stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Thu Mar 24, 2011 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

Θετικές ειδήσεις είχαμε τις 2 τελευταίες μέρες για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα,

Arrow Εγκρίθηκε απο το ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ το υπολοιπο των εργασιών για το τμημα Κιάτο-Ροδοδάφνη και συγκεκριμένα γαι την περιοχή του Διακοπτού και σύντομα θα δημοπρατηθεί : http://thebest.gr/news/index/viewStory/60401

Arrow Απο την Κυριακή επαναδρομολογείται το κομμένο (αν και είχε υψηλότατες πληρότητες)ζεύγος δρομολογίων 47-48 μεταξύ Αθήνας και Καλαμπάκας : http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/03/2011_384474

Τέλος ψάχνοντας κανείς εδώ http://sites.diavgeia.gov.gr/ergose/index.php?s=8&l=8 βρίσκει διάφορα ενδιαφέροντα όπως τη χορήγηση αποζημίωσης γαι τις απαλλοτριώσεις στο τμήμα μετά το Κιάτο.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Apr 04, 2011 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

Θαύμα, θαύμα!

Σε λειτουργία από την Τρίτη το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231102587
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Tue Apr 05, 2011 10:13 am    Post subject: Reply with quote

Θαύμα δεν λες τίποτα! Κάθησε, όμως, να δούμε πρώτα πώς θα λειτουργήσει η μετεπιβίβαση. Τους έχω πάρει λιγάκι από φόβο... Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Apr 05, 2011 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

super! kamia foto?

ara ayto simenei oti diadromes opos xalkida klp. tha xekinisoun epitelous?


*(xalase o metatropeas...)
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue Apr 12, 2011 7:17 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα ενδιαφέρον άρθρο (στα αγγλικά) το οποίο αποδεικνύει ότι το monorail δεν είναι κατάλληλο ως δίκτυο μαζικής μεταφοράς. http://www.planetizen.com/node/70

Παρ' όλα αυτά, εμείς επιμένουμε να φτιάξουμε στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη. Τουλάχιστον 20 χρόνια πίσω από τις εξελίξεις...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Apr 16, 2011 11:52 pm    Post subject: Reply with quote

Αν μπορεί κανείς να βοηθήσει με μια διευκρίνηση.

Θέλω από το αεροδρόμιο να πάω στην πατρίδα (Πρέβεζα) και ψάχνω το βέλτιστο τρόπο. Η ερώτηση είναι ποιό είναι το τελευταίο σημείο που μπορώ να φτάσω αξιοπρεπώς με τρένο.

Στο παρελθόν είχα πάει μέχρι την Κινέττα και μετα βγήκα στην Ε.Ο. και μετά πήρα το αγαπημένο ΚΤΕΛακι. Για πιο μετά παίζει τίποτα? Ο σταθμός του Κιάτου είναι κοντά στην Ε.Ο? (για περπάτημα μιλάμε)

Αν θέλω να βγω στο Ρίο?

(ΥΓ. Αυτό το νεο σαιτ της τρενοσε είναι μούρλια... Δεν βρισκεις τι θες με τίποτα)
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Apr 17, 2011 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι και στο google φαίνεται κοντά ο σταθμός του Κιάτου .
Πάντως της Κορίνθου είναι δίπλα .
Και πλέον από αεροδρόμιο δεν αλλάζεις τρένο γιά Κόρινθο-Κιάτο με αναχωρήσεις κάθε ΧΧ.50
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Apr 17, 2011 11:40 am    Post subject: Reply with quote

Στην Κόρινθο ο σταθμός είναι δίπλα στην Εθνική αλλά δεν υπάρχει τρόπος με ανεκτό περπάτημα να βγεις στην Εθνική καθώς η πρόσβαση του σταθμού είναι από την βόρεια πλευρά και ο κόμβος της Εθνικής πιο πίσω. Στο Κιατο αν θυμάμαι καλά αυτή η απόσταση είναι πιο φυσιολογική και ο σταθμός δίπλα στον κόμβο της Εθνικής
Από Κιατο και κάτω τρένο γιοκ μέχρι το 20?? (ο καθένας ας βάλει ότι θέλει)....


Πάντως νομίζω ότι το βελτιστο σενάριο δεν περιλαμβάνει το τρένο. Πάρε το Χ92 από το αεροδρόμιο για τα ΚΤΕΛ και από εκεί με τη μία λεωφορείο.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Apr 17, 2011 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ και τους δύο για την απάντηση σας. Μου επιβεβαιώσατε τους φόβους μου.
Κόρινθος είναι εκτός συζήτησης. Τελικά μάλλον θα ξανακάνω αυτό με την Κινέτα αν ο καιρός είναι καλός. Αλλιώς... Κηφισός. Και έχω ορκιστεί να μην ξαναπατήσω σε αυτό το αχούρι. Και η μετεγκατάσταση τους δεν φαίνεται να γίνει ποτέ.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Η τραινοσε είχε δρομολόγια λεωφορείου Κιατο-Πατρα (που υποκαθιστούσαν την υπο αναστολή σιδηροδρομική λειτουργία).

Απο 2/3 καταργήθηκαν και έχει μονο απ' ευθείας Αθηνα-Πατρα.

Οποτε δεν υπαρχει τρόπος.

Αρα, ΚΤΕΛ Πρεβέζης. Προτίμησε αυτο που παει κατ' ευθείαν απο Ακτιο και όχι το δρομολόγιο που κανει το γυρο του Αμβρακικού, με στάσεις σε Φιλιππιάδες, Λελοβο κλπ κλπ
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ξαναζήσω τιμημένες φοιτητικές στιγμές... όπως και να το σκεφτείς θεωρώ ότι από παντού είναι καταδικασμένος αυτός ο τόπος.

Τρένο δε θα φτάσει ποτέ - ίσως σε 25-30 χρόνια στα Γιάννενα.
Αεροπλάνο καταργήθηκε
Δρόμοι θα ολοκληρωθούν με το 11ο πακέτο Ντελόρ, όταν η ΕΕ θα έχει διευρυνθεί ως την Κίνα
Back to top
View user's profile Send private message
stelakbeis
Visitor
Visitor


Joined: 23 Jan 2011
Posts: 2

PostPosted: Fri Apr 22, 2011 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Χαίρετε και καλή Ανάσταση. Στο Google Earth αναβαθμίστηκε η δορυφορική φωτογραφία της Αττικής και φαίνεται πλέον καθαρά η σχεδόν τελική μορφή του Σ.Κ.Α. Επίσης κάποιος που ονομάζεται Σταύρος Σταυρόπουλος έχει ανεβάσει πολύ ωραίες φωτογραφίες στο Panoramio. Εδώ παραθέτω τα αντίστοιχα Link.

http://www.panoramio.com/photo/29651918
http://www.panoramio.com/photo/29650145
http://www.panoramio.com/photo/29649839
http://www.panoramio.com/photo/29649250
http://www.panoramio.com/photo/29649089
http://www.panoramio.com/photo/29649029
http://www.panoramio.com/photo/29648331
http://www.panoramio.com/photo/29648224
http://www.panoramio.com/photo/29648182
http://www.panoramio.com/photo/29648154
http://www.panoramio.com/photo/29648044
http://www.panoramio.com/photo/29647659
http://www.panoramio.com/photo/28774988

Και πάλι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Wed May 04, 2011 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Arxitektonas wrote:
Ένα ενδιαφέρον άρθρο (στα αγγλικά) το οποίο αποδεικνύει ότι το monorail δεν είναι κατάλληλο ως δίκτυο μαζικής μεταφοράς. http://www.planetizen.com/node/70

Παρ' όλα αυτά, εμείς επιμένουμε να φτιάξουμε στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη. Τουλάχιστον 20 χρόνια πίσω από τις εξελίξεις...


Στο λιμανι του Πειραια ομως εχεις πρακτικο/τεχνικο προβλημα. Η προβλητα αν δεν κανω λαθος ειναι "κουφια" απο κατω δλδ υπαρχει θαλασσα. Αρα δεν μπορεις εκ των πραγματων να σκαψεις το τσιμεντενιο βαθρο και να περασεις γραμμες τραμ πχ (μπορει να κανω και λαθος ομως) χωρις να "αποδυναμωσεις" τον υπαρχον σκελετο.

Το μονορειλ αντιθετα θα ειναι στον αερα και μονο οι κολωνες του θα πατανε στην προβλητα οποτε χρειαζεται μικροτερη εγχειριση.

Για εμενα η καλυτερη λυση θα ηταν συχνα και πυκνα δρομολογια λεωφορειων εντος του λιμανιου (με τα λεωφορεια κυριως διπλα-συρρομενα) που θα απελευθερωθουν απο τις ανακαταταξεις της ΕΘΕΛ στο λεκανοπεδιο.

Μηδενικο κοστος υλοποιησης/κατασκευης, παραπλησιες ή και μεγαλύτερες ταχυτητες κινησης απο οποιοδηποτε ΜΣΤ τυπου τραμ ή μονορειλ.

Συν του οτι επειδη το λιμανι ειναι αχανες και δεν δουλευουν ολες οι προβλητες ολες τις ωρες με λεωφορεια θα μπορει να γινεται αναπροσαρμογη δρομολογιων και να πεφτει ο φορτος και να περιοριζεται η μετακινηση τους σε συγκεκριμενα τμηματα του λιμανιου. Πχ τα Κρητικα που ερχονται ξημερωματα και φευγουν απογευμα/βραδυ, δεν χρειαζεται στον τομεα του Αγιου Διονυσιου καλυψη κατα τις πρωινες/μεσημεριανες ωρες. Αρα ενα μονορειλ σταθερης τροχιας θα πηγαινε πχ μεχρι το τερμα της διαδρομης αδειο απο τον ΗΣΑΠ και μετα μεχρι το Υπουργειο.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri May 27, 2011 12:59 am    Post subject: ΚΙΑΤΟ-ΠΑΤΡΑ Reply with quote

Σε αυτόν τον καιρό της κρίσης μαθαίνουμε κάποια νέα.
Απαντώντας στην βουλή ένας υφυπουργός, είπε κάποια πράγματα...
για αυτό το αδικημένο σιδηροδρομικό έργο .
Είπε κάποια πράγματα του στυλ ,Διακοφτό-Ροδοδάφνη τον Δεκέμβριο του 2015.
200 εκατομμύρια οι απαλλοτριώσεις Question
Θα ήθελα να είχα χωράφι εκεί.

http://www.sfedona.gr/2011/05/26/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%B1-%CE%B7-%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7/
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri May 27, 2011 10:07 am    Post subject: Reply with quote

"Προαστιακός μετα το Κιατο"

Ολη η β. Πελοπόννησος ειναι προάστιο της Αθηνας...

Αμόρφωτοι και ασχετοι μας κυβερνουν...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon May 30, 2011 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

οι λεηλασίες στο κλειστό δίκτυο της Πελοποννήσου συνεχίζονται και μάλιστα μέρα μεσημέρι!
Ελπίζω η δικαιοσύνη να εξαντλήσει την αυστηρότητά της και να τους λούσει με την ανώτατη ποινή.
Γιατί σε λίγο θα αρχίσουν να ξηλώνουν και τις πρόσφατα στρωμένες γραμμές. Αυτές που τις πληρώσαμε 60+ εκ. ευρώ και κάθονται.
Περισσότερα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7664
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon May 30, 2011 3:25 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7664


Quote:
Η εισαγγελέας του απήγγειλε την κατηγορία της κλοπής κατά συναυτουργία και αφού ορίστηκε τακτική δικάσιμος αφέθηκε ελεύθερος.


Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon May 30, 2011 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

To ωραίο είναι ότι όπως λεει και το άρθρο θα δηλώσει ότι ενεργούσε κατ εντολή των άλλων δύο, ότι δεν τους ξέρει και είναι αθώος.
Κανείς δεν θα πει τπτ παραπάνω, και όλα ωραία.

Αντε να ασκηθεί αυτεπάγγελτη δίωξη για πλαστές πινακίδες.

Θα σκεφτεί κανείς έστω και από περιέργεια να κοιτάξει στην αυλή του σπιτιού του μήπως βρει και καμιά άλλη ράγα?

Και πως θα τον πλήρωναν αυτοί οι δύο? Θα τους έκοβε απόδειξη??? Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon May 30, 2011 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

και μετά απορούμε που η χώρα και η κοινωνία έφτασαν εδώ που έφτασαν!
Οταν η δικαιοσύνη αφήνει ελεύθερους τους κλέφτες του ΟΣΕ απορούμε που έχουν ρημάξει το δίκτυό του και τα καλώδια.
Τι μήνυμα παίρνουμε από αυτή τη δικαιοσύνη; Κλέψτε όσο θέλετε και όπου μπορείτε και δε θα πάτε ΠΟΤΕ φυλακή και θα κρατήσετε και τα κλεμμένα. Γιατί δε θα σας προφυλακίσουμε (το αυτόφορο δε μέτρησε εδω;..) και μετά από 3-4 χρόνια ελευθερίας, ίσως να καταδικαστείτε με ΑΝΑΣΤΟΛΗ. Δηλαδή πάλι ελεύθερο πουλί ο κλέφτης.
μήπως είμαι Μ@λ@κ@ς που δεν έχω κλέψει ακόμα!
Μα καλά η διοίκηση του ΟΣΕ γιατί δε κάνει μήνυση στον εισαγγελέα που άφησε ελεύθερο τον κλέφτη;
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 30, 2011 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι φιλε vas η διοικηση του ΟΣΕ ειναι δημοσιο και χεστηκε.

Αν ο ΟΣΕ ηταν 100% ιδιωτικη εταιρεια, εχεις την εντυπωση οτι ο κυριουλης αυτος θα ηταν ελευθερος?? Οτι θα ειχαν την περιουσια τους ετσι χυμα αφυλακτη να καθεται να την κοβουν κομματια την μια μερα ανενοχλητοι και μερες μετα να την φορτωνουν παλι ανενοχλητοι.
Αν ηταν 100% ιδιωτικη εταιρεια θα εφτιαχνε τις υποδομες (πχ ηλεκτροκινηση) και θα τις αφηνες σβηστες χωρις ρευμα να καθονται και να τις κλεβουν οι γυφτοι και οι τσιγγανοι???

Ιδιωτικοποιηστε τα ρε ολα τα καφενεια να ξεμπερδευουμε μπας και τελειωσει ο τραγελαφος σε αυτη την χωρα και σταματησει η κοροϊδια. Ακου αφεθηκε ελευθερος. Μονο στην Ελλαδα και τη Νιγηρια γινονται αυτα. Και για την Νιγηρια δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι δεν θα του ειχαν κοψει τα χερια αν τον επιαναν να κλεβει περιουσια δημοσιας εταιρειας Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jun 01, 2011 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

λετε να βρεθει επιχειρηματιας για επενδυση στον Οσε?

ξενη εταιρια?

μακαρι να ξεραμε.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Aπό το ιnfognomonpolitics.blogspot για τα εγκλήματα στον ΟΣΕ.

Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από το Θούριο Εβρου.........
Εναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!
Oι αριθμοί, όσο εντυπωσιακοί και αν είναι, δεν μπορούν να αποτυπώσουν το μέγεθος της προσπάθειας την οποία καταβάλλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα απίστευτο αφήγημα σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων, πλιάτσικου και παραλογισμού. Μια μικρογραφία, δηλαδή, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Το «ξήλωμα» του... παρα-ΟΣΕ που είχε θεριέψει στο πλάι του κανονικού Οργανισμού, ο οποίος ρήμαζε, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Χρειάστηκε να βάλει βαθιά το μαχαίρι ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να υψώσει σθεναρή αντίσταση απέναντι σε αδίστακτα συμφέροντα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δ. Ρέππας και να βάλουν πλάτη κόντρα στις πιέσεις συνδικαλιστικών στελεχών του ΠαΣοΚ ορισμένοι βουλευτές που γνώριζαν σε βάθος την υπόθεση, όπως ο κ. Γ. Φλωρίδης. Στην πορεία η υπόθεση εξυγίανσης του ΟΣΕ μετατράπηκε σε θρίλερ. Εκτοξεύτηκαν απειλές, σημαντικά έγγραφα φυγαδεύτηκαν από τις κεντρικές υπηρεσίες και κρύφτηκαν για λόγους ασφαλείας και κάποια παρακλάδια του θέματος έφθασαν ως το Μέγαρο Μαξίμου.

Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών
Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται από την εταιρεία «Πρόοδος», την οποία είχαν συστήσει συνδικαλιστές του ΠαΣοΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ το 1995. Το σύστημα με το οποίο δούλευε η εταιρεία ήταν απλό: όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έσπρωχναν προς τους ιδιώτες. Αυτοί έπαιρναν τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ... έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημιές.
Οταν το πάρτι σταμάτησε, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες ώστε παρ΄ ολίγον να προκληθεί και διπλωματικό επεισόδιο. Σε κάποιο στάδιο της μεταφοράς εμπορευμάτων εμπλέκονταν και εταιρείες αυστριακών συμφερόντων. Οταν καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις τους, ο αυστριακός πρεσβευτής χτύπησε την πόρτα του κ. Ζηλιασκόπουλου. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άκουσε και του απηύθυνε μόνο μία ερώτηση. «Πώς γίνεται οι αμοιβές για αντίστοιχες μεταφορές με τον αυστριακό σιδηρόδρομο να κοστίζουν 18 ευρώ και με τον ελληνικό 3,5 ευρώ;». Ο πρεσβευτής κατανόησε την κατάσταση και έφυγε χωρίς να πει τίποτε άλλο. Από την πρώτη ημέρα της θητείας του ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασχολήθηκε μόνο με την περιστολή των δαπανών. Εβαλε φρένο στις σπατάλες συντήρησης του δικτύου και στις κλοπές των υλικών. Επανεξέτασε τα φαραωνικά έργα που είχαν προγραμματιστεί και κατήγγειλε συμβάσεις. Περπάτησε μόνος του τα τρία χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό τμήμα της γραμμής που συνδέει τα Σκόπια με την Αθήνα που δεν είναι ηλεκτροφόρο και έλυσε το μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια. Ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, το οποίο κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου.


Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.
Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.

Γιοι, κόρες και συγγενείς

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό! Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.
Αυτά που έγιναν μέσα σε έναν χρόνο μπορούν να γεμίσουν ολόκληρους τόμους. Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον. Και στο μέλλον θα πρέπει να εξαλειφθούν τα τελευταία 55 εκατ. ευρώ του ελλείμματος. Οι επιλογές είναι δύο: Αύξηση των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές με χαμηλό κόστος ώστε να φθάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου ΚΤΕΛ. Τα προσδοκώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ ετησίως. Επίσης, «κόβονται» οι πολύ ζημιογόνες γραμμές, π.χ. Πάτρα- Καλαμάτα, η οποία έχει κόστος λειτουργίας 7,5 εκατ. ευρώ για τη μεταφορά κατά μέσο όρο τριών επιβατών ημερησίως. Οταν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις και η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων, υπάρχουν πολλά και φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ώστε να γίνει ανταγωνιστικός, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη. Οι αγκυλώσεις του συστήματος όμως είναι τόσο μεγάλες ώστε σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο ισχύει η αρχαία ρήση «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».


1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στοίχιζαν οι πληροφορίες για τα δρομολόγια!
Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με δέκα υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες για τα δρομολόγια των σιδηροδρόμων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων, ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε. Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110. Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης. Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου. Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.

Θα στηθούν άραγε κρεμάλες και γκιλοτίνες στο Σύνταγμα?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jun 06, 2011 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

Αμάν πια με την ανακύκλωση άρθρου που λιβανίζει τον Ζηλιασκόπουλο και μάλλον ο ίδιος διοχέτευσε στα ΜΜΕ τον Ιανουάριο. Ανακατεύει αλήθειες με υπερβολές και χονδροειδή ψέματα. Μην ασχολείστε άλλο. Τέλος.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Jun 09, 2011 8:36 pm    Post subject: Reply with quote

Κατόρθωσε κάτι ακατόρθωτο για χρόνια....

Quote:
...στους τέσσερις μήνες εφαρμογής των πωλήσεων μέσω του διαδικτυακού τόπου trainose.gr, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τις 200.000 ευρώ, ενώ στόχος της εταιρείας είναι το Ιντερνετ να αποτελέσει το κύριο κανάλι πώλησης εισιτηρίων.


Ξέρετε πως έκλεινες εισιτήριο παλια σε περιόδους αιχμής??? Με τη βοήθεια του κατά περιοχή βουλευτή....
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Jun 09, 2011 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

Nέα δρομολόγια από 19/6
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 38, 39, 40  Next
Page 35 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr