stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 210, 211, 212 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

Περιμένουμε με ανυπομονησία αυτό που μας ετοιμάζετε!
Βρε παίδες, 1-2 φώτος για preview δεν έχει; έστι για να "φτιαχτούμε" λίγο.

μπορεί η νότια Ιονία να μη κουνιέται αλλά ο Μωρέας προχωρά. Οταν αρχίσουν τα έργα του περιφεριακού Καλαμάτας, θα σας έχω φωτορεπορτάζ όταν κατεβαίνω κάτω. Γιατί μιλάμε για δρόμο που ακουμπά στην πόλη.
Δείτε τα νέα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Κυριακής (6/2/2011 - σελ 5). Παραθέτω απόσπασμα:
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ Ξεκινά η κατασκευή γέφυρας 360 μ. στο Νέδοντα
Quote:
Μέσα στο Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν εκτός απροόπτου- τα έργα κατασκευής της μήκους 360 μέτρων κοιλαδογέφυρας του Νέδοντα που αποτελεί ουσιαστικά την έναρξη των εργασιών του περιφερειακού της Καλαμάτας. Η πορεία πάντως των έργων εξαρτάται, όπως είναι φυσικό, αρχικά από την παράδοση των απαιτούμενων εκτάσεων τόσο από το Δήμο Καλαμάτας, όσο και από το υπουργείο Υποδομών, και σε δεύτερη φάση από την πορεία των απαλλοτριώσεων, όπως τόνισε μιλώντας στην “Ε” ο υπεύθυνος του “Μορέα” Αλέξανδρος Γεωργόπουλος. Εφόσον οι παραπάνω παράγοντες κυλήσουν κατ‘ ευχήν, τότε το σύνολο του έργου από τον Αντικάλαμο μέχρι και τον κόμβο του ξενοδοχείου “Φωτεινή” αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2012....

περισσότερα στον σύνδεσμο:
http://www.eleftherianews.gr (αρχείο, 6/2/1011, σελ 5)
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Κουνιέται και η Ιονία τελικά...
στελνω μια πρώτη φώτο για να ζεσταθούμε ..
και να μπούμε και στο quiz.. που είναι αυτά τα έργα...
και σε λίγο επανέρχομαι..

http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/050220112025.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 2:06 pm    Post subject: Reply with quote

stavros333 wrote:
pindos10 ελπίζω μόνο να μην έχουμε καλύψει το ίδιο θέμα...
Έρχομαι κι εγώ "φορτωμένος" από το Σάββατο!!!
φτιάχνω φώτο κι αύριο είμαι έτοιμος για νέες αποκαλύψεις!!!


stavro 333, προχωρα αφοβα. Και η διαφορετικη version του ιδιου θεματος εχει μεγαλο ενδιαφερον. Wink
Και σταματαω εδω το chat μην πεσει κανας πελεκυς. Mr. Green
Και απ'οτι βλεπω η δουλεια φαινεται εξαιρετικη. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Εν αναμονή των φωτογραφιών....από τους φίλους εδώ στο φόρουμ Cool

Τελευταία διαβάζουμε στον τύπο άρθρα του στιλ ......``Σε τεντωμένο σκοινί τα δάνεια για τους μεγάλους οδικούς άξονες´´
Τη δυσφορία τους για τον αποκλεισμό τους, σε αυτή τη φάση, από τη διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης των πέντε συμβάσεων παραχώρησης εκφράζουν οι τράπεζες που δανειοδοτούν τα έργα. Και περνούν... στην αντεπίθεση, δημιουργώντας συντονιστικές επιτροπές για καθένα από αυτά και επικαιροποιώντας τις κυκλοφοριακές μελέτες, από τις οποίες θα προκύψουν οι προβλέψεις για τον κυκλοφοριακό φόρτο των πέντε αξόνων με βάση τα νέα οικονομικά δεδομένα. Oπως ξεκαθαρίζουν, πάντως, η καταβολή των δόσεων των δανείων προς τους παραχωρησιούχους δεν πρόκειται να ξεκινήσει και πάλι πριν καταλήξει η διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100018_06/02/2011_431571
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 3:13 pm    Post subject: Reply with quote

stavros333 μήπως είναι η πίσω πλευρά του Μακρυνόρους, μετά το Μενίδι προς την Άρτα;
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Στη φώτο αυτο που διακρίνεται, στο βάθος είναι μάλλον ο κάμπος της Άρτας οπότε θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, αν και πιστεύω ότι είναι από την πάνω πλευρά, γιατί τα βουνά στο βάθος είναι χαμηλά...

Δεν συμπέφτουν πάντως τα φωτορεπορταζ Exclamation Exclamation οπότε μην αγχώνεστε....
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Και φωτογραφία από οδικό έργο στον Άρη να φέρεις σε αυτό το φόρουμ θα καταλάβουν από που είναι...
Ξεκινάω λοιπόν από το νέο τμήμα που παρέδωσαν πριν λίγες ημέρες και συγκεκριμένα το Άγιος Δημήτριος - Κομπότι...
Εδώ είναι ο ισόπεδος κόμβος που μπαίνεις μετά την παράκαμψη Άρτας και τα έργα που γίνονται για την κατασκευή του ανισόπεδου..
Στην πρώτη φώτο φαίνεται το επίχωμα που δημιουργείται για την υπερύψωση της Ιονίας οδού
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload01_ioniaodos.jpg
και στην δεύτερη φώτο το ακρόβαθρο της γέφυρας που θα δημιουργηθεί για την άνω διάβαση της Ιονίας οδού από την εθνική οδό Άρτας - Τρικάλων..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload02_ioniaodos50211.jpg
Οι επόμενες φώτο είναι από το κομμάτι που έχουν δώσει και στην τελευταία φαίνονται οι σηματοδότες που έχουν τοποθετήσει στον κόμβο με την παλαιά εθνική οδό.
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload03_ioniaodos50211.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload04_ioniaodos50211.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload05_ioniaodos50211.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload06_ioniaodos50211.jpg
Και καθώς αμέριμνος κατηφορίζω για την Αθήνα κοιτάω αριστερά στο βουνό και κάτι μου "γυαλίζει"!!
Δεν πάω να ρίξω μια ματιά μήπως γίνεται τίποτα καινούργιο εκει πάνω...
Ε ναι λοιπόν τα έργα από το Μενίδι και προς τον κάμπο της Άρτας έχουν ξεκινήσει και μάλιστα έχουν προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό..
Οι φώτο που παραθέτω είναι με κατεύθυνση από Βορρά προς Νότο..
Μετά από λίγα χιλιόμετρα από την παλαιά εθνική οδό και είσοδο από το χωρίο Συκουλα περίπου αυτό που αντικρύζει κανείς είναι :
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload07_ioniaodos50211.jpg
...ένα μεγάλο εργοτάξιο!!!
προχωράμε με χωματουργικά και τεχνικά φτιαγμένα ..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload08_ioniaodos50211.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload09_ioniaodos50211.jpg
Ρίχνουμε μια ματιά πίσω μας...
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload10_ioniaodos50211.jpg
και προχωράμε κι αλλο μπροστά..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload11_ioniaodos50211.jpg
Περνάμε το εργοτάξιο που αριθμεί καμπόσα μηχανήματα ..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload12_ioniaodos50211.jpg
και φτάνουμε στο τελευταίο κομμάτι που συναντάμε με τεχνικά έτοιμα και σε κατασκευή..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload13_ioniaodos50211.jpg
Ρίχνουμε μία τελευτάια ματία πίσω μας..βλέποντας το τεχνικό που είμασταν δίπλα στην προηγούμενη φώτο ...
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload14_ioniaodos50211.jpg
και καταλήγουμε στο τελευταίο κομμάτι του έργου..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload15_ioniaodos50211.jpg

Μετά από εκεί και πάνω δεν είχαν ανοίξει δρόμο, παρά μόνο είχαν ρίξει σκύρα σε μια μικρή ανηφόρα που οδηγούσε πάνω από το λόφο που τελειώνουν τα έργα.
Μιας και είχα λίγο χρόνο ακόμα πριν βραδιάσει είπα να περάσω και από εκείνο το σημείο που είχα παρουσιάσει πριν λίγο διάστημα, λίγο πριν την Αμφιλοχία..
Εδώ κατασκευάζουν μία γέφυρα λοιπόν για να περάσουν ένα ρυάκι θα έλεγα...
Ορίστε τα μηχανήματα..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload16_ioniaodos50211.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload17_ioniaodos50211.jpg
και ορίστε και η πρόοδος των έργων..
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload18_ioniaodos50211.jpg
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload19_ioniaodos50211.jpg
Κάτι άλλο δεν γίνεται στην περιοχή.
Στην παράκαμψη Αμφιλοχίας μετά την Αμφιλοχία και προς την Κnauf τα έργα συνεχίζονται με κανονικούς ρυθμούς αλλά έπεφτε το σκοτάδι και δεν είχα χρόνο να μπω στο εργοτάξιο...
Α...
και μία τελευταία φώτο για να δικαιολογήσω γιατί δεν έχουν ξεκινήσει τη σήραγγα πάνω από το Αντίριο..
Είναι ρομαντικοί αυτοι οι τύποι...!!!
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload20_ioniaodos50211.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε πολύ stavros333 για τις καταδρομικές που έκανες, την οπτικοποιήση με τις φωτογραφίες, την ανάλυση και το χρόνο που αφιέρωσες! Αναρωτιέμαι γιατί ζούμε σε μεσαίωνα ενημέρωσης από τις εταιρίες που κατασκευάζουν τα έργα και το υπουργείο που εποπτεύει...;;; Ίσως βέβαια τότε, αν τα πράγματα ήταν όπως έπρεπε, να μην ήταν αναγκαία η ύπαρξη αυτού του forum και της ωραίας αυτής διαδικτυακής παρέας!
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
...Αυτή η αδρεναλίνη όταν βλέπεις τη μπουλντόζα είναι ασύγκριτη....


Αντε να δει λιγο μπουλντοζα να ηρεμησει. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

stavros333, πολυ ωραιο το φωτορεπορταζ σου. Οι φωτογραφιες ειναι εξαιρετικες. Περιμενουμε τη συνεχεια και απο τα αλλα τμηματα που δεν εχουμε δει. Μηπως μπηκες, πριν την Αμφιλοχια αριστερα, στο δρομο που οδηγει στον Βαλτο, να δεις που τεμνει αυτο τον δρομο η Ιονια, κοντα στο χωριο Σαρδινια, οπου ειναι και η αρχη της παρακαμψης Αμφιλοχιας?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα μάλιστα!!!

Σταύρο ευχαριστούμε πολύ για το υλικό και τις κατατοπιστικές φώτο. Πληθαίνουν οι φωτορεπόρτερ και μάλιστα σε σημεία παρθένα...
Άντε να κινηθεί τίποτα μπας και πάρει μπροστά η μηχανή της ανάπτυξης.

Τα μέτωπα τελικά είναι περισσότερα από όσα φαίνονται.

Θυμάται κανείς με ακρίβεια πως έχει μοιραστεί το έργο μεταξύ των κοινοπραξιών? Τα έργα αυτά ποιός τα κάνει? Λογικά Dragados έτσι?


Τώρα περιμένουμε και το άλλο φωτορεπορτάζ. Για να δούμε τελικά ποιός δρόμος προηγείται σε εκτέλεση?
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Οι φωτογραφίες με τους πασσάλους που λέω ότι φτιάχνουν μια γέφυρα για να περάσουν ένα ρυάκι είναι βορειοδυτικά του χωριού Σαρδίνια.
Αν δεις στο google earth δυτικά του χωριού περνάει ένα ποταμάκι που τελικά καταλήγει στην θάλλασα της αμφιλοχίας λίγο αργότερα κάθετα σχεδόν στην Εθνική οδό..
Οι συντεταγμένες από αυτό το σημείο είναι 38"53'39.48Ν και 21"11'18.31


Last edited by stavros333 on Mon Feb 07, 2011 10:05 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Feb 07, 2011 9:51 pm    Post subject: Reply with quote

Συγνώμη για το διπλό post αλλά το κομμάτι αυτό που φαίνεται στο φωτορεπορτάζ το κατασκευάζει η Τέρνα.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 12:00 am    Post subject: Reply with quote

Στο παρακάτω άρθρο γίνεται αναφορά στις εταιρείες που έχουν αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας οδού που ρώτησε ο prevezanos

http://epirusgate.blogspot.com/2011/02/blog-post_6238.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 12:44 am    Post subject: Reply with quote

σε ευχαριστούμε Σταύρο, άριστος και άξιος με ρεπορτάζ από παρθένα μέρη!
Αντε και στα επόμενα απο την Ιόνια. Βλέπω υπάρχει μέλλον, μιας και εμείς σε κανά χρόνο θα μείνουμε άνεργοι.
Laughing
να σαι καλά και θέλουμε και άλλα .
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Σας στελνω κι εγω ενα δειγμα απο το τι προκειται να δειτε. Θελετε, δε θελετε να το πιστεψετε, απο διπλα περναει αυτοκινητοδρομος.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSCN1221n.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 1:34 am    Post subject: Reply with quote

E-65 by pindos10
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 11:26 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Σας στελνω κι εγω ενα δειγμα απο το τι προκειται να δειτε. Θελετε, δε θελετε να το πιστεψετε, απο διπλα περναει αυτοκινητοδρομος.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSCN1221n.jpg


Λίμνη Σμοκόβου;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Oui. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον, pindos10.
Καιρός να αποκαλύψεις στο φόρουμ τις καταπληκτικές φωτογραφίες (και σε ανέλπιστα προχωρημένο στάδιο οι εργασίες του οδικού άξονα)

Ενδιαφέροντα νέα από τη κοινή συνέντευξη τύπου των εταιριών παραχώρησης

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1931813

Ας επλίσουμε ότι σε δύο χρόνια δεν θα μιλάμε για νέες παρατάσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ChristosP
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 12
Location: Vasteras/Sweden

PostPosted: Tue Feb 08, 2011 10:34 pm    Post subject: Ionia odos Reply with quote

Bravo Stavros333 για τις ωραίες φωτογραφίες από την πατρίδα μας. Για μένα που ζω στην Σουηδία είναι ότι καλύτερο μπορούσα να έχω αυτή την περίοδο. Τελικά συμφωνώ και εγώ με όλους τους άλλους ότι ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι με ενδιαφέρον και μας ενημερώνουν, γιατί αν περιμένουμε από το αρόδιο υπουργείο αλλα και ακόμα από τις τεχνικές εταιρείες, τότε καήκαμε... Επειδή η Αμφιλοχία είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κόμβους θα ήθελα να μάθω αν κάποιος ξέρει τι γίνεται στο κομμάτι που είναι πίσω από την πόλη (δηλαδή πιο έχω από το στάδιο και πίσω από το δασος, πάνω στο βουνό). Τα έργα στην Knauf φαίνεται να πάνε καλά (εκεί φυσικά θα γίνει και η σύνδεση για Βόνιτσα-Άκτιο). Για όσους δεν γνωρίζουν καλά την περιοχή, θα πρέπει να ξέρουν ότι είναι αρκετά ορεινή στο πίσω μέρος που δεν φαίνεται από τον δρόμο, μέχρις ότου φτάσει περίπου εκεί που ο Σταυρος είχε την φωτογραφία με την γέφυρα, κοντά στο χωριο Σαρδίνινα. Μπορείτε να το δείτε και στο Google Earth, και ο Corfu μπορούσε να μας το δείξει μελλοντικά. Σύμφωνα με τις πρώτες μελέτες θα γίνονταν τούνελ, αλλα τελευταία ακουγόταν ότι θα γίνει ανοικτός δρόμος πάνω στο βουνό. Και στις δυο περιπτώσεις έχει πολύ δουλειά. Γίαυτό λοιπόν ρωτάω αν κάποιος κάποτε έχει χρόνο να ανεβεί πάνω στο δασος (έχει ένα μικρό δρόμο που ανεβαίνει μέχρι εκεί), να πάει στο πίσω μέρος του κάστρου και να δει τιγίνεται, αν γίνεται κάτι. Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες και σας διαβάζω κάθε μέρα! Συνεχίστε όπως πάντα!
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Wed Feb 09, 2011 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=383441&ct=1&dt=09/02/2011
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Feb 09, 2011 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Kosimo

Λόγω της φύσης του φόρουμ , απαιτείται σε κάθε post, εκτός της παράθεσης ενός link, να υπάρχει ένας υποτυπώδης σχολιασμός.

Αυτό που πρέπει να επιτελεί ένα φόρουμ είναι το να παρέχει, στους αναγνώστες του και στα μέλη του, συζητήσεις μεταξύ μελών και όχι ένα πίνακα ανακοινώσεων με links.

Αυτό προβλέπεται από το κανονισμό και ως εκ τούτου πρέπει να τηρείται.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Feb 09, 2011 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

H πλακα ειναι, οτι στο αρθρο που παρεθεσε ο kosimo, λεει οτι θα μειωθει ο χρονος Αθηνα-Ραχες μετα την ολοκληρωση των εργων. Η φυλλαδα ξεχναει ομως να μας πει οτι απο τα συνεχη μετωπικα διοδια μεχρι εκει, εχει παυσει προ πολλου οποιοδηποτε χρονικο πλεονεκτημα ειχε ο αυτοκινητοδρομος.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Feb 09, 2011 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

και φυσικά ας αναλογιστούμε και τη σπατάλη σε βενζίνη, όταν έχεις 12 μετωπικούς σταθμούς από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, ακόμα και με 2-3 αυτοκίνητα μπροστά στο ταμείο, αυτό σημαίνει:

- 3 λεπτά επί 12 = 36 λεπτά (το λιγότερο, γιατί στις Αφίδνες και στα Μάλγαρα χάνεις σχεδόν πάντα 8-10 λεπτά - έως 20 λεπτά).

- Σταμάτημα από τα 120 χλμ σε ακινησία και μετά γκάζι πάλι μέχρι τα 120 και όλο αυτό 12 φορές!!!!

- και τους πληρώνεις και 25 ευρώ συνολικά για το ευχαριστώ (συν άλλα 5 επιπλέον βενζίνη για το σταμάτα- ξεκίνα που κανείς δε το υπολογίζει)!

Πόσοι τόνοι CO2 παραπάνω το χρόνο μας βάζει όλο αυτό, από εκατοντάδες χιλιάδες διελεύσεις;

ΤΟ ΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ - και δε καταλαβαίνω γιατί επιμένουμε στα μετωπικά διόδια. Από ότι καταλαβαίνω θα παραμείνουν έτσι και μετά την αναδιαπραγματευση.
Back to top
View user's profile Send private message
stelakbeis
Visitor
Visitor


Joined: 23 Jan 2011
Posts: 2

PostPosted: Wed Feb 09, 2011 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

stavros333 wrote:

Α...
και μία τελευταία φώτο για να δικαιολογήσω γιατί δεν έχουν
ξεκινήσει τη σήραγγα πάνω από το Αντίριο..
Είναι ρομαντικοί αυτοι οι τύποι...!!!
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333
/upload20_ioniaodos50211.jpg


Χαίρετε
Είμαι καιρό τακτικός αναγνώστης του Forum το οποίο θεωρώ σημαντικό κομμάτι της ενημέρωσής μου λόγω ερασιτεχνικής λόξας με κατασκευές.

Για να διατηρηθεί αυτή η θέα που δείχνει ο stavros333 θα ήθελα να ρωτήσω τους περι τα τεχνικά επαϊοντες εδώ γιατί κανείς δεν μιλά για κατασκευή Viaduct ( http://en.wikipedia.org/wiki/Viaduct )στην Κλόκοβα.
Θεωρώ οτι θα ήταν σαφώς χαμηλότερου κόστους στην κατασκευή της και αν κατάλαβα καλά τον τρόπο κατασκευής τους υπάρχουν πολλές διαφορετικές δυνατότητες. Μία απο αυτές θα ήταν να διατηρηθεί το υπάρχον οδόστρωμα για την μία κατεύθυνση και το επάνω που θα προέκυπτε για την αντίθετη. Επίσης με καλά logistics θα υπήρχε μικρή σχετικά όχληση στην κυκλοφορία και μάλιστα ακόμα καλλίτερα βραδυνές ώρες για το στήσιμο των βάθρων στην άκρη του δρόμου. Σίγουρα σε κάποια σημεία θα χρειαζόταν εξυγίανση του εδάφους και μεγαλύτερη δυσκολία αλλά στο μεγαλύτερο μέρος λόγω του βράχου πιστεύω δεν θα χρειαζόταν πολύς χρόνος. Όλα τα άλλα στοιχεία θα ήταν μεταλικά και προκατασκευασμένα οπότε για μια διαδρομή 3,5 χλμ απλά lego.
Άλλη τεχνική που μπορώ να φανταστώ είναι υπερύψωση του μεταλλικού/ασφάλτινου οδοστρώματος τόση ώστε εκμεταλευόμενοι την κλίση του βουνού και εισχώρηση των εγκάρσιων δοκαριών σε φατνία μέσα στο βουνό σε αρκετό βάθος ώστε το οδόστρωμα που θα προκύπτει να εξέχει (και άρα να αντέχει) και ικανή απόσταση απο τα κάθετα δοκάρια των ακριανών βάθρων. Έτσι στο πάνω κατάστρωμα θα είναι 2+2 για ι.χ. και το υπάρχον 1+1 για βαριά οχήματα ώστε να μην καταπονείται η κατασκευή. Φυσικά και υπάρχουν θέματα ασφαλείας αλλά σίγουρα δεν διαφέρουν απο αυτά μια γέφυρας όπως π.χ. του Ρίο-Αντίριο. Εξάλου 3,5 χλμ με μέγιστη ταχύτητα 80km/h είναι 2 λεπτά!
Περιμένω τις γνώσεις σας επι του θέματος
Και πάλι συγχαρητήρια για το Forum και σε όσους συνεισφέρουν τόσο δραστήρια.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 210, 211, 212 ... 419, 420, 421  Next
Page 211 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr