View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vourligan Full Member


Joined: 31 Aug 2006 Posts: 285 Location: Athens - Corfu
|
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
|
Back to top |
|
 |
UWG Senior Member

Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sun Jun 21, 2015 5:34 am Post subject: |
|
|
Καλησπέρα. Έχουν περάσει χρόνια απο την τελευταία φορά που βρισκόμουν στα forums του stadia. Εχει ακούσει κανίς όσο αφορά την προέκταση του προαστιακού προς Λαυβριο; Τελευτεα νέα έλεγαν ότι έπρεπε να ολοκληρωθούν κάποιες μελέτες πριν συγκεκριμένη ημερομηνία εντός του 2015 για να μην χαθούν λεφτά που ειχαν εγκριθεί απο την ΕΕ για το συγγεκριμενο έργο. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jun 22, 2015 5:53 pm Post subject: |
|
|
Αναμένεται η προκήρυξη δυο μελετών από την ΕΡΓΟΣΕ (οριστική μελέτη Κορωπί - Κερατέα και Κερατέα - Λαύριο) μετά από σημαντική έκπτωση που επέβαλε στα χαρακτηριστικά του έργου η μητρική εταιρία (ΟΣΕ) π.χ. κατάργηση στάσεων Κουβαρά και Δασκαλειού, μονή γραμμή Θορικό - Λαύριο, κατάργηση ανισόπεδων διαβάσεων κλπ. Έγραψε αρκετά ο τύπος προ μηνών. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Jun 22, 2015 9:11 pm Post subject: |
|
|
Εμπρός προς τα πίσω λοιπόν! |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Jun 23, 2015 7:14 am Post subject: |
|
|
Δεν μπορώ να καταλάβω την φαραωνική λογική ορισμένων . Σε μια χώρα που βρίσκεται σε κρίση , την οποία έφεραν οι λαμογιές και οι υπερβολές σε διάφορους τομείς , ακόμα και στα έργα , με την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων ακόμα και σε μέρη που αρκούσαν οι οδοί ταχείας κυκλοφορίας , η με προτάσεις για γέλια όπως οι ζεύξεις Λευκάδας και Σαλαμίνας , την στιγμή που αναγκαίοι δρόμοι όπως ο Ελευσίνας - Θήβας , όπως ολόκληρα μεγάλα νησιά σαν την Εύβοια που έχει 40 χρόνια να δει έργο πλήν της ψηλής γέφυρας που και αυτή έγινε πριν 25 χρόνια , η την Κρήτη που ο ΒΟΑΚ δεν προχωράει , έρχονται κάποιοι και θεωρούν οπισθοδρόμηση τον ρεαλισμό που δείχνουν για μιά σιδηροδρομική γραμμή 20 χλμ που δεν θα έχει δρομολόγιο πέραν του 1-2 την ώρα ανά κατεύθυνση και βέβαια είναι και τερματική γραμμή .
Τα ίδια είχα ακούσει από κάποιους , γιατί δεν έγινε διπλή τώρα με την αναβάθμιση η γραμμή Οινόης - Χαλκίδας , χωρίς να σκεφτούν γιατί θα ήταν αστείο να είναι διπλή . Και βέβαια η γραμμή της Χαλκίδας θα μπορούσε κάποτε να προεκταθεί στο νησί , ενώ του Λαυρίου δεν έχει τέτοια δυνατότητα . |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Jun 23, 2015 3:14 pm Post subject: |
|
|
Ναι αλλά του Λαυρίου θα μπορούσε να έχει πολύ πιο συχνά δρομολόγια.... Αν ο στόχος είναι τα 1-2 ανά ώρα τότε πολύ καλώς κάνουν και την δημοπρατούν έτσι. Αλλά σκοπός είναι να γίνει ένα έργο για να αναβαθμίσει την περιοχή, όχι για να είναι μια από τα ίδια και να μην το χρησιμοποιεί ο κόσμος! Και φυσικά αν προκύψει η ανάγκη μετά για πολλά δρομολόγια κλπ κλπ, θα πρέπει να αναβαθμιστεί η γραμμή και όπως λέει και το ρητό, ουδέν μονιμότερον του προσορινού. Άποψη μου φυσικά αλλά θεωρώ ότι υπάρχει και η μέση οδός από το φαραωνικό έργο και το ήδη ξεπερασμένο έργο.
Όσον αφορά τους αυτοκινητοδρόμους, εκεί με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο ότι θα έπρεπε να προτιμηθούν οι οδοί ταχείας κυκλοφορίας. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Jun 23, 2015 11:03 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι ένα τρένο με 300 θέσεις για το Λαύριο έχει λόγο ύπαρξης με συχνότητα λιγότερη από κάθε μισή ώρα .
Αν η διαδρομή Λαύριο - Κορωπί γίνεται σε 15-20 λεπτά προφανώς η διπλή γραμμή δεν χρειάζεται . Αλλά και ο πληθυσμός της περιοχής δεν σηκώνει συχνότερα δρομολόγια . Αλλωστε Κόρινθος και Χαλκίδα θα παραμείνουν στην ανά μία ώρα δρομολόγια . |
|
Back to top |
|
 |
|