View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Aug 12, 2016 10:19 am Post subject: |
|
|
Άστα φίλε, πέρασα χτες! Στο δρόμο γινόταν ο κακός χαμός, έξι το απόγευμα. Έχει φτάσει στα όρια του πλέον. Έτσι στο ύψος του Κουβαρα αποφάσισα να πάω παραλιακα μέσω του καινούργιου δρόμου που παρακαμπτει τις Φυτειες. Ο οποίος όμως δεν έχει τελειώσει! Και δεν το βλέπω σύντομα...Είδα λοιπόν όλα τα χωριά του Ξηρομερου αλλά έκανα και μια βουτιά στο Μυτικα! (ο τελικός προορισμός ήταν η Πρέβεζα). |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sat Aug 13, 2016 1:52 pm Post subject: |
|
|
Προγραμματισμός και εκτέλεση για κλάματα...
http://goo.gl/SX0NKh
Ποιός το σκέφτηκε να δοθεί το χωμάτινο τμήμα και μάλιστα μέσα από ένα ρέμα που έχει τύχει να το δω να υπερχειλίζει;Και ως γνωστόν, στην Ήπειρο βρέχει και το καλοκαίρι.... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 992 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 344
|
Posted: Sat Aug 13, 2016 11:03 pm Post subject: |
|
|
Καλά διαβάζω κάποια ποστς εδώ μέσα και είναι να κλαις από τα γέλια.
Διαμαρτύρονται κάποιοι για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιονία, μιας πόλης (θα το ξαναπώ) με 50.000 κατοίκους (σκάρτα 50Κ στην απογραφή του 2011 και η υπογεννητικότητα των Ελλήνων θερίζει). Που τους βρήκατε τους 110.000 κατοίκους? Με τη λογική αυτή η Άρτα που έχει πολλαπλάσιο κάμπο και άρα και παραγωγή μεγαλύτερη, που έχει υδροβιότοπο, γειτνίαση με θάλασσα (στα 15 λεπτά), είναι πέρασμα προς Πρέβεζα κ Λευκάδα δλδ τουριστικούς προορισμούς θα έπρεπε να έχει 4 κόμβους?
Η Αθήνα που έχει σχεδόν 5 εκατ. κατοίκους θα έπρεπε να έχει 10 γραμμές μετρό (άρα τα λεφτά υποδομών να τα ρίχναμε στην πρωτεύουσα που ζεί το 50%+ του πληθυσμού και η περιφέρεια να ψοφήσει)?
Η Κρήτη που έχει 4 μεγάλες πόλεις με χιλιάδες κατοίκους, δύο μεγάλα λιμάνια και δύο μεγάλα αεροδρόμια, με Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, χιλιάδες φοιτητές και εκατομμύρια τουρίστες επισκέπτες κάθε χρόνο με κάποιες από τις ακριβότερες τουριστικές μονάδες της χώρας, χώρια την τεράστια εξαγώγιμη αγροτική παραγωγή, και δεν έχει καν στοιχειώδες οδικό δίκτυο τι πρέπει να πει?
Η Κρήτη δεν είχε και δεν πρόκειται να αποκτήσει ποτέ οδικό δίκτυο και χιλιάδες άνθρωποι σκοτώνονται στους δρόμους καρμανιόλες της εδώ και δεκαετίες και δεν θα τελειώσει αυτό το γαϊτανάκι θανάτου για πολλές δεκαετίες ακόμα. Και μιλάμε για το νησί με κάποιες από τις κορυφαίες τουριστικές υποδομές και υποδοχές (σε αριθμό τουριστών κάθε χρόνο) της χώρας και εσείς γκρινιάζετε γιατί το Αγρίνιο δεν έχει στα 5 λεπτά την Ιονία?
Να οδηγήσετε 10-15 λεπτά σε ένα απαρχαιωμένο παράπλευρο δίκτυο. Εγώ που πρέπει να αποδέχομαι και να οδηγώ στο αισχρό οδικό δίκτυο της Κρήτης με φόβο καρδιάς και θα πρέπει να συνεχίσω να το κάνω για πολλά χρόνια ακόμα, είμαι πολίτης β κατηγορίας? Δεν πληρώνω φόρους? Πόσους τουρίστες δέχεται και εξυπηρετεί το Χ Αγρίνιο? Τι συνεισφορά έχει το Αγρίνιο στο ΑΕΠ της χώρας και τι η Κρήτη? Γιατί δεν είδα κανένα Αρτινό να διαμαρτύρεται για η Ιονία έχει ένα κόμβο ή κάποιο Γιαννιώτη γιατί η Ιονία ή η Εγνατία περνάνε αρκετά έξω από την πόλη.
Πάρτε το απόφαση, το Αγρίνιο την ευκαιρία του την έχασε. Λεφτά και πόροι πλέον δεν υπάρχουν. Όσοι είναι τυχεροί και έχουν έστω και στα 10-15 χλμ. κοντά τους σοβαρό οδικό δίκτυο θα πρέπει να κάνουν το σταυρό τους και να μην ζητάνε παραπάνω. Οι λιγοστοί πόροι του κράτους για υποδομές πρέπει να διοχετευτούν και σε λιγότερο προνομιούχες περιοχές σε επίπεδο υποδομών οι οποίες όμως τις χρειάζονται πολύ περισσότερο λόγω αριθμού πολιτών και επισκεπτών/τουριστών, λόγω όγκου παραγωγής, λόγω λιμενικών και αεροπορικών υποδομών, λόγω αναβαθμισμένων τουριστικών υποδομών κτλ. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 8:18 am Post subject: |
|
|
Τι σας έπιασε πάλι με τις εισόδους του Αγρινιου μετά από 3 χρόνια που λέγαμε ακριβώς τα ίδια και μάλιστα με απίστευτη πλειοδοσία μεταξύ σας αποφασίσατε να βάλετε 2 εξόδους στο Μεσολόγγι...
Στο Μεσολόγγι κύριοι 96ος Δήμος της χώρας σε πληθυσμό... 96ος στους 300...
Κύριοι φοβάμαι δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τον τόπο αυτό και ας στεναχωρώ με τα λόγια μου συμπαθείς συμφορουμιτες... Ξέρετε όλοι πολύ καλά το σωςτο με μοναδικό τεκμήριο την εντοπιότητα και απαξιώνεται μια μελέτη την οποία δεν έχετε κάν διαβάσει.
Διάβαζα προχτές την επιστολή του Λαμπροπουλου για τη Μεσσηνία. Ντροπή σκέφτηκα, τόσα ψέμματα, τόσες υπερβολές, σε ποιους απευθύνεται και πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος να έχει παρουσία στο δημόσιο λόγο της χωρας...
Και όμως, αυτό θελουμε από τον βουλευτή. Να λέει βλακειες που απλά να ντοπάρουν τα τοπικιστικά μας ρεφλεξ. Πολιτευτές που απευθύνονται σε γκιαουρηδες.
Τι να πούμε και για το αεροδρόμιο που αρνούνται να σας κάνουν ενώ είναι έτοιμο... Και δω σκευωρία και ανάξιοι πολιτικοί... Και προφανώς φταίνε οι Ευρωπαίοι το Δ.Ν.Τ ο Στρος Κάν κ ο Γιούνκερ.
Apapa με βγάλες από τον κόπο. Ariskop απλά συμφωνώ μαζί σου. Διαφωνώ με όλους τους άλλους. Συγγνώμη για τον τόνο κ το ύφος. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 10:11 am Post subject: |
|
|
Φίλτατοι,οι αυτοκινητόδρομοι δεν κατασκευάζονται με βάση το ΑΕΠ.Αλλοίμονο,αν οι ζωές των ανθρώπων συσχετίζονται με το ΑΕΠ.
Φίλε apapa,απαπα με αυτά που γράφεις. Το γεγονός ότι στην Κρήτη οι δρόμοι είναι απαράδεκτοι,δε σημαίνει ότι πρέπει να μείνουν έτσι παντού.Αυτή η νοοτροπία ταιριάζει απόλυτα με τη νοοτροπία που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα,δηλαδή "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".Γι'αυτό και σαν λαός δεν προχωράμε. Φίλος μου Χανιώτης οδηγούσε από Αθήνα για Κεφαλλονιά και μου έλεγε για το πόσο τραγικός είναι ο δρόμος Κόρινθος-Πάτρα.Συμφώνησα απόλυτα,αλλά του απάντησα ότι απλά δεν πέρασε Αιτωλοακαρνανία να οδηγήσει...Αντίρριο-Αγρίνιο-Μενίδι και Αμφιλοχία-Βόνιτσα,δρόμοι Ξηρομέρου,Τριχωνίδα κλπ.Κεντρική και μοναδική "εθνική" οδό που να διασχίζει ολόκληρο νομό με το χάλι της Αιτωλοακαρνανίας,δεν υπάρχει άλλος στην Ελλάδα κι αυτό αποτελεί κοινή διαπίστωση.Επίσης, διακρίνω ένα μένος με την περιοχή,άποψή σου φυσικά,αλλά τουλάχιστον μην παραπληροφορείς.Διάβασε την απογραφή του 2011 να δεις ακριβή πληθυσμό Δήμου,της πόλης κλπ και τα αντίστοιχα μεγέθη αλλών περιφερειακών πόλεων,για να δεις αν τελικά το Αγρίνιο,για τα ελληνικά δεδομένα πάντα,είναι μικρή ή μεγάλη πόλη κι αν δικαιούται πράγματα τα οποία έχουν εδώ και δεκαετίες πόλεις μισές ή κι ακόμα μικρότερες σε πληθυσμό.
Πρεβεζάνε,θα διαφωνήσω πλήρως αυτή τη φορά.Η Πρέβεζα σε λίγα χρόνια θα έχει δύο συνδέσεις με αυτοκινητοδρόμους,με την Ιόνια εδώ,οι οποίες θα καταλήγουν κι όλας στην πόλη,όχι 20 χιλιόμετρα μακριά.Το Αμβρακία-Άκτιο και η βόρεια που διεκδικείται ήδη από διάφορα πακέτα(πχ Γιούνκερ) προς Α/Κ Φιλλιπιάδας.Και μόνο γι'αυτό,δε μπορεί να λέει κάποιος ελαφρά τη καρδία,δεν πειράζει για το Αγρίνιο και το κάθε Αγρίνιο και τη σύνδεση με αυτοκινητόδρομο,ότι καλός είναι και ο υπάρχον άθλιος δρόμος.Πιθανόν κάποιοι να μην έχουν οδηγήσει στα μέρη και να μην ξέρουν(φυσικά εσύ ξέρεις τί εστί οδικό δίκτυο Αιτωλοακαρνανίας...).
Φιλικά και στους δύο. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 992 Location: athens
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 11:12 am Post subject: |
|
|
@agr-engineer.
Καλή σου μέρα, Όχι απλά συμφωνώ αλλά καί τό τονίζω, τό οδικό δίκτυο τής Αιτωλοακαρνανίας, τό χειρότερο. .
Απλώς ώς παράπονο. .Γιατί δέν διεκδίκησαν τίποτα γιά τό Αγρίνιο?
@Apapa. Σέ ό,τι αφορά τό οδικό δίκτυο τής Κρήτης, απόλυτα σωστός.
Αλλά, έχοντας ζήσει 5 έτη ώς φοιτητής, δέν είδα ούτε μία διεκδίκηση γιά τό δίκτυο. .
Καί υπήρχαν τόσοι Κρήτες υπουργοί. ..
Προσωπικά γιά τήν πατρίδα μου τήν Ήπειρο έκανα πολλές παρεμβάσεις γιά έργα υποδομής, μέ είχαν μάθει όλοι οι υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ από τό 1995 καί εντεύθεν. ..
Καί γνωρίζω πολλούς συμπατριώτες μου πού τό έκαναν |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 3:31 pm Post subject: |
|
|
Αν η Κρήτη θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί ας το δηλώσει ξεκάθαρα (αεροδρόμια,λιμάνια,πεντάστερα ξενοδοχεία,αγροτική παραγωγή, τουρισμό τα έχει όλα). Η χρέωση ΥΚΩ στα τιμολόγια της ΔΕΗ είναι και για την επιδότηση του κοστοβόρου πετρελαίου για την παραγωγή ενέργειας στη Κρήτη (όπως και για την παροχή ενέργειας και στο πιο φτωχό και απομακρυσμένο μέρος της πατρίδας μας)
Αλίμονο εάν το ΑΕΠ της κάθε περιοχής είναι κριτήριο κατασκευής υποδομών. Αντίθετα, οι υποδομές είναι αυτές που θα αυξήσουν το ΑΕΠ της κάθε περιοχής.
Άλλωστε, και με λεφτά φορολογούμενων πολιτών φτωχών περιοχών χρηματοδοτούνται υποδομές στις "πλούσιες" κατά ΑΕΠ περιοχές.
Οι ζημιέςτου ΟΣΕ, του ΟΑΣΑ με χρήματα όλων των Ελλήνων καλύπτονται και ας μην υπάρχει σιδηρόδρομος ούτε στη Κρήτη ούτε στη Δ. Ελλάδα ούτε Ήπειρο και ας μην υπάρχει επιδότηση εισητηρίου για τους κατοίκους εκτός Αθηνών. Κηφισιά-Πειραιάς με 1,40ευρώ ενώ στην επαρχία (που έχει χαμηλό ΑΕΠ) οι τιμές ξεκινάνε από τα 2ευρώ.
Τουριστική περιοχή είναι και το Ιόνιο και όλη η Δ. Ελλάδα από Πύλο έως Ηγουμενίτσα, αλλά έκπτωση στο ΦΠΑ τόσα χρόνια είχαν μόνο τα νησιά του Αιγαίου.Πάμφτωχη περιοχή είναι και τα Γρεβενά.Δεν έπρεπε να περάσει η Εγνατία από εκεί;
Αν το Αγρίνιο έπρεπε να έχει άμεση σύνδεση ή όχι με την Ιόνια οδό είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει πλέον εντονότερα την τοπική εξουσία. Σίγουρα όμως ο νομός δεν θα έπρεπε να παραμελείται τόσο επιδεικτικά και το οδικό του δίκτυο να αφήνεται στο έλεος του χρόνου....
Υποδομές χρειάζεται όλη η Ελλάδα και είναι κρίμα που μετά από 4+ πακέτα χρημάτων από την ΕΕ, ασθμαίνουμε να ολοκληρώσουμε την οδική σύνδεση των 2 μεγαλύτερων πόλεων. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 7:31 pm Post subject: |
|
|
Θερμή παράκληση: Ας σταματήσει λίγο αυτό το γαϊτανάκι με το ποιος νομός είναι πιο αδικημένος. Δεν βγάζει πουθενά αυτή η κουβέντα.
Πίσω στη θεματολογία του thread, έχει δοθεί κανονικά στην κυκλοφορία το Κόρινθος-Κιάτο της Ολυμπίας Οδού. Το οδήγησα χθες, αν και δεν έχω δει πουθενά επίσημη ανακοίνωση για την παράδοση του κομματιού αυτού. Υπολείπονται πάντως αρκετές εργασίες σε ό,τι αφορά στην κάθετη σήμανση (πινακίδες). |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 7:45 pm Post subject: |
|
|
Το ξέρετε φαντάζομαι ότι αυτό δεν θα βγάλει πουθενά.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά ότι δεν υπάρχει αδικημένος νομός ή περιοχή σε αυτή τη χώρα.
Και όποιος έχει αντίθετη άποψη ας κάνει μια περιήγηση στο site της ειδικής υπηρεσίας Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του Υπουργείου Οικονομίας Ανάπτυξης & Τουρισμού για την παρακολούθηση όλων των ευρωπαικών προγραμμάτων και να κλάψει από τα δισεκατομύρια ευρώ που έχουν "επενδυθεί" σε όλη τη χώρα τα τελευταία 20 χρόνια.
Αν μετά από αυτό κάποιος νιώσει αδικημένος τι να πώ...
Κατά τόπους καλύτερη ή χειρότερη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων υπήρξε.
Αυτό που θα πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή είναι ότι η συνεισφορά της τοπικής κοινωνίας και της τοπικής εξουσίας στη διαμόρφωση των προτεραιοτήτων και της στρατηγικής είναι τεράστια και ας το έχουμε ξεχάσει σε αυτή τη χώρα κατηγορώντας πάντα την κεντρική κυβέρνηση.
Και αν σήμερα εντοπίζουμε σοβαρά κενά στις υποδομές κάποιας περιοχής ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, ας σκεφτούμε ποιους επιλέξαμε να διαχειριστούν το μέλλον μας και ας κοιτάξουμε γύρω μας να δούμε που πήγαν τα κονδυλία (δικαιολογημένα ή όχι) αντί για εκεί που θεωρούμε προτιμότερο.
Και αυτό ισχύει και για τις άσχημες οδικές συνθήκες της Αιτωλοακαρνανίας, παρ'όλο που στο νομό καταλογίστηκαν/πληρώθηκαν τα περισσότερα κονδύλια από κάθε άλλο νομό από το προηγούμενο ΕΣΠΑ
και στην περίπτωση του ΒΟΑΚ, που η περιφέρεια δεν δαπάνησε ούτε 1 ευρώ για μελετητική ωριμότητα παρά τα πολλά δισ που διαχειρίστηκε τα τελευταία χρόνια. Ας προσθέσουμε στην περίπτωση της Κρήτης το casus belli των διοδίων από τους τοπικούς βουλευτές που απέτρεαψν την προσθήκη του ΒΟΑΚ στις συμβάσεις παραχώρησης του 2007 |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 992 Location: athens
|
Posted: Sun Aug 14, 2016 10:23 pm Post subject: |
|
|
@orthodontist
Έχει κατασκευαστεί η γέφυρα πού θά διέρχεται πάνω από τήν υπάρχουσα εθνική οδό στό ύψος τής εισόδου τής σήραγγας τής Κλόκοβας?
Μέ τά τμήματα πού δέν είχαν απαλλοτριωθεί?
Υπάρχει κάποια εξέλιξη? |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Aug 16, 2016 8:47 pm Post subject: |
|
|
Πάντως με μισό δισ στο ΕΣΠΑ συνολικά μάλλον ριγμένη είναι η Εύβοια . |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Aug 17, 2016 9:24 am Post subject: Πρόοδος Ολυμπία οδός |
|
|
Στα σημαντικά:Ολυμπία οδός
επιβεβαιώνω ότι ο δρόμος έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία μεχρι τα διόδια του Κιάτου. Οι εκρεμότητες ασήμαντες για εμένα:
δεν έχει ολοκληρωθεί ο κόμβος Ζευγολατιού (βγαίνεις στον προηγούμενο δεν έγινε και τίποτα, εξάλλου έχω φυσική απέχθεια στα πολλά σημεία εισόδου εξόδου )
σε κάθετη σήμανση δεν κατάλαβα κάτι συγκεκριμένο αλλά πιθανόν να έχει δίκιο ο αδμιν. Είχε όμως ταμπέλες για όριο κυκλοφορίας τα 90 χλμ. Υποθέτω ότι υπάρχουν υπόλοιπόμενες εργασίες οι οποίες θα μας ταλαιπωρήσουν στ συνέχεια
Από το Κιάτο και έπειτα και μέχρι το Ξυλόκαστρο (περίπου 14 χλμ) στα πρώτα 10 η κίνηση εκτελείται από τον νότιο κλάδο. Συνήθως αυτό σημαίνει ότι στους επόμενους 6 μήνες θα μπορούσε να παραδοθεί και ο άλλος κλάδος και να έχουμε ολική παράδοση του τμήματος αυτού. το καλό είναι ότι ιδιαίτερα τεχνικά δεν έχουμε. Αντιγράφω από το site της εταιρείας
Τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο Τμήμα 14 χιλιομέτρων που θα περιλαμβάνει 4 άνω διαβάσεις, 8 κάτω διαβάσεις, 5 γέφυρες, 3 lane covers και cut& covers και 1 κόμβο.
οι σήραγγες στο Δερβένι τουλάχιστον στο ρεύμα εξόδου δεν είχαν παραδοθεί
επίσης υπήρχαν κάποια τμήματα όπου είχαμε συνεχόμενη κίνηση στον νέο κλάδο. Τέτοια ήταν περίπου στο 125 χλμ και στο 165 (διόδια Αιγίου)
Τα κακά νέα είναι ότι πλέον οι προσπεράσεις είναι δυνατές ΜΟΝΟ σε 2 σημεία σε όλη την εθνική οδό μετά το Κιάτο. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Aug 17, 2016 11:36 pm Post subject: |
|
|
Και μια εναλλακτική πρόταση για τη σύνδεση της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία καθώς η υποθαλάσσια σύνδεση μάλλον θα αργήσει να αναδυθεί από το πυθμένα της θάλλασας....
http://goo.gl/PbnHc7
Φυσικά το πρόβλημα διέλευσης των σκαφών παραμένει αλλά βελτιώνεται η κίνηση προς το βόρειο Ιόνιο που ίσως είναι μεγαλύτερη.Αν έχει κάποιος δεδομένα, ας τα παραθέσει.
Ακόμα καλύτερα θα ήταν να υπήρχε διπλή σύνδεση ώστε να μην δημιουργείται κανένα πρόβλημα στη κίνηση τόσο δια ξηράς όσο και διά θαλάσσης. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Aug 19, 2016 4:30 pm Post subject: |
|
|
Το απόγευμα θα ανέβω προς το γεφύρι της πλάκας από Πρέβεζα.
Ξέρει κανείς σε ποια σημεία μπαίνω στην υπό κατασκευή Ιονία? και ποια χλμ είναι στρωμένα; |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 756
|
Posted: Sun Aug 21, 2016 11:11 pm Post subject: |
|
|
Σχετικα με την συμφωνια του Ελληνικου Κρατους και της Ολυμπιας Οδου για την ολοκληρωση της οδου Κορινθος Πατρα μεχρι 31/3/2017 και τις σχετικες εξαιρεσεις
http://www.skai.gr/mobile/article?aid=322928 |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 569 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Aug 22, 2016 11:54 am Post subject: |
|
|
Χτες οδήγησα όλο το τμήμα από Φιλιππιάδα μέχρι Αυγό.Είναι όλο ασφαλτοστρωμένο εκτός από μία κάτω διάβαση μετά τη μεγάλη γέφυρα στο Γοργόμυλο
https://goo.gl/photos/AYXLqFuXqt3UjA4s7
και πενήντα μέτρα που ΔΕΝ εχουν απαλλοτριωθεί στον Αμμότοπο.
https://goo.gl/photos/aMJiCQyr319haVsH9
Η πρόοδος είναι εντυπωσιακή και μπορεί άνετα να δοθεί σε ένα δύο μήνες.
Δεν ξέρω αν θα έχει τελειώσει και η γέφυρα στην Κανέτα ή θα κάνουν προσωρινή σύνδεση πιο πριν...
Κανένα νέο από Αμφιλοχία? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 992 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 22, 2016 12:54 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα Τάσο. ..
Πολύ εντυπωσιακό! !!
Σέ συζήτηση μου μέ γνωστό εργαζόμενο στήν Ιόνια, ελπίζει τόν Σεπτέμβριο νά εκδικαστεί η αποζημίωση στά δικαστήρια. .
Είναι σχεδόν βέβαιος πώς τά τμήματα Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο, Φιλιππιάδα-Κανέτα , θά τά δώσουν μέχρι τόν Δεκέμβριο. ..
Τώρα, τό τμήμα Άμφιλοχία-Σελλάδες, θά αργήσει..
3,5 χλμ ανέπαφα καί η γέφυρα τού Μενιδίου, έχει δουλειά
Κανέτα -Αυγό, αρχές 17..
Ο κόμβος Ιονίας/Εγνατίας , έχει πολύ δουλειά ακόμα. .. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Aug 22, 2016 5:37 pm Post subject: |
|
|
Ἀκρα της καθιζήσεως στην Αμφιλοχία σιωπή...
Μόνη παρηγοριά αποτελεί το γεγονός ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το σημείο σύνδεσης του κόμβου Αμφιλοχίας με την υπάρχουσα εθνική οδό λήγουν 1/9. Εκτός κι αν δοθεί παράταση...... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 992 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Aug 23, 2016 3:35 pm Post subject: |
|
|
Όντως υπέροχος δρόμος. Ανυπομονούμε κι εμείς έστω για το Κουβαράς-Αμφιλοχία..... |
|
Back to top |
|
|
|