stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 224, 225, 226 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon May 30, 2011 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=321065&cid=4
ας βάλουμε και κάτι ευχάριστο! από τη Ζούγκλα, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Εχουμε πλέον τη μεγαλύτερη οδική σήραγγα στα Βαλκάνια!
Καλορίζικη και περιμένω πως και πως να την περάσω σε 1.5 χρόνο!
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon May 30, 2011 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

sxiza07,

Η ανακατασκευή του δρόμου από τους Ιάπωνες έχει αναρτηθεί στην κατηγορία Οδικά έργα στο εξωτερικό στις 24 Μαρτίου.....
Φαντάσου πόσες ακόμα υποδομές θα έχουν ολοκληρωθεί από τότε στην Ιαπωνία!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue May 31, 2011 12:38 am    Post subject: Reply with quote

Stavros

Aντιλαμβάνομαι ότι εχεις κάποια σχέση με τη περιοχή .

Ποιο ακριβώς είναι άστοχο. Το ότι άλλες περιοχές με τους ιδιους δρόμους είναι υπερανεπτυγμένοι? Το ότι ακριτικές κα δη νησιωτικές περιοχές παράγουν περισσότερο πλούτο χωρίς τα δις που έχουν πέσει στη ΒΔ.

Ανέφερες την Ανδρο και την εκθεση Πικάσο. Να σε ενημερώσω αν δε το γνωρίζεις ότι από εκεί είναι η οικογένεια Γουλανδρή και είναι συνειδητή επιλογή των κατοίκων του νησιού ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ και να μην επιτρέπουν το τουρισμό.

Η Χιος που επίσης ανέφερες κατάφερε και έκανε παγκόσμιο προιόν τη μαστίχα και ανέπτυξε παγκόσμιους εφοπλιστές και τουρισμό χωρίς δρόμους. Οι ΒΔ τις ιχθυοκαλλιέργειες και τη ξακουστή γαρίδα της περιοχής σε ποια ακριβώς αγορά τη τοποθέτησαν? Τη παραγωγή των πορτοκαλιών οι Χιώτες τη τυποποίησαν την ονομάτισαν και τη προωθούν δια θαλάσσης από τις εσχατιές της ελλάδας.

Η Αρτα που έχει υπερπολλαπλάσσια παραγωγή τη στέλνει στη Πάτρα και στη Λάρισα που δεν έχει ούτε δείγμα πορτοκαλιάς Φταίει η μη ολοκλήρωση της Ιονίας?

Η Κρήτη έγινε τουριστικός προορισμός γιατί οι Κρτηικοί εφτιαξαν ναυτιλιακές εταιρείες κλάσης και ανέπτυξαν τουρισμό υψηλής στάθμης πάνω στο ΒΟΑΚ. Οι ΒΔ παρόλο που βρέχονται από θάλλσσα και τώρα ολοκληρώθηκε η Εγνατία είδες να ρίξουν κανένα βαπόρι στη Θάλασσα? Και αυτό είναι σύμπτωσις?

Λες ότι έγιναν επενδύσεις. Τότε γιατί η ΒΔ είναι στο πάτο της ανάπτυξης??? Τόσα δις έργα έγιναν και γίνονται άλλα τόσα. Οι οικονομικοί δείκτες της περιοχής είναι αποκαρδιωτικοί και μόνιμα τη κατατάσσουν στους τελευταίους των τελευταίων. Ονομάτισε μου μία επένδυση στη ΒΔ ανω των 100 εκ που θα φέρει ανάπτυξη απασχόληση και φόρους. Δείξε μου ένα προτζεκ σημαντικό που σχεδιάζεται στο τουρισμό στη ναυτιλία στις μεταφορές στη τεχνολογία. Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. Η Ιονία θα τελειώσει εστω και καθυστερημένα έστω και με ελλείψεις. Το ιδιο και και ο Ακτιο-Αμβρκία. Νομίζεις ότι θα κάνουν τεράστια διαφορά σε σχέση με την Εγνατία τη γέφυρα του Ρίου και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.? ΟΧΙ.

Αυτά είναι προφάσεις για να δικαιολογήσουν την απραγία την ανικανότητα και τη τεμπελίτιδα της ΒΔ επιχειρηματικής κοινότητας. Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία ούτε η Ιονία ουτε κανένα άλλο έργο στο μέλλον θα ξεκολλήσει τη περιοχή από την υπανάπτυξη. Η ΒΔ του 2011 σε σχέση με τη ΒΔ ΤΟΥ 2000 απέχει ετη φωτός στις υποδομές. Κι όμως ο πάτος πάτος. Κρίμα για τη περιοχή.

Τα παραπάνω δε τα γράφω από "μεράκι" για τη περιοχή όπως λες ούτε από διάθεση αντιδικίας μαζί σου η με κάποιον άλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Tue May 31, 2011 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

@EAGLE

Επειδή σε βλέπω εδώ και μέρες ότι "ξεκίνησες δυνατά" εκτοξεύοντας χαρακτηρισμούς από δω κι από κει προς αυτούς σου χαλάνε τη σούπα. Απόψεις έχεις. Δεκτόν. Και τις διατυπώνεις, με τα δικά σου επιχειρήματα. Επιβάλλεται.

Όταν όμως αρχίζεις να χωρίζεις τον κόσμο ανάλογα με την περιοχή προέλευσης, γεωγραφικό διαμέρισμα κλπ, απευθύνοντας χαρακτηρισμούς και δημιουργώντας αντιπαραθέσεις πάνω σε αυτό το ζήτημα, σου εφιστώ την προσοχή. Πατάς σε "ναρκοθετημένη περιοχή" για να σου το πω με απλά λόγια. Και θα γίνουν πολλά μπαμ.

Πριν 3 χρόνια εδώ μέσα κάποιος χρήστης με το όνομα PEFKI (ελπίζω να μην είσαι ο ίδιος) μπήκε επίσης φουριόζος και μέσα σε λίγες εβδομάδες κατάφερε απευθύνοντας χαρακτηρισμούς και δημιουργώντας έριδες τοπικιστικής φύσης να τσακώνεται διαρκώς και να κάνει το φόρουμ μπάχαλο. Πριν από αυτόν όλα ήταν μέλι γάλα. (Και μετά από την εκδίωξή του). Στο λέω γιατί έλεγε περίπου τα ίδια με σένα, προσβλητικά για κάποιους.

Ε, λοιπόν, κάποιοι τύποι εδώ μέσα αντιδράσανε (και εγώ μέσα σε αυτούς) με αποτέλεσμα να μοιραστούν "κάρτες" σε όλους μας από τους mods και να απαγορευτούν αναφορές περαιτέρω κλπ. Εγώ από την πλευρά μου σου υπόσχομαι ότι θα σε ξεκατινιάσω και θα γίνουμε μαλλιά κουβάρια αν συνεχίσεις να απευθύνεις χαρακτηρισμούς με το στυλ που απευθύνεις, ιδιαιτέρως αναλόγως γεωγραφικών περιοχών κλπ. Δεν μπορώ να ανεχτώ να χαρακτηρίζονται συλλήβδην οι άνθρωποι επειδή κατάγονται από μια περιοχή, είτε αυτή είναι η Ήπειρος, είτε είναι η Κρήτη, είτε η Λήμνος, είτε η Πελοπόννησος κλπ.

Μην μπεις καν στον κόπο να μου απαντήσεις επί της ουσίας με σοφιστείες και "σεντόνια" και στοιχεία κλπ. Δεν με ενδιαφέρει η ουσία. Απλώς θα ήθελα να μην χαρακτηρίζεις ανθρώπους αναλόγως του τόπου καταγωγής και να δείχνεις τον ανάλογο σεβασμό. Για να τυγχάνεις σεβασμού.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Tue May 31, 2011 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

Στο παρακάτω άρθρο μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα για την πορεία (η μη... πορεία!!) των έργων των καθετων της Εγνατίας Rolling Eyes

Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας (Βουλγαρία- Πανευρωπαϊκός Διάδρομος IV): Είναι συνολικού μήκους 96 χλμ., με κόστος κατασκευής 310 εκατ. ευρώ. Ο άξονας αποτελεί απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV (Βερολίνο – Πράγα- Βουδαπέστη - Σόφια - ελληνοβουλγαρικά σύνορα) και βασική σύνδεση του οδικού δικτύου της χώρας μας με τη Βουλγαρία. Η ολοκλήρωση του άξονα από Θεσσαλονίκη έως Σόφια αποτελεί έργο προτεραιότητας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση.
Σε κυκλοφορία είναι ήδη τα τμήματα: Δερβένι - Λαχανάς - Ριζιανά (35 χλμ.), Ριζιανά - Στρυμονικό (8 χλμ., είναι όμως σε εξέλιξη διαγωνισμοί ανάθεσης μελετών για αναβάθμιση - διαπλάτυνση), Χριστός - Σιδηρόκαστρο (10 χλμ., σε εξέλιξη μελέτη αναβάθμισης - διαπλάτυνσης) και Πετρίτσι - Προμαχώνας (12 χλμ.). Υπό κατασκευή είναι δυο τμήματα: Στρυμονικό - Λευκώνας - Χριστός (22 χλμ.) και Σιδηρόκαστρο - Πετρίτσι (9 χλμ.).
Ολοκληρωμένα πλήρως είναι τα τμήματα από τον ανισόπεδο κόμβο Λαγκαδά μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Λαχανά. Στον κόμβο Λαχανά, όπως τόνισε ο κ. Μουρατίδης, υπάρχει ένα κομμάτι σε εκκρεμότητα, το οποίο θα παραδοθεί στο τέλος του ερχόμενου Ιουλίου. Στο τμήμα Στρυμονικό - Χριστός υπάρχει νέα δημοπρασία, καθώς εδώ και δυο χρόνια έχει σταματήσει η προηγούμενη εργολαβία. Η νέα δημοπρασία θα είναι στον... αέρα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρίας, στις αρχές του ερχόμενου Ιουλίου και αναμένεται οι εργασίες να διαρκέσουν δυο χρόνια για την παράδοση του τμήματος στην κυκλοφορία.
Στο τμήμα Κάτω Αμπέλα (δηλαδή Σέρρες) - Πετρίτσι έχουν ολοκληρωθεί τα έργα σε ποσοστό 95%. Έμεινε μια ασφαλτική στρώση για να δοθεί στην κυκλοφορία, κάτι που αναμένεται να συμβεί τον ερχόμενο Ιούλιο.
Σιάτιστα-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή (Αλβανία- Πανευρωπαϊκός Διάδρομος VIII): είναι συνολικού μήκους 72 χλμ., με κόστος κατασκευής 320 εκατ. ευρώ. Εξασφαλίζει τη σύνδεση προς Pogrades – Cafasan – Δυρράχιο στο νότιο τμήμα της Αλβανίας. Θα έχει δυο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση.
http://serreslife.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5599:-2-&catid=88:2009-06-25-21-28-04&Itemid=367
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue May 31, 2011 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εisenflo

Aν είχες διαβάσει προσεκτικά τη τελευταία πρόταση του τελευταίου ποσταρίσματος μου δε θα χρειάζονταν η ανάρτηση σου.

Aν τα σχόλια μου για την ανυπαρξία επενδύσεων στη ΒΔ και για την ανάγκη προώθησης του άξονα Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα με παράλληλη κατάργηση του Αρτα-Ιωάννινα που δε προσφέρει πολλά πράγματα προκαλούν πρόβλημα τη κλείνω ακαριαία τη συζήτηση και πάμε σε άλλο θέμα.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Tue May 31, 2011 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

siakabetis wrote:
Πάντως λόγω δουλειάς τη προηγούμενη Τρίτη είδα το εργοτάξιο που ετοιμάει η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ στη Φιλιππιάδα για την Ιονία από τη Φιλιππιάδα και μετά αλλά δεν ρώτησα για το που θα φτ'άσουν. Το εργοτάξιο στοινόταν ακόμα και ο λόγος που τους επισκέφτηκα δεν έχει να κάνει με τα έργα αλλά με άλλη μη σχετική συνεργασία. Επίσης όσο ήμουν στηνΆρτα 2 συγγενείς ενός φίλου μου Αρτινού δέχτηκαν τηλέφωνο από την ΟΛΥΠΙΑ ΟΔΟ για το εργοτάξιο στην Ακράτα καθώ μετά από ένα μήνα τους ξανακάλεσαν για δουλειά.


Που περίπου στήνεται το εργοτάξιο μετά τη Φιλιππιάδα??
Μιας και θα κατέβω σε καμία βδομάδα προς Αθήνα να τραβήξω και καμία φώτο να γελάσει λίγο το χειλάκι μας..
Έτσι για να δούμε καμία μπουλντόζα επιτέλους!!!
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue May 31, 2011 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

Στην ιστοσελίδα ΕURO2DAY γράφτηκε ότι τα έργα στα Τέμπη σταμάτησαν μί αμέρα μετά τη διάνοιξη λόγω 20 εκ. χρέους του Δημοσίου προς την Κ/Ξ.


Το παρακάτω είναι από απόσπασμα της ιστοσελίδας AXIAPLUS ενδεικτικό της κρίσιμης κατάστασης και το ποιος κάνει κουμάντο στα έργα ΣΔΙΤ.

......Ως προς τους… εμπλεκόμενους, από την μία πλευρά οι κοινοπραξίες σε γενικές γραμμές δεν είναι αρνητικές από την στιγμή που το δημόσιο εξασφαλίζει την χρηματοδότηση των projects και δεν μειώνεται το δικό τους μερίδιο από τα διόδια. Βέβαια, πάντα… επισείουν την απειλή ότι θα ζητήσουν ρήτρες έως και… 2,5 δις ευρώ συνολικά εφόσον καταρρεύσει το πακέτο των έργων δίχως δική τους ευθύνη…

Όμως, ακόμα οι τράπεζες φέρονται να… "στυλώνουν τα πόδια". Ζητούν επιπρόσθετες εγγυήσεις, καθώς εκτιμούν ότι οι τελευταίες οικονομικές εξελίξεις καθιστούν ακόμα πιο επισφαλή την επένδυσή τους, δηλαδή τη δανειοδότηση των μεγάλων οδικών αξόνων και σκληραίνουν την στάση τους ζητώντας να προωθηθεί η μακροπρόθεσμη, έναντι της προσωρινής λύσης για τη χρηματοδότηση των έργων. Όσο δε η πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας αλλά και των ίδιων των τραπεζών υποβαθμίζεται, τόσο και αυξάνονται οι επιφυλάξεις τους. Και ίσως να περιμένουν τι θα πει η Ε.Ε. συνολικά για την τύχη της χώρας για να αποφασίσουν…

Πάντως, σημειώνουμε και μια άλλη παράμετρο που ίσως σε ένα βαθμό "ταράξει τα νερά" και πάλι εάν ξεπερασθεί το χρηματοδοτικό πρόβλημα των έργων. Όπως ακούγεται στην πιάτσα, υπάρχουν κατασκευαστές που δείχνουν πρόθυμοι να προχωρήσουν σε καταγγελίες προς την Ε.Ε. για κάποιες από τις συμβάσεις παραχώρησης. Αναδεικνύοντας θέματα σχετικά με το κόστος των οδικών αξόνων αλλά και με τεχνικά ζητήματα των διαγωνισμών που θεωρούνται όμως κρίσιμα. Και προβάλλουν μάλιστα το θέμα των "μελετών" που θεωρητικά εμπεριέχονται στις συμβάσεις καθώς λένε ότι σε κάποια από τα έργα υπήρξαν "γκρίζες ζώνες"..........
Back to top
View user's profile Send private message
PRIMERCG
Visitor
Visitor


Joined: 21 Apr 2010
Posts: 8
Location: DIONYSSOS, ATTIKI

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Πρεβεζάνε.
Ας μην ξεχναμε οτι και μονο απο το γεγονος οτι θα μπορει κανεις να παει
για παραδειγμα ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ σε λιγοτερο απο δυο ωρες και με ασφαλεια, θα αυξηθουν κατα πολυ οι μετακινησεις (αρα και οι εισπραξεις) συγκριτικα με οταν ηθελες πανω απο τρεις ωρες.
Χαιρετισμους σε ολους
PRIMERCG
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 11:49 am    Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Απο το σημερινό on-line και έντυπο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "Ελευθερία Μεσσηνίας"

Καλοκαίρι του 2012 θα παραδοθεί πλήρως το Παραδείσια-Τσακώνα (μαζί με την μεταλλική γέφυρα Τ4)

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7756:παραδείσια-τσακώνα-του-χρόνου-το-καλοκαίρι&Itemid=68

Σοφή λοιπόν η παροιμία του λαού μας: "Απο Μάρτη καλοκαίρι και απο Αύγουστο χειμώνα". Στο προηγούμενο ρεπορτάζ με τις δηλώσεις του Καρνέση πριν απο λίγες εβδομάδες, έλεγαν για παράδοση του τμήματος μαζί με την μεταλλική γέφυρα τον Μάρτιο του 2012. Στο επόμενο ρεπορτάζ, η παράδοση θα είναι για φθινόπωρο του 2012, και στο επόμενο ρεπορτάζ η παράδοση θα είναι για Δεκέμβρη του 2012. Ζήσε Μάη μου....... Μετά διαμαρτυρόμαστε γιατί βρισκόμαστε ως χώρα και ως λαός σε αυτό το σημείο της ξεφτίλας. Ρόμπα έγιναν οι υπουργίσκοι, οι πολιτικάντηδες,
οι βο(υ)λευτάδες και οι καρεκλοκένταυροι της περιφέρειας που πανηγύριζαν για το σύντομο τέλος του έργου. Ρομπίτσα και ο Καρνέσης.

Αλήθεια, ενημέρωσε ο κύριος Ντονάς τους φοιτητές για το όλο story του έργου? Απο την αρχική κατασκευή του, την κατολίσθηση και τον χρόνο που χρειάστηκε για να ξανα-κατασκευαστεί? Δε νομίζω!!! Και δεν είναι ούτε καν τυχαίο.

Καημένε Μορέα!!!! Πάνε τα έσοδα απο τα τελευταία διόδια που περίμενες!!! Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα βγεις και εσύ (καημένε Μορέα) και θα ενημερώσεις για παράδοση του δρόμου μέσα στη Μεσσηνία την άνοιξη του 2012!! Πάμε Στοίχημα? Στα πρακτορεία της περιφέρειας Πελοποννήσου.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
nikolasarta
New Member
New Member


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 34
Location: Athina / Arta

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

einsiedeln σωστά θυμήθηκες τον Pefki γιατί ήταν ένας λόγος για τον οποίο απέχω εως και σήμερα. Πλέον σε τέτοιες παρεμβάσεις καλό είναι να μην απαντάμε..
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή τα δυτικά "πάσχουν" πληθυσμιακά, να παραθέσω κάποια νούμερα: Νομός Αιτ/νιας 230.000 (Αγρίνιο 80.000, Μεολόγγι 25.000, Ναύπακτος 20.000), Νομός Άρτας 80.000 (Άρτα 35.000), Νομός Λευκαδας 25.000, Νομός Πρεβέζης 60.000 (Πρέβεζα 30.000), Νομός Ιωαννίνων 175.000 (Ιωάννινα 100.000), Νομός Θεσπρωτίας 50.000 (Ηγουμενίτσα 20.000), Νομός Κέρκυρας 110.000 (Κέρκυρα 50.000).
Συνολικά 730.000+χιλιάδες Αλβανοί υπήκοοι+προοπτική από Ιονία να γίνει Ανδριατική οδός... Ας σκεφτούμε υπάρχουσες υποδομές που θα "βγάλουν" τα λεφτά τους(Γέφυρα, Πλατυγιάλι, Άκτιο, λιμένας Ηγουμενίτσας, σύνδεση με Εγνατία κ.λπ), τουριστικά μέρη που θα αναδειχθούν, φύση ξεχωριστή και άγνωστη (λίμνες, ποτάμια, βουνά, δάση κ.λπ), ανάπτυξη που θα έρθει, ψυχολογικό κλίμα άρσης της απομόνωσης κ.λπ Επίσης ας μην ξεχνάμε πως μέχρι το 2004 η ΒΔ Ελλάδα ήταν κάτι σαν νησί...
Τα συμπεράσματα πιστεύω πως δεν πρέπει να βγαίνουν άκριτα και εύκολα και δεν νομίζω πως θα ήταν καλό να συζητάμε λες και δεν τρέχει τίποτα να κόψουμε το κομμάτι 'Αρτα-Γιάννενα ή οτιδήποτε άλλο... Εξάλλου ακόμα και αν πει κάποιος πως σκεφτόμαστε αλυτρωτικά ή συναισθηματικά, μιλάμε για μια μεγάλη περιοχή, με χαμηλή ανάπτυξη, δύσκολο ανάγλυφο που στο κάτω-κάτω θα είναι και χωρίς σιδηρόδρομο και φυσικό αέριο τα επόμενα πολλά χρόνια!!! Πιστεύουν κάποιοι λοιπόν πως πρέπει να δικαιολογούμε ακρότητες και εκβιασμούς των τραπεζών; Ίσως ένας από τους λόγους που μας οδήγησαν εδώ στην κρίση δηλαδή, είναι και το στρεβλό μοντέλο ανάπτυξης, δηλαδή ο υδροκεφαλισμός της πρωτεύουσας και η ανάπτυξη στα ανατολικά και μόνο.


Last edited by bill77 on Wed Jun 01, 2011 2:58 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

bill 77

H άρση της απομόνωσης της ΒΔ στο μεγαλύτερο μέρος έχει συντελεσθεί με την Εγνατία το ΡΙΟ την υποθαλλάσσια, και τα παραδοθέντα τμήματα της Ιονίας. Με την ολοκλήρωση του Ακτιου-Αμβρακία και κάποιο κέρος της Ιονίας θα κλέισουν και οι τελευταίες μεγάλες τρύπες.

Το κομμάτι από ΑΜΧΙΛΟΧΊΑ και πάνω είναι αντιοικονιμικό ως ΣΔΙΤ. Αυτό είναι γνωστό και στις πέτρες και επιβαρύνει το υπόλοιπο έργο.

Προσωπική μου γνώμη είναι ότι προκειμένου να σωθεί από την εγκατάλειψη όλη η Ιονία και ειδικά το ποιο σημαντικό κομμάτι που είναι το Αντίρριο-Αμφιλοχία και παράκμψη Αρτας είναι προτιμότερο να κοπει το Αρτα-Γιάννενα. Είναι μία ανεκτή παράπλευρη απώλεια στους δύσκολους καιρούς και συνθήκες που δε θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά πέρα από τις γνωστές και αναμενόμενες φωνές διαμαρτυρίας τοπικών θιγόμενων.

Αν μάλιστα ξεπεραστεί η μαφία του Αρκτουρου και ξεμπλοκάρει ο Ε-65 στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία τα πράγματα γίνονται ευκολότερα και θα μετριαστούν οι διαμαρτυρίες. Το Αρτα-Γιάννενα μπορεί να περιμένει για αργότερα ως δημόσιο έργο.

Σαν αντιστάθμισμα του κοψίματος αυτού του κομματιού για να μην υπάρξουν αντιδράσεις και φωνές για διακρίσεις, κλπ κλπ κλπ κλπ μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να προωθηθεί ο Πρεβεζα-Ηγουμενίτσα ο οποίος θα συμβάλλει πολύ περισσότερο στην ανάπτυξη της Ηπείρου αφού θα συνδέσει το αεροδρόμιο του Ακτιου με τα χρυσοφόρα πλην ανεκμετάλλευτα παράλια και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Ιδια χιλιόμετρα κατασκευής είναι και τα δύο κομμάτια.
Επιπρόσθετα ο εργολάβος μπορεί να πάρει bonus την εκμετάλλευση με διόδια του Αμβρακία-Ακτιο που είναι 50 χλμ
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

EAGLE, δεν ξέρω πόσο συχνά ταξιδεύεις στα μέρη μας. Είμαι από Αγρίνιο και δουλεύω Κέρκυρα φέτος. Έχω κάνει το δρομολόγιο τολάχιστον 10 φορές, κάθε φορά ξεκινάς και δεν ξέρεις τι σε περιμένει. Τέλος πάντων, δεν είμαι οικονομικός αναλυτής, επίδοξος χρήστης των υπό κατασκευή έργων και ανυπόμονος μάλλον...
Το Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα σε αρκετά σημεία του είναι καλό. Το Καρτέρι-Πάργα (μήκος 14χμ από 55ο έως 69ο) ξεκίνησε και νομίζω μετά θα χρειάζονται βελτιώσεις κατά τμήματα από το 30ο (Βράχος) μέχρι το 54ο (Πάργα). Από το 69ο μπαίνεις στον καινούριο κάθετο της Εγνατίας και μετά από 8χμ μπαίνεις για άλλα 8χμ στην Εγνατία και φτάνεις Ηγουμενίτσα!!! Απλά πράγματα...
Δεν ξέρω αν κρίνεις από καλοκαιρινή κίνηση αλλά το χειμώνα νέκρα... Δύο-τρεις φορές φέτος Κυριακή απόγευμα δεν με εμπόδισε τίποτα (φορτηγό, τρακτέρ, νταλίκα κ.λπ) να κινούμαι άνετα με περίπου 90 χμ/ώρα και να προσπερνώ σχετικά γρήγορα. Αντίθετα το Άρτα-Γιάννενα δύσκολο, με πολλή κίνηση και το χειμώνα, καμία σύγκριση... Εξάλλου δεν πιστεύω πως θα είναι ιδιαίτερα ακριβό κομμάτι, αν έχω καταλάβει σωστά τη χάραξη. Ας γίνουν έστω και καθυστερημένα είναι η γνώμη μου.
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 10:57 pm    Post subject: Reply with quote

μαφια ο αρκτουρος???

Συγνωμη Eagle, αλλα δεν πετας ετσι μια ατακα για να στηριξεις τα λεγομενα σου κ περιμενεις οι υπολοιποι να καταλαβουν. Εχω μια τελειως διαφορετικη αποψη για τον Αρκτουρο και πιστευω οτι ειναι η σημαντικοτερη οικολογικη οργανωση στην Ελλαδα. Μπορεις να εξηγησεις τι εννοεις?

Υ.Γ. Τα ειπε κ προηγουμενως ο συνφορουμιτης...εχουμε παμπολα παλια παραδειγματα. Δε χρειαζεται να επαναλαμβανουμε τα ιδια. Σε γενικες γραμμες αν εχεις υπ'οψιν σου πως: "τη γνωση πολλοι την αγαπησαν. τον ξερολα ουδεις"


Last edited by Kalashnikov on Thu Jun 02, 2011 2:07 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

1)Πόσα δις έχει κοστίσει στον ελληνα φορολογούμενο η δραστηριοποίηση του αρκτούρου στο πέρασμα της εγνατίας από την πίνδο?

2) Πόσα δις κοστίζει η καθυστέρηση του τμήματος και ίσως η ματαίωση του Καλαμπάκα-Εγνατία?

3)Ποιες είναι οι πηγές χρηματοδότησης και πόσα χρήματα έχει κοστίσει μέχρι τώρα στο κρατικό προυπολογισμό η χρηματοδότηση αυτής της οικολογικής οργάνωσης?

3 πολύ απλές ερωτήσεις από κάποιον που δηλώνει μη γνώστης και είναι πρόθυμος να αναγνωρίσει το λάθος του.
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Καλα, μπορει να χρηματα να ειναι αρκετα, αλλα δε νομιζω πως δεν υπαρχει αποτελεσμα. Νοιωθω περηφανος με το γεγονος πως μπορουν τα ελληνικα δαση να υποστηριξουν αυξανομενους αριθμους μεγαλων θηλαστικων, αντιθετα με μεγαλες ευρωπαικες χωρες -με πολυ ολοκληρωμενα περιβαλλοντικα προγραμματα- στις οποιες τα ζωα αυτα εχουν εκληψει λογω απουσιας τετοιων πρωτοβουλιων στο παρελθον.

Σε τελικη αναλυση, η προστασια του περιβαλλοντος εχει κοστος, αλλα την ιδια στιγμη φερνει και πολλα οφελη. Αρα, δεν ειναι απλα κοστος, αλλα μαλλον επενδυση (οπως και η κατασκευη ενος δρομου αλλωστε)
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 12:48 am    Post subject: Reply with quote

EAGLE wrote:
1)Πόσα δις έχει κοστίσει στον ελληνα φορολογούμενο η δραστηριοποίηση του αρκτούρου στο πέρασμα της εγνατίας από την πίνδο?

2) Πόσα δις κοστίζει η καθυστέρηση του τμήματος και ίσως η ματαίωση του Καλαμπάκα-Εγνατία?

3)Ποιες είναι οι πηγές χρηματοδότησης και πόσα χρήματα έχει κοστίσει μέχρι τώρα στο κρατικό προυπολογισμό η χρηματοδότηση αυτής της οικολογικής οργάνωσης?

3 πολύ απλές ερωτήσεις από κάποιον που δηλώνει μη γνώστης και είναι πρόθυμος να αναγνωρίσει το λάθος του.


Aυτες οι τρεις γενικολογες μαλ...ες που θετεις,ειναι τρεις απλες ερωτησεις?

Ειναι φανερο οτι παιζεις με τα νευρα μας και προκαλεις τους παντες.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 4:32 am    Post subject: Reply with quote

Πίνδος

Απο που πήρες το δικαίωμα να μου μιλάς έτσι? Σε ειρωνεύτηκα? Σε προσέβαλλα προσωπικά? Σου έθιξα κανένα οικόπεδο σου?

Από πότε η διαφορετική άποψη έγινε αντικείμενο χλευασμού?
Από ποτέ πρέπει να υπάρχει ομοφωνία στις απόψεις?
Από πότε υπάρχουν θέματα που είναι "ιερές αγελάδες" τοτέμ και ναρκοθετημένα όπως κάποιος άλλος είπε?

Αν δε το έχεις καταλάβει ΔΕ ΖΟΥΜΕ στο μεσσαίωνα της ιεράς εξέτασης ούτε σε σταλινικό καθεστώς ούτε στο αλάνθαστο ότι η γη είναι επίπεδη.

Εγώ διατύπωσα μία άποψη. Σωστή ή λάθος, αρέσει δεν αρέσει καμία σημασία δεν έχει. Δεν προσπάθησα να την επιβάλλω ούτε έκανα μάθημα σε κανέναν. Αν κάνω λάθος σε κάτι , έγραψα ότι είμαι πρόθυμος να το αναγνωρίσω όπως επίσης εγραψα ότι δε σκοπεύω να αντιδικίσω με κανέναν και ας έχω προκληθεί. Οχι όμως να μου υποδείξεις ή να μου απαγορεύσεις και τι θα λέω. Ημαρτον!!!!!!

Γι αυτό δεν υπάρχουν τα BLOG? Για να γίνεται συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων.

Αντί λοιπόν να προκαλείς και να χυδαιολογείς, μπορείς να παρουσιάσεις την άποψη σου για τον Αρκτούρο ή για όποιο θέμα κρίνεις εσύ ότι χρειάζεται απάντησης.

Σίγουρα όχι με τους χαρακτηρισμούς σου στο τελευταίο σου ποστάρισμα.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 4:49 am    Post subject: Reply with quote

Κalasnikof,

Η προστασία του περιβάλλοντος όπως και η ανάπτυξη είναι πολύ ευρείες εννοιες.

Δική μου προσωπική άποψη είναι ότι ο α Αρκτούρος με τη βιομηχανία προσφυγών στο ΣΤΕ και στην ΕΕ που έχει στήσει για τη καφέ αρκούδα
α) εκτιναξε το κόστος κατασκευής αδικαιολόγητα κατά πολλά δις στην Εγνατία
β) προκαλεί πολύ σοβαρά προβλήματα στον Ε-65 που είναι ζωτικής σημασίας για τη σύνδεση Ηπείρου-Δ.Θεσσαλίας Α.Στερεάς.
γ) κσοστίζει πολλά χρήματα στον ελληνα φορολογούμενο με την αντιναπτυξιακή δράση του στην Ηπειρο.

Πόσο πρέπει να πληρώσει ένα κράτος σαν την Ελλάδα τη καφέ αρκούδα? Ποιο είναι το ταβάνι ? Ας μας πει κάποιος που ξέρει, τι και ποιον εξυπηρετεί αυτή η υπερευαισθησία με τη καφε αρκούδα.
Πως θα έρθει η ρημάδα η ανάπτυξη και η άρση της απομόνωσης που επικαλούνται πολλοί της Ηπείρου? Αν ακυρωθεί ο δρόμος ή αλλάξει η χάραξη και πάει ΓΡΕΒΕΝΑ 50 χλμ μακρύτερα τι γίνεται?

Κάπου διάβασα για σιδηροδρομική εγνατία, για σύνδεση Καλαμπάκας με Ιωάννινα Τον Αρκτούρο τον ρώτησαν?
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 9:08 am    Post subject: Reply with quote

Εκτός από ευρείες έννοιες για την προστασία του περιβάλλοντος δεν μπορείς να παραβλέψεις ότι έχουν σκοτωθεί 10 αρκούδες από όταν έχει παραδωθεί η εγνατία ...
¨οπως και το αδικαιολόγητα ..
Εκεί ζούνε αυτά τα πλάσματα και δεν έχουν κάποιο άλλο να τα προστατέψει..
Φαντάσου να μην υπήρχε και κάποιες τέτοιες οργανώσεις!!

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=403072

Μόλις θρηνήσουμε και μερικούς νεκρούς από τέτοια ατυχήματα ίσως μας απαντήσεις ποιο είναι το ταβάνι για την ασφάλεια της αρκούδας- ανθρώπων..

Επίσης όλοι εδώ μέσα σέβονται τους υπολοίπους συμφορίτες.. Για να στο υποδεικνύουν καποιοι παλιότεροι κάτι πρέπει να καταλάβεις ..
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Εagle, αφιερωμενο.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=42115
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 11:35 am    Post subject: Reply with quote

EAGLE wrote:
[...]Πόσο πρέπει να πληρώσει ένα κράτος σαν την Ελλάδα τη καφέ αρκούδα? [...]


Ειλικρινά, δε γνωρίζω.

Πόσο να κοστολογείται μια ζωη, που απειλείται επειδή εμεις εισβάλαμε στο περιβάλλον της, ενω δε μας εφταιξε σε τιποτα?

Πόσο κοστολογείται ο διωγμός ενός ζώντος είδους;

Υπάρχει ταβανι σε αυτο;

Δεν πρέπει κι αυτη τη ζωη να τη σεβαστούμε;
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Τα δισεκατομμύρια που ξοδεύτηκαν και στέρησαν πόρους για κατασκευή άλλων δρόμων όπου σκοτώνονται άνθρωποι δε λογαριάζονται? Μήπως να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες από τροχαία για να δούμε ποια είναι ποιο φρικιαστική? Από πότε η ανθρώπινη ζωή έγινε ισοδύμανη με ένα αρπαχτικό?

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 10-20-30 αρκούδες νεκρές. Ε και? Η πρόοδος πάντα έχει και απώλειες. Από τη μία έχουμε νεκρές αρκούδες και από την άλλη ανθρώπινες ζωές, ξόδεμα δισεκατομύριων που δεν έχουμε πλέον, καθυστερήσεις και απειλή ματαίωσης σημαντικών υποδομών. Στη ζυγαριά εγώ προσωπικά κρίνω ως σηματικότερο το β σκέλος.

Τι θα κάνουμε δηλαδή? Θα συνεχίζουμε στο ιδιο βιολί επειδή κάποιοι έγιναν υπερευαίσθητοι και το είδαν επαγγελματικά το θέμα της καφέ αρκούδας?
Γράφτηκε ότι εισβάλλαμε στο περιβάλλον της. Μα καλά οι ήδη κατασκευασμένοι δρόμοι και η οικιστική ανάπτυξη δεν εισέβαλλαν στο περιβάλλον λύκων αλεπούδων και άλλων ζώων ή πτηνών? Τίποτα το κακό δε συνέβη.

Στις εργολαβίες της ΑΤΤΙΚΑΤ στο Μέτσοβο κατακρεουργήθηκαν δέντρα μαύρης ελάτης για στηθεί εγγύτερα εργοταξιακό λατομείο. Και όλα αυτά για να γλιτώσει χρήμα και χρόνο ο πτωχευμένος εργολάβος ΠΑΝΟΥΣΗΣ. Που ήταν αυτοί οι "οικολόγοι" τότε? Ποια αγωγή κατέθεσαν? Ποια δράση ανέλαβαν για αναδάσωση στη περιοχή? ΚΑΜΙΑ. Γιατί? Γιατί δε παίρνουν επιδοτήσεις για αυτή τη δραστηριότητα και δεν είναι σίκ.

Αν ακυρωθεί το τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία πόσο θα αποτιμηθεί αυτή η ζημία σε χρήμα και σε ζωές? Ο σιδηρόδρομος που ζητούν οι κάτοικοι της περιοχής πως τον έχουν φανταστεί οι του Αρκτούρου? Μήπως με σήρραγες μεγέθους τύπου Γκότχαρντ? Μήπως είναι καλύτερα να μη κάνουμε κανένα έργο για να μη χαλάσουμε τη γαλήνη της καφέ αρκούδας?

Μέχρι τώρα μόνο για την εγνατία εχουμε ξοδέψει κοντά στα 400 εκ ευρώ για τη καφέ αρκούδα. Δε βάζω μέσα τα λεφτά των επιδοτήσεων. Νομίζω ότι θα συμφωνήσουν πολλοί ότι είναι τεράστιο το ποσό επειδή η καφε αρκούδα χάνει το προσανατολισμό της. Επεται συνέχεια με Ε-65 αργότερα με σιδηρόδρομο......

Εγώ αυτά είχα να πω για το θέμα αυτό ως προσωπική γνώμη με όσα στοιχεία γνωρίζω χωρίς να επιβάλλω την απόψη μου ούτε να ακυρώνω κανέναν.

STAVROS
Δε προσέβαλλα κανέναν, δεν ειρωνεύτηκα κανέναν, δε δίνω μαθήματα αλλά δε παίρνω και μαθήματα με εκφράσεις τύπου "λες μαλακίες" παίζεις με τα νεύρα μας "είμαι παλιός κλπ κλπ κλπ για τις οποίες θα πρέπει να ντρέπονται κάποιοι" .

Τα blog δεν έχουν στεγανά θεματολογίας και φτιάχτηκαν για να διακινούνται ελέυθερα απόψεις ακόμα και αν είναι λάθος. Αν κάποιος φύγει από τους κανόνες υπάρχουν οι μηχανισμοί και οι διαχειριστές να διορθώσουν τα όποια ατοπήματα. Δεν είναστε μικρά παιδιά.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Λυπάμαι ειλικρινα...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 224, 225, 226 ... 419, 420, 421  Next
Page 225 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr