stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 307, 308, 309 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Aug 08, 2016 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

Η πρωτεύουσα του νομού θα έχει ένα κόμβο (ανατολικά) και η μεγαλύτερη πόλη κανέναν...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Aug 08, 2016 11:48 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει και ο ΑΚ Χαλικιου 1,5 χλμ βορειοτερα και μπορεί να εξυπηρετεί Αιτωλικό και Μεσολογγι. Η κίνηση για Μεσολογγι είναι έτσι και αλλιώς πολύ μικρή. Αν ήταν στο Κεφαλοβρυσο θα ήταν καλύτερα αλλά αφού τώρα το θυμήθηκαν
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Aug 09, 2016 11:31 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Α/Κ στο Χαλίκι απέχει 12,5 χιλ από τον τωρινό κεντρικό ισόπεδο κόμβο του Μεσολογγίου
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 2:42 am    Post subject: Reply with quote

Μάλλον η πρόβλεψη είναι ότι άμεσα θα υπάρξει πληθυσμιακή έκρηξη στο Μεσολλογγι και η πόλη θα επεκταθεί ως το Χαλίκι. Τότε θα μετονομαστεί σε Μεσολόγγι 2. Very Happy Shocked Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 9:19 am    Post subject: Reply with quote

Ο Α/Κ στο Χαλίκι απέχει κοντά 4 χιλιόμετρα από το ξεκίνημα της παράκαμψης Αγρινίου και 12,5 από τον σημερινό Ι/Κ Μεσολογγίου. Για έναν αυτοκινητόδρομο που περνά τόσο κοντά και από τον πολεοδομικό ιστό του Μεσολογγίου αλλά και από το Αιτωλικό (και κατ΄επέκταση τα πολύ μεγάλα χωριά Νεοχώρι-Κατοχή) είναι τουλάχιστον ατυχής η χωροθέτηση ενός μόνο Α/Κ ανατολικά στο Μεσολόγγι.
Μπορεί βέβαια να υπάρχουν λόγοι που εμείς οι μη ειδικοί δεν μπορούμε να ξέρουμε ή να κατανοήσουμε...
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Η τοπική κοινωνία πάντως βουίζει για το όνομα γνωστού τότε πρών υπουργού Μεταφορών από την περιοχή , ο οποίος είχε λόγο στο σχεδιασμό της Ιόνιας οδού.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

Το σωστό θα ήταν ο κόμβος Χαλικιου να είχε γίνει στο Αιτωλικό. Αλλά ξαναλέω ότι είναι ελάχιστη η κίνηση από Μεσολογγι προς βορα. Για Αγρίνιο χρησιμοποιούν τον παλιό δρόμο έτσι και αλλιώς... Ο κόμβος (ο Θεός να τον κάνει) της Εγνατίας από τα Γιάννενα απέχει δέκα χλμ
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι Τάσο, αλλά τι 10 χιλιόμετρα; Τα 6 αναβαθμισμένα (είσοδος-έξοδος Ιωαννίνων) και τα 4 Εγνατία.
Όσο για αυτό που είπε ο ορθοδοντικός και τον πρώην υπουργό, τι να πω;;; Σίγουρα δεν ζει εδώ, αλλά Αθήνα και έρχεται 2-3 φορές το χρόνο, όλοι οι υπόλοιποι μόνιμοι της τοπικής αυτοδιοίκησης τι κάνουν 20 χρόνια τώρα (όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω) που κρατάει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του έργου;;;
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Για να αναλογιστείτε τί σχεδιασμός έγινε στην Ιόνια οδό,η μετακίνηση μεταξύ των δύο εκ των τριών πιο σημαντικών πόλεων του νομού,Αγρινίου και Μεσολογγίου, δε θα εξυπηρετείται ούτε κατά χιλιόμετρο από το νέο αυτοκινητόδρομο...Τα σχόλια περιττεύουν...Η συνεργασία μεταξύ των τοπικών παραγόντων των διαφόρων πόλεων είναι ανύπαρκτη,γι'αυτό εξάλλου και ο νομός βρίσκεται 100 χρόνια πίσω αναπτυξιακά από τους υπολοίπους ανά την Ελλάδα.Καμιά σύμπνοια,καμιά κοινή διεκδίκηση.Λαϊκισμός,τοπικιστικές "κραυγές" προς εσωτερική κατανάλωση,παρτακισμός και τα συναφή.Όποιος παρακολουθεί τα τεκταινόμενα κατά καιρούς καταλαβαίνει.Επικρατεί η νοοτροπία του τύπου "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα"...Έτσι δεν πάμε πουθενά.Ωστόσο,πέραν των διεκδικήσεων,όταν κατασκευάζεται ένα τέτοιο έργο πρέπει κι ο ίδιος ο μελετητής να λάβει υπόψιν του κάποιες παραμέτρους, οι οποίες απ'ότι φαίνεται δεν ελήφθησαν.
Δε μπορεί,για παράδειγμα να κατασκευάζεις αυτοκινητόδρομο 18 και 22 χιλιόμετρα μακριά από μια πόλη του μεγέθους του Αγρινίου(για τα ελληνικά δεδομένα).Μέχρι 10 ,βαριά 12 χιλιόμετρα μακριά από Α/Κ με παράλληλη αναβάθμιση του υπάρχοντος οδικού δικτύου σε 2+2 λωρίδες με διαχωριστικό στηθαίο θα ήταν ό,τι πρέπει.Όπως για παράδειγμα στα Γιάννενα με την Εγνατία.
Γιατί και κάθετη σύνδεση να κατασκευαστεί τώρα προς Α/Κ Αγγελοκάστρου,αυτή θα εξυπηρετεί ουσιαστικά την κίνηση μόνο προς Αθήνα και μελλοντικά προς Πλατυγιάλι με τον κάθετο άξονα της Παραϊόνιας οδού.Προς Γιάννενα μετά ή θα πρέπει να ανακατασκευάσεις την υπάρχουσα εθνική οδό σε οδό διατομής,αν όχι 22 ή 24 μέτρων, 17 μέτρων τουλάχιστον, όπως το Αμβρακία-Άκτιο και το Λεύκτρο-Σπάρτη ή θα πρέπει στην κάθετη σύνδεση προς Αγγελόκαστρο,στην περιοχή του Πλατάνου,ανάμεσα από Δοκίμι και Καλύβια να κάνεις δεύτερο κλάδο προς Όχθια κι Οζερό,με νέα γέφυρα στον Αχελώο και νέο Α/Κ Οχθίων. Δυστυχώς, ο λάθος σχεδιασμός κάποια στιγμή πρέπει να πληρωθεί ακριβά, γιατί η υπάρχουσα γελοιότητα που κακώς ονομάζεται εθνική οδός,είναι τραγικά επικίνδυνη κι αυτό το γνωρίζουν όσοι είχαν την "τύχη" να περάσουν έστω μια φορά ή όσους τη χρησιμοποιούν καθημερινά(αν και η πλειοψηφία αυτής της κατηγορίας έχει πάθει κάποιου είδους ανοσία και δεν αντιδρούν καθόλου γι'αυτό το χάλι.Επιμένουν μάλιστα να υποστηρίζουν ότι αυτό το αίσχος επαρκεί για σύνδεση με την Ιόνια οδό...)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Τα είπες όλα!
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Aug 10, 2016 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα το πήραν είδηση για την κατάσταση του Κόρινθος-Πάτρα και Αντίρριο-Ιωάννινα; Μήπως του κακοφάνηκε που δεν μπορούσε να τρέξει το X3;;;;

http://goo.gl/6kUbnp
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Και η απάντηση είναι, μην ξαναπάς Πουρναράκη και Χ Πουρναράκη στη Λευκάδα και την όποια Λευκάδα μέσα στον Αύγουστο που μιλιούνια Αθηναίως θα ροβολάρουν προς όποια διαθέσιμη παραλία και θάλασσα υπάρχει 200+ χλμ εκτός λεκανοπεδίου. Αμαν με την κλαψα του καθενός με την κίνηση και την ταλαιπωρία της εξόδου 20+ χρόνια τώρα.

Γενιές ολόκληρες ξέρουν ότι 30 ημέρες τον Αύγουστο και ιδίως τις 2 βδομάδες 1 πριν και μια μετά το 15 Αυγουστο θα γινεται πανικός. Απλά επιλέγεις να μην πας διακοπες εκεινο το διαστημα σε φουλ τουριστικα μερη, διαφορετικα αν δεν εχεις εναλλακτικη οπλιζεσαι με υπομονη, το βουλωνεις και οποτε φτασεις, γνωρίζοντας ότι θα είσαι αγκαλια με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες και τουρίστες σε όποιο μαγαζί, παραλία, ξενοδοχείο, ενοικιαζόμενο επιλέξεις να πας. Αν δεν σου αρέσει η ιδέα πας διακοπές τον Ιούλιο ή τον Σεπτέμβριο.

Επειδη πηγαινω στη Λευκαδα 9 συναπτα ετη για καλοκαιρινες διακοπες, τι να κανει δλδ η τοπικη αυτοδιοικηση στον Αγιο Νικητα? Να φτιαξει υπογειο παρκιν (γιατί υπαιθριο δημοτικο δεν υπαρχει χωρος) ή να μαζευει τα παρκαρισμενα επι του οδοστρωματος (και αν ξαναπατησει κανεις στη Λευκαδα να μου τρυπησετε τη μυτη που το νησι περιμενει 2 μηνες κουτσους το καλοκαιρι να ζησει τους υπολοιπους κλαινε).
Και να φανταστεις δεν ειμαι Λευκαδιτης.

Μιλαει για κακοτεχνιες, ελλειπη σημανση κτλ. Μα καλα σε αλλη χωρα ζει? Ο Ιαβερης που τα φωναζει χρονια τωρα τι ειναι, απλα γραφικος? Η Κρητη δλδ εχει οδικο δικτυο και υποδομες? Η Ευβοια? Η Ρόδος? Η Κεφαλλονιά που κυριοι δρομοι εχουν να επισκευαστουν απο το σεισμο 2+ χρονια τωρα?

Αναφορικά με τους ανισόπεδους κόμβους στο νότιο κομμάτι της Ιονίας, όπως έστρωσαν ας κοιμηθούν οι τοπικές κοινωνίες σε Μεσολόγγι και Αγρίνιο, δεν θα τους λυπηθώ. Μιλάμε για οδικά έργα που στην Ελλάδα σχεδιάζονται επί δεκαετίες και παίρνουν άλλο τόσο να γίνουν. Χρόνος υπήρξε αλλά πολλοί προτίμησαν να "κοιμηθούν".

Στο Μεσολόγγι η απόσταση είναι μικρή και δεν θεωρώ ότι το μέγεθος της πόλης και η κίνηση της δικαιολογούν πλέον 2ο κόμβο εκτός και αν αυξηθούν δραματικά τα μεγέθη σε 20+ χρόνια που το βλέπω χλωμό. Το Μεσολόγγι στην απογραφή του 2011 είχε 12.785 κατοίκους. Το Αγρίνιο 46.899 και η Άρτα 21.895. Η Άρτα έχει ένα ανισόπεδο κόμβο με την Ιονία τον οποίο πέτυχε να έχει κοντά στη δυτική μεριά της πόλης (μπράβο στην τοπική της αυτοδιοίκηση). Το Μεσολόγγι με πολύ λιγότερους κατοίκους και ανύπαρκτη προοπτική να φτάσει τα πληθυσμιακά μεγέθη της Άρτας δεν μπορεί να δικαιολογήσει ή να απαιτεί κατόπιν εορτής 2ο κόμβο.
Το Αγρίνιο έριχνε αετό όταν σχεδιαζόταν και φτιαχνόταν η Ιονία. Ας βολευτούν τώρα με την υπάρχουσα κατάσταση εφόσον δεν έδρασαν 10+ χρόνια νωρίτερα όταν έπρεπε.

Μου θυμίζει τους Πατρινούς που δεν θέλανε να γίνει νέο λιμάνι στην Πάτρα και αντιδρούσαν τη δεκαετία του 1990 γιατί φοβόντουσαν οι μαγαζάτορες ότι θα χάσουν κίνηση και πελατεία περιμετρικά του λιμανιού. Τελικά το εκμεταλλεύθηκε η Ηγουμενίτσα που σε συνδυασμό με την προώθηση της Εγνατίας έκλεψε το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης (που αφορά εμπορευματικές μεταφορές και φορτηγά που διακινούνται μέσω Τουρκίας) και επεκτάθηκε το δικό της λιμάνι και με την ολοκλήρωση της Εγνατίας το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης φορτηγών από Ιταλία μέσως Αδριατικής κατεβαίνει Ηγουμενίτσα.
Όταν ξύπνησαν οι Πατρινοί ήταν πλέον αργά. Το νέο λιμάνι έγινε με τεράστια καθυστέρηση, χωρίς πλάνο διασύνδεσης με την παράκαμψη της πόλης, και χωρίς σχέδιο για το τι θα γίνει το παλιό λιμάνι.
Κλασσικό παράδειγμα κοντόφθαλμης λανθασμένης ελληνικής νοοτροπίας. Όπως την πάτησαν και οι κάτοικοι στα Καμένα Βούρλα και τον Άγιο Κωνσταντίνο, όπως θα την πατήσουν και οι κάτοικοι και οι μαγαζάτορες στην Αμφιλοχία σε μερικά χρόνια με την ολοκλήρωση της εργολαβίας παράκαμψης Αμφιλοχίας του Άκτιο-Αμβρακία. Δεν τους λυπάμαι καθόλου όταν δεν υπάρχει όραμα αλλά το πλάνο σου είναι να υποχρεώσεις τον άλλο να συρθεί μέσα από μία πόλη, χωριό κτλ. χωρίς οδικές υποδομές για τέτοιο φόρτο με την ελπίδα ότι θα τον υποχρεώσεις σε στάση και κατ'επέκταση σε αγορά κάποιου είδους από εσένα.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 9:04 am    Post subject: Reply with quote

Αυτή η νοοτροπία των αγράμματων και ηλίθιων τοπικών παραγόντων συμβαίνει παντού . Νομίζουν ότι ο άλλος επειδή θα μπεί στην πόλη μποτιλιαρισμένος , θα έχει διάθεση να ψωνίσει . ενώ αντίθετα θα τους σκυλοβρίσει .

Αυτά τα πράγματα θα έπρεπε πλέον με την νέα γενιά και τα κοινωνικά δίκτυα να γελοιοποιούνται κάθε φορά , μήπως αλλάξει η νοοτροπία .
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ σωστές επισημάνσεις από όλους εδώ στό forum.
Πιστεύω πώς ένας κόμβος γιά μικρές σχετικά πόλεις είναι αρκετός.
Βέβαια στήν Εγνατία πχ τά Γρεβενά, έχουν 2.
Νόμος. Οι ευκαιρίες δέν είναι πολλές. .
Άν δέν τίς εκμεταλευτείς ..., πέταξε τό πουλί.
Γενικά στήν Ελλάδα ισχύει τό νά πεθάνει η κατσίκα τού γείτονα, αντί νά δούμε πώς θά βελτιώσουμε τής δικές μας υποδομές.
Συμφωνώ, γιά τό Αγρίνιο, πού έχω καί συγγενείς καί φίλους, Ήταν αυτογκόλ..
Τώρα δέν γίνεται τίποτα.
Θά σάς πώ κάτι πού τό έμαθα φέτος.
Όταν σχεδιάστηκε, δεκαετία τού 50 η εθνική Οδός Ηγουμενίτσας -Ιωαννίνων, ήταν περίπου 70 χλμ.
Κάτ απαίτηση τής Πρέβεζας, ανέβηκε στά 94, όση καί η απόσταση Πρέβεζας -Ιωαννίνων, γιά νά μήν βλαφθεί τό λιμάνι της....
Έτσι σχεδιάζονται τά έργα ...
Γνωρίζω πολλές περιπτώσεις πού οί τοπικές κοινωνίες έβγαλαν μόνες τους τά μάτια, νομίζω όλοι έχουμε τέτοιες περιπτώσεις
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Παραδείγματα που βγάζουν μάτι υπάρχουν πολλά, όπως ο κόμβος Μετσόβου και αμέσως μετά ο κόμβος Ανήλιου!!!Εν αντιστοιχία με το κάθε χωριό και κλειστό γυμναστήριο, κάθε πόλη και πανεπιστήμιο. Όσο για το Αγρίνιο και γενικότερα για το νομό, συμφωνώ, ας ήταν πιο διεκδικητικός. Να θυμίσω όταν εξαγγέλθηκε η Ιόνια οδός επί Σουφλιά, οι τοπικοί άρχοντες διακύρηξαν ανεπιθύμητο τον υπουργό γιατί δεν προέβλεπε την κατασκευή σήραγγας στη Παλιοβούνα ενώ όλα τα άλλα ήταν σωστά....Φυσικά, μετά από λίγο έγιναν εκλογές και όλα ξεχάστηκαν....

Ας απολαύσουμε και λίγες εικόνες από την Ιόνια οδό πριν και μετά την Παλιοβούνα

http://goo.gl/eBAMbU

Το τμήμα που είναι στα χωματουργικά είναι μετά την κάτω διάβαση στο ύψος του Τρικόρφου και πριν την γέφυρα του Ευήνου. Κι αυτό για τους γνωστούς λόγους όπως και το τμήμα πριν την είσοδο της σήραγγας στη Παλιοβούνα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 11:47 am    Post subject: Reply with quote

Σε επίπεδο χάραξης όλου του άξονα της Ιονίας Οδού θεωρώ ότι είναι η βέλτιστη δυνατή (ακόμα και η συνέχεια του προς Κακαβιά) για υπεραστικός αυτοκινητόδρομος
Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια καλύτερη χάραξη ακόμα και στην περιοχή του Αγρινίου δεδομένου της γεωμορφολογίας της περιοχής.
Για να είχαμε αντίστοιχη χάραξη με τη σημερινή εθνική θα χρειαζόταν ένα τούνελ 5-6km στη Κλεισούρα ενώ για να πλησιάζε ο αυτοκινητόδρομος το Αγρίνιο από το Αγγελόκαστρο θα έπρεπε να διέλθει μέσα από τον κάμπο υψηλής παραγωγικότητας της περιοχής (και άντε να εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί όροι ενός τέτοιου εργου) και να διασχίσει τον Αχελώο σε πολύ άσχημο σημείο. Και ποιο το όφελος από μία τέτοια χάραξη;;


Το πρόβλημα με το Αγρίνιο δεν είναι η χάραξη της Ιονίας αλλά η κατάσταση των συνδετήριων αξόνων από πλευράς συντήρησης κυρίως. Από άποψη χάραξης του δρόμου είναι μια χαρά για τα μειωμένα επίπεδα κίνησης και την ελάχιστη κυκλοφορία βαρέων οχημάτων που έχει πλέον η Ε.Ο. στο τμήμα Κεφαλόβρυσο - Αγρίνιο - Κουβαράς ( με εξαίρεση το κομμάτι Νεάπολη - Παναιτώλιο που φιλοξενεί όμως τοπική κυκλοφορία και δεν θα βοηθούσε καμία Ιονία).
Αλλά ο δρόμος έχει να συντηρηθεί 40 χρόνια και είναι τριτοκοσμικός. Βαριά συντήρηση και πιθανή διαπλάτυνση χρειάζεται.
Χρησιμοποιώ για μετάβαση στο χωρίο συχνά το κομμάτι Κουβαράς - γέφυρα Αχελώου και σε περιόδους αιχμής (διακοπές, Πάσχα, Χριστούγεννα) και είναι σαν να οδηγάς στο Far West.
Ελάχιστα αυτοκίνητα, ερειπωμένα κτίρια κατά μήκος του δρόμου (καφέ, βενζινάδικα κτλ.) και ένας δρόμος γεμάτος λακούβες που έχει φθαρεί τόσο η άσφαλτος που δεν υπάρχει σε μερικά σημεία.

Δυστυχώς που το λέω, καθώς έχω και καταγωγή από την περιοχή, αλλά η παράδοση της παράκαμψης Αγρινίου εδώ και τόσα χρόνια απέδειξε το πόσο περιορισμένο ρόλο/συνεισφορά έχει σήμερα η πόλη του Αγρινίου στην οικονομική πραγματικότητα της χώρας και δικαίωσε εν μέρει του μελετητές που θεωρούσαν ότι το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της κίνησης είναι διερχόμενο από την περιοχή και δεν έχει προορισμό/στάση/αφετηρία την περιοχή του Αγρινίου.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

@Ariskop.
Συμφωνώ απολύτως. .
Η χάραξη τής Ιόνιας είναι η καλύτερη δυνατή. .
Η εθνική οδός από τό 45 χλμ καί μέχρι τήν Αμφιλοχία, όχι μόνο τόν Κουβαρά, έχει τά μαύρα της τά χάλια
Φθαρμένο οδόστρωμα, λακούβες,αόρατη διαγράμμιση, πινακίδες κατεστραμμένες, φωτισμός. ..ανύπαρκτος..
Άσε πού στόν νέο κόμβο τού νοσοκομείου, κινδυνεύεις..
Κάποια δις κόστισε η....επαναχάραξη τής σιδηροδρομικής γραμμής, Κρυονέρι -Αγρίνιο σύν η προμήθεια 2 συγχρόνων αμαξοστοιχιών, η συμβολή τού Αιτωλοακαρνανα Υπουργού Μεταφορών, επί εκσυγχρονισμού. ..
Δράττομαι τής ευκαιρίας νά επισημάνω,πώς γενικώς οι παλαιές εθνικές οδοί, αφήνονται στήν πλήρη εγκατάλειψη
Έχω πρόσφατα 2 παραδείγματα, η παλαιά Ιωαννίνων -Κοζάνης, μέσω Πενταλόφου καί η Νέο Μοναστήρι -Λάρισα. .
Καλύτερα νά τίς αποφύγετε. .
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα θέμα σχετικό με αυτά που συζητάμε αυτές τις μέρες...

http://www.cstarchitects.com/blog-category.html

Η γνώμη μου:

Όπως τελικά έγινε η παράκαμψη (δεν θα διαφωνήσω πως ήταν η βέλτιστη δυνατή χάραξη, αλλά προσπερνάς τόσο απλά 100.000 χρήστες;;Wink δεν μαζεύεται το «πράγμα» εύκολα και οικονομικά…Αν γινόταν ταυτόχρονα το έργο θα είχε αντιδράσει η περιοχή για κάθετη σύνδεση, όσο και αν κοιμόμαστε...
Η λύση που ακούγεται τελευταία για νέο κόμβο μεταξύ Α/Κ Αγγελοκάστρου και Α/Κ Ρίγανης ίσως να είναι ενδιαφέρουσα μιας και συνδυάζει και το σχεδιαζόμενο ΒΙΟ.ΠΑ.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει κανείς να διανύσει 5-6 χιλιόμετρα παραπάνω για Κεφαλόβρυσο και 9-10 για Κουβαρά. Δεν είναι αμελητέα νούμερα αλλά ούτε και τραγικά αν συνυπολογίσουμε πόσο κακή ποιότητα έχει η υπάρχουσα εθνική οδός.
Η αναβάθμιση και των δύο συνδέσεων σε 2+2 (40 χιλιόμετρα συνολικά) μπορεί να κοστίσει 80-100 εκατομμύρια, ενώ η κάθετη 40-50 ίσως…
Υ.Γ1: Ακόμα και η θέση των κόμβων δεν βοηθά…Γιατί ο Α/Κ Αγγελοκάστρου είναι κρυμμένος πίσω από λόφους και ο Α/Κ Ρίγανης είναι απέναντι μετά τη γέφυρα…
Υ.Γ2: Βραβεία στους σχεδιαστές και σε αυτούς που τα επέτρεψαν…
Υ.Γ3: Ο Καλογιάννης την προηγούμενη βδομάδα έκανε πρόταση για την σύνδεση του Ε-65 με την περιοχή των Ιωαννίνων γιατί θεωρεί πως η λύση που προωθείται δεν θα βοηθήσει την περιοχή που έχει ήδη Εγνατία και σε λίγους μήνες Ιονία… Οι συγκρίσεις δημιουργούν θλίψη!!!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μιά πολύ εμπεριστατωμένη μελέτη γιά τήν σύνδεση Αγρινίου μέ Ιόνια οδό

http://www.agrinioculture.gr/2016/06/02/protasi-gia-tin-apefthias-sindesi-tou-agriniou-me-tin-ionia-odo/
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τον κάθετο Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής φαίνεται ότι πλησιάζει στο τέλος
(αν και ο τίτλος δεν ταιριάζει με το περιεχόμενο http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/egnatia-odos/item/35942)

Πάντως και οι δορυφορικές μάλλον το επικυρώνουν:

Άσφαλτος μέχρι τη σήραγγα (Καστράκι;)

Χάραξη και λίγη άσφαλτος μέχρι τα σύνορα
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

orthodontist wrote:
Παραδείγματα που βγάζουν μάτι υπάρχουν πολλά, όπως ο κόμβος Μετσόβου και αμέσως μετά ο κόμβος Ανήλιου!!!...


Στον κομβο Ανηλίου υπαρχει ο σταθμος με τα μηχανήματα αποχιονισμου της Εγνατίας, τα οποια βέβαια πρέπει να εχουν αμεση πρόσβαση και γειτνίαση με τον αυτοκινητόδρομο. Φαντάζομαι θα ήταν λίγο προβλημα να διασχίσουν 8 χλμ. τοπικου δρόμου, με στροφές και ανεβοκατεβάσματα στον Μετσοβίτικο, για πανε απεναντι και να εισέλθουν στον κόμβο Μετσόβου... Mr. Green
Και ο οποιος κόμβος(Ανηλίου) δεν εχει και τίποτα τρελλά τεχνικά. Ενα ανοιγμα στα πλαϊνα μεταλλικά στηθαια έχει και ενα δρομο πάνω απο τα (δυτικά)στομια των σηράγγων για να περνάς απο την μια πλευρα του αυτοκινητοδρόμου, στην άλλη.


Last edited by pindos10 on Thu Aug 11, 2016 4:23 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Το κακό με όλα αυτά τα δημοσιεύματα για νέα σύνδεση του Αγρινίου με την Ιονία Οδό είναι ότι αποπροσανατολίζουν από το πραγματικό πρόβλημα στο όνομα μια ουτοπικής λύσης.

Ναι ωραία να το συζητήσουμε, μπορούμε να ξεκινήσει και μια αναγνωριστική μελέτη (δεν υπάρχει τίποτα αυτή τη στιγμή), να δεσμευτεί και ένα σεβαστό κονδύλι για τις αποζημιώσεις που θα χρειαστούν αλλά στην καλύτερη μιλάμε για μία πολύ μακροπρόθεσμη λύση αρκετών χρόνων μετά.

Το πρόβλημα είναι ότι εδώ και 7 χρόνια έχει έναν αυτοκινητόδρομο που περνάει 20km μακριά σου και συνδέεται με την πόλη σου σε 15-20 λεπτά με 2 αχαρακτήριστους και επικίνδυνους δρόμους (που δεν έχουν πρόβλημα χάραξης όμως καθώς το ανάγλυφο κατα 80% είναι πεδινό)
Και αντί να απαιτήσεις να βελτιωθούν αυτοί οι 2 δρόμοι, συζητάμε για έναν 3ο δρόμο που θα σου γλιτώσει ούτε 5 λεπτά.

Ας κοιτάξουμε προς Θεσσαλία μεριά που την τελευταία δεκαετία απέκτησε ένα σοβαρό περιφερειακό δίκτυο δρόμων ταχείας κυκλοφορίας 2+2 αναβαθμίζοντας το υπάρχον δίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Τί έγινε πρώτα;Ο κόμβος Ανήλιου ή ο αποχιονιστικός σταθμός;Η κότα ή το αβγό;Σταθμός θα μπορούσε να γίνει και στο κόμβο Μετσόβου...

Όσο για το τέλειο της χάραξης του μελετητή για την Ιόνια οδό να υπενθυμίσω τους κόμβους Χαλικίου,Σταμνάς (για σύνδεση με Πλατυγιάλι) και Αγγελοκάστρου σε μια απόσταση μικρότερη των 5 χιλ!!! Πρέπει να είχε κέφια...

Εάν ένας κόμβος για το Αγρίνιο είναι ήσσονος σημασίας λόγω περιορισμένου ρόλου/συνεισφοράς της πόλης, τότε ο κόμβος Ρήγανης τί προσφέρει;

Υψηλής παραγωγικότητας ο κάμπος Δοκιμίου-Καλυβίων, προστατευμένη η τάδε περιοχή και τα έργα γίνονται αόρατα....

Συμφωνώ ότι θα πρέπει να αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες συνδέσεις με την Ιόνια οδό αλλά:
1. Στη βόρεια πλευρά υπάρχει το μεγάλο εμπόδιο που λέγεται γέφυρα Αχελώου και
2. Στη νότια πλευρά ο δρόμος περνάει από την Κλεισούρα όπου κάθε παρέμβαση θα ενοχλεί τα όρνεα που κατοικούν εκεί ψηλά
Βέβαια εάν ως αναβάθμιση μιλάμε για αυτό που έγινε στη νότια είσοδο του Αγρινίου μέχρι Παναιτώλιο, αφήστε καλύτερα, δεν θέλω...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή φίλτατοι,οι Α/Κ κατασκευάζονται μόνο βάσει της οικονομικής δραστηριότητας μιας περιοχής και της συνεισφοράς της στο ΑΕΠ;Η πληθυσμιακή κάλυψη κάποιας περιοχής,όταν μάλιστα μιλάμε για 110000 κατοίκους δε μετράει;Ο Α/Κ Ρίγανης εξυπηρετεί 800 άτομα Παλαιομάνινας-Ρίγανης ,οι 110000 της απέναντι περιοχής του κάμπου,του Αγρινίου,των χωριών της Τριχωνίδας,του Θέρμου κλπ;
Κοιτάξτε,ανεξαρτήτως των διαφορετικών απόψεων,θεωρώ ότι κοινή συνισταμένη όλων είναι η υπάρχουσα απαράδεκτη κατάσταση, η οποία προφανώς δεν πρέπει να παραμείνει ως έχει.Προφανώς για την όποια λύση προωθηθεί θα χρειαστούν κάποια χρόνια,αλλά ο σχεδιασμός πρέπει να ξεκινήσει άμεσα.Προμελέτες,μελέτες,εύρεση χρηματοδότησης για απαλλοτριώσεις,κατασκευή κλπ.Εδώ στο Μωρέα δαπανούνται τεράστια ποσά για παράκαμψη της Καλαμάτας,με αυτοκινητόδρομο διατομής 22-24 μέτρων με ΛΕΑ και διπλό διάζωμα κατά το μεγαλύτερο μέρος,αν όχι σε όλο και 5 Α/Κ και για το Αγρίνιο δεν υπάρχει καν σύνδεση.
Να πω καλοπροαίρετα ότι καλώς κατασκευάζεται ό,τι κατασκευάζεται,αλλά οι απαιτήσεις σε οδικό δίκτυο δεν έχουν ιεραρχηθεί σωστά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Aug 11, 2016 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

@tasosGR
Πέρασες από Αμφιλοχία τελικά;;;Γιατί παράδοση της παράκαμψης δεν άκουσα....
Ελπίζω να δοθεί αρχές Σεπτέμβρη που θα ανέβω Θεσσαλονίκη αν και η ενημέρωση σχετικά με την καθίζηση είναι απούσα....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 307, 308, 309 ... 419, 420, 421  Next
Page 308 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr