stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 254, 255, 256 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Aug 16, 2012 5:11 am    Post subject: Reply with quote

Καλά η βροχή, το ωραίο θα είναι να πέσει κανα χιόνι και από διόδια να γίνουν χιονόλοφοι Laughing

Έχουμε χάσει και όλα μας τα κονέ σαν forum στο πρώην Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ και δεν ξέρουμε αν κινείται τίποτα σχετικά με την επανεκκίνηση των υπόλοιπων ΣΔΙΤ.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Aug 16, 2012 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Απόσπασμα από το άρθρο "Αυτοκινητόδρομοι: όλοι περιμένουν την θετική κατάληξη των διαπραγματεύσεων για να αρχίσουν και πάλι τα έργα" στην ιστοσελίδα www.ypodomes.com.

«Kουτσουρεμένα»
Σε κάθε περίπτωση πάντως, στην περίπτωση που προχωρήσουν τα έργα, θα είναι μικρότερα από ό,τι προβλεπόταν, ενώ το ίδιο «κουτσουρεμένοι» θα είναι και οι προϋπολογισμοί των έργων που αναμένεται να δημοπρατηθούν εκτός νέου απροόπτου μέχρι το τέλος του χρόνου.

Aυτό φαίνεται αναγκαίο, τόσο εξαιτίας των περικοπών στο Πρόγραμμα Δημοσίων Eπενδύσεων, όσο και στην αδυναμία των εταιριών να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση. Όπως όλα δείχνουν, τα τμήματα των οδικών αξόνων, που έχουν κολλήσει στο Συμβούλιο της Eπικρατείας λόγω προσφυγών, τελικά δεν θα γίνουν. Aνάμεσα σε αυτά είναι το τμήμα της Oλυμπίας Oδού, που διέρχεται από τη λίμνη Kαϊάφα, καθώς και το τμήμα του ίδιου άξονα στην περιοχή των Bραχνέικων Aχαΐας.

«Kόβεται» επίσης και το τμήμα της Παλαιοβούνας στην Iονία Oδό, καθώς και στον άξονα Kεντρικής Eλλάδος, όπου 30 χιλιόμετρα αμφισβητούνται από τους κατοίκους. Tμήματα επίσης της Oλυμπίας Oδού στο δρόμο Πάτρα - Πύργος - Tσακώνα περικόπτονται, καθώς και τμήμα μετά την Kαλαμπάκα στον άξονα E65 της Kεντρικής Eλλάδας.



Παρότι τα λέει λίγο μπερδεμένα το άρθρο, είναι σαφές πως θα υπάρξουν εκτεταμένες περικοπές. Αναλυτικά, αποχαιρετάμε οριστικά (;) τα τμήματα:
Ολύμπια Οδός: Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα & Περιοχή των Bραχνέικων Aχαΐας (αλήθεια, τι πρόβλημα υπάρχει εκεί; )
Ιόνια Οδός: Σήραγγα Κλόκοβας
Κεντρική Οδός: Τμήμα μετά από την Καλαμπάκα
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Sat Aug 18, 2012 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

Εχθές Παρασκευή 18/07 βρέθηκα στη Καλαμάτα πρόλαβα να τραβήξω μερικές φωτό από την εξέλιξη των έργων για την περιφερειακή οδό της πόλης που αποτελεί την απόληξη του αυτοκινητόδρομου του Μορέα.
Αρχικά τέσσερις φωτό από τον Αντικάλαμο λίγο πιο πέρα από το νοσοκομείο. Εδώ κοιτάμε βόρεια. Προσέξτε την πατάτα με την καθυστέρηση στην μετακίνηση της κολώνας της ΔΕΗ.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Antikalamos01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Antikalamos02.jpg
Στην συνέχεια γυρνάμε νότια να δούμε την άλλη πλευρά της οδού. Το μεγάλο κτήριο στο βάθος είναι η καπνοβιομηχανία του Καρέλια.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Antikalamos03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Antikalamos04.jpg
Στη συνέχεια στο ύψος της Λαίϊκας όπου ακόμη είμαστε σε αρχικό στάδιο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Laiika01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Laiika02.jpg
Τέλος η κοιλαδογέφυρα του Νέδοντα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nevontasbridge01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nevontasbridge02.jpg
Στην άνοδο μου προς Αθήνα επιχείρησα να μπω στο εργοτάξιο του Τσακώνα Παραδείσια για να δω τις εργασίες στην Παράκαμψη των 1000 μέτρων στην περιοχή της μεταλλικής γέφυρας. Αν και Παρασκευή όμως το εργοτάξιο και ειδικά η κύρια είσοδος του στο δρομάκο που πάει για τους Χράνους ήταν κλειστό. Περίεργα πράγματα…
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Aug 18, 2012 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

σε ευχαριστούμε engineer για το φωτορεπορτάζ.
όμορφα πράγματα.
αν και με μεγάλη καθυστέρηση, ο περιφερειακός της Καλαμάτας κατασκευάζεται.
Δεν έχουμε παράπονο. Απλά για όσους δεν γνωρίζουν, ο δρόμος που πρόσφατα παραδόθηκε μέσα στη Μεσσηνία σταματά 7-8 χλμ πριν την Καλαμάτα. Και για 5 περίπου χιλιόμετρα μέχρι την νέα είσοδο της πόλης, ο δρόμος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Η ανάγκη να γίνει ο περιμμετρικός δεν είναι πολυτέλεια αλλά ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ.
Και να μη λέμε ότι ολοκληρώθηκε ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα. Δεν είναι αλήθεια.
Απομένουν 1.5 με 2 χρόνια δουλειάς μέχρι να φτάσει στην Καλαμάτα.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Aug 21, 2012 10:26 am    Post subject: Reply with quote

και εκτός του ότι στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι κοροιδία το αντίτιμο των 1,40 ευρώ για το εν λόγω τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, τρώς ένα μποτιλιάρισμα στο φανάρι της Αλλαγής για να μπείς, τρώς ένα ακόμη μποτιλιάρισμα στο φανάρι του Πράκτικερ για να βγείς (όπως λέει και ο vas8 περίπου 8 χιλιόμετρα πριν απο την πόλη) και τρώς και ένα τρίτο ακόμη χειρότερο μποτιλιάρισμα για να φτάσεις είτε στο Ασπρόχωμα στρίβοντας για Πυλία είτε στη νέα είσοδο της πόλης.

Το συγκεκριμένο κομμάτι θα αξίζει να το περπατάς μόνο όταν δοθεί η Τσακώνα με την παράκαμψη στα τέλη του Σεπτέμβρη (όπως λένε!!) και ειδικά για εμάς που συνεχίζουμε για Πυλία, μόλις δοθεί και η σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με τη Μεσσήνη που κανονικά θα έπρεπε να είχε παραδοθεί πριν απο το 15αύγουστο.

Βασίλη, εάν είσαι κάτω μιλάμε για μπανάκι.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Wed Aug 22, 2012 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

Φαίνεται να ξεμπλοκάρει και το τελευταίο παρατημένο έργο στο πέταλο του Μαλιακού:

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1593173
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Aug 22, 2012 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτός ο κακόμοιρος ο ΠΑΘΕ, θα φτάσουμε 2020 και ακόμα δεν θα έχει ολοκληρωθεί Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Aug 22, 2012 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

Τι ξεφτίλα είναι να προσπαθούμε εδώ και 30 χρόνια να ανακατασκευάσουμε τα 500 χιλιόμετρα του βασικότερου δρόμου της χώρας.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Aug 23, 2012 9:46 am    Post subject: Reply with quote

Φαίνεται πως βρίσκουν λύση για το Ακτιο-αμβρακία...

http://www.epiruspost.gr/ipiros/preveza/14751-2012-08-22-14-15-01.html


Εβγαλα αρκετές φωτό από το Καρτέρι-Πάργα που ΄χει ασφαλτοστρωθεί κατά το ένα τρίτο!Οποιος μπορεί να τις ανεβάσει να του τις στείλω με μειλ γιατί δεν ξέρω πως να το κάνω!Πρεβεζάνε,κορφού,πίνδος?
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Aug 23, 2012 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά έπρεπε να είχε παραδοθεί η παράκμψη της Αμφιλοχίας αλλά από όσο φαίνεται θα αργίσει. Λογικά δεν θα πρέπει μέχρι τέλος του έτος να παραδοθεί η παράκμψη Αμφιλοχίας?
Πάντως πέρα από αυτό πολύ ωραία δαδρομή είναι από Αστακό μέχρι Βόνιτσα και είναι πολύ μεγάλος δρόμος. Το μοναδικό σημείο που έχει στροφές είναι από το λιμάνι μέχρι τον Αστακό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Aug 24, 2012 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

πολυ αποκαλυπτικό και ενδιαφέρον το άρθρο του ΘΑΡΡΟΥΣ της Καλαμάτα για το δρόμο του Μορέα και τη Τσακώνα.

http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=37852&Itemid=32

ο Καρνέσης δέχθηκε επιθέσεις από τις ντόπιες αρχές. Χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Quote:
Ζήτησε θετικές απαντήσεις και όχι «θα δούμε», τονίζοντας ότι δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως χάρη η κατασκευή 11 χλμ. σε διάστημα 21 ετών και με κόστος 300 εκατ. ευρώ


Ισως και να είναι υπερβολή τα 300 εκ. αλλά τα 200 τα έχει κοστίσει η Τσακώνα. Και να φαναστείτε ότι όλα τα προβληματικά σημεία δεν είναι πάνω από 3-4 χλμ.
Με τα ίδια λεφτά θα μπορούσαν να κάνουν άλλη χάραξη ακόμα και με 5-6 χλμ σήραγγας στο επίμαχο βουνό.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να αλλάξουν τη χάραξη με τούνελ σε άλλο σημείο αντί να πετάνε τα λεφτά για τόσο πολύπλοκες κατασκευές και σταθεροποιήσεις εδαφών.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Fri Aug 24, 2012 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω μαζι σου. Από την πλευρά του Δερβενίου θα μπορούσε να γίνει καλύτερη όδευση και σήραγγα η οποία θα εξέβαλε ανατολικά των Παραδεισίων. Λάθος επιλογή το 1988-1990 η οποία κατέληξε στην δυτική πλευρά του βουνού που κατασκευάστηκε ο δρόμος με την αρχική διίχνη διατομή και μετά τετράιχνη της κακιας ώρας δίχως ΛΕΑ και που γκρεμίστηκε κλπ κλπ κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Aug 25, 2012 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Φαίνεται πως βρίσκουν λύση για το Ακτιο-αμβρακία...

http://www.epiruspost.gr/ipiros/preveza/14751-2012-08-22-14-15-01.html


Εβγαλα αρκετές φωτό από το Καρτέρι-Πάργα που ΄χει ασφαλτοστρωθεί κατά το ένα τρίτο!Οποιος μπορεί να τις ανεβάσει να του τις στείλω με μειλ γιατί δεν ξέρω πως να το κάνω!Πρεβεζάνε,κορφού,πίνδος?


Πηγα οδικως το προηγουμενο ΣΚ Πρεβεζα. Ο δρομος απο Ριο προς Ακτιο ειναι σε χειροτερη κατασταση απο περσι με το Αμφιλοχια-Ακτιο να παιρνει οσκαρ αισχροτητας. Αθλιοτερο οδοστρωμα δεν εχω συναντησει στη ζωη μου. Του χρονου το καλοκαιρι αν δεν εχει τελειωσει το Ακτιο-Αμβρακια θα περασουμε τσαιλι (δεν εχει απομεινει καθολου ασφαλτος σε πολλα σημεια).

Εκανα ενα εξπρες ταξιδι Πρεβεζα - Αθηνα σημερα για δουλειες με κτελ και ειχα ανεση να παρακολουθησω το Ακτιο-Αμβρακια. Τα εργοταξια τουλαχιστον στα σημεια του δρομου που φαινοντουσαν δειχνουν εικονα πληρους και απολυτης εγκαταλειψης. Με αυτα που ειδα δεν εχω ελπιδες ουτε για το τελος του 2013 (το καλοκαιρι το ξεχναμε).

Αληθεια ειδα στο κομματι απο Αμφιλοχια-Βονιτσα ενα νεο ασφαλτοστρωμενο κομματι να κατεβαινει απο οροπεδιο Κατουνας προς Αμβρακικο κολπο και ταμπελες να λενε προς Κατουνα. Εχουν φτιαξει κανενα καινουριο δρομο? Μηπως συμφερει να πηγαινεις καλυτερα απο εκει πλεον (οροπεδιο Κατουνας) για να βγεις Αμβρακια αντι να πηγαινεις απο το αισχρο κομματι της Αμφιλοχιας?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Aug 26, 2012 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Apapa αυτη τη στιγμη προτεραιοτητα ειναι τα 10 χλμ πριν την Καλαματα, τα οποια ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ, πραγματικα και αδιαμφισβητητα.

Ο δρομος που ειδες εχει μηκος 500 μ και ειναι ενα κομματι που φτιαχτηκε γιατι λογω εργων το παλιο το καλυψαν τα εργα. Ο νεος δρομος το εκοβε στα δυο. (βλ. Ενα φωτορεπορταζ που ειχα κανει πριν κανα χρονο που ελεγα οτι πατησα την πρωτη ασφαλτο του εργου)

Οταν εχει κινηση εγω δεν παω απο Αμφιλοχια οπως εχω ξαναπει αλλα απο Κατουνα, και για την ακριβεια απο τα χωραφια. Η διαφορα με τον εθνικο δρομο ειναι ελαχιστη. Ο δρομος για τα αγροτικα κ τα ζωα ειναι σε σημεια καλυτερος. Δεν πας ομως βραδυ...Shocked

Κατα τα λοιπα δεν καταλαβαινω γιατι παραπονιεσαι.εισαι πολιτης δευτερης κατηγοριας σε μια τριτοκοσμικη χωρα, που διοικειται απο τα εγγονια των πρωτων Ελληνων.

Τωρα σχετικα με τοσταματημα των εργων, ενας τυπος που δουλευε εκει μου χε πει καποια στιγμη, οτι θα σταματαγαν τα παντα για να προχωρησει το πρωτο τμημα στην Αμφιλοχια. Σε αυτο τα εργα δεν τα βλεπεις ευκολα. Τελευταια φορα που ειχα πααει απο κει κανανε εκχερσωσεις και πρωιμες εργασιες.ητανε Πασχα νομιζω. Αλλα τι να λεμε τωρα. Καλα να μαστε και τι τον θελουμε τον δρομο. 200 χλμ καροδρομος τα τελευταια 50 μας πειραξαν και μας!
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Aug 27, 2012 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Το τμημα Καρτερι-Παργα και οι φωτογραφιες απο τον φιλο tasosGR.



















































Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Aug 27, 2012 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR:

Οι βελτιώσεις αυτές αφορούν την επαρχιακή οδό που συνδέει το Καρτέρι με την Πάργα ή αναφέρουν ως Πάργα το σημείο που βρίσκεται ο κόμβος της (λίγο πριν το χωριό Μόρφι) με την ΕΟ Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας (Ε-55);
Μπορείς να δώσεις ένα στίγμα στο google maps ώστε να καταλάβω που ακριβώς γίνονται οι εν λόγω βελτιώσεις;
Έχω μπερδευτεί λίγο διότι η ΕΟ Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας δεν περνά από τη Πάργα.
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Tue Aug 28, 2012 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Σταύρο έτσι όπως κόβω τις διατομές των πρανών και τα επιχώματα μοιάζει για Α2 κατηγορία της ΟΜΟΕ άρα εθνική οδός μάλλον είναι...
Πρέπει να είναι 10+ πλάτος καταστρώματος άρα πρωτεύον επαρχιακό ή δευτερεύων εθνική...
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Aug 29, 2012 9:48 am    Post subject: Reply with quote

Είναι η εθνική οδός Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας από τον κόμβο Καρτερίου μέχρι τον κόμβο στη διασταύρωση για Πάργα.Είναι σίγουρα 10+ μέτρα και ένα μεγάλο μέρος του έχει ήδη ασφαλτοστρωθεί αλλά φαίνεται ελάχιστα στις φωτό.Στο Καρτέρι καταλήγει και ο κάθετος της εγνατίας από την έξοδο Βασιλικού και είναι ο πιο σύντομος δρόμος για τις παραλίες της Θεσπρωτίας χωρίς να χρειάζεται να φτάσεις στην Ηγουμενίτσα.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Aug 30, 2012 6:44 am    Post subject: Reply with quote

Μάλιστα. Τώρα κατάλαβα ακριβώς τι γίνεται.
Σας ευχαριστώ και τους δυο.Very Happy

ΥΓ: Πληροφοριακά να αναφέρω πως η συγκεκριμένη ΕΟ δεν έχει κωδικό εθνικής αρίθμησης, αλλά έχει κωδικό διευρωπαϊκού δικτύου (E-55).
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Aug 31, 2012 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Ανακοινώνω το τέλος των εργασιών της Εγνατίας οδου!

http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/18356/2012-08-31.html

Αποδίδεται στην κυκλοφορία μόλις "έπεσαν" τα 10.5 μύρια!Λες και δεν το ξέραμε τι σόι μετρήσεις έκαναν δύο χρόνια τώρα...

Τελικά ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Fri Aug 31, 2012 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

Προφανώς και δεν είναι θέμα χρημάτων....

Παραθέρω το link από το www.ypodomes.com που φαίνεται να είναι πιο ξεκάθαρα τα πραγματα:
http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/egnadia-odos/item/14905-εγνατία-οδός-μειοδότης-η-εταιρεία-ενιπεασ-για-το-έργο-της-γέφυρας-περιστερίου

Αν καταλαβαίνω σωστά, τον τελευταίο καιρό φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί η κατάσταση οπότε η Εγνατία οδος και κάτω από την πίεση του Ηπειρώτη υφυπουργού θα δώσει στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο σημείο. Ωρα είναι τώρα να εμφανιστούν οι οικολόγοι να καταθέσουν ασφαλιστικά για τον εγκιβωτισμό του Μετσοβίτικου σε beton καθώς και για την κατασκευή του μεγάλου επιχώματος από την άλλη πλευρά που θα λειτουργήσει σαν αντίβαρο!!!
Και μια ερώτηση. Αυτή η εταιρεία "Ενιπεας" τι reference list από προηγούμενα έργα έχει? υπάρχει μήπως κάποια ιστοσελίδα?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Aug 31, 2012 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Αν είχε αποδοθεί νωρίτερα στην κυκλοφορία δεν θα υπήρχε η πίεση για την πρόσθετη εργολαβία.Την γέφυρα την έχω περάσει 10 φορές μέχρι τώρα με τη μηχανή,ποτέ δεν έκανα την παράκαμψη.Το θέμα ήταν στο επίχωμα που εκεί έκαναν και τις μετρήσεις 2 χρόνια τώρα και το οποίο θα δώσουν στην κυκλοφορία όπως ακριβώς το κατασκεύασαν τότε! Αρα τι εξυπηρετούσε η καθυστέρηση?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Fri Aug 31, 2012 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Στο παρακάτω Link είναι η περιγραφή του τεχνικού έργου που θα εκτελεστεί.

http://www.egnatia.eu/Files/Adverts/5181_texper.pdf

Το πρόβλημα δεν είναι η γέφυρα αφού αυτή ήταν και παρέμεινε στη θέση της (προφανως λόγω βαθιάς θεμελίωσης σε φρεατοπασσάλους - αλίμονο εάν έφεύγε....). Το πρόβλημα είναι το επίχωμα που είναι δίπλα....
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 02, 2012 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Φωτο απο αμβρακια ακτιο απο ενα μπλογκ του ακτιου.
http://aktio2010.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1.html

Και ενα ρεπορταζ βαση του οποιου εκταμιευθηκαν επιπλεον χρηματα
http://aktio2010.blogspot.gr/2012/08/947000.html

Απο οτι φαινεται το δημοσιο συνεχιζει να χρωσταει συστηματικα στον εργολαβο, ο οποιοςχρησιμοποιει σαν μεσο πιεσης τουςςργαζομενους, αλλα κ την ολοκληρωση του εργου.
Παραμενουμε πολιτες β κατηγοριας σε ενα κρατος που δεν θα ασχοληθει ποτε να διορθωσει τις ανισοτητες που αυτο δημιουργησε στην συντομη ιστορικη του διαδρομη.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 991
Location: athens

PostPosted: Sun Sep 02, 2012 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

καλο φθινοπωρο, περασα την αδεια μου στην ηπειρο και εχω τις εξης επισημανσεις
η εθνικη οδος ηγουμενιτσα πρεβεζα ειναι μηκους 91 χλμ και το κοματι καρτερι -διασταυρωση παργας ειναι απο το 24 εως το 39 χλμ. Η προοδος σε ορισμενα τμηματα ειναι σημαντικη.
Για το τμημα απο διασταυρωση παργας μεχρι μεσοποταμο , 39 εως 49 χλμ εχει ολοκληρωθει η μελετη και οι περιβαλλοντικες επιπτωσεις και αναμενεται καποια στιγμη η ενταξη στο ΕΣΠΑ

Η περιφερεια ηπειρου κατασκευαζει δρομο απο τον κομβο τυριας στην εγνατια οδο , στο 51 χλμ απο ηγουμενιτσα , που θα καταληγει στο θεσπρωτικο πρεβεζης , γεγονος που θα αποσυμφορησει τον αξονα ιωαννινων -φιλιππιαδας.

Για δε τους αυτοκινητοδρομους ειδα το παρακατω ενδιαφερον αρθρο

http://fimotro.blogspot.gr/2012/09/amoibaie.html
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 254, 255, 256 ... 419, 420, 421  Next
Page 255 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr