stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 231, 232, 233 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Sep 01, 2011 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Καινούρια φωτό από τον δρόμο Τρίπολη- Καλαμάτα!
http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030050013F8D600&imageHeight=natres&imageWidth=natres
Back to top
View user's profile Send private message
komotineos
New Member
New Member


Joined: 19 Dec 2008
Posts: 18

PostPosted: Fri Sep 02, 2011 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

Τέλος Οκτώβρη ο κάθετος άξονας Νυμφαίας -Μακάζα
01.09.2011
Οι πληγές του έργου που θα προκύψουν όταν λειτουργήσει

Αδέσποτα ζώα και χιόνια θα πρέπει να κάνουν τους χρήστες οδηγούς ιδιαίτερα προσεκτικούς

Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΥΝΕΠΕΣΕ ΜΕ ΕΓΓΕΝΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΣΦΑΛΤΟΥ

[Ο ΧΡΟΝΟΣ] ΞΕΝΑΓΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Οργασμός εργασίας στο σημείο που ενώνονται οι δύο χώρες όπου δουλεύουν όλα τα χωματουργικά μηχανήματα. Εκεί θα γίνει και ο μεθοριακός σταθμός ελέγχου κυρίως αστυνομικού αντικειμένου
Δεν υπήρξε μέριμνα για προστατευτικό πλέγμα από την διάβαση ζώων οπότε αδέσποτες αγελάδες εμφανίζονται τακτικά από το πουθενά αφού είναι «ελευθέρας βοσκής». Επίσης κυκλοφορούν ζαρκάδια στην δασώδη περιοχή, αγριογούρουνα αλλά και καφετιές αρκούδες που έχουν δει τα συνεργεία κατά την κατασκευή του έργου σ΄ ένα τοπίο άλλοτε δασώδες κι άλλοτε όχι με εναλλαγές και απόλυτη φυσική ομορφιά. Εκεί δεν υπάρχει ούτε μία ιδιοκτησία όπως μας ενημερώνουν γιατί είναι δημόσιες εκτάσεις και επιτηρούμενη ζώνη από τον στρατό οπότε και τα ελάχιστα μαντριά που θα δει κανείς με κλαδιά και παραπήγματα είναι σε καταπατημένες εκτάσεις.

Προβλήματα δημιουργούνται και από τις αγελάδες που τρώνε τα φυντάνια των φυτών που με πολύ προσπάθεια φυτεύονται στα πρανή για την αποκατάσταση του τοπίου ενώ ειδικά έργα απαιτήθηκαν για την συγκράτηση των χωμάτων που δημιουργούσαν μόνιμες κατολισθήσεις. Αν κι έχουν γίνει συστάσεις στους ορεσίβιους κατοίκους να μην αφήνουν τα ζώα να βόσκουν στην φυτεμένη περιοχή δεν γίνεται απολύτως τίποτα, θα μας πουν ενώ για την αποκατάσταση του τοπίου εργάζονται ειδικοί επιστήμονες γεωλόγοι γεωπόνοι και άλλοι και τελικά το αποτέλεσμα καταστρέφεται από την αδιαφορία των κατοίκων της περιοχής Νυμφαίας.


Η δημοτική αρχή Kομοτηνής σκέφτεται να
μην επιτρέψει την διέλευσή του αν δεν ολοκληρωθεί πλήρως αφού εγκυμονούν κίνδυνοι για σοβαρά ατυχήματα από
το σημείο που συνδέει την Πάνδροσο με την Κομοτηνή

▲ Ο διευθυντής περιφερειακής υπηρεσίας της ΕΓΝΑΤΙΑΣ οδού
Δημήτρης Γεράρδης επιφορτίστηκε την ξενάγηση του «Χ» με την δημοσιογράφο Μελαχροινή Μαρτίδου στο ζωτικής σημασίας έργο που περιμένει η ελληνική και ιδίως η βουλγαρική πλευρά.

Ολοκληρώθηκαν οι πέντε σήραγγες συνολικού μήκους 1700 μέτρων
και διαμορφώθηκαν τα πρανή παρά τα πολλά προβλήματα κατολισθήσεων
που ανέκυψαν


Ένα άλλο υπαρκτό ερώτημα που προκύπτει και θα το δούμε μπροστά μας με τη πρώτη παγωνιά και το χιόνι είναι ποιος θα αναλάβει τον αποχιονισμό σε μόνιμη βάση του δρόμου αυτού αφού λόγω υψομέτρου είναι φυσικό να κλείνει με τις πρώτες παγωνιές και χιονοπτώσεις απαιτώντας μόνιμη αντιμετώπιση με εκχιονιστικά. Με την απορρόφηση των νομαρχιών, την κατάργηση της ΔΕΣΕ θα υπάρξει πραγματικό ζήτημα για την απρόσκοπτη κυκλοφορία τους χειμερινούς μήνες Πολλά σημεία και λόγω της ανηφορικής κλίσης θεωρούνται επικίνδυνα.

Η χρηματοδότηση του έργου εξασφαλίστηκε τόσο από πόρους του Γ΄ΚΠΣ μέσω του Ε.Π. “Οδικοί ΄Αξονες, Λιμάνια, Αστική Ανάπτυξη”, όσο και από πόρους της 4ης Προγραμματικής Περιόδου μέσω του Ε.Π. “Ενίσχυση Προσπελασιμότητας” του ΕΣΠΑ. Το έργο δημοπρατήθηκε στις 15/12/2006 με προϋπολογισμό 85 εκ. € (με ΦΠΑ) και η σύμβαση κατασκευής υπογράφτηκε στις 20/07/2007.  Οι εργασίες κατασκευής προχωρούν με ικανοποιητικούς ρυθμούς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.  Η ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται να γίνει μέχρι το τέλος του 2011 αν και η εταιρία πιστεύει ότι τον Οκτώβριο θαναι έτοιμο.

Καθυστερούν οι Βούλγαροι στις δικές τους υποχρεώσεις αν και αυτοί πιέζουν συνεχώς…

Ανέλαβαν την ευθύνη του μεθοριακού σταθμού που προβλέπει αστυνομικό έλεγχο στα σύνορα εφ όσον η γειτονική χώρα δεν μπήκε στην συνθήκη Σέγκεν αλλά οι ρυθμοί τους ξεπερνούν κι αυτούς του αραμπά. Δεν έχουν βγάλει εργολαβίες και όσον αφορά τις δικές τους υποχρεώσεις δεν κινείται φύλλο.

Ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης θα επιθεωρήσει τον κάθετο άξονα Κομοτηνής Νυμφαίας Μακάζα την Δευτέρα και θα μεταβεί και στο τμήμα που ήμασταν χθες προκειμένου να έχει πληροφόρηση και από τις δύο πλευρές. Η Βουλγαρία συνεχώς πιέζει για την διάνοιξη όσο περισσότερων διόδων γίνεται κι έτσι υπάρχουν οι δρόμοι Προμαχώνα Κούλατα Σερρών, Γκότσε Ντέλτσεφ –Νευροκόπι Δράμας, Ξάνθη, Εχίνος Άγιος Κωνσταντίνος – Ζλάτογκραντ, Ορμένιο- Σβίλεγκραντ, ετοιμάζεται ο δικός μας κάθετος άξονας Κομοτηνής, Νυμφαίας - Μακάζα και του Κυπρίνου-Ιβαήλοβγκραντ. Έχουν ζητήσει ακόμη δύο διανοίξεις στο σημείο της Ροδόπης μετά την Κύμης Οργάνης και ένα δεύτερο σημείο στην Ξάνθη για τις οποίες από ελληνικής πλευράς υπήρξαν προς το παρόν αρνητικές απαντήσεις λόγω υψηλού κόστους των δρόμων.


Οι σήραγγες έχουν ολοκληρωθεί, αναμένεται η ηλεκτροδότηση και κάποιες λεπτομέρειες. Δύο χαρακτηριστικά τούνελ

Σε εκκρεμότητα θα είναι το κομμάτι της Καρυδιάς…

Σ΄ ενάμιση μήνα θα είναι ετοιμοπαράδοτος ο κάθετος άξονας Νυμφαίας Μακάζα Κομοτηνής σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία ενώ απομένει σε εκκρεμότητα το κομμάτι των 4 χιλιομέτρων Πανδρόσου κόμβου Εγνατίας οδού στο ΣΤΟΡΚ. Τώρα μετά την νέα οριστική χάραξη ξεκινούν οι διαδικασίες υλοποίησής του μέσω κτηματολογίου, των απαλλοτριώσεων κλπ ώστε το έργο να γίνει με την σύμφωνη γνώμη των κατοίκων και των δύο χωριών Καρυδιάς και Κάλχαντος.

Η καθυστέρηση παρατηρήθηκε αφ ενός μεν από την έλλειψη ασφάλτου και αφετέρου από την ΔΕΗ στην ηλεκτροδότηση των τούνελ αφού μέχρι τώρα δίνεται αποσπασματικά το ρεύμα κι αναμένεται το προσεχές διάστημα η πλήρης ηλεκτροδότηση των σηράγγων.
Η διαδρομή πλέον γίνεται άνετα αφού ο δρόμος είναι στην τελική του φάση. Όπως πληροφορούμαστε το έργο θα επιθεωρήσει και ο υφυπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης που θα είναι στην Κομοτηνή την προσεχή Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου ενώ στην συνέχεια θα μεταβεί στον Έβρο για να δει την πορεία του έργου του κάθετου άξονα Κυπρίνου Ιβαήλοβγκραντ που είναι ένα ακόμη σημείο επαφής με την Βουλγαρία. Η ξενάγησή μας έγινε από τον διευθυντή Περιφερειακής υπηρεσίας Εγνατίας οδού Δημήτριο Γεράρδη με τζιπ της εταιρίας με ιδανικές συνθήκες καιρού ενώ δεν προλαβαίναμε να καταγράφουμε φωτογραφικά τους πυρετώδεις ρυθμούς ολοκλήρωσης των επίμαχων κομματιών και κυρίως του τμήματος που διασυνδέει τον δικό μας κάθετο με την Βουλγαρία. Βρεθήκαμε στην λευκή πυραμίδα της ελληνοβουλγαρικής μεθορίου σε 15 λεπτά από την Κομοτηνή αφού η απόσταση των 22 χιλιομέτρων διανύεται εύκολα κι ευχάριστα. Διανύουμε τα πέντε τούνελ που είναι ονοματισμένα Τυχερού, Κατερίνας, Νυμφαίας, Σολομώντα και Φρουρού. Συνεργεία μετά την οδοστρωσία δουλεύουν για τη ολοκλήρωση των λεπτομερειών. Επισημαίνεται η προσπάθεια και τα τεχνικά έργα που έγιναν.


Το τοιχίο αντιστήριξης από τα πιο
σημαντικά αθέατα έργα στον κάθετο άξονα

Η όλη προσπάθεια καταβάλλεται τεχνικά για την εναρμόνιση των επιπέδων Ελλάδας Βουλγαρίας στην ορεινή περιοχή ώστε να υπάρξει το σημείο σύγκλισης. Εκεί σ΄ένα φυσικό πλάτωμα επί βουλγαρικού εδάφους θα γίνει ο σταθμός ελέγχου με ευθύνη της Βουλγαρίας και αναμένεται να υπάρξει μια προκάτ κατασκευή προκειμένου να είναι εφικτή η διέλευση του δρόμου αφού η γειτονική χώρα που ήταν να ενταχθεί στην συνθήκη Σέγκεν τον Μάρτιο δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις κι έτσι θα προηγείται ο ανάλογος αστυνομικός έλεγχος των εισερχομένων. Μια οικογένεια από ζαρκάδια μας καλωσορίζει στο σημείο.


Η τεράστια διαφημιστική πινακίδα
είναι το μόνο στοιχείο που συναντάς στο βουλγαρικό έδαφος!..

Κινούνται ανενόχλητα αν και σε κοντινή απόσταση υπάρχει σπαστήρας χαλικιού που δουλεύει ασταμάτητα. Άγρια ζώα ακόμη και καφετιές αρκούδες έχουν δει οι εργαζόμενοι στο έργο.

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=71646
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Sep 03, 2011 12:19 am    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Καινούρια φωτό από τον δρόμο Τρίπολη- Καλαμάτα!
http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030050013F8D600&imageHeight=natres&imageWidth=natres


φοβερή φώτο. Το digital globe τα σπάει!!! ανανεώνεται με νέες φωτογραφίες από τα ίδια σημεία κάθε 4-5 εβδομάδες. Φοβερό αρχείο εικόνων!
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Sat Sep 03, 2011 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Στον άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας (Ελληνοβουλγαρικά σύνορα) επικρατεί ησυχία, τάξη κ.λ.π.....τίποτα δεν κουνιέται, παρα τις κατά καιρούς δηλώσεις, όπως μπορούμε να δούμε στις λίγων ημερών φωτογραφίες παρακάτω Crying or Very sad
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/007.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/008.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/010.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/011.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/012.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sun Sep 04, 2011 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα και από μένα και Καλό Φθινόπωρο. Λίγες φωτό από το νότιο μέτωπο στο Τρίπολη Καλαμάτα το οποίο είναι και το μόνο που δουλέυεται από τα έργα παραχώρησης. Είναι όμως ξεκάθαρο πλέον ότι το έργο έχει κόψει ρυθμούς κατά πολύ. Έπίσης στον κλάδο προς Μεσσήνη, αν και έχει γίνει σήμανση επάνω στην εθνική οδό ότι θα ξεκινήσουν εργασίες, τρεις μήνες τώρα τα καλάμια δεν τα κόβουνε ενώ και τα μηχανήματα έχουν σταματήσει περί τα 300 -400 μέτρα από την εθνική οδό. Κάποιο πρόβλημα απαλλοτρίωσης ενδεχομένως.

Διαμόρφωση ισόπεδου κομβου μετά το Praktiker (κινούμαστε προς Τρίπολη). Εδώ θα τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος για τα επόμενα τρία χρόνια (και βλέπουμε..)

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P8210045.jpg

Και ένα κοντινό με το μηχάνημα που κάνει πάσσαλους

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P8210047.jpg

Λίγο πιο πάνω στην ευθεία της Ανθείας κατασκευάζεται η καινούργια άνω διάβαση για τον αυτοκινητοδρομο

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P8210048.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P8210049.jpg

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/P8210050.jpg

Με βάση τα σημερινά δημοσιεύματα σχετικά με την στάση της Ευρωπαικής Τράπεζας Επενδύσεων λόγω της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας μάλλον θα αργήσουμε να ξαναδούμε έργα στους υπόλοιπους δρόμους.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 04, 2011 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

κάπου δήλωσε ο Μαγκριώτης ότι το πρώτο τμήμα της εργολαβίας Αμβρακία Άκτιο (από Αμβρακία ως Λουτράκι μέσω Κατούνας) θα είναι έτοιμο μέσα στο 2011!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Spirus
Visitor
Visitor


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Mon Sep 05, 2011 2:11 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Στην συνάντηση που είχαν ο βουλευτής Σπύρος Μαργέλης με τον Υφυπουργό Υποδομών, κ. Γιάννη Μαγκριώτη και το Γενικό Γραμματέα, κ. Σέργιο Λαμπρόπουλο έγινε λόγος και για τις εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο- Αμβρακία.

Συγκεκριμένα ζητήθηκε να δώσει όλες τις αναγκαίες οδηγίες για την επιτάχυνση του ρυθμού εκτέλεσης των εργασιών στον αυτοκινητόδρομο ΑΚΤΙΟ - ΑΜΒΡΑΚΙΑ. Εκεί ο κος Μαγκριώτης έδωσε και τη μεγάλη είδηση για τον αυτοκινητόδρομο.

Ο Υφυπουργός βεβαίωσε το βουλευτή πως το έργο προχωράει χωρίς προβλήματα και με στόχο μέσα στο 2011 να δοθεί σε κυκλοφορία το τμήμα από Λουτράκι έως Αμβρακία που αποτελεί ουσιαστικά την ευρεία παράκαμψη της Αμφιλοχίας.


Πηγή : http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=7224
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Sep 05, 2011 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Οπως φαίνεται και στην φωτο από το digital globe οι εργασίες στο σημείο σύνδεσης με την εθνική οδό ούτε καν έχουν ξεκινήσει!!!
http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=103001000C6DEA00&imageHeight=natres&imageWidth=natres
Και αυτός μιλάει για τρεις μήνες....ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ!!!
Ασε που το χειμώνα δεν υπάρχει πρόβλημα με την κίνηση στην Αμφιλοχία...
Μέχρι του χρόνου θα το έχουν ξεχάσει οι μαλ.... σκέφτηκε,και θα βγω να κάνω καινούριες δηλώσεις!!!
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Sep 06, 2011 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικες φρεσκες φωτο που τραβηξε ο φιλος bill77 και τις αναρτω για λογαριασμο του. Αφορα το Αμβρακια-Ακτιο. Τυχον αποριες και σχολια για το δρομο θα τα δωσει ο ιδιος.





















Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Tue Sep 06, 2011 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ τον Πίνδο για την ταχύτητα και την διευκόλυνση. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες 18/8 από την εργολαβία Αμβρακία-Λουτράκι Βόνιτσας (δυτική παράκαμψη Αμφιλιχίας μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων), πρακτικά την 4η εργολαβία του κάθετου Άκτιο-Αμβρακίας και συγκεκριμένα από το οροπέδιο κάτω από την Κατούνα για όσους ξέρουν. Σε σχέση με 6-7 μήνες πριν που είχα ξαναπεράσει, το έργο ήταν πολύ προχωρημένο σε όλο του το μήκος εκτός από 2 περίπου χιλιόμετρα κοντά στην Αμβρακία και 500 μέτρα κοντά στο Λουτράκι. Οι δηλώσεις Μαγκριώτη για παράδοση του τμήματος εντός 2011 δε με βρίσκουν σε καμία περίπτωση σύμφωνο. Εκτός αν δώσουν το τμήμα με κάποιο λειτουργικό τρόπο για να συνδέεται με την παλιά εθνική οδό μέσω του προσφάτως αναβαθμισμένου επαρχιακού δρόμου που πάει προς Κατούνα στην περιοχή Σαμάρι (εργοστάσιο Knauf). Ξαναπέρασα προχθές, πηγαίνοντας Κέρκυρα, από τα υπόλοιπα τμήματα: πολύ μεγάλη πρόοδος σχεδόν παντού στις 10 μέρες που δούλεψαν μετά τις διακοπές. Ειδικά στην 3η εργολαβία (Λουτράκι-Δρυμός). Εκτιμώ πως πλέον δουλεύονται 40-42 από τα 48 χιλιόμετρα. Γενικά η εικόνα πολύ αισιόδοξη, υπερβολικά θα έλεγα συγκρίνοντας με τη γενικότερη μιζέρια...
Back to top
View user's profile Send private message
komotineos
New Member
New Member


Joined: 19 Dec 2008
Posts: 18

PostPosted: Tue Sep 06, 2011 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2011
Παραδιδεται κατά το ήμισυ... ο ελληνοβουλγαρικός κάθετος άξονας
06.09.2011
Το τέλος του τρέχοντος έτους προσδιόρισε ως ημερομηνίας παράδοσης των 14 χλμ του ορεινού τμήματος ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης κατά τη χθεσινή του επίσκεψη στο έργο.

Επιβεβαιώνονται οι φόβοι της τοπικής κοινωνίας, αφού δεν θα ολοκληρωθεί το πεδινό τμήμα των 9 χιλιομέτρων και η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται μέσω Καρυδιάς.


Παράδοση του ελληνοβουλγαρικού κάθετου άξονα μέχρι το τέλους του 2012, αλλά χωρίς στο έργο να περιλαμβάνεται το τελευταίο πεδινό τμήμα των 9 χιλιομέτρων, υποσχέθηκε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης κατά τη χθεσινή του επίσκεψη στην Κομοτηνή. Οι φόβοι της τοπικής κοινωνίας, όπως εκφράστηκαν μέσα στο δημοτικό και στο περιφερειακό συμβούλιο, ότι το έργο θα παραδοθεί στην κυριολεξία μισό επιβεβαιώθηκαν από επίσημα κυβερνητικά χείλη. Ο υφυπουργός έφτασε στο εργοτάξιο της κατασκευάστριας εταιρείας στην Πάνδροσο λίγο μετά τις 11 το πρωί, οπότε και ξεναγήθηκε στα εκτελούμενα έργα στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Κομοτηνής – Νυμφαίας – Μακάζα, φτάνοντας μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Τον κ. Μαγκριώτη, συνόδεψε ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Άρης Γιαννακίδης, πρόεδρος της «Εγνατίας Οδός ΑΕ» Αναστάσιος Μουρατίδης και στελέχη της εταιρείας.


Μόνο στο ελληνικό τμήμα του κάθετου άξονα οι οδηγοί θα διέρχονται μέσα από σήραγγες

Αγνωστη η ακριβής ημερομηνία παράδοσης των 14 χλμ

Η ακριβής ημερομηνία παράδοσης σε χρήση των 14 χλμ επί ελληνικού εδάφους δεν προσδιορίστηκε ούτε από τον αρμόδιο υφυπουργό, ο οποίος επικαλέστηκε ως αιτία καθυστέρησης τις καιρικές συνθήκες. Όπως δήλωσε αναλυτικά κ. Μαγκριώτης, «έχουμε τις απόλυτες διαβεβαιώσεις πως μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, εγώ θα έλεγα ας αφήσουμε και ακόμη λίγο, μέχρι τα τέλη του χρόνου, γιατί δεν ξέρουμε τι προβλήματα μπορούμε να συναντήσουμε κυρίως με τον καιρό, η ελληνική πλευρά θα είναι έτοιμη. Θα έχει ολοκληρώσει τα 14,8 χιλιόμετρα του βόρειου ορεινού τμήματος. Ο οριζόντιος άξονας της Εγνατίας είναι το πιο μεγάλο έργο που έχει γίνει στην χώρα μας με συνολικό μήκος 670 χιλιόμετρα. Έχει απομείνει μόνο μια γέφυρα στο Μέτσοβο, όπου έχει σημειωθεί μια ενεργός κατολίσθηση, αλλά πιστεύω ότι με την δουλειά που κάνει η Εγνατία σε συνεργασία και με τους ξένους εμπειρογνώμονες ότι πολύ γρήγορα θα δοθεί στην κυκλοφορία».

Ο υφυπουργός χαρακτήρισε ως γεωοικονομικό άξονα το συνολικό έργο και πρόσθεσε, «η πολιτεία διαχρονικά σχεδιάζει και κατασκευάζει τους κάθετους άξονες, γιατί την Εγνατία δεν την βλέπουμε μόνο ως οριζόντιο άξονα για ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση. Πρόκειται για έναν γεωοικονομικό άξονα, ένα δίκτυο υποδομών, μια ζώνη ανάπτυξης. Και οι κάθετες συνδέσεις με τις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και με τα βιομηχανικά και παραγωγικά κέντρα, τις πύλες εισόδου και εξόδου, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια της βορείου Ελλάδος, του μεθοριακού χώρου, από την Ήπειρο μέχρι την Θράκη αλλά και την Θεσσαλία, είναι απαραίτητες και χαίρομαι γιατί ένα βασικό τμήμα αυτού του προγραμματισμού της ελληνικής πολιτείας ολοκληρώνεται τους επόμενους μήνες εδώ στην Θράκη».


Εργάτες και μηχανήματα εργάζονται πυρετωδώς και επί βουλγαρικού εδάφους

Εν αναμονή της έγκρισης του πεδινού τμήματος

Άγνωστη όμως δεν παραμένει μόνο η ακριβής ημερομηνία παράδοσης των 14 χλμ του ορεινού τμήματος, αλλά και η έναρξη κατασκευής του πεδινού τμήματος των 9 χλμ. Η κατασκευάστρια εταιρεία τελεί εν αναμονή της απόφασης της διαχειριστικής αρχής, όπως είπε ο επιβλέπων του κάθετου άξονα Αθανάσιος Βασιλειάδης, «αυτή την στιγμή το έργο βρίσκεται στην διαχειριστική αρχή για έγκριση, όσο πιο γρήγορα πάρουμε την έγκριση, τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσουμε. Πιθανόν να είναι σε 15 μέρες, σε 20, σε 1 μήνα, δεν νομίζω να είναι περισσότερο.

Με τη σειρά του κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι το επίμαχο τελευταίο τμήμα θα υλοποιηθεί σε ένα έτος από την ημερομηνία της προκήρυξης του. Όπως αναλυτικά δήλωσε, η αλλαγή της χάραξης για το νότιο τμήμα του καθέτου άξονα, η παράκαμψη ουσιαστικά των 9 χιλιομέτρων της πόλης της Κομοτηνής, αλλά και της περιαστικής ζώνης ήταν αναγκαία, γι’ αυτό ακριβώς υπήρξε και μια καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του άξονα. Ήταν αναγκαία γιατί στην αρχική μελέτη και την χάραξη δεν είχαν ληφθεί υπόψη σοβαρά κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικ
ά προβλήματα, αλλά και πολλές διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής αλλά και των εκπροσώπων των φορέων του νομού Ροδόπης. Μετά από εκτενή διαβούλευση η Εγνατία προετοίμασε όλες τις εναλλακτικές λύσεις, ώστε και να εξυπηρετείται η κίνηση στον κάθετο άξονα, αλλά και από την άλλη πλευρά να υπάρχουν οι παράδρομοι, να προστατεύεται το περιβάλλον και η περιαστική ζώνη. Το νότιο τμήμα των 9 χιλιομέτρων θα είναι έτοιμο σε 12 μήνες από την έναρξη του έργου».


Στελέχη της Εγνατίας Οδός ΑΕ ξενάγησαν τον υφυπουργό
Γιάννη Μαγκριώτη στον κάθετο άξονα

Πάντως ο κ. Μαγκριώτης σπεύδοντας να προλάβει αντιδράσεις είπε ότι η Εγνατία οδός με τις αρμόδιες υπηρεσίες και με τη συνδρομή της τροχαίας, θα λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διοχέτευση της κίνησης των οχημάτων μέσω των οικισμών, μέχρι την ολοκλήρωση του πεδινού τμήματος.

Εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση, διαβεβαιώνει ο υφυπουργός

Συνολικά ο κάθετος άξονας επί ελληνικού εδάφους θα ξεπεράσει τα 90 εκατομμύρια ευρώ. Η χρηματοδότηση του γίνεται από το τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου, αλλά η πρόσθετη χρηματοδότηση που απαιτείται, λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν με τις κατολισθήσεις, αλλά και με τα νέα τεχνικά στοιχεία που δεν υπήρχαν στις αρχικές μελέτες του ορεινού τμήματος, όπως και με τις αναγκαίες αλλαγές στο νότιο τμήμα κόστους 30 εκ. ευρώ, θα γίνει από τον κρατικό προϋπολογισμό. Το γεγονός ότι έπρεπε να διοχετευτούν χρήματα για την ολοκλήρωση του έργου από εθνικούς πόρους κατέστησε ακόμη πιο δυσχερή την χρηματοδότηση, παραδέχτηκε ο υφυπουργός, «γιατί όπως ξέρετε το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων εδώ και χρόνια είναι συρρικνωμένο και πολύ περισσότερο τώρα μέσα στην κρίση.

Παρόλα αυτά σε συνεργασία με το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης αποφασίσαμε ότι η χρηματοδότηση και ολοκλήρωση του άξονα είναι έργο απόλυτης προτεραιότητας και γι’ αυτό ακριβώς δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην ροή της χρηματοδότησης».

Επίκειται συνάντηση Γ. Μαγκιωτή με τον Βούλγαρο ομόλογό του

Όσον αφορά την εξέλιξη του έργου από βουλγαρικής πλευράς, αυτό θα αποτελέσει αντικείμενο συνάντησης, που θα έχει τις επόμενες ημέρες ο Γιάννης Μαγκριώτης με τον Βούλγαρο ομόλογό του. Ο υφυπουργός υποδομών κατά την επίσκεψή του στο έργο και φτάνοντας στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα διαπίστωσε ότι και εκεί οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη. Επιπλέον ενημερώθηκε ότι οι Βούλγαροι προετοιμάζουν το έδαφος για την τοποθέτηση του σταθμού ελέγχου και δηλώνουν αισιόδοξοι ότι θα έχουν ολοκληρώσει μέχρι 15 Οκτωβρίου. Υπάρχουν όμως προβλήματα, όπως κατολισθήσεις, που καθιστούν ανέφικτη την υλοποίηση του έργου σε 1,5 μήνα. Νεότερες πληροφορίες για την πορεία του άξονα στη Βουλγαρία, θα γίνουν γνωστές μετά τη συνάντηση των αρμόδιων υπουργών των δύο χωρών.

Ο κάθετος άξονας εκτελείται κανονικά, παρά τις Κασσάνδρες, δήλωσε ο Γ. Πεταλωτής

Το όνειρο δεκαετιών για την περιοχή μας, να αρθεί η συγκοινωνιακή απομόνωση, βαίνει προς υλοποίηση οριστικά με την πλήρη Εγνατία Οδό, κομμάτι της οποίας είναι ο πολυαναμενόμενος κάθετος άξονας Κομοτηνής – Κίρτζαλι. Τα παραπάνω δήλωσε ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Πεταλωτής αποστέλλοντας ανακοίνωση με αφορμή την επίσκεψη Γιάννη Μαγκριώτη στη Ροδόπη.
[img]http://www.xronos.gr/Pictures%202011/09-2011/06-09-2011/kathetos_axonas_05.jpg
[/img]
Εργάτες και μηχανήματα εργάζονται πυρετωδώς και επί βουλγαρικού εδάφους

Ο κ. Πεταλωτής δήλωσε τα εξής: «ο κάθετος άξονας προς τη Βουλγαρίας εκτελείται κανονικά, παρά τις Κασσάνδρες που δηλητηριάζουν τις αγωνίες της τοπικής κοινωνίας. Χωρίς να είναι καθόλου αυτονόητο, κατορθώσαμε την τελευταία διετία, στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία, να εξασφαλίζουμε την επαρκή χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του κρίσιμου αυτού έργου, να εγγυούμαστε την κανονική του εκτέλεση, να βρίσκουμε λύσεις απεμπλοκής στα σημεία εκείνα που η προηγούμενη κυβέρνηση άφηνε είτε στην τύχη είτε σε ακατάλληλες προσεγγίσεις, τεχνικά και κοινωνικά. Απαιτείται βέβαια η διάθεση του έργου προς χρήση στους πολίτες, το συντομότερο δυνατό, χωρίς καθυστερήσεις.
Η κυβέρνηση πέραν της αυτονόητης υλοποίησης του έργου, έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην πρόσθεση επιπλέον 30 εκατομμυρίων ευρώ από εθνικούς πόρους σε πολύ δύσκολη συγκυρία, πέραν των 90 εκατομμυρίων ευρώ συγχρηματοδοτούμενων με τα οποία εκτελείται ως τώρα το σύνολο του έργου και στη γρήγορη απεμπλοκή και εξισορρόπηση των αναγκών της τοπικής κοινωνίας για την εξεύρεση λύσης στην χρόνια εκκρεμούσα χάραξη του πεδινού τμήματος».

Αισιόδοξος για σύνδεση Εγνατίας με ΒΙ.ΠΕ. και Μαρώνεια, ο περιφερειάρχης

Τις εντάξεις δύο νέων έργων υποδομών, τα οποία θα δώσουν άλλη πνοή στην Ροδόπη, ανακοίνωσε μετά το τέλος της επίσκεψης στον κάθετο άξονα ο περιφερειάρχης ΑΜ-Θ.
Ο κ. Γιαννακίδης έκανε γνωστό ότι μέχρι τέλος του έτους, θα υποβληθεί ο φάκελος, σε πρόσκληση που έχει ενεργοποιηθεί από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, για την κατασκευή του κόμβου της Βιομηχανικής Περιοχής Κομοτηνής. «Πρόκειται για ένα διαχρονικό αίτημα της κοινωνίας και του Επιμελητηριακού κόσμου της Ροδόπης», δήλωσε ο περιφερειάρχης.

Στόχος επίσης είναι στο πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους να προχωρήσει η ένταξη του κόμβου στην περιοχή της Διώνης και έτσι να επιτευχθεί η σύνδεση της Εγνατίας Οδού με την Μαρώνεια.

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=71803
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Sep 07, 2011 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστα τα νέα από τον αξονα Αμβρακια Ακτιο. Τα ίδια νέα είχα μάθει και εγώ από φιλικό άτομο που εργάζεται στα έργα.
Τώρα σχετικά με την παράδοση του πρώτου τμήματος δεν μου φαίνεται και τόσο απίθανο. Έτσι και αλλιως το πρώτο τμήμα του δρόμου ( σύνδεση με ε.ο. Αντιρριου -Ιωαννίνων και Ιόνια οδό) ειναι εκτός των αρχικών εργολαβιών που προκηρύχθηκαν επί Σουφλια όπως έχουμε πει και παλιότερα. Κάποτε είχαν πει ότι θα γίνει συμπληρωματική σύμβαση για αυτό το έργο αλλά δεν πρέπει να έχει γίνει ακόμα τίποτα εκτός από τη μελέτη. Το ατομο που δουλεύει στα έργα μου είπε ότι το κομμάτι αυτό είναι στο αέρα και είναι σιγουρος ότι για χρόνια η σύνδεση θα γίνεται μέσω του δρόμου για Κατουνα.
Πάντως μπορεί να μας φαίνεται αστείο αλλά ο συγκεκριμένος κόμβος για να γίνει ανισόπεδος και να εξυπηρετεί όλες τις συνδέσεις θα είναι αρκετό το κόστος καθώς το σημείο είναι στενό και τα απαιτούμενα τεχνικα αρκετά.
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Thu Sep 08, 2011 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Tην προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκα στο Σουλάρι Μεγαλόπολης για επαγγελματική ενασχόληση...
Τα πρώτα 5 χιλιόμετρα του Λεύκτρο-Σπάρτη είναι πλήρως έτοιμα...
Πάρτε φώτο...κατεύθυνση προς Μεγαλόπολη...



Κατεύθυνση προς Σπάρτη





Διασταυρώνοντας πληροφορίες όμως για τα τελευταία 5 χιλιόμετρα κοντά στη Σπάρτη τα νέα από τους αρχαιολόγους είναι δυσιοίωνα...πέσανε σε ολόκληρη πόλη από τον Καραβά και κάτω...προς Σπάρτη...

Την επόμενη εβδομάδα δουλειάς επιτρέποντος και 4Χ4 διαθέτων..θα πέσει ένα γερό σκανάρισμα εργοταξιακό με επίσημη άδεια...ώστε να έχουμε πλήρη ενημέρωση...για το που είναι τα πράγματα και αν υπάρχει διάθεση να δοθεί σε κυκλοφορία ένα πολύ μεγάλο κομμάτι...(π.χ. μέχρι τον Καραβά...η επαρχιακή οδός 2 της Λακωνίας περνάει στα 10μ από τον αυτοκινητόδρομο..) ή και μέχρι τον Κόμβο της Πελάνας..

Παράλληλα υπάρχει έντονη φημολογία -δείτε και συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου της Πελοποννήσου στις 29/08...για "Προσωρινή αποκατάσταση των Βουτιάνων"
Back to top
View user's profile Send private message
kostakakis
New Member
New Member


Joined: 13 Jan 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Sep 08, 2011 9:24 pm    Post subject: Τσακώνα - Καλαμάτα Reply with quote

Τσακώνα - Καλαμάτα από... ψηλά
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Sep 09, 2011 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Τώρα σχετικά με την παράδοση του πρώτου τμήματος δεν μου φαίνεται και τόσο απίθανο. Έτσι και αλλιως το πρώτο τμήμα του δρόμου ( σύνδεση με ε.ο. Αντιρριου -Ιωαννίνων και Ιόνια οδό) ειναι εκτός των αρχικών εργολαβιών που προκηρύχθηκαν επί Σουφλια όπως έχουμε πει και παλιότερα. Κάποτε είχαν πει ότι θα γίνει συμπληρωματική σύμβαση για αυτό το έργο αλλά δεν πρέπει να έχει γίνει ακόμα τίποτα εκτός από τη μελέτη. Το ατομο που δουλεύει στα έργα μου είπε ότι το κομμάτι αυτό είναι στο αέρα και είναι σιγουρος ότι για χρόνια η σύνδεση θα γίνεται μέσω του δρόμου για Κατουνα.
Πάντως μπορεί να μας φαίνεται αστείο αλλά ο συγκεκριμένος κόμβος για να γίνει ανισόπεδος και να εξυπηρετεί όλες τις συνδέσεις θα είναι αρκετό το κόστος καθώς το σημείο είναι στενό και τα απαιτούμενα τεχνικα αρκετά.


Έχω την εντύπωση ότι τελικά η σύνδεση συμπεριλήφθηκε στην εργολαβία, δεν είμαι όμως και τόσο σίγουρος. Πάντως ο δρόμος σε εκείνο το σημείο κατασκευάζεται σε μεγάλο ύψος σε σχέση με τον επαρχιακό δρόμο. Δεν μου φαίνεται εύκολο να ενωθούν.

Μακάρι να ολοκληρωθεί σύντομα και μακάρι να ενωθεί απευθειας με παρακαμψη Αγρινίου.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Πρεβεζάνε,

Το τέλος της παράκαμψης του αγρινίου πόσα χλμ απέχει από την Αμβρακία? Ερωτώ στη περίπτωση που ξαναρχίσουν τα έργα σην Ιονία αν είναι εφικτό να πέσουν με τα μούτρα σε αυτό το διάστημα ώστε να ενοποιηθούν γρήγορα τα δύο κομμάττια.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Απεχουν 10,5 χιλιομετρα και μεχρι στιγμης εχει γινει περιπου το 50% του τμηματος.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνα με την τελευταια 6μηνιαια εκθεση του Μορεα και οπως ειπε ο φιλος lkilint (αναμένουμε φωτο!!!) στον κλαδο Λευκτρο Σπαρτη τα πρωτα 5 χμ εχουν ολοκληρωθει και μεχρι το τελος του ετους
θα δωθουν αλλα 9 μεχρι το Λογκανικο. Επισης αναφερει οτι ολοκληρωσαν και τις απαλλοτριωσεις στα 6 χμ που ειχαν απομεινει και θα ξεκινησουν κι εκει οι χωματουργικες εργασιες.
Με τα αρχαια υπαρχει μια λιστα με 27 Exclamation δεσμευμενες περιοχες του εν λογου κλαδου, απο την αρχαιολογια... γάμ@τα δηλαδη... μπλεξαμε Confused
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

ευχάριστα τα νέα από την Τσακώνα που θα δοθεί σε κυκλοφορία τους επόμενους 4 μήνες με παράκαμψη και που επίσημα εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10673

αντε να δούμε και το τελευταίο τμήμα, δηλ. τον περιφερειακό δρόμο της Καλαμάτας που παραμένει παγωμένος μεχρι να δοθεί λύση με τις ακριβές απαλλοτριώσεις.

lkilint σε ευχαριστούμε για τις σπάνιες φωτογραφίες από το τμήμα Λεύκτρο Σπάρτη και περιμένουμε και τις υπόλοιπες που μας υποσχέθηκες.
Ελπίζω να έχουμε νέους Λάκωνες ανταποκριτές σύντομα και να μη "καθαρίζουν" και για το τμήμα αυτό οι Μεσσήνιοι.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Αφού έχουμε αναγκαστική διακοπή στην εξέλιξη των έργων.......παραθέτω δυο βιντεάκια που βρήκα στο YouTube με την Εγνατία Οδό που από μουσική υπόκρουση τουλάχιστον σκίζουν.....έτσι για να ξεχάσουμε λίγο τον πόνο μας!! Sad
http://www.youtube.com/watch?v=0rYHc-zV5SI
http://www.youtube.com/watch?v=-itxNAYB0WM[/url]
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 9:04 pm    Post subject: Reply with quote

@ Lkilint:
Ανυπομονώ να δω φωτογραφίες από το Λεύκτρο-Σπάρτη.

@ vas8:
Ελπίζω και εγώ να βρεθεί ένας Λάκωνας να μας ενημερώνει. Δυστυχώς ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού πλέον, η παροχή φωτορεπορτάζ και πληροφοριών στο forum είναι αδύνατη.

@ vag1:
Τα εν λόγω βιντεάκια τα έχει ανεβάσει το μέλος Falusi στην ιστοσελίδα skyscrapercity.com.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Τελεια βιντεακια. Οδηγησα λιγο φετος το κομματι Καρτερι-Ιωαννινα (Εγνατια) και μπορω να πω οτι ειναι καταπληκτικος δρομος. Σε ορισμενα κομματια πηγαινες ανετα 200 και δεν το καταλαβαινες. Στα υπολοιπα με μεγαλη ασφαλεια 140-160 και δεν καταλαβαινες κιχ. Υποδειγμα δρομου. Μακαρι να ηταν ολα τα κυρια οδικα δικτυα ετσι Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι τα βιντεάκια είναι τέλεια... Όντως η Εγνατία είναι υποδειγματικός αυτοκινητόδρομος που όλο και θα βελτιώνεται πιστεύω...

Μιάς που λέμε για την Εγνατία πριν κάνα μήνα έστειλα ένα mail στην Εγνατία να ρωτήσω αν σκοπεύουν να αντικαταστήσουν τις λίγες, είναι η αλήθεια πινακίδες που έχουν τοποθετηθεί παλαιότερα και είναι εκτός των νέων προδιαγραφών (πεζά γράμματα, κωδικοποίηση). Μου απάντησαν μέσα σε 2 μέρες (!) και μου είπαν ότι οι παλιές πινακίδες είναι πολύ λίγες και ότι εφόσον δεν επηρρεάζουν την ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο θα ήταν περιττό έξοδο να αντικάτασταθούν και θα αντικαθίστανται σταδιακά όταν καταστρέφονται ή φθίρονται....
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Sep 12, 2011 12:18 am    Post subject: Reply with quote

@Eagle
είναι όντως κοντά στα 10 χλμ όπως αναφέρθηκε, αλλα το μισό είναι τελείως ανέγγιχτο. Δλδ ή απαλλοτριώσεις ή αρχαιολογικά...

και μιας και ανέφερα απαλοτριώσεις...
διάβασα την ανακοίνωση της ολυμπίας και έλεγε ότι στο Κόρινθος Πάτρα έχουν αποδοθει οριστικά για εργασίες το 77% του χώρου και τα υπόλοιπα εκκρεμούν

Και ο Μαγκριώτης΄λέει ότι το κράτος έχει ολοκληρώσε κάθε υποχρέση που απορρέει από τη σύμβαση....

Τι ισχύει???? Ακόμα με τις απαλλοτριώσεις ασχολούμαστε...???
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Sep 12, 2011 9:17 am    Post subject: Reply with quote

Πολυ ωραια βιντεο! Ακουγα για τα τουνελ στην ηπειρο αλλα σχεδον τρομαξα με το βιντεο. Απο τουνελ βγαινεις σε τουνελ μπαινεις!
Τεραστιο εργο με μεγαλη αξία που μπορει να το καταλαβει μονο οποιος κυκλοφορουσε τη περιοχη, και οχι μονο, πριν την εγνατια οδο και μετα!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 231, 232, 233 ... 419, 420, 421  Next
Page 232 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr