|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Dec 25, 2010 12:42 pm Post subject: |
|
|
το Κιατο αθηνα λειτουργησε με ρευμα?
λενε στις ειδησεις,,οτι θελουν να φτασουν την τιμη του τρενου οσο του κτελ..
τοτε ομως γιατι να παρεις το τρενο? |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 11:34 am Post subject: |
|
|
Μήπως γιατί είναι πιό γρήγορο , πιό άνετο , πιό ασφαλές και άμα είσαι και ψηλός χωράς να κάτσεις ?
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο πολλοί θεωρούν ότι το ΚΤΕΛ πρέπει να είναι πιό ακριβό από το τρένο .
Ισως είναι αναμνήσεις από τα πρό 30 ετών φοιτητικά μας χρόνια , που τότε συνήθως το ΚΤΕΛ ήταν πιό γρήγορο και πιό αξιόπιστο , αλλά σήμερα που λόγω του μετρό έχει σχεδόνο όλη η Αθήνα άμεση πρόσβαση στο τρένο , ενώ η πρόσβαση στα ΚΤΕΛ είναι προβληματική , αλλά και το τρένο σε όλο τον βόρειο άξονα , καθώς και μέχρι το Κιάτο είναι πολύ πιό γρήγορο από το ΚΤΕΛ .
Να μην μιλήσουμε γιά τις επιπλέον παροχές που έχεις στο τρένο .
Τα εισητήρια των τρένων όπου είναι πιό γρήγορο η ισόχρονο με το ΚΤΕΛ πρέπει να είναι πιό ακριβό , ενώ όπου είναι πιό αργό πιό φτηνό .
Απλά μαθήματα διαχείρισης ψιλικατζίδικου , που αν οι εργαζόμενοι και οι πολιτικοί τα εφάρμοζαν , δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτά τα χάλια . |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 12:21 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | το Κιατο αθηνα λειτουργησε με ρευμα? |
Εχει λειτουργησει απο την προηγουμενη Κυριακη. Οχι ομως το Αθηνα-Κιατο αλλα το αεροδρομιο-Κιατο. Απο Αθηνα πας με ντηζελακι στα Ανω Λιοσια ,γιατι οι καφροι των Σεπολιων δεν αφηνουν να φτασει ρευμα στον Σ/Σ Αθηνων, και απο κει μπαινεις στο ντεζιρο για Κιατο. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Dec 27, 2010 3:02 pm Post subject: |
|
|
Επειδή μάλλον σκέφτομαι για εξόρμηση στο Πήλιο, ο Μουτζούρης λειτουργεί ακόμα? Αν ναι, από ποια χωριά περνάει? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Dec 27, 2010 4:05 pm Post subject: |
|
|
Φιλε aikinn ο Μουτζουρης σταματησε στις 31/10/2010 για τη χειμερια ναρκη του.
Πρωτα ο θεος, ας ελπισουμε τον Απριλη που ξαναξεκινουν τα δρομολογια, να τον δουμε να ανηφοριζει στις Μηλιες.
Το τρενακι ξεκιναει απο τα Ανω Λεχωνια, κανει μια σταση στην Ανω Γατζεα,για γλυκο του κουταλιου και αναψυκτικο, και μετα Μηλιες.
Λειτουργει καθε σαββατοκυριακο, με ενα δρομολογιο την ημερα,στις 11:00 απο Ανω Λεχωνια και επιστροφη στις 16:00 απο τις Μηλιες.
Ιουλιο και Αυγουστο λειτουργει καθημερινα.
Καλο Πασχα.
Last edited by pindos10 on Mon Dec 27, 2010 7:28 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Dec 27, 2010 4:21 pm Post subject: |
|
|
Κρίμα. Θα ήταν πολύ καλύτερα αν λειτουργούσε και αυτές τις μέρες. Δεν ξέρω αν λόγο καιρού το ταξίδι δεν είναι ευχάριστω για τους επιβάτες, αλλά από κίνηση θα είχε ικανοποιητική λόγο των εορτών. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Dec 27, 2010 5:54 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Μήπως γιατί είναι πιό γρήγορο , πιό άνετο , πιό ασφαλές και άμα είσαι και ψηλός χωράς να κάτσεις ?
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο πολλοί θεωρούν ότι το ΚΤΕΛ πρέπει να είναι πιό ακριβό από το τρένο .
Ισως είναι αναμνήσεις από τα πρό 30 ετών φοιτητικά μας χρόνια , που τότε συνήθως το ΚΤΕΛ ήταν πιό γρήγορο και πιό αξιόπιστο , αλλά σήμερα που λόγω του μετρό έχει σχεδόνο όλη η Αθήνα άμεση πρόσβαση στο τρένο , ενώ η πρόσβαση στα ΚΤΕΛ είναι προβληματική , αλλά και το τρένο σε όλο τον βόρειο άξονα , καθώς και μέχρι το Κιάτο είναι πολύ πιό γρήγορο από το ΚΤΕΛ .
Να μην μιλήσουμε γιά τις επιπλέον παροχές που έχεις στο τρένο .
Τα εισητήρια των τρένων όπου είναι πιό γρήγορο η ισόχρονο με το ΚΤΕΛ πρέπει να είναι πιό ακριβό , ενώ όπου είναι πιό αργό πιό φτηνό .
Απλά μαθήματα διαχείρισης ψιλικατζίδικου , που αν οι εργαζόμενοι και οι πολιτικοί τα εφάρμοζαν , δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτά τα χάλια . |
Και γιατί να συνδέεται με την τιμή των ΚΤΕΛ?Τα ΚΤΕΛ μπορούν να βάλουν ότι τιμή γουστάρουν.
Ας βγάλουν ένα κοστολόγιο και να προσθέτουν συν ένα κέρδος που θα θεωρούν λογικό(σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές),και μετά ας δούνε τον ανταγωνισμό και πως μπορούν να λειτουργήσουν. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Dec 27, 2010 6:51 pm Post subject: |
|
|
Οι διεθνείς πρακτικές, που λες κι εσύ Βαγγέλη, αναφορικά με την τιμολόγηση λένε (πολύ χονδρικά) ότι η τιμή που θα ζητήσεις για το προϊόν / υπηρεσία σου μπορεί να είναι συνάρτηση:
α) του κόστους σου (σταθερού & μεταβλητού) + του επιθυμητού περιθωρίου κέρδους σου ή
β) της τιμής που ζητούν οι ανταγωνιστές σου για ίδια / παρόμοια προϊόντα ή
γ) άλλων εμπορικών κλπ κριτηρίων (π.χ. απόσπαση / διατήρηση μεριδίου αγοράς, προϊόν "κράχτης", κοινωνικά κριτήρια για κρατικές υπηρεσίες κλπ).
Αυτό που λες πιο πάνω είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να τιμολογεί βάσει του α'. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λέει ότι θέλει να τιμολογήσει βάσει του β' και του γ' (τεκμηριωμένα πλέον, γιατί εδώ και χρόνια, στη θεωρία, αυτό υποτίθεται ότι έκανε - ίσως με λίγο παραπάνω βάρος στο γ' από ό,τι στο β').
Δεδομένο όμως είναι ότι η τιμή βάσει του α' είναι σαφώς μεγαλύτερη από αυτή που φαίνεται να προκύπτει τελικώς βάσει των β'και γ'. Take my word for it, γιατί δυστυχώς δεν μπορώ να πω περισσότερα σε δημόσιο forum. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Dec 27, 2010 10:38 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με την αύξηση των εισητηρίων στον ΟΣΕ, διότι είχε καταντήσει φιλανθρωπικό ίδρυμα και όχι υπηρεσία. Επίσης αν δεν δείξει κάποια βελτίωση στον επόμενο χρόνο, δεν θα μπορέσει ποτέ να προσεγγίσει επενδυτές, κάτι το οποίο χρειάζεται επειγόντος. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί οι αυξήσεις γίνονται με "πρότυπο" τις τιμές στα ΚΤΕΛ. Όταν κάνεις μία αύξηση σε ένα προϊόν, το κάνεις με γνώμονα τις ανάγκες σου. Ο τρόπος που ακολουθάται τώρα μου φαίνεται πολύ ύποπτος και βρώμικος. Ούτε οι οδηγοί των ΚΤΕΛ να έκαναν τις αυξήσεις αυτές. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Dec 28, 2010 2:09 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ούτε οι οδηγοί των ΚΤΕΛ να έκαναν τις αυξήσεις αυτές. |
τυχαιο? δε νομιζω..
μονο με ιδιες τιμες τρενου κτελ εχουν ελπιδα οι κτελατζιδες.. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 5:53 pm Post subject: |
|
|
από το ΘΑΡΡΟΣ της Μεσσηνίας:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29158&Itemid=32
είναι να κλαίει κανείς όταν τα διαβάζει αυτά!
και δε μου λες βρε Γιωργάκη και εσύ ο Αποδομών των υποδομών κ. Ρέππα, μάτωσε κανένας για όλα αυτά;
Βάλατε το ΣΔΟΕ να ψάξει αυτούς που υπέγραφαν και τους Συνδικάλες, για μαύρο χρήμα από τις "προμήθειες";
Θα ΠΛΗΡΩΣΕΙ κάποιος; Θα επιστρέψει κάποιος τα κλεμένα, έστω και με το ζόρι; |
|
Back to top |
|
|
petalo Senior Member
Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Dec 31, 2010 2:08 am Post subject: |
|
|
γεια σας και από εμενα και χρόνια πολλά!
Ανάμεσα στις περικοπές που κάνει ο ΟΣΕ για την εξυγίανση και καλά του οργανισμού είναι η κατάργηση και αναστολή τόσο μερικών δρομολογίων εσωτερικού αλλά και ΟΛΩΝ ΠΡΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!!!!
εΊΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΌ ΝΑ ΑΠΟΜΩΝΌΝΕΤΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ Η ΧΏΡΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΟΙ βΑΛΚΆΝΙΟΙ ΓΕΊΤΟΝΕς ΜΑς ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΊΖΟΝΤΑΙ...
τα διεθνη δρομολόγια από Θεσ/νικη προς το εξωτερικό ήταν(καθώς από 1η Ιανουαρίου κόβονται)
α)προς Σκόπια-Βελιγραδι,2 ημερησίως αποτελούμενα από Σέρβικα βαγόνια και Σκοπιανικό κλινοθέσιο,ο ΟΣΕ έβαζε μονο την ηλεκτρομηχανή μέχρι Γευγελή...Ελάχιστο κοστος...και όμως τα κόβει!!!
β)προς Σόφια...2 δρομολόγια αποτελόυμενα από βαγόνια του ΟΣΕ καθως και ενα τρίτο μεταμεσονύκτιο με βουλγαρικη και ρουμανική σύνθεση μεχρι το Βουκουρεστι...Είχε αξιόλογη κίνηση..Ας έκοβε το ενα το Ελληνικό και να κρατούσε τα άλλα δυο..
και γ)το "φιλία" προς την Κων/πολη αποτελούμενο απο κλινάμαξες ενα ημερησιως..Γενικα δεν είχε κινηση και το εβαλαν περισσότερο για διπλωματικούς και πολιτικούς λόγους...Τουλάχιστον ας μην το εκοβε και αυτο και να εφάρμοζε την παλια μεθοδο με ανταπόκριση στο Πύθιο... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jan 19, 2011 10:10 am Post subject: |
|
|
Πολύ κατευθυνόμενο και προπαγανδιστικο δημοσίευμα.
Διότι ενώ ειναι σχετικα ακριβες* σε όσα αναφέρει, εξυμνει το διδυμο Ζηλιασκόπουλου-Ρεππα, παραγνωρίζοντας οτι θαβουν τον ελληνικο σιδηρόδρομο μια για παντα.
Το ωραίο ειναι σε κατι τέτοια δημοσιεύματα και διαρροές πώς εμφανιζονται τα οικονομικά στοιχεια (κατα πώς βολεύει). Δλδ αλλου εμφανιζεται ο ΟΣΕ ενιαίος με τις θυγατρικές του και αλλου καθε τμημα χωριστα.
Το κομματι παντως
ειναι οχι απλώς λαθος, αλλα ψευδές...
Διοτι αυτη τη στιγμή οι περικοπές δε γινονται μονο σε δρομολόγια αλλα και σε υλικοτεχνική υποδομή, πράγμα που καθιστα μή βιώσιμο τον σιδηρόδρομο παντου.
Παράδειγμα ο "Προαστιακός Πατρας". Προσφατη υπηρεσία, ο κόσμος ανταποκρίθηκε, γεματα τρενα, τωρα μαλιστα πήγαν και τα καινουρια τυπου railbus.
Ναι, αλλα απο την άλλη κλεινει το Μηχανοστάσιο Καλαμάτας , οποτε θα ειναι αδυνατη η συντήρησή τους. Οποτε ακομα και αυτη η κερδοφόρα υπηρεσία θα κλεισει. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jan 21, 2011 12:18 am Post subject: |
|
|
Αγαπητοι φιλοι, οπως ηδη θα γνωριζετε, εχει αποφασιστει το κλεισιμο ολου του μετρικου δικτυου της Πελοποννησου, πλην καποιων τοπικων γραμμων στην Ηλεια, ο προαστιακος Πατρων και ο οδοντωτος. Συνεπεια αυτου, ηταν να συγκεντρωθει ολο το τροχαιο υλικο στο μηχανοστασιο της Καλαματας(ΜΚ). Το συγκεκριμενο μηχανοστασιο εχει αποψιλωθει πλεον εντελως απο το προσωπικο συντηρησης, οπου ειναι θεμα χρονου να μην μπορει πλεον να συντηρηθουν ουτε τα λιγα τρενα που θα εκτελουν τα εναπομειναντα δρομολογια, με αποτελεσμα και σε αυτα να υπαρχει προβλημα σε λιγο καιρο.
Παραθετω φωτογραφιες απο το ΜΚ, που αποτυπωνουν την καταντια και τις επιλογες μιας χωρας της Ε.Ε. παραδειγμα προς αποφυγη για καθε σοβαρο και ευνομουμενο κρατος. Τη στιγμη που σε ολες τις χωρες της Ε.Ε. ο σιδηροδρομος επιλεγεται σαν το οικολογικο μεταφορικο μεσο αιχμης για ανθρωπους και εμπορευματα, επενδυει αλλα και επιδοτειται απο τις κυβερνησεις, στην χρεωκοπημενη τραγικη μπανανια υποδομες και υλικο εκατομμυριων ευρω πεταγεται στα σκουπιδια, γιατι οι τρισαθλιες κυβερνησεις ενος αχα'ι'ρευτου λαου, επελεξαν παντα να επενδυουν στην αυτοκινηση και στα συμφεροντα της.
Οι δυο πρωτες ειναι αεροφωτογραφιες που μου εσταλησαν απο τον αγαπητο φιλο vas8, ελαχιστη προσφορα απο τα παλικαρια της 120ΠΕΑ και οι επομενες απο φιλο και μελος του Συλλογου Φιλων Σιδηροδρομου Μεσσηνιας(ΣΦΣΜ). Οι φωτογραφιες εχουν ηδη σταλει σε φορα του εξωτερικου και εχουν ξεσηκωσει την οργη των ξενων σιδηροδρομοφιλων και οχι μονο.
Μετα τις φωτογραφιες ακολουθει κειμενο του ΣΦΣΜ που σταλθηκε στον τοπικο τυπο της Καλαματας(Θαρρος και Ελευθερια), αλλα και αλλου. Για τα δε αθηνα'ι'κα ΜΜΕ τα παπαγαλακια εχουν σηκωσει απροσπελαστο τειχος.
Quote: |
Οι παραπάνω φωτογραφίες δημοσιεύθηκαν στο πανελλήνιο φιλοσιδηροδρομικό forum AMNIZIA και κάνουν το γύρο της Ελλάδας και της Ευρώπης σε όλα τα φιλοσιδηροδρομικά site, forum, blog και ειδησεογραφικά portal σε Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία, Ελβετία, Γαλλία,Βέλγιο προκαλώντας τη διεθνή κατακραυγή για το αίσχος και το έγκλημα που συντελείται στον Πελοποννησιακό Σιδηρόδρομο.
Εκτός από την (προσφάτως) ριζικά ανακαινισμένη με 80 εκατ. Euro σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, εγκαταλείπεται στην τύχη του καινούργιο και πανάκριβο τροχαίο υλικό (μηχανές, βαγόνια, αυτοκινητάμαξες) καθώς και υποδομές, εγκαταστάσεις και μηχανήματα που απέκτησε το Μηχανοστάσιο τα τελευταία δύο χρόνια και δεν λειτούργησαν ποτέ!!!
Αναλυτικότερα:
- Από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004, οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του Μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, αφήνοντάς τις στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Οι υπόλοιπες 5 κυκλοφορούν στην περιοχή της Πάτρας και του Πύργου (χωρίς καμιά συντήρηση και τεχνική υποστήριξη αφού όλη η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Καλαμάτας παύει να υφίσταται σε λίγες μέρες) και είναι θέμα λίγων εβδομάδων η ακινητοποίησή τους λόγω έλλειψης στοιχειώδους συντήρησης.
- Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται επίσης 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα στις γραμμές τις Πελοποννήσου.
- Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση δηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλ' αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς.
Με το κλείσιμο του Μηχανοστασίου σε λίγες μέρες, είναι βέβαιο πως η πανάκριβη αυτή κρατική περιουσία θα υποστεί λεηλασίες και βανδαλισμούς, ενώ οι παράνομοι έμποροι μετάλλου για scrap καιροφυλακτούν και παράλληλα η ενδεχόμενη μελλοντική επαναδραστηριοποίησή τους, λόγω των καταστροφών θα είναι πρακτικά αδύνατη.
Εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει:
- Το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων (κατασκευάστηκαν το 2007. δεν λειτούργησαν ποτέ)
- Το κτήριο αποθήκευσης άμμου (κατασκευή του 2007)
- Το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων και όλος ο εξοπλισμός εγκαταλείπεται έτσι απλά, χωρίς καμιά ντροπή.
Η τεράστια έκταση όπισθεν του Μηχανοστασίου που απαλλοτριώθηκε από τον ΟΣΕ για να γίνουν τα έργα επέκτασης μένει αναξιοποίητη και αυτή.
Η καταστροφή της Δημόσιας Περιουσίας δεν φαίνεται να συγκινεί κανέναν, ούτε καν τους τοπικούς άρχοντες που θα ενδιαφερθούν μόνο όταν σύντομα ο χώρος θα γίνει άντρο άστεγων, παράνομων και τοξικομανών και θα ενοχληθούν οι περίοικοι...
Το κλείσιμο του Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου με μαφιόζικο τρόπο εκ μέρους του Υπουργείου, κατασυκοφαντώντας επί χρόνια τους εργαζόμενους με τη βοήθεια αρκετών ΜΜΕ, χρησιμοποιώντας πλασματικά και ψευδέστατα στοιχεία περί κόστους λειτουργίας, πληροτήτων αμαξοστοιχιών και εισπράξεων και με τη σφραγίδα τυχάρπαστων Εταιριών Συμβούλων που ουδεμία σχέση είχαν με τη Συγκοινωνιολογία, είναι γεγονός και έγινε με την τακτική του "ώριμου φρούτου" μετά από πολυετείς προσπάθειες απαξίωσης και εκδίωξης των επιβατών με πολλούς τρόπους. Και το όφελος της εξουδετέρωσής του, θα καρπωθούν τώρα οι ανταγωνιστές του, οι ιδιωτικές μεταφορικές εταιρίες και οι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι...
Δεν θα κατηγορηθεί κανείς από τους πολιτικούς μας για κακοδιαχείριση; Για απιστία και παράβαση καθήκοντος; Για καταχρασμό Δημοσίου χρήματος; Για καταστροφή Δημόσιας Περιουσίας;
Και τα παχιά λόγια περί Πράσινης Ανάπτυξης; Περί βιώσιμης κινητικότητας; Περί μείωσης των τροχαίων δυστυχημάτων;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ, ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ. |
Τελος η μελετη που παραγγελθηκε για το δικτυο απο την PWC(πρα'ι'ς γουοτερ χαουζ) και εκεινη ικανοποιησε πληρως τις επιθυμιες του πελατη της δηλ. να δοθουν στοιχεια τα οποια να δικαιολογουν την εν ψυχρω εκτελεση του δικτυου και μιλαγαν για μεσο ορο τριων επιβατων στο Πελοποννησιακο δικτυο, σας παραθετω φωτογραφιες που δειχνουν ενα προμελετημενο εγκλημα.
Κοσμος που περιμενει το μεσημεριανο τρενο για Καλαματα(ενα απο τα δυο δρομολογια την ημερα που εχουν απομεινει).
Κοσμος που επιβιβαζεται στον Πυργο με προορισμο την Πατρα
Και τελος προαστιακος Πατρων.
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sat Jan 22, 2011 12:34 pm Post subject: |
|
|
Πες τα ρε Pindos! Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι πραγματικά αισχρό! Τι είδους πράσινη ανάπτυξη ευαγγελίζονται οι ιθύνοντες χωρίς τον σιδηρόδρομο μόνο ένας Θεός ξέρει... |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 10:05 am Post subject: |
|
|
Δεν φταίει μόνο η κυβέρνηση .
Φταίνε και οι τοπικές κοινωνίες που δεν ενδιαφέρονται .
Η γραμμή υπάρχει , τα τρένα υπάρχουν , θα μπορούσαν να πάρους τους υπαλλήλους του οσε στους δήμους και να τα λειτουργούν είτε σε προαστιακές , είτε σε διαδημοτικές μορφές .
Ας κοιτάξουμε και τον καθρέφτη λίγο . |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 10:38 am Post subject: |
|
|
Για στάσου μισό λεπτό! Με τι χρήματα; Από το 1989 οι κεντρικές κυβερνήσεις χρωστάνε χρήματα στους δήμους που δεν έχουν αποδοθεί ποτέ! Επίσης, σταδιακά και από το 1994 περνάνε αρμοδιότητες στους δήμους χωρίς να τους παρέχουν τα απαιτούμενα κονδύλια. Μάλιστα αυτό συνεχίζει να γίνεται, ενώ από το 2001 με την αναθεώρηση του συντάγματος κάτι τέτοιο είναι αντισυνταγματικό. Τέλος, η προηγούμενη κυβέρνηση μείωσε τον φόρο παρεπιδημούντων χωρίς καμία συνενόηση με τους δήμους και δημιούργησε τεράστια προβλήματα στα οικονομικά τους. Στα λέω αυτά, γιατί αυτό είναι το θέμα του διδακτορικού μου και το γνωρίζω πολύ καλά.
Οι δήμοι, όπως είναι σήμερα, ούτε τα σχολικά κτίρια δεν μπορούν να συντηρήσουν επαρκώς. Πόσο μάλλον να λειτουργήσουν ολόκληρες σιδηροδρομικές γραμμές... |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 1:27 pm Post subject: |
|
|
Nαι , μπορούν βέβαια να κάνουν το φεστιβάλ της άνω ραχούλας , να κάνουν δημοτικές επιχειρήσεις γιά να διορίσουν ψηφοφόρους και να ξαναφτιάξουν τα σκαλάκια της πλατείας και όχι καλά ώστε να ξαναχαλάσουν σύντομα γιά να ξαναφτιαχτούν .
Καλό το διδακτορικό και μπράβο σου που το κάνεις , αλλά εδώ υπάρχει η αδήριτη πραγματικότητα .
Και όσοι δήμαρχοι έχουν όραμα και αγαπάνε τον τόπο τους , συνήθως είναι ανεξάρτητοι και συχνά μηχανικοί και οι κομματικοί μηχανισμοί πέφτουν να τους φάνε , γιά να μην χαλάνε την πιάτσα .
Σε μιά περίπτωση ένωσαν 5 δήμους σε ένα τεράστιο δήμο με αποστάσεις ανάμεσα στα άκρα του 100 χιλιόμετρα , αλλά εκεί δεν τους βγήκε γιατί ο κόσμος εκτίμησε ένα 8ετές έργο .
Αυτά είναι όμως η μειοψηφία , συνήθως τους τρώει η μαρμάγκα .
Δεν καταλαβαίνω πως ένας τόσο μεγάλος δήμος , όπως η Πάτρα , η Καλαμάτα , οι Θεσσαλικές πόλεις , δεν μπορούν να συντηρήσουν την λειτουργία μιάς γραμμής .
Απλά , θέλουν μόνο να τρώνε .
Η διαφθορά στους δήμους , είναι πολλαπλάσια της κεντρικής κυβέρνησης . |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 2:00 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω πως δουλεύει και λειτουργεί η τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά αυτή την καραμέλα με τα λεφτά δεν την αντέχω πια. Όλοι μα όλοι οι δήμοι στην Ελλάδα το μοναδικό που λένε είναι ότι δεν έχουν λεφτά για να κάνουν το οποιοδήποτε έργο και ότι η κυβέρνηση τους έχει γραμμένους. Πάει το έργο να πουληθεί σε ιδιώτες, φωνάζουν και θέλουν το έργο να ανήκει στον δήμο και στους δημότες του. Παραμένει ο δημόσιος χαρακτήρας του έργου, φωνάζουν μετά που το κράτος δεν δίνει λεφτά. Και στην ίδια συζήτηση μπορούν να μπουν και άλλα μεγάλα έργα όπως για παράδειγμα το περίφημο πάρκο του Ελληνικού. Αλλά όσο υπάρχουν δήμαρχοι/μπακάληδες που δεν ξέρουν καν ότι οι Η/Υ δουλεύουν με ρεύμα, τότε τι περιμένουμε? Θεωρώ την τοπική αυτοδιοίκηση μεγαλύτερη πληγή ακόμα και από τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 4:27 pm Post subject: |
|
|
Μα αν θεωρείτε την τοπική αυτοδιοίκηση πληγή τότε δεν αυτοακυρώνεστε την ίδια στιγμή; Πώς είναι δυνατόν να θέλετε να περάσει ένα τέτοιο έργο στην τοπική αυτοδιοίκηση αν η τελευταία είτε δεν μπορεί είτε δεν είναι ικανή να το φέρει εις πέρας; |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 6:14 pm Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση ότι μπερδεύεις την πραγματικότητα(που είναι η διεφθαρμένη τοπική αυτοδιοίκηση) ,με αυτό που θέλουμε(ή ζητάμε ή θα έπρεπε),δηλαδή οργάνωση,ποιότητα υπηρεσιών κλπ.
Εγώ πάντως πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολα τέτοια σχέδια,(με μικρές ίσως εξαιρέσεις),ειδικά όπως είναι σήμερα οι υποδομές στα τοπικά δίκτυα.
Αν οι τοπικοί σιδηρόδρομοι μπορούσαν να λειτουργήσουν απο την Τ.Α. ,θα ενδιαφερόταν γι'αυτούς και ιδιώτες. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 7:45 pm Post subject: |
|
|
Aν το απαιτούσε ο κόσμος , τότε να δείτε πως θα το έκαναν τα δημαρχάκια . |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 12:35 am Post subject: |
|
|
Στο google earth ανέβηκαν σε ορισμένες περιοχές εικόνες του 2010. Μπορείτε να δείτε υπό κατασκευή τη νέα γραμμή από Θερμοπύλες μέχρι Στύρφακα (και τον Ε65 παράλληλα) και το... μισό Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (το δυτικότερο τμήμα). |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Feb 04, 2011 9:48 pm Post subject: |
|
|
ο ηλεκτρισμος στο αθηνα Κιατο λειτουργησε ακομα ? |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|