stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 349, 350, 351 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Fri Mar 31, 2017 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Για τους φίλους που δεν μπορούν να κάνουν εγγραφή, απ'ότι έχω αντιληφθεί το φόρουμ δεν δέχεται emails τύπου hotmail, gmail κλπ. Δοκιμάστε λοιπόν να εγγραφείτε με την email διεύθυνση που έχετε από τον πάροχό σας.
Από τη στιγμή που θα καταφέρετε να εγγραφείτε, θα πρέπει να κάνετε υπομονή μερικές ημέρες μέχρι να μπορέσετε να κάνετε log in και να ποστάρετε.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 1:15 am    Post subject: Τέρνα Reply with quote

Η εταιρεία τέρνα παραδίδει αύριο το πρωί όλα τα κόμματα έχει αναλάβει στην Ολυμπία οδό προς Αποφυγή των προστίμων τα οποία απ' ότι ακούγεται θα είναι τεράστια για αυτούς που δεν έχουν παραδώσει το έργο αύριο το πρωί
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 10:05 am    Post subject: Reply with quote

Τήν ερχόμενη Τρίτη 4/4, η άσκηση τών εμπλεκομένων, στήν σήραγγα Καλυδόνας...
Οπότε, πλησιάζει η παράδοση
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Έχει πλευρικα διόδια στον κόμβο Αρτας!


Τα τελευταία χρόνια που πηγαίνω Άρτα από την ευρεία παράκαμψη Άρτας και βγαίνω στον "μοναδικό" κόμβο της πόλης με την ΕΟ Άρτας-Τρικάλων (λίγο πριν τον Άραχθο) δεν θυμάμαι να έχει ο κόμβος πλευρικά διόδια σε οποιαδήποτε πλευρά του δρόμου ούτε χώρο για να κατασκευαστούν εκ των υστέρων.

Τελευταία φορά που πέρασα το καλοκαίρι πέρσι, ούτε το ρεύμα από Αθήνα με εξοδο για Άρτα είχε διόδια ούτε το ρεύμα από Άρτα προς Αθήνα.

Βάλανε τώρα?

Μιλάω για τον κόμβο στο κάτωθι σημείο (google maps)

https://www.google.gr/maps/@39.1593259,21.0121037,1604m/data=!3m1!1e3?hl=en
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι έχουν τοποθετηθεί εδώ και κάποιους μήνες. Όπως αναφέρω και στο προηγούμενο μήνυμα, στην είσοδο προς Γιάννενα και αντίστοιχα στην έξοδο από Γιάννενα. Κάθε σταθμός διοδίων έχει δυο λωρίδες.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Χρόνια πολλά στους πολιτικούς μας!! Και στους εκπροσώπους των εταιρειών που 1/4 θα ολοκληρώνονταν οι αυτοκινητόδρομοι.

Apapa κι εγω το καλοκαίρι που πήγα Άρτα δεν έιχε διόδια σε κανένα κλάδο της εξόδου. Ίσως θα έχει δίοδια στον κλάδο εισόδου προς Ιωάννινα μόνο.

Δεν δόθηκε το Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο? Τους δικαιολογώ μόνο αν με κάποια πατέντα στη Ρίζα, το ενώσουν με τις σήραγγες Κλόκοβας.

Όσον αφορά την δυσκολία εγγραφής κι εγώ παρακολουθούσα τουλάχιστον 3 χρόνια το φόρουμ αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να κάνω εγγραφή. Δεν δέχεται καθόλου freebie emails δηλαδή yahoo hotmail κτλ. Για παράδειγμα εγω χρησιμοποίησα otenet για να το δεχτεί. Οπότε οσοι έχετε email απο καποιο πάροχο τηλεφωνίας χρησιμοποιήστε το. Κατανοώ πως όταν έγινε η απαγόρευση υπήρχε λόγος καθως έμπαιναν διάφοροι και έγραφαν βλακείες, αλλά έχουν περάσει 10 χρόνια, και αυτή η απαγόρευση κατά τη γνώμη μου μόνο κακό κάνει στο φόρουμ.
Back to top
View user's profile Send private message
malakudi
New Member
New Member


Joined: 12 Mar 2017
Posts: 14

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

Χτες κατέβηκα Πάτρα από Θεσσαλονίκη. Πριν το Κεφαλόβρυσο 3-4 km μας βγάλανε στον παλιό δρόμο και περάσαμε μέσα από το χωριό. Το κομμάτι της ένωσης τον δύο κομματιών στο Κεφαλόβρυσο είχε ακόμα δουλειά, και κάποια χωματουργικά και ασφαλτόστρωση. Δε νομίζω να μπορεί να δοθεί άμεσα.

Σε ότι αφορά την εγγραφή στο forum, όντως δε δέχεται emails από gmail.com κτλ, αλλά και το email μου στη Forthnet που χρησιμοποίησα πάλι δεν έρχεται email. Και τώρα κάθε φορά που ποστάρω βγαίνει ένα PHP error για το email.
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 9:42 pm    Post subject: Reply with quote

Παραδόθηκαν στην κυκλοφορία τα 3 τούνελ στην Παναγοπούλα στο ρεύμα από Πάτρα προς Αθήνα , Μήκους 4 χλμ το πρώτο και 550 μέτρων το δεύτερο και τρίτο .

Βίντεο διέλευσης εντός από το Patras TV

https://youtu.be/1408tyCXNrU?t=11s

Το τρίτο σε μήκος τούνελ (4 km) στην Ελλάδα μετά από των Τεμπών (Αιγαίου) 6 km και του Δρίσκου (Εγνατία) 4,5 km

Ουσιαστικά έχουμε παράδοση του βόρειου κλάδου . Ο νότιος κλάδος (ρεύμα από Αθήνα προς Πάτρα ) είναι σε φάση κατασκευής των συνδέσεων και λογικά
η παράδοση του θα καθυστερήσει κάποιες μέρες...
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Άρα λειτουργικη παραδοση των αυτοκινητοδρομων στις 31/3 πηγε περιπατο απο ολους τους αναδοχους και ηταν ενα μεγαλο ψεμα.

Θα τους ζητησει αποζημιωσεις και ρητρες το υπουργειο ή θα κάνει την παπια? Απο αυτα που διαβαζω εδω για το Κεφαλοβρυσο αν ακομα δουλευονται χωματουργικα στο σημειο εκεινο, πως θα προλαβουν να τελειωσουν σε 10 μερες ωστε να πανε για Πασχα οι ανθρωποι που ειπε η υπουργαρα?

Για τον κομβο Αρτας αυτο σημαινει οτι ερχομενος απο Αθηνα προς Αρτα σε εκεινη την εξοδο δεν πληρωνεις. Οπως δεν πληρωνεις και μπαινοντας στον αυτοκινητοδρομο απο Αρτα για Αθηνα σωστα? Προφανως τα εβαλαν τα διοδια για να τα τσιμπανε απο τους Αρτινους που θελουν να πηγαινουν στα Γιαννενα (πλεον θα ειναι αστεια υποθεση η αποσταση αυτη και αρκετοι θα την κανουν πιο συχνα για δουλειες ή διασκεδαση).
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 11:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πρωταπριλιάτικη και όμως αληθινή από τον ορθοδοντικό...τα σχόλια δικά του.

Σημερινή ( δεν είναι πρωταπριλιάτικο ) από τη Ρίζα Αντιρρίου . Ξεκίνησαν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης πριν τις σήραγγες της Κλόκοβας.
Ευχαριστώ τον tasosGR για τη δημοσίευση και ζήτω συγνώμη από τους συμφορουμίτες που αναγκάζομαι να γράψω πάνω στη φωτογραφία καθώς βρέθηκαν όψιμοι τιμητές των έργων υποδομής και κυρίως της Ιονίας οδού όπου μέσα από την αντίστοιχη σελίδα στο Facebook και κρυμμένοι πίσω από τη (δήθεν) ανωνυμία παραποιούν και οικειοποιούνται φωτογραφίες του φόρουμ.( ομολογώ βέβαια ότι είναι πλέον πιο προσεκτικοί και ζητούν την "άδεια" πριν κοινοποιήσουν τις δημόσια αναρτημένες φωτογραφίες άλλων!!!!)
(Θα τους προτείνω τουλάχιστον να μην παραποιούν την Ελληνική γλώσσα. Ρίζα και όχι Ριζά, σήραγγες και όχι σύραγγες, οικειοποιώ και όχι οικοιοποιώ.)
" Συντονίσου και απόλαυσέ το"

Ευχαριστώ και πάλι tasosGR

https://goo.gl/photos/LiU7Nnvoy7KQhp3h9
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Apr 01, 2017 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

Όσοι έχετε προβλημα εγγραφης δοκιμαστε καποιον αλλον free email provider.

Πχ παλια εδινε email το in.gr, το οποιο email το δεχοταν το φορουμ εδω για εγγραφη. Ή δοκιμαστε το email domain καποιου παροχου.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 1:07 am    Post subject: Reply with quote

dimline wrote:
Παραδόθηκαν στην κυκλοφορία τα 3 τούνελ στην Παναγοπούλα στο ρεύμα από Πάτρα προς Αθήνα , Μήκους 4 χλμ το πρώτο και 550 μέτρων το δεύτερο και τρίτο .

Βίντεο διέλευσης εντός από το Patras TV

https://youtu.be/1408tyCXNrU?t=11s

Το τρίτο σε μήκος τούνελ (4 km) στην Ελλάδα μετά από των Τεμπών (Αιγαίου) 6 km και του Δρίσκου (Εγνατία) 4,5 km

Ουσιαστικά έχουμε παράδοση του βόρειου κλάδου . Ο νότιος κλάδος (ρεύμα από Αθήνα προς Πάτρα ) είναι σε φάση κατασκευής των συνδέσεων και λογικά
η παράδοση του θα καθυστερήσει κάποιες μέρες...



Στη μεγάλη απουσιάζει η ΛΕΑ γιατί ?
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 1:38 am    Post subject: Reply with quote

Και στην Εγνατία οι μεγάλες σήραγγες χωρίς ΛΕΑ είναι καθώς και τα Τέμπη. Η μόνη μεγάλη σήραγγα που έχω δει με ΛΕΑ είναι της Κακιάς Σκάλας.

Έκτος από τα 10 χλμ που περιλαμβάνουν και τις σήραγγες Παναγοπουλας, έχει δοθεί τίποτα άλλο στην Ολυμπία? Ελπίζω μέχρι Μ. Τρίτη να έχουν δώσει τίποτα γιατί η Ναύπακτος περιμένει Very Happy

Στην Ρίζα αφήνουν να προσεγγίσεις ή το εργοτάξιο είναι κλειστό? Σκεφτόμουν να βγάλω καμιά φωτογραφία αλλά φοβάμαι μη φάω κάνα άκυρο.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 3:41 am    Post subject: Reply with quote

danos wrote:
Στη μεγάλη απουσιάζει η ΛΕΑ γιατί ?

Κάποιες έχουν ΛΕΑ, κάποιες όχι.
Δε γνωρίζω το λόγο. Μάλιστα έχω αναρωτηθεί και εγώ δημόσια για το ίδιο πράγμα, αλλά δεν έλαβα απάντηση.
Υποθέτω πως έχει αν κάνει με τις επαναδιαπραγματεύσεις του 2013, με ταυτόχρονη αλλαγή των τεχνικών προδιαγραφών, για μείωση του κόστους.

Thanos_Pal wrote:
Και στην Εγνατία οι μεγάλες σήραγγες χωρίς ΛΕΑ είναι καθώς και τα Τέμπη. Η μόνη μεγάλη σήραγγα που έχω δει με ΛΕΑ είναι της Κακιάς Σκάλας.

Οι σήραγγες στα Τέμπη καθώς και αυτή του Πλαταμώνα, έχουν ΛΕΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Το ανάποδο είχε γίνει σε τη ΛΕΑ στις σήραγγες.

Παρά τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις πριν την υπογραφή της σύμβασης ότι η Ολυμπία Οδός θα κατασκευαστεί με όλα τα τεχνικά έτοιμα να υποδεχτούν επέκταση του αυτοκινητόδρομου σε 3χ3 (και στο ενδιάμεσο θα λειτουργούσε ως μεγάλη ΛΕΑ) αυτό δεν υπήρχε ποτέ στη σύμβαση παραχώρησης για τις μεγάλες σήραγγες του έργου.
Προφανώς δεν θα έβγαινε το έτσι και αλλιώς φιλόδοξο τεχνικοοικονομικό κομμάτι της σύμβασης και θα το περνούσαν μετά με μία συμπληρωματική σύμβαση (κόλπο καλοδουλεμένο από την υπουργεία Σουφλιά και στην Εγνατία και σε άλλα δημόσια έργα)


Τα ίδια ακριβώς ίσχυαν και στην περίπτωση του "Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου".
Αλλά εκεί πρόλαβαν στο τσακ τον Αύγουστο του 2009 να υπογράψουν την συμπληρωματική σύμβαση 169 εκατ. Twisted Evil Twisted Evil για την προσθηκη ΛΕΑ και στις 3 διπλές σήραγγες των Τεμπών.

Περισσότερα εδώ Twisted Evil Twisted Evil

Για να έχουμε μια εικόνα της σπατάλης αντί για ΛΕΑ στις 3 σήραγγες των Τεμπών θα μπορούσε να είχε βρεθεί χρηματοδότηση π.χ. για την παράκαμψη της Χαλκίδας (προυπολογισμού πριν την έκπτωση 180 εκατ.)
Back to top
View user's profile Send private message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να μην υπάρχει ΛΕΑ σε σήραγγα 4 χιλιομέτρων. Εκτός της λειτουργικής, ή ακόμα και της αισθητικής πλευράς που ένα τμήμα του αυτοκινητοδρόμου είναι διαφορετικό από τον υπόλοιπο, υπάρχει το θέμα της ασφάλειας.
Τι θα γίνει αν χτύπα ξύλο συμβεί ένα περιστατικό μέσα στη σήραγγα και ακινητοποιηθουν τα αυτοκίνητα; Πως θα περάσει η πυροσβεστική, το ασθενοφόρο κλπ;
Το μόνο καλό είναι πως έχει προβλεφθεί έξοδος διαφυγής που μπορεί να χωρέσει και αυτοκίνητα, αλλά δεν ξέρω κατα πόσο αρκεί αυτό.

@Thanos_pal απ'όσο ξέρω, χωρίς όμως να έχω περάσει ο ίδιος, έχει δωθεί και το τμήμα από τον κόμβο Καλαβρύτων (Πούντα) έως τα Σελιανίτικα, όπως και ένα τμήμα κοντά στην Πάτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

itheodo wrote:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να μην υπάρχει ΛΕΑ σε σήραγγα 4 χιλιομέτρων. Εκτός της λειτουργικής, ή ακόμα και της αισθητικής πλευράς που ένα τμήμα του αυτοκινητοδρόμου είναι διαφορετικό από τον υπόλοιπο, υπάρχει το θέμα της ασφάλειας.
Τι θα γίνει αν χτύπα ξύλο συμβεί ένα περιστατικό μέσα στη σήραγγα και ακινητοποιηθουν τα αυτοκίνητα; Πως θα περάσει η πυροσβεστική, το ασθενοφόρο κλπ;


Ότι γίνεται και σε πολλές άλλες ευρωπαικές χώρες. Κλείνει το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και όλα τα οχήματα ασφαλείας (πυροσβεστική, ασθενοφόρα κτλ.) προσεγγίζουν από το αντίθετο ρεύμα που είναι άδειο και συνεπώς φτάνουν ταχύτατα και εν συνεχεία από τις εξόδους διαφυγής που ενώνουν τα δύο τούνελ φτάνουν στο σημείο.
Μάλιστα γίνονται και αντίστοιχες δοκιμές ή γυμνάσια προσέγγισης από το αντίθετο ρεύμα. Για αυτό κιόλας οι σήραγγες στις προσβάσεις τους (πριν και μετά) τα διαχωριστικά στηθαία στη μέση σταματάνε και "ανοίγουν" ώστε να μπορούν οχήματα ασφαλειας να μεταβούν από το ένα ρευμα στο άλλο χωρίς χρονοτριβή. Π.χ. παρατηρείστε το στηθαίο στην Αθηνών-Κορινθου όταν προσεγγίζεις καθε ενα απο τα τουνελ της Κακιας Σκαλας. Σταματαει και υπαρχει ενα ανοιγμα με μπαριερες (ανοιχτο αναποδα ωστε να μην μπορεις υπο κανονικες συνθηκες με ταχυτητα να εισελθεις στο αντιθετο ρευμα και να προξενησεις δυστηχημα.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν γενικά ελάχιστα μεγάλα τούνελ σε υπεραστικούς αυτοκινητόδρομους που έχουν ΛΕΑ, καθώς έχει κριθεί ασύμφορη και μη αναγκαία.
Μόνο σε αστικούς με μεγάλη κίνηση μπορεί να το συναντήσεις.

Οι μεγάλες σήραγγες λόγω υψηλής επικινδυνότητας είναι μια ειδική κατηγορία δρόμου από την πλευρά της ασφάλειας με διαφορετικές οδηγίες αντιμετώπισης συμβάντων από ότι ο ανοιχτός αυτοκινητόδρομος.

Αν συμβεί ένα σοβαρό συμβάν μέσα σε σήραγγα η κυκλοφορία διακόπτεται από την είσοδο και οι εγκλωβισμένοι οδηγοί πρέπει να εγκαταλείψουν με τα πόδια τα οχήματα άμεσα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

@ Tasos, orthodontist. ..
Πολύ ευχάριστο γεγονός η ασφαλτόστρωση από τήν πλευρά τής Ρίζας.. Πότε βλπετε νά παραδίδονται τά τμήματα Κεφαλόβρυσο -Κλόκοβα, Κλόκοβα -Αντίρριο?
Μήπως γίνει μία συνολική παράδοση?
Ευχαριστώ πολύ. ..
Έχω γνωστό μου,εργαζόταν στόν κόμβο Αμβρακίας τής Ιονιας, σέ α υτόν ειπώθηκε ανήμερα Καθαράς Δευτέρας,τό τμήμα Αμφιλοχίας -Άρτας, τό τελειώνουμε σέ 100 εργάσιμες ημέρες
Back to top
View user's profile Send private message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 6:45 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=114573955

«Κλείδωσαν» οι ημερομηνίες για την επίσημη παράδοση των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας, με τη λειτουργία των νέων σηράγγων των Τεμπών στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, να ρίχνουν «αυλαία» την ερχόμενη Πέμπτη, 6 Απριλίου. Σχεδόν μια εβδομάδα αργότερα, στις 12 Απριλίου, προγραμματίζονται τα εγκαίνια παράδοσης της Ολυμπίας Οδού, στον νέο οδικό άξονα Κορίνθου – Πατρών.

Ελπίζω να είναι όντως σωστές οι ημερομηνίες που αναφέρει το σημερινό δημοσίευμα (γιατί όσον αφορά την Ολυμπία οδό ακουγόταν για 13/4).
Κατα τ'άλλα αν διαβάσετε προς το τέλος, αναφέρει ότι "Με την ολοκλήρωση του έργου τον Μάρτιο του 2017 το ταξίδι από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ως τα Ιωάννινα θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά". Μιλάμε για κείμενο που δημοσιεύτηκε 2/4 Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 7:53 pm    Post subject: Reply with quote

Διαγράμμιση μέσα στην Κλόκοβα και ασφαλτόστρωση στο Δυτικό στόμιο σήραγγας-Γαυρολίμνη...

https://www.facebook.com/ioniaodos/

Μήπως τελικά την προσωρινή λύση την κάνουν στο ανατολικό στόμιο της σήραγγας και όχι στη Γαυρολίμνη;;; Πάντως γιαυτό φαίνεται να υπάρχει μια καθυστέρηση, αλλιώς δεν είναι φισιολογικό...
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα. Δημοσιεύω ένα ακόμη email από φίλο του φόρουμ που επίσης έχει πρόβλημα με την εγγραφή του. Του ζητώ συγγνώμη γιατί ενώ το έλαβα προχθές, το δημοσιεύω μόλις σήμερα. Τις τελευταίες ημέρες αντιμετωπίζω πολύ σοβαρά προβλήματα με το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή μου με αποτέλεσμα τα πάντα να γίνονται απελπιστικά αργά.

Το μήνυμα αφορά τα ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ γενικά και ειδικά τα ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ο.τ. στους νέους αυτοκινητόδρομους. Τον ευχαριστώ γιατί για εμένα ήταν πολύ κατατοπιστικό:
=================

Καλησπέρα,

Δυστυχώς δεν μπορώ να εγγραφώ στο site και είδα οτι σας στέλνουν email για δημοσίευση και κάνω το ίδιο ! :-)

Περί ταχύτητας στην Ιόνια και κάθε Ιόνια οδό, και τον χρόνο που λέει ο κατασκευαστής ότι χρειάζεται για τα χιλιόμετρα:

ιόνια οδός 192κμ Αντίρριο - Εγναντία, με 110 κμ/ω όριο γενικό ας πούμε. 192/110=1,75 ώρες = 1Ω:45Λ.

110κμ/ω πινακίδα σημαίνει 110κμ/ω laser speed / GPS speed. Το κοντέρ ολων των αυτοκινήτων γράφουν τουλάχιστον 9-10 κμ/ω παραπάνω ΣΗΣΤΥΜΑΤΙΚΑ και εσκεμένα βάση κανονισμού για να μην φέρει ευθύνη ο κατασκευαστής για κλήσεις. Σκεφτείτε ένα κοντέρ που είναι GPS speed και λέει 110κμ/ω με όριο 110κμ/ω, με ένα μικρό λάθος θεωρητικά είσαι άνω του ορίου, και κατηγορείς τον κατασκευαστή. Τα κοντέρ των αυτοκινήτων ''κλέβουν'' (ειδικά των γερμανικών'' για νομικούς λόγους. Για να φάς θεωρητικά κλήση με όριο 120κμ/ω πρέπει να πηγαίνεις με 130 περίπου κοντέρ (δείτε Link από κάτω).
Πάμε τώρα στα laser της τροχαίας. Η τροχαία σε ευρωπαικές χώρες έχει ''αγραφα'' ή γραπτα όρια πάνω από τα οποία σε γράφει, για παράδειγμα 10-12% πάνω από το όριο. Όριο 50, σε γράφει με 56-57κμ/ω. Σε αυτοκινητόδρομο όριο 120κμ/ω σε γράφει με 128-132κμ/ω. Τα όργανα μέτρησης δεν έχουν την απόλυτη ακρίβεια και δεν μπορέι να σε γραψει με ''121κμ/ω'' γιατί τρέχα γύρευε μπορείς να πείς χίλια δύο τεχνικά και να πας στα δικαστήρια. Οπότε η τροχαία δεν σε γράφει αν είσαι %κμ/ω πάνω από το όριο για τεχνικούς λόγους (όταν λέμε όριο δεν εννούμε αυτό που λέει το κοντέρ, αλλά την πραγματική ταχύτητα).

Σουμάροντας (ξεχνώντας διόδια):
Ιόνια οδός, όριο 110κμ/ω, αν θές να το κάνει με ''μέση ταχύτητα'' 110κμ/ω νομιμότατος, δές πόσο κλέβει το κοντέρ σου και πρόσθεσε. Αν θές να πας πάνω από το νόμιμο αλλά κάτω από το όριο που σε γράφουν πρόσθεσε λίιιγο ακόμα (ρισκάρεις!!!!)
Προς θεού δεν λέω να τρέχει ο κόσμος, είμαι υπέρ των καμερών παντού, μα παντού, ούτε να κοιτάει τα GPS στα κινητά οδηγώντας, απλά αν θές να πετυχαίνεις τους ''ονομαστικούς'' χρόνους που λένε οι αρμόδιοι, πρέπει να πας με τα πραγματικά κμ/ω και όχι με 10-12κμ/ω κάτω επειδή κλέβει το κοντέρ.

192κμ/110κμ/ω = 1:45', το κοντέρ θα λέει 119-122κμ/ω ανάλογα το αμάξι και τα λάστιχα. Και 125-128κμ/ω να λέει το κοντέρ, δύσκολα σε γράφουν.

Επιπλέον:
1. Για όριο ταχύτητας 130κμ/ω είδα κάπου οτι χρειάζεται ακτίνα στροφής 1κμ, η χώρα είναι ορεινή, δεν γίνονται αυτά τα πράματα, μην ζητάτε παπάδες.
2. Όριο πάνω από 90κμ/ω θα μπεί στην Ολυμπία Οδό οταν τελειώσει η περίφραξη. Ο δρομος έχει όριο 90κμ/ω αυτή την στιγμή (τον κάνω κάθε εβδομάδα) μην τον συζητάτε σαν αυτοκινητόδρομο ακόμα. Το Κόρινθος Πάτρα (εννοείς το -Κιάτο μάλλον ε;) δόθηκε το καλοκαίρι και περιφρασόταν πριν 3-4 βδομάδες.
3. Οι αυτοκινητόδρομοι έχουν όρια ταχύτητας για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με το να κόβονται κλήσεις, είναι τεχνικά ζητήματα στην μέση και κατασκευαστικά, και δεν εννοώ κακοτεχνίες. Όποιος έχει οδηγήσει σε autobahn καταλαβαίνει.
4. Τα συγχαρητήρια μου σε όσους δουλεύουν στην Ιόνια και Ολυμπία οδο να μεταφέρετε!!!!

Ευχαριστώ, ήθελα να γράψω καιρό, ειδικά για το θέμα του ορίου ταχύτητας στην Ολυμπία που βλέπω οτι θεωρεί πολύς κόσμος οτι ''είναι αυτοκινητόδρομος''. ΔΕΝ είναι ακόμα, και ο κατασκευαστής το δηλώνει κάθε 400μ με πινακίδες (τουλάχιστον μέχρι πριν 2 εβδομάδες).

Με εκτίμιση,
Δ


https://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer

European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers[7][8][9] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:

The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.
The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Apr 02, 2017 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

"Άσχημα" τα νέα για την Ιονία. Πάει η για την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου η παράδοση (πριν την Πρωτομαγιά) λέει ο Σπίρτζης, αλλά με την ελπίδα να παραδοθεί και η Κλόκοβα που ηταν για Αυγουστο.
Τα άλλα δύο τμήματα (προφανώς εννοεί το Αμφιλοχία - Άρτα και τη σύνδεση με την Εγνατία) πάνε για καλοκαίρι.

Quote:
Επομένως το σύνολο των έργων των αυτοκινητοδρόμων θα τελειώσει μέσα στο καλοκαίρι και ταυτόχρονα θα δοθούν στην κυκλοφορία τμήματα της Ιονίας Οδού που είναι έτοιμα.

Επίσης, προσπαθούμε να δοθεί σε χρήση η μεγάλη σήραγγα της Κλόκοβας που ήταν να αποδοθεί τον Αύγουστο. Το σύνολο του έργου θα παραδοθεί την τελευταία βδομάδα πριν την Πρωτομαγιά, με εξαίρεση δύο σημεία που και αυτά είναι προγραμματισμένα, χρονικά, να παραδοθούν μέσα στο καλοκαίρι.


http://news247.gr/eidiseis/koinonia/mexri-to-pasxa-h-paradosh-twn-newn-aytokinhtodromwn.4606200.html
Back to top
View user's profile Send private message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Mon Apr 03, 2017 12:38 am    Post subject: Reply with quote

Βασικά είναι κακογραμμένο το κείμενο.
Εγώ καταλαβαίνω -βάζοντας κάτω και τα δεδομένα που ξέρουμε- ότι εννοεί πως όλο το έργο Αντίρριο - Ιωάννινα θα είναι έτοιμο πριν την πρωτομαγιά, πλήν των 2 γνωστών τμημάτων.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα δωθεί το Γαβρολίμνη Κεφαλόβρυσο πριν το Πάσχα, ή ακόμα και η Κλόκοβα αν προλάβουν (από Ρίζα, όχι από Αντίρριο).
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Mon Apr 03, 2017 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Για την Ολυμπία έχεις δίκιο μου επιβεβαίωσε φίλος ερχόμενος από Πάτρα ότι εκτός από την Παναγοπουλα έχουν δοθεί αρκετά κομμάτια.

Όσον αφορά την Ιόνια το news247 δεν το διατυπώνει σωστά. Περιμένω και τη μεγάλη σελίδα για τις Υποδομές να φτιάξει ένα προκάτ ρεπορτάζ επί του θέματος Evil or Very Mad Cool

Από τα συμφραζόμενα και κατά την άποψη μου πιστεύω ότι μέχρι το Πάσχα θα δώσουν το κομμάτι από Ρίζα, γι αυτό άλλωστε δεν δίνουν από Γαβρολιμνη, και τέλη Απρίλη-αρχές Μαΐου από Αντίρριο.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 349, 350, 351 ... 419, 420, 421  Next
Page 350 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr