View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Nov 05, 2012 10:42 am Post subject: |
|
|
EAGLE
εχεις μηπως την καλοσυνη να μας απαντησεις σχετικά με την σύγκριση του έργου των γραμμών 2 και 3 του μετρο στην Αθήνα σε σχέση με τη γεφυρα Ριου Αντιριου?
Εγώ να σου απαντήσω στα 6 σημεια που βαζεις.
1) Παραμυθια. Άπλως το συστημα του νταβαντζη εχει εγχωριους και ξενους παιχτες. Ειναι δυνατον με ξένα λεφτα να παιζουν μπαλα μονο ελληνες?
2) Τα παιδια του Ακτωρα ητανε πανω στους πυλωνες με 10 beaufort ανεμο να επιβλεπουν τις σκυροδετήσεις όταν οι σουπερ ντουπερ μηχανικοι της VINCI με τους souper μισθούς καθονταν στα εργοταξιακα container και κρυωναν και εκεί.... Να σου κανω μια χαζη ερωτηση. Γιατί η VINCI δεν κατεβηκε μόνη της στο διαγωνισμό? Να φερει συνεργεια, μηχανηματα μηχανικους? Στην Ευρωπαικη Ενωση δεν είμαστε? Ελεύθερη να κανει οτι ήθελε ήταν? Δεν την βγαζανε τα κόστη?
3) Κανεις οτι δεν καταλαβαινεις ε?. Λοιπον να στο εξηγήσω παλι. Το κρατος εκανε μια συμβαση με ενα εταιρο. Στην παροδο του χρονου διαπιστωνει ότι ο εταιρος κονομαει σε βαρος του περισσοτερα απο οτι κονομαει το κρατος απο το ΦΠΑ. Περιμένω ως πολίτης τούτου του μπουρδελου που ζουμε, οτι επειδή η κυβερνηση που ψηφιζω συνειδητα, έχει εξουσία που πηγαζει απο το ΛΑΟ και λειτουργεί υπερ του ΛΑΟΥ (όπου Λαος ο φίλος αρχιτεκτονας μπορεί να διορθωσει με μικρο αστική και μεγαλο αστική τάξη αφου από ιδρύσεως του Νεόυ Ελληνικού Κράτους ανεθακεν στην Ελλάδα αυτή κινούσε τα νήματα) να έρθει και να αναθεωρησει τη συγκεκριμενη σύμβαση προς όφελος του και όφελος μου αφού το ετεροβαρες της καταστασεως ειναι αποδεδειγμενο. Και αυτο μπορει να το κανει γιατι ως κρατος με ισχυ στα ορια της επικρατειας του λειτουργει παντα με γνωμονα το συμφερον του κόσμου και μόνο (και των μιζαδόρων βεβαίως βεβαίως αλλά να μην το πιασουμε και αυτο το ζητημα γιατί θα πρέπει να δούμε τι μιζες που παιρνει το συναφη σου για τις δουλειες που στηνει)
4) Εισαι μακρυα νυχτωμενος για το πως δουλευει ο Ακτωρας και γενικα οι ελληνες εργολαβοι. Μεγάλο μαγαζι και με τεραστια εμπειρια σε εργα οχι μονο στην Ελλαδα (κανε μια βολτα στο site τους) αλλά το ΠΑΣΟΚ και ο Μπομπολας μαζι και η εφημεριδα "ΕΘΝΟΣ" χρηζουν μελετης μεγαλης για να καταλαβουμε καποια πραγματα.
5) Εσενα σου αρεσει το αεροδρομιο των Σπατων? Εμένα δε μου αρεσει γιατί:
- Ειναι κακο αντιγραφο του Μοναχου και με μια οροφή που απεχει μακρα απο αρχιτεκτονικα κοσμήματα που φτιαχτηκαν στην Ευρωπη την ιδια εποχη
- Ειναι ακριβο όχι μονο στις αεροπορικες εταιρειες αλλα και στην αεροπλοια και δεν επιτρεπει στην κοινοτητα αυτη (που στα αεροδρομια του εξωτερικου δινει ζωη σε αυτα) να το χρησιμοποιησουν
- Στο συγκεκριμενο link θα βρεις τη μετοχικη συνθεση της εταιρειας του αεροδρομιου http://www.aia.gr/pages.asp?pageID=1188&langID=1
Δεν συνεχιζω να γραψω κατι αλλο. Προσθεση φανταζομαι οτι γνωριζεις. Το προβλημα μαλλον δεν ειναι η HOCHTIEF αλλά το ελληνικο κρατος. Και επειδη δεν καταλαβα τι εννοεις, μηπως να το ξαναδεις λιγο?
6) Εχεις απόλυτο δικιο εκτος απο την τελευταια πρόταση. Οχι μονο η ελαχιστη μειοψηφια των σταλινιστων εχει την παραπανω αποψη αλλα ενα τεραστιο μερος του ελληνικου λαου. Ξερεις κατι ομως? Οσο θα επιχειρουμε να κανουμε στην Ελλαδα πραγματα με λαθος τροπο τοσο αυτο το πνευμα θα οξυνεται. Ειδικα οταν ο αλλος ΠΕΙΝΑΕΙ.... |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Nov 05, 2012 12:00 pm Post subject: |
|
|
Για αεροδρόμια διαβάζω...
Για Ρίο-Αντίρριο διαβάζω...
Για σιδηρόδρομο διαβάζω...
Για αναλήψεις & υπερκοστολογήσεις έργων διαβάζω...
Για διόδια διαβάζω...
Για μετρό διαβάζω...
Μάλλον ξέρω ανάγνωση!
Για πολλούς από τους συμμετέχοντες δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να πω το ίδιο, μιας και αδυνατούν να αναγνώσουν τους τίτλους των ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ threads στο forum των υποδομών!
Το παρόν thread κλειδώνει για μία ημέρα για να πέσουν λίγο οι τόνοι. Δεν θα καθήσω να μεταφέρω τα άσχετα με το θέμα posts στα σωστά threads. Πολύ απλά όμως δηλώνω ότι το επόμενο εκτός θέματος post (ολικώς ή μερικώς, δε με ενδιαφέρει) θα έχει την τύχη που του αρμόζει.
|
|
Back to top |
|
 |
malex New Member

Joined: 18 Mar 2011 Posts: 20
|
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Nov 09, 2012 2:19 pm Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Εις υγείαν των κορόιδων πάσης περιφέρειας Πελοποννήσου και όχι μόνο. Το χάπι χρυσώνεται με την παράδοση της δυτικής απόληξης στο αεροδρόμιο της Μεσσήνης την ερχόμενη εβδομάδα.
Δεν είναι τυχαίο ότι κάποιοι ήδη μιλάνε για εκταμίευση της δόσης τον Φεβρουάριο του 2013 μέρος της οποίας θα χρησιμοποιηθεί για να πληρωθούν και οι εργολάβοι. Η εφημερίδα της Μεσσηνίας "Φωνή", το φωνάζει -δικαίως- αυτό εδώ και μήνες!! Κρίμα που δεν έχει ιστοσελίδα για να την διαβάζουμε καθημερινά.
Εδώ, όσα αναφέρει σήμερα το site "MessiNea" επικαλούμενο ρεπορτάζ της εν λόγω εφημερίδας.
http://messinea.gr/?p=54177
Κρίμα, κρίμα, κρίμα για ακόμη μια φορά. Μάλλον τακτικές τρόικας εφαρμόζονται απο τον εργολάβο. Σκωτσέζικο ντουζάκι συνεχώς.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Nov 09, 2012 9:49 pm Post subject: |
|
|
Δεν θέλω να ακουστώ εριστικός, μακάρι ο δρόμος να είχε ανοίξει από χτες, αλλά μήπως να του δίναμε ενα δίκιο του εργολάβου αν το κράτος του χρωστάει ένα σκασμό λεφτά? |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Nov 12, 2012 9:13 am Post subject: |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι, καλή εβδομάδα,
Η ιστοσελίδα MessiNea λέει πως έχει την απάντηση στο γιατί δεν παραδίδεται η Τσακώνα
http://messinea.gr/?p=54427
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Tue Nov 13, 2012 12:57 pm Post subject: |
|
|
Φωνάζει ο Περιστέρης της ΤΕΡΝΑ από τη πλευρά του για τον Ε-65 λέγοντας ότι έχει και τις 4 περιφέρειες στο πλευρό του. Μόνο που ξεχνάει ότι τα λεφτά τα βάζουν οι τράπεζες που και αυτές είναι φευγάτες (ξένες) ή δεν έχουν σεντς(ελληνικές).
Οσο και να φωνάζει στο κράτος που και αυτό δεν έχει σάλιο αν δε πείσει τις τράπεζες, δρόμος δε γίνεται. Αν βάλει πρόσθετες προσωπικές εγγυήσεις που ούτε τις διαθέτει ούτε και φτάνουν για να καλύψουν το χρηματοδοτικό κενό αν ανακεφαλαιοποιηθούν οι ελληνικές τράπεζες αν μπει στο έργο η Ετεπ αν, αν, αν ίσως γίνει. Ευχή όλων μας είναι να τα καταφέρει να κάνει το έργο αλλά με αυτό το σχήμα, αυτούς τους όρους και αυτό το τεχνικό αντικείμενο κάτω από τη τρόικα μάλλον εθελοτυφλεί. Νομίζω ότι πιέζει για τον Ε-65 για να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα ανταλλάγματα για την Ιόνια Οδό.
Δύο τελευταία λόγια για το μέλος που παριστάνει το μηχανικό. Η εξίσωση της Vinci των 14.5 δις ευρώ, της παρουσίας σε 100 χώρες με τον Ακτωρα των 2 δις και της παρουσίας σε 5 χώρες και αυτής όχι επιτυχημένης, του ανέκδοτου ότι η γέφυρα Ριο που είναι οδικό έργο, είναι ξεπερασμένη και εύκολη στη κατασκευή μαζί με το τελευταίο ακατάσχετο παραλήρημα σταλινικής κοπής για κράτος και ετεροβαρών συμβάσεων τον εγκαλώ και προκαλώ να δηλώσει σε ποια τεχνική εταιρεία δουλεύει και σε ποια έργα έχει απασχοληθεί.
Αν δε θέλει να το κάνει δημόσια τον προσκαλώ ιδιωτικά με επίσημη ενδυμασία, να έρθει στο γραφείο μου στη Λ.Αμαλίας στο Μποδοσάκειο Μέγαρο στη διεύθυνση LARGE COMPANIES CORPORATE BANKING όπου μαζί με το φίλο μου και γείτονα μέλος του ΔΣ ελληνικής εταιρείας που συμμετείχε στη κατασκευή της Γεφυρας θα προσπαθήσουμε να τον βγάλουμε από τη πλάνη για να μη προκαλεί οπτική ρύπανση με ανοησίες. Μάλιστα ο αρχιμηχανικός με παρακάλεσε θερμά να φροντίσω να γνωρίσει με κάθε τρόπο αυτό το "τρομερό" αυτό ελληνικό μυαλό μηχανικής..... Ιδωμεν. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 11:04 am Post subject: |
|
|
Ωχ , ωχ . Χόντρυναν τα πράγματα . Να δούμε και απαντήσεις .
Η επίσημη ενδυμασία βασικά με ξένισε . Ποιό το νόημα ?
Ούτε υπάλληλος είναι , ούτε δάνειο έρχεται να ζητήσει .  |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 1:30 pm Post subject: |
|
|
Έλεος!!! Μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά υπάρχει ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος και η αγωνία μας είναι να γίνει η αποκατάσταση του δρόμου στο Δερβένι πριν αρχίσουν οι πολλές βροχές για να μην αποκοπεί η (υπόδουλη στους μεγαλο-εργολάβους και στα συμφέροντά τους) Μεσσηνία απο την υπόλοιπη Ελλάδα.
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/21057-proxora-i-apokatastasi-tou-dromou-sto-derveni
Τουλάχιστον υπάρχει και ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ σύμφωνα με το οποίο η περιφέρεια ετοιμάζεται σύντομα για δυναμικές παρεμβάσεις!! Εδώ θα μάθουμε πόσα κιλά ζυγίζουν τα ..... της περιφέρειας.
http://messinea.gr/?p=54713
Για να δούμε τι θα δούμε. Σύντομα επι των οθονών μας
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 3:29 pm Post subject: |
|
|
Ήταν στραβό το κλήμα, το 'φαγε κι ο γάιδαρος, λέει ο σοφός λαός. Εδώ και καιρό μπαίνω στο stadia για να διαβάσω ειδήσεις κι εξελίξεις σχετικά με τα τεχνικά έργα και καταλήγω να διαβάζω μόνο περί καθυστερήσεων ή ματαιώσεων των έργων. Οι συζητήσεις αναλώνονταν σε μια μίζερη αποδοχή της τραγικής μας πραγματικότητας, άντε και σε ένα ξέσπασμα των νεύρων μας κατά παντός υπευθύνου. Το φόρουμ δηλαδή είχε μετατραπεί από πλατφόρμα συζήτησης τεχνικών εξελίξεων σε καφενείο-μοιρολογιστήριο. Λογικά όλα αυτά, γιατί έτσι έχει δυστυχώς η κατάσταση. Μετά τα πρόσφατα γεγονότα όμως με συγκεκριμένο μέλος, και κυρίως, μετά το τελευταίο παραλήρημα του εν λόγω τρελού, νομίζω ότι η οποιαδήποτε συμμετοχή μου ή ενασχόλησή μου με αυτό το φόρουμ, είναι περιττή. Αντίο λοιπόν, stadia. Έδω που φτάσανε τα πράγματα, δε θα μου λείψεις. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 5:59 pm Post subject: |
|
|
Περαστικά σε όλους μας. Αφού θα ακολουθήσει κλείδωμα του topic και οι αντίστοιχες ποινές ας προλάβω να πω και εγώ την βλακεία μου για να το παίξω έξυπνος..
Ναι μας έπεισες μεγάλε... Έλα πες την αλήθεια. Μπήκες στο site της Eurobank βρήκες πως λέγεται η διεύθυνση που ασχολείται με τις μεγάλες επιχειρήσεις "Διεύθυνση Τραπεζικής Μεγάλων Επιχειρήσεων" και το έγραψες..
Και λες για να δώσω μεγαλύτερη αξιοπιστία ας το γράψω στα Αγγλικά!!! Μην χρησιμοποιείς ποτέ google translate. Ποτέ...
Από κάποιον που έχει δει πολλές φορές γραμμένο σε έγγραφο το τελευταίο 6μηνο την αγγλική ονομασία της Διεύθυνσης.
Hint: Large Corporate Banking Division |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 6:30 pm Post subject: |
|
|
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ για αυτοσυγκράτηση!
για να μη το κλείσουμε το stadia/forum ας χρησιμοποιούμε private messages και αλλες chat πλατοφορμες για να στέλνουμε επιχειρήματα σε προσωπικό επίπεδο, τα οποία είναι άσχετα με το θέμα.
Ειναι κρίμα να λήξει το stadia μετά από 10+ χρόνια. Και εγώ απέχω τελευταία από το να βάζω αναρτήσεις - για λόγους διαμαρτυρίας για το πολυήμερο κλείδωμα και τον ευτελισμό του νήματος. Η επόμενη χρονιά προβλέπεται να είναι πιο συναρπαστική για τα έργα και τους δρόμους.
Ας χαλαρώσουμε όλοι, για να μη το κλείσουμε το "μαγαζί". Δεν είναι διαγωνισμός εξυπνάδας και τεστοστερόνης αυτό το φόρουμ, αλλά πληροφόρησης.
admin, μπορείς να δράσεις αλλά μην κλειδώσεις το νήμα για πάνω από 1 μέρα. Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 6:40 pm Post subject: |
|
|
Ένα thread έχει μείνει που ακόμα αναπνέει στο forum και αυτό είναι των οδικών έργων... Admin μην μας κλειδώσεις πάλι!
Παίδες ηρεμήστε λίγο... |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Nov 14, 2012 7:55 pm Post subject: |
|
|
Το μέλος EAGLE αποβάλλεται οριστικά από το forum, λόγω επανειλημμένης αγνόησης των όσων του επεσήμανα τόσο δημόσια όσο και μέσω pm.
Όσο για τα καφενεία & μοιρολόγια που διάβασα πιο πάνω: το forum είστε εσείς. Οι συνεισφορές σας σε προβληματισμούς, σε ειδήσεις, σε απόψεις. Αν δεν σας αρέσει το πώς πάνε οι συζήτησεις, αν θεωρείτε ότι πρέπει να συζητούνται άλλα θέματα, να ακούγονται άλλες απόψεις, έχετε στη διάθεσή σας δύο δυνατά εργαλεία :
- το "post reply" button και
- το "new topic" button.
Αυτά και πάμε (όσοι θέλουμε και μπορούμε) παρακάτω... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Nov 15, 2012 2:44 pm Post subject: |
|
|
νέα επεισόδια στο σήριαλ της Τσακώνας / Φώσκολου.
Από το ΘΑΡΡΟΣ:
http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=38901&Itemid=32
έχουν θορυβηθεί οι ιθύνοντες με τις δικαιολογημένες απειλές των Μεσσηνίων και φορέων της Καλαμάτας ότι θα σπάσουν τα συρματοπλέγματα (και καλά θα κάνουν). Και δίνουν συνεντεύξεις:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/21096-paradisia-tsakona
Εντυπωσιακή η φωτογραφία στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με το υπο κατασκευή μεσόβαθρο της γέφυρας. Πατήστε τη για μεγέθυνση. Το ύψος πρέπει να φτάνει τα 40-50 μ.
Αριστερά φαίνεται η ασφαλτοστρωμένη παρακαμψη.
Προφανώς το κράτος δεν έχει πάρει ακόμα τη δόση από την τρόικα και χρωστάει πολλά στον εργολάβο. Ποιός μπορεί να κατηγορήσει τον εργολάβο που θέλει τα λεφτά του; Το κράτος έχει πολλές φορές καταστρέψει επιχειρήσεις και τις έχει οδηγήσει σε χρεωκοπία.
Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί να μπορεί ο εργολάβος να περιφράσει και να καταλαμβάνει δημόσια περιουσία. Πρέπει το κράτος να δει ξανά τις συμβάσεις που υπογράφει και να βάλει πρόνοιες. Αλλά και πάλι οι εργολάβοι χωρίς λεφτά δε θα κατασκευάζουν, όπως έκανε η ΓΕΚ /ΤΕΡΝΑ με την παράκαμψη. Και θα επικαλούνται διατάξεις περί εργοταξίου και ασφάλειας. Μύλος.... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Nov 15, 2012 3:00 pm Post subject: |
|
|
επί του πιεστηρίου!
Καλογιάννης: Η Ολυμπία Οδός δεν θα φτάσει στη Μεσσηνία
από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/21098-kallogianis-olimpia-odos
το ερώτημα είναι εάν θα φτάσει στον Πύργο ή όχι.
Επιμένω, θα προτιμούσα να δω το δρόμο Κυπαρισσία - Πύλος - Ριζόμυλος με διατομή 1.5+1.5 και το Ριζόμυλος-Καλαμάτα 2+2 όπως έχει μελετηθεί παρά το Κυπαρισία Τσακώνα της Ολυμπίας οδού. Επίσης το τμήμα Πύργος-Κυπαρισσία θα πρέπει να γίνει 1+2 με εναλλαγές σε 2+1 χωρίς διαχωριστικό και παρακάμψεις όλων των οικισμών και με ασφαλείς κόμβους (ανισόπεδους ή κυκλικούς), θα είναι μια χαρά.
Το θέμα είναι πού θα βρεθούν τα χρήματα; ΕΣΠΑ Νο 2? |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Thu Nov 15, 2012 5:51 pm Post subject: |
|
|
Ρε μην τρελαινόσαστε δεν σας είπα λίγο πριν τα χριστούγεννα θα το δώσουν..? από το Σεπτέμβρη Μαστόρια rulez
Ούτε φώτα λείπουν ούτε τίποτα....είναι πολλά τα μπιμπικίνια μάγκες......λολ |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
 |
acoe1 Visitor

Joined: 26 Dec 2008 Posts: 3
|
Posted: Sat Nov 17, 2012 1:23 pm Post subject: |
|
|
Από τη χθεσινή πτώση βράχων στη Παλιοβούνα.
Να θυμίσω την προσφυγή κατά της δημιουργίας του νέου δρόμου στη Παλιοβούνα με επέκταση προς τη θάλασσα (μπαλκόνι) με το αστείο επιχείρημα του αποκλεισμού του δρόμου σε περίπτωση ατυχήματος και της έλλειψης εναλλακτικής διαδρομής.Ιθύνων νους ο τότε νομάρχης και τώρα διορισμένος υπάλληλος της Εμπορικής τράπεζας που ζητούσε κατασκευή σήραγγας με αποτέλεσμα την ματαίωση κατασκευής του τμήματος αυτού όταν λεφτά υπήρχαν......
http://www.youtube.com/watch?v=K1vbpid0WKs&feature=player_embedded |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Nov 17, 2012 9:30 pm Post subject: |
|
|
Σύσκεψη ορίστηκε για την επόμενη Παρασκευή 23.11 !!!!!!!! στη Μεσσηνία έτσι ώστε όλοι μαζί οι "ειδικοί" να συζητήσουν το θέμα της καθυστέρησης στην Τσακώνα among others!!
http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/item/21142-kalamata-syskepsi-aytokinitodromos-fysiko-aerio-petrakos
Να υποθέσω ότι η Δευτέρα, η Τρίτη, η Τετάρτη και η Πέμπτη δεν ενδείκνυνται για μια τέτοια συζήτηση!! Δεν υπάρχει κάτι το επείγον!!
Ας ήταν στη μέση καμία εκλογική επιδότηση ή άλλο οικονομικό θέμα και θα σας έλεγα πώς θα μαζεύονταν όλοι μαζί σε λιγότερο απο 24ώρες.
Άλλο ένα προσωρινό συγχωροχάρτι σε όλους αυτούς τους εργολάβους πελάτες των κυβερνήσεων που μας δουλεύουν ψιλό γαζί, έστω και για λίγες ημέρες. Πάλι καλά που ο καιρός και η ξηρασία δεν βοηθάει για να ξεκινήσουμε να μαζεύουμε ελιές και έτσι ελπίζουμε στην επόμενη συνεδρίαση του ελεγκτικού στις 29.11 όπου μάλλον θα έχει επέμβει και ο πρωθυπουργός και θα έχουν έρθει τα ευρώπουλα της δόσης για να δοθεί οριστική λύση και να ανοίξει ο δρόμος περί τα μέσα Δεκεμβρίου.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sun Nov 18, 2012 1:30 pm Post subject: |
|
|
Χθες επεστεψα απο την ηπειρο και ειδα πως το εργοταξιο στο καρτερι-παργα δουλευε κανονικα και σε εντονους ρυθμους ( ηταν και σαββατο)
Επισης ειδα καποια υποτονικη κινηση στο ακτιο-αμβρακια , 3 φορτηγα και 2 μπουλντοζες κοντα στο αεροδρομιο, 2 μπουλντοζες και 2 φορτηγα μετα απο 2 χλμ και φορτηγα γεματα χωματα κοντα στην αμβρακια |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Nov 20, 2012 9:17 am Post subject: |
|
|
Ολυμπία Οδός: φορείς από την Ηλεία ζητούν την κατασκευή του έργου μέχρι την Τσακώνα
Οι Ηλείοι εκπρόσωποι μετά το τέλος της συνάντησης αποτίμησαν θετικά τα αποτελέσματά της
Quote: | Η ενότητα και αποφασιστικότητα των φορέων της Ηλείας εκφράστηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα για το θέμα της Ολυμπίας Οδού, με τον αναπληρωτή υπουργό Σταύρο Καλογιάννη και τον Στράτο Σιμόπουλο, γενικό γραμματέα Δημοσίων Έργων όπου και εκφράστηκε η αταλάντευτη θέση να κατασκευαστεί το έργο μέχρι την Τσακώνα και να μη μειωθεί το φυσικό αντικείμενο του έργου.
Με την παρουσίαση των θέσεων της Ηλείας καταρχήν από τον αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Χ. Καφύρα και τον υπουργό Κ. Τζαβάρα στη συνέχεια και από όλους τους εκπροσώπους της Ηλείας εκφράστηκε «η αντίθεση σε οιαδήποτε σκέψη και ενέργεια που να αναστέλλει τη συνέχιση της κατασκευής της Ολυμπίας οδού και την ολοκλήρωσή της ως δημόσιου έργου, ενημέρωσαν ότι όλοι οι φορείς στο σύνολό τους καθώς και σύσσωμη η κοινωνία, είναι κατηγορηματικά αντίθεση με αυτούς τους σχεδιασμούς και ζητά την επανεκκίνηση του μεγάλου αναπτυξιακού οδικού άξονα, προκειμένου να ολοκληρωθεί στο ακέραιο και χωρίς εκπτώσεις στο φυσικό και τεχνικό του αντικείμενο μέσα στα χρονοδιαγράμματα και ότι αναμένουν μία και μόνο απόφαση, την επανεκκίνηση της Ολυμπίας οδού».
Οι βουλευτές της Ηλείας έθεσαν στα στελέχη του υπουργείου ότι δεν πρόκειται να ψηφίσουν στη Βουλή τέτοια αλλαγή, θα την καταψηφίσουν και θα προσπαθήσουν να μην ψηφιστεί και από άλλους βουλευτές.
Οι δήμαρχοι Πύργου Μ. Παρασκευόπουλος, Ήλιδας Γ. Λυμπέρης, οι πρόεδροι του Επιμελητήριου Κ. Νικολούτσος και του ΤΕΕ Β. Κανελλόπουλος με κατηγορηματικό και σθεναρό τρόπο εξέφρασαν την απαίτηση του ηλειακού λαού για την κατασκευή της Ολυμπίας οδού στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης και ότι θα αγωνιστούν να ολοκληρωθεί το έργο μέχρι την Τσακώνα.
Τα στελέχη του υπουργείου, ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης και ο Στράτος Σιμόπουλος αφού είδαν την αποφασιστικότητα και την ενότητα των Ηλείων (που την τόνισαν ιδιαίτερα), ανακοίνωσαν ότι συμφωνούν με αυτήν τη θέση και ότι ως υπουργείο θα την προωθήσουν, δηλαδή να περατωθεί το έργο της Ολυμπίας Οδού χωρίς μειώσεις στο φυσικό και τεχνικό αντικείμενο του έργου.
Ενημέρωσαν επίσης ότι το θέμα βρίσκεται σε διαπραγμάτευση από τον ειδικό διαπραγματευτή Ευθ. Βιδάλη και τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες, που αυτοί πιέζουν να αλλάξει η σύμβαση παραχώρησης και να υπάρχει μείωση των αντικειμένων των έργων, πράγμα που επανέλαβαν ότι αντιτίθεται το υπουργείο και τόνισαν ότι η περίοδος είναι κρίσιμη και ότι χρειάζεται επαγρύπνηση και πίεση γιατί σε περίπου 20 ημέρες θα ολοκληρωθεί η διαβούλευση.
Ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης και ο Στράτος Σιμόπουλος έκαναν αποδεκτή την πρόταση των Ηλείων εκπροσώπων να υπάρχει κλάδος της Ολυμπίας Οδού μέχρι την Αρχαία Ολυμπία (από την όποια έχει λάβει το όνομά της ως οδικός άξονας) με την ανακατασκευή του τμήματος Πύργου-Αρχ. Ολυμπίας.
Πηγή:express.gr |
αντε να δουμε..
αν τα καταφερουν οι ηλειοι να γινει πληρης ο δρομος θα χαρω πολυ σιγουρα,,αυτα ειναι εργα γεννεων.. αξιζει να γινουν..
ακομα τους δρομους του καραμανλη παταμε αλλωστε.. |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Nov 21, 2012 3:28 pm Post subject: |
|
|
Αν κοπεί το τμήμα Πάτρα - Πύργος τότε η Ηλεία θα είναι Ο ΜΟΝΟΣ νομός της Πελοποννήσου χωρίς αυτοκινητόδρομο! Επίσης, δεν έχει: σιδηρόδρομο, αεροδρόμιο, οποιαδήποτε πανεπιστημιακή σχολή ή έστω σχολές ΤΕΙ που να έχουν κάποια σχέση με την τοπική οικονομία (αγροτική κυρίως και λίγο τουριστική), επαρκή νοσοκομειακή κάλυψη, και γενικά οποιαδήποτε κρατική υποδομή μπορεί να κινητοποιήσει την ανάπτυξη.
Και όλα αυτά σε ένα νομό που όχι μόνο έχει πληγεί βαρύτατα από τις πυρκαγιές του 2007 αλλά και οι τεράστιες δωρεές που δόθηκαν τότε (το διαβόητο "ταμείο Μολυβιάτη") έχουν υφαρπαχτεί από το ελληνικό κράτος και χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό για κάλυψη δαπανών που αυτό κανονικά θα έπρεπε να καλύψει.
Ας τολμήσουν λοιπόν να κόψουν το δρόμο!  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Nov 21, 2012 7:22 pm Post subject: |
|
|
Κανείς δεν θέλει να κοπεί ο αυτοκινητόδρομος αλλά τα επιχειρήματά σου είναι άστοχα.
Οι πολίτες της Ηλείας βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση από το αεροδρόμιο του αράξου. Επίσης υπάρχει αεροδρόμιο στην Ηλεία, της Ανδραβίδας.
Η Ηλεία έχει σιδηρόδρομο ο οποίος όπως και στην υπόλοιπη πελοπόνησσο είναι εκτος λειτουργίας.
Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ καλώς δεν έχει, είστε δίπλα στα πανεπιστήμια Πατρών και πελλοπονήσου καθώς και το ΤΕΙ Πατρών...
Ο υπάρχων δρόμος από Πάτρα μέχρι Πύργο είναι ένας από τους επικίνδυνους δρόμους της χώρας (φανάρια και αριστερές στροφές σε εθνική οδό!) αλλά έγινε έτσι λόγω της πίεσης των κατοίκων της Ηλείας... Για τις προσφυγές από Ζαχάρω μεριά δεν θα σχολιάσω καν...
Δυστυχώς με την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση, την μειωμένη κίνηση των αυτοκινήτων κλπ είναι λογικό οι εταιρίες να θέλουν να κοπεί ο δρόμος από Πάτρα και μετά... Μακάρι να βρεθεί μια λύση και να γίνει ο δρόμος τουλάχιστον ως τον Πύργο αλλά δεν το βλέπω. |
|
Back to top |
|
 |
|