stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 317, 318, 319 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Thu Nov 03, 2016 9:57 am    Post subject: Reply with quote

Τό διάβασα εδώ, ομολογώ επιβεβαιώνει όλες τίς ανησυχίες σας γιά τόν Ε 65

http://www.pronews.gr/portal/20161103/economy/elliniki-oikonomia/3/trikala-xyniada-kathysteriseis-stin-paradosi-toy-ergoy-toy-e65
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu Nov 03, 2016 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά η παραπάνω ιστοσελίδα pronews εκτος τον άλλων κλέβει ασύστολα ποτε δεν αναφέρει την πηγή της ειδήσεις...
Περισσότερα για τον Αυτοκινητόδρομο Ε65 εδώ....
http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/kentriki-odos-e65/item/36992-i-pliris-aktinografia-tou-aftokinitodromou-e65-ti-paradidetai-ti-perimenoume-ta-provlimata
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Nov 03, 2016 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

Το ypodomes.com αναφέρει επίσης ότι σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών, θα είναι έτοιμα περίπου 40 Km του Άκτιο-Αμβρακία στα μέσα του 2018, ενώ τα υπόλοιπα 8,5 Km πάνε για το 2020.
http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/loipoi-autokinitodromoi/item/36994-fos-sto-toynel-gia-to-aktio-amvrakia-me-stadiaki-leitourgia-apo-to-2018

Επίσης, ανακοίνωση της Νέας Οδού μιλάει για παράδοση του τμήματος της Ιονίας από την Κλόκοβα έως την Αμφιλοχία, μέχρι το τέλος του χρόνου:
http://www.kathimerini.gr/881890/article/epikairothta/ellada/treis-ekkremothtes-sthn-ionia-odo-sto-85-h-proodos-toy-ergoy
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Fri Nov 04, 2016 12:10 am    Post subject: Reply with quote

Η απαλλοτρίωση στη Κλόκοβα έχει καταντήσει το σήριαλ της Ιόνιας οδού. Από πληροφορίες γνωρίζω ότι η εκδίκαση έχει ολοκληρωθεί και εδώ και ένα και πλέον μήνα οι ιδιοκτήτες και η εταιρεία περιμένουν να καθαρογραφεί η απόφαση!!!!Τέτοια ανεύθυνη γραφειοκρατία μόνο στην Ελλάδα πρέπει να υπάρχει.....

A/K Γοργομύλου καθόλα έτοιμος

http://s859.photobucket.com/user/madentist/media/AK%20GammaOmicronRhoGammaOmicronMuUpsilonLambdaOmicronUpsilon.jpg.html?sort=3&o=0

Και σημερινή λίγο πριν τη Knauf

http://s859.photobucket.com/user/madentist/media/14909894_1237115813029464_3612559779479118069_n.jpg.html?filters[user]=107083162&filters[recent]=1&sort=1&o=0
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sat Nov 05, 2016 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Η αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση του τμήματος Παλιοβούνα - Παράκαμψη Αμφιλοχίας συνεχίζεται με την τοποθέτηση και του φωτιμνού λίγο στην ανατολική είσοδο της σήραγγας Καλυδώνας. Και με λίγη προσπάθεια στο βάθος φαίνεται και η εντυπωσιακή γέφυρα του Ευήνου ποταμού....

http://s859.photobucket.com/user/madentist/media/14962552_902400296556578_4501715698567073341_n.jpg.html?filters[user]=107083162&filters[recent]=1&sort=1&o=0
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sun Nov 06, 2016 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Λίγο πριν το ΣΕΑ Φιλιππιάδας

www.goo.gl/SJYl8m

Πηγή:filoiko.blogspot.gr
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Sun Nov 06, 2016 11:43 am    Post subject: Reply with quote

Αδυνατό να καταλάβω την τεχνική αιτιολόγηση (αν υπάρχει) σχετικά με το μονό New Jersey. Θυμίζω το ατύχημα πριν από ένα χρόνο περίπου στο ύψος της Κινέτας στην Ολυμπία Οδό, όπου η νταλίκα συγκρούστηκε με άλλη νταλίκα και πέρασε το διπλό NJ και συγκρούστηκε με αυτοκίνητα στο άλλο ρεύμα κυκλόφορίας.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Sun Nov 06, 2016 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς, οι λόγοι πρέπει να είναι μόνο οικονομικοί...
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Nov 06, 2016 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι απο την αλλη ομως στατιστικά πόσα τέτοια τροχαία έχουν γίνει στην Ελλάδα όπου όχημα (ΙΧ, νταλίκα, οτιδήποτε) πέρασε το NJ (μονό ή διπλό), μπήκε στο αντίθετο ρεύμα και προκάλεσε μετωπική???

Μην ξεχνάμε ότι στις μεταφορές δεν υπάρχουν 100% λύσεις ασφάλειας και προφύλαξης και υπάρχει και ένα cost benefit analysis στην μέση.

Αν οι στατιστικές δείχνουν πχ ότι ένα τέτοιο ατύχημα ή τέτοια περίπτωση είναι 1 ανά 20-30 χρόνια, δλδ πόσα εκατ. οχήματα και άνθρωποι θα περάσουν χωρίς να συμβεί το παραμικρό, δεν μπορούν να καλύψουν το 100% λόγω κόστους σαφώς γιατί στην τελική οι κατασκευαστικές δεν είναι εκκλησίες.

Μόνο το κράτος αν ήθελε μπορούσε να ορίσει συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές για την εκτέλεση του έργου (πχ διπλό NJ) αλλά και εκεί το κράτος ως χρηματοδότης θα έπρεπε να επωμιστεί το κόστος.

Και στο εξωτερικό όμως σε μεγάλα δίκτυα αυτοκινητοδρόμων μονά NJ έχουν και δεν έχω δει αντιδράσεις (π.χ. Καλιφόρνια, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία κτλ.).
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Nov 06, 2016 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι,αλλά δε γίνεται σε άξονα που ενώνει όλη τη δυτική Ελλάδα να κάνεις εκπτώσεις σε διαχωριστικό ασφαλείας,όταν μάλιστα έχει κατασκευαστεί διπλό τζέρσευ ακόμα και στον περιφερειακό της Καλαμάτας ή στις καθέτους της Εγνατίας κλπ. Καλώς κατασκευάζονται,όπου κατασκευάζονται, τα διπλά διαχωριστικά διαζώματα,αλλά όταν έχεις να επιλέξεις,εδώ έπρεπε να μη γίνει καμιά παραχώρηση...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 12:44 am    Post subject: Reply with quote

Θεωρώ ότι δεν είναι θέμα έκπτωσης...

Κριτήριο για την επιλογή των επιμέρους τεχνικών προδιαγραφών ενός αυτοκινητόδρομου είναι η εκτίμηση για τον κυκλοφοριακό φόρτο (μέσο και μέγιστο) και το ποσοστό των βαρέων οχημάτων.

Και δεν είναι μόνο το μονό η διπλό jersey αλλά και η ύπαρξη ή όχι ΛΕΑ, το πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας, η ταχύτητα μελέτης κτλ.
Περισσότερα εδώ (ΟΜΟΕ - 2)

Το βόρειο τμήμα της Ιονίας μπορεί να είναι υπερβολικά σημαντικό ως έργο λόγω ανυπαρξίας/επικινδυνότητας του υπάρχοντος οδικού δικτύου αλλά δεν νομίζω ότι θα έχει και την τεράστια κυκλοφορία που να δικαιολογεί αυξημένες προδιαγραφές.

Μην συγκρίνουμε τι γινόταν τις "χρυσές εποχές" των κατασκευών στην Ελλάδα που η προσθήκη τέτοιων extras ήταν το δωράκι της εκάστοτε κυβέρνησης στους κατασκευαστές. Εκεί γινόταν το μεγάλο πανηγύρι...

Με τα δώρα Σουφλιά στους κατασκευαστές για διάφορα κομμάτια της Εγνατίας έκλεισε αυτός ο κύκλος.

Τα τελευταία 10+ χρόνια με την αυστηροποίηση των ελέγχων από την πλευρά της ΕΕ στη διαχείριση των πόρων και την εμπλοκή ιδιώτων στην χρηματοδότηση αυτοκινητόδρομων, αυτή η στρεβλή κατάσταση ελαχιστοποίηθηκε και δεν μπορώ να σκεφτώ πλέον παραδείγματα νέων αυτοκινητόδρομων με προδιαγραφές κυκλοφορίας Αττικής Οδού στη μέση του πουθενά (με μια μικρή επιφύλαξη του Πατρίδα - Νάουσα που κατασκευάζεται με διπλό jersey το οποίο όμως διέρχεται μέσα από περιοχές με οικισμούς και δραστηριότητες)

Με μονό jersey αλλά με ΛΕΑ έχουμε όλο τον άξονα Α29 Σιάτιστα - Κορομηλιά ενώ με τέτοιες προδιαγραφές κατασκευάζεται και το Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή. Έτσι κατασκευάστηκε και η παράκαμψη Στυλίδας του ΠΑΘΕ
Επίσης το Φλώρινα - Νίκη με μονό jersey και χωρίς ΛΕΑ μάλιστα κατασκευάστηκε όπως και το Λεύκτρο - Σπάρτη. Αντίστοιχα χαρακτηριστικά θα έχει το Αμβρακία - Ακτιο και το νότιο τμήμα της Ολυμπίας μετά τον Πύργο που μας άφησε χρόνους.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Καλό είναι όταν κάνουμε συγκρίσεις να βλέπουμε όλα τα στοιχεία. Το μονό NJ της παράκαμψης Στυλίδας έχετε δει τι ύψος έχει?

Αλλο πράγμα η ασφάλεια, εν προκειμενω η Οδική και άλλο πράγμα τα οικονομοτεχνικά μεγέθη. Οταν σε ενα αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα μελέτης τα 120 Km/h θα σε πιάσει λάστιχο ή θα σου μείνει το αυτοκινητο και θα κατσεις δεξιά να περιμένεις χωρίς την υπαρξη ΛΕΑ, επάνω στη λωριδα κυκλοφορίας που υποχρεωτικά χρησιμοποιούν τα Φορτηγά και τα Λεωφορεία, τοτε θα αναλογιστεις εκ νέου την επιπλέον ασφαλεια που προσφερει η Λωριδα Εκτακτης Αναγκης. Στο λεω αυτο εγώ που πήγαινα από το 1991 ως το 2008 από την Κορινθο στην Τριπολη χωρις ΛΕΑ.

Και επειδή λετε για το Σουφλιά. Μακαρι να ειχαμε περισσοτερους σαν το Γιώργο Σουφλια, το Γιαννη Λαμπροπουλο και διάφορους αλλους οι οποίοι προσπαθησαν με την οικονομικη δυνατοτητα της εποχης τους να αφησουν πισω έργα για τις επομενες γεννιές. Αληθεια αν η Εγνατία δεν είχε γινει τοτε και με τον τρόπο που εγινε, δηλαδή σωστός δρόμος για να μείνει για επόμενα 50 χρόνια, θα την κάναμε σήμερα?
Εχετε δίκιο ότι οι εργολάβοι και το κράτος μεσω τον δημοσιων λειτουργων διαπλεκονται και ειναι εστια παρανομίας και κατασπατάλησης του δημοσιου χρήματος αλλά αν είναι έτσι ας φτιάξουμε ΚΡΑΤΟΣ με ΣΩΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και ας λειτουργήσει η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.....
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

Έτυχε νά συναντηθώ μέ τόν περιφερειάρχη Ηπείρου. .
Ως Θεσπρωτός , τού ανέφερα τήν Εθνική Οδό Πρεβέζης -Ηγουμενίτσης..
Μού είπε , υπάρχουν ολοκληρωμένες μελέτες γιά τό Τμήμα Πάργα-Μεσοπόταμος-Γέφυρα Αχέροντα, από τό 2013..
Προσπαθεί νά τό εντάξει σέ ΕΣΠΑ , δέν έχει λάβει κάτι ..
Είναι απαισιόδοξος. .
Γιά τό τμήμα Καρτέρι-Πάργα πού υλοποιήθηκε, τό οφείλουμε αρχικά στόν Σουφλιά αλλά κυρίως στόν Ρέππα πού τό δημοπράτησε. ..
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Το πρόβλημα με τον Σουφλιά δεν είναι ότι προώθησε μεγάλα έργα υποδομών. Πράγματι θα του αναγνωρίσουμε ότι επί υπουργείας του ξεμπλόκαραν δύσκολα τμήματα όπως ο Μαλιακός και η διάβαση της Πίνδου στην Εγνατία.

Το πρόβλημα είναι ότι έγινε μεγάλη "νόμιμη" σπατάλη πόρων που θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιηθεί και σε άλλα έργα. Έβγαινε ένας διαγωνισμός για την κατασκευή ενός τμήματος με τις προδιαγραφές Α. Χτύπαγε τον διαγωνισμό με μεγάλη έκπτωση ο κατασκευαστής (ειδικά μερικές φιλικές εταιρείες που σήμερα έχουν βαρέσει κανόνι).
Και στη συνέχεια ενώ το έργο ήταν σε εξέλιξη αυξάναμε τις προδιαγραφές του έργου και προσθέταμε νέα αντικείμενα με μεγάλες συμπληρωματικές συμβάσεις που σχεδόν διπλασίαζαν το αρχικό κόστος.

Ένα παράδειγμα

Επίσης έφτασε μέχρι την υπογραφή των συμβάσεων το προυπάρχων project των αξόνων παραχώρησης, με τις σκιές όμως της προσθήκης όρων για υποχρεώσεις του Δημοσίου που ήταν εκ των πραγμάτων αδύνατες και ακόμα και σήμερα 9 χρόνια μέτα εγείρουν μεγάλες αποζημειώσεις από της κοινοπραξίες.

----
Τώρα σχετικά με την ασφάλεια των αυτοκινητόδρομων ας ξεχωρίσουμε το κεντρικό στηθαίο με την ύπαρξη ή όχι ΛΕΑ.

Δεν μπορώ να καταλάβω τις αντιδράσεις σχετικά με το μόνο jersey στο βόρειο τμήμα της Ιονίας. Εκτός όλων των άλλων παραδειγμάτων και μεγάλα τμήματα της Εγνατίας έχουν μονό jersey με κανένα πρόβλημα ασφάλειας.

Από την άλλη η ΛΕΑ σώζει ζωές και έχει τεράστια σημασία σε άξονες με μεγάλες ταχύτητες και αυξημένη κυκλοφορία. Το Κόρινθος - Τρίπολη ήταν εγκληματικό που δεν είχε ΛΕΑ τόσα χρόνια και πολύ σωστά προστέθηκε.

Αλλά σε δευτερεύοντες άξονες με χαμηλή κυκλοφορία, μικρή κυκλοφορία βαρέων οχημάτων και χαμηλότερες ταχύτητες μελέτης, θεωρώ ότι η υιοθέτηση της διατομής γ4ν* είναι η βέλτιστη επιλογή καθώς επιτυγχάνεις τη βέλτιστη ασφάλεια με τον διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας με το ελάχιστο κόστος.

------

Κανένα έργο δεν οφέιλεται σε κανέναν υπουργό.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ας είναι καλά ο έλληνας και ο ευρωπαίος φορολογούμενος που τα πληρώνει.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

@ Ariskop.
Δέν διαφωνώ μαζί σου
Αντιθέτως τά προσυπογράφω
Αλλά υπάρχουν έργα πού άν δέν υπάρχει η διάθεση κάποιου προϊσταμένου, όχι κάτι ανάγκη Υπουργού, δέν υλοποιούνται
Παραδείγματα πολλά, δέν είναι τής παρούσης. ..
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά ήμουν και εγώ λίγο απόλυτος τώρα που το ξαναδιαβάζω LaughingLaughing
Ήθελα να γράψω ότι κανένα έργο δεν θα έπρεπε να είναι στις ορέξεις κάποιου υπουργού!!

Είναι πολλά τα παραδείγματα (ή μήπως και ο κανόνας) άλλωστε πολιτικών παρεμβάσεων στον προγραμματισμό των δημόσιων έργων.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε de-facto ότι το μονό Jersey είναι ανεπαρκές. Τα interstates στην αμερική έχουν επι το πλείστον μονό Jersey ή μεγάλο κενό στη μέση, ανάμεσα στα δύο ρεύματα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 8:22 pm    Post subject: Reply with quote

Και επίσης τα Interstates στο USA έχουν όριο τα 55 mph, δηλαδή 90 Km/h και άμα το ξεπεράσεις σε περιμένει ο δίμετρος μαύρος αστυνομικός λιγο παρακάτω για τα περεταιρω.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 9:03 pm    Post subject: Reply with quote

Οι ταχύτητες στα Interstates στις ΗΠΑ είναι πολύ παραπάνω σχεδόν 75-80 mph (περίπου 120-130 χλμ/ωρα) όσο δλδ και τα όρια στην Ελλάδα και στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες ενώ υπάρχουν και κομμάτια δρόμου στο Τέξας με όριο τα 85mph (περίπου 140 χλμ/ωρα).

https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_the_United_States_by_jurisdiction

http://www.ghsa.org/html/stateinfo/laws/speedlimit_laws.html

http://www.iihs.org/iihs/topics/laws/speedlimits/mapmaxspeedonruralinterstates?topicName=Speed

Εννοείται βεβαίως ότι δεν διανοείται κανείς στις ΗΠΑ να οδηγεί σαν παλαβός πάνω από το όριο όπως συμβαίνει κατα κόρον στη χώρα μας. Εκεί τα όρια ταχύτητας δεν είναι "υποδείξεις προτεινόμενης ταχύτητας" όπως τα εκλαμβάνουν οι Έλληνες οδηγοί.

Έχω δει Έλληνα οδηγό να τον σταματάνε για υπέρβαση ορίου σε τούνελ στη Γαλλία και να του κάνουν το αμάξι φύλο και φτερό (σαν και αυτά της Κακιάς Σκάλας όχι τίποτα τούνελ 10χλμ στις Άλπεις) και να του έχει φύγει η μαγκιά. Νόμιζε ότι θα την γλίτωνε μην πληρώνοντας την αλλά αρκετούς μήνες μετά η κλήση ήρθε Ελλάδα και βεβαιώθηκε στο ΑΦΜ του (δεν ξέρω ακριβώς πως δουλεύει αυτή η διαδικασία, πως σε ταυτοποιούν/βρίσκουν στην Ελλάδα και πως υποχρεώνουν τις Ελληνικές φορολογικες αρχές να σου μεταβιβάσουν την κλήση).
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

Στο Σουφλιά χρωστάμε το γεγονός ότι 12 χρόνια και 8 μήνες ακριβώς από την ημέρα που έγινε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία 20 χιλιόμετρα από την Κόρινθο ως το Κιάτο και ολοκληρώθηκαν 80 για Καλαμάτα και 45 για Σπάρτη.

επίσης του χρωστάμε
- μια υποθαλάσσια στη Θεσσαλονίκη
- ένα μετρό (στη Θεσσαλονίκη πάλι) που εκτιμούμε ότι θα παραδοθεί το 2020 (16 χρόνια μετά)
- έναν χάρτη ανάπτυξης του μετρό Αθήνας με 8 γραμμές (και 8 χρώματα)
- έναν χάρτη επεκτάσεων της Αττικής οδού

και επίσης
- το τμήμα Πύργος - Τσακώνα που ακυρώθηκε λόγω χάραξης
- το τμήμα Καλαμπάκα - Εγνατία που επίσης ακυρώθηκε λόγω χάραξης
- το τμήμα Λαμία - Ξυνιάδα που ακυρώθηκε γιατί οι απαλλοτριώσεις άργησαν λίγο παραπάνω από ότι προέβλεψε
- το τμήμα Πάτρα - Πύργος που ακυρώθηκε (ομοίως με παραπάνω)
- μια σύμβαση για το Αμβρακία - Άκτιο σπασμένη στα 4 για να μοιράζεται πιο εύκολα (ίδια σαλαμοποίηση με αυτή που έγινε για να πάρει ο Καλογρίτσας το Πάτρα - Πύργος μην ξεχνιόμαστε)
- έναν αυτοκινητόδρομο μεταξύ Ξυνιάδας - Τρικάλων για να πηγαίνεις κατά 30χλμ/ώρα γργορότερα από τον παράλληλό του δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που κατασκευαζόταν την ίδια περίοδο χωρίς διόδια

Και για να μην είμαι αχάριστος
- Πολλά λεφτά σε συμβούλους για διαπραγματεύσεις
- Πολλά λεφτά σε ιδιοκτήτες για απαλοτριώσεις
- Πολύ νταβαντούρι με τους "δεν πληρώνω" για να γεμίζουν τα δελτία ειδήσεων (για να μην παρεξηγηθώ να θυμήσω ότι ο πυρήνας του κινήματος ήταν οι κάτοικοι από Λυκόβρυση και άνω που θα έπρεπε να αναπροσαρμόσουν τη ζωή τους έχοντας διόδια, χωρίς άλλη εναλλακτική)
- και πολύ ταλαιπωρία 12 χρόνια τώρα να οδηγώ ανάμεσα σε κολονάκια στην Κορίνθου Πατρών, λες και παίζω gameboy

Αν λοιπόν 13 χρόνια μετά την ιστορική 7η Μαρτίου 2004 παραδοθούν όσα δεν περιγράφονται παραπάνω να μου επιτρέψεται να πω ότι
1. Κανείς δεν λεει ότι όλα όσα θα παραδοθούν είναι λίγα
2. όμως η κριτική στο ΠΑΣΟΚ ήταν ότι ο Σουφλιάς θα έκανε πιο πολλά, πιο φτηνά και πιο γρήγορα, και για αυτό τον ψήφισε ο λαος
3. διώχνοντας τους νταβατζήδες (oups!)
4. Ας έκανε αυτά ακριβώς που αυτή τη στιγμή εκτελούνται με σωστό προγραμματισμό, καθοδήγηση των υπηρεσιών, χωρίς να σπαταληθούν τόσα εκατομμύρια σε αποζημιώσεις.

Ξέρω ότι θα συμφωνήσετε όλοι μαζί μου.
Τιμή στο σύντροφο Λαλιώτη που μας έκανε Ευρώπη, και μάθαμε τι θα πει γέφυρα και δρόμος. Κώστα μου μας λείπεις!
https://www.youtube.com/watch?v=sfB3ppvejLE#action=share
Back to top
View user's profile Send private message
Spirus
Visitor
Visitor


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

apapa wrote:
Οι ταχύτητες στα Interstates στις ΗΠΑ είναι πολύ παραπάνω σχεδόν 75-80 mph (περίπου 120-130 χλμ/ωρα) όσο δλδ και τα όρια στην Ελλάδα και στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες ενώ υπάρχουν και κομμάτια δρόμου στο Τέξας με όριο τα 85mph (περίπου 140 χλμ/ωρα).

https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_the_United_States_by_jurisdiction

http://www.ghsa.org/html/stateinfo/laws/speedlimit_laws.html

http://www.iihs.org/iihs/topics/laws/speedlimits/mapmaxspeedonruralinterstates?topicName=Speed

Εννοείται βεβαίως ότι δεν διανοείται κανείς στις ΗΠΑ να οδηγεί σαν παλαβός πάνω από το όριο όπως συμβαίνει κατα κόρον στη χώρα μας. Εκεί τα όρια ταχύτητας δεν είναι "υποδείξεις προτεινόμενης ταχύτητας" όπως τα εκλαμβάνουν οι Έλληνες οδηγοί.

Έχω δει Έλληνα οδηγό να τον σταματάνε για υπέρβαση ορίου σε τούνελ στη Γαλλία και να του κάνουν το αμάξι φύλο και φτερό (σαν και αυτά της Κακιάς Σκάλας όχι τίποτα τούνελ 10χλμ στις Άλπεις) και να του έχει φύγει η μαγκιά. Νόμιζε ότι θα την γλίτωνε μην πληρώνοντας την αλλά αρκετούς μήνες μετά η κλήση ήρθε Ελλάδα και βεβαιώθηκε στο ΑΦΜ του (δεν ξέρω ακριβώς πως δουλεύει αυτή η διαδικασία, πως σε ταυτοποιούν/βρίσκουν στην Ελλάδα και πως υποχρεώνουν τις Ελληνικές φορολογικες αρχές να σου μεταβιβάσουν την κλήση).


από προσωπική εμπειρία πάντως τα όρια ταχύτητας στους Interstates στο Illinois (I90, I94, I290, I294)ειναι 45-55 mph με ενα tolerance από πλευρας αστυνομίας περίπου 5-10mph πανω από τα όρια.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Mon Nov 07, 2016 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα Links που παραθέτει ο apapa και τα οποία απεικονίζουν το τελευταίο status όσο αφορα τα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους των ΗΠΑ, το 2003 όταν βρέθηκα στην πολιτεία του Ohio και χρειαστηκε να ταξιδεψω με αυτοκινητο, υπήρχε μεγάλο μήκος του I-90 στην κατεύθυνση από Cleveland προς Νew York με όριο τα 55 μίλια (και έκανα το λάθος να το παραβιάσω οριακά...)!

Σχετικά με τους διατελέσαντες υπουργούς:
Θα ήθελα να κανω ένα σχόλιο και μια σύγκριση μεταξύ Κουλουμπή, Αχ. Καραμανλή, Κ. Λαλιιώτη, Β.Παπανδρέου, Γ.Σουφλιά, Χρυσοχοίδη και όποιου άλλου υπουργού Δημοσίων Εργων είχαμε από το 1974 μέχρι σήμερα σε σχέση με το έργο που έχει παράξει μέχρι στιγμής ο σημερινός υπουργος (στα δημοσια εργα πάντοτε όχι σε άλλες δραστηριότητες π.χ τηλεοπτικες άδειες κλπ) αλλά κινδυνεύω να παρεξηγηθώ οπότε ας το αφήσω....
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Nov 08, 2016 12:23 am    Post subject: Reply with quote

Αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα με το ονομά τους ο Σπιρτζης εκ του αποτελέσματος έχει κάνει καλή δουλειά.
Τώρα αν βάλουμε στην εξίσωση τα προεκλογικά λόγια και τα "κάγκελα" που ειχε βγει ο ΣΥΡΙΖΑ για τους εργολάβους και τις ληστρικές συμβάσεις παραχώρησης είτε ιδιωτικοποίησεις που θα καταργούσε με ένα νόμο και ένα άρθρο, ανοίγει μεγάλη κουβέντα.


Παλιά καραβάνα στο χώρο έχει καταφέρει όχι μόνο να ικανοποιήσει τους κατασκευαστές και τις κοινοπραξίες στο έπακρο με συνεχή χρηματοδότηση και ξεμπλοκάρισμα κολλημένων έργων (πχ μετρό Θεσσαλονίκης) αλλά και να πείσει το κομματικό κοινό του ότι βρίσκεται σε "πόλεμο με τα συμφέροντα".

Βέβαια η σχετική προεργασία είχε γίνει από το 2013-4που υπογράφηκαν οι αναθεωρημένες συμβάσεις αλλά και πόλυ το γεγονός ότι δεν ξέφυγε πάλι η κατάσταση δεδομένου του τι συνέβαινε στην υπόλοιπη οικονομία της χώρας δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.

Ειδικά στην περίπτωση των αυτοκινητόδρομων και όλα τα λεφτά έδωσε στις κοινοπραξίες και πούλησε το σανό ότι πήρε πίσω το 50% από τα λεφτά των συμβάσεων παραχώρησης προπαγανδίζοντας ως μεγάλη επιτυχία την πάγια τακτική οι ιδιώτες να στέλνουν όλες τις απαιτήσεις λογικές ή όχι στη Διαιτησία ώστε να συμβιβαστούν κάπου στη μέση

Καλά να μην αναφερθώ και στις ιδιωτικοποιήσεις που έχει υπογράψει αλλά το κάνει με πόνο οπότε είναι σαν να μην έγιναν
Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Tue Nov 08, 2016 1:15 am    Post subject: Reply with quote

Για το Πάτρα-Πύργος, για την νέα γραμμή του Μετρό στην Αθήνα, για το Καστέλι στο οποίο κατέβηκε ένας μόνο υποψήφιος παραχωρησιούχος, για την ακύρωση του Ελευσίνα Θήβα ? Αλλά προφανώς για το πρώτο φταίνε οι προηγούμενοι και τα υπόλοιπα είναι έργα παραχώρησης (δηλαδή ιδιωτικές επενδύσεις) και ο πόνος ψυχης είναι πολύ μεγάλος και προκαλεί καθυστερήσεις....
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Nov 08, 2016 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Καλα, είπα να ρίξω καμία βόμβα αλλά εσείς οι δυο της βγάλατε τα καλώδια... ειδικά ο Ariskop μιλά μέσα από το μυαλό μου...

Όπως και να έχει ένας πολιτικός πρέπει να αξιολογείται εκτός των άλλων με βάση
1. Το δημόσιο συμφέρον
2. Τις υποσχέσεις που έχει δώσει πριν έρθει στην εξουσία

Ακόμη λοιπόν κ αν αυτή η κυβέρνηση κατορθώσει να κάνει το μεγαλύτερο έργο από κάθε άλλη, πάντα θα πρέπει να θυμόμαστε τη ζημιά που έκανε τα προηγούμενα χρόνια, και που οδήγησε με την αντιπολιτευτική της τακτική (εκεί συναγωνίζεται τον Σαμάρα και μόνο)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 317, 318, 319 ... 419, 420, 421  Next
Page 318 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr