stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Feb 04, 2011 10:38 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ο ηλεκτρισμος στο αθηνα Κιατο λειτουργησε ακομα ?

Όλα είναι έτοιμα, αλλά για να δώσουν πανυγυρικό τόνο στα εγκαίνεια φτιάξαν ένα μεγάλο ντόμινο που το τελευταιο κομμάτι ενεργοποιεί το γενικό διακόπτη για να πε΄σει ρεύμα στο δίκτυο.
Όλα πήγαιναν καλά μέχρι το κομμάτι νούμερο 34892 όπου η απόσταση από το επόμενο κομμάτι ήταν μεγαλύτερη. Αποφασίστηκε η διενέργεια ΕΔΕ για την διερεύνηση ενδεχόμενου δολιοφθοράς από Τούρκους πράκτορες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τελικά οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος εργαζομένου, που βάση έγκυρων πληροφοριών είχε προσληφθεί ρουσφετολογικά από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ο υπουργός αναμένεται να κάνει δηλώσεις αύριο. Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Feb 06, 2011 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Question
Να το κάνω delete ή κάτι ήθελες να απαντήσεις στον Αγγελο, το οποίο δεν μπορώ να καταλάβω;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
ο ηλεκτρισμος στο αθηνα Κιατο λειτουργησε ακομα ?


Οχι Αγγελε, το κομματι Πειραιάς-Αθηνα-ΣΚΑ δεν έχει ρευμα και θα αργησει για πολύ ακομα

Ρευμα (άρα και ντεζιρο) εχει το Κιατο-Αεροδρόμιο και για Αθηνα κατεβαινεις Λιοσια και παίρνεις το Railbus
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ρευμα (άρα και ντεζιρο) εχει το Κιατο-Αεροδρόμιο

οκ,,αυτο εννουσα.. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri Feb 11, 2011 12:04 am    Post subject: Reply with quote

Θα με συγχωρέσετε για τις ερωτήσεις, αλλά επειδή δεν πολυπαρακολουθώ τα "σιδηροδρομικά" νέα, η νέα γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε ποιό στάδιο βρίσκεται? Αν δεν κάνω λάθος έχει ανακαινισθεί το τμήμα Θεσσαλονίκη-Λάρισσα (δεν ξέρω στα Τέμπη τι παίζει) ενώ περνόντας με το αμάξι έχω δει ότι και από Αθήνα μέχρι τουλάχιστον την Τυθορέα υπάρχει και κει ανακαινισμένη γραμμή. Στα υπόλοιπα κομμάτια τι ισχύει? Γίνονται έργα? Έχει βαλτώσει? Και μια τελευταία ερώτηση, η χάραξη είναι η ίδια με την παλιά? Υπάρχει κάποιος χάρτης να χαζέψουμε?
Ευχαριστώ...
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Fri Feb 11, 2011 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκινώντας απο Θεσ/νίκη και μέχρι την Λάρισα έχουμε σχετικά καινούρια διπλή γραμμη με Η/Κ σε όλο το μήκος,Τ/Δ σε μέρος αυτής και με νέα χάραξη στα Τέμπη(με τουνελ κτλ για υψηλές ταχύτητες).
Απο Δομοκό μέχρι Τιθορέα η παλιά μονή γραμμή η οποία θα υπάρχει για τουλάχιστον άλλα 3 χρονάκια μέχρι να παραδωθεί η νέα 2 Η/Κ και Τ/Δ γραμμή που είναι σε νέα χάραξη και για ταχύτητες μέχρι 200χ/ω με εκτιμώμενο κέρδος 60'..
Απο εκεί και κάτω ένα μπάχαλο:ανακαινισμένη 2πλή γραμμή(οχι σε όλο το μήκος της),με Η/Κ και Τ/Δ που τοποθετείται και μετά ξυλώνεται απο τους γύφτους,με έργα που είναι κολλημένα χρόνια και απο Οινόη μέχρι Σταθμό Λαρίσης με πολλές καθυστερήσεις λόγω έλειψης των παραπάνω και λόγω των πολλών τραίνων που κυκλοφορούν..
Μαθαίνω τέλος πως το C&C στους Αγίους Αναργύρους με τον 4πλό διάδρομο έχει πάρει τον δρόμο του προς ολοκλήρωση,έχουμε μήπως ευκαιρο ρεπορτάζ???
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Feb 11, 2011 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Τα 3 χρονια για το Τιθορεα-Δομοκος ειναι πολυ αισιοδοξο σεναριο.

Θα ήταν εφικτο στο Δομοκος-Λιανοκλαδι, αλλα με την αποψιλωση και τη διάλυση του ΟΣΕ καθως και τη σταση πληρωμων, τα εργα έχουν σταματήσει...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

Εντελως αναιτια και αδικα, κοπηκαν τα δρομολογια προς Φλωρινα, τα οποια παρουσιαζαν πολυ καλες πληροτητες και εσοδα. Εδω ενα video με τις αντιδρασεις, γεματο ελπιδα, γιατι πρωτοστατουν τα νεα παιδια.

http://www.youtube.com/watch?v=RhcjkIobhgc

Το video αναρτηθηκε στο φιλοσιδηροδρομικο site, απ'οπου και το μετεφερα.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Feb 21, 2011 2:14 am    Post subject: Reply with quote

Προχθές περπατούσα με συγγενικό μου πρόσωπο στο λιμάνι του Sydney.

Αφού περάσαμε την Pitt street, η οποία έχει χαρακτήρα αντίστοιχο με αυτή της Ερμού στην Αθήνα, είδα σταθμευμένο πάνω από τα κεφάλια μας, το monorail της πόλης.

Δυστυχώς τα δρομολόγια γίνονται κάθε μισή ώρα και δεν είχα την ευκαιρία να το τραβήξω εν κινήσει.

Είναι ένα εντυπωσιακό "αιωρούμενο τραμ" που αποτελεί μία ξεχωριστή εμπειρία, αν και τα δρομολόγια του περιορίζονται στο λιμάνι της πόλης, όπως ενημερώθηκα.

Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Feb 21, 2011 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Εαν θυμάμαι καλα, το Monorail δημιουργήθηκε για τους Ολυμπιακους του 2000 στο Σύντνεϊ και είχε επικριθεί αρκετά ως έργι (στη λογική της μεταολυμπιακής χρήσης)
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Feb 22, 2011 2:44 am    Post subject: Reply with quote

Το ότι αυτά τα εναέρια Monorail δεν έχουν καθιερωθεί διεθνώς, δεν θα έπρεπε να προβληματίζει ?

Είναι και εξόχως αντιαισθητικά στον ορίζοντα μιας πόλης...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Feb 22, 2011 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

Με την ασχημια, το χαλι και την καταντια του Πειραια, μαλλον θα τον ομορφηνει.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 11:24 am    Post subject: Reply with quote

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29974&Itemid=32
Δημοσίευμα στο ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας σχετικά με τη σημερινή κατάσταση του μηχανοστασίου το ΟΣΕ στην πόλη, το οποίο πάει προς κατάργηση.
Σε λίγο δε θα υπάρχει πιθνανότητα επιστροφής σε λειτουργία του προαστιακού της Μεσσηνίας. Κρίμα...γιατί σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, όπου δε θα δίνονταν πλασματικές υπερωρίες με μισθούς να φτάνουν έτσι τα 4000-8000 το μήνα, μια χαρά θα έβγαιναν τα νούμερα για μια λιτή λειτουργία του τοπικού τραίνου, έτσω και με μικρή επιδότηση από τους δήμους.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Με κόστος 12 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο δε νομίζω ότι οι δήμοι θα μπορούσαν να κρατήσουν το σιδηρόδρομο.
Και με εξορθολογισμό των δαπανών (πλασματικές υπερωρίες κλπ) το κόστος θα έπεφτε μεν, αλλά και πάλι εδώ μιλάμε για πολλά λεφτά. Σιγουρα ένα μεγάλο μέρος αυτού του ποσού θα είναι και το μηχανοστάσιο. Μήπως τελικά πρέπει να κλείσει το μηχανοστάσιο και να επανεξεταστεί το κόστος λειτουργίας του τρένου. Χωρίς το μηχανοστάσιο το τρένο δεν μπορεί να σταθεί, κάνοντας π.χ χρήση της υποδομής της Πάτρας

Αλήθεια ξέρει κανείς τιμές κόστους (KPIs) για ανάλογη λειτουργία στο εξωτερικό?
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Πατριώτη, τα 12 εκατομμύρια απο πού προκύπτουν; Question
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

μα τα 12 εκ. που λέει το άρθρο αναφέρονται σε τακτική λειτουργία ολόκληρου του μετρικού δικτύου της Πελλοποννήσου. Εγώ μιλάω για διατήρηση μόνο του προαστιακού τμήματος του νομού Μεσσηνίας και λειτουργία με λιτό τρόπο, δηλ με 2 άτομα ανά συρμό, ο ένας αναλαμβάνει και έλεγχο εισητηρίου κατά την επιβίβαση, σταθμούς χωρίς προσωπικό με αυτόματα μηχανήματα εισητηρίων.
Δηλαδή λειτουργία ανάλογη με το τραμ της Αθήνας, όταν αυτό πρωτοξεκίνησε και ήταν πολύ κερδοφόρο και πριν ο Σουφλιάς το φορτώσει με τους δικούς του.
Ετσι το μισθολογικό κόστος κρατιέται στο ελάχιστο. Οι "μελέτες" που μας λένε για 12 εκ κόστος, γίνονται με τρόπο που να δικαιολογεί τις αποφάσεις τους και με βάση το μοντέλο και τα κόστη του παλαιού ΟΣΕ. Ε φυσικά έτσι δε βγαίνουν τα νούμερα....Αλλά από πολιτικούς νούμερα τι να περιμένουνμε.


Last edited by vas8 on Tue Mar 01, 2011 3:01 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Για να μην τρελαινόσαστε..είναι η κλασσική παγαποντιά του ΥΠΟΜΕΔΙ..καλά πληροφορημένη πηγή αναφέρει ότι στα 12 εκ ευρώ..είναι και η μισθοδοσία του πορδιαστικού...για το κομμάτι από Κόρινθο και κάτω...
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Thu Mar 03, 2011 12:28 pm    Post subject: Reply with quote



''Σε ολικό... λίφτινγκ πέντε σιδηροδρομικών σταθμών σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Βόλο, προχωρεί η ΓΑΙΑΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ για την ακίνητη περιουσία.''

απο http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=99421163#

βεβαια τελευταια βολος και λαρισα εχουν κινηθει πολυ δυναμικα για να επιτυχουν μεσω του jessika την χρηματοδοτηση της ηλεκτροκινησης της γραμμης , το θεμα ειναι αν θα τα καταφερουν...
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Mar 03, 2011 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Οι σταθμοι χρειαζονται προσωπικο και δρομολόγια, οχι φρουφρου κι αρωματα...
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu Mar 03, 2011 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Και πως μπορούν να αξιοποιηθούν οι πιο σημαντικοί σταθμοί Πειραιάς και Αθήνα (Σταθμός Λαρίσσης) όταν ουσιαστικά θα υπολειτουργούν για πολύ καιρό ακόμα. Διαβάστε τις αρνητικές επιπτώσεις στο παρακάτω άρθρο και το πόσο στραβά ξεκίνησε από την αρχή ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ έργο και αναπόφευκτα φτάσαμε ως εδώ...
Το απόλυτο μπ.. τέλος πάντων....... Evil or Very Mad

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=387590
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Fri Mar 04, 2011 5:15 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
Οι σταθμοι χρειαζονται προσωπικο και δρομολόγια, οχι φρουφρου κι αρωματα...


και οταν οι σταθμοι ειχαν προσωπικο και δρομολογια θελαμε φρουφρου κι αρωματα... δυστυχως στην ελλαδα δυσκολα συνδιαζονται "2 καλα" μαζι! Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Mar 10, 2011 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές σιδηροδρομικές ειδήσεις, δυο καλές, μια κακή.

Οι καλες.

α) Επιτυχία γνωρίζει ο προαστιακός της Πάτρας

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=388864

2) Από 5 Απριλίου σε λειτουργία ο σταθμός του Προαστικού «Αχαρνές»

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1942102



Και μια κακή:

Η ΕΕ ψάχνει τα λεφτά της στον ΟΣΕ
Ο ΟΣΕ κινδυνεύει να επιστρέψει στην ΕΕ κονδύλια τα οποία δαπανήθηκαν για έργα που ουδέποτε λειτούργησαν

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=388670&h1=true


Σχόλια:

Το πρώτο μας δείχνει τι ψωμί υπάρχει σε μικρά περιφερειακά δρομολόγια, ειδικα σε όσα οδηγούν στο κέντρο των ελληνικων αναρχα δομημένων πόλεων. Αυτα τα δρομολόγια δε, μπορούν να ειναι πολυ χαμηλού κόστους και δεν απαιτούν μεγάλες επενδύσεις και εκτελούνται δορυφορικά των πόλεων.

Το δεύτερο ειναι ένα θετικό βήμα, μια και επιτέλους συνδέεται ο αξονας Βορά-Νότου με τον Ανατολή-Δυση και αξιοποιείται επιτέλους ενα μέρους του μεγάλου κόμβου στο ΣΚΑ


Το τρίτο ειναι αναμένόμενο...

Ειδικά εν οψει της 25ης Μαρτίου...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Mar 10, 2011 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

τι εγινε με τον ξενο επενδυτη που θα εμπαινε στον οσε?γαλλους κλπ?

με τα ποδια ερχεται? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Mar 15, 2011 11:41 pm    Post subject: Reply with quote

Μετα απο τον καταιγισμο των τελευταιων δημοσιευματων, κυριως απο τοπικους συλλογους σιδηροδρομοφιλων ανα την Ελλαδα, τις αντιδρασεις απο τοπικες κοινωνιες, τις οποιες δεν τις περιμεναν(βλεπε Φλωρινα) και το φοβο μηνυσεων για εγκαταλειψη κρατικης περιουσιας, οι τραγικοι διαχειριστες της εξουσιας μας προσφερουν πρωτοφανεις εικονες διαλυσης εθνικων υποδομων.
Τις τελευταιες μερες αποσυρεται προς την Αθηνα ολο το μετρικο τροχαιο υλικο της Πελοποννησου, αποτελουμενο απο τα μετρικα intrcity MAN4 και τα ΜΑΝ1.
Ενα βιντεο με τη διελευση συρμου απο τον Ισθμο ,σημερα.

http://www.youtube.com/watch?v=6m9YeKlrHGo
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Mar 23, 2011 6:39 am    Post subject: Reply with quote

Σε συνέχεια του προηγούμενου μου post, δείτε ακόμη δύο φωτογραφίες από το Monorail του "παραθαλάσσιου Sydney" και πιο συγκεκριμένα από την περιοχή του Darling Harbour.




Gala Bird = Mosquito Terminator Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40  Next
Page 34 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr