View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 12:01 am Post subject: |
|
|
Γιάννη αυτό που ανέφερες σχετικά με τα ένσημα τι σημαίνει, ότι οι εργασίες θα συνεχιστούν και μετά το Μάρτιο σε όλό το μήκος? Ή ότι θα δουλεύουν εντατικά?
Πράγματι το Παναγοπούλα-Ρίο είναι λίγο πίσω και εκεί θα επικεντρωθούν, το προηγούμενο διάστημα είχαν ρίξει το βάρος στα εργοτάξια της Κορινθίας περισσότερο μέχρι Δερβένι. Βέβαια επειδή εχω διανύσει αυτό τον άξονα πάρα πολλές φορές απο το 2009 που οδηγώ, έχω να πω πως ούτε και πριν ούτε και μετά το πάγωμα των έργων είδα να δουλεύουν εντατικά. Ίσως αυτό δικαιολογείται εν μέρη από την παράλληλη χρήση του δρόμου, αλλά αυτή την κρίσιμη περίοδο όφειλαν να βρίσκονται οι εργασίες σε τελικό στάδιο και όχι αυτό που είδαμε στο βίντεο...
Πράγματι το κόστος των διοδίων θα είναι μεγάλο αλλά προτιμώ να πηγαίνω οπουδήποτε με ασφάλεια και να πληρώνω παρά να κινδυνέυω απο τον κάθε πιωμένο, τρελό ή βλάκα να πέσει πάνω μου στο Ξυλόκαστρο, στο Αίγιο, στην Παλιοβούνα ή να με προσπερνάει η νταλίκα στη διπλή διαχωριστική. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η κατανάλωση καυσίμου θα είναι σαφως μικρότερη π.χ. Αθήνα-Γιάννενα με 6η και 110-120 είναι κάτι εφικτο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 7:38 am Post subject: |
|
|
@Thanos...Καλημέρα, πολύχρονος.
Ο εν λόγω, Κορίνθιος, εργάζεται κοντά στό Δερβένι.
Τά 100 ένσημα, συνεπάγονται πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη, σημαίνει θά δουλεύεις καί τόν Απρίλιο. .
Οπότε τό 31/3 γιά τήν Ολυμπία οδό, μπορούμε νά τό δούμε καί ώς 30/4 |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 8:38 am Post subject: |
|
|
Αυτός ο υπολογισμός των εταιρειών που γράφουν και τα μμε για μωτ 120 χαω με διασκεδάζει πολύ . Το όριο θα είναι 120-130 , στα γεφύρια και στα τούνελ , θα έχεις 80-100 όριο και γενικά για να έχεις 120 μωτ πρέπει να παραβιάζεις τα όρια συνέχεια , να έχεις γρήγορο αμάξι και να είσαι και καλός οδηγός και μέχρι κάποιας ηλικίας .
Η μωτ αν θέλεις να είσαι νόμιμος το πολύ να πάει στα 105-110 χαω .
Για να έχεις 120 πρέπει συχνά να είσαι στα 140-150 με αποτέλεσμα η κατανάλωση να ανεβαίνει .
Ασε που το σταμάτημα στα συχνά διόδια μειώνει ακόμα περισσότερο την μωτ .
Η ουσία είναι ότι τα διόδια και τα καύσιμα είναι πλέον πολύ ακριβά και θα έπρεπε να αλλάξουν λογική πολλοί δίνοντας κίνητρα για συχνότερη χρήση των δρόμων . 80 ευρώ διόδια για το Αθήνα - Γιάννενα και με το 1,55 και 8 λίτρα στα 100 σημαίνει 200 € πήγαινε έλα η διαδρομή . |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 11:40 am Post subject: |
|
|
Σε ευχαριστώ πολύ κι εσύ να έχεις ότι επιθυμείς.
Εύκολα γίνεται 30/4 είναι λογικό όπως το θέτεις, το θέμα είναι πριν το Πάσχα να έχει συμμαζευτεί το σημερινό χάλι, πραγματικά θα είναι αποτυχία για άλλη μια έξοδο να έχουμε ουρές και ταλαιπωρία.
Cruiser και 95-100 να είναι η μ.ω.τ. το ζήτημα είναι σαφώς οτι η κατανάλωση θα είναι μικρότερη οπότε υπάρχει ένα αντιστάθμισμα στο κόστος. Πέρσι το καλοκαίρι απο λακκούβα πριν το Μεσολόγγι έπαθα καλή ζημιά, φαντάζομαι και άλλοι οδηγοί. Αυτό με την Ιόνια δεν θα συμβεί. Θέλω να πω πως υπάρχουν αντισταθμιστικά οφέλη από τη χρήση του δρόμου.
Πάντως ακόμα και έτσι το κόστος είναι αρκετά μεγάλο, μαζί και με τις αυξήσεις στη βενζίνη. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 1:52 pm Post subject: |
|
|
Ένα ωραίο βίντεο, τών 60 χλμ, τής Ιονίας οδού, από Αμφιλοχία έως καί Κεφαλόβρυσο
https://goo.gl/rpr6T6 |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 6:56 pm Post subject: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=nxhMVHFp-vE
Ένα ακόμα βίντεο για την πρόοδο στην Ολυμπία, από τον ανεξάρτητο μηχανικό. Τα πράγματα φαίνονται πιο ξεκάθαρα, έχει πολύ ωραίες λήψεις, όχι σαν την προχειράτζα της κοινοπραξίας.
Κάποια τεχνικά φαίνονται αρκετά πίσω όπως η γέφυρα Κραθη, το σύμπλεγμα των έργων στον ποταμό Κριο φαίνεται πιο προχωρημένο, όπως και από το Αίγιο μέχρι Ρίο ίσως και να προλάβουν. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Jan 19, 2017 12:12 am Post subject: |
|
|
Για 31/3/2018 την βλέπω.... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Jan 19, 2017 1:53 am Post subject: |
|
|
Η πεποίθηση ότι το τμήμα μέχρι Ξυλοκάστρου θα παραδοθεί άμεσα, εδράζεται σε κάποια ανακοίνωση?
Είναι όντως έτοιμο? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Jan 19, 2017 8:31 am Post subject: |
|
|
@ Prevezanos. Καλημέρα πατριώτη, ήδη 10 χλμ από τά 15, δόθηκαν. ...Η παλιά γέφυρα στό Διμηνιό,κατεδαφίστηκε. ..
Μέχρι τήν έξοδο τής Καθαρές Δευτέρας, τό βλέπω νά δίνεται όλο, είναι πιό προχωρημένο...
Επίσης Ξυλόκαστρο Δερβένι, περίπου 21 χλμ, άν εξαιρέσεις ένα τμήμα στό 125, πού ακόμα τό έχει η αρχαιολογία, είναι αρκετά προχωρημένο ,μένει νά δούμε ,τί θά δοθεί..
Από καί καί πέρα,δύσκολο νά δοθεί κάτι άλλο.... |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Jan 19, 2017 10:25 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα σε όλους, μέχρι τέλος του μήνα το πολύ αρχές Φλεβάρη θα δοθούν και τα υπόλοιπα 5 χλμ μέχρι το Ξυλόκαστρο, από εκεί και πέρα πιστεύω ότι Καθαρά Δευτέρα είναι εφικτό από Α/Κ Ξυλοκάστρου μέχρι τις σήραγγες Δερβενίου, χωρίς τους κόμβους φυσικά. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Jan 19, 2017 5:38 pm Post subject: |
|
|
Πάντως προσωπικά δεν είμαι τόσο απαισιόδοξος με την παράδοση τε΄λος Μαρτίου λειτουργικής Ολυμπίας με εξαίρεση τα γνωστά 4 σημεία.
Τελευταία φορά πέρασα τις ημέρες των Χριστουγέννων και σε συντριπτικό ποσοστό μετά την Ακράτα η κυκλοφορία γινόταν ήδη στο ανακατασκευασμένο ένα ρεύμα κυκλοφορίας και οι εργασίες στο άλλο ήταν σε προχωρημένο στάδιο. Δεν μου φάνηκαν τόσα πολλά τα απαιτούμενα νέα "βαρειά" τεχνικά.
Ενώ στην περιοχή της Παναγοπούλας που μιλάμε για σχεδόν νέα χάραξη, στις σήραγγες προς Πάτρα (που είναι ορατές από το δρόμο) είχε ξεκινήσει και η εγκατάσταση των Η/Μ. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Jan 20, 2017 2:19 am Post subject: |
|
|
https://goo.gl/3b4w8l
Mία είδηση που επιβεβαιώνει την παράδοση του Ευαγγελισμός-Σκοτίνα τέλη Μαρτίου. Κατ εμέ, το μεγαλύτερο οδικό έργο στη χώρα, που ολοκληρώνει τον ΠΑΘΕ μετά από 30 χρόνια
ariskop μακάρι να τα καταφέρουν, όλοι αυτό θέλουμε απλά με το βίντεο του ανεξάρτητου μηχανικού προσωπικά μου δημιουργήθηκαν περαιτέρω αμφιβολίες. Δεν βοηθάει και ο καιρός λόγω χειμώνα. Για να δούμε...
https://www.youtube.com/watch?v=bap4lT5ot4c
Kαι ένα ακόμα ωραίο βίντεο με το ολοκληρωμένο κομμάτι της Ιόνιας από Αμφιλοχία μέχρι Κεφαλόβρυσο. Οι κόμβοι στο Αγγελόκαστρο και στο Χαλίκι λειτουργούν? Δεν πρόσεξα κάποια σήμανση. Επίσης φαίνεται σχεδόν έτοιμο το σημείο σύγκλισης Ιόνιας και Ε.Ο. στο Κεφαλόβρυσο. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 20, 2017 9:42 am Post subject: |
|
|
Κάτι δεν καταλαβαίνω με τα όρια ταχύτητας στην Ιόνια. Βλέπω σε ευθείες όρια 100 και 110 χλμ/ώρα και όχι σε προσωρινές πινακίδες αλλά μόνιμες. Για ποιο λόγο; Σε αντίστοιχα σημεία της Εγνατίας με την ίδια διατομή δρόμου τα όρια είναι 130! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Jan 20, 2017 11:02 am Post subject: |
|
|
Μέχρι καί 26/1, κλειστή, η Παναγοπούλα....
Νά δούμε , θά μπορέσει νά αντέξει,τόσο φόρτο η Π.Ε.Ο.
https://goo.gl/yszpMf |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Fri Jan 20, 2017 3:16 pm Post subject: |
|
|
Α/Κ Χαλικίου κλειστός παρότι κατά 95% έτοιμος εδώ και πολλά χρόνια...
Α/Κ Αγγελοκάστρου ανοικτός τουλάχιστον κατά τα 3/4. Δεν είμαι σίγουρος για την έξοδο προς Αγγελόκαστρο καθώς έρχεται κάποιος από Γιάννενα. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Jan 20, 2017 4:31 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για την ενημέρωση, λογικά το Μάρτιο θα λειτουργήσουν πλήρως μαζί και με τα διόδια στο Αγγελόκαστρο.
Επίσης μου κάνει εντύπωση που στον κόμβο Κουβαρά, στους αναγραφόμενους προορισμούς έχουν βάλει το Καρπενήσι. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Jan 20, 2017 10:18 pm Post subject: |
|
|
Στο Αγγελόκαστρο η έξοδος ερχόμενος από Γιάννενα είχε μπαριέρες όταν είχα πραγματοποιήσει το μίνι οδοιπορικό πριν λίγο καιρό,ωστόσο κάποιος εξερχόταν από την πλευρά της...εισόδου στον αυτοκινητόδρομο (όπου υπήρχε κάθετη σήμανση,αλλά όχι μπαριέρες). Δεν υπάρχει διαγράμμιση στον Α/Κ,οπότε επίσημα δεν έχει δοθεί,άρα απλά δεν έχει μπαριέρες, όπως στον Α/Κ Χαλικίου. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Jan 21, 2017 4:52 pm Post subject: |
|
|
Ιδού καί η σύνδεση τής Ιονίας οδού μέ τήν Γέφυρα καί τήν ΕΟ Αντιρρίου -Ιωαννίνων ...70 ημέρες μέχρι τήν. ..πρωταπριλιά.
https://goo.gl/olMuqP |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Jan 21, 2017 10:19 pm Post subject: |
|
|
Μετράμε μέρες για την πρωταπριλιά... Και πιο πολύ για το Πάσχα που εκτός απο Ναύπακτο θα ανέβω Γιάννενα να θαυμάσω την Ιόνια.
Ο κόμβος στο Αντίρριο αρκετά πολύπλοκος, πιστεύω αρχές Απριλίου να είναι έτοιμος και να δοθεί όλο το κομμάτι μέχρι το Κεφαλόβρυσο. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Jan 22, 2017 11:08 am Post subject: |
|
|
Μακάρι να έχω άδικο, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι θα παραδοθούν πολλά κομμάτια στις τεχνικές υπηρεσίες και πολύ λιγότερα στο κοινό. Εξηγώ με παράδειγμα:
στο Αυγό ο κόμβος προβλέπεται βορείως της συμβολής με την Εθνική. Θα είναι έτοιμος και σχεδόν άχρηστος, μέχρι να δοθεί το 1,5 χιλιόμετρο. Όμως μαζί με αυτό προβλέπω να μην παραδίδεται και όλο το κομμάτι βορείως του κόμβου κοντά στο Τέροβο, ακρωτηριάζοντας έτσι το Φιλιππιάδα-Αυγό. Και το προβλέπω γιατί, αν ήμουν εργολάβος, θα ήθελα περισσότερα χρήματα για να κάνω προσωρινή σύνδεση στη συμβολή με την Εθνική Οδό, ειδικά με αυτήν την υψομετρική διαφορά.
Αντίστοιχα δε βλέπω να παραδίδεται από Γαβρολίμνη μέχρι Μεσολόγγι, πριν να είναι οριστικά έτοιμη η σήραγγα στην Κλόκοβα αλλά και το τμήμα στη Ρίζα. Και φυσικά είναι αυτονόητο ότι, αν δε λυθούν όλα τα θέματα, έστω και με μονό κλάδο κατά τόπους, το Αμφιλοχία-Σελλάδες θα δοθεί όλο μαζί.
Όσο για την Ολυμπία Οδό, εκεί κι αν θα υπάρχουν δικαιολογίες...
Και πάλι, μακάρι να έχω άδικο. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Jan 22, 2017 1:00 pm Post subject: |
|
|
Για τα 2 τμήματα που αναφέρεις νομίζω ότι πλέον δεν υπάρχει και μεγάλη ανησυχία και εκτός απροόπτου θα παραδοθούν τον Μάρτιο μαζί με τη λειτουργία και των αντίστοιχων σταθμών διοδίων.
Για μεν το τμήμα Καλαβρούζα - Μεσολόγγι υπάρχει προσωρινή ράμπα σύνδεσης της Ε.Ο. με την Ιονία ακριβώς πριν τα διόδια της Καλαβρούζας. Σήμερα χρησιμοποιείται για τα είσοδο/έξοδο των εργοταξιακών οχημάτων και φαντάζομαι ότι αν δεν προλάβουν τα έργα σε Κλόκοβα/Ρίζα η είσοδος των οχημάτων θα γίνεται από αυτό το σημείο (όπως θα γινόταν και με το αρχικό χρονοδιάγραμμα που προέβλεπε παράδοση της Κλοκόβας σε επόμενο στάδιο)
Επίσης αντίστοιχη ράμπα έχει δημιουργηθεί λιγότερο από 1 km πριν από τη γέφυρα Κρυφόβου στο σημείο που η Ιονία περνάει κάτω από την Επαρχ. Οδό Ιωαννίνων - Πέντε Πηγαδιών. Από εκεί η Ε.Ο. είναι γύρω στα 200-300 μέτρα μέσω αυτής της επαρχιακής οδού.
Για το Αμφιλοχία - Σελλάδες από την άλλη, δεν υπάρχει πουθενά κάποιο σημείο να υποστηρίξει τμηματική παράδοση. Θα δωθεί όλο μαζί έστω και σε μονό κλάδο. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Jan 22, 2017 5:24 pm Post subject: |
|
|
Η είσοδος του εργοταξίου στην Καλαβρούζα είναι ένα άκρως επικίνδυνο σημείο και 'τυφλό' ειδικά στην κατεύθυνση προς Μεσολόγγί. Έχει γίνει μια μικρή διαπλάτυνση για να στρίβουν τα φορτηγά αλλά μέχρις εκεί. Λόγω της χωροταξίας του σημείου δεν επιδέχεται σημαντική βελτίωση έτσι ώστε να δεχτεί είσοδο και έξοδο στον αυτοκινητόδρομο, οπότε δεν νομίζω να γίνει προσωρινή σύνδεση εκεί, ούτε και στη Γαβρολίμνη γιατί είτε θα χρειαστεί αναβάθμιση κάποια τοπική οδός είτε θα κατασκευαστεί εξαρχής συνδετήριος δρόμος.
Με τις σήραγγες στην Κλόκοβα διανοιγμένες από τον Ιούνιο και το κομμάτι στη Ρίζα να δουλέυεται με εντατικότατους ρυθμούς θα είναι μάλλον αποτυχία να μην δοθεί ενιαίο το τμήμα Αντίρριο-Κεφαλόβρυσο μέχρι το Πάσχα. Γιατί κακά τα ψέμματα, εκτός από το προφανές θέμα του κόστους της σύνδεσης, Ιόνια οδός είναι η Κλόκοβα. Μια παράδοση χωρίς αυτήν θα ακυρώσει όλες τις θριαμβολογίες του καλοκαιριού και την τεράστια προσπάθεια των του ανθρώπινου δυναμικού.
Αν συνυπολογίσουμε και τις εργασίες στον Α/Κ Αντιρρίου που ουσιαστικά είναι οι τελευταίες 'πινελιές' μιάς και ο κόμβος είναι σχεδόν έτοιμος, δεν διαβλέπω καμία προσωρινή σύνδεση άλλα ενιαία παράδοση και φιέστες τις πρώτες μέρες του Απρίλη.
Όσον αφορά το Αμφιλοχία-Σελλάδες θεωρώ σίγουρο στα δύσκολα σημεία όπως στο Μενίδι και στο Κρίκελλο ότι θα λειτουργήσει ο ένας κλάδος μόνο. Για το βόρειο τμήμα προς τα Γιάννενα δεν έχω εικόνά.
Η Ολυμπία είναι διαφορετική περίπτωση, καμία δικαιολογία δεν έχουν κι αυτοί απλά έχουν το πλεονέκτημα και κάποια σημεία να μην προλάβουν πέρα των συμφωνηθέντων, να μην χρειάζονται προσωρινές συνδέσεις καθώς πρόκειται για αναβάθμιση του υπάρχων δρόμου, και όχι νέα κατασκευή όπως η Ιόνια. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Jan 22, 2017 10:37 pm Post subject: |
|
|
Από την άλλη βέβαια για να είμαστε και λίγο δίκαιοι με το τεχνικό κομμάτι, η Ιονία ήταν πιο "εύκολη" καθώς σε όλο το μήκος της είναι νέα χάραξη και μάλιστα μεγάλο μέρος της σε πεδινά τμήματα που είναι ευκολότερο να δουλευτούν πιο γρήγορα.
Αντίθετα το Κόρινθος-Πάτρα είναι πρακτικά διαπλάτυνση και αναβάθμιση χαρακτηριστικών του υπάρχοντος δρόμου ο οποίος ταυτόχρονα χρησιμοποιείται από οχήματα και στα δύο ρεύματα του και με κίνηση εκατέρωθεν πολλαπλάσια της Ιονίας (δεν δέχεται η Ιονία τον ίδιο όγκο οχημάτων και φορτηγών που δέχεται καθημερινά το λιμάνι της Πάτρας).
Συν του ότι είχε και περισσότερες τεχνικές προκλήσεις π.χ. τα τούνελς (η Παναγοπούλα αποδείχτηκε πιο δύστροπη και σκληρη από την Κλόκοβα), τον πολυανισόπεδο κόμβο στο Ριο ο οποίος πρέπει να συνδέσει δύο αυτοκινητόδρομους προς πολλαπλές κατευθύνσεις (εν αντιθέσει με την Ιονία στην Εγνατία που όταν τελειώσει κάποια στιγμή θα "τερματίζει" πρακτικά εκεί καθώς το βόρειο άκρο παραμένει τυφλό και στις καλένδες.... |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Jan 23, 2017 7:04 am Post subject: |
|
|
Από πλευράς δυσκολίας ναι μεν η Ολυμπία έχει την παράλληλη κυκλοφορία αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται επιπλέον καθυστέρηση πέρα των συμφωνηθέντων σημείων.
Στο θέμα της χάραξης το νότιο τμήμα της Ιόνιας είναι κυρίως πεδινό, ωστόσο το Άρτα-Γιάννενα θεωρείται από τα πιο δύσκολα τμήματα αυτοκινητοδρόμου στην Ελλάδα. Θα συμφωνήσω όμως ότι η Ολυμπία έχει σαφώς πιο πολύπλοκα τεχνικά, λόγω και της εμπλοκής με το σιδηρόδρομο. Αν θυμάμαι καλά οι σήραγγες στον Πλάτανο είχαν δυσκολέψει πολύ την κοινοπραξία λόγω των σαθρών εδάφων. |
|
Back to top |
|
 |
|