?

Ή θα ήταν καταληκτικές σήραγγες της περιφερειακής Αιγάλεω (αν και είναι πολύ χαμηλά για κάτι τετοιο καθώς η περιφερειακή είναι σε ψηλότερο επίπεδο που θα εβγαινε καρφι για το Σχιστο απλά με μια γεφυρωση.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu May 25, 2017 1:18 am    Post subject: Reply with quote

Οι διπλές σήραγγες είναι για την Εθνική Αθηνών-Κορίνθου.
Η σήραγγα που φαίνεται λίγο πιο ψηλά είναι για το ρεύμα ανόδου της περιφερειακής του όρους Αιγάλεω.
Ουσιαστικά, έχουν κατασκευάσει μόνο τα δυτικά στόμια, καθώς από τα ανατολικά, βρίσκεται το σπίτι της ηλικιωμένης, οπότε δεν έχουν κάνει κάτι εκεί.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu May 25, 2017 1:51 am    Post subject: Reply with quote

Aν ολοκληρωνοταν θα ηταν ενας υπερκομβος και μεγαλο εργο για την εποχη του, ουσιαστικα θα ελυνε το προβλημα του απαραδεκτου Α/Κ Σχιστου που βιωνουμε ακομα. Ελπιζω να κατασκευαστει ως συνοδο εργο της ζευξης Σαλαμινας οπως εχουν πει, αν και οποτε γινει.
Για τις σηραγγες παντως διαβασα κι εγω οτι σχεδιαζοταν μετατοπιση της ΝΕΟΑΚ ετσι ωστε να διερχεται πισω απο τη 'λιμνη' Κουμουνδουρου.

Ειδα το βιντεο με την Ε.Ο. Κορινθου-Πατρων πολυ πριν τα κολονακια και τα εργα, ευτυχως δεν το προλαβα ως οδηγος, και ειναι εξοργιστικο που ενω θα μπορουσαν να ενωσουν με πολυ μικρο κοστος τα σημεια που ηταν ηδη κατασκευασμενα με 2+2, πχ απο Ακρατα μεχρι Σελιανιτικα να ηταν ενα ενιαιο τμημα, δεν εκαναν απολυτως ΤΙΠΟΤΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu May 25, 2017 8:04 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα,

Το καλύτερο που βρήκα για σχέδιο είναι εδώ:
http://xaidarisimera.blogspot.gr/2016/02/blog-post_59.html

Νομίζω όμως ότι αυτό έχει περισσότερο ενδιαφέρον - τις σήραγγες τις πρότεινε ο κατασκευαστής, εξ αιτίας αυτών μπλόκαρε το έργο, αυτός έκλεισε κλπ:

http://www.kathimerini.gr/174069/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/oi-shragges-toy-skaramagka-katapian-22-ekat-eyrw

Προσέξτε την ημερομηνία του άρθρου. Το άλλο που παρατηρώ είναι ότι σε κάθε περίπτωση ο κόμβος σχιστού θα παρέμενε, όμως με διπλασιασμό και δε θα υπήρχε άμεση σύνδεση των δύο.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Thu May 25, 2017 11:21 am    Post subject: Παράδοση τελευταίου τμήματος Α25 Reply with quote

Είδα νωρίς το πρωί συνεργείο να απομακρύνει πλαστικά "μπλόκια" απαγόρευσης πρόσβασης στο εναπομένον τμήμα 5 km (νέα χάραξη ευρείας παράκαμψης Σερρών) από τα 95 συνολικά του Α25 και υπέθεσα ότι πιθανότατα ετοιμάζονται για παράδοση του. Διάβασα πράγματι λίγο αργότερα σε τοπικό blog (Κάστρο Σιντικής) την αναγγελία των εγκαινίων από τον αρμόδιο υπουργό Χ. Σπίρτζη για σήμερα στις 5 μ.μ. Προς έκπληξη μου είδα προ ολίγου στον ιστοτόπο της "Εγνατίας" έκτακτη ανακοίνωση που μεταθέτει τα εγκαίνια για την προσεχή εβδομάδα! Να του έτυχε άραγε κάτι του υπουργού?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Fri May 26, 2017 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Μέ τούς αυτοκινητοδρόμους νά τελειώνουν καί οριστικά τό επόμενο δίμηνο, άς ανοίξουμε μιά συζήτηση, ποιοί δρόμοι νά κατασκευασθούν τήν επόμενη δεκαετία. ..

Υπάρχει, ένας άξονας ημιτελής, τά 49 χλμ τής Αμβρακίας Οδού.
Τό τμήμα Λαμία- Ξυνιάδα,πού αναμένει έγκριση.
Όπως καί οι 5 εργολαβίες τού Πατρών Πύργου.

Μετά?
Απολύτως τίποτα. ..
Εγώ θά ήθελα νά ολοκληρωθεί ο ΒΟΑΚ, τό οδικό δίκτυο τής Ευβοίας, Καί τής Κέρκυρας.
Καί νά υλοποιηθεί η Οδός Ελευσίνα Θήβα- Υλίκη
Γιά τό κομμάτι Τρίκαλα Εγνατία, θεωρώ απίθανη τήν χρηματοδότηση. ..
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Fri May 26, 2017 3:53 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ σημαντικά τμήματα που θα πρέπει να ολοκληρωθούν κάποια στιγμή επιτέλους , είναι και τα

1 . Ο οδικός άξονας ΕΟ74 Πύργος-Αρχαία Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη
που παραμένει μετά από 37 χρόνια ημιτελής ...

Από τα 141 συνολικά χλμ έχουν ολοκληρωθεί μόνο τα 90 χλμ

2. Το τμήμα Τσακώνα - Καλό Νερό που ήταν και τμήμα της Ολυμπίας και μπήκε στον πάγο. Μάλιστα έχουν ολοκληρωθεί οι οριστικές μελέτες.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri May 26, 2017 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ θα βρείτε δορυφορικές (19-22/5) από την Ιόνια.

https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0

πρώτο κομμάτι σχεδόν έτοιμο
δεύτερο πολύ προχωρημένο
τρίτο άρχισε να ασφαλτοστρώνεται ο κόμβος Εγνατίας, οπότε τα σημάδια είναι καλά.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 26, 2017 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν κάποια έργα που αναμένονται στους κάθετους της Εγνατίας.
-Αρδάνιο-Διδυμότειχο που κατασκευάζεται με αργούς ρυθμούς (ταχείας κυκλοφορίας, όχι Α/Δ)
-το Ξάνθη-Εχίνος-σύνορα (Τ/Κ και αυτός) που είναι στις μελέτες
-το Χαλάστρα Πολύκαστρο του δρομου προς τους Ευζώνους που επείγει να γίνει Α/Δ και είναι και πολύ εύκολο τμήμα
-το Πτολεμαΐδα Φλώρινα που νομίζω είναι αρκετά προχωρημένο για δημοπράτηση
-περιμένουμε πολύ σύντομα την παράδοση του Κέρκυρα-Κρυσταλλοπηγή

Είναι σε φάση να αρχίσει και το Μακρακώμη-Τρυμφηστός που θα ολοκληρώσει το Λαμία-Καρπενήσι.
Από κει και πέρα αν η χώρα ξεπεράσει την κρίση υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν.
-ΒΟΑΚ, Εύβοια, Ελευσίνα-Θήβα εννοείται
-επεκτάσεις Αττικής οδού
-βελτίωση του Πύργος-Τσακώνα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται Α/Δ.
-βελτιώσεις στην ΠΑΘΕ, πχ στροφές Μαρτίνου που μπορεί να γίνει ένα ωραιότατο τουνελάκι.
-να πάω και πιο μακριά: ζεύξη Μαλιακού; γιατί όχι.
-Λαμία-Αντίρριο (Τ/Κ φυσικά, δεν χρειάζεται Α/Δ)
-Γιάννενα-Κακαβιά
-βελτιώσεις Εγνατίας, πχ παρακάμψη Καβάλας.
-ανατολική εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης και αναβάθμιση εσωτερικής.
-Στη Χαλκιδική, στο πρώτο πόδι επέκταση μέχρι Πευκοχώρι, (τώρα ο δρόμος πάει μέχρι Κασσανδρεία)
-καινούριος δρόμος μέχρι Νικήτη-Άγιο Νικόλαο στο δεύτερο πόδι

κλπ κλπ κλπ όρεξη να 'χεις Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat May 27, 2017 5:36 am    Post subject: Reply with quote

Σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμων σίγουρα πρέπει να ολοκληρωθούν τα ημιτελή Πάτρα-Πύργος και Λαμία-Ξυνιάδα, και Αμβρακία-Άκτιο, καθώς και ο ΒΟΑΚ στο κομμάτι Χανιά-Ηράκλειο.
Απο κει και πέρα δεν είμαι αισιόδοξος για κάτι περαιτέρω, ίσως το Τρίκαλα-Καλαμπάκα που είναι κρίμα να μείνει έτσι με τόσο υψηλό ποσοστό ολοκλήρωσης. Μέχρι την Εγνατία δεν το συζητάω καν, θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί ο Ε65.
Με την παραχώρηση της Εγνατίας ίσως δούμε και το Χαλάστρα-Πολύκαστρο επιτέλους να κατασκευάζεται.

Επίσης και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού μέχρι Λ. Βουλιαγμένης καθώς και η σήραγγα Υμηττού, για μένα είναι απαραίτητες και αν υπάρξει πολιτική βούληση θα βρεθεί και χρηματοδότηση καθώς σίγουρα θα είναι κερδοφόρο έργο.

Εκτός απο τα προαναφερθέντα δεν νομίζω οτι η Χώρα χρειάζεται άλλους αυτοκινητόδρομους και θα πρέπει να εστιάσουμε στο πιο ευέλικτο μοντέλο των οδών ταχείας κυκλοφορίας με αναβαθμίσεις κατά τόπους των ήδη υπάρχοντων αξόνων.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat May 27, 2017 8:02 am    Post subject: Reply with quote

Η χώρα χρειάζεται πλέον ΜΟΝΟ οδούς ΤΚ , αλλά εκεί δεν μπαίνουν διόδια . Αυτό θα μπορούσε να λυθεί με βινιέτα ή κάπως αλλιώς .

Αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο καιρός περνάει και τα προβλήματα σε ορισμένες περιοχές παραμένουν και χειροτερεύουν .

Επειδή ο Δήμος Κύμης-Αλιβερίου έβγαλε σε διαβούλευση το σχέδιο της επόμενης πενταετίας και θέτει πάλι το πρόβλημα των δρόμων θα ήθελα να αναφερθώ στο πρόβλημα της Εύβοιας .

Αρχικά διάβασα ότι για την παράκαμψη Χαλκίδας με διατομή ΑΔ θα χρειαστούν περίπου 300.000.000 . Θεωρώ τρομακτικά υπερβολικό το ποσό για 17 χλμ δρόμο που θα βγαίνει στο πουθενά και θα έχουμε φαινόμενα λαιμού μπουκαλιού , αφού δεν παρακάμπτει την Καστέλλα και τα Ψαχνά .
Δηλαδή περιφερειακός ΑΔ που καταλήγει μέσα σε χωριό που πάς με 40 χλμ είναι καθαρά σχεδιασμός για κλωτσιές .

Θα πρέπει αντίθετα να γίνει ο δρόμος ΤΚ και με τα λεφτά αυτά να φτιαχτεί ΤΚ και προς την άλλη πλευρά τουλάχιστον μέχρι την Ερέτρια , ενώ βέβαια ο δρόμος πρέπει να παρακάμψει και την Καστέλλα και τα Ψαχνά .

Δηλαδή δρόμος ΤΚ στην Εύβοια που να είναι 25 χλμ προς κάθε κατεύθυνση βόρεια και νότια . Από εκεί και μετά να πάμε σε παρακάμψεις της Αμαρύνθου και να ολοκληρώσουμε αυτήν του Αλιβερίου και μετά με δρόμο πλάτους 11 μ. να πάμε σε παρακάμψεις χωριών .

Πέρασα πρόσφατα από τον δρόμο Σκούρα-Πυρί στην Λακωνία και είναι δείγμα δρόμου για τέτοιες κυκλοφορίες και περιοχές . Κλειστός και γρήγορος .

Μέχρι τότε όμως η Εύβοια πρέπει να αποκτήσει σωστές ακτοπλοικές συνδέσεις με την Αττική σε σωστές τιμές και με σωστές διαδρομές .

Η διαδρομή Ωρωπός Ερέτρια είναι εντελώς παρωχημένη και ένα πλοίο το καλοκαίρι την καλύπτει μέχρι να γίνουν οι ΤΚ που λέμε .

Από την άλλη η διαδρομή από Αγία Μαρίνα Μαραθώνος χρειάζεται ελάχιστα χρήματα για να συνεχιστεί η οδός ΤΚ από τον Σχοινιά μέχρι την Αγία Μαρίνα , περί τα 10 χλμ .

Στην Εύβοια στην νότια Καρυστία , αν εξαιρέσουμε ένα μικρό μέρος περί τα 10-15 χλμ γύρω από τα Στύρα που ακόμα φτιάχνεται , υπάρχει ένας εξαιρετικός δρόμος για τον φόρτο της περιοχής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από σήμερα αρκεί να μπουν σωστοί πλοικτήτες ή να αλλάξουν μυαλά οι σημερινοί και να έχουν ανά δύο ώρες το καλοκαίρι ή και συχνότερα δρομολόγια , αλλά να μειωθεί το κόστος μεταφοράς που είναι πολύ ακριβό για τα 7 μίλια δρομολόγιο και να μπουν σε κανονική δρομολόγηση αυτά της Αγίας Μαρίνας - Αλμυροποτάμου .

Εναλλακτικά θα μπορούσαν να μπεί πλοίο μεγέθους Αργοσαρωνικού που να συνδέει απ΄ ευθείας την Αγία Μαρίνα με το Αλιβέρι .

Με την επιλογή της Αγίας Μαρίνας γλυτώνεις τα διόδια του ΠΑΘΕ κάτι που δεν γίνεται με τον Ωρωπό , ενώ αν θέλεις γλυτώνεις και την Α.Ο.

Ταυτόχρονα ξεκινάνε τώρα δρομολόγια από Λαύριο για Λήμνο και Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη , ενώ υπάρχουν από Λαύριο για Λήμνο - Καβάλα . Τα πλοία ενώ είναι ημερόπλοια κάνουν νυκτερινούς πλόες και το κόστος λόγω της απόστασης είναι μεγάλο .

Ταυτόχρονα η μετάβαση από την Αθήνα στο Λαύριο απαιτεί τουλάχιστον 1 ώρα οδήγηση και διόδια Α.Ο.

Το Λαύριο είναι ιδανικό για τις Κυκλάδες και νοτιότερα , όχι για το Βόρειο Αιγαίο . Για αυτό ιδανικό είναι η Κύμη όπου με έναν κύκλο 90 νμ δηλαδή 4-5 ώρες ταξιδιού με συμβατικά αργά πλοία και 2,5-3,5 με γρήγορα καλύπτεις τις αποστάσεις για Λήμνο , Σίγρι ή Μεστά που σημαίνει τουλάχιστον μισό κόστος ταξιδιού , άρα πολύ περισσότεροι τουρίστες και μειωμένο κόστος μεταφοράς προιόντων .

Η Ευβοια δεν θέλει πολλά λεφτά για να φτιάξει το οδικό της δίκτυο .

ΤΚ 2+2 μέχρι μετά τα Ψαχνά και το ίδιο μέχρι το Αλιβέρι και μετά δρόμοι 11 μ με άλλη χάραξη όπου απαιτεἰται .

Αλλά αυτά πρέπει να γίνουν σύντομα . Μέχρι το 2025 το πολύ . Γιατί ο καιρός περνάει και στην μελέτη αυτή για τον Δήμο που ανέφερα , αλλά και για τους άλλους δήμους της Εύβοιας , φαίνεται ξεκάθαρα η μείωση του πληθυσμού και η φυγή των νέων από την περιοχή .

Στην Ελλάδα πλέον πρέπει τους ηλίθιους με τους βερμπαλισμούς να τους βάζουμε στην θέση τους με κάθε τρόπο και να προχωράμε με σίγουρα βήματα για να βελτιώσουμε το ΣΗΜΕΡΑ .

Χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει πλέον .
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat May 27, 2017 8:30 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα, ευχαριστώ πού έδωσα τό έναυσμα γιά μιά oυσιαστική συζήτηση, γιά τήν Ελλάδα τού 2030, από πλευράς υποδομών...
@ cruiser. Τυχαίνει νά γνωρίζω καλά τήν Εύβοια...Συμφωνώ απολύτως...
Νά προσθέσω πώς παλαιότερα υπήρχε ακτοπλοική σύνδεση Κύμης-Λήμνου, τήν πολέμησαν συμφέροντα, τά οποία δέν επιτρέπουν καί στό Λαύριο τήν περαιτέρω ανάπτυξη...
Νά προσθέσω στήν Εύβοια, αυτό πού θά βοηθήσει τήν Βόρειο, νά γίνει ο παραλιακός άξονας Καστέλι- Λίμνη, πού όλοι στήν Χαλκίδα αναγνωρίζουν τήν σημασία του καθώς καί ποιός τό υπονόμευσε ...

@Thanos Pal. Εδώ υπάρχει πλήρης ταύτιση απόψεων....
Τό Τρίκαλα-Καλαμπάκα, δέν βλέπω νά γίινεται, διότι η υφιστάμενη οδός, έχει καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ελάχιστοι θά πληρώσουν διόδια γιά 21 χλμ.
Στήν Αττική , θά πρόσθετα τόν άξονα Ελευσίνος- Θηβών, θά αποσυμφορήσει καί τόν Κηφισό...

Καλαμπάκα- Εγνατία ?, Ίσως γιά τίς επόμενες γεννιές...., άς είναι καλά ο ιππικός όμιλος Γρεβενών...

@ superas, Πολύ ωραίες παρεμβάσεις, τούς καθέτους τής Εγνατίας τούς συμπεριελαμβάνω στό υπάρχον δίκτυο...

@ dimline, Δέν βλέπω νά γίνεται τό Τσακώνα- Καλό Νερό, εκτός άν τό αναλάβει ο ....Μωρέας...
Η ΕΟ 74, είναι μέ χαρακτηριστικά ΤΚ?
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat May 27, 2017 8:46 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα σε όλους!

Μην ξεχνάμε και το Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία...

Διευρωπαϊκός άξονας γαρ...

Η Εύβοια πρέπει να είναι προτεραιότητα, αλλά πρέπει να δούμε και ρεαλιστικά τα πράγματα!

Παραθέτω ένα τοπικό παράδειγμα: αν το Άκτιο-Αμβρακία είχε σχεδιαστεί σαν Τ/Κ, πιθανόν να είχε ήδη γίνει και με τα υπόλοιπα 120-130 εκατομμύρια από τα 250 που θα χρειαστούν, θα μπορούσε να ολοκληρωθεί το Αστακός-Πλατυγιάλι-Ιονία, το Αγρίνιο-Ιονία και να προχωρούσε περισσότερο το Αγρίνιο-Καρπενήσι που υλοποιείται με βασανιστικά αργό ρυθμό και μόνο 8χμ...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Sat May 27, 2017 9:37 am    Post subject: Reply with quote

Μιά παρένθεση, ο φίλος μας ο civil engineer ανέβασε φρέσκο βίντεο, Αμφιλοχία- Γέφυρα Μενιδίου, πάμε καλά !!

https://www.youtube.com/watch?v=ZlzPBHv51Zo
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat May 27, 2017 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ το έχω πει και παλιότερα ότι πρακτικά μόνο ΠΑΘΕ , Εγνατία , Ιόνια και Κόρινθος - Τρίπολη χρειάζονταν σαν ΑΔ , άντε και μέχρι Προμαχώνα .

Στους άλλους οι ΤΚ με 2+2 μια χαρά ήταν , χώρια το μικρότερο κόστος στο παράπλευρο δίκτυο .

Αλλά ήταν πολλά τα λεφτά στο κύκλωμα πολιτικοί- εργολάβοι-ΜΜΕ .
Back to top
View user's profile Send private message
spyrossss
New Member
New Member


Joined: 17 Jun 2014
Posts: 13

PostPosted: Sat May 27, 2017 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
Μιά παρένθεση, ο φίλος μας ο civil engineer ανέβασε φρέσκο βίντεο, Αμφιλοχία- Γέφυρα Μενιδίου, πάμε καλά !!

https://www.youtube.com/watch?v=ZlzPBHv51Zo
Εντυπωσιακή η πρόοδος! Αρχές ιουλίου ακούγεται οτι θα δοθεί!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sat May 27, 2017 7:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκίνησε!

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DSC_0435_zpsqbtxxbvp.jpg


http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DSC_0429_zpshpbrehx7.jpg

Ξέρω ότι δεν είναι καλές οι φωτό αλλά σήμερα πιάσανε δουλειά! Υπόσχομαι τακτική κάλυψη όλου του έργου. Να δούμε αν θα το αναγνωρίσετε με την πρώτη.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 61

PostPosted: Sat May 27, 2017 8:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η νοτια αποληξη της παρακαμψης της Αρτας?
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Sun May 28, 2017 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

@cruiser Συμφωνώ

@ giannis p Ναί Τ/Κ .

Από εδώ και στο εξής μόνο για Τ/Κ θα έχει νόημα να συζητάμε ...άντε και για μερικά τουνελ εδώ και εκεί ...λεφτά για πολυτέλειες τέλος!

Αν και τελικά όπως βλέπετε βρίσκουν χρήματα όταν θέλουν οι αρμόδιες αρχές , εντός και εκτός , αρκεί να τσιμπήσουν κάτι τις παραπάνω για την πάρτη τους...
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 29, 2017 8:11 am    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
Μέ τούς αυτοκινητοδρόμους νά τελειώνουν καί οριστικά τό επόμενο δίμηνο, άς ανοίξουμε μιά συζήτηση, ποιοί δρόμοι νά κατασκευασθούν τήν επόμενη δεκαετία. ..

Υπάρχει, ένας άξονας ημιτελής, τά 49 χλμ τής Αμβρακίας Οδού.
Τό τμήμα Λαμία- Ξυνιάδα,πού αναμένει έγκριση.
Όπως καί οι 5 εργολαβίες τού Πατρών Πύργου.

Μετά?
Απολύτως τίποτα. ..
Εγώ θά ήθελα νά ολοκληρωθεί ο ΒΟΑΚ, τό οδικό δίκτυο τής Ευβοίας, Καί τής Κέρκυρας.
Καί νά υλοποιηθεί η Οδός Ελευσίνα Θήβα- Υλίκη
Γιά τό κομμάτι Τρίκαλα Εγνατία, θεωρώ απίθανη τήν χρηματοδότηση. ..


BOAK για μενα 1η, 2η και 3η προτεραιοτητα ταυτοχρονα.
Η Κρητη δεχεται τους περισσοτερους τουριστες στη χωρα την καλοκαιρινη σεζον (Μαιος - Σεπτεμβριος) και το αεροδρομιο Ηρακλειου ειναι το πρωτο σε πτησεις τσαρτερ στην χωρα το ιδιο διαστημα. Ειναι απαραδεκτο το οδικο δικτυο του μεγαλυτερου τουριστικου νησιου να ειναι παναρχαιο και παναθλιο.

Μετα ολοκληρωση της Αμβρακιας και των ακρων του Ε65 για να μην ειναι κολοβος (αφου εγινε το εγκλημα και εγινε κλειστος αυτοκινητοδρομος - για εμενα οδος ταχειας κυκλοφοριας με 2 λωριδες ανα κατευθυνση και κρασπεδο επαρκουσε).

Το ιδιο και για ολους τους υπολοιπους δρομους που προταθηκαν. Για τα δεδομενα της χωρας πλεον το να γινουν κλειστοι αυτοκινητοδρομοι το Πατρα-Πυργος-Ολυμπια, το Τσακωνα - Καλο Νερο, στην Ευβοια κτλ ειναι φαραωνικα εργα και πεταμενα λεφτα.
Κανεις σε αυτα τα μερη οδους ταχειας κυκλοφοριας και καθαρισες για δεκαετιες. Στο Πατρα-Πυργος ως αναβαθμιση εφοσον εκανες οδο ταχειας κυκλοφοριας, μπορουσες εκατερωθεν της οδου να φτιαξεις αγροτικους χωματινους δρομους για τα τρακτερ, αγροτικα κτλ με ταυτοχρονη απαγορευση κυκλοφοριας τρακτερ επι της οδου ταχειας κυκλοφοριας. Οποις εμπαινε με τετοιο πραγμα στο δρομο κ@φτου τον κ@λο (προστιμα, αφαιρεση διπλωματος για 2+ χρονια, δημευση τρακτερ κτλ)

Και η Αμβρακια επρεπε να γινει ταχειας κυκλοφοριας αλλα αφου εχει αρχισει και πλεον αρκετα τμηματα ειναι "ετοιμα" με στηθαια κτλ αποτελειωσε την.

Το Θηβα-Υλικη δυστυχως αν και θα απελευθερωνε την Αττικη απο πολλα (κυριως φορτηγα) θα δημιουργησει προβλημα στους ημετερους εργολαβους της Αττικης Οδου και δεν προκειται ποτε να προχωρησουν ενα καθαρα ανταγωνιστικο εργο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Mon May 29, 2017 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

@ apapa. Έχουμε πλήρη ταύτιση απόψεων.
Ίσως η μόνη λύση γιά τό Ελευσίνα Θήβα, πού νομοτελειακά, θά μάς απασχολήσει, η κατασκευή από τήν Αττική Οδό..

Τά στοιχεία τών αυτοκινητοδρόμων για τό 2016.
Πρώτη σέ κίνηση μέ 77 εκ διελεύσεις η ΑΟ.
Δεύτερη μέ 32 η Ολυμπία
Τρίτη μέ 27 η Εγνατία. ..
Βέβαια, μέ τήν Ιονία Οδό,ίσως, υπάρξει, ανατροπή. ...

https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/οι-επιδόσεις-των-αυτοκινητοδρόμων-το-2-2/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 360, 361, 362 ... 418, 419, 420  Next
Page 361 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr