stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 229, 230, 231 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Wed Jul 13, 2011 8:11 am    Post subject: Reply with quote

Βασίλη,

Πολύ κατατοπιστικός ο χάρτης σου, που μας δίνει πλέον μια ολοκληρωμένη εικόνα του περιφερειακού, ο οποίος ευχόμαστε κάποια στιγμή να τελειώσει για να δώσει μια ανάσα στο "φορτωμένο" κέντρο της πόλης, στην αυξημένη κυκλοφορία της Νέας Εισόδου, της Νέδοντος και της Ναυαρίνου.

Φίλε ikilint, εκτός απο τις φωτογραφίες σου που αναμένουμε με ενδιαφέρον για την απόληξη του συνδετικού δρόμου κόμβος Praktiker - Μεσσήνη, δές εάν μπορείς να ξεκλέψεις με καμιά ματιά ή με καμιά κρυφή βόλτα σε τί στάδιο βρίσκονται οι εργασίες. Ευχαριστούμε για τον κόπο σας.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jul 13, 2011 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Άκουσα από φίλο Κομοτηναίο, πως μέσα στον Αύγουστο θα παραδωθεί ο κάθετος άξωνας στην Εγνατία δηλαδή το Κομοτηνή - Νυμφαία(Ελληνοβουλγαρικά σύνορα). Αληθεύει?
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Jul 13, 2011 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Βρήκα (με ημερομηνία 5 Μαΐου) σχετικά με τον άξονα Κομοτηνή Ελληνοβουλγαρικά σύνορα τα έξεις :

``Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, θα έχει ολοκληρωθεί το βόρειο ορεινό τμήμα του άξονα μήκους 14,5 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 82 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο για το νότιο τμήμα, μήκους 8 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 7 εκατομμυρίων ευρώ, δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει οι εργασίες λόγω προβλημάτων που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ριζικά και αποτελεσματικά στην αρχική σύμβαση και δεν έχουν λυθεί εδώ και τρία χρόνια.´´
http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=48602
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Jul 15, 2011 8:55 am    Post subject: Reply with quote

Αναθεώρηση και επιτάχυνση του ΕΣΠΑ....
Κατά τον Μ. Χρυσοχοΐδη, η αναθεώρηση του πλαισίου θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο και η επανεκκίνηση των έργων αναμένεται στις αρχές του 2012.
http://www.express.gr/news/finance/498056oz_20110715498056.php3
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Jul 15, 2011 10:15 am    Post subject: Reply with quote

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=111613239

το λέει και η ΗΜΕΡΗΣΙΑ με περισσότερες λεπτομέρειες.
κρατάω το ότι θα δοθούν επιπλέον 400 εκ για απαλλοτριώσεις!

...να ελπίζουμε ότι θα καλυφθεί και ο περιφερειακός της Καλαμάτας, που έχει παγώσει λόγω απαλλοτριώσεων!
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Jul 17, 2011 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε να δούμε, μπας και ζωντανέψει λίγο και το forum Very Happy

Πάντως σήμερα που πέρασα από το Άκτιο - Αμβρακία φαίνεται να δουλέυεται κανονικότατα, είδα πολλά μικρά τεχνικά τελειωμένα διάσπαρτα εδώ και εκεί.
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue Jul 19, 2011 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

Προς το παρόν για την εξέλιξη των έργων...έχουμε το ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ!

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ: Μπαίνει "λουκέτο" - απολύονται όλοι


Δείτε τι λέει ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων ...

http://www.dete.gr/news.php?article_id=48889

Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Wed Jul 20, 2011 8:10 am    Post subject: ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Σε συνέχεια του θέματος που έθιξε παραπάνω ο φίλος dimline, παρακάτω μπορείτε να δείτε και την συνέντευξη του προέδρου του σωματείου των εργαζομένων στο κανάλι achaia την οποία αναμεταδίδει η NET Μεσσηνίας.

http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=3134

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

dimline wrote:
Προς το παρόν για την εξέλιξη των έργων...έχουμε το ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ!

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ: Μπαίνει "λουκέτο" - απολύονται όλοι



Να υποθέσουμε ότι οι κρατικοδίαιτοι "εθνικοί εργολάβοι"...μιας που δρόμους δεν φτιάχνουν που δεν φτιάχνουν...θα σταματήσουν να εισπράττουν και τα διόδια;;; Ή θα θεωρηθούμε θρασείς; Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Fri Jul 22, 2011 2:29 am    Post subject: Reply with quote

χα χα...να σαι καλά που με έκανες και γέλασα...εδώ παρά τις διαβεβαιώσεις οτι θα μειωθούν και δεν άλλαξε τίποτα...λες να τους τα κόψουν;ειδικά τώρα που οι μιντιακές επιχειρήσεις τους πανε χάλια...;ίσως αυτό να γινόταν σε άλλη χώρα..
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Jul 22, 2011 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Μονη ελπιδα τωρα με το νεο σχεδιο "Μαρσαλ" να πεσουν τα λεφτα αμεσα σε αναπτυξιακα τεχνικα εργα, με την ελαχιστη συμμετοχη του Δημοσιου (κατι ακουστηκε για 5% μολις) και καλυτερα οχι μεσω των υπουργειων και μπλεξουμε παλι στα γνωστα γραναζια της γραφειοκρατείας και των λαδωματων αλλα κατι ακουστηκε για κεντρικο ευρωπαϊκο μηχανισμο, σαν επιτροπη/διευθυντηριο που θα σπρωχνει τον παρα στα εργα.

Γιατι αν περιμεναμε απο τον καθε Ρεππα, Μαγκριωτη και Ραγκουση σωθηκαμε.

Μονης ελπις κυριοι αυτη για να (α) γινουν επιτελους τα εργα και (β) μεσω των εργων να παρει μπρος η μηχανη της αναπτυξης και να ξεκολλησουμε απο την υφεση.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 23, 2011 10:22 am    Post subject: Reply with quote

μακαρι,,,
οι οδικοι αξονες ειναι οι φλεβες ,τα αγγεια μιας οικονομιας..

μονο με τα οδικα δικτυα ολοκληρωμενα θα εχουμε αναπτυξη σε ολη την Ελλαδα..
εκτος και αν θελουμε παλι να κανουμε δουλειες μονο στην Αθηνα και να γινουμε πιο υδροκεφαλοι απο πριν..
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Jul 23, 2011 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Ολα τα μερη θελουν δουλεια.

Και οι αυτοκινητοδρομοι πρεπει να τελειωσουν και η Αττικη Οδος να επεκταθει στα Νοτια, και ο περιφερειακος του Αιγαλεω πρεπει επιτελους να τελειωσει και να φτασει με ανισοπεδο κομβο στο Σχιστο, και το μετρο στη Θεσαλλονικη να τελειωσει (αν και εξακολουθω να πιστευω οτι εκει ταιριαζει καλυτερα το Τραμ λογω μορφολογιας της πολης) και το Μετρο στην Αθηνα να φτασει επιτελους Γλυφαδα, Πειραια και να γινει και η περιφημη γραμμη U με κλαδο κατ'εμε κατω απο την Κηφισιας και ο ΒΟΑΚ πρεπει να γινει και το αεροδρομιο στο Καστελι και και και

Εργα που πρεπει και μπορουν να γινουν υπαρχουν πολλα. Το θεμα ειναι να πεσει αμεσα το ρευστο και να σχεδιασουμε εργα τα οποια θα μας παρεχουν αναπτυξη και εργασια για 10+ χρονια.

Πχ ενα δικτυο μετρο δεν τελειωνει μεσα σε 2 χρονια. Θελουμε και αμεσα αναπτυξιακα εργα και εργα μακροπροθεσμης κατασκευαστικης πνοης.

Μετα αντιστοιχα απαιτουνται επενδυσεις και εργα σε νεες συγχρονες τουριστικες υποδομες κοκ.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Jul 24, 2011 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

η προτεραιοτητα πρεπεινα ειναι στην επαρχια..

γιατι ετσι θα ανακουφιστει η αθηνα

δεν μπορουμε να σκοτωνομαστε εδω στο Πατρα Κορινθος και να ζητανε στην αθηνα αυτοκινητοδρομους παντου..

φτανει πια με την αθηνοκεντρικη ελλαδα..
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Jul 26, 2011 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ανακοινωθηκε η ενταξη στο ΕΣΠΑ του τμηματος Νικη-Φλωρινα μηκους 15 χλμ του αξονα Λαρισα-Κοζανη-Φλωρινα-Νικη. Μεχρι εδω καλά ως προς τη δημιουργια ενος νεου δρομου. Η απορια μου ειναι γιατι δινεται προβαδισμα σε αυτο το κομματι και οχι στο Κοζανη-Πτολεμαιδα που εχει μαγαλυτερη κυκλοφορια και ποιο βατο ειναι το εδαφος. Δηλαδη η Φλωρινα πρεπει να επικοινωνει νωριτερα με αυτοκινητοδρομο με τα Σκοπια από οτι με τη Πτολεμαιδα και τη Κοζανη?????? Περιεργα πραγματα....... σε ευαισθητες περιοχες.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Jul 26, 2011 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Το Κοζάνη -Πτολεμαίδα είναι ήδη 2+2...
Από Φλώρινα μέχρι Πτολεμαίδα είναι 1+1 με τεράστιο έρεισμα (πας άνετα 150+) και υπεραρκετός για τομ κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής...
Από Φλώρινα μέχρι Νίκη όμως είναι σαν να μπαίνεις σε τριτοκοσμική χώρα...
χειρότερος δρόμος και από των σκοπιανών,μέσα από χωριά κλπ.
Και πολύ έχουν καθυστερήσει...στον χάρτη του κτηματολογίου φαίνονται τα χωματουργικά εδω και τρία χρόνια...
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Jul 27, 2011 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Aφου το κομματι ειναι τοσο ανετο και βατο γιατι το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ σχεδιαζει αυτοκινητοδρομο οταν δεν υπάρχουν λεφτα? Το επόμενο κομματι του δρομου που θα δημοπρατηθει με προδιαγραφες αυτοκινηρόδρομου συμφωνα με τα λεγομενα του υπουργειου θα ειναι το Κοζάνη Πτολεμαιδα. Γιατι διαμαρτυρηθηκαν εντονα οι κάτοικοι για λάθος πρωτεραιότητα του υπουργειου στη τεως υφυπουργο Τζοκρη?
Τελικα ειναι απαραιτητος αυτος ο αυτοκινητόδρομος η οχι? Δεν εχω περάσει απο τα μέρη εκείνα αλλά ακούω βαρύγδουπες ανακοινωσεις για αρση απομόνωσης της Φλωρινας, αδικημενη πολη κλπ κλπ κλπ και για μεγαλεπηβολα σχεδια μεγαλου κοστους . Το Λαρισα-Κοζάνη προσωπικα μου φανταζει ποιο επειγον
Back to top
View user's profile Send private message
dytikimakedonia
Visitor
Visitor


Joined: 03 Mar 2010
Posts: 6

PostPosted: Wed Jul 27, 2011 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Στη σελίδα 184 του παρόντος είχα στείλει φωτό από το κομμάτι Φλώρινα - Πτολεμαϊδα. Το αξιομνημόνευτο είναι ότι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας διασχίζει το δρόμο σε 2 σημεία. Για την ακρίβεια την έξοδο του κομματιού Αμύνταιο-Βεύη (το οποίο ανεβαίνει ψηλά σε υψόμετρο και ειναι με προστιθέμενη στην ανάβαση λωρίδα εναλλάξ) και την είσοδο του τελευταίου παραδοθέντος κομματιού Βεύη -Φλώρινα. Βέβαια, με την αναστολή των δρομολογίων του σιδηροδρόμου προς Φλώρινα-Πτολεμαϊδα-Κοζάνη, μια φωτογραφία με κατεβασμένες τις μπαρες και το τρένο να διασχίζει το δρόμο που έτυχε να τραβήξω έχει ιστορική αξία.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu Jul 28, 2011 10:10 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Εντολή να βρεθεί άμεσα βιώσιμη λύση για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης και έχουν μπλοκαριστεί τους τελευταίους έξι μήνες έδωσε χτες ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=111723166



Τωρα τα πιασαμε τα λεφτα μας. Αφου το ζητησε ο ΓΑΠ οι κατασκευαστικες και οι τραπεζες θα τρομαξουν Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jul 28, 2011 10:40 am    Post subject: Reply with quote

@dytikimakedonia:

έχεις δίκιο!αυτό με τις ισόπεδες διαβάσεις πάνω στο καινούριο τμήμα ήθελα να ξερα ποιός φωστήρας το σκέφτηκε...
Σπας άνετα το αυτοκίνητο σε κείνο το σημείο!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Jul 28, 2011 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

χθες το απογευμα πηγαινοντας προς λευκαδα παρατηρησα την προοδο των εργασιων στον αξονα αμβρακια-ακτιο. συζητωντας μαλιστα με μηχανικο του εργου ειναι πιθανον η παραδοση του εντος της συμβατικης περιοδου , μαρτιος 2013
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Jul 29, 2011 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ας πληρώσουν πρώτα τους εργαζόμενους....
Back to top
View user's profile Send private message
Spirus
Visitor
Visitor


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Sat Jul 30, 2011 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Ας πληρώσουν πρώτα τους εργαζόμενους....


Σύμφωνα με δημοσίευμα εδώ
http://www.kolivas.de/2011/07/%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD/

πληρώθηκε μέρος των δεδουλευμένων...
Απαράδεκτες καταστάσεις σε ένα έργο που φαινομενικά δεν έχει πρόβλημα χρηματοδότησης.
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sun Jul 31, 2011 5:22 pm    Post subject: Reply with quote

Χθές πέρασα από το αεροδρόμιο του Ακτίου και ανάμεσα στο δρόμο και στο κομμάτι που είναι στη θάλασσα του Αμβρακικού είδα να γίνονται εργασίες και να φαρδαίνει το κομμάτι της γης. 'Εχει άραγε να κάνει με τον δρόμο Αμβρακία Ακτιο ? Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Aug 02, 2011 1:10 am    Post subject: Reply with quote

Σήμερα Τρίτη δίνεται στην κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος (και όχι ισόπεδος που έχω δει σε πολλά blog και site, 'θύματα' του copy-paste) Νεάπολης στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή. Αποτελούσε χρόνιο αίτημα των κατοίκων του ανατολικού Νομού Κοζάνης, που περιήλθε σε φάση οικονομικού μαρασμού με την κατασκευή της Εγνατίας. Μέχρι σήμερα, για να κινηθεί κάποιος στην παλαιά Εθνική Οδό Κοζάνης-Ιωαννίνων μέσω Κόνιτσας, στην Νεάπολη Κοζάνης και στα χωριά στα δυτικά του Νομού, έπρεπε να βγεί στον κόμβο του Μικροκάστρου, ενώ με κατεύθυνση από Καστοριά, στον κόμβο του Αλιάκμονα. Ο νέος κόμβος, στον χάρτη της Ε.Ο. που ανανεώθηκε πρόσφατα (Αύγουστος 2011), δεν περιλαμβάνει τον νέο κόμβο, αλλά θέτει υπό δημοπράτηση το εναπομείνων τμήμα.
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=251.
Ανανεώθηκε ο αντίστοιχος και για τον άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο. Το τμήμα Αδράνιο-Μάνδρα μήκους 33 χλμ., το οποίο επαναπροκυρήχθηκε διαγωνισμός, με ανάδοχο την Ιόνιο Κατασκευαστική, εμφανίζεται το τμήμα ακόμα υπό δημοπράτηση, αν και ο χάρτης είναι ανανεωμένος.
http://www.egnatia.eu/files/images/va_80_OnePage.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 229, 230, 231 ... 418, 419, 420  Next
Page 230 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr