stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 347, 348, 349 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Διαφωνώ για το Πάτρα Πύργος. Η υπάρχουσα εθνική έχει φανάρια και γίνονται συνεχώς ατυχήματα. Οι αγρότες βγαίνουν στην εθνική με τε τρακτέρ αντί να χρησιμοποιούν τις τοπικές οδούς για τις μετακινήσεις τους και ο δρόμος περνά μέσα από τους οικισμούς με ότι αυτό συνεπάγεται.

Χρειάζεται οπωσδήποτε νέα χάραξη και κλειστός αυτοκινητόδρομος ώστε να αποφευκτουν όλα τα παραπάνω φαινόμενα. Και η κίνηση μεταξύ Πύργου και Πάτρας είναι συνήθως αρκετά μεγάλη ώστε να τον δικαιολογήσει.

Επιπλέον ένα γενικό σχόλιο. Όταν σχεδιάζεται ένας δρόμος πρέπει να προβλέπεται η κίνηση μετα από 15-20 χρόνια. Και πάντα οι μετακινήσεις αυξάνονται όταν ολοκληρώνονται οι νέοι οδικοί άξονες.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Νά προσθέσω πώς μέ τήν ίδια λογική, τής αναβαθμίσεως, έγινε σχεδόν όλος, ο δρόμος Τρίκαλα-Λάρισα.
Μέ ανισόπεδους κόμβους...
Επίσης μεγάλο μέρος στό Τμήμα Καρδίτσας - Ν.Μοναστήρι.
Εύβοια..., όντως, η μεγάλη αδικημένη
Ειδικότερα η Β.Εύβοια. ..
Χαλάστρα-Πολύκαστρο, δέν νομίζω πλέον, νά χρειάζεται νά γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος. ..,έχει πολύ μικρή κίνηση..
Ίσως στηθαίο στήν μέση. .
Πλέον η Πατρών-Πύργου νά γίνει μέ αναβάθμιση. ...
Γιά τόν ΒΟΑΚ πιστεύω πώς είναι επιτακτική ανάγκη νά γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος, πολύ αυξημένοι φόρτοι, αλλά ΔΕΝ βλέπω νά τό διεκδικούν οί τοπικοί άρχοντες. .
Μιά σύγκριση μέ τήν ισοδύναμη Κύπρο καί μελαγχολείς
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές επισημάνσεις:

-ο δρόμος Πάτρας-Πύργου επιβάλλεται να είναι αυτοκινητόδρομος, το εξήγησε σωστά o Augalos. Έχει μεγάλη κίνηση, (πχ μεγαλύτερη από κομμάτια της Εγνατίας που είναι αυτοκινητόδρομος) και η κατασκευή του είναι εύκολη, αφού υπάρχει ήδη δρόμος ταχείας κυκλοφορίας σε πανεύκολο ανάγλυφο. από Πύργο και κάτω ναι συμφωνώ, δε χρειάζεται αυτοκινητόδρομος επ' ουδενί.
-Το Αμβρακία-Άκτιο, ναι θα μπορούσε να πάει στη λογική του 2+2 superstrada, όπως το Λάρισα-Τρίκαλα.
-Το Χαλάστρα-Εύζωνοι είναι σε τραγική κατάσταση πραγματικά. Εννοείται ότι πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος (αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα τμήμα από Πολύκαστρο μέχρι Ευζώνους που είναι Α/Δ, απλά είναι παμπάλαιος). Πρόκειται για τη βασική οδική πύλη της χώρας από τη Δυτική Ευρώπη, είναι πανεύκολη η κατασκευή του (υπάρχει ήδη ο ένας κλάδος, από δίπλα είναι όλη η έκταση απαλλοτριωμένη από τη δεκαετία του 70 για τη διαπλάτυνση, πολλά τεχνικά έχουν γίνει ήδη για τη διαπλάτυνση (γέφυρες κλπ) Απλά δεν έχει διαχειριστή μέχρι να πουληθεί η Εγνατία και να την αναλάβει ο νέος ιδιοκτήτης. Να σημειωθεί ότι ο δρόμος εδώ και αρκετά χρόνια έχει πολλή κίνηση. Δε μιλάμε για τη δεκαετία του 90 που η Σερβία-Κροατία ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση. Ο δρόμος πια χρησιμοποιείται κανονικά για τη σύνδεση της χώρας με την Ευρώπη και ειδικά το καλοκαίρι έχει μεγάλη κίνηση λόγω των βαλκάνιων τουριστών που κάνουν διακοπές στην Ελλάδα.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Για την Πατρών Πύργου το έχω ξαναγράψει, δεν ευθύνεται αυτός κάθε αυτός ο δρόμος αλλά η ανύπαρκτη οδηγική παιδεία των ντόπιων και ειδικότερα των οδηγών αγροτικών μηχανημάτων.

Η λύση δεν είναι σε όλα αυτοκινητόδρομος, αν υπήρχαν συστηματικοί έλεγχοι και γενικά αν υπήρχε κράτος θα είχαν αποφευχθεί πολλά απο τα δυστηχήματα στον συγκεκριμένο άξονα.
Βεβαίως απο τη στιγμή που είχαν ξεκινήσει τα έργα το 2009 και έχουν μείνει στη μέση, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ολοκληρωθούν, το τονίζω για να μην παρεξηγηθώ.

Η χάραξη είναι πεδινή, η διατομή είναι υποφερτή και παρακάμπτει αρκετά χωριά. Φυσικά χρειάζεται αναβάθμιση αλλά η απόφαση να γίνει αυτοκινητόδρομος ήταν υπερβολική. Μια διατομή 2 συν 2 με στηθαίο και με σηματοδοτούμενους ή κυκλικούς κόμβους στα πρότυπα της Ε.Ο που διασχίζει το Θεσσαλικό κάμπο είναι αρκετή και καλύπτει τις ανάγκες και για 20 με 30 χρόνια. Και φυσικά παρόδιο δίκτυο για τα αγροτικά μηχανήματα.

Για το Χαλάστρα-Πολύκαστρο είναι όντως ξεφτίλα όλες οι χώρες ακομα και τα Σκόπια να έχουν αναβαθμίσει σε αυτοκινητόδρομο το διευρωπαικό άξονα, κι εμείς να έχουμε μείνει στο 1970.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

Και στον καμπο της Αρτας πετάγονται τρακτέρια μέσα στο Άρτα-Πρέβεζα, πρέπει να το κάνουμε κλειστό αυτοκινητόδρομο???
Και στο Πρέβεζα - Καναλι το ίδιο, να ρίξουμε και εκει χρηματα για αυτοκινητοδρομο??

Το γεγονός ότι ως λαός έχουμε γενικά μηδενική παιδεία και ειδικά οδηγική παιδεία υπό το μηδέν, δεν σημαίνει ότι θα κάνουμε παντού αυτοκινητόδρομους, επειδή δεν σεβόμαστε τον νόμο. Πιο οικονομικό είναι να βάλεις ανα 5 χλμ κάμερες για καταγραφή και βεβαίωση παραβάσεων του ΚΟΚ, διασυνδεδεμένες online live με την Τροχαία.

Μπήκες με τρακτερ σε οδο ταχείας κυκλοφορίας ενώ απαγορεύεται?? Αφαίρεση/δημευση του τρακτερ για 6 μηνες. Το πως θα οργωσεις τα χωραφια σου να το σκεφτοσουν πριν παρανομησεις. Κοψε 5-10 κ@λους σε αυτη τη χωρα (το ίδιο και χειροτερα για παραβασεις οριων ταχυτητας, επικινδυνους ελιγμους κτλ) και μετα να δεις πως αρχιζουμε ως λαος να στρωνουμε επιδερμιδα.

Η διαφορα μας με το εξωτερικο στο θεμα αυτο ειναι ακριβως αυτη. Εξω δεν εχουν απλα περιθωριο να "αναπνευσουν" σε θεμα οδικης παρανομιας ειδικα σε μεγαλα οδικα δικτυα και τουνελ, τους παρακολουθουν παντου. Οταν ερχονται οι ξενοι εδω που ειμαστε μπανανια ξεσαλωνουν. Οταν παμε εμεις εξω ειμαστε κοτες και κυριες, πάμε με τα όρια. Γιατί??? Αποκτησαμε παιδεια ξαφνικα?? Όχι αυτη απαιτει χρονια και γενιες για να καταγραφει στο dna μας. Απλα λειτουργει ο φοβος, η γνωση της συλληψης και η τιμωρια, αποτρεπτικα.

Μέχρι λοιπον να αποκτησουν παιδεια οι επομενες γενιες (οι τωρινες ειναι καταδικασμενες, το εχασαν αυτο το τρενο) κοψε παντου κ@λους και τσακισε μας ολους σε στενη αστυνομευση/μαρκαρισμα και τιμωρια που να ποναει (οχι απαραιτητα χρηματικη).

Πχ το να χασεις την αδεια οδηγησης για 3 μηνες και το διπλωμα για 6 και σε υποτροπη να χανεις το διπλωμα για 1 χρονο και στην τριτη και φαρμακερη να πρεπει να ξαναδωσεις εξετασεις ή αν εισαι ανω των 65 να το χανεις δια παντως, ποναει περισσοτερο απο οποιοδηποτε οικονομικο προστιμο τον Ελληναρα που εχει το ΙΧ προεκταση του εγωισμου του.
Εννοειται με συμπληρωματικα προστιμα οπως υποχρεωτικη κοινωνικη εργασια σε επειγοντα περιστατικα νοσοκομειων απο τροχαια, στο ΚΑΤ, ως τραυματιοφορεας σε τροχαια κτλ. οπως προτεινει ο Ιαβερης, να εντυπωθει ο πονος, η φρικη, το αιμα στο μυαλο σου, να μην μπορεις να κοιμηθεις τα βραδυα, μεχρι να το συνειδητοποιησεις και να μην ξανακανεις μ@λακια στο δρομο στη ζωη σου ξανα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν. Επειδή έζησα στό Πολύκαστρο ,στά πλαίσια τής θητείας μου, τό Τμήμα Εύζωνοι- Πολύκαστρο,ήταν τό πρώτο τμήμα αυτοκινητόδρομου στήν Ελλάδα. Άν δέν κάνω λάθος ,καλοκαίρι 1972. Τό τμήμα από Πολύκαστρο- Χαλαστρα ,ήταν η πρόθεση αυτό πού δόθηκε στην κυκλοφορία νά αποτελεί τό ρεύμα καθόδου,γι αυτό καί έχει κολώνες φωτισμού μόνο στήν μία άκρη.... Απλώς μετά τό 1974 , εγκαταλείφθηκε
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 8:27 am    Post subject: Reply with quote

Το έχω ξαναπεί και συμφωνώ με τους προηγούμενους .

Στο μεγαλύτερο κομμάτι της χώρας έφτανε να φτιάξεις οδούς ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 με διαχωριστικό και παράπλευρο αγροτικό δίκτυο χωμάτινο κυρίως . Οι κόμβοι θα μπορούσαν να είναι ανισόπεδοι αλλά οικονομικοί και σε κάποιες περιπτώσεις κυκλικοί κόμβοι .

Αυτό θα μπορούσε να είναι ο κανόνας για διαδρομές μέχρι 100 χλμ από το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων .

Ο δρόμος για τους Ευζώνους πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος , αφού ολοκληρώνονται και οι αυτοκινητόδρομοι στα Βαλκάνια και πλέον η λύση με το πλοίο έχει γίνει πολύ ακριβή και εμείς φτωχότεροι .

Για την Εύβοια το έχω πει και το ξέρω καλά μια και έχω καταγωγή και διαμονή εκεί . Μεγάλα τα προβλήματα με τους δρόμους και όλο χειροτερεύουν αφού δεν υπάρχει τουλάχιστον χάραξη που δεν θα επέτρεπε την δόμηση μέχρι να γίνει ο δρόμος .
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 10:28 am    Post subject: Reply with quote

Δικές μου φωτο εν κινήσει από έξοδο Κλόκοβας προς τούνελ Μακύνειας.
Εμφανέστατη πρόοδος...Σάββατο 25 Μαρτίου.

https://goo.gl/photos/R83cqPnvUvZePSAJA

https://goo.gl/photos/LZaCZqv9FPQChdyr7
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Η 1η Μάη έχει βασιμες ελπίδες!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το σκεπτικό των περισσότερων και υπάρχουν παραδείγματα κανονικών αυτοκινήτοδρομων που έχουν κατασκευαστεί και δεν δικαιολογούσαν σε καμία περίπτωση τέτοια επένδυση.
Βέβαια στο δικό μου το μυαλό τα παραδείγματα αυτά περιορίζονται περισσότερο στους κάθετους άξονες της Εγνατίας (εκτός του Α25) και λιγότερο στους αυτοκινητόδρομους με παραχώρηση.

Τα τμήματα που έχουν αναφερθεί (Λεύκτρο - Σπάρτη, Πύργος - Τσακώνα, Αμβρακία - Άκτιο) στην πραγματικότητα πιο κοντά είναι ή θα είναι σε αυτό που προτείνετε εσείς παρά σε κανονικό αυτοκινητόδρομο, τύπου Ολυμπία Οδός.
Μιλάμε για δρόμους 2x2 χωρίς ΛΕΑ με σαφώς δυσμενέστερη χάραξη και χαμηλότερη ταχύτητα μελέτης σε σχέση με τους βασικούς αυτοκινητόδρομου της χώρας.
Τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά δεν διαφέρουν και πολύ από το Λάρισα - Τρίκαλα, το Θεσσαλονίκη - Κιλκίς, το Νέα Ποτίδαια - Κασσάνδρα.


Από την κουβέντα αυτή όμως θεωρώ ότι πρέπει να αφαιρέσουμε το Πάτρα - Πύργος.
Είναι ένας δρόμος με πολύ μεγάλη κυκλοφορία συμπεριλαμβανόμενων βαρέων οχημάτων (σαφώς μεγαλύτερη από το 80% της Εγνατίας και της Ιονίας) που διέρχεται διαδοχικά μέσα ή δίπλα από κατοικημένες περιοχές και σε μεγάλο μήκος του έχει πολλές δραστηριότητες δεξιά και αριστερά του δρόμου.

Και δεν υπάρχει ούτε παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Επίσης ο δρόμος αυτός είναι επικίνδυνος γιατί σου δίνει μια ψευδαίσθηση ότι είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με πεδινή χάραξη που ευνοεί μεγάλες ταχύτητες αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Ειδικά μετά την Κάτω Αχαΐα, κάθε 200 μέτρα υπάρχει μια σύνδεση δρόμου ή άλλης εγκατάστασης με την Ε.Ο.

Η απόφαση για κατασκευή νέου αυτοκινητόδρομου σε νέα χάραξη μετά τη Κάτω Αχαΐα σε κάποια απόσταση από την κατοικημένη ζώνη ήταν απόλυτα δικαιολογημένη και δεν μπορώ να αντιληφθώ για ποιο λόγο αυτό το τμήμα αφαιρέθηκε τελείως από τη σύμβαση της Ολυμπίας και δεν έγινε απλώς αναβαλλόμενο, όπως τα τμήματα του Ε65.

Τώρα για το Πολύκαστρο - Χαλάστρα έχω προβληματιστεί αρκετά στο παρελθόν. Σίγουρα είναι ένα τμήμα που δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κίνησης ούτε ασφάλειας (παρά το ελλεινό οδόστρωμα) αλλά από την άλλη είναι μια βασική πύλη εισόδου της χώρας και θα ήταν λογικό μετά από τέτοιο πακτωλό χρημάτων που έπεσαν στη χώρα για υποδομές τα τελευταία 30 χρόνια να είχε βρει το δρόμο του για αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο.

Βέβαια αν είχα να επιλέξω με τη σημερινή κατάσταση την αναβάθμιση αυτού του τμήματος ή να διατεθούν τα χρήματα στην κατασκευή της παράκαμψης Χαλκηδόνας - Γιαννιτσών της γειτονικής Ε.Ο. 2 σίγουρα θα προτιμούσα το δεύτερο.

Για την Εύβοια και το ΒΟΑΚ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, με καλύψατε.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

@ Ariskop, Συμφωνώ 100%...
Νά πώ μόνο πώς ο Α 29,πρόεδρος Καστοριά, έχει άριστα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, εφάμιλλα τής Εγνατίας. ..

Θά τό πώ,όπως μού τό είπαν...Μεγάλη Πέμπτη άν ταξιδευσεις γιά Ήπειρο, θά περάσεις καί τήν σήραγγα τής Κλοκοβας......Τί νά πώ, πολύ αισιόδοξο μού ακούγεται
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

Βασικά τον Α29 (Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή) είχα στο μυαλό μου όταν μίλαγα για αχρείαστες σπατάλες στα χαρακτηριστικά νέων οδικών αξόνων.

Προφανώς χρειαζόταν νέος οδικός άξονας για τη σύνδεση με τη γειτονική Αλβανία και αντιλαμβάνομαι τη χρησιμότητα του αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως δικαιολογήθηκαν τεχνοοικονομικά τα αυξημένα χαρακτηριστικά (ΛΕΑ, μεγαλύτερη ταχύτητα μελέτης κτλ.) ισοδύναμα με την Εγνατία και το βασικό δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας.

Την ίδια στιγμή ο γειτονικός Α27 έχει μελετηθεί καλώς ως απλός 2x2 ακόμα και στα νέα του τμήματα (Φλώρινα - Νίκη).
Ενώ έχει κριθεί ασύμφορη και η ολική αναβάθμιση ενός τμήματος του Α25 (Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας) πριν από το Στρυμωνικό που αναβαθμίστηκε πρόσφατα και παρέμεινε 2x2 με μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά.

Κάποιες κακοήθειες ότι την περίοδο μελέτης και κατασκευής του πρώτου τμήματος ο τοπικός βουλευτής Καστορίας είχε μεγάλη ισχύ στην κυβέρνηση προφανώς δεν υιοθετούνται Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ο A27 και εν μέρη, ο A25, δεν είναι αυτοκινητόδρομοι, εφόσον δεν έχουν ΛΕΑ και κακός φέρουν το "A". Στην Αγγλία αυτoi οι δρόμοι δεν θα είχαν ποτε το “M” motorway
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Γιά τόν Α 27 συμφωνώ, κακώς λέγεται αυτοκινητόδρομος.
Ο Α 25 στά πρώτα 45 χλμ καί στά τελευταία 10 είναι αυτοκινητόδρομος

@ Ariskop. Παραδόξως, δέν μέμφομαι τοπικούς παράγοντες πού νοιάζονται γιά τόν καλό τού τόπου τους
Προφανώς ο Πετσάλνικος είχε τόν τρόπο του.
Μακάρι κι άλλοι νά νοιάζονταν γιά τούς τόπους τους.
Εδώ πρωθυπουργός καταγόμενος από Σέρρες καί δέν ολοκλήρωσε τόν Α 25. Ο Μεσσήνιος όμως κάτι άφησε..
Καί υπήρχαν περιοχές μέ ισχυρή αντιπροσώπευση, όπως Κρήτη, Αχαΐα, Ηλεία, Εύβοια αλλά έργα ελάχιστα. .
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα νωρίς το μεσημέρι ξεκίνησε στο Κεφαλόβρυσο η τελική σύνδεση-συναρμογή του νέου τμήματος της Ιονίας με το παλιό...Τα περισσότερα έχουν ήδη γίνει με τμηματικές μεταφορές των σημείων εισόδου και εξόδου της παράκαμψης Αγρίνίου, της ε.ο και της πρόσβασης στο και από το Αιτωλικό το τελευταίο δίμηνο.
Πλέον στο σημείο αυτό η ε.ο Αντίρριο-Γιάννενα είναι στην οριστική της θέση (δίπλα στον αρδευτικό αύλακα) και η πρόσβαση από και προς Αιτωλικό γίνεται με άνω διάβαση.
Άρα είναι θέμα ημερών η παράδοση του τμήματος Γαυρολίμνη-Κεφαλόβρυσο, ενώ η πιθανή ημερομηνία παράδοσης 1/4 δημιουργεί συνειρμούς για πρωταπριλιάτικα αστεία κ.λπ που μετά από 10 χρόνια υπομονής δεν θα είναι τόσο καλόγουστα...

Επίσης, για όποιον σκοπεύει να ταξιδέψει τις επόμενες μέρες, άκουσα πως σήμερα τουλάχιστον ήταν κλειστή η παράκαμψη Αγρινίου στον Α/Κ Χαλικίου και έστελναν τους οδηγούς από την ε.ο μέσω Κλεισούρας, Αγρινίου κ.λπ... Φαντάζομαι να κρατήσει το λιγότερο δυνατό όλο αυτό!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Από τήν Εγνατία οδό..
https://goo.gl/z106GV
https://goo.gl/YuPSYi
https://goo.gl/KyV2LK
https://goo.gl/8ESD2E
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Mar 27, 2017 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

Demis wrote:
Ο A27 και εν μέρη, ο A25, δεν είναι αυτοκινητόδρομοι, εφόσον δεν έχουν ΛΕΑ και κακός φέρουν το "A". Στην Αγγλία αυτoi οι δρόμοι δεν θα είχαν ποτε το “M” motorway


Πράγματι στο τεράστιο οδικό δίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου υπάρχει η πολυτέλεια να υπάρχουν 2 κατηγοριοποιήσεις κλειστών αυτοκινητόδρομων. Ένα περιορισμένο για την έκταση της χώρας δίκτυο motorways "Μ" που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του οδικού δικτύου της χώρας και μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών σχεδόν στο σύνολο τους να έχουν ΛΕΑ (ελάχιστες εξαιρέσεις μικρών τμημάτων δεν έχει ΛΕΑ).
Αλλά έχουν και ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο κλειστών αυτοκινητόδρομων που μπορεί και να μην έχει ΛΕΑ και το χαρακτηρίζουν είτε ως Upgraded A-road Axx(M) είτε σκέτοι Α roads.

Αντίστοιχο σύστημα με 2 κατηγορίες κλειστών αυτοκινητόδρομων έχουν και άλλες μεγάλες χώρες με τεράστια δίκτυα αυτοκινητόδρομων αλλά για τα δεδομένα της Ελλάδας θα ήταν ελαφρώς υπερβολικό.

Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων σε όλες τις ανεπτυγμένες ευρωπαικές χώρες με τη μέγιστη κατηγοριοποίηση (π.χ Αχχ, Μχχ) που δεν έχουν ΛΕΑ (ίσως ούτε καν διάζωμα) γιατί είτε δεν σηκώνουν τέτοια κίνηση είτε γιατί κινούνται σε δυσμενή ανάγλυφο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Tue Mar 28, 2017 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Οριστικό, Πέμπτη 6/4, τά εγκαίνια τών Τεμπών..
https://goo.gl/YRvL6w
Επίσης, ανεπίσημη πληροφορία, Σάββατο 8/4, τό Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Mar 29, 2017 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Θέμα ημερών η ένωση της Ιονίας Οδού με την Εγνατία Οδό στην Κοσμηρά.

http://epirusgate.blogspot.gr/2017/03/blog-post_8266.html
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Wed Mar 29, 2017 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Το "A" είναι για Εθυνική Οδό και σε καμια περίπτωση για αυτοκινιτοδρομο. Τα Upgraded Axx(M) εφόσον γνωρίζω έχουν ΛΕΑ

Edit: By the way, Το Axx(M) είναι Εθνική Οδός με χαρακτηριστικά Αυτοκινητοδρομου
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Mar 29, 2017 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα από την Καθημερινή - φαίνεται ότι στην Ολυμπία τελειώνουμε πλην των γνωστών σημείων:

http://www.kathimerini.gr./902709/

Με δεδομένο ότι η Καθημερινή δεν είναι ακριβώς συμπολιτευόμενη, νομίζω ότι έχει περισσότερη αξιοπιστία. Οι επόμενες μέρες θα το δείξουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Wed Mar 29, 2017 4:55 pm    Post subject: Reply with quote

Βλέπω ότι τις αμέσως προηγούμενες ημέρες έγινε στο forum αρκετή κουβέντα για το δίκτυο Α/Δ και το τι δικαιολογούνταν και τι όχι. Με ενδιαφέρει πάντα η παρακολούθηση της εξέλιξης της κατασκευής των νέων υποδομών και ιδιαίτερα δρόμων και σιδηροδρόμων σε όλες τις λεπτομέρειες τους και χαίρομαι που πολλά μέλη επιδίδονται με ζήλο σε αυτό το "άθλημα" (κάτι που έκανα πιο έντονα και εγώ παλαιότερα), ιδιαίτερα τώρα που επίκεινται πολλές παραδόσεις, αλλά βρίσκω ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την συζήτηση για τη "μεγάλη εικόνα".

Επιγραμματικά θα καταθέσω την άποψη μου ότι ο σχεδιασμός των παραχωρήσεων Α/Δ όπως οριστικοποιήθηκε το 2005 σε συνδυασμό με τον σχεδιασμό της Εγνατίας και των 2+1 καθέτων Α/Δ της που προηγήθηκε κατά μια δεκαετία ήταν σχεδόν πλήρης γεωγραφικά (μια καλή ματιά στον χάρτη θα έπρεπε να πείθει τους τυχόν δύσπιστους) και σωστός αναπτυξιακά σε ότι αφορά την ηπειρωτική χώρα. Μόνο κύριο έλλειμα ο Α/Δ Κρήτης (ας όψεται ο αποσπασματικός "ΒΟΑΚ"). Δύο μικρότερης έκτασης απώλειες που προέκυψαν τότε ήταν δύο βόρειες εξωτερικές συνδέσεις: Η πλήρης ανάπτυξη της Ιονίας Οδού ως την Κακαβιά (οι "δυτικοί" του forum έχουν αναφερθεί ακροθιγώς στο παρασκήνιο του κοψίματος της) και το "ορφάνεμα" της αναδοχής της συνέχειας του Α1 (επαναλαμβάνω: Α1) βορείως της Θεσσαλονίκης.

Επικεντρώνομαι περαιτέρω λοιπόν ειδικότερα στο Χαλάστρα-Πολύκαστρο-Εύζωνοι (και λίγο ευρύτερα κατόπιν στις βόρειες συνδέσεις). Ορθότατα περιέγραψαν ο Superas και ο giannisp το τμήμα αυτό: Κύρια οδική είσοδος της χώρας για πολλά χρόνια ως το 1990 και τους πολέμους και δυνητικά και στο μέλλον, ιδιαίτερα όταν λυθεί το πρόβλημα με την ΠΓΔΜ. Θα υπογραμμίσω και εγώ ότι αντιλαμβανόμενο το τότε δικτατορικό καθεστώς το ρόλο του τμήματος Εύζωνοι-Πολύκαστρο (16 km) ως βιτρίνα της χώρας το έκανε το πρώτο τμήμα Α/Δ της επικράτειας με φωτισμό, πυκνά πάρκινγκ, περίφραξη κλπ. Θυμάμαι την πρώτη έκδοση του οδικού χάρτη Ελλάδας της Michelin (Νο 737, 1983) όπου η κοκκινοκίτρινη γραμμή όδευσης των Α/Δ υπήρχε μόνο σε αυτό το τμήμα από όλη τη χώρα. Και τα πάντα έτοιμα για το υπόλοιπο κομμάτι ως τη Χαλάστρα όπως ανέφεραν και τα παιδιά: απαλλοτριώσεις, βασικά τεχνικά έργα, κύριοι κόμβοι. Και ακόμη το συζητάμε σε αυτό το forum? Πάλι καλά που παραχωρήθηκε εντέλει στην ΕΟΑΕ. Υπάρχει πλέον ελπίς (με τον ένα ή τον άλλο γνωστό τρόπο).

Σε μια εξωστρεφή και (επαν)αναπτυσσόμενη οικονομία οι συνδέσεις με τις γειτονικές χώρες πρέπει να είναι οι καλύτερες δυνατές, κατά προτεραιότητα μάλιστα: Αφού δεν έγινε το Ιωάννινα-Κακαβιά τότε, καλώς, κάλλιστα έγινε ο Α29 άριστος Α/Δ ως την Ιεροπηγή. Οσο για τον Α25, τις πέντε εργολαβίες που απαιτούνταν για την κατασκευή του τις ανέθεσε ο εκ Σερρών καταγόμενος τότε Π/Θ - ή καλύτερα ο εκ Θεσσαλίας αρμόδιος υπουργός του. Οι τρεις ολοκληρώθηκαν πριν την αποχώρηση του (Χ.Θ. 0-30, 30-42, 82-94). Την τελευταία την περιμένουμε ακόμη. Και είναι πλήρης Α/Δ, ακόμη και το τμήμα με τα φτωχά γεωμετρικά χαρακτηριστικά και χωρίς ΛΕΑ (35-42 που θα κόστιζε τότε 160 εκ. για ανακατασκευή) το οποίο όμως είχε τότε εξαιρετικά αναβαθμιστεί και κρατά άριστα παρά τους φόρτους (παρεμπιπτόντως θυμάμαι παλαιότερα και την autostrada Μιλάνου-Τουρίνου χωρίς ΛΕΑ).

Μακρηγόρησα, τελεία.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Wed Mar 29, 2017 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ασφαλτόστρωση σήμερα τό βράδυ, μεταξύ Α/Κ Ξυλοκάστρου καί Δερβενίου.

http://www.olympiaodos.gr/construction/Deltia-Kukloforiakon-Ruthmiseon/146/

Στό Καμάρι, 125 χλμ,γιά 500μ πού οι Αρχαιολόγοι απέδωσαν 13 Μαρτίου, θά ταλαιπωρούμαστε...
Back to top
View user's profile Send private message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Thu Mar 30, 2017 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας οδού με σημερινές του δηλώσεις από την παναγοπουλα όπου πραγματοποιήθηκε άσκηση στη σήραγγα, μιλάει για παράδοση "σε λίγες ημέρες".

https://youtu.be/muDmn4xFXIE

Πάντως αν σκεφτούμε πως ήταν η εικόνα του δρόμου πριν 1,5 — 2 μήνες, πραγματικά είναι μια ευχάριστη έκπληξη που αρχές Απριλίου θα δοθεί στην κυκλοφορία το 95% του δρόμου.

Αντιθέτως στην Ιόνια οδό, παρά την πρόοδο που γίνεται στα τμήματα πού για αντικειμενικους λόγους είχαν μείνει πίσω, δεν καταλαβαίνω γιατί καθυστέρησε τόσο πολύ το τμήμα Γαυρολιμνη Κεφαλοβρυσο, που φαινόταν να είναι σχεδόν έτοιμο εδώ και πολύ καιρό.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Thu Mar 30, 2017 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Το video προόοδου από τον Ε-65 για τον Ιανουάριο του 2017. Σε αυτό το video δεν έχουμε καθόλου πλάνα από την Ξυνιάδα !!!! Το video ξεκινά με τις σήραγγες στην κατηφόρα προς Τ.Λ. Σμοκόβου

To ότι πέσανε έξω στον προγραμματισμό και στα χρονοδιαγράμματα δεν μπορεί να ακυρώνει την προσπάθεια που γίνεται. Κρίμα γιατί κάποιοι εργάζονται ΣΚΛΗΡΑ. Το έργο θα τελειώσει μέχρι το τέλος του καλοκαιριού αλλά θα ήταν καλό να ξέρουμε σε ποιο στάδιο είμασταν τον Ιανουάριο.

Τελικά θα με αναγκάσουν να ανέβω για φωτό

https://www.youtube.com/watch?v=UyCVTjxYpRk
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 347, 348, 349 ... 419, 420, 421  Next
Page 348 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr