stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 227, 228, 229 ... 382, 383, 384  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 739
Location: athens

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 11:27 am    Post subject: Reply with quote

stavros333 wrote:
Πήγα χθες μια βόλτα προς Πρέβεζα από το δρόμο Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα και λίγο μετά το χωριό Καρτέρι (κατάληξη εξόδου από Εγνατία οδό) έχουν αρχίσει κάποιες πρόδρομες εργασίες για τη διάνοιξη δρόμου και έχει στηθεί μάλιστα και ένα μικρό εργοτάξιο..
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει καποια εργολαβία εκεί και ποιο τμήμα αφορά??


Αφορα το τμημα καρτερι-παργα και αναδοχος ειναι η τερνα.
η συμβαση υπεγραφη τον νοεμβριο και οι εργασιες ακομα δεν εχουν ξεκινησει, υποθετω λογω απαλλοτιωσεων
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζει κάποιος τι διατομή έχει το κομμάτι Καρτέρι-Πάργα ?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 739
Location: athens

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Εχει πολυ στενη διατομη περιπου 6 μετρα με πολλες στροφες ,ειδικα στο μαργαριτι-καταβοθρα.
προκειται για πολυ επικινδυνο κοματι ,15 χιλιομετρων με πολυ κινηση
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 245

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Μονη μας ελπιδα να δουμε τα εργα να τελειωνουν ειναι πλεον η ΕΕ.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=111439227

Μονο αν το παρουν αποφαση οτι μονοι μας δεν μπορουν (επιτελους) και οτι για να ερθει αναπτυξη στην Ελλαδα και αρα να παρουν καποτε τα λεφτα τους πισω, πρεπει να παρει μπρος το τρενο των κατασκευων.

Ας μην λησμονουμε οτι η τρελη αναπτυξη της χωρας προ και λιγο μετα την Ολυμπιαδα οφειλοταν εν πολλοις στις κατασκευαστικες και τα μεγαλα εργα που εγιναν καθως και στην φρενηρη οικοδομικη δραστηριοτητα.

Με αυτα τα 2 στο μηδεν, δεν μπορουν να σε συντηρησουν μονο η ναυτιλια και ο τουρισμος.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

gianni p

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν διατύπωσα εγώ σωστά την ερώτηση. Ηθελα να ρωτήσω για τη διατομή στο Καρτέρι-Πάργα αν θα είναι 2+2 με νησίδα μετά το πέρας της εργολαβίας.
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 213

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 5:48 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να είμαι απολύτως βέβαιος, νομίζω πρόκειται για διαπλάτυνση και βελτίωση κλίσεων και νέες χαράξεις κατά τόπους. Νομίζω θα είναι περίπου 12 μέτρα η διατομή, δηλαδή 1+1 με μεγάλη Λ.Ε.Α. Μετά τη υποθαλάσσιια κάπως έτσι είναι για περίπου 4 Km.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Jun 20, 2011 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για την απάντηση..
Πάντως τα έργα στο Κατρέρι - Πάργα έστω και δειλά δειλά έχουν ξεκινήσει.
Στο σημείο που σας περιγράφω πάντως η διατομή του δρομου φαίνεται να γίνεται αρκετά μεγάλη, αν και μπορεί να γίνονται και κάποια τεχνικά έργα και να έχουν προχωρήσει αποξηλώσεις δένδρων και κάποια χωματουργικά σε τέτοιο πλάτος
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Jun 21, 2011 8:20 am    Post subject: Reply with quote

Εαν δεν κανω λαθος δεν έχει δοθεί ήδη μια παραλλαγή του υφιστάμενου δρόμου λιγο πριν την Ηγουμενίτσα;
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 739
Location: athens

PostPosted: Tue Jun 21, 2011 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
Εαν δεν κανω λαθος δεν έχει δοθεί ήδη μια παραλλαγή του υφιστάμενου δρόμου λιγο πριν την Ηγουμενίτσα;

Εχει κατασκευασθει το κομματι καρτερι-πλαταρια μηκους 12 χλμ το οποιο ειναι πρακτικα αχρηστο διοτι στο καρτερι εγινε ο δρομος καρτερι-βασιλικο 8 χλμ που οδηγει στον ομωνυμο κομβο της εγνατιας , απεχει δε μολις 7 χλμ απο ηγουμενιτσα
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 245

PostPosted: Tue Jun 21, 2011 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Μηπως ομως εκεινο το κομματι, αν πας μεσω Εγνατιας στην Ηγουμενιτσα εχει διοδια (για τα 7 χλμ της Εγνατιας λεω για διοδια)???

Ενω τα 12χλμ ειναι τζαμπε δρομος?
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Tue Jun 21, 2011 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Απαντώ εγω:η εγνατία αυτή την στιγμή έχει 2 διοδια στα Μαλγαρα Θεσ/νικης και στον Πολύμυλο Κοζάνης.Προβλέπεται μέσα σε ένα χρόνο απο τώρα να έχουν τοποθετηθεί άλλα 5 με 6 μετωπικά.Το 2013 λένε(το 1015 υπολόγισε εσύ)θα λειτουργίσουν τα πλευρικά σε όλο το μήκος του δρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Jun 22, 2011 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Δοξάστε τους (μας)!!
Μόλις το 20% άγγιξε η απορρόφηση του ΕΣΠΑ στο τέλος Μαΐου καθώς από το σύνολο των 25,9 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν απορροφηθεί περίπου 5 δισ. ευρώ.
Αρμόδια στελέχη επισημαίνουν ότι το πρόβλημα είναι κυρίως η γραφειοκρατία και η απουσία ώριμων έργων.
Δε αποκλείουν περαιτέρω διευκολύνσεις μετά και την πρόταση Γιουνκέρ για αναστολή υποχρέωσης της Ελλάδας να συγχρηματοδοτεί τα προγράμματα.
Επισημαίνουν ωστόσο ότι δεν αντιμετωπίζεται η βασική αδυναμία των πολυδαίδαλων διαδικασιών και της διοικητικής αρρυθμίας.
http://www.skai.gr/news/greece/article/172775/hamili-i-aporrofisi-tou-espa-kai-to-maio-/
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 245

PostPosted: Wed Jun 22, 2011 3:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σε αυτη την χωρα ποτε το προβλημα δεν ηταν τα λεφτα. Ηταν η αισχρη και απαραδεκτη γραφειοκρατια που δεν μας αφηνε να τα απορροφησουμε.

Οι παλαιοτεροι θυμαστε ποσα πακετα Ντελορ χαθηκαν γιατι ειχαμε σαν χωρα χαμηλοτατους ρυθμους απορροφησης και τελικα τα κονδυλια αυτα πηγαιναν σε αλλες χωρες?

Ποσα περισσοτερα εργα θα μπορουσαν να εχουν γινει στο Ελλαντα (πχ ολοκληρωση ΠΑΘΕ απο τη δεκαετια του 1990, ολοκληρωση Εγνατιας τουλαχιστον 5 χρονια νωριτερα, ΒΟΑΚ, αεροδρομια, λιμανια κτλ) αν απορροφουσαμε εγκαιρα τα χρηματα και δεν καθυστερουσαμε με προμελετες, ενδιαμεσες μελετες, τελικες μελετες, ενστασεις, παραενστασεις, προσφυγες, απαλλοτριώσεις, αρχαιολογία και αφου φταναμε να ξεκινησουν τα εργα με +3-4 χρονια καθυστερηση στην καλυτερη ειχαμε τις καθυστερησεις του εργολαβου και των κατασκευαστικων εταιρειων, ειχαμε ατελειες και καταστροφες εργων (πχ Τριπολη-Καλαματα), εργα που ο αναδοχος εξαφανιστηκε στα μισα (πχ τουνελ στο Αρτεμίσιο που ειχε υποσχεθει να ανοιξει τον 2ο κλαδο τσαμπα προκειμενου να παρει το εργο) και για τα οποια ουδεποτε κανεις τιμωρηθηκε.

Εφτανες λοιπον τα 10 χρονια για να τελειωσει ενα εργο, που ειχε ενταχθει 2-3 πακετα Ντελορ πισω και το οποιο φυσικα ειχε απορροφησει ολα τα κονδυλια του αλλα επειδη ασχοληθηκες μονο με αυτο δεν προωθησες τα υπολοιπα εργα ως κρατος και φυσικα τα χρηματα τους χαθηκαν. Στην χειροτερη δεν ειχες μονο χασει τα χρηματα αλλα λογω υπερκοστολογησεων ή προσθετων εργολαβιων εκτος κυριας συμβασης (βλεπε Αττικη Οδος και παραπλευρο δικτυο και τεχνικα) εφτανες το 100%-200%-300% πανω στο αρχικο κοστος. Ετσι οχι μονο ειχες χασει τα κονδυλια αλλων εργων, σου ειχε κοστισει και το μοναδικο εργο που εκανες χρυσαφι.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Thu Jun 23, 2011 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

23 Ιουνίου 2011
Υπογράφηκε στην Αλεξανδρούπολη, η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Αρδανίου - Μάνδρας του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Αρδάνιο - Ορμένιο. Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 86.100.000 ευρώ, το οποίο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ ΑΜ-Θ.
Το συγκεκριμένο έργο είναι μήκους 37,5 χλμ Ο χρονικός ορίζοντας περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2000136

Τελικά μονο όσα έργα είναι ενταγμένα σε προγράμματα όπως...η μονο??....το ΕΣΠΑ υλοποιούνται !!
Γι´αυτό και είναι σημαντικό στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα τα προγράμματα αυτά να ξεμπλοκάρουν...από αλλου λεφτά δεν υπάρχουν Sad
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 739
Location: athens

PostPosted: Fri Jun 24, 2011 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

καλησπερα σας. εχει κανεις εικονα για την προοδο των εργασιων στον αξονα ακτιο-αμβρακια . ευχαριστω
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 252
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Jun 25, 2011 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

vag1 wrote:
23 Ιουνίου 2011
Υπογράφηκε στην Αλεξανδρούπολη, η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Αρδανίου - Μάνδρας του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Αρδάνιο - Ορμένιο. Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 86.100.000 ευρώ, το οποίο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ ΑΜ-Θ.
Το συγκεκριμένο έργο είναι μήκους 37,5 χλμ Ο χρονικός ορίζοντας περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2000136
Sad

Απο Ενετ και Θράκηνέα

Το έργο Αρδανίου – Μάνδρας είναι μήκους 37,5 χλμ .

Αποτελείται από τα υποτμήματα Αρδάνιο – Λύρα (τμήμα Α), μήκους 13,8 χλμ. περίπου και Λύρα-Μάνδρα (τμήμα Β), μήκους 23,7 χλμ. περίπου. Το έργο έχει ως σκοπό τη μετατροπή της υφιστάμενης οδούς σε κλειστή οδό ταχείας κυκλοφορίας, με παρακάμψεις των οικισμών Προβατώνα και Κορνοφωλιάς (Παράκαμψη Προβατώνα, μήκους 3,9 χλμ. και Παράκαμψη Κορνοφωλιάς, μήκους 3,8 χλμ. περίπου δηλ. συνολικού μήκους 7,7 χλμ), με Ανισόπεδους Κόμβους (του Πέπλου, της Θυμαριάς, του Φυλακτού, του Προβατώνα, της Λύρας, της Δαδιάς, της Κορνοφωλιάς, του βόρειου και νότιου Σουφλίου και της Μάνδρας), με την κατασκευή παράπλευρού οδικού δικτύου εκατέρωθεν του άξονα (περίπου 55 χλμ.) και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου. Οι εργασίες βελτίωσης αφορούν σε τμήματα της υφιστάμενης οδού Αρδάνιο-Μάνδρα στα οποία το ασφαλτικό οδόστρωμα εμφανίζει εκτεταμένες φθορές λόγω παλαιότητας

Ο χρονικός ορίζοντας περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sat Jun 25, 2011 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, σας χαιρετώ.

Θέλω να πάω Νέα Ρόδα Χαλκιδικής. Ερώτηση για τους "βόρειους" του φόρουμ: Ποιά είναι η καλύτερη διαδρομή από Ρεντίνα και μετά; Παραλιακά μέσω Ολυμπιάδας ή εσωτερικά, όπως έδινε το γκούγκλ έρθ μέχρι πρότινος;
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Sun Jun 26, 2011 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Αν είσαι Ρεντίνα και θέλεις να πας Νέα Ρόδα τότε καλύτερα από Σταυρό, Ολυμπιάδα Cool
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/Unbenannt-1.png
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Mon Jun 27, 2011 10:56 pm    Post subject: Reply with quote

vag1 wrote:
...Τελικά μονο όσα έργα είναι ενταγμένα σε προγράμματα όπως...η μονο??....το ΕΣΠΑ υλοποιούνται !!
Γι´αυτό και είναι σημαντικό στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα τα προγράμματα αυτά να ξεμπλοκάρουν...από αλλου λεφτά δεν υπάρχουν

Λέτε να ξεμπλοκάρουν τα έργα με την αλλαγή χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ με την συμμετοχή του Δημοσίου με 15%; To ΕΣΠΑ με την μειωμένη σημερινή απορροφητικότητα που έχει, με την αλλαγή αυτή, θα ολοκληρωθεί το 2013 ή θα δοθεί παράταση όπως έγινε στις πυρκαγιές της Πελοποννήσου;

- Γ. Μαγκριώτης: Υποδομές ύψους 4,3 δισ. ευρώ στο Μεσοπρόθεσμο, για τη Βόρεια Ελλάδα http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=4&artid=99756

- Στο ΕΣΠΑ τις επόμενες μέρες ο άξονας Κορομηλιά – Ιεροπηγή – Κρυσταλοπηγή http://neaflorina.blogspot.com/2011/06/blog-post_3346.html
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 245

PostPosted: Thu Jun 30, 2011 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

To προβλημα με τα πακετα στηριξης (Ντελορ, ΕΣΠΑ κτλ) δεν ηταν ποτε η συμμετοχη του Δημοσιου. Αυτη υπηρχε με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Το προβλημα παντα ηταν οτι η αντληση κεφαλαιων ηταν σε αισχρα επιπεδα με αποτελεσμα πολλα εργα να μην γινονται ποτε και τα χρηματα να επιστρεφουν στην Ε.Ε. και να πηγαινουν σε αλλες χωρες.

Αιτια φυσικα οι δαιδαλωδεις γραφειοκρατικες διαδικασιες στην Ελλαδα. Για να προχωρανε εργα σε αυτη την χωρα απαιτειται ειτε Χουντα (υπογειο παρκινγκ Κλαυθμωνος, ΒΟΑΚ με τη Μομα, Κορινθος-Πατρα με τη Μομα, αεροδρομιο Ηρακλειου κτλ) ειτε "χουντικοι" νομοι τυπου Ολυμπιακων Αγωνων για να γινονται τα εργα αμεσα χωρις κωλυσιεργιες, απαλλοτριωσεις, προσφυγες και αλλα τραγελαφικα.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Mon Jul 04, 2011 11:01 am    Post subject: Reply with quote

Απόσπασμα από άρθρο του euro2day

........Μόνο με περικοπή τμημάτων μπορούν να ξεπεραστούν οι πολυετείς δικαστικές διαμάχες και να τεθεί μια βάση συζήτησης για μείωση των διοδίων» λένε οι εκπρόσωποι των τεχνικών εταιρειών.......

......Σίγουρη θεωρείται η εγκατάλειψη του τμήματος της Ολυμπίας Οδού που διέρχεται από τον Καϊαφα, ενώ προσφυγή έχει κατατεθεί στο ΣτΕ και για άλλο τμήμα του ιδίου άξονα στην περιοχή των Βραχνέικων. Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει και η Ιόνια Οδός με το ΣτΕ να έχει αναστείλει τις εργασίας στην περιοχή της Παλαιοβούνας και το υπουργείο Υποδομών να εξετάζει την κατασκευή σήραγγας (ποιος θα πληρώσει το επιπλέον κόστοςWink. Αγνωστη είναι και η κατάληξη της διαμάχης για τον άξονα Κεντρικής Ελλάδας καθώς 30 χιλιόμετρα αμφισβητούνται από κατοίκους που έχουν προσφύγει στο ΣτΕ.......


Ηρθε η ώρα του Προκρούστη δυστυχώς για τους αυτοκινητόδρομους. Οσο για τις σαχλαμάρες και πομπώδεις διακηρύξεις Ρέππα-Μαγκριωτη περί μειώσεων των διοδίων η αφοπλιστική απάντηση και απορία των τραπεζών είναι
«Αν μειωθούν τα έσοδά σας, από που θα βρείτε τα κονδύλια για να βάλετε τη συμμετοχή του δημοσίου στα έργα»
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Jul 04, 2011 4:43 pm    Post subject: Κορίνθου-Τριπόλεως(Σπαθοβούνι) Reply with quote

Σήμερα είδα ότι στην Παραλλαγή στο Σπαθοβούνι, αν και όχι πλήρως ολοκληρωμένη, η κυκλοφορία προς Τρίπολη γινόταν από το νέο κομμάτι με 1 λωρίδα.
Άρα μέσα στο καλοκαίρι θα τελειώνει η στροφή.
Back to top
View user's profile Send private message
pat-ioa90min
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2009
Posts: 10

PostPosted: Tue Jul 05, 2011 6:00 pm    Post subject: Reply with quote

Σύσταση διακομματικής επιτροπής για τους 5 μεγάλους οδικούς αξόνες

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_05/07/2011_397169
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Jul 07, 2011 8:03 am    Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Επιτέλους, να και μια καλή είδηση μέσα στη μαυρίλα των ημερών και την απαξίωση των δημοσίων έργων.

Τέλος του μήνα ξεκινά η χρηματοδότηση απο το ΕΣΠΑ του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΝΕΤ Μεσσηνίας που επισυνάπτω παρακάτω, το έργο θα παραδοθεί (τελικά) με την περιβόητη παράκαμψη τέλος του χρόνου και μέχρι το καλοκαίρι του 2012 θα έχει τελειώσει και η κατασκευή της μεταλλικής γέφυρας.

http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=3063

Δε μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που ο Καρνέσης έδωσε ευχάριστη είδηση.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jul 07, 2011 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το stadia με πετά συνέχεια έξω και ζητά password και χάνω τα ποσταρίσματά μου!!!!!
έχει που έχει πέσει μούχλα εδώ μέσα, τουλάχιστον να μη μας μαμάτε...έτσι όπως πάει το forum θα πεθάνει!!!!


ας ξαναγράψω το ποστ:
ιδού και το σχετικό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για το σήριαλ της Τσακώνας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=8851

πάντως εάν δε δω έργα και ασφαλτοστρώσεις και στην περιβόητη παράκαμψη δε πιστεύω τίποτα από όσα μας λένε οι Υπεχωδέδες... γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά τους η Τσακώνα έχει δοθεί στην κυκλοφορία 4-5 φορές ήδη, εδώ και 8 μήνες.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 227, 228, 229 ... 382, 383, 384  Next
Page 228 of 384

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr