stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Κοίτα, εγώ τόσα χρόνια πλήρωνα εισητήριο, τα χω φτιάξει με το αίμα μου τα λεωφορεία της Αθήνας και πλέον δεν πληρώνω.... Και αμά κλείσουν και τον ΟΑΣΑ δεν πειράζει, δεν δουλεύω εκεί, έχω και τζιπάρα να μετακινούμαι.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Jan 21, 2011 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Απιστευτη λογικη....

Πρεβεζάνε, παντα θα πληρώνεις, μεσω των φορων.


Η έννοια "δωρεάν" δεν υφισταται στα οικονομικα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Jan 23, 2011 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ήταν λίγο ειρωνικο το σχόλιο μου, ίσως λίγο δυσδιάκριτο.
Εννοούσα ακριβως αυτό που λες όμως....
Αν αρχίσει και εμφανίζεται κύμα άρνησης και στα εισιτήρια μάλλον μια επιχειρηματολογία σαν και αυτή που ανέφερα θα ακούσουμε. Και ας μην νοιάζεται κανείς ότι αυτα πάνε στη συνέχεια στον Κρατικό προυπολογισμό και μετά στις συντάξεις τηςγιαγιάς. Η αλληλεγγύη των γενεών που λέγανε παλιά...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Jan 23, 2011 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Απόλυση αρκετών ΔΥ .
Ευθανασία στους άνω των 80 .
Δίδακτρα 10.000 το χρόνο σε όσους φοιτητές δεν παίρνουν πτυχίο στα 4 χρόνια .
Ολα αυτά θα μπορούσαν να είναι το "κίνημα" κάποιων άλλων -istas .
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Jan 24, 2011 9:17 am    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Ήταν λίγο ειρωνικο το σχόλιο μου, ίσως λίγο δυσδιάκριτο. [...]


Ok, οντως το παρεξηγησα.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 3:22 am    Post subject: Reply with quote

To νέο (πόσα έχουν βγει?) σχέδιο ανάπτυξης του Μετρό.
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Athens_Metro-map_gr.pdf
Βλέπω ότι η κατάληξη του Υμηττού στην πραγματικότητα είναι στην Ηλιούπολη (Πλ.Ανεξαρτησίας?). Έτσι ισχυρίζεται τουλάχιστον ο δήμος Ηλιούπολης link.
Άντε μέχρι το επόμενο σχέδιο, μάλλον χάρτη
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Τουλαχιστον ειναι πιο μαζεμένο και ρεαλιστικο απο τα φαραωνικά μεγαλεία του σαρακατσανου με τις 20 γραμμες....
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Ιδού η πρότασή μου που τη δημοσίευσα και αλλού και που την έχω στείλει και στο ametro και στο υπουργείο υποδομών:

"Η γραμμή U πρέπει να διασπαστεί σε 2, αφού επέλεξαν να πάει προς Βύρωνα και Υμητό.
Η πρότασή μου καλύπτει Ν. Φιλαδέλφεια, Μεταμόρφωση, Ν. Σμύρνη και Π. Φάληρο και Δέλτα (Οπερα και Βιβλιοθήκη). Αποσυμφορίζει τους κεντρικούς σταθμούς, ενώνει όλες τις γραμμές μεταξύ τους σε περιφεριακούς σταθμούς και δίνει δυνατότητες για επεκτάσεις."

ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ το link:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/ametro5lines.jpg


Last edited by vas8 on Fri Jan 28, 2011 5:09 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

vas8, δεν βλεπουμε τιποτα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Η κρυστάλλινή μου σφαίρα λέει ότι ο vas8 εννοεί μάλλον αυτόν τον χάρτη:

http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/ametro5lines.jpg

Wink

ΥΓ. Αλήθεια μόνο ο vas8 κι εγώ σκεφτόμαστε ότι η γραμμή 4-με-διακλάδωση θα πρέπει να σπάσει σε 2 ξεχωριστές γραμμές; Τόσοι συγκοινωνιολόγοι δηλαδή συμφωνούν 100% με το υπουργείο; Confused
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν σχεδιάζουν έναν δακτύλιο που να κάνει συνεχώς γύρω γύρω. Θα ελάφρυνε αρκετά τις διαμπερείς μετακινήσεις από το κέντρο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Jan 28, 2011 10:31 am    Post subject: Reply with quote

Embarassed
nameless με εσωσες! τα copy paste από άλλα φόρουμ δε δουλεύουν πάντα.
Είναι προφανές ότι με τη διακλάδωση προς Υμηττό η γραμμή U δε θα δουλεύει καλά.
Θα πρέπει να περιμένουν οι επιβάτες τραίνα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Εχω πάντως την εντύπωση ότι το υπουργείο το πάει για σπάσιμο, αλλά θα μας το πει σιγά σιγά (τώρα τι φοβικά σύνδρομα είναι αυτά...αστο).
Δεν ειναι τυχαιο ότι ανακοίνωσαν ότι θα δημοπρατήσουν μόνο το τμήμα Γαλάτσι- Ευαγγελισμός, και αργότερα το υπόλοιπο.
Το αργότερα πιθανόν να σημαίνει και ανεξάρτητη γραμμή.
Πάντως τη γραμμή 5 (μωβ στο χάρτη μου) την έκανα να παρακάμπτει του κεντρικούς σταθμούς για να μειώνεται η συμφόρηση που ήδη παρατηρείται.
Ειναι κρίμα που ο άξονας της Κηφισίας μπαινει για μια ακόμα φορά σε 2η μοίρα, αν και εκεί εργάζεται και κινείται το 30% του Λεκανοπεδίου.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sat Feb 12, 2011 7:52 pm    Post subject: Reply with quote

Να και η επιβεβαίωση για κάτι που συζητάμε στο forum εδώ και καιρό...

Εκτός λειτουργίας λόγω Siemens

Αιχμάλωτο της Siemens είναι το επιβατικό κοινό, εξαιτίας των κακών χειρισμών της ελληνικής Πολιτείας. Επτά σταθμοί του Μετρό είναι έτοιμοι αλλά κανείς δεν ξέρει πότε θα παραδοθούν. Η εμπλοκή μετά το σκάνδαλο και το πρόγραμμα που αποκλείεται να τηρηθεί.

http://news247.gr/ellada/epta_stathmoi_toy_metro_etoimoi_kai_axrhsimopoihtoi.776432.html
Back to top
View user's profile Send private message
UWG
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Feb 2004
Posts: 513
Location: Atlanta USA

PostPosted: Sat Feb 12, 2011 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=384075&dt=12/02/2011

Quote:

η συγκεκριμένη ιδέα ανακυκλώνεται χωρίς επιτυχία από το 2000 και δεν πραγματοποιείται για άγνωστους ως σήμερα λόγους.



Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=384075&dt=12/02/2011#ixzz1DlmIlj5n


Γιατι δεν ρωτανε να μαθουν τους λογους...τοσο δυσκολο ειναι...
Δεν μπορω να καταλαβω γιατη δεν εχουν βαλλει μπαρες ακομα. Αφου χανουν τοσα λεφτα καθημερινα τη περιμενουν.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 26, 2011 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποια ευχάριστα νέα μου μετέφεραν συνάδελφοι μου από το έργο του Ελληνικού. Ήρθαν κάποια χρήματα και έχουν ξανα-ξεκινήσει οι εργασίες για τις επιφανειακές αποκαταστάσεις σε όλη την περιοχή του έργου και έως τον Απρίλιο θα γίνονται σταδιακά οι παραδόσεις των χώρων αυτών. Η διοίκηση της αναδόχου εταιρείας δεν ζήτησε νέα παράταση και αυτό σημαίνει ότι μέχρι τα τέλη Μαϊου θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες. Ελπίζω το Υπουργείο να λύσει και το θέμα με τα Η/Μ και τη Siemens και το συντομότερο δυνατό να παραδοθεί και η γραμμή του Μετρό σε λειτουργία.
Επίσης παρουσιάζεται σημαντική κινητικότητα στο θέμα της απεμπλοκής της επέκτασης του Πειραιά και πλέον όλες οι πληροφορίες λένε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα υπάρχει ανάδοχος για το τεράστιο αυτό έργο...
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Sun Feb 27, 2011 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.ses.gr/vivliothiki/edeltia/230-ed-174.html

Κατεβάστε από το παραπάνω site (Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων) το Ενημερωτικό Δελτίο του Συλλόγου. Στη 2η σελίδα έχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την οικονομική κρίση, τις μετακινήσεις και την προοπτική των ΜΜΜ.

Κατά την άποψή μου και νομίζω και του κ.Καρλαύτη, που έγραψε το παραπάνω άρθρο, τεράστιο λάθος η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων εν μέσω κρίσης, χωρίς να γίνει κάτι άλλο για μείωση των ελλειμάτων. Όσο κάποιοι συνεχίζουν να επιβαρύνουν τις δημόσιες συγκοινωνίες με τους τεράστιους μισθούς τους κτλ, τότε όσο και να πάει το εισιτήριο, χαμένοι θα βγαίνουμε ΜΟΝΟ εμείς.

Προς mods: Φτιάξτε ρε παίδες λίγο το παραπάνω link από τον per88 για να μη ξεχειλίζει η σελίδα! Smile

Admin: Εμένα δεν μου προκαλούσε πρόβλημα, καθώς η διεύθυνση έκανε κανονικά wrap στην πιο κάτω γραμμή. Όπως και να'ναι, έκανα edit το εν λόγω post, οπότε δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Mar 21, 2011 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1156457
Το δέχομαι το νέο με αισιοδοξία και χαίρομαι που στον ΟΛΠ σκέφτονται και σχεδιάζουν από νωρίς, αλλά βρε παίδες ας υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής του έργου πρώτα!!!
Στην καλύτερη περίπτωση αυτά θα αρχίσουν να συμβαίνουν σε 2 χρόνια από σήμερα.

Θα ήθελα να δω και άλλες 2 στάσεις μετρό εντός του λιμένα:
1η στο ΥΕΝ
2η στον ΗΣΑΠ
3η στη Μιαούλη (κρουαζερόπλοια) και μετά στη κεντρική πλατεία του Πειραιά ή με όποια σειρά βολεύει - ίσως πλατεία και μετά Μιαούλη.
Θα μπορούσε να τερματίζει κάτω από τη σχολή Ν.Δοκίμων, υπογείως
Πιστεύω ότι έχει γίνει κακός σχεδιασμός, είναι πλέον αργά για κάτι τέτοιο.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Mar 21, 2011 6:55 pm    Post subject: Reply with quote

Μα, αν δεν κανω λαθος, η σταση που περιγράφει το αρθρο ειναι στον ΗΣΑΠ.

Επίσης στο ΥΕΝ δε γινεται γιατι ειναι ακριβως στην απεναντι πλευρα του λιμανιου (στις δεξαμενές Βασιλειάδη), εκτός αν εννοείς το παλιο κτηριο του ΥΕΝ στη Γρ. Λαμπράκη, στο Πασαλιμάνι.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Mar 21, 2011 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αναφέρεται στη μελλοντική στάση της γραμμής 3 στον ΗΣΑΠ.

Εννοώ το νέο ΥΕΝ, μη ξεχνάς ότι η γραμμή θα έρχεται από τη Νίκαια. Αρα αν την πάρουν πιο ανοιχτά, να φτάνει στο νέο ΥΕΝ με στροφή προς βορειοανατολικά, μέχρι ΗΣΑΠ, μετά πλατεία Δ. Θεάτρου και τέλος με στροφή στην ακτή Μιαούλη, όπου τερματίζει.
Βέβαια αυτά δε πρόκειται να συμβούν, το έργο έχει ήδη σχεδιαστεί.
Το λιμάνι έχει πάνω από 5 χλμ ακτογραμμή και έπρεπε να έχει 3 σταθμούς μετρό ΚΑΙ monorail.

Βέβαια υπάρχει και η εναλλακτική της μελλοντικής επέκτασης του υπογειοποιημενου ΗΣΑΠ προς το νέο ΥΕΝ και προς Δραπετσώνα και Κερατσίνι.
Αλλά θα έπρεπε και η ακτή Μιαούλη με τις τόσες ναυτιλιακές να έχει σταθμό της γραμμής 3.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Mar 22, 2011 9:48 am    Post subject: Reply with quote

Το λιμανι δε χρειάζεται σταθμους μετρό. Ενα μονορέιλ για να τροφοδοτεί τα υπαρχοντα δικτυα. Εχει ενα σταθμο μετριο ηδη και δυο σταθμους τρένων (το οτι ο ενας ειναι κοινοβιο αστέγων μεταναστών και δε χρησιμοποιείται ειναι άσχετο - η υποδομή υπάρχει).

Το νεο ΥΕΝ ρε συ ειναι πολύ μακρια, μιλαμε για πολύ μεγάλο κυκλο της γραμμης. Πρέπει να κατεβει απο Νικαια προς Δραπετσωνα, να κανει σταση στου Βασιλειαδη και μετα να αγκαλιασει περιμετρικά το λιμανι (υπογείως).

Δυσκολο (και σαν εκσκαφή θα ειναι δύσκολο μια και ειναι μεσα στο νερό ο Πειραιάς.

Θα δουμε
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Mar 26, 2011 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορει να κατασκευαστει περιμετρικη πορεία οπως εχουν φτιαξει το μετρο στην Γενοβα.
Εγω φανταζομαι μελλοντικα μια προεκταση της γραμμης 1 μεχρι το Σκλαβενιτη με την πορεια που λετε περιπου, και απο εκει και περα να μπει τραμ προς Περαμα-Σαλαμινα,
και απο το Σκλαβενιτη να ανεβει απο Σαλαμινος μεχρι το τελος Πετρου Ραλλη στο Ρουφ ή αν μπορει να φτασει μεχρι στον Κεραμεικο ακομα καλυτερα.
Να υπαρχει διακλαδωση του τραμ στην Θηβων στην οποια μπαινει τραμ σε ολη την Θηβων απο Ιλιον μεχρι Πειραια, (παιρνει την θεση του 703 αν υπαρχει ακομα),
και επι τη ευκαιρια φτιαχνουμε τον κομβο στην Θηβων με Ιερα Οδο...στην Θηβων διακλαδωση με λεωφορο Καβαλας/Αθηνων, η οποια γραμμη τραμ κανει πορεια της παλιας γραμμης 7
στο σχεδιο επεκτασεων του μετρο επι Σουφλια, μεχρι λεωφορο Ποσειδωνος.
Στο σημερα ομως τωρα.... τι σκ@τ@ ανθρωποι, μαλλον "ελληνες φορολογουμενοι" μπορουν και κανουν τετοια πραγματα;;;
Τόσο μισος προς αυτη την πολη, και την χωρα ισως, οταν τους αρεσουν να τα κανουν λαμπογυαλο ολα; Evil or Very Mad
Σταθμοί μετρό στο έλεος βανδαλιστών
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Mar 27, 2011 10:15 am    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο "Σχέση κράτους - πολιτών" (Πολιτικό κλουβί)
Losada
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Wed Mar 30, 2011 1:09 am    Post subject: Reply with quote

Σημερα διαβαζα σε αλλη ιστοσελιδα οτι έρχονται ηλεκτρονικές πύλες εισόδου στο Μετρο, δηλαδη θα βγαλουν τα ανοιχτα ακυρωτικα μηχανηματα και θα τοποθετησουν τα γνωστα σε ολο τον κοσμο (περα απο την ελλαδα) κλειστα με τα μηχανικα πορτακια.
Να σας πω τωρα και ενα τρελο που ειδα σημερα το πρωι εδω στο μετρο του Τορινου. Ρουμανικη 3μελες οικογενεια, εδινε ο ενας στον αλλον το ιδιο εισητηριο. Το περναγαν απο τα ακυρωτικα μηχανιματα και ανοιγαν τα πορτακια ανενοχλητοι!!! Shocked
Με λιγα λογια, καλα κανουν και αλλαζουν τα ακυρωτικα στην Αθηνα και βαζουν τα κλειστα, θα εχουμε καλυτερα αποτελεσματα, αλλα το θεμα ειναι να υπαρχει και καποιος να κοιταζει ρε παιδια, γιατι λυσεις για να μπουν τσαμπε οσες θες. Αλλη μια εντυπωση μου εκανε που κανεις δεν τους ελεγε τιποτα, σαν να μην τρεχει καστανο. Κι εγω που ρωτησα τι κανουν, με αγριοκοιταξαν λες και εκανα εγω το εγκλημα. Οποτε το κλειστο κυκλωμα δεν φτανει απο μονο του και οι υπηρεσιες ασφαλειας του μετρο καλο θα ηταν να ειναι παντα παρον στο χωρο με τα ακυρωτικα μηχανηματα.
Και μια ιδεα για τα ηλεκτρονικα εισητηρια. Καλο θα ηταν να υπαρχει ολιγολεπτη καθηστερηση για την επομενη ακυρωση που θα γινεται, να μπει τουλαχιστο ενα 5λεπτο πριν την επομενη ακυρωση, (σε περιπτωση που ειναι του ειδους διαρκειας). Ευχομαι καποια στιγμη τα εισητηρια να γινουν τελειως προσωπικα ωστε να μην υπαρχει καθολου λαθρεπιβιβαση
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Apr 13, 2011 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Περισσοτερα ποδήλατα στο μετρό απο 1/5

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1955648
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Apr 13, 2011 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz,
Το γεγονός ότι με το "ίδιο" εισητήριο έγιναν πολλαπλά περάσματα ίσως να σημαίνει ότι με κάθε πέρασμα αφαιρείται το αντίστοιχο ποσό. Άλλωστε, τα εισητήρια που χρησιμοποιούνται πλέον έχουν την μορφή πιστωτικής κάρτας με μαγνητική ταινία και μπορείς να τα γεμίζεις για πολλαπλές χρήσεις. Όσα όμως έχουν εκδοθεί με όρους διαρκείας (ημερίσιο, εβδομαδιαίο,..) φέρουν χρονοκαθυστέρηση και δεν μπορούν να ξαναχρησημοποιηθούν (συνήθως 15 λεπτά χρονοκαθυστέρηση). Απ᾽ότι έχω διαβάσει έως τώρα, αντίστοιχο εισητήριο θα ισχύσει και στην Αθήνα....
Δεν γνωρίζω το σύστημα του Τορίνου, αλλά αυτό που περιγράφω πιο πάνω ισχύει στη Νέα Υόρκη
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Next
Page 23 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr