View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 4:50 pm Post subject: |
|
|
Το διόδιο της Αττικής Οδού είναι το πιο δυσβάσταχτο. Αυτό το μήνα που ανεβαίνω κάθε μέρα σχεδόν Θρακομακεδόνες η Α.Ο. είναι υπεραπαραίτητη και τα 2,80 αναγκαίο κακό. Αυτή τη σύμβαση έπρεπε να τροποποιήσουν. Δεν γίνεται για 3 ή 4 κόμβους να πληρώνεις τέτοιο ποσό. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 9:19 pm Post subject: |
|
|
GETEL wrote: | ...
- οσον αφορα τις εγκαιρες παραδοσεις σε Ολυμπια-Ιονια ασχετα απο δυσκολιες κτλ, αποψη δικη μου ( και οχι μονο ) πως αλλη η φημη της Ακτωρ και αλλη της ΓΕΚ Τερνα. θεωρω την 2η σοβαροτερη γενικα.
και περαν εγκαιρης παραδοσης, τα ιδιοτυπα σαμαρακια στο τμημα Κορινθος-Κιατο ( που δεν ειναι καν κυρτωμα αλλα σχεδον γωνια ) τα θεωρω το λιγοτερο απαραδεκτα. |
Το κομμάτι στο οποίο αναφέρεσαι το κατασκεύασε η Τερνα, άρα αν το πάρεις σαν ένδειξη μάλλον καταλήγεις στο αντίθετο συμπέρασμα... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 9:30 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Έχω τήν βεβαιότητα, πώς ο ΆΚΤΩΡ, έχει τήν χρυσοφόρα όρνιθα πού λέγεται Αττική Οδός.....
Μέ διόδιο Μή αναλογικό, υπερ-τιμημένο, αποτελεί τό πιό προκλητικό παράδειγμα εύνοιας πρός κατασκευαστή |
Όχι μόνο αυτό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Αττικής Οδού ήταν η συμφωνία μη κατασκευής παράπλευρου οδικού δικτύου το οποίο θα αποτελούσε εναλλακτική και συνεπώς θα μείωνε τα έσοδα. Όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στη χώρα έχουν παράπλευρες-παράλληλες σχεδόν οδικές διελεύσεις αν θες να αποφύγεις το κόστος διοδίων.
Με εξαίρεση την ΑΟ όπου ακόμα και δρόμοι που αρχικά προυπήρχαν και κινούνταν παράλληλα, κατέληξαν "τυφλοί", αδιέξοδα, να κάνουν αδικαιολόγητους κύκλους ιδίως στην περιοχή περιξ του Ηρακλείου.
Αν συμπεριλάβουμε και τη ληστρική συμφωνία για τις αποδόσεις του έργου και τον μαθηματικό τύπο αυτών που ενώ κανονικά το έργο θα έπρεπε να έχει αποσβεστεί και επιστρέψει στο Δημόσιο το καπηλεύεται ακόμα ο μπάρμπα-Μπομπο.
Να συνεχίσω ή είναι αρκετά για σήμερα???? |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 9:32 pm Post subject: |
|
|
PinkFloyd wrote: |
Την Μεγάλη Πέμπτη θα παραδοθεί η σήραγγα της Κλόκοβας και των 34χλμ μέχρι το Κεφαλόβρυσο, ενώ "η παράδοση του βόρειου τμήματος της Ιόνιας Οδού τοποθετείται στα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου". |
Το βόρειο κομμάτι παλεύεται και τώρα γιατί από το Αβγό μέχρι την είσοδο της πόλης είναι πεδινό.
Αυτό που δεν παλεύεται είναι το Αμφιλοχία - Κομπώτι γιατί μπλέκεις με το Μακρυνόρος και τις στροφές του οι οποίες είναι κουραστικές, επικίνδυνες και η άσφαλτος κατά τόπους είναι χειρότερη από το Αμφιλοχία-Βόνιτσα.
Και βλέπω το συγκεκριμένο προβληματικό σημείο να πηγαίνει για καλοκαίρι. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 10:43 pm Post subject: |
|
|
Πάντως ας μην ξεχνάμε ότι ο νο1 λόγος που τα οδικά έργα στην Ελλάδα είναι πάντα αιώνια, είναι οι απαλλοτριώσεις. Αν η διαδικασία δεν ήταν τόσο χρονοβόρα, και οι καθυστερήσεις είχαν προβλεφθεί στα χρονοδιαγράμματα θα είχαν τελειώσει όλα προ πολλού! Τώρα τρέχουμε να προλάβουμε και προφανώς οι εργολάβοι πρέπει να δουλέψουν τριπλές βάρδιες, σαββατοκύριακα, και αργίες για να τελειώσουν τα έργα. Ποιός νομίζετε ότι θα πληρώσει για όλα αυτά? Καλά μαντέψατε...
Άντε μετά να ενεργοποιήσεις ρήτρα καθυστέρησης όταν ο κύριος υπαίτιος της καθυστέρησης είσαι εσύ, το κράτος.
Ποιος καθυστερεί να πληρώσει τους κατασκευαστές επειδή διαπραγματεύτε Grexit, και σταματούν τα έργα για μήνες? Ποιός αδυνατεί να ολοκλρώσει αρχαιολογικές εργασίες σε 100 μέτρα αρχαία στη μέση του πουθενά? Ποιός αδυνατεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία απαλλοτρίωσης, και σέρνεται για χρόνια? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 11:13 pm Post subject: |
|
|
apapa wrote: | giannis p wrote: | Έχω τήν βεβαιότητα, πώς ο ΆΚΤΩΡ, έχει τήν χρυσοφόρα όρνιθα πού λέγεται Αττική Οδός.....
Μέ διόδιο Μή αναλογικό, υπερ-τιμημένο, αποτελεί τό πιό προκλητικό παράδειγμα εύνοιας πρός κατασκευαστή |
Όχι μόνο αυτό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Αττικής Οδού ήταν η συμφωνία μη κατασκευής παράπλευρου οδικού δικτύου το οποίο θα αποτελούσε εναλλακτική και συνεπώς θα μείωνε τα έσοδα. Όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στη χώρα έχουν παράπλευρες-παράλληλες σχεδόν οδικές διελεύσεις αν θες να αποφύγεις το κόστος διοδίων.
Με εξαίρεση την ΑΟ όπου ακόμα και δρόμοι που αρχικά προυπήρχαν και κινούνταν παράλληλα, κατέληξαν "τυφλοί", αδιέξοδα, να κάνουν αδικαιολόγητους κύκλους ιδίως στην περιοχή περιξ του Ηρακλείου.
Αν συμπεριλάβουμε και τη ληστρική συμφωνία για τις αποδόσεις του έργου και τον μαθηματικό τύπο αυτών που ενώ κανονικά το έργο θα έπρεπε να έχει αποσβεστεί και επιστρέψει στο Δημόσιο το καπηλεύεται ακόμα ο μπάρμπα-Μπομπο.
Να συνεχίσω ή είναι αρκετά για σήμερα???? |
Μιας και κάποιοι έχτισαν πολιτικές καριέρες πάνω στα παραπάνω σημεία θα περίμενα κάτι πιο συγκεκριμένο για να στηρίξουν τα επιχειρήματα τους αλλιώς μιλάμε απλώς για λάσπη.
Εδώ και 2 χρόνια αυτοί οι άνθρωποι που κατήγγειλαν ότι η Αττική Οδος έχει κάνει στην πραγματικότητα απόσβεση και έπρεπε να γυρίσει χτες στο Δημόσιο είναι η κυβέρνηση του τόπου και έχουν απεριόριστη εξουσία να ερευνήσουν τις καταγγελίες τους και να πάρουν πίσω την Αττική Οδό. Σε ποιο σημείο της "στροφής στην πραγματικότητα" χάθηκε αυτό το αίτημα;;
Πως ακριβώς ορίζεται το παράπλευρο παράλληλο οδικό δίκτυο μέσα στον αστικό ιστό της πόλης; Όλες οι διαδρομές που καλύπτει η Α.Ο. μπορούν να γίνουν από το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο της πόλης με πολλαπλάσιο βέβαια χρόνο λόγω κίνησης ενώ οι παράδρομοι της Α.Ο. καλώς εξυπηρετούν μόνο τοπική και όχι διαμπερή κυκλοφορία. |
|
Back to top |
|
|
GETEL New Member
Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Thu Apr 06, 2017 11:47 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Το κομμάτι στο οποίο αναφέρεσαι το κατασκεύασε η Τερνα, άρα αν το πάρεις σαν ένδειξη μάλλον καταλήγεις στο αντίθετο συμπέρασμα... |
ομολογω οτι δεν το ηξερα και γενικα ειχα την εντυπωση οτι ο ακτωρ ηταν ο κυριαρχος ομιλος στην κατασκευη της Ολυμπιας.
τεσπα η αποψη μου ειναι πιο εμπεριστατωμενη δεν προεκυψε τωρα αλλα σε βαθος χρονων, ομως δεν εχει κανενα νοημα ουτε και ενδιαφερει κανεναν, απλα το ανεφερα ως προσωπικη αποψη. δεν εχω και κανα μπαρμπα στην Τερνα, προς αποφυγη παρεξηγησεων και παρερμηνειων.
το κομματι αυτο λοιπον παραμενει ντροπη ανεξαρτητως κατασκευαστη. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 1:16 am Post subject: |
|
|
GETEL wrote: | γνωριζει κανεις το πλατος λωριδας, και κατ'επεκταση του καταστρωματος και της διατομης της Ιονιας, διοτι ειδικα στο τμημα Κουβαρας-Αμφιλοχια ο δρομος μου φανηκε πιο στενος σε σχεση με το ''παλιο'' κομματι της παρακαμψης του Αγρινιου. ή είναι απλα η ιδεα μου; |
Όσο αφορά το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου...
- Το τμήμα Αντίρριο - Α/Κ Αμβρακίας είναι πλάτους 24.5 μ. με δεντροφυτεμένη νησίδα πλάτους 2,50 μ. τύπου μονόπλευρου New Jersey. Tο πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας είναι 3.50 μ. η εσωτερική, 3,75 μ. η εξωτερική, ενώ η ΛΕΑ έχει πλάτος 2.50 μ.
- Το τμήμα Α/Κ Αμβρακίας - Α/Κ Εγνατία Οδός είναι πλάτους 22,0 μ. με μεσαία νησίδα αμφίπλευρου New Jersey πλάτους 0,6 μ. Για το πλάτος των επιμέρους λωρίδων, πιστευω πως είναι το ίδιο. Στη χειρότερη περίπτωση, και οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας να είναι 3.50 μ. Τα υπόλοιπα είναι τα ίδια.
Τώρα η εσωτερική λωρίδα καθοδήγησης (το κομμάτι της ασφάλτου από το πόδι του New Jersey μέχρι την εσωτερική λωρίδα κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένης και της οριζόντιας διαγράμμισης) λογικά είναι πλάτους από 0,95 μ. μέχρι 1.20 μ., όπως προβλέπεται στις ΟΜΟΕ-Δ του 2001. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 6:37 am Post subject: |
|
|
Για την Α.Ο. έχει απαντηθεί το θέμα του διοδίου από την εποχή της μελέτης της πριν 30 χρόνια .
Δεν γίνονται αναλογικά σε αστικούς Α/Δ γιατί αν γινόταν αυτό , τότε το τμήμα Μεταμόρφωση-Πλακεντία πρακτικά θα ήταν αδιάβατο από το μποτιλιάρισμα , αν είχε διόδιο 1 € ή και λιγότερο .
Ούτε παράπλευρο διαμπερές δίκτυο χρειάζεται διότι αν θέλεις να πας 2-3 κόμβους , υπάρχει τέτοιο , αν θέλεις να πάς 5-6 και περισσότερους , τότε πας Α.Ο.
Για τους δρόμους τα έχουμε πει πολλές φορές ότι οι μισοί και πλέον Α/Δ έπρεπε να είναι οδοί ταχείας κυκλοφορίας σαν τον υπάρχοντα Ε-65 στην Θεσσαλία που κατασκευάζεται 20 χρόνια τώρα . |
|
Back to top |
|
|
GETEL New Member
Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
|
Back to top |
|
|
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 61
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 568 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 6:59 pm Post subject: |
|
|
Στο google earth ,στην λειτουργία με το βήμα χρόνου,εμφανίζεται πλέον πλήρως ο κόμβος Ιονίας-Εγνατίας... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 7:50 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: |
Μιας και κάποιοι έχτισαν πολιτικές καριέρες πάνω στα παραπάνω σημεία θα περίμενα κάτι πιο συγκεκριμένο για να στηρίξουν τα επιχειρήματα τους αλλιώς μιλάμε απλώς για λάσπη.
Εδώ και 2 χρόνια αυτοί οι άνθρωποι που κατήγγειλαν ότι η Αττική Οδος έχει κάνει στην πραγματικότητα απόσβεση και έπρεπε να γυρίσει χτες στο Δημόσιο είναι η κυβέρνηση του τόπου και έχουν απεριόριστη εξουσία να ερευνήσουν τις καταγγελίες τους και να πάρουν πίσω την Αττική Οδό. Σε ποιο σημείο της "στροφής στην πραγματικότητα" χάθηκε αυτό το αίτημα;;
Πως ακριβώς ορίζεται το παράπλευρο παράλληλο οδικό δίκτυο μέσα στον αστικό ιστό της πόλης; Όλες οι διαδρομές που καλύπτει η Α.Ο. μπορούν να γίνουν από το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο της πόλης με πολλαπλάσιο βέβαια χρόνο λόγω κίνησης ενώ οι παράδρομοι της Α.Ο. καλώς εξυπηρετούν μόνο τοπική και όχι διαμπερή κυκλοφορία. |
Αν δεν με απατά η μνήμη μου όλες οι αντιπολιτευόμενες παρατάξεις από το 2002 και μετά (που μετέπειτα έγιναν όλες κυβερνήσεις) εγείρουν το ίδιο ακριβώς θέμα, ότι ο "μαθηματικός" τύπος υπολογισμού της απόσβεσης έχει ένα παραθυράκι που επιτρέπει στο ιδιώτη που διαχειρίζεται το δρόμο, να εμφανίζει μικρότερες εισροές/αποδόσεις και συνεπώς να στέλνει την οριστική απόσβεση και συνεπώς την επιστροφή του έργου όλο στο μέλλον.
Αναφορικά με το παράπλευρο δίκτυο επίσης αν δεν με απατά η μνήμη που υπήρχαν αναφορές στη σύμβαση για υποχρέωση του αναδόχου για αναβάθμιση και όπου χρειαζόταν κατασκευή του παράλληλου δικτύου (σε φάση αντισταθμιστικού οφέλους).
Πάνε χρόνια βέβαια που είχα διαβάσει τη σύμβαση και τις "ερμηνευτικές" αυτής.
Στην ουσία του ερωτήματος σου όμως είναι οι ίδιοι άνθρωποι που κάνανε καταγγελίες για Μπαϊρακτάρηδες και διαπλεκόμενους και εν τέλει όταν ανέβηκαν στην εξουσία και έβαλαν το χέρι στα βάζα με το μέλι, τα ξέχασαν όλα γιατί ταϊζουν τους ίδιους ανθρώπους και λαμβάνουν ευχολόγια από τους ίδιους αφού όλως τυχαίως εκτός από εργολάβοι είναι και ιδιοκτήτες μέσων ενημέρωσης συνεπώς επηρεάζουν τον κόσμο και δημιουργούν καταστάσεις. Αλλά η κουβέντα ξεφεύγει σε πολιτική και δεν είναι θεματική του παρόντος φόρουμ. Συγγνώμη για το off topic. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 7:59 pm Post subject: |
|
|
Το κακό που βλέπω είναι ότι στο μεγαλύτερο μέρος η διαγράμμιση του νέου δρόμου είναι αχταρμάς. Είναι η καινούρια, στη μέση φαίνεται και η διπλή διαγράμμιση του παλιού δρόμου ακόμα με λευκό χρώμα, σε άλλα έχει περαστεί με μαύρο (άσφαλτο????) ενώ σε αρκετά ακόμα και η συνεχόμενη της ΛΕΑ μπλέκει με παλιά διαγράμμιση. Με δεδομένο ότι οι διαγραμμίσεις στους ελληνικούς δρόμους (με εξαίρεση την Αττικη Οδο) δεν πληρούν καμία ποιοτική προδιαγραφή και σε 1-2 χρόνια έχουν σβηστεί ή με βροχή/νύχτα δεν φαίνονται, προβλέπω σκηνικά απείρου κάλους στην οδήγηση (ποιο όχημα θα έχει ποια θέση στο οδόστρωμα κτλ.). |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 9:20 pm Post subject: |
|
|
apapa wrote: |
Αν δεν με απατά η μνήμη μου όλες οι αντιπολιτευόμενες παρατάξεις από το 2002 και μετά (που μετέπειτα έγιναν όλες κυβερνήσεις) εγείρουν το ίδιο ακριβώς θέμα, ότι ο "μαθηματικός" τύπος υπολογισμού της απόσβεσης έχει ένα παραθυράκι που επιτρέπει στο ιδιώτη που διαχειρίζεται το δρόμο, να εμφανίζει μικρότερες εισροές/αποδόσεις και συνεπώς να στέλνει την οριστική απόσβεση και συνεπώς την επιστροφή του έργου όλο στο μέλλον.
Αναφορικά με το παράπλευρο δίκτυο επίσης αν δεν με απατά η μνήμη που υπήρχαν αναφορές στη σύμβαση για υποχρέωση του αναδόχου για αναβάθμιση και όπου χρειαζόταν κατασκευή του παράλληλου δικτύου (σε φάση αντισταθμιστικού οφέλους).
Πάνε χρόνια βέβαια που είχα διαβάσει τη σύμβαση και τις "ερμηνευτικές" αυτής.
|
Κανένα άλλο κόμμα δεν θα μπορούσε να κάνει σημαία του και να αναδείξει κάποιο τέτοιο ζήτημα καθώς η σύμβαση της Αττικής Οδού είχε κυρωθεί από τη βουλή το 1996 με τις ψήφους και των 2 κυρίαρχων τότε κομμάτων (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ). (Η έναρξη του διαγωνισμού είχε γίνει επί ΝΔ)
Επίσης και χρονικά αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει καθώς η πρώτη χρονιά κανονικής λειτουργίας ήταν το 2004.
Το θέμα ξεκάθαρα αναδείχτηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο της μεγάλης επανάστασης με το κίνημα "Δεν Πληρώνω" και έμεινε στο συλλογικό υποσυνείδητο ως πραγματικότητα από τότε, χωρίς να έχει αιτιολογηθεί ποτέ επαρκώς.
Ένα δημοσιευμα από το 2011 όταν το θέμα ήταν hot
Δεν λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύει αλλά ότι ποτέ δεν πείστηκα από τα επιχειρήματα της πλευράς που λέει ότι το έργο έπρεπε να έχει επιστραφεί στο Δημόσιο.
Το αν η σύμβαση περιείχε εξ'αρχής ευνοικές ρυθμίσεις είναι άλλη ιστορία.
Π.χ. εκτός από τη μητρική, οι κατασκευαστές έχουν και έσοδα από την εταιρείας λειτουργίας "Αττικές Διαδρομές"
Αυτός κυρίως είναι ο λόγος που προτίμησαν να κρατήσουν τα διόδια στα 2,80 ενώ θα μπορούσαν σήμερα να είναι κοντά στα 4 ευρώ ώστε να μειωθεί η κερδοφορία της μητρικής και να κρατήσουν την παραχωρηση έως της λήξη της.
----
Η συμβατική υποχρέωση της ΑΟ ήταν η αποκατάσταση του παράπλευρου οδικού δικτύου, το οποίο έγινε, και όχι η κατασκευή παράλληλου δρόμου.
Θα ήταν τουλάχιστον απαράδεκτο μέσα στον αστικό ιστό και σε περιοχές κατοικίας που κατά κύριο λόγο περνάει η ΑΟ να είχαμε διαμπερή κυκλοφορία. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 9:24 pm Post subject: |
|
|
Θέλω να πιστεύω πως η Ολυμπία θα ασφαλτοστρωθεί ολόκληρη με αντιολισθητικό ασφαλτοτάπητα αργότερα οπότε θα διορθωθούν και οι διαγραμμήσεις. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 11:53 pm Post subject: |
|
|
Μα αυτό θα σημαίνει ξανά ταλαιπωρία και βαβούρα γιατί θα πρέπει να κλείνεις εκατέρωθεν το ενα ρευμα κυκλοφορίας για να ασφαλτοστρώνεις και να κάνεις διαγράμμιση. Και γνωρίζουμε όλοι ότι σε τέτοιες καταστάσεις είναι που γίνονται αρπακολλήστικα τα πράγματα. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 11:55 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: |
Κανένα άλλο κόμμα δεν θα μπορούσε να κάνει σημαία του και να αναδείξει κάποιο τέτοιο ζήτημα καθώς η σύμβαση της Αττικής Οδού είχε κυρωθεί από τη βουλή το 1996 με τις ψήφους και των 2 κυρίαρχων τότε κομμάτων (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ). (Η έναρξη του διαγωνισμού είχε γίνει επί ΝΔ)
Επίσης και χρονικά αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει καθώς η πρώτη χρονιά κανονικής λειτουργίας ήταν το 2004.
Το θέμα ξεκάθαρα αναδείχτηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο της μεγάλης επανάστασης με το κίνημα "Δεν Πληρώνω" και έμεινε στο συλλογικό υποσυνείδητο ως πραγματικότητα από τότε, χωρίς να έχει αιτιολογηθεί ποτέ επαρκώς.
Ένα δημοσιευμα από το 2011 όταν το θέμα ήταν hot
Δεν λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύει αλλά ότι ποτέ δεν πείστηκα από τα επιχειρήματα της πλευράς που λέει ότι το έργο έπρεπε να έχει επιστραφεί στο Δημόσιο.
Το αν η σύμβαση περιείχε εξ'αρχής ευνοικές ρυθμίσεις είναι άλλη ιστορία.
Π.χ. εκτός από τη μητρική, οι κατασκευαστές έχουν και έσοδα από την εταιρείας λειτουργίας "Αττικές Διαδρομές"
Αυτός κυρίως είναι ο λόγος που προτίμησαν να κρατήσουν τα διόδια στα 2,80 ενώ θα μπορούσαν σήμερα να είναι κοντά στα 4 ευρώ ώστε να μειωθεί η κερδοφορία της μητρικής και να κρατήσουν την παραχωρηση έως της λήξη της.
----
Η συμβατική υποχρέωση της ΑΟ ήταν η αποκατάσταση του παράπλευρου οδικού δικτύου, το οποίο έγινε, και όχι η κατασκευή παράλληλου δρόμου.
Θα ήταν τουλάχιστον απαράδεκτο μέσα στον αστικό ιστό και σε περιοχές κατοικίας που κατά κύριο λόγο περνάει η ΑΟ να είχαμε διαμπερή κυκλοφορία. |
Συμφωνώ μαζί σου. Νομίζω όμως ότι η Αττική Οδός πρακτικά λειτούργησε η μισή (Μεταμόρφωση - Αεροδρόμιο) μόλις παραδόθηκε το ΕλΒελ καπου το μακρινο 2002. Και κοντά στους Ολυμπιακούς δόθηκε το Ελευσίνα-Μεταμόρφωση. Αν θυμάμαι καλά ήταν συμβατική υποχρέωση στην κατασκευή του νέου αεροδρομίου να έχει ολοκληρωθεί αυτοκινητόδρομος σύνδεσης με την πολη αλλιώς το Δημοσιο θα πληρωνε παχυλες αποζημιωσεις στους Γερμανους. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 61
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Sat Apr 08, 2017 11:03 pm Post subject: |
|
|
Απορία για όσους γνωρίζουν
Επειδή πλέον καλούμαστε να μαζεύουμε ένα σημαντικό μέρος αποδείξεων με ηλεκτρονικές πληρωμές και το κόστος διοδιων για τους νεους αυτοκινητόδρομους είναι σημαντικό (πχ 75 ευρώ πηγαινε-ελα Γιαννενα) υπαρχει δυνατοτητα ηλεκτρονικης πληρωμης του διοδίου (π.χ. πιστωτική κάρτα) προαγοράζοντας την διέλευση?
Πχ θελω να παω Ιωαννινα και να γυρισω, να προαγορασω τις διελευσεις απο ολα τα αντιστοιχα διοδια Αθηνα-Ριο-Ιωαννινα και πισω?
Ξέρω ότι δέχονται e-pass αλλά το epass πρέπει να το αγοράσεις και να το φορτίσεις για κάμποσες διαδρομές (βολεύει δλδ για τακτικούς χρήστες) και επιπλέον δεν γνωρίζω αν είναι όλων των αναδόχων συμβατά μεταξύ τους. |
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Sat Apr 08, 2017 11:24 pm Post subject: |
|
|
Απ'όσο ξέρω είναι δρομολογημένο να κάνουν το αυτονόητο, να βάλουν pos τουλάχιστον σε ένα ταμείο ανα σταθμό διοδίων.
Το πότε θα γίνει είναι άγνωστο. |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Sat Apr 08, 2017 11:30 pm Post subject: |
|
|
Όχι βέβαια εδώ αστυνομικό δεν άφησαν να περασει που δεν είχε τα μετρητά , βέβαια το e pass τι πληρώνεις με κάρτα και είναι δωρεάν .. έδω δεν ισχύουν οι νόμοι της χώρας ..
Ειναι βέβαια βλάκες γιατί όλες οι κάρτες πλέον είναι ασύρματες και θα διευκόλυνε την διέλευση .. άλλωστε μέχρι 25 € δεν θέλει pin , και καλά όλοι μεταξύ τους έχουν συννενόηση εκτός από έναν παπάρα την νέα οδός ( Ιονία ) που δεν δέχεται να συνεργαστεί με κανέναν άλλο ούτε κάν με την κεντρική οδό που ακολουθεί μετα ..
Ερε μάχες που έχω ρίξει .. με καταγγελίες στη τροχαία Μαλακάσης !! Όλα να μην δώσουν σεντς προμήθεια στη τράπεζα !! Και το μετρητό για τα μαύρα !! |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Apr 09, 2017 3:08 am Post subject: |
|
|
Η γέφυρα πάντως έχει pos πλήρωσα με κάρτα το καλοκαίρι. Δεν έχω δοκιμάσει στα διόδια αλλά πίστευα πως έχει. Με εκπλήσσει δυσάρεστα αυτό που λέτε πως δεν έχει. Σκόπευα μάλιστα μεθαύριο σε Α.Ο. και Ολυμπία να πλήρωνα με κάρτα.
Οι σήραγγες στην Παναγοπούλα στο ρεύμα προς Πάτρα έχουν δοθεί? Αν δεν προλαβαίνουν για το Πάσχα καλο θα ήταν για την έξοδο τουλάχιστον να χρησιμοποιηθεί η παλιά χάραξη μόνο για το ρεύμα προς Πάτρα.
Κάτι ανάλογο αν θυμάμαι είχαν κάνει και στην Κακιά Σκάλα γιατί το ρεύμα προς Αθήνα ειχε καθυστερήσει. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 986 Location: athens
|
Posted: Sun Apr 09, 2017 10:08 am Post subject: |
|
|
Χθές τό πρωί ταξείδευσε ο αδελφός μου γιά Ήπειρο.
Στό Ξυλόκαστρο, Δερβένι ανάσχεση. ..
Δέν είχε δοθεί η σήραγγα Παναγοπούλας.
Στήν Ρίζα Ναυπακτίας δούλευαν πυρετωδώς
Έγινε η σύνδεση στό Κεφαλόβρυσο καί λειτουργούσε η άνω διάβαση πρός /από Αιτωλικό. .
Έκανε 37 λεπτά από τά Διόδια τού Αντιρρίου μέχρι τήν είσοδο τής Ιονίας. ..,υπομονή, η Μ.Πέμπτη πλησιάζει |
|
Back to top |
|
|
|