View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 12:10 pm Post subject: |
|
|
Η Εύβοια (και ειδικά η βόρεια κατά την γνώμη μου) είναι ένα διαμάντι! Απλά πρέπει να γίνει πιο προσιτή με έναν άξονα βορρά-νότου γιατί έχει πολύ μεγάλο μήκος, τεράστια ακτογραμμή και πολύ απαιτητικό και ενδιαφέρον ανάγλυφο... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 1:45 pm Post subject: |
|
|
Στην αναφορά στις σήραγγες που υπήρχαν πριν από το 1990 στην Ελλάδα, ξέχασα την πιο εμβληματική και χαρακτηριστική περίπτωση οδικής σήραγγας της χωρας.
Την δεκαετία του 1980 ολοκληρώθηκε η κατασκευή της σήραγγα Μετσόβου μήκους 3,5km αλλά λόγω προβλημάτων στις προσβάσεις πέρασαν σχεδόν 20 χρόνια μέχρι να δοθεί στη κυκλοφορία. Είναι ο ένας κλάδος της σήραγγας Μετσόβου της Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
 |
spyrossss New Member

Joined: 17 Jun 2014 Posts: 13
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 3:42 pm Post subject: |
|
|
Έχω παρατηρήσει ότι στην παλιά εθνική στον Σκαραμαγκά υπάρχουν δυο σήραγγες.Αυτες για ποιο λόγο είχαν κατασκευαστεί; |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
Sintix New Member

Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 5:26 pm Post subject: |
|
|
Περί σηράγγων: Η του Μετσόβου κατασκευάστηκε ως παράκαμψη της διάβασης της Κατάρας στο δρόμο Τρικάλων - Ιωαννίνων και ολοκληρώθηκε αν θυμάμαι καλά το 1993. Θήτευσε ως μαντρί καμιά 12αριά χρόνια πριν ξεσκονιστεί και ενταχθεί στην Εγνατία όπως ακριβώς ανέφερε ο Ariskop στον οποίο θα θυμίσω μια ακόμη εμβληματική περίπτωση: την υποθαλάσσια σήραγγα του Μαλιακού κόλπου την οποία διέγραψε μάλλον ξαφνικά ο τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ το 2001.
Το μήκος της θα ήταν μεταξύ Δρίσκου και Τ2 Τεμπών. Υπήρχε βέβαια και η εναλλακτική λύση της διπλής ζεύξης μέσω άκρου Ευβοίας που, αν και πιο δύσκολη και ακριβή, ελπίζω κάποια στιγμή σε λίγο έστω καλύτερους καιρούς να τη δούμε να ανασύρεται από τα συρτάρια. Και επειδή μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει ήδη το ολοκληρωμένο "πέταλο" θυμίζω ότι συντομεύει τη διαδρομή Α-Θ κατά 50 km (10% δηλαδή) χωρίς να ακυρώνει το πέταλο (λόγω Ε-65 κυρίως). Αντίστοιχη ακριβώς περίπτωση είχαν οι Τούρκοι με τη ζεύξη του κόλπου της Νικομήδειας και την ολοκλήρωσαν σε μια περίοδο που η οικονομία τους δεν "πετάει" ακριβώς αλλά μάλλον συντηρείται από τέτοιας κλίμακας έργα υποδομής (τα λεγόμενα "φαραωνικά"). |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 6:50 pm Post subject: |
|
|
@Sintix. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου,γιά τήν λύση τής διπλής ζεύξης τού Μαλιακού. ..Νομίζω πώς μειώνεται η απόσταση κατά 67 χλμ.....Η αλήθεια είναι πώς τήν πολέμησαν οι κάτοικοι τής Φθιώτιδος μέ τήν αμέριστη συμπαράσταση ευρωβουλευτών (Τρακατέλλης) μέ πρόφαση οικολογική ζημία. ...
@ Ariskop. Θερμές οι ευχαριστίες, μάς μαθαίνεις πολλά. Έχω τήν εντύπωση, πώς υπήρχε μελέτη γιά τόν δρόμο Ψαχνών- Λίμνης, μέ σήραγγα περίπου 7χλμ...
Φυσικά καί δέν προχώρησε, όλοι στήν Χαλκίδα μού ανέφεραν πολιτικό δάχτυλο. ..
@Stavros. Ειλικρινά αγνοούσα τις τόν κόμβο Σκαραμαγκά. Είχα τήν εντύπωση πώς η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω ήταν ένα άλλο θύμα τού ...ΣΤΕ.... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 8:08 pm Post subject: |
|
|
Sintix wrote: | Περί σηράγγων: Η του Μετσόβου κατασκευάστηκε ως παράκαμψη της διάβασης της Κατάρας στο δρόμο Τρικάλων - Ιωαννίνων και ολοκληρώθηκε αν θυμάμαι καλά το 1993. Θήτευσε ως μαντρί καμιά 12αριά χρόνια πριν ξεσκονιστεί και ενταχθεί στην Εγνατία όπως ακριβώς ανέφερε ο Ariskop. |
Μιας και το έφερε η κουβέντα, μαζί με τη σήραγγα Μετσόβου, είχαν κατασκευαστεί, την ίδια περίοδο, και άλλες τρεις μικρότερες σήραγγες, στα ανατολικά της. Όλες φυσικά, ήταν μονού κλάδου.
Επίσης, εντύπωση μου κάνει η μικρή αυτή οπή, η οποία μοιάζει σαν να πρόκειται για σήραγγα διαφυγής. Είχαν σχεδιαστεί/κατασκευαστεί τέτοιες σήραγγες τότε;
https://goo.gl/maps/xb2LEBFY7PB2
Μάλιστα, είχαν γίνει μέχρι και κάποιου είδους εγκαίνια.
http://metsovomuseum.gr/wp-content/uploads/2015/06/109.jpg |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 11:46 pm Post subject: |
|
|
Οι σήραγγες στο Σκαραμαγκά και η ιστορία με τη γριούλα που δεν έφευγε έχει γίνει πλέον αστικός μύθος. Κρίμα που δεν προχώρησε πάντως το έργο ακόμα και όταν έγιναν κάποιες προσπάθειες το 14 και το 15 για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, θα ήταν μια ευκαιρία για συνολική αναβάθμιση του Δαφνί-Ελευσίνα που είναι σε μαύρο χάλι. Στο σημέιο επρόκειτο να γίνει ένας υπερκόμβος με την ΝΕΟΑΚ την Περιφ. Αιγάλεω και τη Λ. Σχιστού. Για όσο διαρκέσει η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής
Οδού παντως δεν βλέπω να προχωράει αυτό το έργο και ο νοών νοείτο.
Ωραία φωτογραφία από τα εγκαίνια και φαίνεται περίεργο που διανοίχτηκε μια σήραγγα στη μέση του πουθενά. Δεν γνώριζαν το έδαφος πλησίον?
Η διπλή ζεύξη Μαλλιακού πολεμήθηκε αφάνταστα απο τοπικούς φορείς και βουλευτές. Δεν θα το χαρακτήριζα φαραωνικό αλλά λίγο πιο μπροστά απο την εποχή του. Θα υπήρχε και τεράστια ανάπτυξη στη Βόρεια Εύβοια καθόσον θα υπήρχε τοπική σύνδεση και δεν θα έκανε τόσο επιτακτική την αναβάθμιση του καρόδρομου απο Χαλκίδα προς Αιδηψό. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 12:02 am Post subject: |
|
|
Γιά τήν ζεύξη τού Μαλλιακού, πού ΚΑΚΏΣ, ΚΑΚΙΣΤΑ, δέν έγινε, είχα διαβάσει τό παρακάτω άρθρο,καταδεικνύει τίς παθογένειες τής διοικήσεως μας....
Δυστυχώς, είναι 100% αληθές....
https://goo.gl/rqZJD7 |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 1:40 am Post subject: |
|
|
Πάντως εγώ ποτέ δεν είχα πειστεί με την χρησιμότητα της ζεύξης του Μαλιακού (είτε μονής είτε διπλής) και θεωρώ ότι σωστά δόθηκε προτεραιότητα στην αναβάθμιση του πετάλου σε αυτοκινητόδρομο.
Επίσης ποτέ δεν είχε προχωρήσει αυτό το έργο σε επίπεδο κανονικών μελετών. Είχαμε μείνει στην ιδέα.
----
Σχετικά με την περίπτωση της σηραγγασ Μετσόβου, δεν είχα ακούσει ότι είχαν προχωρήσει οι εργασίες και σε άλλες σήραγγες προς το Μαλακασι. Νόμιζα ότι είχαν γίνει μόνο καποια χωματουργικά.
Βέβαια η αρχική μελέτη χάραξης της παράκαμψης της Κατάρας στο ανατολικό τμήμα μετά τη σήραγγας Μετσόβου υιοθετήθηκε και κατά την κατασκευή της Εγνατία με προσθήκη δεύτερου ρεύματος κυκλοφορίας.. Αποτέλεσμα είναι τα μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που έχει η Εγνατία στο τμήμα έξοδος σήραγγας Μετσόβου - Παναγία σε σύγκριση με την υπόλοιπη διέλευση της Πινδου.
Αντιθετα στο δυτικό τμήμα που είχε και τα περισσότερα προβλήματα στην αρχική μελέτη έχουμε εντελώς άλλη χάραξη με τη σήραγγα Ανηλιου και την μεγάλη κοιλάδογεφυρα. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 3:24 am Post subject: |
|
|
To πρόβλημα είναι ότι με την προϋπόθεση της ζεύξης έμεινε πίσω η αναβάθμιση στο πέταλο, αφού οι εργασίες αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο ουσιαστικά σταμάτησαν ανάμεσα στη Σκαρφεια και στις Ράχες πριν το 2000, αν κάνω λάθος διόρθωσε με, με αποτέλεσμα να περάσει μια 15ετια μέχρι να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος.
Σαφώς και είναι ένα κοστοβορο έργο αλλά αν σκεφτείς τα αντισταθμιστικά οφέλη μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα σίγουρα θα ήταν παράγοντας ραγδαίας ανάπτυξης και για την Εύβοια και για Στερεά και Θεσσαλία.
Τι σημαίνουν τα μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά? Ρωτάω επειδή δεν έχω οδηγήσει αυτό το τμήμα της Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 4:12 am Post subject: |
|
|
Το εν λόγω τμήμα, έχει πιο κλειστές στροφές, και όπως είναι φυσικό, κατώτερο, από το συνηθισμένο, όριο ταχύτητος.
Αν δεις μέσω Google Earth, θα παρατηρήσεις ευκολά πως η ελιγμοί στο εν λόγω τμήμα είναι πιο έντονοι.
Το ίδιο ισχύει και για την παράκαμψη Καβάλας, όπου εκεί μάλιστα έχουμε και κατά πολύ μειωμένο πλάτος ΛΕΑ. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 9:22 am Post subject: |
|
|
Nέες φωτό από τον ορθοδοντικό.Τα σχόλια δικά του...
Μετά από παράκληση του tasosGR, σημερινές (σάββατο)φωτό από την περιοχή Ρίζας, λίγο πριν τις σήραγγες Κλόκοβας.
Άνω διάβαση για την τοπική κυκλοφορία ( το σημείο είναι δεξιά πριν αρχίσει η άνοδος στη Κλοκοβα)
https://goo.gl/photos/p4KmkPR1D4bv5mey5
Από το ίδιο σημείο με κατεύθυνση προς τις σήραγγες Μακυνειας. Πυρετώδεις εργασίες που δείχνουν ότι το στοίχημα για Μ. Εβδομάδα θα κερδηθεί.
https://goo.gl/photos/rjm2d8pmmmrSxuU29
Και μια πιο μακρινή όπου το έμπειρο μάτι μπορεί να διακρίνει στο βάθος το πάνω τμήμα από τα στόμια των σηράγγων Μακυνειας
https://goo.gl/photos/iWjMhRbB1ZUbionP7
Από το ίδιο σημείο με κατεύθυνση προς τις σήραγγες Κλόκοβας που διακρινονται στο βάθος. Παρατηρήστε τη στροφή που κάνει ο δρόμος.
https://goo.gl/photos/Tsq6G9QnF5dYhAVZ6
Πάνω από την κάτω διάβαση της υπάρχουσας εθνικής οδού και με κατεύθυνση προς γέφυρα. Ο δρόμος από σήραγγες Μακυνειας έως σήραγγες Κλόκοβας κάνει ένα μεγάλο S
https://goo.gl/photos/yH5SYHrfsi7BBVrc7
Εικόνα του Κυκλικού κόμβου από το ίδιο σημείο για την εξυπηρέτηση του χωριού Ρίζας .
https://goo.gl/photos/pdrEkLtBbXediicT8
Η μετατοπισμένη πλέον εθνική οδός ( που καθόλου δε θα μου λείψει ) . Καιρός είναι πλέον η λύση του κυκλικού κόμβου να εφαρμοστεί και σε αλλά επικίνδυνα σημεία των δρόμων μας. Μια απλή λύση που θα είχε γλιτώσει από πολλά ατυχήματα.....
https://goo.gl/photos/cCN5tkYNWPRhuaTCA |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 10:06 am Post subject: |
|
|
Εξαιρετικές φωτό. Ευχαριστούμε!
(Από που προκύπτει η αισιοδιοξία για την Μεγάλη Εβδομάδα? Εκτός ότι είμαστε ακόμη σε χωματουργικά και χωρίς σταθεροποιημένα πρανή, φαίνεται να έχουμε να ρίξουμε και κάτι μπετά για γέφυρα και εδώ χρειάζονται συγκεκριμμένοι κατασκευαστικοί χρόνοι....) |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 11:16 am Post subject: |
|
|
Εύγε στόν Ορθοδοντικό αλλά καί στόν Τάσο.
Η αλήθεια είναι πώς καί εργαζόμενοι στην Ιονία, συμμερίζονται τήν αισιοδοξία, τις παράδοση προς την Μ.Τετάρτη, 50 ημέρες είναι, άν δουλεύουν 3 βάρδιες,Ναί...
Ακούγεται πώς τήν Πέμπτη 23 /2, θά δοθούν σέ κυκλοφορία
1. Κιάτο - Ξυλόκαστρο
2. Στό ρεύμα πρός Αθήνα, η σήραγγα στό Μαύρο Λιθάρι, 145 χλμ,οπότε ο κόμβος Δερβενίου στήν Τελική μορφή
3. Στό ρεύμα πρός Αθήνα, οι 3 σήραγγες τής Παναγοπούλας,η μεγαλύτερη είναι 4χλμ.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο γιά τήν Αμβρακία Οδό.
Τό αξιοσημείωτο, βουλευτής Λευκάδος, κάνει επιτόπου ρεπορτάζ
https://goo.gl/nH1gGm |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 11:49 am Post subject: |
|
|
Ναι,κουράστηκε πολύ ο βουλευτής,νατου βγάλουμε κανένα επίδομα! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 11:58 am Post subject: |
|
|
@ Τάσο, δέν τόν γνωρίζω ούτε καί ώς όνομα τόν εκ Λευκάδος βουλευτή.
Αλλά είναι ο μόνος πού ενδιαφέρεται
Οι τοπικοί αλλά καί οι Ηπειρώτες, τουλάχιστον Πρεβέζης καί Θεσπρωτίας. .περί άλλων τυρβάζουν,ο δέ περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος κάνει παρεμβάσεις γιά έργα άλλης περιφέρειας. ...
Αυτό ήταν τό νόημα μου..,ελπίζω νά μάς έχεις ρεπορτάζ από τό νέο τμήμα πού θά δωθεί |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 1:37 pm Post subject: |
|
|
Thanos_Pal, είχα ανεβάσει ένα βιντεάκι το 2010 με τη διαδρομή Παναγιά-κόμβος Μετσόβου. Μπορεις να δεις τις κλειστές στροφές της διαδρομής και βέβαια δεν υπάρχουν ακόμα τα διόδια του Μαλακασίου...
https://www.youtube.com/watch?v=8ux0OYaVvTU
Για το θέμα της ανατολικής πρόσβασης των σηράγγων της Παλιοβούνας και τη Μακύνεια κι εγώ χλωμό το βλέπω για παράδοση σε ένα με ενάμιση μήνα. Δείχνει να θέλει αρκετή δουλειά ακόμα.... |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 4:54 pm Post subject: |
|
|
Γιά 15 Αύγουστο μάλλον προλαβαίνουν.
Δέν υπάρχει περίπτωση σέ 50 ημέρες νά είναι έτοιμο,ακόμα καί νά δουλεύουν 3 βάρδιες. ..
Μιλάμε γιά 6,5 χλμ καθώς καί γιά τήν γέφυρα Μενιδίου, περίπου 550μ. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 5:03 pm Post subject: |
|
|
Το χειρότερο δεν είναι ότι έχει αρκετή δουλειά ακόμη, αλλά τουλάχιστον εργάζονται παντού, το χειρότερο είναι ότι υπάρχει οικία στο 2:06 του video η οποία στις 12/2/2017 δεν έχει απαλοτριωθεί ακόμη.... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 5:33 pm Post subject: |
|
|
Το αισιόδοξο, σε αντίθεση με τη Ρίζα, είναι ότι ακόμα και στα κομμάτια που φαίνονται πίσω, τα τεχνικά (γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις κτλ.) δίνουν την εικόνα ότι είναι ολοκληρωμένα ή έστω πολύ κοντά στην ολοκλήρωση.
Τώρα για το σπίτι μέσα στο δρόμο, ασ ελπίσουμε να λυθεί το θέμα στην ώρα του. Όπως έγινε και στον Αμμότοπο, ο χρόνος για να κατασκευαστεί ένα τόσο μικρό κομμάτι, από τη στιγμή που δεν απαιτεί τεχνικά, δεν είναι και τόσο μεγάλος. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 7:44 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο το βίντεο pindos και η απουσία διοδίων το κάνει ωραιότερο
Βλέπω κλειστές στροφές και κλίσεις, φανταζομαι ήταν αναγκαίο λόγω του δύσκολου ανάγλυφου, παντως κατασκευαστικά είναι καταπληκτικό, σε αντίθεση με την παράκαμψη Καβάλας που την έχω οδηγήσει και είναι το χειρότερο κομμάτι αυτοκινητοδρόμου στην Ελλάδα μαζί με τις στροφές της Υλίκης στον ΠΑΘΕ.
Όσον αφορά την Ιόνια βλέπω ότι ξεκαθαρίζουν τα πραγματα οπότε εκτός απροόπτου αρχές Απρίλη θα έχουμε Έξοδος Κλόκοβας-Αμφιλοχία και Σελλάδες-Πέρδικα.
Το τμήμα Α/Κ Κομποτίου-Παράκαμψη Άρτας είναι προχωρημένο? Βλέποντας το χάρτη θα εξυπηρετούσε να δοθεί νωρίτερα και η προσωρινή είσοδος να είναι στο Κομπότι. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Feb 20, 2017 7:55 pm Post subject: |
|
|
@Sintix
καταρχήν καλωσόρισες στο φόρουμ, νομίζω δεν έχουμε ξαναμιλήσει.
Νομίζω αξίζει να ορίσουμε τι θα πει φαραωνικό έργο. Είναι λοιπόν το έργο που απαιτεί πολλές θυσίες από τον λαό (από τους θανάτους των δούλων στην Αίγυπτο) ενώ η κύρια χρησιμότητα του έργου είναι να καλύψει την ματαιοδοξία του οραματιστή του (βλ. πυραμιδες της Αιγύπτου).
Με βάση το παραπάνω για εμένα είναι φαραωνικό έργο η υποθαλάσσια σύνδεση της θεσσαλονίκης, που χρησίμευσε απλά και μόνο για να σηματόδοτήσει την αγάπη του ανηψιού προς τους εκλέκτορές του.
Φαραωνικά ήταν τα έργα που εξαγγέλθηκαν και δημοπρατήθηκαν το 2006 με αποκλειστικο σκοπό να αποδείξουν ότι η ΝΔ μπορούσε καλύτερα. Δυστυχώς η πραγματικότητα δεν την έχει δικαιώσει καθώς πολλά από τα έργα αυτά θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί και αντί αυτών να εστιάσουμε σε εκείνα τα οποία είχαν τν μεγαλύτερη ανταποδοτικότητα για το σύνολο του πληθυσμού. Ο σκοπός λοιπόν δεν ήταν προσ όφελος του ίδιου του λαού, αλλά για ικανοποίηση της ματαιοδοξίας ενός πολιτικού. Του αγαπημένου Φαραώ.
Για το πέταλο τώρα, αν τα βάλουμε κάτω, καθώς δεν έχω σουβλατζίδικο στην πανέμορφη Λαμία, επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα την Βόρεια Εύβοια (πάντα όμως με σεβασμό στο φυσικό της κάλος και σκεπτόμενος την ανάγκη προστασίας της από ευγενείς συμπολίτες) και τέλος επειδή αξιολογώ πολύ σοβαρά την ταχύτητα και την οικονομία στις μετακινήσεις, η άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να πάμε σε μια λύση διπλής γέφυρας στον Μαλιακό. Αυτό όμως χωρίς να έχω κάνει οικονομικοτεχνική μελέτη. Όταν με το καλό ξεμπλέξουμε από τους διάφορους σαλτιμπάγκους και η χώρα επανέλθει σε σοβαρά χέρια όπως παλιότερα, θα συζητήσουμε και την διπλή ζεύξη. (με την ευκαιρία νομίζω η πρόταση που υποστηρίζω είναι του πατέρούλη των έργων σε αυτή τη χώρα, σαν εναλλακτική στα περιβαλλοντικά που αναδείκνυαν οι ντόπιοι ήρωες εκείνη την περίοδο. Αυτό όμως δεν έχει καμία σημασία πλέον γιατί ποιος θυμάται... Μπορεί βέβαια και να κάνω και λάθος)
Τελικώς έχοντας πλήρη αυτοκινητόδρομο σε όλο το πέταλο, ασ αφήσουμε στην άκρη τη διπλή γέφυρα και κάμποσα ακόμα τραγικά που αποφύγαμε, να πάμε να κάνουμε κανένα δρόμο στην Κρήτη (με διόδια βέβαια) να κάνουμε κανένα σιδηροδρομικό στην ανατολική μακεδονία, να φτάσει το τρένο στην Πάτρα, να βάλουμε το έρμο το καλώδιο στα νησιά και την Κρήτη, να φτιάξουμε το τρενάκι να πάει και στο Λαύριο και στην Ραφήνα.
Και στο μεταξύ, είπαμε θα έχουν φύγει και οι σαλτιμπάγκοι. |
|
Back to top |
|
 |
|