stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 225, 226, 227 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Bill,

Θεωρώ ότι το Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα σε σχέση με το Ιωάννινα-Αρτα θα προσδώσει μεγαλύτερη αναπτυξη στη περιοχή διευκολύντας τις επενδύσεις σε πραγματικά μαγευτικά μέρη αλλά ανεκμετάλευτα.
Πιστεύω επίσης ότι το αεροδρόμιο του Ακτιου που έχει σημαντική εξωτερική κίνηση θα αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη δυναμική. Οπως και οι οδικοί τουρίστες που μπαίνουν από Ηγουνενίτσα καθώς και οι ερχόμενοι από Αθήνα και Θεσ/νικη.

Δεν έχω γνώση όσο εσύ για τη κίνηση στο Αρτα-Γιάννενα απλά στέκομαι στο ότι αυτό το κομμάτι έχει τον ποιο ελλειμματικό φόρτο σύμφωνα με τις μελέτες κα επιβαρύνει το κοστος αλλά και την απόδοση των κεφαλάιων.

Το ιδανικό είναι να μη κοπεί ούτε μέτρο από κανένα υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο. Ομως τα πράγματα είναί πάρα πολύ δύσκολα και οι τράπεζες είναι πολύ αρνητικές για το συγκεκριμένο άξονα για σειρά λόγων που έχουν αναλυθεί από πολλούς.
Αν λοιπόν φτάσει η ώρα να γίνει κάποια θυσία για να σωθεί το ζωτικό κομμάτι Αντίρριο-Αμφιλοχία θεωρώ ότι το Αρτα-Γιάννενα πρέπει να επιλεχτεί ως Ιφιγένεια. Αν δεν υπήρχε ο Αρκτούρος η πρόσβαση στα Γιάννενα είναι εξασφαλισμένη από Λαμία-Καλαμπάκα. Κάποια παιδιά ποιο πάνω τον χρησιμοποιούν ήδη.

Μια και είναι μόδα η λέξη αναδιάρθρωση μπορεί η πολιτεία να προωθήσει τον άλλο άξονα δίνοντας όπως είπα προίκα το Αμβρακία-Ακτιο ώστε να μη στερήσει ή αδικήσει από υποδομές το γεωγραφικό διαμέρισμα και αρχίσουν να βαράνε τα νταούλια . Το κομμένο τμήμα μπορεί να μπει ως έργο στο επόμενο ΕΣΠΑ σε μία διακομματική τίμια συμφωνία του κράτους και των εκεί πολιτών.

Το ζητούμενο είναι να μην ακυρωθεί συνολικά το έργο της Ιονίας γιατί θα είναι καταστροφή.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

Και ένα ``φρέσκο´´ άρθρο σχετικά με την αναζήτηση χρημάτων για την συνέχιση των οδικών έργων....Γραφει το Βήμα λοιπόν σχετικά .....
«Ο Παπανδρέου αναζητεί 12,5 δισ. δολ για τα μεγάλα έργα»
Την «επανεκκίνηση» της ελληνικής οικονομίας μέσω της προώθησης των έργων υποδομής (κατά προτεραιότητα τεσσάρων αυτοκινητοδρόμων) που έχουν βαλτώσει εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, επιδιώκει ο έλληνας πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου, αναφέρει σε εκτενές ρεπορτάζ το Bloomberg.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «η κυβέρνηση Παπανδρέου επείγεται να καταλήξει σε συμφωνία εντός του μηνός, καθώς οι επενδυτές αμφιβάλλουν για την ικανότητά της να αναβιώσει την αναπτυξιακή διαδικασία, να μειώσει τα ελλείμματα και να αποφύγει την χρεοκοπία». Οι συντάκτες του ρεπορτάζ σημειώνουν ότι το «πάγωμα» των κατασκευών συμβάλλει τα μέγιστα στην ελληνική ύφεση. Αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι οι μετοχές των δύο μεγαλυτέρων εταιρειών του κλάδου, της ΕΛΛΑΚΤΩΡ και της J&P ΑΒΑΞ, έχουν χάσει το 48% της αξίας τους από τις αρχές του 2010, έκαναν δηλαδή μεγαλύτερη «βουτιά» από το γενικό δείκτη του Χρηματιστηρίου της Αθήνας, που υποχώρησε κατά 41% το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Περισσότερα παρακάτω....
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=404315&h1=true
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν απο 3-4 χρονια οι ιδιοι Καταριανοι που ηθελαν το Ελληνικο, ειχαν ερθει στον τοτε πρωθυπουργο και τον τοτε ΥΠΕΘΟ και ειχαν ζητησει να κανουν επενδυσεις στην Ελλαδα σε δρομους, λιμανια, αυτοκινητοδρομους. Η "ατακα" του εμιρη τοτε ηταν θελω να φτιαξω αυτοκινητοδρομους, δωστε μου.

Φυσικα τοτε η απαντηση ηταν "θα το σκεφτουμε" (ακομα το σκεφτονται). Οι ανθρωποι επανηλθαν για το Ελληνικο αλλα στον ελεγχο που εκαναν για το ιδιοκτησιακο της εκτασης αποκαλυφθηκε οτι το 50% του Ελληνικου δεν ανηκει τελεσιδικα στο Δημοσιο συνεπως απεσυραν το ενδιαφερον τους.

Αφου εχουν λεφτα για "πεταμα" φωναξε τους και δωσε τους δρομους να φτιαξουν. Νομιζετε οτι αν πανε πχ στη δυτικη Ελλαδα με τις τοσες ομορφιες και να αναξιοποιητα μερη, δεν θα παθουν κοκομπλοκο. Και ο αυτοκινητοδρομος θα φερει και αλλες επενδυσεις (ξενοδοχεια, μαρινες, μικρα αεροδρομια για λιαρ τζετ, γκολφ κτλ).

Ή αν τους δωσεις τον ΒΟΑΚ και "δωρο" το Καστελι θα πουν οχι (για τον πιο ιν τουριστικο προορισμο της Ελλαδας, την Κρητη)?

Μας χαλαει δλδ???? Απλα ως κρατος δεν εχουμε εξυπνους ανθρωπους να διαπραγματευουν σωστα και διπλωματικα. Αμα αφηνεις τους Παμπουκηδες μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα.

Αλλα εδω "ξεχασαν" να τους πουν οτι δεν "τους ανηκει" (στο Δημοσιο) το 50% του Ελληνικου Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχως ρε EAGLE επεσα στο τριπακι, να σου απευθυνθω και μου σερνεις τα μυρια οσα για δικαιωματα και αλλα.

Δεν γραφεις απλως αλλα παραληρεις. ΠΑΡΑΛΗΡΕΙΣ. Οχι ρε φιλε, δεν θα ποσταρεις αβροχοις ποσι, οτι κανεις κεφι και μετα θα μιλας για σεβασμο και δικαιωματα. Ηδη περνωντας μερικες φορες αναγνωση τα posts των συμφορουμιτων μετα την εισοδο σου, διαπιστωνω οτι οι περισσοτεροι εχουν μεινει αφωνοι απο το υφος σου.
Και για να παμε στο ψητο, καταδεικνυεσαι ευκολα απο τα γραφομενα σου ως περιβαλλοντικος αττιλας, οπου καθε εμποδιο για την κατασκευη των "αναπτυξιακων" εργων που ευαγγελιζεσαι θα πρεπει να "εξοντωνεται".
Το τι πρεσβευεις φαινεται απο μακρια. Τσιμεντο και μονο τσιμεντο.
Οι ελληνικες κω@#κυβερνησεις επελεξαν ενα τραγικο μοντελο μεταφορων για τη χωρα που οδηγει σε αδιεξοδο. Τους δρομους της "αναπτυξης" θα τους κοιταμε πλεον χωρις να μπορουμε να εισελθουμε σ'αυτους.

Α και μην ξεχασω, σε ποια τεχνικη εταιρεια δουλευεις τελικα?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 10-20-30 αρκούδες νεκρές. Ε και?


δεν ειναι σπουδαιο οικονομικα να μπει ενας ηλεκτρικος φρακτης,,εκει που πρεπει..
τοσα δις χαλαστηκαν σε εργο και μιζες,,δεν δικαιολογςιται,,να περιφρονουν ετσι ενα απειλουμενο ειδος,,που με το ζορι παει να επιβιωσει..
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

Πίνδος,

Περιβαντολλογικός ΑΤΤΙΛΑΣ ????????????? μετά το "λες μαλακίες" "σπας τα νεύρα" και άλλες ευγενικές προσωπικές προσφωνήσεις.

Το ποιο εύκολο και ποιο σύνηθες σπορ στην Ελλάδα όταν δεν μας αρέσει κάτι, είναι αντίθετο με τις απόψεις μας είναι η χυδαιολογία, η ταμπελοποιόια και η προσπάθεια απαξίωσης του συνομιλητή. Οτι ακριβώς κάνεις εσύ. Δε θα σε ακολουθήσω όμως. Καλό σου βράδυ


Αγγελε

Είναι πολύ σωστή η λύση της σωστής περίφραξης που προτείνεις για να μη θρηνήσουμε ανθρώπινα θύματα που είναι και το βασικότερο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι σε τρία χρόνια (λέμε τώρα ένα νούμερο) οι αυτοκινητόδρομοι να ολοκληρωθούν όπως σχεδιάστηκαν χωρίς περικοπές κλπ έτσι ώστε να έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε διαφορετικές επιλογές για τα ταξίδια μας. Εγώ που ξεκινάω από το σπίτι μου, ας πούμε στη Νέα Ερυθραία για να πάω για τα Ιωάννινα, από που θα με συνέφερε να πάω από πλευράς ταχύτητας άνεσης κίνησης κλπ? Από Λαμία (Ε-65 & Εγνατία) ή από Ρίο (Ολυμπία & Ιονια)?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 8:49 am    Post subject: Reply with quote

Pindos,μην του απαντάς και εκνευρίζεσαι...
Το άτομο είναι απίστευτο...
Κάθε πρωί που ανοίγω τον υπολογιστή,ανοίγω και το stadia για να μάθω ποιος φίλος έχει κάποιο νέο γιατί οι περισσότεροι έχουμε γίνει φίλοι μέσω του φόρουμ...
Τις τελευταίες μέρες άρχισε κάθε πρωί να μου δημιουργείται ένας εκνευρισμός όπως και σε άλλους φίλους που μίλησα μαζί τους με αποτέλεσμα να μην θέλουν ούτε να απαντήσουν τα πιο αξιόλογα μέλη...

Και τώρα απευθύνομαι σε σένα.
Οσο κακό (ξανά)προξένησες είναι αρκετό.Απ'οτι καταλαβαίνεις δεν είσαι και πολύ ευπρόσδεκτος...αν έχεις λίγο μυαλό καν'τηνα μόνος σου!!!
Και δεν χρειάζομαι απάντηση από σένα...
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 9:19 am    Post subject: Reply with quote

Engineer

Nομίζω ότι ο Ε-65 για εσένα που μένεις βόρεια σε συμφέρει καλύτερα με τη προυπόθεση βέβαια να μην ακυρωθεί το Καλαμπάκα-Εγνατία λόγω Αρκτούρου. Μέχρι να φτάσεις από Ερυθραία-Αττική και μετά Κόρινθο λογω της κίνησης σε Αττική Οδό θα φτάνεις Λαμία με την άλλη διαδρομή. Εχω την εντύπωση ότι και από διόδια θα είναι ποιο οικονομικός. Ο Ε-65 είναι μία πολύ καλή εναλλακτική λύση που θα αποσυμφορεί και το Κόρινθος-Πάτρα ιδιαίτερα τα ΠΣΚ του καλοκαιριού.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 11:17 am    Post subject: Reply with quote

stavros333 wrote:
siakabetis wrote:
Πάντως λόγω δουλειάς τη προηγούμενη Τρίτη είδα το εργοτάξιο που ετοιμάει η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ στη Φιλιππιάδα για την Ιονία από τη Φιλιππιάδα και μετά αλλά δεν ρώτησα για το που θα φτ'άσουν. Το εργοτάξιο στοινόταν ακόμα και ο λόγος που τους επισκέφτηκα δεν έχει να κάνει με τα έργα αλλά με άλλη μη σχετική συνεργασία. Επίσης όσο ήμουν στηνΆρτα 2 συγγενείς ενός φίλου μου Αρτινού δέχτηκαν τηλέφωνο από την ΟΛΥΠΙΑ ΟΔΟ για το εργοτάξιο στην Ακράτα καθώ μετά από ένα μήνα τους ξανακάλεσαν για δουλειά.


Που περίπου στήνεται το εργοτάξιο μετά τη Φιλιππιάδα??
Μιας και θα κατέβω σε καμία βδομάδα προς Αθήνα να τραβήξω και καμία φώτο να γελάσει λίγο το χειλάκι μας..
Έτσι για να δούμε καμία μπουλντόζα επιτέλους!!!

Το εργοτάξιο είναι στο Καμπί 300 μετρα από το εργοστάσιο της ΗΠΕΙΡΟΣ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Είναι πολύ σωστή η λύση της σωστής περίφραξης που προτείνεις για να μη θρηνήσουμε ανθρώπινα θύματα που είναι και το βασικότερο.

ναι,,και γιαυτο..η καθε αρκουδα ειναι σαν ενα μικρο αυτοκινητο..


δεν ειναι γάτα..
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 11:52 am    Post subject: Reply with quote

siakabetis wrote:
[...]Το εργοτάξιο είναι στο Καμπί 300 μετρα από το εργοστάσιο της ΗΠΕΙΡΟΣ


Ειναι "Η Καμπή". Ετσι λεγεται το χωριο (ειναι σε καμπη του παλιού δρομου Φιλιππιάδα-Αρτα), το δε παλιο σλαβικο όνομα ειναι Στριβίνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Jun 05, 2011 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

On 04 Jun 2011, 08:59 am, giannis p wrote:
Θα ηθελα να αναφερω πως οι εργασιες για τον αξονα αμβρακια-ακτιο προχωρουν με πολυ καλο ρυθμο, κατι που ευκολα αντιλαμβανεται καποιος που κινειται στην περιοχη. Μαλιστα πηγαινοντας αρχες μαιου αεροπορικως στα ιωαννινα ειδα καθαρα την μεγαλη προοδο.
να επισημανω μονο πως σημερα απο την αμβρακια στο ακτιο ειναι 60 χλμ με διαβασεις απο αμφιλοχια,βονιτσα, σπαρτο κλπ., δηλαδη κερδος 40-45 λεπτα.
ευχαριστω
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Jun 07, 2011 10:03 am    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Σύμφωνα με το παρακάτω άρθρο της Ελευθερίας Μεσσηνίας, ξεχάστηκε εύκολα και πολύ γρήγορα το πρόβλημα της κατολίσθησης στο Δερβένι, με ορατό ακόμη τον κίνδυνο να "φύγει" ο δρόμος με μια ακόμη δυνατή καλοκαιρινή μπόρα και να αποκοπεί εντελώς η Μεσσηνία.

http://content.yudu.com/Library/A1shpw/06062011/resources/index.htm?referrerUrl=http%3A%2F%2Fwww.eleftheriaonline.gr%2Findex.php%3Foption%3Dcom_k2%26view%3Ditem%26id%3D7912%3A%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B7-%CE%AD%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-06-06-2011

Αυτό που αναφέρεται στο τέλος και κάνει τεράστια εντύπωση είναι ότι για την προστασία του δρόμου χρειάζονται περίπου 2,5εκ ευρώ. Μα καλά, γιατί τότε δεν προχωρούν στην δημιουργία της παράκαμψης στο νέο τμήμα που έχει κοστολογηθεί στο 1,5εκ ευρώ? Και δε νομίζω ότι είναι μόνο θέμα ασφαλείας των εργατών. Με ένα τέτοιο ποσό βρίσκεται λύση και για την προστασία τους κατά τη διάρκεια των εργασιών.
Άραγε, ποιό είναι το πρόσωπο που γνωρίζει καταστάσεις και δεν αναφέρει το όνομά του η εφημερίδα?

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Jun 07, 2011 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Απο το ypodomes.blogspot

.....Δυόμισι χρόνια μετά, οι απαλλοτριώσεις δεν ξεπερνούν σε ποσοστό το 38%, ενώ θα έπρεπε να είχαν ήδη ολοκληρωθεί. Στην Ήπειρο το ποσοστό αυτό φτάνει στο 10%...........

Eίναι καιρός η πολιτεία να τρίξει τα δόντια σε κάθε τσιφλικά, καταπατητή, αίφνης μεταμεσονύκτιο γεωργό που θέλει να λύσει το πρόβλημα της ζωή ς του με την αποζημείωση της απαλλοτρίωσης. Ασσύμετρα μέσα όπως μία επίσκεψη του ΣΔΟΕ προς τους συγκεκριμένους οικοπεδούχους θα ήταν αρκούντως πειστική να λογικευτούν όσοι μπλοκάρουν το έργο. Στη τελική η πολιτεία να επιβάλλει τη θέληση και το συμφέρον της πλειοψηφίας που επιζητά την ολοκλήρωση του έργου.

Παράλληλα θα πρέπει να απευθύνει και ένα τελεσίγραφο προς τους εκεί τοπικούς παράγοντες με απειλή διακοπής χρηματοδότησης άλλων έργων γιατί τα αυτιά τους είναι πολύ ανοικτά και ευαίσθητα προς τα αιτήματα οικοπεδούχων νόμιμων και μη που μπλοκάρουν το έργο. Συμβαίνει δημόσια να ορκίζονται πίστη στη και υποταγή στο έργο και ιδιωτικά να συναινούν και να συναλλάσονται με τους συγκεκριμένους δημότες για χορήγηση πιστοποιητικών.

Εχει καταντήσει αποκρουστικό το θέαμα ανά χλμ να έχουμε αριστερά και δεξιά του υπάρχοντος δρόμου εκκλησάκια. Ξεκινήσε το 2007 το έργο είμαστε στο 2011 και πάμε για 2015 στη καλύτερη.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jun 07, 2011 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7933
1 εκ. ευρώ για απαλλοτριώσεις από Σπερχογεία έως τον κόμβο Καρέλια

ο δρόμος όλο και πιο κοντά στην Καλαμάτα! αλλά το πρόβλημα της εισόδου της πόλης και του περιφεριακού δεν λύνεται έτσι.
Και για να εξηγήσω σε όσους δε γνωρίζουν την περιοχή: Δεκ. 2011 θα έχουμε το δρόμο μέχρι τη Σπερχογεία, (7 χλμ. πριν την Καλαμάτα).
Μέχρι τον Καρέλια θα λειτουργεί σε 12 μήνες περίπου από σήμερα, και θα είμαστε στα 2 χλμ πριν τον μελλοντικό κόμβο Νέδοντα που θα φέρει τον δρόμο στην πόλη. Αλλά το πρόβλημα της σύνδεσης του τέλους του έργου από τον Καρέλια μέχρι τη Νέα Είσοδο με ένα στενό δρομάκι πλάτους 7 μ πως θα λυθεί; Κανείς δε λέει!!!!
Επίσης μου φαίνεται παράδοξο για 4-5 χλμ δρόμου, Σπερχογεία-Καρέλια να απαιτούνται 1 εκ ευρώ για απαλλοτριώσεις (ή μήπως μιλάμε για επιτάξεις και βλέπουμε μετά για το οριστικό ποσό;) ενώ για τα επομενα 4-5 μέχρι το προβλεπόμενο τέλος του περιφερειακού απαιτούνται άλλα 29 εκ ευρώ!
Τελος πάντων, αλλά κατι δε μου κάθεται καλά....
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Wed Jun 08, 2011 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

Να ρωτήσω για το εργοτάξιο στο χωριό Καμπή λίγο έξω από τη Φιλιππιάδα..
Αυτό στήνεται τώρα για να ξεκινήσουν εργασίες ή μαζεύουν τα μηχανήματα εκει???
Η Τερνα δηλαδή δεν καταλαβαίνει από κρίση??
Γιατί είδα πολλά "εργαλία" και με αυτά τα μηχανήματα ανοίγεις το δρόμο σε ενα χρόνο!!
Το απόγευμα θα ανεβάζω και φώτο..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Jun 08, 2011 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Αλλο ένα δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7994
Παράταση έως Οκτώβριο 2012 για το Παραδείσια - Τσακώνα

Από Μαρτη Καλοκαίρι και από Καλοκαιρι Φθινόπωρο. Και πριν 6 μήνες μας έλεγαν για παράδοση της Τσακώνας τον Απρίλη του 2011!
Βρε ουστ
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Wed Jun 08, 2011 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπερα και πάλι ..
Έκανα το σκ που μας πέρασε το ταξίδι Γιάννενα - Αθήνα και πραγματικά η κατάσταση όσον αφορά τα έργα είναι τραγική..
Στο Κόρινθος - Πάτρα εκτός από τις εργασίες που γίνονται στις σήραγγες, δεν βλέπεις ούτε εργάτη να κινείται στο δρόμο..
Μοναδική εξαίρεση μια μικρή ομάδα που είδα να δουλεύει στη γέφυρα του Διακοφτού και κάποιοι αρχαιολόγοι που έκαναν έργα στο ύψος του Κιάτου..
Τώρα όσον αφορά την Ιονία οδό εκεί κι αν δεν κινείται ψυχή..
Ούτε η γέφυρα του Εύηνου δεν δουλεύεται ούτε η παράκαμψη της Αμφιλοχίας, ούτε, ούτε ...
Όπως σας είπα και το μεσημέρι το εργατάξιο που φτιάχνεται στο χωρίο Καμπή - έξω από τη Φιλιππιάδα - πραγματικά με εντυπωσίασε..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia_70611_a.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia_70611_b.jpg
Αν δουλέψουν όλα αυτά τα μηχανήματα νομίζω ότι μπορούν να κανουν πολλά πράγματα..
Μάλιστα πέτυχα και δύο φορτηγά να μεταφέρουν 2 ακόμα εκσκαφείς ολοκαίνουργιους στο εργοτάξιο..
Λίγο έξω από το χωριό έχουν γίνει καποια τεχνικά και έχουν αρχίσει και κάποια χωματουργικά που δεν είχαν γίνει πριν από μερικούς μήνες που είχα ξαναπεράσει.
Επίσης είχε κάποια μηχανήματα κοντά στο χωριό Γυμνότοπος και υπήρχε κι εκεί μια κινητικότητα
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia_70611_c.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia_70611_d.jpg
και γενικά όσο προχωρούσες προς Γιάννενα έβλεπες κάποια διάσπαρτα χωματουργικά όπως εδώ
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia_70611_e.jpg
Τέλος ο δρόμος όπως είχε διανοιχτεί λίγο πριν συναντήσεις την εθνική οδό Ιωαννίνων - Αρτας στο 19 χλμ που στρίβεις για Σκλίβανη κτλ
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia_70611_f.jpg

Αυτό που είδα στο κομμάτι παράκαμψη Άρτας - Ιωάννινα είναι μια μικρή πρόοδος και εργοτάξια που ήταν ακόμα ζωντανά..
Αν γνωρίζει κανείς πληροφορίες για το αν η Τέρνα προχωράει ακόμα και τώρα αυτά τα κομμάτια ας τις μοιραστεί μαζί μας
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu Jun 09, 2011 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Αρα απο εκει που λεγαμε οτι το Αρτα-Ιωαννινα θα πρεπει να εγκαταλειφθει ως Ιφιγενεια για να σωθει το υπολοιπο κομματι, τελικα ειναι το μονο που δουλευεται.

Απο ασφαλης πηγες ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι η Ισπανικη εταιρεια που δουλευε το αλλο κομματι της Ιονιας, απο τις αρχες του ετους (περιπου Φλεβαρη-Μαρτη) εχει σταματησει οριστικα την φορολογικη εγκατασταση της στην Ελλαδα (εκλεισε ολο το διαχειριστικο κομματι της στην Ελλαδα, δεν πληρωνει μισθοδοσιες, δεν κραταει τα λογιστικα της βιβλια στη χωρα ουτε υποβαλλει δηλωσεις, γενικα εχει σταματησει ολες τις δραστηριοτητες και εχει αποχωρησει απο την χωρα) και δεν αναμενεται να επιστρεψει εντος του 2011 σημαδι οτι δυστυχως το νοτιο κομματι μαλλον καταδικαστηκε για το επομενο μεγαλο διαστημα (αν ηταν εκβιασμος προς την κυβερνηση και τις τραπεζες για επαναδιαπραγματευση απλα θα επεφτε σε σκιωδης ρυθμους δεν θα εφευγε τελειως απο την χωρα).

Το να διακοπτεις την φορολογικη σου εγκατασταση στη χωρα δραστηριοποιησης και να διακοπτεις ολες τις συνεργασιες που εχεις με φορολογιστικα γραφεια και την φορολογικη αντιπροσωπευση ειναι ασχημο σημαδι.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jun 09, 2011 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ετσι όμως φαίνεται αληθινή και πιάνει τόπο η πίεση!Αν κάνουν πως φεύγουν στα ...ψέμματα σιγά μην τους πιστέψει το ελληνικό δημόσιο!
Θα κοροιδέψουν οι Ισπανοί τους απατεώνες?!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Jun 10, 2011 12:25 am    Post subject: Reply with quote

Απαταιώνες δεν είναι οι Ισπανοί. Απαταιώνες είναι το Πασοκ. Δε διστάζω να τους κατηγορήσω ανοιχτά κι ευθέως. Αυτοί είναι στην εξουσία, όχι μόνο υπονόμευσαν τα έργα αλλά υπέγραψαν να πωληθεί η ίδια η Ελλάδα. Δεν πρόκειται για πολιτική συζήτηση ή αντιπαράθεση. Αντιμετωπίζουμε μια πρωτοφανή και ανεπαίσχυντη πραγματικότητα. Η ιονία δεν θα γίνει και μπορείτε να το διαπιστώσετε στο μέλλον, όπως ακριβώς διαπιστώνουμε όλα αυτά που γίνονται σήμερα.
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση ότι υπάρχει εργοτάξιο στην Άρτα εν λειτουργία. Ό,τι να ναι.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Jun 10, 2011 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven,
το παρακάτω σημερινό δημοσίευμα λέει ότι τα έργα ξαναξεκινούν.
Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν και ας περιμένουμε 2-3 μήνες πριν "θάψουμε" οριστικά τα έργα.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=111383358
Δηλαδή τρελός είναι ο ιδιώτης που στήνει τόσο μεγάλο εργοταξιακό χώρο στην Ιονία, αφού όπως λές το έργο δεν πρόκειται να γίνει.
Νομίζω πως αυτός ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς εδώ, γιατί συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις και σίγουρα δεν έχει λεφτά για πέταμα.
Το γεγονός ότι το νέο εργοτάξιο στήνεται αυτές τις μέρες είναι αισιόδοξο και σημαίνει ότι το έργο θα προχωρήσει...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Jun 10, 2011 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Η ίδια είδηση και από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, με περισσότερες λεπτομέρεις!
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1991587
ε ρε πως έτσι εύκολα ο Μάης γίνεται Σεμπτέμβρης με τους γελοίους που μας κυβερνούν! - αναφέρομαι στη μείωση των διοδίων.

Νάντια το έχεις πιάσει το νόημα και σου βγάζω το καπέλο για το κράξιμο που έριξες προχθές στον αρκάδα χΡέππα.
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Jun 11, 2011 2:32 am    Post subject: Reply with quote

δεν ξέρω αν ενδιαφέρει κανέναν...
απλώς βρέθηκα σε ένα ύψωμα πριν μερικές μέρες και τράβηξα μια φωτό από τα διόδια της γέφυρας Μάναρι.



Η άσπρη γραμμή που διακρίνεται στο κέντρο είναι η σιδηροδρομική.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 225, 226, 227 ... 418, 419, 420  Next
Page 226 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr