stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πίστα Formula 1 στην Ελλάδα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kakalos
New Member
New Member


Joined: 25 Jul 2005
Posts: 59
Location: Italia\ Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Είμαι κατά της οικονομικής ανάμειξης του κράτους σε οτιδήποτε άλλο εκτός από υποδομές στρατηγηκής σημασίας όπως αυτοκινητόδρομοι, τρένα, λιμάνια, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια κ.τ.λ. Δεν θέλω καμία "επιχορήγηση" σε γήπεδα ποδοσφαίρου και μπάσκετ, πόσο μάλλον σε πίστα F1, καθώς ΔΕΝ είμαι οπαδός του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Παρόλα αυτά όμως αναγνωρίζω την απήχηση και προβολή μιας τέτοιας επένδυσης, και θα ήθελα μια ιδιωτική πίστα στην Ελλάδα χωρίς κρατική ενίσχυση. Γι'αυτό έγραψα "Κι αν δεν έχουν λεφτά και εμπειρία, έχουν οικόπεδο και (πολύ) πλούσιο συνεργάτη... "

Όσον αφορά τα περί "ύπνου": Το ότι οι Βούλγαροι κατάφεραν να κάνουν τέτοιες συμφωνίες, εν αντιθέσει μ'εμάς που έχουμε και πλεονέκτημα απέναντί τους λόγω μεγαλύτερου όγκου τουρισμού, αεροδρομίων, ξενοδοχείων κ.τ.λ., δεν δείχνει ακριβώς αυτό; Οτι κοιμόμαστε; Αυτοί (και όχι μόνο αυτοί), με ένα απειροελάχιστο κομμάτι σχετικά με τις δικές μας ακτογραμμές, αυξάνουν με ηλιγγιώδεις ρυθμούς το τουριστικό προιόν τους κάθε χρόνο, γιατί έχουν πρόγραμμα και στρατηγική. Εμείς ροχαλίζουμε*...

*ροχαλίζουμε=μας ρίχνουν ροχάλες Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Kakalos wrote:

Εμείς ροχαλίζουμε*...

*ροχαλίζουμε=μας ρίχνουν ροχάλες Very Happy


Oπου ροχαλίζουμε στην σύγχρονη νεοελληνική διάλεκτο σημαίνει : ανεξάρτητη και αδέσμευτη ανάπτυξη σε συνθήκες δημοκρατίας , ευνομίας και ισοτιμίας ... Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Tue Oct 05, 2010 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

Μια φορά το χρόνο ακούμε κάτι ευχάριστο και αισιόδοξο για το αυτοκινητοδρόμιο Αχαΐας, ότι ολοκληρώνονται οι διαδικασίες και "σύντομα" θα προχωρήσει η κατασκευή του. Μετά για μήνες δεν ακούγεται τίποτα.... Φέτος που είναι της μόδας οι Αραβικές και οι Κινέζικες επενδύσεις, το σενάριο προβλέπει "αραβικά κεφάλαια με την μέθοδο fast track":

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/33369

Να το πιστέψω; Question
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

...και δεν το πιστεύεις?? Τζάμπα είναι τα όνειρα...
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu May 05, 2011 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

<< Ανοίγει οριστικά ο δρόμος για την κατασκευή του μεγάλου έργου του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας μετά την σημερινή ομόφωνη απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής με την οποία το έργο εντάσσεται στον Αναπτυξιακό Νόμο. Στη συνεδρίαση της Επιτροπής παρέστησαν και ανέπτυξαν την επιχειρηματολογία τους υπέρ της υπαγωγής του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο Πρόεδρος της Εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας» Ευάγγελος Φλωράτος και το μέλος του Δ.Σ. Ανδρέας Φούρας.

Είχε προηγηθεί συνάντηση του κ. Κατσιφάρα με τον Γενικό Γραμματέα Επενδύσεων και Ανάπτυξης του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Γιώργο Πετράκο όπου, επίσης, εκ μέρους του Περιφερειάρχη τονίστηκε η αναγκαιότητα του έργου για την ανάπτυξη της περιοχής και την στήριξη της τοπικής οικονομίας.

Να σημειωθεί ότι εδώ και καιρό ήταν αλλεπάλληλες οι επαφές του κ. Κατσιφάρα με τον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και μάλιστα το θέμα είχε συζητηθεί διεξοδικά και κατά την επίσκεψη του κ. Υπουργού στην Πάτρα τον περασμένο Ιανουάριο. Το έργο, με προϋπολογισμό 94 εκατομμυρίων ευρώ, θα επιδοτηθεί σε ποσοστό 40% έως του ποσού των 50 εκατομμυρίων ευρώ και ακολούθως με ποσοστό 20% για τις εργασίες από τα 50 εκατομμύρια ευρώ και πάνω. >>

Πηγή : best.gr

Κάθε χρόνο το ίδιο ποίημα ακούμε...αντε να τελειώνουμε λοιπόν ..υπομονή ΤΕΛΟΣ!!!
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu May 05, 2011 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

Σαν έργο, από την πλευρά την αναπτυξιακή, είναι ότι καλύτερο για την περιοχή να αρχίσει όσο πιο γρήγορα γίνεται, ειδικότερα τώρα που διανύουμε μία άσχημη περίοδο με μεγάλη ανεργία.
Αυτό όμως που αντιπροσωπεύει το έργο με φοβίζει αρκετά. Εν έτη 2011 υπάρχουν αμέτρητες πίστες σε ολόκληρο τον κόσμο, και πλέον γίνεται μεγάλη μάχη για το ποιες θα μπουν στο καλεντάρι. Η Τουρκία ήδη πετάχτηκε έξω από τα μελλοντικά γκραν-πρι, και όλοι μιλάνε για ένα αποτυχημένο εγχείρημα. Και σαν έργο, διότι εκτός από την F1 δεν κατάφερε να προσελκύσει κάτι άλλο, αλλά και για την ίδια την F1, διότι το τούρκικο γκραν-πρι είναι το χειρότερο, ειδικότερα σε ότι αφορά το ενδιαφέρον του κόσμου. Εύχομαι όλοι τους να έχουν σκεφτεί και το "μετά" και να μην προσπαθούν απλώς να φιτάξουν μία πίστα επειδή τους έχει γίνει άχτι όλα αυτά τα χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri May 06, 2011 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Ισως να πρεπει να το συνδυασεις και με αλλα πραγματα και οχι μονο με εναν σκετο αγωνα φορμουλα γιατι τοτε θα μιλαμε για επισκεπτες 3 ημερες καθε χρονο και σιγουρα θα βαρεθουν αν δεν εχουν κατι αλλο να κανουν.

Πρεπει επομενως η οποια πιστα αν γινει, να γινει κοντα σε τουριστικες υποδομες ΑΑΑ ποιοτητας, σε τελειες παραλιες, να εχει κοντα πολλες αρχαιολογικες υποδομες και χωρους, να εχει κοντα υποδομες για shopping, malling και ακομα καλυτερα εκπτωτικα χωρια.

Συνεπως μια πιστα πχ στην Πατρα, που δεν εχει κοντα αξιολογες και διεθνως γνωστες αρχαιολογικες υποδομες (πλην της Αρχαιας Ολυμπιας που ειναι σχετικα μακρια και με δρομο καρμανιολα), δεν εχει πολλα ξενοδοχεια ΑΑΑ εκτος απο 2-3 στην ευρυτερη περιοχη της Σκαφιδιας αλλα εκει εισαι εκτος Πατρας νομιζω, δεν εχει μεγαλα εμπορικα κεντρα, δεν εχει μεγαλα εκπτωτικα χωρια, το καλοκαιρι η Πατρα ετσι και πιασει ο λιβας ειναι απαλευτη (εχει τρελη ζεστη σε σημειο να μην μπορεις να αναπνευσεις).

Επιπλεον εχω την εντυπωση οτι η FIA οπως και η UEFA-FIFA αντιστοιχα για να δοθει 5αστερο σε ενα γηπεδο και να γινουν διεθνεις οργανωσεις θελει σε κοντινη αποσταση καμποσω χλμ αεροδρομιο που να δεχεται διεθνεις πτησεις και ξενοδοχεια καποιων αστερων και πανω (ο ευρυτερος νομος Αχαιας δεν διαθετει τετοιο αεροδρομιο τυπου Ελ. Βενιζελς, Μακεδονια, Καζαντζακης κτλ).

Να κανουμε μια πιστα απλα για να την κανουμε, για να μας φυγει η κ@υλα σαν χωρα, για να εξυπηρετησουμε μικροκομματικα συμφεροντα και να μην πατησει τουριστας απο το 2ο χρονο και μετα καλυτερα να μην την κανουμε.

Επιπροσθετα επειδη το κοστος συντηρησης ειναι μεγαλο θα πρεπει τις υπολοιπες μερες του χρονου η πιστα να χρησιμοποιειται για αλλους αγωνες αυτοκινησης ή μηχανων, για μαθηματα ασφαλους οδηγησης κτλ.

Επειδη η πιστα δεν πρεπει να γινει στην υπερφορτωμενη Αθηνα, μια καλη λυση θα ηταν πχ η Κρητη, στα βορεια του νομου Ηρακλειου.

Συνδυαζεις την κατασκευη της με το νεο αεροδρομιο στο Καστελι, αρα σε κοντινη αποσταση θα εχεις ενα υπερσυγχρονο αεροδρομιο διεθνων πτησεων. Σε κοντινη αποσταση εχεις το Ηρακλειο, τα Μαλια, φουλ τουριστικες υποδομες τις οποιες επισκεπτονται καθε χρονο παμπολοι τουριστες χωρις σταματημο ολα αυτα τα χρονια.

Στην περιμετρο του αεροδρομιου αναπτυσσεις εμπορικο παρκο στα πλαισια του Ελ.Βενιζελος και μπορεις να εχεις και τυπου mall εμπορικο κεντρο, και τυπου DYI (Praktiker, Lerroy κτλ) και εκπτωτικο χωριο τυπου Factory Outlet ή αντιστοιχων καλυτερων υλοποιησεων εξωτερικου).

Κοντα εχεις τον αρχαιολογικο χωρο της Κνωσσου, εχεις το Μουσειο του Ηρακλειου, εχεις την Aqua Land - Aquarium στην παλια αμερικανικη βαση (που μπορει να αναβαθμιστει-εμπλουτιστει και με αλλες παροχες/υποδομες) κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri May 06, 2011 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή μια πιστα συντηρείται ΚΥΡΙΩΣ απο τον τοπικό πληθυσμο και ΟΧΙ απαραίτητα απο αγώνες (μιλαμε για track days ιδιωτών και μαθηματα σαν αυτα που γινονται στα Μέγαρα), η Κρήτη δεν εξυπηρετει γιατι θα έχει μικρό κοινο.

Ενω περιξ των Αθηνών που λειπει μια καλή πιστα (τα Μεγαρα ειναι μικρά - αλλα ομορφη τεχνική πιστα για να μαθεις να στριβεις, ειδικα μηχανη και οι Σερρες ειναι μακρια), θα έχει εξασφαλισμένο κοινο όλο το χρονο και μονο έτσι ισως να ειναι βιώσιμη
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri May 06, 2011 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Και η Κρητη μια χαρα κοινο εχει. Εκτος και αν εχεις την εντυπωση οτι οι μισοι Αθηναιοι θα τρεχουν στην Πατρα ή οπου αλλου γινει. Δεν ειναι θεμα αποστασης ουτε υποδομων που δεν πανε στα Μεγαρα ή στις Σερρες. Απλα το κοινο στην Ελλαδα ειναι ετσι και αλλιως περιορισμενο και μη πορωμενο με τον μηχανοκινητο αθλητισμο (σε αντιθεση πχ με ποδοσφαιρο-μπασκετ).

Φαινεται αλλωστε και απο το γυρολόι που εχει ριξει η αναμεταδοση της F1 τα τελευταια 2 χρονια που κανενας σταθμος δεν ενδιαφερεται πραγματικα γιατι η τηλεθεαση ειναι μικρη και κατα συνεπεια τα εσοδα απο διαφημισεις πολυ μικρα για να καλυψουν το κοστος.

Μια πιστα στην Ελλαδα θα συντηρηθει τα πρωτα χρονια της ζωης της δυστυχως απο τους ξενους την περιοδο των αγωνων.

Η μηχανοκινητη παιδεια μας ειναι ανυπαρκτη το ιδιο και ο εγχωριος μηχανοκινητος αθλητισμος. Εδω ποδοσφαιρο και μπασκετ που υποτιθεται το εχουμε το αντικειμενο και το ΟΑΚΑ με τοσες υποδομες μετα την Ολυμπιαδα σαπιζει και δεν βγαζει ουτε τα εξοδα του.

Μην εχεις εμπιστοσυνη λοιπον στις τοπικες ή περιξ κοινωνιες για να στηριξουν μια αθλητικη υποδομη. Απαιτειται αλλαγη "παιδειας" και αυτο παιρνει χρονια.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri May 06, 2011 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς, και μία πίστα F1 δεν θα κάνει τον Έλληνα να αγαπήσει το άθλημα από την μία μέρα στην άλλη. Να σου πω την αλήθεια, αν είναι να έρθουν εδώ οι Άραβες να μας χτίσουν την πίστα σε χώρο παραχωρημένο από το κράτος, καλώς θα κάνουν. Το να ξοδευτούν όμως αυτά τα χρήματα αποκλειστικά από το κράτος, με βρίσκουν αντίθετο αυτή τη στιγμή. Ο καθένας μιλάει αναλόγως τις προσωπικές του προτιμήσεις, αλλά θα ήταν πιο φρόνιμο να σκεφτόμασταν λίγο διαφορετικά. Πως θα αντιδρούσαμε αν μας έλεγαν ότι θα δώσουν 100εκ. για να φτιάξουν ένα γήπεδο κρίκετ?
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri May 06, 2011 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα γηπεδο κρικετ δε θα μπορουσε ποτε να ειναι μισθωμενο απο ξενους 300 ημερες το χρονο οπως ειναι ολες οι πιστες στην νοτια Ισπανια και το Αλγκαρβε της Πορτογαλιας. Οι σημερινες πιστες δε βγαζουν τα λεφτα τους απο τους αγωνες αλλα απο δοκιμες και εκδηλωσεις εταιρικες ή ιδιωτων (track days). Ειναι σαφεστατα τουριστικες επενδυσεις αλλα εχουν πολυ διαφορετικη φιλοσοφια απο αυτη ενος παραδοσιακου ξενοδοχειου γιαυτο και οι Πατρινοι θα ειναι τρελοι αν δε δωσουν τη διαχειριση σε ανθρωπους που γνωριζουν (και φυσικα δεν υπαρχουν στην Ελλαδα).

H Πατρα ειναι τελεια τοποθετημενη για να κανει ολη η μηχανοκινητη Ιταλια δοκιμες τον χειμωνα αφου εκει οι πιστες ειναι τοσο βορεια που ειναι πρακτικα αχρηστες μεχρι την ανοιξη. Αν η Ιονιος που ειναι ο μεγαλομετοχος και οι Πατρινοι τρεξουν σωστα την επιχειρηση αυτοκινητοδρομιο τοτε μπορουν ευκολα να αποσβεσουν την επενδυση και να βγαλουν υπεραξιες. Μην ξεχναμε, σε μπατζετ 90 εκ η Ιονιος βαζει 25, οσο περιπου θα ειναι και η επιδοτηση απο το κρατος.


Last edited by TooTall on Fri May 06, 2011 11:48 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri May 06, 2011 11:44 pm    Post subject: Reply with quote

apapa wrote:
Απλα το κοινο στην Ελλαδα ειναι ετσι και αλλιως περιορισμενο και μη πορωμενο με τον μηχανοκινητο αθλητισμο (σε αντιθεση πχ με ποδοσφαιρο-μπασκετ). Φαινεται αλλωστε και απο το γυρολόι που εχει ριξει η αναμεταδοση της F1 τα τελευταια 2 χρονια που κανενας σταθμος δεν ενδιαφερεται πραγματικα γιατι η τηλεθεαση ειναι μικρη και κατα συνεπεια τα εσοδα απο διαφημισεις πολυ μικρα για να καλυψουν το κοστος.

Το τηλεοπτικο κοινο ειναι περιπου 500 χιλιαδες θεατες ανα αγωνα, ανετα πανω απο τους μισους αγωνες του Ολυμπιακου στην ΝΕΤ. Τα δε καναλια δινουν πολλα εκ ευρω λεφτα για αυτα τα δικαιωματα. Φετος εκτος απο το διετες του Αλφα, επενδυσε σε αυτο το προϊον και το Connex. Ποσα αλλα αθληματα μπορουν να δειξουν τετοια μεγεθη;

Οσο για τον εγχωριο μηχανοκινητο αθλητισμο αυτο ειναι μια αλλη ιστορια, ευθυνη αλλων. Ενα αυτοκινητοδρομιο σαν επιχειρηση δεν εξαρταται παρα ελαχιστα απο αυτο. Αποδειξη οτι το αυτοκινητοδρομιο στις Σερρες φερνει εσοδα στον εκει Δημο που ειναι ο βασικος μετοχος της επιχειρησης πανω απο 1 εκ ευρω το χρονο. Συν φυσικα το χρημα που φερνει απο κρατησεις ξενοδοχειων, εστιατορια κλπ. Και ολα αυτα με ελαχιστους ξενους αγωνες και μηδεν ελληνικους.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat May 07, 2011 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
H Πατρα ειναι τελεια τοποθετημενη για να κανει ολη η μηχανοκινητη Ιταλια δοκιμες τον χειμωνα

καλα στη χαλανδριτσα δεν θα εχει χιονι ή παλι κρυο?
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat May 07, 2011 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

TooTall wrote:
apapa wrote:
Απλα το κοινο στην Ελλαδα ειναι ετσι και αλλιως περιορισμενο και μη πορωμενο με τον μηχανοκινητο αθλητισμο (σε αντιθεση πχ με ποδοσφαιρο-μπασκετ). Φαινεται αλλωστε και απο το γυρολόι που εχει ριξει η αναμεταδοση της F1 τα τελευταια 2 χρονια που κανενας σταθμος δεν ενδιαφερεται πραγματικα γιατι η τηλεθεαση ειναι μικρη και κατα συνεπεια τα εσοδα απο διαφημισεις πολυ μικρα για να καλυψουν το κοστος.

Το τηλεοπτικο κοινο ειναι περιπου 500 χιλιαδες θεατες ανα αγωνα, ανετα πανω απο τους μισους αγωνες του Ολυμπιακου στην ΝΕΤ. Τα δε καναλια δινουν πολλα εκ ευρω λεφτα για αυτα τα δικαιωματα. Φετος εκτος απο το διετες του Αλφα, επενδυσε σε αυτο το προϊον και το Connex. Ποσα αλλα αθληματα μπορουν να δειξουν τετοια μεγεθη;

Οσο για τον εγχωριο μηχανοκινητο αθλητισμο αυτο ειναι μια αλλη ιστορια, ευθυνη αλλων. Ενα αυτοκινητοδρομιο σαν επιχειρηση δεν εξαρταται παρα ελαχιστα απο αυτο. Αποδειξη οτι το αυτοκινητοδρομιο στις Σερρες φερνει εσοδα στον εκει Δημο που ειναι ο βασικος μετοχος της επιχειρησης πανω απο 1 εκ ευρω το χρονο. Συν φυσικα το χρημα που φερνει απο κρατησεις ξενοδοχειων, εστιατορια κλπ. Και ολα αυτα με ελαχιστους ξενους αγωνες και μηδεν ελληνικους.


Δεν ξερω αν το νουμερο 500Κ ειναι αληθινο ή εστω κοντα στην πραγματικοτητα. Αν ηταν ο Αλφα δεν θα το σκεφτοταν αλλα θα ανανεωνε (αλλα ηταν πολλα τα λεφτα Αρη και ελαχιστη η τηλεθεαση αρα και τα διαφημιστικα εσοδα). Και ο ΑΝΤ1 φετος για να ριξει το κοστος δειχνει μονο τον Αγωνα της Κυριακης.

Τελος το Κονεξ ειναι αλλη ιστορια. Δεν μπηκε στην F1 γιατι εχει τρελα λεφτα ή τηλεθεαση. Το προιον Κονεξ TV παει απατα εμπορικα (πολυ λιγους συνδρομητες σε σχεση πχ με την Νοβα ή τα ελευθεα). Ο μονος τροπος για να μαζεψει πελατες λοιπον ειναι να κανει αποκλειστικες αθλητικες συμφωνιες. Για αυτο μαζευει οσο μπορει πρωταθληματα ποδοσφαιρου, για αυτο εριξε λεφτα στο Κυπελο, για αυτο τωρα χτυπαει την F1. Ακομα και 100.000 Ελληνες να υπαρχουν που βλεπουν μανιωδως φορμουλα και θα επενδυαν σε Κονεξ τιβι, ειναι μεγαλος αριθμος πελατων για το Κονεξ Τιβι (το νουμερο των 500Κ τονιζω το θεωρω εξωπραγματικο για τα ελληνικα δεδομενα - μιλωντας παντα ρεαλιστικα διαφορετικα μπορω και εγω να πω οτι οι Ολυμπιακοι ειμαστε 5+ εκατ. σε ολη την Ελλαδα αρα το οποιοδηποτε καναλι πρεπει να μας σκασει τρελα λεφτα γιατι θα εχει τηλεθεαση απο 5+ εκατ. γαυρους). Δεν παει ετσι ομως.

Το σημειο που συμφωνω ειναι οτι οντως πρεπει η πιστα να φερει λεφτα απο αλλου και αυτο που λες με τους Ιταλους ειναι πολυ καλη ιδεα. Εαν ομως και μονο εισαι ανταγωνιστικος απο κοστος σε σχεση με τους Ισπανους που τωρα ολοι πανε εκει για επισημες δοκιμες εξελιξης.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sat May 07, 2011 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

Κακως δεν πιστευεις τα νουμερα τηλεθεασης που εγραψα, ειναι απο στοιχεια της AGB και φυσικα αναφερονται σε Ευρωπαϊκα GP που γινονται σε λογικες ωρες. Εξαλλου τα πραγματα ειναι απλα, αν δεν υπηρχε κοινο δε θα υπηρχε σταθερα τοσα χρονια ζωντανη μεταδoση. Τα καναλια δεν κανουν δωρα σε αυτο τον τομεα σε κανεναν. Οσο για τις αλλαγες καναλιων και την μετακομιση των κατακτηριων απο τον Αλφα στο Κονεξ επισης ειναι ευκολα να εξηγηθουν: ο κατοχος των τηλεοπτικων δικαιωματων (ο μεσαζοντας αν θελεις) ειχε υπογραψει πριν δυο χρονια μια πολυ ακριβη συμβαση με τη FOM με δεδομενα προ κρισης και κανει οτι μπορει για να ρεφαρει τα 2 εκ ευρω ανα χρονο που πρεπει να αποδιδει στην FOM. Επισης (και τελος στα ασχετα με την θεματολογια του φορουμ απο εμενα) το Κονεξ εφτασε τους 60 χιλιαδες συνδρομητες χωρις να εχει ανεβει ακομη σε δορυφορο που ειναι ακρως ικανοποιητικο.

Τωρα σχετικα με την Ισπανια θα σας αναφερω μονο δυο νουμερα απο τον τιμοκαταλογο του 2009 της πιστας της Jerez: κοστος αποκλειστικης ενοικιασης (της και μονο) 12k την ημερα, κοστος ανα αυτοκινητο σε collective testing των 60-80 μονοθεσιων 1,5k την ημερα. Οι τιμες αναφερονται σε χρηση πιστας και οχι περεταιρω υποδομων (πχ pitbox) που χρεωνεται εξτρα. Οποτε αν οι Πατρινοι κανουν τις σωστες κινησεις και παρουν κομματι απο την πιτα θα εχουν σοβαρα εσοδα. Παρεπιπτοντως μιλαω για τις δοκιμες γιατι αυτο ειναι ενα κομματι που ειμαι σε θεση να γνωριζω τα μεγεθη, υπαρχουν πχ και παρουσιες νεων μοντελων αυτοκινητοβιομηχανιων που προφανως επισης αφηνουν πολυ χρημα αλλα δεν ξερω τα ακριβη μεγεθη.

@Agg3los οτι και να εχει η Χαλανδριτσα δε συγκρινεται με το κρυο της Μοντσα ή της Αντρια (κοντα στη Βενετια). Οι Ιταλικες πιστες ειναι παρα πολυ ψηλα στον χαρτη.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun May 08, 2011 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

προσωπικα παντως δεν βλεπω φορμουλα 1,,τη βαριεμαι,παρολο που μου αρεσουν τα αυτοκινητα..
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun May 08, 2011 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι μόνο εσύ. Άδειες οι κερκίδες στην πίστα της Κωνσταντινούπολης.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sun May 08, 2011 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτα ειναι αποψεις και γουστα απολυτως σεβαστα παρολα αυτα θα σας ελεγα να μην συγχεετε την πιστα με ενα πρωταθλημα. Το ενα ειναι μια αθλητκη/τουριστκη υποδομη και το αλλο μια διοργανωση που εκμεταλλευεται αυτη την υποδομη. Σαν να λεμε ξενοδοχεια και διοργανωσεις συνεδριων. Το οτι πχ βαριομαστε τα συνεδρια δεν σημαινει τιποτα για τα ξενοδοχεια που εχουν τη δυνατοτητα να τα φιλοξενησουν.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun May 08, 2011 9:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλάκι μας. Όταν κατασκευάζεις μια πίστα F1 την κατασκευάζεις με απώτερο σκοπό να φιλοξενείς αγώνες F1.
Αλλιώς δεν την κάνεις προυποθέσεων F1 και γλυτώνεις κι ένα σκασμό λεφτά.
Δύσκολοι καιροί για επενδύσεις σε κάτι το οποίο θα επιβιώσει από την F1. Μην μου πείτε για τα πλεονεκτήματα της Χαλανδρίτσας λόογω καιρού γιατί και η πίστα στην Κωνσταντινούπολη το ίδιο κλίμα με εδώ έχει και πάει κατά διαόλου.
Επίσης μέσω της εγνατίας είναι σχεδόν το ίδιο κόστος για να μεταβεί εκεί ολόκληρη αποστολή ομάδας.
Σε μια εποχή λοιπόν που η Ελλάδα έχει φεσωθεί για τις επόμενες 15 γενιές και είναι υποχείριο των "κεφαλαίων" και των ΔΝΤ, στ'αλήθεια περιμένετε να γίνει κάτι τέτοιο, ή να μας το επιτρέψουν οι διαχειριστές μας;
Σε ποιά χώρα ζείτε;
Μήπως σε κάποια άλλη;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Mon May 09, 2011 12:12 am    Post subject: Reply with quote

Ξανα θα ξεφυγω απο τη θεματολογια του φορουμ αλλα νομιζω θα ειναι χρησιμο: οι προδιαγραφες των αυτοκινητοδρομιων υπακοουν σε προδιαγραφες της δεθνης ομοσπονδιας και απλουστευμενες εχουν ως εξης
- Grade 1, καταλληλη να φιλοξενησει αγωνες Formula 1
- Grade 1T, καταλληλη να φιλοξενησει δοκιμες Formula 1 και αγωνες ολων των κατηγοριων εκτος της F1
- Grade 2, καταλληλη να φιλοξενησει αγωνες ολων των κατηγοριων εκτος της F1
- Grade 3, καταλληλη να φιλοξενησει διεθνεις αγωνες των κατηγοριων με συγκεκριμενο περιορισμο επιδοσεων και εθνικους αγωνες
κλπ

Οι Σερρες για παραδειγμα αυτη τη στιγμη αν περνουσε την επιθεωρηση της FIA θα ηταν Grade 3 σε αντιθεση πχ με τα Μεγαρα που θα χρειαζοντουσαν πολλες αναβαθμισεις. Η Πατρα στο επικαιροποιημενο πλανο υπολογιζεται να ειναι Grade 2 γιατι ακριβως ο σχεδιασμος δεν ειναι να κυνηγησει στην αρχη αγωνα F1. Παρολα αυτα το πλανο αφηνει τα περιθωρια για αναβαθμιση μεχρι Grade 1 εαν αυτο αποφασιστει. Δεν μπορω να σας πω σε ποιες προδαγραφες αναφερεται το κοστος των 94 εκ ευρω που αναφερεται στον φακελο υποψηφιοτητας για τον αναπτυξιακο υποθετω ομως οτι ειναι για Grade 1. Και αυτο γιατι προσφατα ολοκληρωμενα αυτοκινητοδρομια στην Μεσογειο στοιχισαν 40-50 εκ ευρω για προδιαγραφες Grade 2 (Navarra - Los Arcos, Ισπανια) και 100-120 εκ ευρω για προδιαγραφες Grade 1Τ (Algarve, Πορτογαλια). Υπενθυμιζω οτι η επιδοτηση δε θα ειναι ενα στανταρ ποσο αλλα ποσοστο που αλλαζει αναλογα με το τελικο υψος της επιδοτησης. Αν πχ μιλαμε για Grade 2 των 50 εκ ευρω θα δοθουν ως επιδοτηση 20 εκ και τα υπολοιπα θα καλυφθουν απο τον επενδυτη (Ιονιος) ή/και με δανεισμο.

Τελος, σχετικα με την Τουρκια το προβλημα της προσβασης επκεντρωνεται στα συνορα. Μετα την πρωτη χρονια που οι ομαδες ταλαιπωρηθηκαν αφανταστα απο τους Τουρκους υπαλληλους εγινε συνενοηση και εκτοτε ολος ο εξοπλισμος ομαδων, οργανωτων, τηλεορασης κλπ μεταφερεται με πλοιο που φευγει απο την Ιταλια και πιανει Τουρκια καπου κοντα στο ασιατικο τμημα της Κωνσταντινουπολης. Φυσικα οι νταλικες δεν ελεγχονται και πανε απευθειας πιστα. Χωρις αυτη την παραχωρηση οι γειτονες θα ειχαν μεινει στο πρωτο τους GP. Με τετοιους περιορισμους ειναι αυτονοητο οτι η πιστα δε θα μπορουσε ποτε να διεκδικησει κομματι απο την πιτα δοκιμων αγωνιστικων ή παρουσιασεων αυτοκινητων. Κανεις δεν ειναι τοσο μαζοχιστης.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon May 09, 2011 9:26 am    Post subject: Reply with quote

apapa wrote:
[...] Εκτος και αν εχεις την εντυπωση οτι οι μισοι Αθηναιοι θα τρεχουν στην Πατρα ή οπου αλλου γινει. Δεν ειναι θεμα αποστασης ουτε υποδομων που δεν πανε στα Μεγαρα ή στις Σερρες. [...]


Δεν έχω καμια εντυπωση, γνωρίζω πολύ τί γινεται στα track days που διοργανώνονται στα Μέγαρα και στις Σερρες.

Επισης θεωρώ οτι μια πολή 200,000 κατοικων (Πατρα) που γειτνιάζει με μια πόλη 4 εκατομμυρίων, σιγουρα έχει εν δυναμει πιο πολυ κοινο απ' οτι η Κρητη.

Στα track days στις Σερρες (στα οργανωμένα γιατι στις Σερρες μπορείς να μπεις και καθημερινη με ενα μικρό αντιτιμο για ελευθερες δοκιμες), γινεται καλό προσκύνημα καθε φορά και έχω φιλους που ανεβαινουν με αυτοκίνητα και τις μηχανες στα trailers πισω. Ξερω επισης πολλους περισσότερους που δεν ανεβαινουν λογω κόστους και χρόνου. Ενω η Πατρα ειναι διπλα, ακομα και με λαστιχα πιστας πας (εαν δεν σε τρώει ο καρπός σου), ακόμα και ημερήσια βόλτα γίνεται. Εχει δε το πλεονέκτημα του καλυτερου καιρού απ' οτι στις Σερρες (στο τελευταίο ΤD το προηγούμενο ΣΚΔ εβρεχε και μια παρέα φιλων απο εδω δεν ξεκινησε καν)

Τεσπα, ακαδημαϊκή κουβέντα κάνουμε, απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι μια πιστα τη συντηρει το τοπικο κοινο, οι τοπικοι αγώνες και όχι 1-2 διεθνη γεγονοτα οπως F1 και motogp. Αρα, καλό ειναι να την εχεις κοντά σε μεγάλο αστικό κέντρο για να έχεις καλό κοινο.

ΣτΆς ΣερρΑς πανε και πολλοι βουλγαροι btw.

Το μονο καλό της Κρητης ειναι οτι μπορει οι ντόπιοι οδηγοι να μπαινουν εκει και να σταματήσουν να σκοτώνονται στο σιρκουί του Μπάλινγκτον (Ηράκλειο-Μπαλί...)
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon May 09, 2011 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Στα track days στις Σερρες (στα οργανωμένα γιατι στις Σερρες μπορείς να μπεις και καθημερινη με ενα μικρό αντιτιμο για ελευθερες δοκιμες), γινεται καλό προσκύνημα καθε φορά και έχω φιλους που ανεβαινουν με αυτοκίνητα και τις μηχανες στα trailers πισω. Ξερω επισης πολλους περισσότερους που δεν ανεβαινουν λογω κόστους και χρόνου. Ενω η Πατρα ειναι διπλα, ακομα και με λαστιχα πιστας πας (εαν δεν σε τρώει ο καρπός σου), ακόμα και ημερήσια βόλτα γίνεται. Εχει δε το πλεονέκτημα του καλυτερου καιρού απ' οτι στις Σερρες (στο τελευταίο ΤD το προηγούμενο ΣΚΔ εβρεχε και μια παρέα φιλων απο εδω δεν ξεκινησε καν)


στην τηλεοραση βαριεμαι να την βλεπω..

αλλα αν ηταν κοντα,,εδω στην Πατρα,,θα πηγαινα σιγουρα σαν παλαβος..

για πολλους λογους,,καθε φιλος του αυτοκινητου θα πηγαινε..
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue May 10, 2011 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

<<Στο πλαίσιο της επιτάχυνσης των διαδικασιών αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων του προηγούμενου νόμου για τις ιδιωτικές επενδύσεις (3299/2004), εγκρίθηκε από το τμήμα αξιολόγησης και ελέγχου επενδύσεων το επενδυτικό σχέδιο της εταιρίας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.».

Η επένδυση της εταιρείας αφορά στην ίδρυση αυτοκινητοδρομίου στη θέση Ρέντες του Δημοτικού Διαμερίσματος Χαλανδρίτσας του Δήμου Φαρρών, του Νομού Αχαΐας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 94.6 εκ. €, ενώ η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,571%, δηλαδή 28,92 εκ. €.

Σύμφωνα με την μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για την λειτουργία της επένδυσης. Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών όπως επίσης να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων.

Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνολική έκταση επιφάνειας 928.5 στρεμμάτων, κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες.

Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.». Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ. α.

Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση «Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών» με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο» Ο φορέας συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει ορισθεί σε είκοσι (20) έτη.

Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες (έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου).

Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Μετά την έγκριση από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.>>

Πηγή : best.gr
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue May 10, 2011 4:04 pm    Post subject: Reply with quote

Η αλήθεια είναι πως αν τελειώσει το κατασκευαστικό κομμάτι , ας πούμε , σε 3 χρόνια απο τώρα , τα οικονομικά δεδομένα θα έχουν αλλάξει ...

Ηδη η Τουρκία δείχνει να χάνει τον αγώνα στο Παγκόσμιο καλεντάρι , αφήνοντας κενό, που φυσικά σε πρώτη φάση θα το καλύψουν οι Ρώσοι με τον δικό τους αγώνα στο Σότσι.

Απο εκεί και πέρα εμείς μπορούμε να κινηθούμε σε άλλα πιο βατά μονοπάτια όσον αφορά την διεκδίκηση αγώνων , ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ F1!!

Αν δηλαδή κατορθώσουμε σε πρώτη φάση , να φέρουμε 1 αγώνα Παγκοσμίου πρωταθλήματος π.χ. MOTOGP και 2-3 Ευρωπαικούς , θα έχουμε σημαντικά οικονομικά οφέλη , ώστε να κερδίσουμε τον ανάλογο χρόνο που θα χρειαστεί για να κάνουμε την κίνηση για πιο πάνω.

Ετσι κι αλλιώς το θέμα είναι να είναι βιώσιμη η επένδυση στην πράξη με διάρκεια και κέρδος.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 16, 2011 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Να μια ιδέα να στηρίξουμε όλοι
Από factorx στις 16/07/2011
Share

Δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1 στους δρόμους πέριξ του λιμανιού προωθεί ο δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας.
http://www.antinews.gr/2011/07/16/112985/

Quote:
Διαβάζουμε ότι ο δήμαρχος του καλλικράτειου δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας Λουκάς Τζάνης, υιοθετώντας ιδέα του αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου προωθεί τη δημιουργία πίστας Formula1, η οποία θα εκτείνεται κατά 70% στο υπάρχον οδικό δίκτυο της περιοχής, ενώ το υπόλοιπο 30% πρόβλέπεται να κατασκευαστεί.



Βασικό επιχείρημα του δημάρχου είναι η αξιοποίηση της έκτασης του εργοστασίου Λιπασμάτων, το οποίο ανήκει στην Εθνική Τράπεζα και παραμένει εγκαταλειμμένο για πάνω από δέκα χρόνια.



«Θεωρούμε ότι η πρόταση του κυρίου Παπαθεοδώρου είναι η καλύτερη δυνατή γιατί συνδυάζει την οικονομική ανάπτυξη με την αναβάθμιση μιας ιδιαίτερα υποβαθμισμένης περιοχής. Δημιιουργεί 3500 θέσεις εργασίας , ενώ συμβάλλει και στην περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής, καθώς προβλέπονται 250 στρέμματα πρασίνου», ισχυρίστηκε ο δήμαρχος κατά την παρουσίαση των σχεδίων του εγχειρήματος, που έγινε πάνω στο πλοίο των Μινωϊκών Γραμμών «Κνωσσός Παλάς».



Όπως είναι γνωστό για την δημιουργία πίστας, Formula 1 στην Ελλάδα έχουν υπάρξει κατά καιρούς διάφορα μεγαλεπήβολα σχέδια που έμειναν όμως όλα στα χαρτιά. Για τρεις λόγους κυρίως:



1. Την αδιαφορία και ασχετοσύνη του κράτους



2. Την κυριαρχία στο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού διάφορων χαζοχαρούμενων ψευτοπλούσιων λελέδων της καλής κοινωνίας που νομίζουν πως το να τρέχεις στους αγώνες είναι κάτι σαν ελληνική ταινία της δεκαετίας του 60 με τον Τζανετάκο και τον Μπάρκουλη να ανεβαίνουν με τις “πάντες” (τάχα) την Πάρνηθα



3. Τον ρόλο ορισμένων περιοδικών και δημοσιογράφων που αυτοδιορίσθηκαν Βούδες της ελληνικής αυτοκίνησης.



Όμως ο πρίγκηπας Ρενιέ του Μονακό δεν είναι βλάκας που οργανώνει τόσο χρόνια το ομώνυμο Grand Prix μέσα στους δρόμους της πόλης του.

Θέαμα, τουρίστες, συνάλλαγμα, προβολή της χώρας !!!


http://www.newsbeast.gr/car/arthro/201030/formoula-1-sto-keratsini-kai-ti-drapetsona/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Next
Page 22 of 23

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr