stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 346, 347, 348 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 59
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 1:22 am    Post subject: Δίνουν κόμματια συνεχώς Reply with quote

Σύμφωνα με φίλο φορτηγατζή που ανεβοκατεβηκε σήμερα Αθήνα Πατρα Αθήνα έδωσαν αρκετά κομμάτια και μέχρι το βράδυ δούλευαν φουλ το μόνο άσχημο προς Πάτρα από τον παλιό μέχρι το Αιγαίο.. άλλος δρόμος είπε από το προηγούμενο ΣΚ


Θάνο δεν μας πειράζει ο δρομος στα ορεινά παλιοπυργος ανεμακης Αγία Κυριακή Λευτεριανη Χομορη κτλ αλλά θα ειναι ωραία να φεύγεις Κυριακή βράδυ κατά τις εννέα από την ορεινή και να μαστε Αθήνα πριν τις δώδεκα !! Αξία ανεκτίμητη .. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Μόλις βγήκε αυτό, από το Civil Engineering στο youtube και βλέπω τεράστια πρόοδο στο Αμφιλοχία - Κομπότι. Φυσικά θέλει ακόμη δουλειά, αλλά η αγροικία εξαφανίστηκε εντελώς, μία από τις γέφυρες στον Κρίκελλο έχει ενωθεί και η άλλη είναι σχεδόν έτοιμη και οι εκσκαφές έχουν προχωρήσει πολύ.

https://youtu.be/5omH6MtLEvs
Back to top
View user's profile Send private message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 9:07 am    Post subject: Reply with quote

Ειδικός δεν είμαι, αλλά δεν είναι λίγο δύσκολο να παραδοθεί Ιούνιο που λένε το συγκεκριμένο κομμάτι;

Επίσης αν και το timelapse βίντεο μπορεί να σε ξεγελάει, δεν φαίνεται να ισχύει αυτό που λένε κάθε τρεις και λίγο ότι είναι σχεδόν έτοιμα 23χλμ και μόνο 4 είναι πίσω και δεσμεύουν τα υπόλοιπα.

Όσο για την Ολυμπία οδό, φαίνεται ότι θα καταφέρει αυτό που μέχρι πολύ πρόσφατα φαινόταν ακατόρθωτο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν ελλείψεις και κακοτεχνίες στον βωμό της ταχύτητας ολοκλήρωσης του έργου.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 990
Location: athens

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Η πρόοδος, αναφορικά, μέ τό τελευταίο βίντεο, πού ανέβασε ο μαίστρος, είναι εμφανής....
Καί αυτό, μέσα σέ λίγες, ημέρες....
Στό επόμενο βίντεο, θά είμαστε πιό αισιόδοξοι....

Ένα ρεπορτάζ, γιά τίς επικείμενες, παραδόσεις

https://goo.gl/DySHW9
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 753

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόοδος στο Κρίκελο στην Ιονία όντως υπάρχει αλλά όχι μεγάλη στα δύσκολα σημεία. Το ξεμπαζωμα συνεχιζεται στο σημείο μετά τα Διόδια του Μενιδίου αν και κάπου είδα να λένε ότι ολοκληρώθηκε. Από εκεί και πέρα καλό να θυμόμαστε ότι αν δεν παρέλθει χρόνος για να βεβαιωθούμε για την σταθεροποίηση των πρανών θα κλαίμε μετά. Εν τω μεταξύ τόσο ψηλά ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ κατά την κατασκευή πρανή, (όχι φυσική πλαγιά) δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί.

Επίσης σχετικά με τον Ε-65 και το παραπάνω ρεπορταζ, καταλαβαίνω σωστά ότι θα δωθεί το έτοιμο τμήμα από την Ανάβρα μέχρι τα Τρίκαλα? Ισως για αυτό το λόγο αργεί και το επίσημο video από την Κεντρική Οδό για την πρόοδο μέχρι και τον Ιανουάριο του 2017.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 3:57 pm    Post subject: Reply with quote

bill77 wrote:
Χωρίς να είμαι ειδικός βλέπω πως είναι εντυπωσιακή η πρόοδος στο Αμφιλοχία-Άρτα, ενώ εκτεταμένα τμήματα είναι έτοιμα και θεωρώ πιθανό να δοθεί μέσα στο Μάιο!!!!
Επίσης να θυμίσω πως λειτουργικός χαρακτηρίζεται ένας αυτοκινητόδρομος και με ένα κλάδο στην κυκλοφορία...

Πληροφορίες για τους κόμβους 9 και 10 της Ιονίας Οδού:

http://e-maistros.gr/main/%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%B5%CE%B2%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4/
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Α/Κ Αμβρακίας θα παραδοθει προς χρήση? Αφού δεν είναι έτοιμη η Αμβρακία οδός σε τι εξυπηρετεί?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 990
Location: athens

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 5:43 pm    Post subject: Reply with quote

Κατ αρχάς τούς κατοίκους Κατούνας καί Στάνου.
Ενδεχομένως καί όσους κατευθύνονται πρός Βόνιτσα, καί δέν επιθυμούν νά κάνουν 6 περισσότερα χιλιόμετρα
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Λίγο παλιό βίντεο , αλλά αρκετά καλό , για την εξέλιξη εργασιών στην Ολυμπία . Δεν έχω προσέξει αν έχει αναφερθεί πάλι . διαφορετικά ας διαγραφεί.
Το συγκεκριμένο βίντεο έχει αξία για συγκριτικούς λόγους με άλλα παλαιότερα ή νεώτερα βίντεο με το ίδιο θέμα.

https://youtu.be/nxhMVHFp-vE
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

Έξοδος για Λευκάδα, για την Πρέβεζα και τα παράλιά της και ενδεχομένως για Κέρκυρα...
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 12:00 am    Post subject: Reply with quote

Το θεμα ειναι οτι αν μεχρι 30/6 εχει δοθει και το Κρικελο και πας καρφι απο Αντιρριο-Αρτα, ισως συμφερει να πας απο Αρτα για Πρεβεζα αντι απο παρακαμψη Αμφιλοχιας ή Αμβρακια. Δεδομενου οτι το Αμφιλοχια - Ακτιο καθε καλοκαιρι που το περναω χειροτερευει (σε επιπεδο ποιοτητας ασφαλτου και προσφυσης) ενω το Αρτα - Πρεβεζα ειναι καθαρα πεδινο κομματι, με καλυτερα γεωμετρικα χαρακτηριστικα, φαρδυτερο δρομο, καλυτερη ασφαλτο, ταχυτερο αν και αρκετα χλμ παραπανω.
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Ουσιαστικά δηλαδή μέχρι να ολοκληρωθεί η Αμβρακία θα είναι ένας κόμβος σύνδεσης με την υπάρχουσα Ε.Ο. αν κατάλαβα καλά. Άπλα μου κάνει εντύπωση γιατί είχα διαβάσει ότι υπολείπεται ένα κομμάτι 400 μέτρων από την Ιόνια μέχρι την Ε.Ο. και θα ολοκληρωθεί με την εργολαβία σκούπα η οποία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα.

Το Αμφιλοχία-Ακτιο ήταν σε κάκιστη κατάσταση το καλοκαίρι που πέρασα, φαίνεται πως έχει χρόνια να συντηρηθεί, όπως και το σύνολο του οδικού δικτύου της Αιτωλοακαρνανίας. Βάσει χιλιομέτρων μέσω Αρτας είναι 30 χλμ παραπάνω αλλά πιστεύω μέχρι να γίνει η Αμβρακία αξίζει τον κόπο. Καλύτερη ποιότητα διαδρομής και σαφώς λιγότερη κίνηση ειδικά το καλοκαίρι.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 990
Location: athens

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 1:27 am    Post subject: Reply with quote

Μέχρι καί φέτος ,πηγαίνοντας στήν πατρίδα μου ,Θεσπρωτία, συνήθως έστριβα αριστερά στόν κόμβο Αμφιλοχίας, κάποιες φορές καί από Άρτα.
Από τώρα όμως, μέσω Ιονίας καί Εγνατίας. ..
Νομίζω καί όσοι πάνε Κέρκυρα, τό ίδιο....
Θά ήθελα καί τήν γνώμη σας
Back to top
View user's profile Send private message
itheodo
New Member
New Member


Joined: 09 Mar 2017
Posts: 38
Location: Πάτρα

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίο βίντεο από τα τούνελ της Παναγοπούλας.

https://www.youtube.com/watch?v=Fa3QtGFbHhk

Στο ρεύμα προς Αθήνα φαίνεται οι εργασίες να είναι σχεδόν ολοκληρωμένες, ενώ στο ρεύμα προς Πάτρα να απομένουν έστω και λίγα ακόμα πραγματάκια να γίνουν.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 6:45 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ενθαρρυντικό το βίντεο από Παναγοπούλα! Νομίζω στο τμήμα Ρίο-Αίγιο θα καταλάβουμε τη μεγάλη διαφορά όταν σύντομα το δούμε...

Γιάννη επειδή έζησα 2010-2014 Κέρκυρα και έκανα συχνά τα δρομολόγια Ηγουμενίτσα-Αγρίνιο και Ηγουμενίτσα-Αθήνα, νομίζω πως είναι και θα είναι 25-30 παραπάνω χιλιόμετρα από Ιονία και 11+ ευρώ διόδια, ενώ έχει και κάποια ανεβάσματα η όδευση οπότε μπορεί να είναι λίγο αυξημένα τα λίτρα καυσίμου... Εκτίμηση: χρόνος περίπου 90 λεπτά τα 175 χιλιόμετρα από Κόμβο Αμβρακίας-μέχρι Ηγουμενίτσα και κόστος περίπου 30-31 ευρώ καύσιμο και διόδια με 7 λίτρα/100Km και βενζίνη)

Από την άλλη και μέχρι να γίνει το Άκτιο-Αμβρακία δεν παλεύεται το Αμφιλοχία-Άκτιο (ειδικά καλοκαίρι...), έχει το υποθαλάσσιο τούνελ 3 ευρώ διόδια κ η παραλιακή Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα (Καρτέρι-Εγνατία και κατέβασμα) είναι μια ωραία διαδρομή... Εκτίμηση: χρόνος περίπου 110 λεπτά τα 150 χιλιόμετρα από Κόμβο Αμβρακίας-μέχρι Ηγουμενίτσα και κόστος 17-18 ευρώ καύσιμο και διόδια με 6 λίτρα/100Km και βενζίνη.

Δύσκολη απόφαση!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 990
Location: athens

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μεταξύ κόμβων Ακράτας 148 χλμ καί Καλαβρύτων 159 χλμ.
Μυρίζει παραδόσεις. ..
http://www.olympiaodos.gr/construction/Deltia-Kukloforiakon-Ruthmiseon/146/

@ Bill. Πώς φαίνεται ότι γνωρίζεις άριστα τήν περιοχή! !!

Σκεπτόμουν χθές, άς υποθέσουμε πώς φτάνω Άρτα. Μέχρι τώρα, στό ύψος τής Φιλιππιάδος έκανα αριστερά καί σέ 75 λεπτά ήμουν Ηγουμενίτσα.
Τώρα πού ακόμα διόδια δέν λειτουργούν, θά συνεχίσω Ιονία καί σέ 20-22 λεπτά στην Εγνατία.
Εγνστία- Ηγουμενίτσα περίπου 35 λεπτά. ..
Πάλι κέρδος χρονικό. Από χιλιόμετρα ,η πρώτη διαδρομή 102 χλμ, η δεύτερη 116...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως να εξετάσετε κ την εναλλακτική μέσω Κατερίνης τώρα με την Παράδοση Τεμπων Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 990
Location: athens

PostPosted: Fri Mar 24, 2017 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Πρός τί η ειρωνεία?
Συζητάμε γιά επιπτώσεις τής Ιονίας στήν Ήπειρο, τί σχέση έχουν τά Τέμπη ?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 753

PostPosted: Sat Mar 25, 2017 1:00 am    Post subject: Reply with quote

@ Prevezanos

Εγινες απολύτως αντιλιπτός !!!

Νομίζω ότι η σωστή αντιμετώπιση του όλου θέματος θα είναι, όλα τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ να πέσουν στην Αμβρακία οδό μετα την ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιονίας και για αποζημίωση να επεκταθεί το χρονιό όριο της παραχώρησης για κάποια επιπλέον χρόνια από όσα προβλέπει η τωρινή σύμβαση για την Ιονία Οδό.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Mar 25, 2017 2:18 am    Post subject: Reply with quote

@giannis, το σχόλιο δεν ήταν κακοπροαίρετο
@engineer, νομίζω ότι σιγά-σιγά θα ζωντανέψει ο Αμβρακια -Άκτιο με το που ελευθερωθούν τα μηχανήματα. Δε νομίζω όμως να δωθεί παράταση στην εκμετάλλευση. Νομίζω η κυβέρνηση έχει μια ικανότητα να βρίσκει χρήμα όταν το χρειάζεται.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Mar 25, 2017 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
@ Prevezanos

Εγινες απολύτως αντιλιπτός !!!

Νομίζω ότι η σωστή αντιμετώπιση του όλου θέματος θα είναι, όλα τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ να πέσουν στην Αμβρακία οδό μετα την ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιονίας και για αποζημίωση να επεκταθεί το χρονιό όριο της παραχώρησης για κάποια επιπλέον χρόνια από όσα προβλέπει η τωρινή σύμβαση για την Ιονία Οδό.


Πολυ καλη ιδέα συμφωνώ. Ας της δωσουν και την Αμβρακία μέσα στην παραχώρηση και ας βάλει και ένα συμβολικό διόδιο για τη συντήρηση. Αν τους την δωσουν με τους ρυθμους που τρεχουν θα εχουν τελειωσει σε ενα χρονο Laughing

Και του χρονου θα παω Λευκαδα-Πρεβεζα σε υπερυγχρονο highway
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 990
Location: athens

PostPosted: Sat Mar 25, 2017 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστή ιδέα νά αναλάβει η ΤΈΡΝΑ τήν Αμβρακία Οδό. Αλλά τό θεωρώ αρκετά δύσκολο από νομικής πλευράς.
Η Αμβρακία έχει χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ, δύσκολο νά συναινέσει σέ απευθείας ανάθεση. ...εκτός αν αντικαταστήσει τούς νύν ...
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Mar 25, 2017 5:21 pm    Post subject: Reply with quote

Χρόνια πολλά σε όλους όσους νιώθουν Έλληνες.

Το πιο λογικό θα ήταν απευθείας ανάθεση της Αμβρακίας στην κοινοπραξία της Ιόνιας. Θα δουλευτεί στο φουλ και μέσα σε ενα εξάμηνο θα μπορούσαν να παραδίδουν τα πιο έτοιμα κομμάτια. Συν ότι θα απορροφηθεί όλο το εργοτάξιο Αμβρακίας με οτι θετικές συνέπειες υπάρχουν για την τοπική κοινωνία.

Το ίδιο πρέπει να γίνει με το Πάτρα-Πύργος και το βόρειο τμήμα του Ε-65. Με την υπάρχουσα ηγεσία του Υπουργείου δεν το βλέπω πιθανό αλλά σε κανα δίμηνο το πολύ ίσως αλλάξει αυτο Wink
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Μεγαλη κουβεντα αυτη

Για μενα προσωπικα το Πατρα-Πυργος, Πυργος-Ολυμπια και Πυργος - νοτος όπως και ο Ε65 επρεπε να γινουν στη λογικη ισοπεδου δρομου 2 λωριδων με διαζωμα στη μεση στα πρότυπα της Βαρης-Κορωπιου ή του Μαρκόπουλο-Λαυριο. Το ίδιο ίσως και το Αμβρακία - Βονιτσα - Ακτιο και Βονιτσα-Λευκαδα.

Ο δρόμος θα αναβαθμιζοταν δραστικα, θα γλιτωναν αρκετα χρηματα απο το να τον κανουν κλειστο με ανισοπεδους, συν ΛΕΑ (επιπλεον πλατος αρα κοστος απαλλοτριωσεων και οδοποιία) συν στηθεα και κοστη προδιαγραφων κλειστου highway.

Προκειται για οδικους αξονες με περιορισμενη κινηση και φορτο και μονο συγκεκριμενους μηνες τον χρονο παρουσιαζεται κινηση.

Θα περισσευαν ετσι χρηματα για να κανεις εναν ιδιο καθετο αξονα στην Ευβοια και να ξεκινουσες τον ΒΟΑΚ εστω και στην ιδια λογικη (με ανισοπεδοποιησεις μονο στις παρυφες των 4 μεγαλων αστικων κεντρων).

Ίσως ιδιας λογικης επρεπε να ειναι και το Λευκτρο-Σπαρτη.

Γενικα αν εχεις 3-4 μεγαλους κλειστους οδικους αξονες να ενωνουν την χωρα (Πατρα-Αθηνα-Ευζωνοι, Εγνατια, Ιονια, αντε και Κορινθο-Καλαματα) οι υπολοιποι δρομοι αναβαθμισμενοι στο ανωτερο προτυπο ειναι θεωρω υπεραρκετοι για τα δεδομενα (οικονομικα, γεωγραφικα, δημογραφικα) της χωρας.

Σε συνδυασμο με ενα υπερσυγχρονο δικτυο σιδηροδρομων με προοπτικη 50+ ετων (σε υποδομη/ταχυτητες) εισαι υπερκαλυμμένος στην ηπειρωτικη χωρα).
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sun Mar 26, 2017 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ κι εγω με αυτό που λες, ειδικά για το Πάτρα-Πύργος και την Αμβρακία είναι υπερβολή η κατασκευή αυτοκινητοδρόμου, μια χάραξη τύπου Λ.Λαυρίου είναι ιδανική, με το μισό κόστος από ότι χρειάζεται τώρα. Απλά απο τη στιγμή που έχουν γίνει κάποιες εργασίες σε αυτούς τους άξονες δεν γίνεται να εγκαταλειφθούν. Βλέπεις το 2008 που εξαγγέλονταν τα έργα έτρεχε άφθονο το χρήμα και ο κάθε βολευτής απαιτούσε και εναν αυτοκινητόδρομο για τον τόπο του.

Δεν είναι οξύμωρο να γίνεται κλειστός αυτοκινητόδρομος το Λεύκτρο-Σπάρτη και το Πάτρα-Πύργος, ενω ακόμα η βασική είσοδος της Χώρας το Χαλάστρα-Εύζωνοι να παραμένει το ίδιο απο το 1974? Να μην πούμε για την Εύβοια που έχει μείνει με τις υποδομές της ΜΟΜΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 346, 347, 348 ... 419, 420, 421  Next
Page 347 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr