stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 11:42 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
Οι μισθοι και οι απολαβές των υπαλλήλων/στελεχων ιδιωτικών εταιριων ΔΕΝ αφορούν τον κόσμο.

Δικό τους θεμα τι και πόσο δίνουν, οι διοικήσεις ειναι υπολογες στους μετόχους και σε κανεναν άλλο.


Εδώ φίλε νομίζω ότι έχεις λάθος. Αυτό μπορεί να ισχύει σε αρκετές περιπτώσεις, και είναι λογικό, σε άλλες όμως δεν θα έπρεπε - δια ροπάλου - να συμβαίνει, ασχέτως του ότι είναι κανόνας στον υπαρκτό καπιταλισμό.

Εννοώ τις εταιρίες οι οποίες είναι αποδέκτες (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) ΚΡΑΤΙΚΩΝ επιδοτήσεων, επιχορηγήσεων ή ότι άλλο, για το έργο που επιτελούν.

Π.χ. αεροπορική εταιρία (κρατική ή ιδιωτική) η οποία επιδοτείται από το κράτος για τα μη-κερδοφόρα δρομολόγιά της, δεν "νομιμοποιείται" ούτε με τις σφαίρες να δίνει σε κάποια κορυφαία στελέχη της "μισθούς" 40.000 ή 50.000 ευρώ. Με τίποτα. Εφόσον εμπλέκεται με δημόσιο χρήμα...λογοδοτεί κανονικά. Και "εξορθολογίζει" κανονικά.

Το ίδιο ισχύει και με άλλους εμπλεκόμενους με δημόσιο χρήμα, π.χ. ακτοπλοϊκές εταιρίες που επιδοτούνται.

Το κλασικό παράδειγμα είναι φυσικά οι τράπεζες, οι οποίες με τα χρήματα που έχουν πάρει τα τελευταία 2 χρόνια από το ΚΡΑΤΟΣ, έχουν "κανονικά" εξαγοραστεί από το κράτος, αφού τα ποσά αυτά ξεπερνούν κάμποσες φορές την κεφαλαιοποίησή τους. Δεν δικαιούται λοιπόν η Χ τράπεζα να δίνει εξωφρενικούς μισθούς και "τρελά" μπόνους σε στελέχη της, αφού υπάρχει ακόμη στη ζωή χάρη σε ζεστό, δημόσιο χρήμα, χρήμα που έχει αντληθεί από μερικά εκατομμύρια εργαζόμενους. Άρα σε αυτούς η Τράπεζα (θα έπρεπε να) λογοδοτεί. Οτιδήποτε άλλο, ισοδυναμεί με επιστροφή στη φεουδαρχία, και δυστυχώς εκεί δείχνει να πάει το πράγμα, το ρολόι της ιστορίας προς τα πίσω, και πολύ σύντομα στο Μεσαίωνα.


Για τις υπόλοιπες εταιρίες, συμφωνώ, δεν έχουν καμία υποχρέωση να δίνουν λόγο στο κράτος και στον καθένα μας. Όσον αφορά αυτές τις εξαιρέσεις όμως, είναι αδιανόητο να έχουν στελέχη που "το γλεντάνε" κανονικότατα, τη στιγμή που οι εταιρίες τους εμπλέκονται με χρήμα από μένα και από σένα, και απ τον καθένα, και που κλίνουν τη λέξη "κρίση" σε όλες τις πτώσεις προκειμένου να πάρουν χρήμα ή διευκολύνσεις οικονομικού χαρακτήρα από το δημόσιο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 9:34 am    Post subject: Reply with quote

Τα έχεις μπερδέψει λίγο,στην ακτοπλοΐα και τις αεροπορικές γραμμές το κράτος επιδοτεί τον επιβάτη,όχι την εταιρία, που μπορεί θαυμάσια να σταματήσει το δρομολόγιο άγονης γραμμής εαν είναι ζημιογόνο.

Επι του θέματος.Χρησιμοποιώ κυρίως την εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών τα τελευταία 17 χρόνια.Δεν αμφισβήτησα ποτε την πληρωμή διοδίων όσο αυτά λειτουργούσαν υπο κρατικό έλεγχο, η συντήρηση του οδοστρώματος ήταν φαινόμενο σπάνιο όσο και η διέλευση του κομήτη του Χαλεΐ,οι πικροδάφνες καταλάμβαναν τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης και οι σπασμένες μπάρες περίμεναν τον επόμενο άτυχο που θα σταματούσε Question πάνω τους.Δεν θα το κάνω τώρα που οι υπηρεσίες που μου προσφέρονται είναι καλύτερες και ο δρόμος βελτιώνεται σταδιακά.Ούτε φαντασιωνομαι οτι η διαπλοκή θα χτυπηθεί στα διόδια του Κιάτου...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δεν αμφισβήτησα ποτε την πληρωμή διοδίων όσο αυτά λειτουργούσαν υπο κρατικό έλεγχο, η συντήρηση του οδοστρώματος ήταν φαινόμενο σπάνιο όσο και η διέλευση του κομήτη του Χαλεΐ,οι πικροδάφνες καταλάμβαναν τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης και οι σπασμένες μπάρες περίμεναν τον επόμενο άτυχο που θα σταματούσε πάνω τους.Δεν θα το κάνω τώρα που οι υπηρεσίες που μου προσφέρονται είναι καλύτερες και ο δρόμος βελτιώνεται σταδιακά.



συμφωνω,,
αλλα το αυξησαν παραπανω και απο την Αττικη οδο,,3 ευρω κλπ,,το παρακαναν..

δεν επρεπε να αυξηθουν..αλλα μονο οταν δινοταν ενα τμημα του δρομου..
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Αλήθεια, πού ήταν άραγε οι όψιμοί τιμητές του κινήματος κατά της πληρωμής διοδίων όταν πληρώναμε 7,70 για τις άθλιες υπηρεσίες στο Ρίο-Αντίρριο;
Γιατί κανένας δεν αντέδρασε όταν λίγο πριν εγκαινιασθεί η γέφυρα οι καπεταναίοι αύξησαν την τιμή διέλευσης από τα 5 ευρώ στα 7,70 παρασύροντας όπως φημολογείται και την τιμή διέλευσης από την γέφυρα;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

εχεις δικαιο...τα εχω πει και εγω αυτα..

αλλα τιποτα απο αυτα δεν θα γινοταν..
αν οι ιδιωτες διατηρουσαν ακριβως τα διοδια σε αριθμο και τιμή ,οπως επι κρατικων διοδιων..

η αυξηση τιμων και αιρθμου διοδιων χωρίς νεα κομματια παραδομενα ξεχειλισε το ποτηρι,ειδικα σε περιοδο κρισης με το πετρελαιο τερμα σε τιμη..
οπως μαζευονται λογω κρισης ολοι οι πολιτες με την κριση και ολα τα μαγαζια και επιχειρησεις,,πρεπει να μαζευτουν και οι διαχειριστες διοδιων κατασκευαστες..και να ριξουν τιμες ,διευκολυνσεις κλπ..
ετσι ισως να κερδισουν περισσοτερα εσοδα στο τελος λογω αυξημενης κινησης..


ας κανουν κατι τελοπαντων για να κερδισουν τη συμπαθια του κοσμου,,σε δυσκολες εποχες..
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

assotos yios wrote:
Τα έχεις μπερδέψει λίγο,στην ακτοπλοΐα και τις αεροπορικές γραμμές το κράτος επιδοτεί τον επιβάτη,όχι την εταιρία, που μπορεί θαυμάσια να σταματήσει το δρομολόγιο άγονης γραμμής εαν είναι ζημιογόνο.


Μήπως έχεις μπερδέψει λίγο τα μπούτια σου;

Μιλάμε για τις πραγματικά άγονες; Ή για τις "άγονες" που τις στήνουν οι εφοπλιστές μη προσερχόμενοι (προσυμφωνημένα) στις προσφορές για κάποιες γραμμές; Εκβιάζοντας έτσι το κράτος, αφού αυτοί έχουν δημιουργήσει καρτέλ, να τους επιδοτεί κανονικότατα, γιατί αυτά που θα έβγαζαν με τον κανονικό τρόπο τους "φαίνονται λίγα";

Έτσι, αν οι πραγματικά άγονες γραμμές είναι πχ 5 αυτοί τις κάνουν έτσι πολύ περισσότερες. Και επιπλέον κόβουν και δρομολόγια κατά περιόδους, ή και ενίοτε σταματάνε τελείως τα (επιδοτούμενα) δρομολόγια αφήνοντας νησιά χωρίς συγκοινωνία για εβδομάδες...με στόχο να εκβιάσουν για να ρουφήξουν περισσότερα για να τα "επενδύδουν" ξέρουν όλοι πού...μην τα ξαναγράφουμε. Αυτό λοιπόν δεν είναι επιδότηση του επιβάτη. Επιδότηση των αγούδημων είναι. (τώρα αν αυτοί τα κάνουν αυτά γιατί τους έχουν όλους "στο χέρι" και εκβιάζουν, ΟΚ, δεν σημαίνει όμως ούτε ότι έτσι πρέπει να είναι ούτε και ότι την τρώμε την προπαγάνδα τους)

Όσο για τις αεροπορικές, όταν το κράτος επιδοτούσε δρομολόγια της Ολυμπιακής (ή του ΟΣΕ) με χαμηλή κίνηση (δλδ επιδοτούσε τον επιβάτη) πάντοτε (πάντοτε όμως) αυτά συνυπολογίζονταν (και συνυπολογίζονται) στα ελλείμματα της ΟΑ (και του ΟΣΕ) και ποτέ ως έξοδα του κράτους υπέρ επιβάτη. Εμφανίζονταν δλδ ως "υποχρεώσεις" της εταιρίας απέναντι στο κράτος.

Αυτό έχει δημιουργήσει σίγουρα ένα προηγούμενο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 7:01 pm    Post subject: Reply with quote

Γκλέτσος» στο Μετρό!
Γίνεται «μόδα»! Ύστερα από τα διόδια, το κύμα άρνησης πληρωμής φθάνει και στις αστικές συγκοινωνίες. Κινητοποίηση πολιτών με πρωτοβουλία του ΣΥΡΙΖΑ, διοργανώνεται, σήμερα, Τετάρτη, στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, αλλά και στο σταθμό του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου στον Πειραιά.
http://www.sport-fm.gr/article/453754
Και εγώ θα διαμαρτυρηθώ στον βενζινα της γειτονιάς μου ( κύμα άρνησης πληρωμής??) για τις ακριβές τιμές της βενζίνης!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

@ einsiedeln
Ξεπερνώ το ύφος σου-δεν χρωστάει τίποτα ο Λοσάντα για να σβήνει ποστ - και προσπαθώ να γυρίσω στο θέμα .Προσπαθείς μέσω των -πιθανως-διεφθαρμένων πρακτικών πολιτικών και επιχειρηματιών να δικαιολογήσεις μια μορφή ανυπακοής.Ομως το πεδίο στο οποίο θα λυθούν τα προβλήματα του ελληνικού καπιταλισμού δεν είναι τα διόδια.Τα διόδια είναι μια διαδικασία μεσω της οποίας εξασφαλίζεται μια πιο ορθή κατανομή των εξόδων κατασκευής/συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων,όπως οι επιδότησεις που αναφέρεις είναι μια άλλη μορφή αναδιανομής(μην ξανασυζητάμε πως κάποιοι παρασίτουν εκμεταλλευόμενοι αυτη την μορφή αναδιανομής,μεγαλα παιδιά είμαστε ,οχι pitsirikoi Razz ) .Αν το κράτος έχει επιλέξει να εκχωρήσει τα δικαιώματα είσπραξης μέσω συμβάσεων που το ζημιώνουν,είναι θέμα της Δικαιοσύνης ή του κοινοβουλίου να αποδώσουν ευθύνες και να διορθώσουν το λάθος.Όπωσδήποτε δεν είναι δικαίωμα του χρήστη του αυτοκινητόδρομου να αρνηθεί την πληρωμή της υπηρεσίας που χρησιμοποιεί επικαλούμενος θέματα ηθικής.
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Wed Jan 19, 2011 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ζητήματα όπως η δημοσιοποίηση των αμοιβών των στελεχών σε μία ιδιωτική εταιρεία (την οποιαδήποτε - είτε αυτή κατέχει μονοπωλιακή θέση στον κλάδο της είτε όχι) είναι προϋποθέσεις για μία σύγχρονη χώρα του "δυτικού κόσμου" για δύο τουλάχιστον λόγους.
1. Την αποτελεσματικότητα του φορολογικού συστήματος,
2. Τον προσανατολισμό των νέων στην αγορά εργασίας.

Λογικές του τύπου το "μαγαζί" είναι δικό μου και δεν δίνω λογαριασμό πουθενά ίσως να είναι λογικές Ουγκάντας.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 1:17 am    Post subject: Reply with quote

assotos yios wrote:

Ξεπερνώ το ύφος σου-δεν χρωστάει τίποτα ο Λοσάντα για να σβήνει ποστ - και προσπαθώ να γυρίσω στο θέμα .


Εδώ είμαστε λοιπόν...Η ουσία πολλές φορές είναι και αυτή και όχι (ή όχι πάντα) μόνο τα "διόδια". Ξεκινάς το σχόλιό σου με το "Τάχεις μπερδέψει λίγο..." άκρως ειρωνικό, καθόλου ευγενικό δε για άνθρωπο με τον οποίο δεν έχω ξανασυζητήσει και ...δεν έχω ανοίξει κουβέντα έως τώρα. Δεν έχει τύχει να διαβάσω καν σχόλιό σου εδώ μέσα μέχρι σήμερα.

Αφού ξέρεις πολύ καλά ότι δεν τάχω μπερδέψει καθόλου...είναι η άποψή μου και προσπαθώ να την τεκμηριώσω (ασχέτως αν το καταφέρνω ή όχι) Τί τόθελες αυτό τώρα "τάχεις μπερδέψει"; Υπάρχουν χίλιοι δυο τρόποι να ξεκινήσεις το σχολιασμό σου πχ "Έχεις λάθος εδώ...", "Πιστέυω ότι κάνεις λάθος..." κλπ Τα ξέρεις. Αμέσως με προκαταλαμβάνεις αρνητικά. Θα σου απαντήσω λοιπόν επίσης με πικάρισμα. Όντως, δεν μου άρέσει που σου απάντησα έστι, καθόλου, χαλάμε τελείως το κλίμα, όμως για δες...το σχόλιό μου είναι αναλόγου ύφους με το δικό σου, απλώς για να αντιληφθείς ότι "εφαγα ειρωνία" χωρίς να έχω ειρωνευτεί. Ελπίζω ότι το αντιλήφθηκες. Το "δασκαλίστικο" δεν αρέσει σε κανέναν, το ίδιο και σε σένα. Όσο για τον Λοσάντα, ναι, αυτός είναι ο ρόλος του, να παρεμβαίνει σε ξεσπάσματα οργής. Καλό είναι να προλαμβάνουμε λοιπόν. Να μην προκαλούμε για να μην μας προκαλούνε. Εγώ πχ αν διαβάσω σχόλιο που με...εξοργίζει, πίνω ένα μπουκάλι ξύδι Laughing Laughing Laughing (Εσύ πάντως φαίνεται ότι μου τη φύλαγες από τότε που δημοσίευσα το άρθρο του pitsirikos και περίμενες την κατάλληλη ευκαιρία Smile )



Quote:
Προσπαθείς μέσω των -πιθανως-διεφθαρμένων πρακτικών πολιτικών και επιχειρηματιών να δικαιολογήσεις μια μορφή ανυπακοής.


Νάτα μας πάλι με την προσωπική μομφή. Δεν απέδωσα καμία πρόθεση σε κανέναν συνομιλητή εδώ μέσα. Γιατί πρέπει αυτός που διαφωνεί μαζί μου να ανακαλύψει και να μέμφεται τις "προθέσεις" μου αντί να προσπαθήσει να παραθέσει τις δικές του απόψεις; Το έχω γράψει και πιο πάνω, ότι η προσωπική επίθεση στον διαφωνώντα δεν είναι ο καλύτερος τρόπος ούτε να αντικρούσεις τις θέσεις του, ούτε να κρατήσεις τη συζήτηση σε ανεκτό επίπεδο. Στο να παραμείνει συζήτηση. Και τέλος πάντων, δεν προσπαθώ με τη θέση μου να δικαιολογήσω κανέναν, απλώς γιατί είναι και δική μου θέση αυτή, η οποία δεν ήταν αυτή από την αρχή, διαμορφώθηκε με τον καιρό συνεκτιμώντας διάφορα γεγονότα και απόψεις και εδώ μέσα και από αλλού. Τι να κάνουμε τώρα... Έπειτα αυτό που λες περί ανυπακοής και υπονοείς παραβίαση της νομιμότητας, ε, αυτό κι αν είναι σχετικό το "τι είναι νόμιμο" ειδικά σε μια τέτοια περίπτωση που η σύμβαση φαίνεται να είναι διάτρητη. Και πιστεύω ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την οποιαδήποτε "νομιμότητα" όταν αυτή έρχεται σε τόσο μεγάλη αντίθεση με το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Είναι άποψή μου.


Παλιά τα διόδια ήταν τόσο λίγα σε αριθμό σταθμών και τόσο χαμηλά σε κόστος που δεν ετίθετο θέμα, μπορούσε κάποιος και να "χάψει" πιο εύκολα το "πάνε για συντήρηση του δρόμου". Τα τελευταία 2-3 χρόνια όμως, μιλάμε για τρομερή αύξηση και σε αριθμό σταθμών αλλά και σε αντίτιμο. Κάποια στιγμή τίθεται και το συνολικότερο ζήτημα της νομιμότητας, ιδιαιτέρως σε περίοδο άγριας λιτότητας όταν οι τύποι αυτοί συνεχίζουν ακάθεκτοι. Ε, αναμενόμενο ήταν να γίνει αυτο που έγινε. Πόσο μάλλον που έχουν καταλάβει όλοι ότι το πράγμα πάει για 5-6 € ανά διέλευση στο άμεσο μέλλον. Εσύ δηλαδή έχεις βάλει κάποιο "στοπ" στην τιμή που μπορείς να πληρώνεις; Εγώ πάντως δεν μπορώ, αν εσύ μπορείς τότε προφανώς είμαστε σε διαφορετικές πλευρές.

Και, όχι, δεν πρόκειται να περιμένει κανείς πολιτικούς + Δικαιοσύνη (ποιος;;; πού ;;; τί;;; ) να αποφανθούν, αυτοί έχουν ήδη αποφανθεί, αλλά δεν λέει και τίποτα αυτό, για τόσα και τόσα άλλα έχουν αποφανθεί. Είναι ζήτημα ηθικής το να υπακούσει ο κόσμος στο συγκεκριμένο νόμο του κράτους;

Και για το γενικότερο, πιστεύω ότι δεν μπορούμε να δεχόμαστε τέτοιου είδους αποικιακές συμβάσεις σε κανένα τομέα που έχει να κάνει με βασικές υποδομές που πρέπει να χρησιμοποιεί ο πολίτης. Αν πχ φτιάξουν το πολύ φθηνότερο τρένο να πηγαίνει σε όλη τη χώρα αξιοπρεπώς, ας δώσουν τους δρόμους σε ιδιώτες και με κανονικά διόδια, δεν πρόκειται να παίρνω αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις εκτός του τόπου διαμονής. Όχι όμως έτσι.

Οι χώρες που τις θεωρούμε ανεπτυγμένες, για να γίνουν τέτοιες, δεν έκαναν τέτοιου είδους συμβάσεις. Με τέτοιου είδους συμβάσεις η χώρα από "αναπτυσσόμενη" δεν αναβαθμίζεται σε "ανεπτυγμένη", αντιθέτως γίνεται υπανάπτυκτη. Και οι όπως-νάναι "επενδύσεις" με τριτικοσμικά χαρακτηριστικά όπως αυτές που υπογράφονται τα τελευταία χρόνια μόνο καλό δεν κάνουν. Δεν μπορείς; Μην τις κάνεις καθόλου (βρες πιο φτηνές λύσεις -λέμε τώρα) Το Ντουμπάι πχ έχει "τρελές" επενδύσεις εδώ και χρόνια και "τρελή φτώχεια" και "τρελή θεοκρατία/δικτατορία" τί να το κάνεις. Και ένα κάρο άλλες χώρες. Η χρεωκοπημένη θεος-σχωρέστην ιρλανδία έχει χαρακτηριστεί εδώ και 10-15 χρόνια ως "επενδυτικός παράδεισος". Αν έχουμε στο μυαλό μας το σχήμα επενδύσεις-->ανάπτυξη-->Φινλανδία, Ελβετία κλπ μάλλον πέφτουμε πολύ έξω. Οι όροι με τους οποίους υπογράφονται οι συμβάσεις καθορίζουν και την πορεία. Αποικιακές συμβάσεις (όπως αυτές με τους δρόμους) άρα πιο γρήγορα στον τρίτο κόσμο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Τελικά ξέρει κανένας ποσο πληρώνουμε για κάθε εκατό χιλιόμετρα??....θα μου πείτε με το αλαλούμ και τις αυξήσεις που γίνονται κάθε τόσο που να τα υπολογίσει κάποιος!!
Στην Γαλλία ας πούμε είναι 5€ για κάθε 100 km το ίδιο στην Πορτογαλία τα ακριβότερα πάντως είναι στην Ισπανία 8€ για 100km.....μέχρι να αποδειχτεί ότι τους ξεπεράσαμε....και μάλλον είμαστε σε καλο δρόμο όπως φαίνεται.... αν δεν τους ξεπεράσαμε ήδηMad
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Στο παρακάτω λινκ (το έσπασα γιατί ξεχείλωνε το φορουμ) έχει έναν χάρτη με όλα τα διόδια. Με πρόχειρους υπολογισμούς, έχουμε:

1) Για 60 χιλιόμετρα στο Αθήνα-Κόρινθος πληρώνουμε 0.046/χλμ
2) Για 450 χιλιόμετρα στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη πληρώνουμε 0.049/χλμ
3) Για 180 χιλιόμετρα στο Αθήνα-Παραδείσια πληρώνουμε 0.046/χλμ

Στους υπολογισμούς έβαλα μέσα μόνο αυτοκινητόδρομους, και αυτό διότι στο Κόρινθος-Πάτρα, στον Μαλιακό και στα Τέμπη σίγουρα θα υπάρξουν αυξήσεις όταν ολοκληρωθούν τα έργα. Συνεπώς αν τα έβαζα και αυτά μέσα θα έριχναν την χρέωση ανά χιλιόμετρο. Προς βορά ξεκίνησα να μετράω από την παραλιακή (δεν ξέρω αν από εκεί ξεκινάει η ευθύνη της κοινοπραξίας) και προς νότο από τον κόμβο με την Αττική Οδό.

Το συμπέρασμα είναι ότι πληρώνουμε το ίδιο με Γάλλους-Πορτογάλους. Αυξήσεις στην αναλογία δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει μετά από τον σάλο που έχει δημιουργηθεί, αλλά ούτε και μειώσεις. Και αν γίνουν τώρα, αυτές θα τις πάρουν πίσω όταν παραδοθούν νέα κομμάτια, και αυξήσουν τα διόδια σε αυτά.

http://media.photobucket.com/image/%2525CF%252587%2525CE%2525
B1%2525CF%252581%2525CF%252584%2525CE%2525B7%2525CF%25
2582%20%2525CE%2525B5%2525CE%2525BB%2525CE%2525BB%2525
CE%2525B7%2525CE%2525BD%2525CE%2525B9%2525CE%2525BA%2
525CF%252589%2525CE%2525BD%20%2525CE%2525B4%2525CE%252
5B9%2525CE%2525BF%2525CE%2525B4%2525CE%2525B9%2525CF%2
52589%2525CE%2525BD/ingognito/politics/diodia.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Και οι όπως-νάναι "επενδύσεις" με τριτικοσμικά χαρακτηριστικά όπως αυτές που υπογράφονται τα τελευταία χρόνια μόνο καλό δεν κάνουν. Δεν μπορείς; Μην τις κάνεις καθόλου (βρες πιο φτηνές λύσεις -λέμε τώρα) Το Ντουμπάι πχ έχει "τρελές" επενδύσεις εδώ και χρόνια και "τρελή φτώχεια" και "τρελή θεοκρατία/δικτατορία" τί να το κάνεις. Και ένα κάρο άλλες χώρες. Η χρεωκοπημένη θεος-σχωρέστην ιρλανδία έχει χαρακτηριστεί εδώ και 10-15 χρόνια ως "επενδυτικός παράδεισος". Αν έχουμε στο μυαλό μας το σχήμα επενδύσεις-->ανάπτυξη-->Φινλανδία, Ελβετία κλπ μάλλον πέφτουμε πολύ έξω. Οι όροι με τους οποίους υπογράφονται οι συμβάσεις καθορίζουν και την πορεία. Αποικιακές συμβάσεις (όπως αυτές με τους δρόμους) άρα πιο γρήγορα στον τρίτο κόσμο.


@ einsiedeln

Ποια αποικιοκρατια? Πως μπορεις να συγκρινεις την πετρελαιοπαραγωγη του Ντουμπαι με τους αυτοκινητοδρομους εστω και σαν υπερβολη????
Για να τα παρουμε με τη σειρα, οι αυτοκινητοδρομοι:
- ΔΕΝ ειναι εξαγωγιμο προιον.
- Οτι παραγεται, απολαμβανεται αμεσα απο τους ιδιους τους κατοικους της χωρας.
- Κατα την κατασκευη τους χρησιμοποιουνται μαζικα ντοπιες πρωτες υλες, με οτι σημαινει αυτο για την σχετικη οικονομια.

Επισης, Ειχα την εντυπωση πως οι αυτοκινητοδρομοι ειναι επενδυσεις που:
1) Οφελουν αμεσα το κοινο συνολο και
2) Αποτελουν κριτηριο αναπτυξης περιοχης/χωρας

Τωρα, που κολαει η αποικιοκρατια ή το Ντουμπαι σε ολα αυτα...

Ειναι φανερη στα ποστ σου η ιδεολογικη σου προσεγγιση στο θεμα. Ομως εδω ειναι που διαφωνουμε εγω και πολλοι αλλοι.
Εγω βλεπω ενα προβλημα (ελλειψη συγκοινωνιακων υποδομων) και επιτελους μετα απο 30+ χρονια βλεπουμε καποια προοδο και θεωρουμε λογικο για μια καλυτερη υπηρεσια, να υπαρχει και αντιστοιχο αντιτιμο -με τις οποιες ενστασεις, επανω στην εφαρμογη.

Εσυ βαζεις μια ιδεολογια στο θεμα, βγαζοντας τελειως απο την κουβεντα το προβλημα, απορριπτεις τα παντα και τελικα υποστηριζεις να παραμεινουν τα πραγματα οπως ειχαν. Και εδω ενταξει. Αλλα με το προβλημα τι γινεται???

Υ.Γ.1. Ζω στο Βελγιο και ολοι οι δρομοι ειναι αυτοκινητοδρομοι, φωτισμενοι εξ ολοκληρου και δεν υπαρχουν διοδια. Πως βγαζει τα λεφτα του το κρατος? Η φορολογια εισοδηματος ειναι 45%. Θα προτιμουσες αυξηση των αμεσων φορων και οχι διοδια?

Υ.Γ.2. Στο Ντουμπαι υπαρχει φτωχεια αλλα μονο σε οτι αφορα τους Ινδους/Πακιστανους μεταναστες. Αραβας φτωχος δεν υπαρχει. Αυτο ομως ειναι κοινωνικο θεμα και οχι οικονομικο...
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Kalashnikov wrote:
θεωρουμε λογικο για μια καλυτερη υπηρεσια, να υπαρχει και αντιστοιχο αντιτιμο -.


το αντιτιμο δεν ειναι σε καμια περιπτωση αντίστοιχο των παρεχωμενων υπηρεσιων.

οσο για τα περι φόρων στο Βέλγιο, ελα κι απο Ελλάδα να δεις τι κερατιάτικους φόρους πληρώνουμε. το οτι ο φόρος εισοδήματος δεν ειναι στο 45% δεν σημαινει οτι δεν μας τα παιρνουν απο αλλου. (καυσιμα, τελη κυκλοφοριας, ΦΠΑ κλπ κλπ κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Στο παρακάτω λινκ έχει έναν χάρτη με όλα τα διόδια. Με πρόχειρους υπολογισμούς, έχουμε:

1) Για 60 χιλιόμετρα στο Αθήνα-Κόρινθος πληρώνουμε 0.046/χλμ
2) Για 450 χιλιόμετρα στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη πληρώνουμε 0.049/χλμ
3) Για 180 χιλιόμετρα στο Αθήνα-Παραδείσια πληρώνουμε 0.046/χλμ


για Αθηνα-Πάτρα?

αν ειναι έτσι..

τοτε για να σταματησουν οι αντιδρασεις τοπικα,,πρεπει να πληρωνουν για οσο κυκλοφορουν στον δρομο,,χλκ χρεωση,,και να φτιαχτουν οι παραπλευροι δρομοι όπου δεν υπαρχουν..


δεν μπορει να μπαινεις σε ενα κομβο και να κατεβαινεις στον επομενο και να σκας ολο το αντιτιμο του διοδιου..
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

"Ανθρωποι, ανθρωποι, προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος..."

http://www.youtube.com/watch?v=r5Qw4e8TQI0&feature=related
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
ο φόρος εισοδήματος δεν ειναι στο 45% δεν σημαινει οτι δεν μας τα παιρνουν απο αλλου. (καυσιμα, τελη κυκλοφοριας, ΦΠΑ κλπ κλπ κλπ)


Συμφωνώ. Επιπρόσθετα θα πρέπει να αναφερθεί ότι εδώ οι συγκοινωνίες ( μέσα σταθερής τροχιάς ) δεν είναι ισάξιες με αυτές της προαναφερθείσας αλλοδαπής χώρας και ως εκ τούτου δεν υφίσταται το δίλημα "Παίρνω τον οικονομικό σιδηρόδρομο αντί του ΙΧ μου που θα έπρεπε να θεωρείται ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ως μέσο πολυτέλειας (αν το δούμε σε εύρος χρόνου ενός έτους)".

Επομένως με την αύξηση των διοδίων χτυπιέται αλύπητα ο αδύνατος και ο χαμηλόμισθος, αφού μέχρι στιγμής δεν του δίνεις ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ την εναλλακτική διέξοδο(Αξιόπιστα ΜΜΜ).
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

Η εμμεση φορολογια δεν ειναι ελληνικη εφευρεση...Σε σχεση με ευρωπαικες χωρες, ειδικα στο χωρο των αυτοκινητων ειναι πολυ φθηνη η Ελλαδα στον τομεα των φορων κ ειδικα με το Βελγιο που φερνω ως παραδειγμα.
Συγκεκριμενα, τα τελη κυκλοφοριας ειναι τουλαχιστον 100% πανω απο την Ελλαδα. Οι ασφαλειες ειναι 100-200% πανω (εχω ΒΜ -1 κ πληρωνω ασφαλεια 1700€) και οι βενζινες μολις προσφατα εγιναν πιο ακριβες στην ελλαδα, ενω για δεκαετιες ηταν φθηνοτερα, ενω ο ΦΠΑ στο βελγιο ειναι 21% εδω και δεκαετιες, οταν στην ελλαδα μεχρι πριν λιγους μηνες ηταν στο 18%-19%.

Εδωσε πριν ο αικιν στοιχεια πως συγκριτικα με Γαλλους-Πορτογαλους πληρωνουμε περιπου τα ιδια σε διοδια. Εχοντας ομως υψηλοτερο κοστος κατασκευης δρομων (λογω γεωγραφιας, γραφειοκρατιας, απαλλοτριωσεων κτλ.), πληρωνουμε τα ιδια. Γιατι? Καθε λογικη λεει πως θα επρεπε να ειναι ακριβοτερα.

Επειδη δε θελω να περασω το λαθος μηνυμα, επιμενω πως οπου:
1) Δεν υπαρχει παραδρομος χωρις διοδια
2) Δεν υπαρχει αυτοκινητοδρομος
δεν νοειται η υπαρξη διοδιων και ειναι καθετα αντιθετα στην Ευρωπαικη νομοθεσια.

Επειδη ομως το "κινημα", αντι να επικεντρωνεται σε συγκεκριμενες περιπτωσεις που δεν τηρειται ο νομος, αναλωνεται σε καθολικη καταργηση των διοδιων. Ετσι χανεται οποιο δικιο υπαρχει.

Υ.Γ. Λοσαδα, δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Η μη υπαρξη διοδιων στο Βελγιο κανουν το αυτοκινητο φθηνοτερο, εστω και αν υπαρχει ταυτοχρονα ενα πολυ πυκνο και φθηνο σιδηροδρομικο δικτυο. Ο κοσμος χρησιμοποιει και τα 2. Τα διοδια αναφερονται σε οδικες μεταφορες, και για οποιον δε μπορει να πληρωσει διοδια πρεπει να υπαρχει κ εναλλακτικη διαδρομη ανευ διοδιων.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
για Αθηνα-Πάτρα?

αν ειναι έτσι..

τοτε για να σταματησουν οι αντιδρασεις τοπικα,,πρεπει να πληρωνουν για οσο κυκλοφορουν στον δρομο,,χλκ χρεωση,,και να φτιαχτουν οι παραπλευροι δρομοι όπου δεν υπαρχουν..


δεν μπορει να μπαινεις σε ενα κομβο και να κατεβαινεις στον επομενο και να σκας ολο το αντιτιμο του διοδιου..


Για Αθήνα-Πάτρα δεν θα έπρεπε να μιλάμε, διότι δεν θα έπρεπε κανονικά να υπάρχουν διόδια μετά την Αρχαία Κόρινθο. Συμπεριέλαβα μέσα όλους τους αυτοκινητόδρομους που τηρούν τις προδιαγραφές, αφαιρόντας μερικά χιλιόμετρα για τμήματα που ακόμα δεν έχουν παραδοθεί.

Αυτό που λες για τα πλευρικά διόδια είναι ότι θα πρέπει κανονικά να γίνει σύντομα, αν και πιο σημαντικό είναι ο παράπλευρος δρόμος. Διότι δεν είναι ότι καλύτερο να μπαίνει ο αγρότης με το τρακτέρ ή το φορτωμένο αγροτικό στην Εθνική επειδή θα του έχουν δώσει πάσο ή θα δίνει 20 σεντς λόγο χρέωσης ανά χιλιόμετρο.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Jan 20, 2011 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

losada7 wrote:
Συμφωνώ. Επιπρόσθετα θα πρέπει να αναφερθεί ότι εδώ οι συγκοινωνίες ( μέσα σταθερής τροχιάς ) δεν είναι ισάξιες με αυτές της προαναφερθείσας αλλοδαπής χώρας και ως εκ τούτου δεν υφίσταται το δίλημα "Παίρνω τον οικονομικό σιδηρόδρομο αντί του ΙΧ μου που θα έπρεπε να θεωρείται ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ως μέσο πολυτέλειας (αν το δούμε σε εύρος χρόνου ενός έτους)".

Επομένως με την αύξηση των διοδίων χτυπιέται αλύπητα ο αδύνατος και ο χαμηλόμισθος, αφού μέχρι στιγμής δεν του δίνεις ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ την εναλλακτική διέξοδο(Αξιόπιστα ΜΜΜ).

Και ποιος σας είπε ότι το τρένο είναι φτηνό στο εξωτερικό???

Ας ορίσουμε όμως το φτηνό για να μην παρεξηγηθούμε...

Αν εννοούμε ως φτηνό το τζάμπα, σίγουρα δεν είναι έτσι. Σε γενικές γραμμές υπάρχουν τα γρήγορα τρένα και τα τοπικά. Τα γρήγορα δεν είναι φτηνά, είναι απλά πιο γρήγορα και συγκριτικά πιο φτηνά.
Τα αργά είναι φτηνά, αλλά όχι τζάμπα αλλα δεν ξέρω και κανέναν να κάνει απόσταση 300 χλμ στα αργά.

Οι υπηρεσίες και η ποιότητα είναι σίγουρα καλύτερες αλλά σίγουρα τα τρένα στο εξωτερικό δεν είναι τζάμπα.
Αν αύριο ως δια μαγείας φτιάξουν υπερσύγχρονο τρένο το Αθ/Θεσνίκη να πιάνει 300 χλμ και να φτάνει σε δύο ώρες νομίζουμε ότι το εισιτήριο θα είναι 45 ευρώ?? Και αν το βάλουν 120 εκεί να δούμε γλέντια....

Γενικά νομίζω ότι η κατάσταση κάπου ξέφυγε. Ήταν στραβό το κλίμα το φάγαν και 100 γάιδαροι....
Και έχουμε τώρα και κάποιους σωτήρες που διαπίστωσαν ότι " Λαέ, τα διόδια τα έχεις πληρώσει". Και εγώ έρισυ πλήρωσα εφορία, Να μην πληρώσω φέτος?? Με τόσα σκάνδαλα μάλλον έχω και ηθικό δικαίωμα...
Αυτό και αν είναι Μαγκιά και Ανυπακοή.

Δυστυχώς/ευτυχώς υπάρχει ΄ένα 6% και άλλο ένα 3% που ακολουθεί πιστά. Αυτό απαντάει στην ερώτηση γιατί τώρα και όχι τόσα χρόνια.
Υπήρξε αυθόρμητη αντίδραση και η αναμενόμενη υποστήριξη. Τι να κάνουμε που στις τάξεις αυτού του 9% έχουμε πολλά τζιπ...
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 12:41 am    Post subject: Reply with quote

Kalashnikov wrote:
Ποια αποικιοκρατια? Πως μπορεις να συγκρινεις την πετρελαιοπαραγωγη του Ντουμπαι με τους αυτοκινητοδρομους εστω και σαν υπερβολη????


Δεν με κατάλαβες...δεν έκανα τη σύγκριση για το λόγο που αναφέρεις, ήθελα να πω ότι το Ντουμπάι (ίσως ατυχές παράδειγμα) δέχεται επενδύσεις (ΚΑΙ από ξένα κεφάλαια) οι οποίες ναι, δημιουργούν κάποιες υποδομές, αλλά αυτό το πράγμα δεν έχει να κάνει (κυρίως) με τη ζωή των κατοίκων αυτής της χώρας. Θα ήταν ίσως καλύτερα να αναφέρω μια χώρα που δέχεται επενδύσεις, πολλές επενδύσεις, αλλά ο λαός της χώρας αυτής ζει στη φτώχεια και δε βλέπει χαίρι (πχ. Κίνα, Ινδία, Σιγκαπούρη κλπ)

Αυτό δηλαδή απαντούσε στην άποψη που λέει ότι "να έρθουν επενδυτές να βάλουν τα λεφτά τους". Μα αυτό είναι το θέμα, βάζουν ελάχιστα ποσά, και τα υπόλοιπα τα βάζει το κράτος (εγώ δλδ), και για τα δάνεια που παίρνουν οι εταιρίες εγγυάται το κράτος, τα οποία δάνεια τα ξεπληρώνω εγώ πάλι, μέσω αιματηρών διοδίων. Ενώ οι λεγόμενοι "επενδυτές" αναλαμβάνουν το δυσβάσταχτο κόστος να εισπράττουν για 40 (και προσεχώς για 50 χρόνια) αυτά τα αιματηρά διόδια.




Quote:
Τωρα, που κολαει η αποικιοκρατια ή το Ντουμπαι σε ολα αυτα...


Η αποικιοκρατία κολλάει στους όρους με τους οποίους αναλαμβάνονται αυτά τα έργα από επιχειρηματίες. Και στο Ντουμπάι ο επενδυτής πάει με τους "δικούς του" όρους. (πχ θα με αφηνεις να "απασχολω" δουλους χωρις ελεγχους και μαλακιες) Και οι συμβάσεις αυτές που στην ελλάδα έχουν υπογράψει οι τύποις δημόσιοι λειτουργοί είναι με όρους που προφανώς έχουν επιβάλει οι ιδιώτες. (μην τα ξαναγράφω, γίνεται κουραστικό. Αυτό πιστεύω εγώ) Ο όρος "αποικιοκρατική σύμβαση" έχει καθιερωθεί ιστορικά (για ευνόητους λόγους, λόγω των συμβάσεων που έκαναν και κάνουν οι δυτικές εταιρίες σε τριτοκοσμικές χώρες) και ισχύει σε περιπτώσεις που ο ένας εκ των συμβαλλόμενων (συνήθως κάποιο κράτος) είναι "γονατιστός" όταν υπογράφει.


Quote:
Ειναι φανερη στα ποστ σου η ιδεολογικη σου προσεγγιση στο θεμα.


Χμμμ...και εγω διαμορφωσα την αντιληψη για σενα οτι εισαι ιδεοληπτικος. Οτι βλεπεις τα πραγματα "'Ασπρο(επιχειρηματιας)-Μαυρο(κρατος)" και φυσικα σε αυτη την περιπτωση διαλεγεις ευκολα.


Quote:
Ομως εδω ειναι που διαφωνουμε εγω και πολλοι αλλοι.


Ναι, το ξερω οτι εισαστε πολλοι. Τωρα που το καλοσκεφτομαι ισως πρεπει τελικα να "πειστω". Η να το βουλωσω καλυτερα.

Quote:
θεωρουμε λογικο για μια καλυτερη υπηρεσια, να υπαρχει και αντιστοιχο αντιτιμο -με τις οποιες ενστασεις, επανω στην εφαρμογη.


Αυτο θελω να ξερω, γιατι εως τωρα κανεις δεν το απαντησε και το ειχα ξαναρωτησει: υπαρχει καποιο αντιτιμο στο οποιο εσυ θα πεις στοπ; με την εννοια οτι "αδυνατω να ανταποκριθω"; Με δεδομενες τις συνεχεις αυξησεις κλπ. Γιατι εσυ ζεις στο Βελγιο και δεν ξερω τι μισθο παιρνεις, αλλα στην ελλαδα με τους άγρια περικομμένους "μισθούς ελλάδας" & με τις τελευταιες αυξησεις σε διοδια+καυσιμα..."δεν"...


Quote:
Υ.Γ.1. Ζω στο Βελγιο..................... Πως βγαζει τα λεφτα του το κρατος? Η φορολογια εισοδηματος ειναι 45%. Θα προτιμουσες αυξηση των αμεσων φορων και οχι διοδια?


Δεν ξέρω για το Βέλγιο, αλλά ξέρω ότι η Ελλάδα έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά έμμεσων φόρων, δλδ το πιο άδικο είδος φόρων, αφού αυτοί "χτυπάνε" αποκλειστικά τα φτωχά και τα μικρομεσαία στρώματα.

Έπειτα, είναι και λίγο άκυρη η σύγκριση, γιατι μιλάς για μια χώρα παραδοσιακή αποικιοκρατική δύναμη εδώ και έναν αιώνα (και παραπάνω; ) όπου ως μητρόπολη ανέπτυξε υποδομές, βαριά βιομηχανία, βιοτικό επίπεδο κλπ. (ΚΑΙ με την υπεραξία που εισηγαγε απο τις αφρικανικες αποικιες)

Η ελλάδα πάντως ξέρω πώς εισπράττει (από μένα) φόρους για να κάνει δρόμους:

-->τέλη κυκλοφορίας ταχύτατα αυξανόμενα
-->καύσιμα, απο τα ακριβοτερα παγκοσμιως (με..."μισθους ελλαδας") οπου το 1€ ανά λίτρο βενζίνης πάει στο κράτος
-->ασφαλιστρα στα οποια περιεχεται και φορος "οδοποιιας" και που λιαν συντομως θα φτασουν τα ευρωπαϊκα σύμφωνα με την οδηγία "εναρμονισης"

Λιγα ειναι; Γιατι τους πληρωνω δηλαδη;

Α, και τα τελευταια χρονια πολλά, μα παρα πολλα διοδια, ανα 50 χλμ περιπου, που συντομα θα ειναι ολα 3-ευρα και αναμενεται να γινουν και αμφιπλευρα. Σαν να μην πληρωνω ΤΙΠΟΤΑ απο τα παραπανω για δρομους.

Να σχολιασω και αυτο που ειδα πιο πανω για τη συγκριση με τη χιλιομετροχρεωση με αλλες χωρες. Απο την πλευρα του χρηστη. Ειναι κατα τη γνωμη μου αδικη αυτη η συγκριση για δυο λογους:

1. δεν συγκρινεις με το χειροτερο, συγκρινεις με το καλυτερο, και αυτο προσπαθεις να προσεγγισεις. Πχ. να λεμε για τις χωρες που ΔΕΝ εχουν διοδια και οχι να χαιρομαστε μοχθηρουτσικα και να προσδοκουμε να εξισωθουμε με αυτες που εχουν τις υψηλοτερες χρεωσεις.

2. Παραμενει το "χασμα μισθων" μεταξυ βορα-νοτου. Ειναι αδικο να πρεπει ο ελληνας η ο πορτογαλος να πληρωνουν (χαριν "δικαιοσυνης") τα ιδια διοδια αλλα να εχουν πολυ χαμηλοτερους μισθους με βορειες χωρες.

Quote:
Υ.Γ.2. Στο Ντουμπαι υπαρχει φτωχεια αλλα μονο σε οτι αφορα τους Ινδους/Πακιστανους μεταναστες. Αραβας φτωχος δεν υπαρχει.


Ας μην ειμαστε αφοριστικοι, φτωχοι υπαρχουν σε ολες τις χωρες. Και δεν ξεχωριζω τους ανθρωπους απο την καταγωγη τους, αφου αυτοι (οι μεταναστες) δουλευουν εκει και αυτοι χτιζουν το "θαυμα" και για αυτους πανε εκει οι "επενδυτες". (Και ζουν σε κοντεινερς χωρις αποχετευσεις)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Μην το παρατραβηξουμε το θεμα κ εκτροχιαστει τελειως η συζητηση. Απλα 2 κουβεντες:
1) Αν δεν μπορει καποιος να ανταποκριθει στα διοδια, εκει επιβαλλεται να υπαρχει η εναλλακτικη διαδρομη. Και αυτο ειναι το υποχρεωτικο απο καθε πλευρα. Πως ειναι αδικο αυτο? Και αν φτασουμε σε σημειο να μας ξεχειλιζουν τα λεφτα απο τα πατζακια και δεν ξερουμε τι να τα κανουμε, ας καταργηθουν και τα διοδια και οι φοροι.
2) Η συγκριση με το καλυτερο κ η συνεχης βελτιωση ειναι ο σκοπος. Ομως η συγκλιση με τις χωρες του βορρα δε γινεται με μια αντιμετωπιση τυπου ¨αυτοι ζουν καλα. Απαιτουμε τα ιδια¨. Κοιτας τι εκαναν σωστα οι αλλοι και πως εφτασαν εκει που ειναι τωρα και βαζεις το μυαλο σου να δουλεψει για να κανεις το 1 σου ευρω, 2.


Υ.Γ. Δεν ξερω πως να σου πω το ποσο λαθος κανεις οσον αφορα την ιδεοληψια μου....φανταζομαι πως απλα θα πρεπει να με πιστεψεις. Οπως επισης και πως δεν υπαρχει καμια διαθεση για ¨φιμωμα¨ αποψεων...Δεν ξερω που μπορει να τα διεκρινες αυτο, αλλα ας βαλουμε το συνδρομο καταδιωξης στην ακρη...
κουβεντα κανουμε!
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Διόδια στους Ελληνικούς Αυτοκινητόδρομους!!!

Ο τίτλος τα λέει όλα..

Αν ο δρόμος είναι όντως αυτοκινητόδρομος να πληρώσουμε !!

Αλλά ξέχασα...εδώ στην Ελλάδα είμαστε πολύ large , και μας αρέσει να πληρώνουμε πολλαπλάσια ποσά για προσφερόμενες υπηρεσίες χαμηλού επιπέδου...

Εξάλλου είπαμε ...λεφτά υπάρχουν!!!! Αλλά μόνο για τους έχοντες και κατέχοντες.

Οι υπόλοιποι πρέπει να σκύβουμε το κεφάλι και να πληρώνουμε αδιαμαρτύρητα τους υπερβολικά υψηλούς , μη ανταποδοτικούς ( δυστυχώς ) φόρους.
Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 9:19 pm    Post subject: Reply with quote

Ίσως τελικά να μην έχει νόημα να ΜΗΝ πληρώνεις τα διόδια. Ίσως έχει νόημα να ΜΗΝ πληρώνεις τους φόρους που αναλογούν στην χρήση του αυτοκινήτου. Δλδ όσοι φορολογούμενοι δεν έχουν αυτοκίνητα να φορολογούνται σαφώς λιγότερο από αυτούς που έχουν και αυτοί που έχουν να φορολογούνται ανάλογα με την χρήση. Μου φαίνεται πολύ δίκαιο οι εταιρείες κατασκευής και συντήρησης να εισπράττουν τα κέρδη τους από τα διόδια κι όχι από το κράτος, κατεπέκταση κι εμένα που δεν είμαι κάτοχος αυτοκινήτου, ή είμαι και το χρησιμοποιώ μία φορά το εξάμηνο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
1) Αν δεν μπορει καποιος να ανταποκριθει στα διοδια, εκει επιβαλλεται να υπαρχει η εναλλακτικη διαδρομη. Και αυτο ειναι το υποχρεωτικο απο καθε πλευρα.

στην Πατρων Κορινθου υπαρχει εναλλακτικος δρομος..

αλλα παλι υπαρχει-μικροτερο σχετικα- θεμα παραδοσης εργου και αυξησης διοδιων χλμχρεωσης κλπ..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next
Page 9 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr