stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 281, 282, 283 ... 387, 388, 389  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Oct 09, 2014 11:07 am    Post subject: Προχωρά η τοξωτή γέφυρα στην Τσακώνα Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι.

Από σημερινό δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης της Ελευθερίας Μεσσηνίας

http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/46235-toxwti-gefyra-tsakwna

Άντε μπρέ!!! Με την παραδοσιακή 2μηνη - 3μηνη καθυστέρηση θα το έχουμε οτ έργο το Πάσχα του 2015 να πάμε στο χωριό μας!!

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Thu Oct 09, 2014 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
Ο,σο αργει να παραδοθει το τμημα απο Λευκτρο προς Σπαρτη, θα συνεχιζουμε να θρηνουμε θυματα , 3 τον αριθμο

http://www.report24.gr/sovaro-troxeo-sto-dromo-sparti-tripoli-plirofories-gia-nekro-ke-travmaties.htm


Δυστηχώς σαν οδηγοί δεν βάζουμε μυαλό με τίποτα
Στο ίδιο σημείο μετά από 7 ώρες είχαμε άλλον ένα νεκρό από εκτροπή...τώρα στα του δρόμου...
Το συγκεκριμένο σημείο δεν είχε δώσει ποτέ θανατηφόρο..είναι μια κατηφορική δεξιά στροφή στο ρεύμα από Σπάρτη...εμφανώς δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα (επίκλιση έχει ορθή ο τάπητας της είναι του 2003 περίπου αντιολισθηρός εκείνης της εποχής, τα νερά του δρόμου παροχετεύονται κανονικά προς τα χαντάκια)...
Συνθήκες ατυχήματος ελαφρό ψιλόβροχο το πρώτο της φθινωπορινής περιόδου..
Όριο ταχύτητας 70 στο ρεύμα από Σπάρτη και από Τρίπολη αν θυμάμαι καλά...την παίρνουμε με 80-90 χαλαρά...Πριν την στροφή στο Ρεύμα από Σπάρτη παρατεταμένη ελαφρά καμπύλη των 100+ και από Τρίπολη ευθεία 1500+ μέτρων 100+
Άρα δύο τεινά...ή λάδια που με την βροχή δεν τα πήρε χαμπάρι κανένας...
ή τρέχανε του σκοτωμού...Ο οδηγός του Chevrolet που σκοτώθηκε συμπαθής χωματουργός μηχανημάτας...άρα θα έπρεπε θεωρητικά να προσέχει ακόμα περισσότερο...
Όσο ήταν ο δρόμος μπουρδέλο από τις λακούβες χωρίς διαγράμμιση και γεμάτος σαμαράκια δεν είχε θύμα στο συγκεκριμένο κομμάτι...όταν συντηρήθηκε και μαζεύτηκε το μαύρο χάλι..τότε αμέσως αμέσως 4 θύματα...δεν έχουμε το θεό μας


edit και η περιβόητη στροφή 1 μέρα μετά το ατύχημα

Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 770
Location: athens

PostPosted: Sat Oct 11, 2014 8:43 am    Post subject: Reply with quote

Ενα ρεπορταζ πριν 10 ημερων δειχνει ο,τι αρχισαν ασφαλτοστρωσεις στην παρακαμψη αμφιλοχιας του αξονα Ακτιου-Αμβρακιας

http://www.agrinionews.gr/a%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%AE-%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%8C%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%86%CF%89%CF%84%CF%8C/
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Sun Oct 12, 2014 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι όντως αρχισαν ασφαλτοστρώσεις αλλά ορισμένα πρανή φαίνονται έτοιμα να καταρεύσουν...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Sun Oct 12, 2014 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Δορυφορική φωτο για Ιονία τμήμα Άρτα Ιωάννινα. Το τελευταίο υποτμήμα φαίνεται να αργεί λίγο.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 531

PostPosted: Sun Oct 12, 2014 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

@Engineer
αν δεις στα αριστερα της φώτο τα έργα συνεχίζονται...
ουσιαστικά υπάρχει ένα κενό στην περιοχή του "Αβγού" λόγω ενός στρατοπέδου που πρέπει να παραχωρηθεί για αποδοθεί στην κοινοπραξία.
Το αβγό το καταλαβαίνεις από το χαρακτηριστικό του σχήμα. Εκεί που βλέπεις τα τελευταία έργα λίγο πιο πάνω αρχίζει το οροπέδιο των Ιωαννίνων.
Εκεί υπάρχει με πιο έντονο πράσινο ένας λόφος σε σχήμα αυγού.. Στο σημείο αυτό εφαπτεται ο σημερινός δρόμος.
Από εκεί να δεις προς τα βορειο-βορειοδυτικά στην άκρη της φώτο αρχίζουν για λίγο τα έργα.

όπως έχει ειπωθεί ξανά η Ιονία δεν συναντά την Εγνατία στο ίδιο σημείο με την παλιά εθνική (και πολύ καλώς δλδ) γιατί ο δρόμος πρέπει να κινηθεί Δυτικά και να παρακάμψει την πόλη.
Για αυτό η παλιά Ε.Ο κάτω από την Εγνατία έχει φανάρια. μετά το ύψος της Εγνατίας υπήρχε ζήτημα με τους δήμους της περιοχής που ήθελαν ο δρόμος να πάει ακόμα πιο ορεινά για να μην κόψει στα δύο τους οικισμούς
(δεν θυμάμαι αν η λύση δόθηκε τελικά... αν θυμάται κανείς ας μας πει)

Παράκληση: επειδή το φόρουμ πλεον δεν το διορθώνει κανείς μάλλον,
αν μπορείτε στα λινκ που πετάτε μην βάζετε μακρυνάρια γιατί μετά η σελίδα δεν διαβάζεται, ειδικά σε tablet και κινητά.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Sun Oct 12, 2014 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με αυτά που γράφεις ως προς την όδευση αλλά η ουσία παραμένει οτι δεν βλέπουμε το 3Α να ασπρίζει στον ήλιο όπως στο υπόλοιπο τμήμα.

Συγνώμη για το μέγεθος του link.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 770
Location: athens

PostPosted: Mon Oct 13, 2014 1:40 pm    Post subject: Reply with quote

Θελω να τονισω πως οταν με το καλο ολοκληρωθει η ι ονια οδος, θα τερματιζει 500 μ απο την εισοδο του τουνελ της δωδωνης . Βεβαιως ενας μεγαλος αριθμος οχηματων στα 3 χλμ θα βγαινουν στην υφισταμενη εθνικη οδο, με φαναρια, ισως εχουμε μεγαλες ουρες επι της Εγνατιας οδου.


Σε ερωτηση μου σε υπευθυνο μηχανικο της Εγνατιας γιατι δεν εγινε κανονικος
κομβος στην εξοδο Ιωαννινων η απαντηση ηταν εξαιτιας του ΚΤΕΟ που την εποχη εκεινη ηταν στην εν λογω περιοχη.
Back to top
View user's profile Send private message
vourligan
Full Member
Full Member


Joined: 31 Aug 2006
Posts: 285
Location: Athens - Corfu

PostPosted: Mon Oct 13, 2014 8:36 pm    Post subject: Reply with quote

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231355278

Το χρονοδιαγράμματα του υπουργείου Μεταφορών
Έως το 2020 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 770
Location: athens

PostPosted: Tue Oct 14, 2014 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτελους , βρεθηκε λυση για το στρατοπεδο αυγου
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2276
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Oct 15, 2014 8:41 am    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Παράκληση: επειδή το φόρουμ πλεον δεν το διορθώνει κανείς μάλλον, αν μπορείτε στα λινκ που πετάτε μην βάζετε μακρυνάρια γιατί μετά η σελίδα δεν διαβάζεται, ειδικά σε tablet και κινητά.

To forum συνεχίζει να διορθώνεται κανονικά - διαφορετικά θα έμπαινε πινακίδα "κλειστόν". Το μακρυνάρι στο οποίο αναφέρεσαι εμφανιζόταν μια χαρά σε οθόνη υπολογιστή (γινόταν δηλαδή κανονικά wrap text). Δεν είχα υπόψη μου ότι υπήρχε πρόβλημα σε tablet & κινητά. Ευχαριστώ για την επισήμανση - διορθώθηκε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 770
Location: athens

PostPosted: Fri Oct 17, 2014 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Ενα χρηστικο αρθρο για την ιονια οδο

http://www.agrinioculture.gr/2014/10/17/komvi-ke-diodia-stin-ionia-odo/
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Fri Oct 17, 2014 9:34 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου στο μέσο της παράκαμψης Αγρινίου έχουν τροποποιήσει την κυκλοφορία και έχουν αφήσει από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα. Δεξιά και αριστερά του δρόμου γίνονται έργα. Υποθέτω ότι ετοιμάζουν το σταθμό διοδίων μεταξύ Αγγελοκάστρου και Φυτειών.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Fri Oct 17, 2014 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλό το άρθρο. Ευχαριστούμε!
Φαίνεται όμως ότι όπως υπαγορεύει η λογική, η Ιονία οδός θα περάσει ανισόπεδα πάνω από την Εγνατία με τον ανισόπεδο κόμβο Εγνατίας εκεί λίγο πιο πέρα από την έξοδο της σήραγγας Δοδώνης, έτσι ώστε στο μέλλον να συνεχίσει για Κακαβιά. Μπορείς να μας διαφωτίσεις λίγο για το θέμα με τα φανάρια που έγραψες παραπάνω γιατί όταν το διάβασα για πρώτη φορά ΤΡΟΜΑΞΑ !
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 255

PostPosted: Fri Oct 17, 2014 10:00 pm    Post subject: Reply with quote

bokomolech wrote:
Κάπου στο μέσο της παράκαμψης Αγρινίου έχουν τροποποιήσει την κυκλοφορία και έχουν αφήσει από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα. Δεξιά και αριστερά του δρόμου γίνονται έργα. Υποθέτω ότι ετοιμάζουν το σταθμό διοδίων μεταξύ Αγγελοκάστρου και Φυτειών.


Σταθμό διοδίων wtf??? Σε δρομο (ποσο ειναι 36 χλμ η παρακαμψη) θα βαλουν διοδια?? Και αντι να τα βαλουν στην αρχη μπαινοντας, τα βαζουν στο μεσον?? Για να κοβεις ταχυτητα και να εχεις σταματα/ξεκινα? Ποτε θα μαθουν επιτελους σε αυτη τη χωρα?
Θελουμε πλευρικους σταθμους διοδιων. Οι μετωπικοι ειναι αντι-οικονομικοι με τα σταματα/ξεκινα απο αποψη καταναλωσης και φθορας των οχηματων και επιπλεον ρυπους. Θα τους πειραζε να σταματαμε μια και καλη στην εξοδο του αυτοκινητοδρομου να πληρωσουμε, αναλογαα με τα διανυθεντα χλμ???
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Fri Oct 17, 2014 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα και με το άρθρο που έβαλε ο giannis θα υπάρχουν 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων. Δυστυχώς έτσι θα είναι η κατάσταση και στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους αν δε κάνω λάθος. Δε γνωρίζω με ποια λογική επιλέγουν αυτό το μοντέλο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 770
Location: athens

PostPosted: Sat Oct 18, 2014 8:00 am    Post subject: Reply with quote

Αγαπητε Εngineer, αυτη την στιγμη ερχομενος απο Ηγουμενιτσα και βγαινοντας στην Εξοδο Ιωαννινων συναντας εναν ημιτελη κομβο, με φαναρια. Εχει τυχει κυριακη βραδυ θερους να σχηματιζεται μια μικρη ουρα επι της Εγνατιας. Φαντασου τι εχει να γινει μολις ολοκληρωθει η ιονια οδος, ποσα περισσοτερα αυτοκινητα θα δεχτει η εγνατια , που θα θελουν να βγουν προς Ιωαννινα.

Δυστυχως δεν βλεπω να γινονται εργα αναβιθμεσεως του υπαρχοντος ημιτελους κομβου Ιωαννινων
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Sat Oct 18, 2014 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα σε κατάλαβα. Αλλά στη περίπτωση στην οποία αναφέρεσαι δεν μιλάμε για ανισόπεδο κόμβο δύο αυτοκινητοδρόμων.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 415
Location: Λακωνία

PostPosted: Wed Oct 22, 2014 5:40 am    Post subject: Reply with quote

Ας αναθερμάνω το θέμα με πρόσφατες φωτογραφίες -21 Οκτ 2014- από τον Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη). Οι φωτογραφίες είναι με σειρά από Σπάρτη προς Λεύκτρο.

Είσοδος της Σπάρτης - ΕΟ 39 (βλέπουμε προς Τρίπολη)
Είσοδος της Σπάρτης - ΕΟ 39 (βλέπουμε προς Σπάρτη) (στο βάθος φαίνεται και η ερειπωμένη γέφυρα του Ευρώτα)
Κοντά στη Σπάρτη
Γέφυρα Ευρώτα Α' 1
Γέφυρα Ευρώτα Α' 2
Εικόνα
Cut&Cover 1
Cut&Cover 2
Cut&Cover 3
Αγία Άννη
Γέφυρα Ευρώτα Β' 1
Γέφυρα Ευρώτα Β' 2
Γέφυρα Ευρώτα Β' 3
Κοντά στην Πελλάνα 1
Κοντά στην Πελλάνα 2
Σ.Ε.Α. Πελλάνας
Κόμβος Πελλάνας
Εικόνα
Ανά 1 έως 2 km τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης
Τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης
Εικόνα
Κόμβος Λογκανίκου 1
Κόμβος Λογκανίκου 2
Σταθμός διοδίων Πελλάνας
Εικόνα
Στο βάθος ο σταθμός της ΔΕΗ
Δεντροφύτευση στο πρανές
1000 m πριν τον κόμβο Α71 με Α7
Κόμβος Α71 και Α7


[via]
Back to top
View user's profile Send private message
malex
New Member
New Member


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 20

PostPosted: Wed Oct 22, 2014 9:19 am    Post subject: Reply with quote

σ' ευχαριστούμε πολύ για τις θαυμάσιες φωτογραφίες που μας χάρισες.
Απορώ πότε με το καλό θα δοθεί ο Αυτοκινητόδρομος ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ στην κυκλοφορία επιτέλους.
malex
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 473
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Oct 22, 2014 9:41 am    Post subject: Reply with quote

Πόσο κυκλοφοριακό φόρτο περιμένουν σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 770
Location: athens

PostPosted: Wed Oct 22, 2014 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Το Ακτιο -Αμβρακια παει για το 2016 και βλεπουμε

http://www.agrinioculture.gr/2014/10/22/aktio-amvrakia-apo-2016-engrafo/
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 415
Location: Λακωνία

PostPosted: Wed Oct 22, 2014 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

Τάσο ο ημερήσιος φόρτος κυκλοφορίας θα είναι πολύ μικρός. Ακριβή αριθμό δεν έχω τώρα, θα το κοιτάξω όμως. Ωστόσο, όπως μπορείς να δεις και εσύ, δεν πρόκειται για αυτοκινητόδρομο, με την στενή έννοια του όρου. Ουσιαστικά πρόκειται για μια κλειστή οδό ταχείας κυκλοφορίας, τετράιχνης διατομής, με πλάτος λωρίδων κυκλοφορίας 3,50 m. Λόγο της οριζοντιογραφίας του δρόμου, η ταχύτητα μελέτης είναι τα 100 km/h. Επίσης δεν έχει ΛΕΑ.
Τα παραπάνω δεν τα λέω με παράπονο. Φυσικά και δεν αξιώνω τη κατασκευή πλήρους αυτοκινητόδρομου για τη Λακωνία. Ωστόσο, το να παίζουμε με τις λέξεις για χάρη μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων, ναι, με εκνευρίζει.

ΥΓ: το ίδιο ισχύει και τον δρόμο Κοζάνης-Πτολεμαΐδας (Α27), αλλά και για τον υπό κατασκευή Αμβρακία-Άκτιο (Α52).
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Wed Oct 22, 2014 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

To Αμβρακία Ακτιο δεν έχει ΛΕΑ?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 415
Location: Λακωνία

PostPosted: Thu Oct 23, 2014 3:36 am    Post subject: Reply with quote

Όχι, δεν έχει. Και το πλάτος των λωρίδων ανά κλάδο είναι 3,50 & 3,50 και όχι 3,50 & 3,75.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 281, 282, 283 ... 387, 388, 389  Next
Page 282 of 389

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr